-
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ας βγάζει ντουμανι το δικό μου, εγώ το αναπνέω;
Πως φαίνεται ότι δεν βγαίνεις με όπισθεν από την πυλωτη σου
Όταν κάνεις όπισθεν το ρουφάς όλο καθώς το αρπάζει η εισαγωγή του κλιματισμού.... χαχαχαχα
-
Το παραδέχομαι,Είμαι στόκος:
Ανατριχιάστε ελεύθερα.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
E καλα αν ειναι να δωσεις 20+ χιλιαρικα για να μην αλλαζεις ταχυτητες μεσα στην πολη σε σχεση μ'ενα 1400αρι 15ετιας των 4 χιλιαδων με παρομοια σχεδον ισχυ και για να γλιτωνεις κανα δυο λιτρα στα 100χλμ (στην πολη παντα) για να'χεις "ευκολια", ασ'το καλυτερα, ας δυσκολευομαι.
Ποιο εχεις το lupo ή το Α2 3L ; Πρόσεχε μόνο γιατί είναι euro 4 δεν κυκλοφορούν Αθήνα -Θεσσαλονίκη
-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εξαιρεισαι λόγω των σωστών ιαπωνικων
αρχών που έχεις λάβει!
-
Βασικα...Καλημέρα σας.
Μπορει καποιος να μας πει αν το φυσικο αεριο συμφερει ακομα?
Εγω που εκανα μια προχειρη ερευνα ειδα οτι πλεον ειναι σχεδον ισ(ι)α με το πετρελαιο κινησης...
και δεν αξιζει εκτος και αν εισαι διπλα στο βενζιναδικο, και κυκλοφορεις εκει κοντα...
Υπαρχει κανενας που το δουλευει να μας επιβεβαιωσει η διαψευσει η να κανει ενα εξπλειν(explain) τελοςπαντων....??
Ευχαριστω.... -
Βασικά μάλλον οχι
-
Δε συμφέρει
-
Σίγουρα είναι σημαντικά πιο οικονομικό από το πετρέλαιο κίνησης, απορώ πώς τα έβγαλες ίσα. Το αν αξίζει είναι άλλη ιστορία. Καταρχάς αν ανέχεσαι να έχεις ένα μοτέρ στα όρια του επικίνδυνου. Μετά, έχει να κάνει πάρα πολύ με τι πρόσβαση έχεις στα πρατήρια ΦΑ και το πόσο τα χρησιμοποιούν κι οι ταρίφες. Αν είσαι ας πούμε στης Ηλιούπολης που θα θες μισάωρο για να γεμίσεις, είναι ένα δράμα. Αν όμως περνάς από το άλλο στο Κορωπί, τότε είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Είχα γράψει κάποιες σκέψεις πριν κάνα 14μηνο εδώ:
https://cartalk.gr/skoda-kamiq-1-0-g-tec/ -
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το παραδέχομαι,Είμαι στόκος:
Πλατφόρμα εκτόξευσης;
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σίγουρα είναι σημαντικά πιο οικονομικό από το πετρέλαιο κίνησης, απορώ πώς τα έβγαλες ίσα. Το αν αξίζει είναι άλλη ιστορία. Καταρχάς αν ανέχεσαι να έχεις ένα μοτέρ στα όρια του επικίνδυνου. Μετά, έχει να κάνει πάρα πολύ με τι πρόσβαση έχεις στα πρατήρια ΦΑ και το πόσο τα χρησιμοποιούν κι οι ταρίφες. Αν είσαι ας πούμε στης Ηλιούπολης που θα θες μισάωρο για να γεμίσεις, είναι ένα δράμα. Αν όμως περνάς από το άλλο στο Κορωπί, τότε είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα. Είχα γράψει κάποιες σκέψεις πριν κάνα 14μηνο εδώ:
https://cartalk.gr/skoda-kamiq-1-0-g-tec/Εχεις δικιο.Λαθος μου.
Το υγραεριο εννοουσα. -
Άρα η ερώτηση είναι αν συμφέρει το υγραέριο σε σχέση με το πετρέλαιο. Βασικά δεν είναι το "υγραέριο" γενικά, αλλά το ένα και μοναδικό χιλιάρι μοτέρ της Renault, που φοριέται στα 4-5 μοντέλα LPG που έρχονται στην Ελλάδα.
Ωραίο μοτεράκι είναι, ελαστικό από χαμηλά, αξιοπρεπές. Δε συνδυάζεται με αυτόματο και μπαίνει σε λίγα μοντέλα. Έχει το καλό ότι μολύνεις λιγότερο τους γύρω σου (το αναφέρω για τους ελάχιστους που νοιάζονται για τους υπόλοιπους), έχεις λειτουργία κινητήρα που θυμίζει βενζίνη (και προφανώς είναι προτιμητέα από του πετρελαίου), λιγότερο κόστος κίνησης μες στην πόλη, ίδιο στο ταξίδι με 120-130, μεγαλύτερο αν το πλακώσεις. Δεν έχεις τόσο καλή αυτονομία (κοιτάς μόνο του υγραερίου, όχι της βενζίνης) και δε θα φας το κυνηγητό που ίσως φάνε τα πετρέλαια. Δε θα βρεις όμως παντού πρατήρια. Ακόμα και μεγάλα νησιά, όπως η Κεφαλονιά, έχουν μόνο ένα κι αυτό στην άκρη του νησιού.
Αν ήμουν μεταξύ δύο Clio, θα προτιμούσα το LPG. -
Το παραδέχομαι,Είμαι στόκος:
Πλατφόρμα εκτόξευσης;
Ανετοτατα το starlet μας θάβει όλους.
Sad but true -
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το παραδέχομαι,Είμαι στόκος:
Πλατφόρμα εκτόξευσης;
Πρέσα
-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ataim said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ξαναλέω, μην το βλέπεις χρηματοοικονομικά, κερδίζεις πολύ σε ποιότητα και ευκολία κίνησης μέσα στην πόλη. Από το πρωί έχω γυρίσει όλη την Αθήνα, δες 87%-71% ev. Διαδρομή Ψυχικό-Αργυρούπολη-Παλαιό Φάληρο
τον 130 μόνο το premier (+26Κ) θα τον έχει, τα άλλα μένουν 115.
E καλα αν ειναι να δωσεις 20+ χιλιαρικα για να μην αλλαζεις ταχυτητες μεσα στην πολη σε σχεση μ'ενα 1400αρι 15ετιας των 4 χιλιαδων με παρομοια σχεδον ισχυ και για να γλιτωνεις κανα δυο λιτρα στα 100χλμ (στην πολη παντα) για να'χεις "ευκολια", ασ'το καλυτερα, ας δυσκολευομαι.
Ποιο 1400αρι 15ετιας των 4 χιλιάδων ευρώ καίει 5 λίτρα μέσα στην πόλη;
Γυρω στο 6 καταναλωση εχουν πολλα 1200-1400αρια 10-15 ετων στην πολη. Εκτος ουτε το υβριδικο εχει τετοιες καταναλωσεις και παιζει η διαφορα να ειναι ουτε 2 λιτρα.
Και στην τελικη και 3 λιτρα να'ναι η διαφορα κατα μεσο ορο, ε θες πανω απο χοντρικα 200.000 χλμ για να πεις οτι εκανες αποσβεση τη διαφορα χρηματων με την τωρινη τιμη βενζινης.
Να πω οτι μιλουσαμε για τιποτα αυτοκινητα με ανωτερες επιδοσεις ή καμια ουσιαστικη διαφορα στο στησιμο ή την απτη ποιοτητα σε σχεση με αμαξια 10-15 ετων πριν να το καταλαβω να δωσει κανεις το κεφαλαιο αυτο αλλα για κουβαδες της συμφορας μιλαμε που απλα εχουν καμια οθονη παραπανω σε σχεση με τους αντιστοιχους κουβαδες προ 15ετιας και ζητανε 20 φευγα χιλιαρικα χωρις καν σοβαρο εξοπλισμο.Tωρα κατι αστειοτητες οτι το ελλαδισταν πνιγηκε λογω των"ρυπογονων" αυτοκινητων κι οχι επειδη τα αντιπλημμυρικα εργα πηγαν στις τσεπες των γνωστων αγνωστων απατεωνων (τους οποιους στηριζουν και οι "οικολογοι" με τα υβριδικα και τα τεσλα) δεν χρειαζονται περαιτερω σχολιασμο, μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
....τα αντιπλημμυρικα εργα πηγαν στις τσεπες των γνωστων αγνωστων απατεωνων (τους οποιους στηριζουν και οι "οικολογοι" με τα υβριδικα και τα τεσλα) δεν χρειαζονται περαιτερω σχολιασμο, μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι.
Μάλιστα, συνεπώς όσοι έχουν tesla ή κάποιο υβριδικό στηρίζουν απατεώνες οι οποίοι αδιαφορούν για την αντιπλημμυρική προστασία της χώρας. No comment indeed.
-
Νομίζω ότι διαφωνούσα με τον driver παλιότερα για το πόσο καλύτερα είναι σήμερα τα αυτοκίνητα...
Στο θέμα κατανάλωσης έχει κάποιο δίκιο. Έχω γράψει ότι το 1.2λτ φιατ μπράβο μου ανεξαρτητης πίσω ανάρτησης, που αγοράστηκε καινούριο 10 χιλιάρικα και κάτι ψιλά το 2000 στο τέλος του μοντέλου, "ανταγωνιστικο" τότε του γκολφ και "αντίστοιχο" των άλφα και 306-307 σε κατηγορία, με άπλετο χώρο, έκαιγε μετρημένα 5.8λτ σαν μέση κατανάλωση. Παρακάτω ταξίδι, 6μιση στη πόλη...Αλλά τώρα τα αυτοκίνητα τουρμπισαν κ πήραν 50% πάνω ιπποδύναμη και βαρυναν και έχουν 500 συστήματα ασφαλείας και μπλιμπλικια αντί για τον ένα αερόσακο και ερκοντίσιο του τότε Φιατ. Και καίνε το ίδιο
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γυρω στο 6 καταναλωση εχουν πολλα 1200-1400αρια 10-15 ετων στην πολη. Εκτος ουτε το υβριδικο εχει τετοιες καταναλωσεις και παιζει η διαφορα να ειναι ουτε 2 λιτρα.
1ον. Δεν έχετε οδηγήσει ποτέ υβριδικό, άρα αυτό που πιθανώς φαντάζεστε, απλά δεν ισχύει. Δε θα δώσω νούμερα, έχουν χιλιοειπωθει.
2ον. Σημαντική λεπτομέρεια. Για να δώσει ένα 15ετιας, καταναλώσεις γύρω στο 6 όπως λες, πρέπει να έχει 60 εως 80 άλογα. Καμία σχέση με τις τωρινές ιπποδυναμεις των υβριδικών. Ας μην θίξουμε θέματα ασφαλείας, ρύπων...
3ον. Εστιάζετε συνεχώς στην οικονομία (και εγώ αυτό το λάθος έκανα πριν αγοράσω). Άλλο είναι το βασικό ατού ενός υβριδικού (+ηλεκτρικού). Και είναι η ευκολία οδήγησης. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στο θέμα κατανάλωσης έχει κάποιο δίκιο. Έχω γράψει ότι το 1.2λτ φιατ μπράβο μου ανεξαρτητης πίσω ανάρτησης, που αγοράστηκε καινούριο 10 χιλιάρικα και κάτι ψιλά το 2000 στο τέλος του μοντέλου, "ανταγωνιστικο" τότε του γκολφ και "αντίστοιχο" των άλφα και 306-307 σε κατηγορία, με άπλετο χώρο, έκαιγε μετρημένα 5.8λτ σαν μέση κατανάλωση. Παρακάτω ταξίδι, 6μιση στη πόλη...
Fiat Bravo 1.2 2000, 82 hp, αν δεν κάνω λάθος...
Και το swift του lap, καθαρά 5αρια καίει, ακοπα.
Συμφωνώ με τα υπόλοιπα που λες, απλά τονίζω ότι παίζει ρόλο και η ιπποδύναμη. -
Μην μας τσιτωνετε ρε γμτ.
Έχουμε τα θέματα ποιότητας (που σωστά θίγει ο ice, άντε υπερβάλλοντας λιιιγο), έχουμε τα τριξίματά μας...
Μη θίγετε ευκολία οδήγησης, κατανάλωση, εκεί ο νικητής λέγεται hybrid, και σε λίγο καιρό θα λέγεται electric. -
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στο θέμα κατανάλωσης έχει κάποιο δίκιο. Έχω γράψει ότι το 1.2λτ φιατ μπράβο μου ανεξαρτητης πίσω ανάρτησης, που αγοράστηκε καινούριο 10 χιλιάρικα και κάτι ψιλά το 2000 στο τέλος του μοντέλου, "ανταγωνιστικο" τότε του γκολφ και "αντίστοιχο" των άλφα και 306-307 σε κατηγορία, με άπλετο χώρο, έκαιγε μετρημένα 5.8λτ σαν μέση κατανάλωση. Παρακάτω ταξίδι, 6μιση στη πόλη...
Fiat Bravo 1.2 2000, 82 hp, αν δεν κάνω λάθος...
Και το swift του lap, καθαρά 5αρια καίει, ακοπα.
Συμφωνώ με τα υπόλοιπα που λες, απλά τονίζω ότι παίζει ρόλο και η ιπποδύναμη.Καλά αυτό δεν θα ήθελες να το κυκλοφορείς στην πόλη σήμερα, με τους αντιπάλους στο δρόμο να ζυγίζουν 1500-2000 κιλά μεσ'το νερό.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά