-
Να μπει στα αξεσουάρ του c3 παρακαλώ. Αρκεί να μην τρώει κιλοβατώρες.
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Μετρητή μίσους έγραψα
Όχι μετρητή μλκιαςH μαλακία ειναι το Σε Τρίο!! χαχαχα
-
Ψαλιδακι και γκολ.....
Χαχαχαχα -
@fanis75 said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Μετρητή μίσους έγραψα
Όχι μετρητή μλκιαςH μαλακία ειναι το Σε Τρίο!! χαχαχα
Οταν είναι σε τρίο ο τέταρτος μάλλον χτυπάει μαλακία κάπου τα έχετε μπερδέψει
Εκτός αν ενοείται Σε τέσσερο
-
Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ
-
@vdx said in Citroen e-C3 2024:
Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ
Αυτά μόνο η Suzuki τα κάνει.
-
@vdx said in Citroen e-C3 2024:
Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ
Γαλλικό είναι καλύτερα ετσι ώστε να δουλεύουν.
Εξαλλου και αν έχει version με ηλεκτρικα παράθυρα οι Γάλλοι μπορεί να τα τοποθετούσαν στον χώρο αποσκευών απλά για να διαφέρουν από τους άλλους
ΥΓ Να ξεκαθαρίσω ότι Αγαπώ τους Γάλλους έχουν φέρει πολλές καινοτομίες στο παρελθόν. Απλά εχει και λίγο πλάκα γιατι έχουν τσακωθει με την εργονομία και θέλουν να κάνουν πάντα κάτι παράξενο που δεν βγάζει νόημα
-
Αφού δεν βάλανε σαν του Cactus... πάλι καλά...
-
Στη βασική έκδοση δεν έχει ούτε Infotainment, βάζεις το τηλέφωνό σου σε μια θήκη όπως γίνεται στο VW Up.
-
Διαβάζω ότι Ελλάδα θα έρθει κάποια στιγμή το καλοκαίρι του 2024.
Το σημερινό C3 θα συνεχίσει παραγωγή μάλλον μέχρι να βγει το νέο με θερμικούς κινητήρες.Οπότε θεωρώ ότι μέχρι και το καλοκαίρι του 2024 το σημερινό θα υπάρχει στον τιμοκατάλογο.
-
@vdx said in Citroen e-C3 2024:
Δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ως στάνταρ
Οχι....το εγραψα πιο πριν οτι η βασικη εκδοση ειναι με μανιβέλες!!
-
Είναι ρετρό. Δεν ξέρετε εσείς από τέχνη.
-
Ναι, ρετρό, μανιβέλα λατέρνα.
Στο κατέβασμα παίζει Je T’aime και στο ανέβασμα Paroles Paroles.
-
Για να σας δώσω περισσότερο μίσος θα σας βάλω φωτό την βασική έκδοση...
Υπάρχει και η ιστορική αναφορά
Κάποιοι εδώ περιμένατε το Σπρινγκ των 65 ίππων και των 3,5 μ σαν ωραία επιλογή, αλλά θα σας χάλαγε η βασική έκδοση με τα 80 άλογα και τα 4,01 μήκος στα 13000.
Επιστρέφοντας στην αγορά, βλέπουμε ότι τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών μια χαρά προσαρμόζονται στην αγορά.
Η Ρενώ με την αναβάθμιση και την στήριξη της Ντάτσια, έβαλε το Σαντερο και το Ντάστερ μέσα στην πρώτη δεκάδα σε όλη την Ευρώπη.
Ολοι οι άλλοι ανέβασαν τιμές.
Αλλά πραγματικά και εδώ και σε άλλα φόρουμ του εξωτερικού και κοινωνικά δίκτυα διαβάζω πράγματα που δείχνει γιατί τελικά το να είσαι άνθρωπος της αγοράς είναι δύσκολο πράγμα.
Πρέπει να βλέπεις τι πραγματικά χρειάζεται ο κόσμος και είναι διατεθειμένος να δώσει τα λεφτουδάκια του και να τα αγοράσει...
Είδαμε ότι η Τογιότα με τα υβριδικά έπιασε τον παλμό της αγοράς.
Τι και αν η ποιότητα είναι από μέτρια και κάτω και αν το αυτοκίνητο μυρίζει μέσα όπως τα περισσότερα ασιατικά.Τι και αν ο σχεδιασμός του μπροστά είναι λίγο κλαμένος.
Ελάχιστη σημασία έχουν.
Από την άλλη κάποιοι απορούν γιατί το νέο 3 είναι ένα μικρό αιρκρος και δεν απορούν γιατί το φιέστα πέθανε, το πόλο πεθαίνει, το μίκρα το ίδιο και ακολουθούν και τα υπόλοιπα, ενώ πέθανε και το μοντέο και το πασσάτ.
Ο κόσμος θέλει σούβ. Γιατί κάθεται ψηλά, γιατί μπαινοβγαίνει άνετα, ο ίδιος, αλλά και τα παιδιά στα παιδικά καθίσματα, γιατί έχει μικρότερο μήκος χωρίς να χάνει χώρο, άρα παρκάρει πιο εύκολα.
Και έρχεται τώρα και η ηλεκτροκίνηση και το σούβ, δίνει χώρο για τις μπαταρίες κάτω από τα καθίσματα.
Αλλά η αγορά του το λέει.
Διαβάζω στο γαλλικό φόρουμ της σιτροέν τις πωλήσεις κάθε μήνα.
Πρώτο το απερχόμενο 3 στα 7+ χρόνια του, δεύτερο το επίσης απερχόμενο 3 αιρκρός στα 6+ χρόνια του και μετά κοντά τα υπόλοιπα, με το μεγάλο και ακριβό 5 αιρκρος να προηγείται των 4 και 4Χ, ενώ το 5Χ, όπως και το 508 και όλα τα μεγάλα σεντάν, πουλάνε ελάχιστα, πλην των γερμανικών πρίμιουμ που κάνουν συγκεκριμένες δουλειά .
Διάβασα και τα σχόλια των αρθρογράφων του διεθνούς τύπου για το νέο 3. Από θετικά έως πολύ θετικά όλα.
Ο συνδυασμός της χαμηλής τιμής και σχετικά ποιοτικού αυτοκινήτου, είναι προφανώς στο κέντρο της αγοράς.
Είδαμε και στοιχεία από το νέο 3 αιρκρος που ίσως λέγεται 4 αιρκρος ή κάπως αλλιώς. Μπορεί να λέγεται και 3 και 4 αν τελικά η επταθέσια διάταξη, σημαίνει και διαφορετικό μήκος στο αυτοκίνητο, κάπως σαν το Μπερλίνγκο.
Με δεδομένο ότι το νέο 5 αιρκρος θα πάει στα 4,60 τουλάχιστον, η επιλογή 4,30-4,40 είναι εύκολη ακόμα και για 2 εκδόσεις.
Βασικά θα είναι στις διαστάσεις του νέου Κόνα που αναφέρθηκαν με μεταξόνιο όσο το σημερινό 3008 δηλαδή 7 εκ περισσότερο από το υπάρχον 3 αιρκρος.
Το ηλεκτρικό όμως σίγουρα δεν θα ξεκινάει από τα 41000 που ξεκινάει το Κόνα, αλλά μάλλον 10000 κάτω.
-
Σε λίγο θα μας πεις ότι θα είναι φθηνότερο από το aygoX.
-
Όλα ωραία και σωστά Κρούζερ και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό για εμάς: την τιμή αγοράς!! Γράφεις σω δεδομένο την τιμή στην Γαλλία, όταν είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα έχει σχέση με την τιμή στην Ελλάδα. Οπότε μέχρι να μάθουμε τιμές, η συζήτση ειναι φιλολογική. Εαν έχει €30Κ+ όπως πιστεύω (για την σωστή έκδοση όχι τις μανιβέλες), τότε το MG είναι πολύ καλύτερο. Εαν έχει όντως €23Κ όπως λές, τότε είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση και ας μην βλέπεται, αφού ειναι σαν Τίβολι φεησλιφτ.
-
Το εσωτερικό του το βρίσκω στις φωτογραφίες και στα βίντεο εξαιρετικής σχεδίασης. Δεν ξέρω αλλά πραγματικά δίνω άριστα 10 σε αυτόν που σχεδίασε το ταμπλό και το τιμόνι. Όλα τα έχει στην σωστή θέση και απόσταση μεταξύ τους.
Μοιάζει με σύνθετο σπιτιού ή με πάγκο εργασίας. Οργανωμένο και ωραίο.
Ούτε καμπύλες, ούτε φουσκώματα.Επιτέλους να μεταφερθεί αυτή η νοοτροπία και στα άλλα οχήματα. Την είχε ξεκινήσει το ignis αλλά με μέτριο αποτέλεσμα. Εδώ η citroen το πήγε σκαλια πιο πάνω.
-
@antonakis said in Citroen e-C3 2024:
Σε λίγο θα μας πεις ότι θα είναι φθηνότερο από το aygoX.
Είναι ηλεκτρικό το άιγκο ?
@fanis75 said in Citroen e-C3 2024:
Όλα ωραία και σωστά Κρούζερ και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό για εμάς: την τιμή αγοράς!! Γράφεις σω δεδομένο την τιμή στην Γαλλία, όταν είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα έχει σχέση με την τιμή στην Ελλάδα. Οπότε μέχρι να μάθουμε τιμές, η συζήτση ειναι φιλολογική. Εαν έχει €30Κ+ όπως πιστεύω (για την σωστή έκδοση όχι τις μανιβέλες), τότε το MG είναι πολύ καλύτερο. Εαν έχει όντως €23Κ όπως λές, τότε είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση και ας μην βλέπεται, αφού ειναι σαν Τίβολι φεησλιφτ.
https://www.citroen.gr/models/c4/configurator.html/Finitions.html
Οπως μπορούμε να δούμε στα λινκ οι τιμές δεν διαφέρουν ιδιαίτερα μεταξύ Γαλλίας και Ελλάδας, συχνά είναι φτηνότερα εδώ.
-
@lap said in Citroen e-C3 2024:
Το εσωτερικό του το βρίσκω στις φωτογραφίες και στα βίντεο εξαιρετικής σχεδίασης. Δεν ξέρω αλλά πραγματικά δίνω άριστα 10 σε αυτόν που σχεδίασε το ταμπλό και το τιμόνι. Όλα τα έχει στην σωστή θέση και απόσταση μεταξύ τους.
Μοιάζει με σύνθετο σπιτιού ή με πάγκο εργασίας. Οργανωμένο και ωραίο.
Ούτε καμπύλες, ούτε φουσκώματα.Επιτέλους να μεταφερθεί αυτή η νοοτροπία και στα άλλα οχήματα. Την είχε ξεκινήσει το ignis αλλά με μέτριο αποτέλεσμα. Εδώ η citroen το πήγε σκαλια πιο πάνω.
-
Σωστός!!!! Εξαιρετικό το jazz!
Citroen e-C3 2024