Καλησπέρα σε όλους,
και εγώ παρήγγειλα πέρσι το Νοέμβριο το 2 στην έκδοση Homura, e-Skyactiv 6MT με τα 90 άλογα . Τον Φλεβάρη διάβασα για το fl στην Αυστραλία και, παρόλο που από την αντιπροσωπεία με διαβεβαίωσαν πως "κατά 99% θα παραλάβετε αυτό που παραγγείλατε", τελικά θα μου έρθει το νέο μοντέλο του 2023...
Στην αρχή με "αγρίεψε" η όψη του - θεωρούσα το νίκελ της μάσκας πιο κοντά στο σύνολο της γκάμας, με τον καιρό όμως είδα τελικά πως (τουλάχιστον στην έκδοση Homura που διατηρεί με μαύρη μάσκα) είναι πιο όμορφο.
Αρχές Ιουνίου ενημερώθηκα πως το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι στην Αμβέρσα τέλος του μηνός Ιουνίου και έπειτα χρειάζεται περίπου ένας μήνας για να το έχω στα χέρια μου.
Στα λεφτά του (20700 με soul red crystal) νομίζω πως δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στον ανταγωνισμό που να το κοιτά κατάματα εξοπλιστικά ή σε θέματα ποιότητας ή ουσίας.
Πρώτη φορά παίρνω Mazda και ένας παραπάνω λόγος που την προτίμησα είναι η φιλοσοφία τους: παρέχουν αυτά που χρειάζεται πραγματικά ένας οδηγός...
Τα συν του; Μade in Japan, με έναν κινητήρα ολοκληρωμένο σε θέματα αξιοπιστίας, κατανάλωσης. Τα μειον: οι ρεπρίζ του κινητήρα (αν και το Yaris με τα 125ps έχει χαμηλότερη ροπή) και οι χώροι - από μεσαία κολώνα και πίσω... δε με ενοχλεί όμως γιατί θα εξυπηρετεί δυο άτομα...
Ελπίζω να μη σας κούρασα - εύχομαι να το δούμε σύντομα και στις σελίδες του περιοδικού.
Best posts made by petp3624
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Kαλησπέρα σε όλους,
παρέλαβα και εγώ αρχές Σεπτέμβρη - έκδοση Homura, 90PS σε Soul Red Crystal.
Το προτίμησα γιατί μoυ αρέσει που οι Ιάπωνες δεν πέφτουν στην παγίδα του εντυπωσιασμού με οθόνες - τάμπελ, με ψηφιακά καντράν και όλη αυτή τη μόδα της ψηφιοποίησης που κάποια στιγμή θα κοπάσει. Ίσως να είμαι παλιομοδίτης, ίσως το αυτοκίνητο να είναι παλιομοδίτικο - μου αρέσει όμως που δεν παρασύρεται από το σωρό και ξεχωρίζει με τη διαφορετικότητά του.Στα συν - το αυτοκίνητο είναι πολύ προσεγμένο στην κατασκευή του, όντας στα μάτια μου μια ολοκληρωμένη πρόταση. Το χρώμα πραγματικά εντυπωσιακό - χάνει πολύ στις φωτογραφίες που φαίνονται στο site της Mazda.
H χρήση του είναι προς το παρόν αστική, ενώ έγιναν και κάποιες εξορμήσεις εκτός των τειχών - αποστάσεις σε ακτίνα 100 χλμ.
Αυτό που πρόσεξα είναι πως το αυτοκίνητο είναι ξεκούραστο, ήσυχο, ευθύβολο και κινείται πολύ ικανοποιητικά με τα 90 άλογα (όντας κάτοχος Punto 1.2, με 60PS του 2005, τα 90 είναι αναβάθμιση). Το μοτέρ του είναι πολύ γραμμικό στην απόδοση της ισχύος, νομίζω πως τα κυβικά συνηγορούν σε αυτό. Βέβαια, λείπει το ξέσπασμα του turbo και τα άμεσα τραβήγματα που αυτό εξασφαλίζει, όμως νομίζω πως αν προσαρμοστεί οδηγός στο μοτέρ, μπορεί πραγματικά να κινηθεί γρήγορα. Αντίκτυπο η υψηλή κατανάλωση θα πουν οι ειδήμονες, αλλά πιο αυτοκίνητο δεν καίει όταν "το πατάς";
Η κατανάλωση στο πρώτο γέμισμα έφτασε στα 5,5l/100km (η ένδειξη του trip computer επίσης στα 5,5l/100km), στο δεύτερο δείχνει 5,3l/100km.
Διαβάζω (σε δοκιμές της προηγούμενης έκδοσης IPM5) πως υστερεί σε χώρους σε σχέση με κάποια μοντέλα του ανταγωνισμού, όμως, όποτε χρειάστηκε να το φορτώσω έμεινα πλήρως ικανοποιημένος.Αν μου ζητάτε ένα χτυπητό μείον, αυτή είναι η έλλειψη ένδειξης πίεσης ελαστικών - το TPMS που έχει διαβάζει μεν τις πιέσεις, δεν τις εμφανίζει όμως κάπου για να σου φύγει το άγχος (πχ στο Pulsar που έχει η σύζυγος τις εμφανίζει). Πώς λειτουργεί; Ο οδηγός φουσκώνει τα λάστιχα στην πίεση που ορίζει ο κατασκευαστής και "κλειδώνει" τις πιέσεις χρησιμοποιώντας το "set" στον πίνακα οργάνων. Έπειτα, το σύστημα ενεργοποιείται όταν πέσει η πίεση σε ένα από τα λάστιχα - σε ποιο; Θα πρέπει να ελέγξει ο οδηγός όλα τα λάστιχα, για να διαπιστώσει πιο είναι αυτό που έχασε αέρα... λίγο ανορθόδοξο αυτό. Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να εμφανιστούν οι ενδείξεις στην 8αρα οθόνη...
Στα 1000χλμ που έχω κάνει έως τώρα δε βρήκα κάτι άλλο μεμπτό. Μόνο που πραγματικά με στενοχωρεί είναι που το εκθέτω σε αυτό το κάκιστης ποιότητας οδικό μας δίκτυο, γεμάτο λακούβες, σαμαράκια και κάθε λογής κακοτεχνίες.
Αυτό που μου κάνει αρνητική εντύπωση είναι η απουσία του αυτοκινήτου από τον Ειδικό Τύπο. Πλην δυο καταχωρήσεων (newsauto και... sport24), το αυτοκίνητο απουσιάζει από παντού. Και με μιλώ μόνο για δοκιμή, αλλά απουσιάζει ακόμη και ως αναφορά. Tην ώρα που γίνεται δημοσίευση για την κάθε έκδοση άλλων μοντέλων, εδώ υπάρχει σιγή ασυρμάτου. Ή οι γνώστες του Ειδικού Τύπου "αγνοούν" την ύπαρξη του (πράγμα που δεν πιστεύω να συμβαίνει και με βάζει σε σκέψεις εν τέλει για την αντικειμενικότητά τους), ή η εδώ αντιπροσωπεία κοιμάται ύπνο βαθύ...
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλημέρα,
για να το έχουμε πιο ολοκληρωμένο, ο όρος "ήπια υβριδικό" αναφέρεται στην ύπαρξη πυκνωτή, ο οποίος φορτίζεται από μια γεννήτρια που "παρασύρεται" από τον κινητήρα.
Η χωρητικότητα του πυκνωτή είναι μικρή και αντιστοιχεί σε μια ενέργεια 0,012KW, τα οποία αποδίδονται στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου και μόνο.
Επομένως, δεν λειτουργεί επικουρικά του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ή κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ούτε και μπορεί να κινήσει αποκλειστικά το αυτοκίνητο για κάποια (χιλιο)μετρα.
Ουσιαστικά, ο πυκνωτής αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του ηλεκτρικού μέρους του αυτοκινήτου (ηλ. παράθυρα, κλιματισμός, οθόνες και ό,τι άλλο έχει ανάγκη από ρεύμα), αφήνοντας στον κινητήρα το έργο της κίνησης του αυτοκινήτου.
Δεν περιμένει κανείς θαύματα όπως συμβαίνει σε ένα Hybrid, στη Mazda όμως μελέτησαν το έργο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρικών αναγκών του οχήματος και κατέληξαν πως με το εν λόγω σύστημα μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του επιπλέον παραγόμενου έργου από τον κινητήρα και συνακόλουθα στην κατανάλωση.
Γιατί πυκνωτής; Γιατί είναι πιο άμεσος στις φορτίσεις/αποφορτίσεις. Το δε μέγεθος του φαντάζομαι πως θα του επιτρέπει να είναι οικονομικότερο στην αντικατάστασή του από μια μπαταρία των (σχεδόν) 4KW που φέρει πχ το Yaris... ίδωμεν!Σχετικά με τη βενζίνη, το presskit που δημοσιεύτηκε σε προηγούμενο post αναφέρει βενζίνη 95 RON.
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Ευχαριστώ npapanik για την ενημέρωση περί χαρτών...
Σχετικά με τη χρήση του 2... είμαι στα 2500χλμ, 2 μήνες μετά την παραλαβή. Το αυτοκίνητο είναι πολύ ισορροπημένο σε ό,τι αφορά τη χρήση του - ασφαλής και ευέλικτη μετακίνηση εντός αστικού ιστού, με ένα μοτέρ απόλυτα γραμμικό, που σε κάνει να νιώθεις πως, πραγματικά, δε χρειάζεσαι κάτι περισσότερο (αναφέρομαι στο τούρμπο).
Σε εξορμήσεις στην Εθνική Οδό θα χρειαστεί να προσαρμοστείς στον κινητήρα και να εκμεταλλεύεσαι τα κενά της κίνησης για να μην χάνεις φόρα. Οι απότομες μεταβολές στην ταχύτητα θα αντιμετωπιστούν με κατέβασμα ταχύτητας, επομένως χρειάζεται λίγος παραπάνω χρόνος για να επανέλθεις εκεί που ήσουν.
Στα μείον: διαπιστώνω διάφορους μικροτριγμούς στις εγκάρσιες ανωμαλίες του κάκιστου ελληνικού οδοστρώματος, που δε νομίζω να δικαιολογούνται. Ένας τριγμός έρχεται από το ταμπλό στην περιοχή της οθόνης και άλλοι 2 έχουν εντοπιστεί στην πόρτα του συνοδηγού και στο χώρο των αποσκευών. Δεν ξέρω αν το έχουν παρατηρήσει και άλλοι αυτό το φαινόμενο ή απλά συνιστώ την εξαίρεση, πάντως η εικόνα προκαταβάλει πολύ αρνητικά τη διάθεση... -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@panormus772 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@petp3624 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Καλησπέρα σε όλους,
και εγώ παρήγγειλα πέρσι το Νοέμβριο το 2 στην έκδοση Homura, e-Skyactiv 6MT με τα 90 άλογα . Τον Φλεβάρη διάβασα για το fl στην Αυστραλία και, παρόλο που από την αντιπροσωπεία με διαβεβαίωσαν πως "κατά 99% θα παραλάβετε αυτό που παραγγείλατε", τελικά θα μου έρθει το νέο μοντέλο του 2023...
Στην αρχή με "αγρίεψε" η όψη του - θεωρούσα το νίκελ της μάσκας πιο κοντά στο σύνολο της γκάμας, με τον καιρό όμως είδα τελικά πως (τουλάχιστον στην έκδοση Homura που διατηρεί με μαύρη μάσκα) είναι πιο όμορφο.
Αρχές Ιουνίου ενημερώθηκα πως το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι στην Αμβέρσα τέλος του μηνός Ιουνίου και έπειτα χρειάζεται περίπου ένας μήνας για να το έχω στα χέρια μου.
Στα λεφτά του (20700 με soul red crystal) νομίζω πως δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στον ανταγωνισμό που να το κοιτά κατάματα εξοπλιστικά ή σε θέματα ποιότητας ή ουσίας.
Πρώτη φορά παίρνω Mazda και ένας παραπάνω λόγος που την προτίμησα είναι η φιλοσοφία τους: παρέχουν αυτά που χρειάζεται πραγματικά ένας οδηγός...
Τα συν του; Μade in Japan, με έναν κινητήρα ολοκληρωμένο σε θέματα αξιοπιστίας, κατανάλωσης. Τα μειον: οι ρεπρίζ του κινητήρα (αν και το Yaris με τα 125ps έχει χαμηλότερη ροπή) και οι χώροι - από μεσαία κολώνα και πίσω... δε με ενοχλεί όμως γιατί θα εξυπηρετεί δυο άτομα...
Ελπίζω να μη σας κούρασα - εύχομαι να το δούμε σύντομα και στις σελίδες του περιοδικού.Καλή αναμονή και παραλαβή!
Απ'ότι είχα δει στον τιμοκατάλογο στα ίδια περίπου χρήματα είχε αυτό με 115hp.Δεν άξιζαν τα +25άλογα;Το μοτέρ με τα 115 άλογα το έπαιρνε μόνο η έκδοση Revolution Top, που ξεκινούσε από τα 22,5Κ, όταν η Homura είχε 19Κ...
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@ibiza95 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@petp3624 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Kαλημέρα σε όλους,
ενημερώθηκα από την αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη πως η παραλαβή των νέων 2 έγινε στην Αθήνα την περασμένη Παρασκευή 28/7 και έπεται παράδοση και στη Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω πόσος καιρός θα χρειαστεί για να φτάσουν στα βόρεια, ούτε και πόσος χρόνος χρειάζεται μετά για να εκδοθούν άδειες - πινακίδες κτλ... ο πωλητής μου είπε μέχρι μέσα Αυγούστου, αλλά σε συνομιλίες με τρίτους μου είπαν "καλό Σεπτέμβρη" (κλειστό Μηχανολογικό κτλ).
Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία ή παραπάνω γνώση επί του θέματος;Αθήνα εδώ.
Παρέλαβα 14/7 αλλά από τη χαρά μου μπήκα σήμερα εδώKαλορίζικο!!!!!!
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλησπέρα σε όλους,
γνωρίζει κανείς γιατί δεν έχουμε δει ακόμη δοκιμή του 2 στο περιοδικό; Νομίζω πως έχει μεσολαβήσει αρκετό διάστημα από την ημέρα που παρουσιάστηκε, ώστε να μη δικαιολογείται η καθυστέρηση αυτή. Έχει να κάνει με την εταιρία που δε διαθέτει τα μοντέλα της για δοκιμή;
Έχει να κάνει με το περιοδικό που δεν βρίσκει ενδιαφέρον να ασχοληθεί με το εν λόγω μοντέλο; Ή είναι κάτι άλλο που αγνοώ; -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@jammamon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Απο καταναλωση πως εισαι; τον 90αρη εχεις;
Ναι, τον 90αρη στην έκδοση Homura. Κολλημένη στα 5,2 με 5,4. Το i-stop το έχω απενεργοποιημένο.
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλημέρα σε όλους,
έχει κάνει κανείς από τους κατόχους κάποιο service; Είναι να κάνω το πρώτο μου, ετήσιο, τον ερχόμενο μήνα και μου είπαν γύρω στα 200€ - μαζί με την εργασία, που χρεώνεται 50+φπα. Ζω στη Θεσσαλονίκη. -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@fanis75 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@petp3624 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Καλημέρα σε όλους,
έχει κάνει κανείς από τους κατόχους κάποιο service; Είναι να κάνω το πρώτο μου, ετήσιο, τον ερχόμενο μήνα και μου είπαν γύρω στα 200€ - μαζί με την εργασία, που χρεώνεται 50+φπα. Ζω στη Θεσσαλονίκη.Μια χαρά τιμή.
Καλησπέρα, για το πρώτο σερβις μου είπαν κάτω από 200 ευρώ (για Αθήνα).
Kαλησπέρα σε όλους. Τελικά κοστολόγια: 75+φπα τα ανταλλακτικά (αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού) και 50+φπα η εργασία.
Latest posts made by petp3624
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@panormus772 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@petp3624 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Καλημέρα σε όλους,
ενώ στο ελληνικό site έχει "κατέβει" το 2, στα Ευρωπαϊκά (Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία) υπάρχει κανονικά...Έχει κατέβει από το site,αλλά στον τελευταίο τιμοκατάλογο υπάρχει κανονικά.
Φήμες αναφέρουν πως έχει σταματήσει η εισαγωγή του...
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλημέρα σε όλους,
ενώ στο ελληνικό site έχει "κατέβει" το 2, στα Ευρωπαϊκά (Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία) υπάρχει κανονικά... -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
@drivemetothemoon said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@fanis75 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
@petp3624 said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Καλημέρα σε όλους,
έχει κάνει κανείς από τους κατόχους κάποιο service; Είναι να κάνω το πρώτο μου, ετήσιο, τον ερχόμενο μήνα και μου είπαν γύρω στα 200€ - μαζί με την εργασία, που χρεώνεται 50+φπα. Ζω στη Θεσσαλονίκη.Μια χαρά τιμή.
Καλησπέρα, για το πρώτο σερβις μου είπαν κάτω από 200 ευρώ (για Αθήνα).
Kαλησπέρα σε όλους. Τελικά κοστολόγια: 75+φπα τα ανταλλακτικά (αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού) και 50+φπα η εργασία.
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλημέρα σε όλους,
έχει κάνει κανείς από τους κατόχους κάποιο service; Είναι να κάνω το πρώτο μου, ετήσιο, τον ερχόμενο μήνα και μου είπαν γύρω στα 200€ - μαζί με την εργασία, που χρεώνεται 50+φπα. Ζω στη Θεσσαλονίκη. -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλημέρα σε όλους,
γνωρίζει κάποιος να συστήσει ένα καθαριστικό για τα εσωτερικά πλαστικά; Αναφέρομαι σε ταμπλό, μαρσπιέ κτλ. Η Mazda έχει ένα δικό της κιτ αλλά δεν γνωρίζω αν είναι διαθέσιμο στην αντιπροσωπεία.
Ευχαριστώ!! -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Σχετικά με τη ρεζέρβα ανάγκης, με ενημέρωσαν πως δεν διατίθεται σετ ρεζέρβας, ούτε μεμονωμένη, ούτε πλήρες σετ. Τα μοντέλα από το καλοκαίρι του 2023 και εξής δεν παίρνουν ρεζέρβα... Για αντιπρόταση μου για αγορά από ανεξάρτητο έμπορο, μου είπαν πως "δεν θα ταιριάζει στο καρέ"... είναι δυνατόν;
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλημέρα σε όλους,
σημειώσεις ύστερα από 9000χλμ χρήσης:- όντως μακριές οι σχέσεις, θα χρειαστεί να κατεβάζεις αν πρέπει να προσπεράσεις γρήγορα. Αν έχεις οδηγήσει προηγούμενα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ (έχω εμπειρία από Pulsar), η υστέρηση είναι διακριτή. Αλλά θεωρώ πως είναι θέμα συνήθειας. Ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός - έχει ένα ελαφρύ ξύπνημα γύρω στις 3500 - 4000 σαλ. Μπορείς να κινηθείς σβέλτα αν το θες, αλλά νομίζω πως δεν είναι αυτός ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου.
- Μέση κατανάλωση στους 8 μήνες χρήσης: 5,3l/100km. Υψηλότερη τιμή 5,9l/100km,χαμηλότερη 5,2l/100km. Αστική χρήση κατά 70% και εθνική οδός κατά 30%. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη σε μεγάλο ταξίδι - έπεται.
- αθόρυβο το εσωτερικό, στο τρίμηνο όμως άρχισαν να ακούγονται τριγμοί από τη βάση της οθόνης και από το πλαίσιο πίσω από τον καθρέπτη που περιλαμβάνει αισθητήρες φωτός και απόστασης. Δεν ξέρω αν ευθύνεται εξ' ολοκλήρου το απαίσιο οδικό δίκτυο της Θεσσαλονίκης ή πρόκειται για κάποια αστοχία. Με το τμήμα σερβις της εταιρίας που μίλησα, μου είπανε "θα το φέρεις να μου το αφήσεις γιατί θα ανοίξω ταμπλό και θα δούμε πόσο καιρό θα κάνει".... στα κρύα οι τριγμοί ήταν πιο έντονοι, τώρα που ανέβηκε η θερμοκρασία σχεδόν απουσιάζουν - αρά έχει να κάνει και με τα μονωτικά μέσα που χρησιμοποιούνται.
- στα υπόλοιπα, έχω το Sour Red που είναι υπέροχο. Το εσωτερικό όπως μου αρέσει, ποιοτικό, λειτουργικό, λιτό και όχι φανφάρικο όπως άλλων κατασκευαστών. Και είναι και πολύ όμορφο...
Καλορίζικο σε όσους το παρήγγειλαν / παρέλαβαν.
-
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Κατάλαβα...
έχω μιλήσει με αντιπροσωπεία - στα 800€ το πλήρες σετ: ζάντα, ελαστικό, παρελκόμενα. Για σκέτη ζάντα ούτε λόγος - πάει σετ με ελαστικό και αυτό μόνο κατόπιν ελέγχου διαθεσιμότητας... θα ενημερώσουν!
Η άλλη λύση είναι να πάω στο βουλκανιζατέρ που βρήκα την εναλλακτική και να δοκιμάσω επιτόπου μια ρεζέρβα ανάγκης... βίδες στερέωσης θα βρεθούν φαντάζομαι. -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Ευχαριστώ!
Ερώτηση νο1: τι εννοείς λέγοντας "γούφερ";
Ερώτηση νο2: φαντάζομαι πως είχες και εσύ service kit - το φελιζόλ το έβγαλες από το αμάξι, σωστά; -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Καλημέρα,
ναι, αυτό σκέφτομαι - να φύγει το φελιζόλ με το κιτ επισκευής και εκεί να φωλιάσει η ρεζέρβα ανάγκης. Η διάμετρος της "φωλιάς" είναι 580mm στο κατώτερο σημείο και 620mm στο ανώτερο. Η ρεζέρβα που μου προτείνεις έχει διάμετρο 15'', δλδ 380 mm και με προφίλ ελαστικού 70mm, η συνολική διάμετρος ανέρχεται στα 380+70*2=520mm, επομένως θα χωρέσει...
Στο manual που έχω παραλάβει (9/2023), δεν αναγράφεται η διάσταση της ρεζέρβας - ούτε στο κεφάλαιο των ελαστικών ούτε και σε εκείνο των τεχνικών χαρακτηριστικών.