Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 55
    • 56
    • 8 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    1115
    43770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Να μπει στα αξεσουάρ του c3 παρακαλώ. Αρκεί να μην τρώει κιλοβατώρες.

      Moments before detonation...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in Citroen e-C3 2024:

        Μετρητή μίσους έγραψα
        Όχι μετρητή μλκιας

        H μαλακία ειναι το Σε Τρίο!! χαχαχα

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Ψαλιδακι και γκολ.....
          Χαχαχαχα

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Citroen e-C3 2024:

            @criuser said in Citroen e-C3 2024:

            Μετρητή μίσους έγραψα
            Όχι μετρητή μλκιας

            H μαλακία ειναι το Σε Τρίο!! χαχαχα

            Οταν είναι σε τρίο ο τέταρτος μάλλον χτυπάει μαλακία κάπου τα έχετε μπερδέψει

            Εκτός αν ενοείται Σε τέσσερο

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vdx last edited by

              Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ 😂😂😂

              antonakis cirus fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis @vdx last edited by

                @vdx said in Citroen e-C3 2024:

                Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ 😂😂😂

                Αυτά μόνο η Suzuki τα κάνει.

                Moments before detonation...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @vdx last edited by cirus

                  @vdx said in Citroen e-C3 2024:

                  Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ 😂😂😂

                  Γαλλικό είναι καλύτερα ετσι ώστε να δουλεύουν.

                  Εξαλλου και αν έχει version με ηλεκτρικα παράθυρα οι Γάλλοι μπορεί να τα τοποθετούσαν στον χώρο αποσκευών απλά για να διαφέρουν από τους άλλους

                  ΥΓ Να ξεκαθαρίσω ότι Αγαπώ τους Γάλλους έχουν φέρει πολλές καινοτομίες στο παρελθόν. Απλά εχει και λίγο πλάκα γιατι έχουν τσακωθει με την εργονομία και θέλουν να κάνουν πάντα κάτι παράξενο που δεν βγάζει νόημα

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • georgekn
                    georgekn last edited by

                    Αφού δεν βάλανε σαν του Cactus... πάλι καλά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jammamon last edited by

                      Στη βασική έκδοση δεν έχει ούτε Infotainment, βάζεις το τηλέφωνό σου σε μια θήκη όπως γίνεται στο VW Up.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • storm
                        storm last edited by

                        Διαβάζω ότι Ελλάδα θα έρθει κάποια στιγμή το καλοκαίρι του 2024.
                        Το σημερινό C3 θα συνεχίσει παραγωγή μάλλον μέχρι να βγει το νέο με θερμικούς κινητήρες.

                        Οπότε θεωρώ ότι μέχρι και το καλοκαίρι του 2024 το σημερινό θα υπάρχει στον τιμοκατάλογο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @vdx last edited by

                          @vdx said in Citroen e-C3 2024:

                          Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ 😂😂😂

                          Οχι....το εγραψα πιο πριν οτι η βασικη εκδοση ειναι με μανιβέλες!!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Είναι ρετρό. Δεν ξέρετε εσείς από τέχνη.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • storm
                              storm last edited by

                              Ναι, ρετρό, μανιβέλα λατέρνα.

                              Στο κατέβασμα παίζει Je T’aime και στο ανέβασμα Paroles Paroles.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                criuser last edited by criuser

                                Για να σας δώσω περισσότερο μίσος θα σας βάλω φωτό την βασική έκδοση...

                                93428051-ed6c-46ac-92eb-842c4d2cfa7d-image.png

                                Υπάρχει και η ιστορική αναφορά

                                56538313-bd00-4d2f-a071-fa1953254ff3-image.png

                                Κάποιοι εδώ περιμένατε το Σπρινγκ των 65 ίππων και των 3,5 μ σαν ωραία επιλογή, αλλά θα σας χάλαγε η βασική έκδοση με τα 80 άλογα και τα 4,01 μήκος στα 13000.

                                Επιστρέφοντας στην αγορά, βλέπουμε ότι τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών μια χαρά προσαρμόζονται στην αγορά.

                                Η Ρενώ με την αναβάθμιση και την στήριξη της Ντάτσια, έβαλε το Σαντερο και το Ντάστερ μέσα στην πρώτη δεκάδα σε όλη την Ευρώπη.

                                Ολοι οι άλλοι ανέβασαν τιμές.

                                Αλλά πραγματικά και εδώ και σε άλλα φόρουμ του εξωτερικού και κοινωνικά δίκτυα διαβάζω πράγματα που δείχνει γιατί τελικά το να είσαι άνθρωπος της αγοράς είναι δύσκολο πράγμα.

                                Πρέπει να βλέπεις τι πραγματικά χρειάζεται ο κόσμος και είναι διατεθειμένος να δώσει τα λεφτουδάκια του και να τα αγοράσει...

                                Είδαμε ότι η Τογιότα με τα υβριδικά έπιασε τον παλμό της αγοράς.
                                Τι και αν η ποιότητα είναι από μέτρια και κάτω και αν το αυτοκίνητο μυρίζει μέσα όπως τα περισσότερα ασιατικά.

                                Τι και αν ο σχεδιασμός του μπροστά είναι λίγο κλαμένος.

                                Ελάχιστη σημασία έχουν.

                                Από την άλλη κάποιοι απορούν γιατί το νέο 3 είναι ένα μικρό αιρκρος και δεν απορούν γιατί το φιέστα πέθανε, το πόλο πεθαίνει, το μίκρα το ίδιο και ακολουθούν και τα υπόλοιπα, ενώ πέθανε και το μοντέο και το πασσάτ.

                                Ο κόσμος θέλει σούβ. Γιατί κάθεται ψηλά, γιατί μπαινοβγαίνει άνετα, ο ίδιος, αλλά και τα παιδιά στα παιδικά καθίσματα, γιατί έχει μικρότερο μήκος χωρίς να χάνει χώρο, άρα παρκάρει πιο εύκολα.

                                Και έρχεται τώρα και η ηλεκτροκίνηση και το σούβ, δίνει χώρο για τις μπαταρίες κάτω από τα καθίσματα.

                                Αλλά η αγορά του το λέει.

                                Διαβάζω στο γαλλικό φόρουμ της σιτροέν τις πωλήσεις κάθε μήνα.

                                Πρώτο το απερχόμενο 3 στα 7+ χρόνια του, δεύτερο το επίσης απερχόμενο 3 αιρκρός στα 6+ χρόνια του και μετά κοντά τα υπόλοιπα, με το μεγάλο και ακριβό 5 αιρκρος να προηγείται των 4 και 4Χ, ενώ το 5Χ, όπως και το 508 και όλα τα μεγάλα σεντάν, πουλάνε ελάχιστα, πλην των γερμανικών πρίμιουμ που κάνουν συγκεκριμένες δουλειά .

                                Διάβασα και τα σχόλια των αρθρογράφων του διεθνούς τύπου για το νέο 3. Από θετικά έως πολύ θετικά όλα.

                                Ο συνδυασμός της χαμηλής τιμής και σχετικά ποιοτικού αυτοκινήτου, είναι προφανώς στο κέντρο της αγοράς.

                                Είδαμε και στοιχεία από το νέο 3 αιρκρος που ίσως λέγεται 4 αιρκρος ή κάπως αλλιώς. Μπορεί να λέγεται και 3 και 4 αν τελικά η επταθέσια διάταξη, σημαίνει και διαφορετικό μήκος στο αυτοκίνητο, κάπως σαν το Μπερλίνγκο.

                                Με δεδομένο ότι το νέο 5 αιρκρος θα πάει στα 4,60 τουλάχιστον, η επιλογή 4,30-4,40 είναι εύκολη ακόμα και για 2 εκδόσεις.

                                Βασικά θα είναι στις διαστάσεις του νέου Κόνα που αναφέρθηκαν με μεταξόνιο όσο το σημερινό 3008 δηλαδή 7 εκ περισσότερο από το υπάρχον 3 αιρκρος.

                                Το ηλεκτρικό όμως σίγουρα δεν θα ξεκινάει από τα 41000 που ξεκινάει το Κόνα, αλλά μάλλον 10000 κάτω.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • antonakis
                                  antonakis last edited by

                                  Σε λίγο θα μας πεις ότι θα είναι φθηνότερο από το aygoX.

                                  Moments before detonation...

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Όλα ωραία και σωστά Κρούζερ και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό για εμάς: την τιμή αγοράς!! Γράφεις σω δεδομένο την τιμή στην Γαλλία, όταν είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα έχει σχέση με την τιμή στην Ελλάδα. Οπότε μέχρι να μάθουμε τιμές, η συζήτση ειναι φιλολογική. Εαν έχει €30Κ+ όπως πιστεύω (για την σωστή έκδοση όχι τις μανιβέλες), τότε το MG είναι πολύ καλύτερο. Εαν έχει όντως €23Κ όπως λές, τότε είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση και ας μην βλέπεται, αφού ειναι σαν Τίβολι φεησλιφτ.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Το εσωτερικό του το βρίσκω στις φωτογραφίες και στα βίντεο εξαιρετικής σχεδίασης. Δεν ξέρω αλλά πραγματικά δίνω άριστα 10 σε αυτόν που σχεδίασε το ταμπλό και το τιμόνι. Όλα τα έχει στην σωστή θέση και απόσταση μεταξύ τους.
                                      Μοιάζει με σύνθετο σπιτιού ή με πάγκο εργασίας. Οργανωμένο και ωραίο.
                                      Ούτε καμπύλες, ούτε φουσκώματα.

                                      Επιτέλους να μεταφερθεί αυτή η νοοτροπία και στα άλλα οχήματα. Την είχε ξεκινήσει το ignis αλλά με μέτριο αποτέλεσμα. Εδώ η citroen το πήγε σκαλια πιο πάνω.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser @antonakis last edited by

                                        @antonakis said in Citroen e-C3 2024:

                                        Σε λίγο θα μας πεις ότι θα είναι φθηνότερο από το aygoX.

                                        Είναι ηλεκτρικό το άιγκο ?

                                        @fanis75 said in Citroen e-C3 2024:

                                        Όλα ωραία και σωστά Κρούζερ και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό για εμάς: την τιμή αγοράς!! Γράφεις σω δεδομένο την τιμή στην Γαλλία, όταν είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα έχει σχέση με την τιμή στην Ελλάδα. Οπότε μέχρι να μάθουμε τιμές, η συζήτση ειναι φιλολογική. Εαν έχει €30Κ+ όπως πιστεύω (για την σωστή έκδοση όχι τις μανιβέλες), τότε το MG είναι πολύ καλύτερο. Εαν έχει όντως €23Κ όπως λές, τότε είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση και ας μην βλέπεται, αφού ειναι σαν Τίβολι φεησλιφτ.

                                        https://www.citroen.gr/models/c4/configurator.html/Finitions.html

                                        https://store.citroen.fr/selector/configurable/c4-berline-5-portes/you/puretech-100ch-bvm6-essence/noir-perla-nera-nacre/tissu-meanwhile-tissu-noir

                                        Οπως μπορούμε να δούμε στα λινκ οι τιμές δεν διαφέρουν ιδιαίτερα μεταξύ Γαλλίας και Ελλάδας, συχνά είναι φτηνότερα εδώ.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        fanis75 antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • ektoras
                                          ektoras @lap last edited by

                                          @lap said in Citroen e-C3 2024:

                                          Το εσωτερικό του το βρίσκω στις φωτογραφίες και στα βίντεο εξαιρετικής σχεδίασης. Δεν ξέρω αλλά πραγματικά δίνω άριστα 10 σε αυτόν που σχεδίασε το ταμπλό και το τιμόνι. Όλα τα έχει στην σωστή θέση και απόσταση μεταξύ τους.
                                          Μοιάζει με σύνθετο σπιτιού ή με πάγκο εργασίας. Οργανωμένο και ωραίο.
                                          Ούτε καμπύλες, ούτε φουσκώματα.

                                          Επιτέλους να μεταφερθεί αυτή η νοοτροπία και στα άλλα οχήματα. Την είχε ξεκινήσει το ignis αλλά με μέτριο αποτέλεσμα. Εδώ η citroen το πήγε σκαλια πιο πάνω.

                                          honda-jazz-ehev-hybrid-test-drive-dokimh-review-2022-2023-_(16).jpg

                                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Σωστός!!!! Εξαιρετικό το jazz!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 8 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr