-
Ξεχνάτε ότι τα 11 χρονια εγγύησης δεν είναι μόνο η μπαταρία αλλά όλο το υβριδικό σύστημα δηλαδη και το inverter.
Αυτό μου είχε πει το εξουσιοδοτημένο μου αναφέροντας μου ότι πρακτικά αυτή είναι η ζημιά που φοβούνται μιας και είναι πανάκριβη και όχι τόσο σπάνια.
Επίσης οι τιμές διαφέρουν ανα αυτοκίνητο. Για το γιαρις μου ειχε πει κανα 3χιλιαρο -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό μου είχε πει το εξουσιοδοτημένο μου αναφέροντας μου ότι πρακτικά αυτή είναι η ζημιά που φοβούνται μιας και είναι πανάκριβη και όχι τόσο σπάνια.
Σου είπαν ότι είναι συχνή βλάβη τα inverter?
-
Έχω εμπειρία από inverters, στην δουλειά μου, καθώς τα είχαν όλες οι νέες μηχανές παραγωγής. Σπάνια χαλάνε, είναι η αλήθεια, αλλά μπορούν να χαλάσουν. Τα πάντα μπορούν να χαλάσουν...
-
Βρίσκεις με 450 ευρώ ελαφρώς μεταχειρισμένο.
-
Και εδώ καινούργιο.....
Πιείτε νερό πρώτα και μετά σκρολαρετε πιο κάτω -
@lap said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτό μου είχε πει το εξουσιοδοτημένο μου αναφέροντας μου ότι πρακτικά αυτή είναι η ζημιά που φοβούνται μιας και είναι πανάκριβη και όχι τόσο σπάνια.
Σου είπαν ότι είναι συχνή βλάβη τα inverter?
Όπως τα γράφει ο Δίας είναι.
Μην παίζουμε με τις λέξεις.
Περισσότερο το inverter μου είπε ότι φοβάται ο άνθρωπος μην τυχόν χαλάσει παρα τις μπαταρίες. -
Τα prius ειχαν inverter?Ta lexus RX?
Γιατι οτι όλα μπορεί να χαλάσουν είναι σίγουρο, το θέμα είναι ποσο συχνή είναι η βλάβη.
Εχω αρκετα hybrid Lexus πχ στο κύκλο μου και παρολο που εχουν περάσει τη 10ετια και μερικά τη 15ετία + δεν εχουν αλλάξει ουτε μπαταρία καν... -
Με βάζουν σε σκέψεις αυτά που διαβάζω. Γιατί να κοστίζει τόσο πολύ;;. Αν κοστιζε 1500 ευρώ οκ δεν θα έδινε σημασία. Αλλά 7-8Κ ειναι πάρα πολλά.
-
Δεν μου αρέσει να γράφω σχόλια, όταν οι άλλοι παθαίνουν βλάβες.
Εδώ όμως ο άνθρωπος έχει πάρει ένα καινούργιο αμάξι που πουλάει τεχνολογία και αξιοπιστία και επειδή έμεινε 48 ώρες ακίνητο εκφορτίστηκε η μπαταρία και όταν ο ίδιος ο αγοραστής καλόπιστα εντελώς πήρε οδική της τογιότα όπως λέει και το όνομα TOYOTA CARE και κάλεσε αυτούς να του φτιάξουν την βλάβη και κατά δήλωση τους, ξέρουν να την φτιάξουν και του έκαψαν το ινβέρτερ που κάνει 8 χιλιάρικα, τότε η αξιόπιστη Τογιότα, έπρεπε να του δώσει αμάξι ανάλογο και να το φτιάξει δωρεάν.
Βασικά μιλάμε για κατάσταση που για μένα πρέπει από την αρχή να μπει δικηγόρος και μέχρι αναστροφή πώλησης να φτάσει.
Επίσης καταλαβαίνουμε σιγά σιγά ότι το λήζινγκ και για τους ιδιώτες είναι το μέλλον, με όλα αυτά τα θέματα.
Αυτό σημαίνει βέβαια ακριβότερο κόστος, αφού η αλλαγή κάθε 4 χρόνια έχει μεγάλο κόστος.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης καταλαβαίνουμε σιγά σιγά ότι το λήζινγκ και για τους ιδιώτες είναι το μέλλον, με όλα αυτά τα θέματα.
Όχι κόστος, αλλά ρευστότητα
Πλάκα πλάκα αυτό σκέφτηκα. Δηλαδή 8Κ;
Και αν θέλω να το κρατήσω 15 έτη γιατί έχω άλλο προγραμματισμό για τα έξοδα μου τι θα κάνω;
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Δεν μου αρέσει να γράφω σχόλια, όταν οι άλλοι παθαίνουν βλάβες.
Εδώ όμως ο άνθρωπος έχει πάρει ένα καινούργιο αμάξι που πουλάει τεχνολογία και αξιοπιστία και επειδή έμεινε 48 ώρες ακίνητο εκφορτίστηκε η μπαταρία και όταν ο ίδιος ο αγοραστής καλόπιστα εντελώς πήρε οδική της τογιότα όπως λέει και το όνομα TOYOTA CARE και κάλεσε αυτούς να του φτιάξουν την βλάβη και κατά δήλωση τους, ξέρουν να την φτιάξουν και του έκαψαν το ινβέρτερ που κάνει 8 χιλιάρικα, τότε η αξιόπιστη Τογιότα, έπρεπε να του δώσει αμάξι ανάλογο και να το φτιάξει δωρεάν.
Βασικά μιλάμε για κατάσταση που για μένα πρέπει από την αρχή να μπει δικηγόρος και μέχρι αναστροφή πώλησης να φτάσει.
Επίσης καταλαβαίνουμε σιγά σιγά ότι το λήζινγκ και για τους ιδιώτες είναι το μέλλον, με όλα αυτά τα θέματα.
Αυτό σημαίνει βέβαια ακριβότερο κόστος, αφού η αλλαγή κάθε 4 χρόνια έχει μεγάλο κόστος.
δε συμφέρει το leasing τους μισθωτούς, με το ισχυον φορ. πλαισιο
-
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Τα prius ειχαν inverter?Ta lexus RX?
Γιατι οτι όλα μπορεί να χαλάσουν είναι σίγουρο, το θέμα είναι ποσο συχνή είναι η βλάβη.
Εχω αρκετα hybrid Lexus πχ στο κύκλο μου και παρολο που εχουν περάσει τη 10ετια και μερικά τη 15ετία + δεν εχουν αλλάξει ουτε μπαταρία καν...Όλα έχουν inverter και όπως είπα ναι χαλάει αλλά είναι εξαιρετικά σπάνιο. Απλά το φοβούνται με το δίκιο τους (το λέει και ο Ιρακινός) γιατί είναι πανάκριβο. Αλλά η βλάβη είναι 1 στο εκατομμύριο.
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Επίσης καταλαβαίνουμε σιγά σιγά ότι το λήζινγκ και για τους ιδιώτες είναι το μέλλον, με όλα αυτά τα θέματα.
Όχι κόστος, αλλά ρευστότητα
Πλάκα πλάκα αυτό σκέφτηκα. Δηλαδή 8Κ;
Και αν θέλω να το κρατήσω 15 έτη γιατί έχω άλλο προγραμματισμό για τα έξοδα μου τι θα κάνω;
Θα πάρεις ένα από τα τελευταία γαλλικά ντίζελ όσο προλαβαίνεις...
-
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Δεν μου αρέσει να γράφω σχόλια, όταν οι άλλοι παθαίνουν βλάβες.
Εδώ όμως ο άνθρωπος έχει πάρει ένα καινούργιο αμάξι που πουλάει τεχνολογία και αξιοπιστία και επειδή έμεινε 48 ώρες ακίνητο εκφορτίστηκε η μπαταρία και όταν ο ίδιος ο αγοραστής καλόπιστα εντελώς πήρε οδική της τογιότα όπως λέει και το όνομα TOYOTA CARE και κάλεσε αυτούς να του φτιάξουν την βλάβη και κατά δήλωση τους, ξέρουν να την φτιάξουν και του έκαψαν το ινβέρτερ που κάνει 8 χιλιάρικα, τότε η αξιόπιστη Τογιότα, έπρεπε να του δώσει αμάξι ανάλογο και να το φτιάξει δωρεάν.
Βασικά μιλάμε για κατάσταση που για μένα πρέπει από την αρχή να μπει δικηγόρος και μέχρι αναστροφή πώλησης να φτάσει.
Επίσης καταλαβαίνουμε σιγά σιγά ότι το λήζινγκ και για τους ιδιώτες είναι το μέλλον, με όλα αυτά τα θέματα.
Αυτό σημαίνει βέβαια ακριβότερο κόστος, αφού η αλλαγή κάθε 4 χρόνια έχει μεγάλο κόστος.
δε συμφέρει το leasing τους μισθωτούς, με το ισχυον φορ. πλαισιο
Παντελώς αδιάφορο αν συμφέρει ή όχι, όταν οι επιλογές σου είναι να πάρεις κάτι στα 30+ χιλιάρικα και να σου βγάλει βλάβη 8000 και να περιμένεις 2 μήνες με ένα άιγκο της π....ας...
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Δεν μου αρέσει να γράφω σχόλια, όταν οι άλλοι παθαίνουν βλάβες.
Εδώ όμως ο άνθρωπος έχει πάρει ένα καινούργιο αμάξι που πουλάει τεχνολογία και αξιοπιστία και επειδή έμεινε 48 ώρες ακίνητο εκφορτίστηκε η μπαταρία και όταν ο ίδιος ο αγοραστής καλόπιστα εντελώς πήρε οδική της τογιότα όπως λέει και το όνομα TOYOTA CARE και κάλεσε αυτούς να του φτιάξουν την βλάβη και κατά δήλωση τους, ξέρουν να την φτιάξουν και του έκαψαν το ινβέρτερ που κάνει 8 χιλιάρικα, τότε η αξιόπιστη Τογιότα, έπρεπε να του δώσει αμάξι ανάλογο και να το φτιάξει δωρεάν.
Βασικά μιλάμε για κατάσταση που για μένα πρέπει από την αρχή να μπει δικηγόρος και μέχρι αναστροφή πώλησης να φτάσει.
Επίσης καταλαβαίνουμε σιγά σιγά ότι το λήζινγκ και για τους ιδιώτες είναι το μέλλον, με όλα αυτά τα θέματα.
Αυτό σημαίνει βέβαια ακριβότερο κόστος, αφού η αλλαγή κάθε 4 χρόνια έχει μεγάλο κόστος.
δε συμφέρει το leasing τους μισθωτούς, με το ισχυον φορ. πλαισιο
Παντελώς αδιάφορο αν συμφέρει ή όχι, όταν οι επιλογές σου είναι να πάρεις κάτι στα 30+ χιλιάρικα και να σου βγάλει βλάβη 8000 και να περιμένεις 2 μήνες με ένα άιγκο της π....ας...
Δεν βγάζουν βλάβες, δεν είναι πι ες ει!! Μ@λακια έκανε η οδική, αλλιώς βλάβη δεν βγάζουν ούτε στα 15 χρόνια. Για αυτό το 90% είναι αγορά τα Τογιότα, ενώ σε ληζινγκ προφανώς θα πας σε πιο καλό/πριμιο αμάξι αφού άλλος πληρώνει βλάβες.
ΥΓ: σε φίλο που πήρε ληζινγκ λάντζα Ρόβερ 150.000 ευρώ ντίζελ (γιαξ) του είπαν (γιατί ακούει θορύβους) ότι πρέπει να κάνει 30χλμ την ημέρα αλλιώς αδειάζει η μπαταρία….χαχαχα!! Δεν ξέρει τι να κάνει, το έχει 1 μήνα και ψάχνει να το δώσει.
-
Υπάρχει περίπτωση να το ασφαλίσεις μονάχα αυτό. Δεν ξέρω.
Π.χ ένα 50 ευρω το έτος ; -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Ο θερμικός κινητήρας στα υβριδικά toyota θα τα παίξει μετά από εμάς...αφενός λόγω του ότι είναι ατμοσφαιρικός και αφετέρου λόγω της ελάχιστης καταπόνησης που υφίσταται λόγω υβριδικού συστήματος, ιδίως στη πόλη αφού τα χλμ που γράφει πραγματικά με τον θερμικό είναι λιγότερα από τα μισά που αναγράφει ο υπολογιστής ως διανυθέντα.
Στις στατιστικές τα υβριδικά είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.Δηλαδή ένας βενζινοκινητήρας που κάνει 100 φορές περισσότερες διακεκομμένες ενεργοποιησεις στα ίδια χιλιόμετρα, καταπονείται λιγότερο, από π.χ. ενα βενζινοκινητηρα ΤΟΥΟΤΑ που αναβοσβήνει μια-δυο-δεκα φορές ανά διαδρομή.
Διαπιστωμένο περαν αμφιβολίας αυτό; -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Δεν μου αρέσει να γράφω σχόλια, όταν οι άλλοι παθαίνουν βλάβες.
Εδώ όμως ο άνθρωπος έχει πάρει ένα καινούργιο αμάξι που πουλάει τεχνολογία και αξιοπιστία και επειδή έμεινε 48 ώρες ακίνητο εκφορτίστηκε η μπαταρία και όταν ο ίδιος ο αγοραστής καλόπιστα εντελώς πήρε οδική της τογιότα όπως λέει και το όνομα TOYOTA CARE και κάλεσε αυτούς να του φτιάξουν την βλάβη και κατά δήλωση τους, ξέρουν να την φτιάξουν και του έκαψαν το ινβέρτερ που κάνει 8 χιλιάρικα, τότε η αξιόπιστη Τογιότα, έπρεπε να του δώσει αμάξι ανάλογο και να το φτιάξει δωρεάν.
Βασικά μιλάμε για κατάσταση που για μένα πρέπει από την αρχή να μπει δικηγόρος και μέχρι αναστροφή πώλησης να φτάσει.
Επίσης καταλαβαίνουμε σιγά σιγά ότι το λήζινγκ και για τους ιδιώτες είναι το μέλλον, με όλα αυτά τα θέματα.
Αυτό σημαίνει βέβαια ακριβότερο κόστος, αφού η αλλαγή κάθε 4 χρόνια έχει μεγάλο κόστος.
δε συμφέρει το leasing τους μισθωτούς, με το ισχυον φορ. πλαισιο
Παντελώς αδιάφορο αν συμφέρει ή όχι, όταν οι επιλογές σου είναι να πάρεις κάτι στα 30+ χιλιάρικα και να σου βγάλει βλάβη 8000 και να περιμένεις 2 μήνες με ένα άιγκο της π....ας...
Δεν βγάζουν βλάβες, δεν είναι πι ες ει!! Μ@λακια έκανε η οδική, αλλιώς βλάβη δεν βγάζουν ούτε στα 15 χρόνια. Για αυτό το 90% είναι αγορά τα Τογιότα, ενώ σε ληζινγκ προφανώς θα πας σε πιο καλό/πριμιο αμάξι αφού άλλος πληρώνει βλάβες.
ΥΓ: σε φίλο που πήρε ληζινγκ λάντζα Ρόβερ 150.000 ευρώ ντίζελ (γιαξ) του είπαν (γιατί ακούει θορύβους) ότι πρέπει να κάνει 30χλμ την ημέρα αλλιώς αδειάζει η μπαταρία….χαχαχα!! Δεν ξέρει τι να κάνει, το έχει 1 μήνα και ψάχνει να το δώσει.
βλάβες τα γαλλικά βγάζουν μόνο σε γιαπωνέζους πράχτορες της τογιότα που το παίζει σουζούκι για ξεκάρφωμα...
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Και εδώ καινούργιο.....
Πιείτε νερό πρώτα και μετά σκρολαρετε πιο κάτωΔε πειράζει, θα πάνε σε έναν μαντρά και θα το βρουν στα μισά λεφτά, ούτε 5χιλιαρο.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Ο θερμικός κινητήρας στα υβριδικά toyota θα τα παίξει μετά από εμάς...αφενός λόγω του ότι είναι ατμοσφαιρικός και αφετέρου λόγω της ελάχιστης καταπόνησης που υφίσταται λόγω υβριδικού συστήματος, ιδίως στη πόλη αφού τα χλμ που γράφει πραγματικά με τον θερμικό είναι λιγότερα από τα μισά που αναγράφει ο υπολογιστής ως διανυθέντα.
Στις στατιστικές τα υβριδικά είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.Δηλαδή ένας βενζινοκινητήρας που κάνει 100 φορές περισσότερες διακεκομμένες ενεργοποιησεις στα ίδια χιλιόμετρα, καταπονείται λιγότερο, από π.χ. ενα βενζινοκινητηρα ΤΟΥΟΤΑ που αναβοσβήνει μια-δυο-δεκα φορές ανά διαδρομή.
Διαπιστωμένο περαν αμφιβολίας αυτό;Ναι, διότι δεν σηκώνει φορτίο. Λειτουργεί πάντοτε στο καλύτερο δυνατον φασμα λειτουργίας.
Το φορτίο είναι που καταπονεί τα εσωτερικά μέρη που έρχονται σε τριβή
Toyota Corolla Cross