Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA 2 Facelift 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA 2 Facelift 2023
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 14
    • 15
    • 5 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    54
    294
    17441
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petp3624 last edited by

      Καλημέρα,
      για να το έχουμε πιο ολοκληρωμένο, ο όρος "ήπια υβριδικό" αναφέρεται στην ύπαρξη πυκνωτή, ο οποίος φορτίζεται από μια γεννήτρια που "παρασύρεται" από τον κινητήρα.
      Η χωρητικότητα του πυκνωτή είναι μικρή και αντιστοιχεί σε μια ενέργεια 0,012KW, τα οποία αποδίδονται στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου και μόνο.
      Επομένως, δεν λειτουργεί επικουρικά του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ή κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ούτε και μπορεί να κινήσει αποκλειστικά το αυτοκίνητο για κάποια (χιλιο)μετρα.
      Ουσιαστικά, ο πυκνωτής αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του ηλεκτρικού μέρους του αυτοκινήτου (ηλ. παράθυρα, κλιματισμός, οθόνες και ό,τι άλλο έχει ανάγκη από ρεύμα), αφήνοντας στον κινητήρα το έργο της κίνησης του αυτοκινήτου.
      Δεν περιμένει κανείς θαύματα όπως συμβαίνει σε ένα Hybrid, στη Mazda όμως μελέτησαν το έργο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρικών αναγκών του οχήματος και κατέληξαν πως με το εν λόγω σύστημα μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του επιπλέον παραγόμενου έργου από τον κινητήρα και συνακόλουθα στην κατανάλωση.
      Γιατί πυκνωτής; Γιατί είναι πιο άμεσος στις φορτίσεις/αποφορτίσεις. Το δε μέγεθος του φαντάζομαι πως θα του επιτρέπει να είναι οικονομικότερο στην αντικατάστασή του από μια μπαταρία των (σχεδόν) 4KW που φέρει πχ το Yaris... ίδωμεν!

      Σχετικά με τη βενζίνη, το presskit που δημοσιεύτηκε σε προηγούμενο post αναφέρει βενζίνη 95 RON.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • D
        dstou last edited by

        Και στο Renault Arkana το ίδιο είναι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petp3624 last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          γνωρίζει κανείς γιατί δεν έχουμε δει ακόμη δοκιμή του 2 στο περιοδικό; Νομίζω πως έχει μεσολαβήσει αρκετό διάστημα από την ημέρα που παρουσιάστηκε, ώστε να μη δικαιολογείται η καθυστέρηση αυτή. Έχει να κάνει με την εταιρία που δε διαθέτει τα μοντέλα της για δοκιμή;
          Έχει να κάνει με το περιοδικό που δεν βρίσκει ενδιαφέρον να ασχοληθεί με το εν λόγω μοντέλο; Ή είναι κάτι άλλο που αγνοώ;

          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • alexandros-k
            alexandros-k @petp3624 last edited by

            @petp3624 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

            Καλησπέρα σε όλους,

            γνωρίζει κανείς γιατί δεν έχουμε δει ακόμη δοκιμή του 2 στο περιοδικό; Νομίζω πως έχει μεσολαβήσει αρκετό διάστημα από την ημέρα που παρουσιάστηκε, ώστε να μη δικαιολογείται η καθυστέρηση αυτή. Έχει να κάνει με την εταιρία που δε διαθέτει τα μοντέλα της για δοκιμή;
            Έχει να κάνει με το περιοδικό που δεν βρίσκει ενδιαφέρον να ασχοληθεί με το εν λόγω μοντέλο; Ή είναι κάτι άλλο που αγνοώ;

            Εκτος απο αυτη , δεν εχω δει άλλη ουτε κι εγω
            https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-mazda-2-1-5-e-skyactiv-g-homura-aka/

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              ibiza95 last edited by

              Επισης, όποτε γράφουν άρθρο του τύπου " τα φτηνότερα αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά " πάλι δεν αναφέρεται κι ας περιλαμβάνουν ακριβότερά του 😕

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dstou last edited by

                Έχει να κάνει με τον αντιπρόσωπο, το περιοδικό ύλη θέλει.

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dstou last edited by

                  @dstou said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                  Έχει να κάνει με τον αντιπρόσωπο, το περιοδικό ύλη θέλει.

                  Ναι αλλά ο ίδιος αντιπρόσωπος δίνει μια χαρά για τεστ τις άλλες μάρκες που έχει και μάλιστα συνέχεια!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ibiza95 @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                    @dstou said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                    Έχει να κάνει με τον αντιπρόσωπο, το περιοδικό ύλη θέλει.

                    Ναι αλλά ο ίδιος αντιπρόσωπος δίνει μια χαρά για τεστ τις άλλες μάρκες που έχει και μάλιστα συνέχεια!

                    Τα καλά (που δεν περισσεύουν) τα κρατάει για τους μύστες 😕

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Μιλησα πριν λιγο με την αντιπροσωπεια . Το αμαξι ειναι στο λιμανι Βαρκελωνης. (Εκει τα πανε τωρα μου ειπε, οχι Αμβερσα)
                      Περιμενει να φορτωθει για Πειραια
                      Αρα υπολογιζω θα ειναι ετοιμοπαραδοτο το λιγοτερο σε 1 μηνα. Δλδ παμε για Νοεμβρη μαλλον .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • V
                        v_a last edited by v_a

                        Άντε με το καλό ☘
                        Εντωμεταξύ, το είδα σε ένα παράξενο γκρι, κόκκινες λεπτομέρειες στις ζάντες (ή τασια, δεν πολυκαταλαβα) και ήταν πολύ εντυπωσιακό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Αναμένουμε εντυπώσεις όταν με το καλό το παραλάβεις!!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            v_a last edited by

                            Με βλέπω και εγώ να το παίρνω μετά από σένα.
                            Έχω για δευτερο ένα 17ετιας, έχει βγάλει βλάβη στο χρονισμό (μίνιμουμ ένα 700αρι), και το αφήνω να δω πόσο θα αντέξει.

                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @v_a last edited by alexandros-k

                              @v_a said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                              Με βλέπω και εγώ να το παίρνω μετά από σένα.
                              Έχω για δευτερο ένα 17ετιας, έχει βγάλει βλάβη στο χρονισμό (μίνιμουμ ένα 700αρι), και το αφήνω να δω πόσο θα αντέξει.

                              Πλεον αρχιζει απο 17,700€ σε λευκο χρωμα (το δωρεαν)
                              Εκδοση σαν αυτη εδω https://www.car.gr/classifieds/cars/view/336674020-mazda-2
                              η οποια εχει 18,100€ γιατι εχει άλλο χρωμα (τελικη τιμη παντα)

                              *αναφερομαι στην εκδοση με τα 90 αλογα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Τελικά από τις καλύτερες επιλογές ίσως η καλύτερη όλων της κατηγορίας

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @lap last edited by

                                  @lap said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                  Τελικά από τις καλύτερες επιλογές ίσως η καλύτερη όλων της κατηγορίας

                                  Κατι ηξερε ο παλιος και το διαλεξε 😜

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • P
                                    petp3624 last edited by

                                    Kαλησπέρα σε όλους,
                                    παρέλαβα και εγώ αρχές Σεπτέμβρη - έκδοση Homura, 90PS σε Soul Red Crystal.
                                    Το προτίμησα γιατί μoυ αρέσει που οι Ιάπωνες δεν πέφτουν στην παγίδα του εντυπωσιασμού με οθόνες - τάμπελ, με ψηφιακά καντράν και όλη αυτή τη μόδα της ψηφιοποίησης που κάποια στιγμή θα κοπάσει. Ίσως να είμαι παλιομοδίτης, ίσως το αυτοκίνητο να είναι παλιομοδίτικο - μου αρέσει όμως που δεν παρασύρεται από το σωρό και ξεχωρίζει με τη διαφορετικότητά του.

                                    Στα συν - το αυτοκίνητο είναι πολύ προσεγμένο στην κατασκευή του, όντας στα μάτια μου μια ολοκληρωμένη πρόταση. Το χρώμα πραγματικά εντυπωσιακό - χάνει πολύ στις φωτογραφίες που φαίνονται στο site της Mazda.
                                    H χρήση του είναι προς το παρόν αστική, ενώ έγιναν και κάποιες εξορμήσεις εκτός των τειχών - αποστάσεις σε ακτίνα 100 χλμ.
                                    Αυτό που πρόσεξα είναι πως το αυτοκίνητο είναι ξεκούραστο, ήσυχο, ευθύβολο και κινείται πολύ ικανοποιητικά με τα 90 άλογα (όντας κάτοχος Punto 1.2, με 60PS του 2005, τα 90 είναι αναβάθμιση). Το μοτέρ του είναι πολύ γραμμικό στην απόδοση της ισχύος, νομίζω πως τα κυβικά συνηγορούν σε αυτό. Βέβαια, λείπει το ξέσπασμα του turbo και τα άμεσα τραβήγματα που αυτό εξασφαλίζει, όμως νομίζω πως αν προσαρμοστεί οδηγός στο μοτέρ, μπορεί πραγματικά να κινηθεί γρήγορα. Αντίκτυπο η υψηλή κατανάλωση θα πουν οι ειδήμονες, αλλά πιο αυτοκίνητο δεν καίει όταν "το πατάς";
                                    Η κατανάλωση στο πρώτο γέμισμα έφτασε στα 5,5l/100km (η ένδειξη του trip computer επίσης στα 5,5l/100km), στο δεύτερο δείχνει 5,3l/100km.
                                    Διαβάζω (σε δοκιμές της προηγούμενης έκδοσης IPM5) πως υστερεί σε χώρους σε σχέση με κάποια μοντέλα του ανταγωνισμού, όμως, όποτε χρειάστηκε να το φορτώσω έμεινα πλήρως ικανοποιημένος.

                                    Αν μου ζητάτε ένα χτυπητό μείον, αυτή είναι η έλλειψη ένδειξης πίεσης ελαστικών - το TPMS που έχει διαβάζει μεν τις πιέσεις, δεν τις εμφανίζει όμως κάπου για να σου φύγει το άγχος (πχ στο Pulsar που έχει η σύζυγος τις εμφανίζει). Πώς λειτουργεί; Ο οδηγός φουσκώνει τα λάστιχα στην πίεση που ορίζει ο κατασκευαστής και "κλειδώνει" τις πιέσεις χρησιμοποιώντας το "set" στον πίνακα οργάνων. Έπειτα, το σύστημα ενεργοποιείται όταν πέσει η πίεση σε ένα από τα λάστιχα - σε ποιο; Θα πρέπει να ελέγξει ο οδηγός όλα τα λάστιχα, για να διαπιστώσει πιο είναι αυτό που έχασε αέρα... λίγο ανορθόδοξο αυτό. Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να εμφανιστούν οι ενδείξεις στην 8αρα οθόνη...

                                    Στα 1000χλμ που έχω κάνει έως τώρα δε βρήκα κάτι άλλο μεμπτό. Μόνο που πραγματικά με στενοχωρεί είναι που το εκθέτω σε αυτό το κάκιστης ποιότητας οδικό μας δίκτυο, γεμάτο λακούβες, σαμαράκια και κάθε λογής κακοτεχνίες.

                                    Αυτό που μου κάνει αρνητική εντύπωση είναι η απουσία του αυτοκινήτου από τον Ειδικό Τύπο. Πλην δυο καταχωρήσεων (newsauto και... sport24), το αυτοκίνητο απουσιάζει από παντού. Και με μιλώ μόνο για δοκιμή, αλλά απουσιάζει ακόμη και ως αναφορά. Tην ώρα που γίνεται δημοσίευση για την κάθε έκδοση άλλων μοντέλων, εδώ υπάρχει σιγή ασυρμάτου. Ή οι γνώστες του Ειδικού Τύπου "αγνοούν" την ύπαρξη του (πράγμα που δεν πιστεύω να συμβαίνει και με βάζει σε σκέψεις εν τέλει για την αντικειμενικότητά τους), ή η εδώ αντιπροσωπεία κοιμάται ύπνο βαθύ...

                                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal last edited by gtsartsal

                                      Καλοταξιδο να είναι και να το χαρείς.

                                      Λογικά η κατανάλωση θα πέσει κι άλλο όσο ανεβαίνουν τα χλμ.

                                      Για αυτοκίνητο πόλης, φθηνό όχι υβριδικό είναι η καλύτερη επιλογή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Για εμένα εύκολα το καλύτερο supermini όλων!
                                        Πήγα κάποια στιγμή ένα μεγαλούτσικο ταξίδι ως συνοδηγός, και το πάτημα του ήταν τουλάχιστον c hatch!

                                        H 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • H
                                          harisma23 @sargus last edited by harisma23

                                          @sargus said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                          Για εμένα εύκολα το καλύτερο supermini όλων!
                                          Πήγα κάποια στιγμή ένα μεγαλούτσικο ταξίδι ως συνοδηγός, και το πάτημα του ήταν τουλάχιστον c hatch!

                                          Θα διαφωνήσω! Ένα μέτριο συνολικά supermini είναι με κάποιες εξάρσεις προς τα πάνω και κάποιες προς τα κάτω. Μπορώ πάντως να πω ότι είναι χειρότερο από όλα τα ευρωπαϊκά supermini. Αν συνυπολογιστεί όμως και η τιμή του, αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον σαν αγορά.
                                          Όσο για το πάτημα του, είναι όντως καλό για την κατηγορία του, αλλά τα c hatch δεν μπορεί να τα κοιτάξει.

                                          nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib @harisma23 last edited by nickthetrib

                                            @harisma23 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                            @sargus said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                            Για εμένα εύκολα το καλύτερο supermini όλων!
                                            Πήγα κάποια στιγμή ένα μεγαλούτσικο ταξίδι ως συνοδηγός, και το πάτημα του ήταν τουλάχιστον c hatch!

                                            Θα διαφωνήσω! Ένα μέτριο συνολικά supermini είναι με κάποιες εξάρσεις προς τα πάνω και κάποιες προς τα κάτω. Μπορώ πάντως να πω ότι είναι χειρότερο από όλα τα ευρωπαϊκά supermini. Αν συνυπολογιστεί όμως και η τιμή του, αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον σαν αγορά.
                                            Όσο για το πάτημα του, είναι όντως καλό για την κατηγορία του, αλλά τα c hatch δεν μπορεί να τα κοιτάξει.

                                            Χάρη, εξαρτάται για ποιο c hatch μιλάει.
                                            Και χειρότερο από όλα τα ευρωπαϊκά σουπερμίνι σίγουρα δεν είναι!!!
                                            Όχι και χειρότερο το Mazda 2 από το c3 πχ!

                                            Edit μάλλον για το κομμάτι c hatch έχεις δίκιο .
                                            Αυτά που συνεχίζουν να παράγονται έχουν πολύ καλό πάτημα! (Αν μιλάγαμε για διακυμάνσεις στο πάτημα τύπου accent με focus, σίγουρα θα είχε ο @sargus δίκιο)

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 5 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr