-
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
Όλα τα καινούρια μικρά 3cyl έχουν ελάχιστο engine brake είναι τόσο λίγο που είναι σχεδόν σαν να έχεις νεκρά.
Αυτό χρειάζεται λίγη εξοικείωση αλλά γενικά είναι ενοχλητικό.3κυλινδρο δεν έχω οδηγήσει και από ότι καταλαβαίνω, καλύτερα.
-
Σοβαρά τώρα;
Με δευτερα και να μην κόβει μόνο σε πολύ μεγάλη κλίση μπορεί να συμβεί.
Αυτό είναι μεγάλο θέμα ρε παιδιά, σε κατάβαση εκτός από επικίνδυνο είναι και τεραστιο ξενερωμα ακόμη και για νορμάλ εως σβέλτη οδήγηση.
Μην σας πω ακόμη και σε ευθύβολα κομμάτια που δεν θες να φρεναρεις πουθενά αλλά παίζεις με κατεβάσματα για να έχεις τον απόλυτο έλεγχο μέσα στην στροφή με το γκάζι.Δεν υπάρχουν εμπειρίες και από κατόχους άλλων τρικιλυνδρων τούρμπο;
Μήπως σπουλαρει συνεχώς το turbo, αν και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο;
-
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Σοβαρά τώρα;
Με δευτερα και να μην κόβει μόνο σε πολύ μεγάλη κλίση μπορεί να συμβεί.
Αυτό είναι μεγάλο θέμα ρε παιδιά, σε κατάβαση εκτός από επικίνδυνο είναι και τεραστιο ξενερωμα ακόμη και για νορμάλ εως σβέλτη οδήγηση.
Μην σας πω ακόμη και σε ευθύβολα κομμάτια που δεν θες να φρεναρεις πουθενά αλλά παίζεις με κατεβάσματα για να έχεις τον απόλυτο έλεγχο μέσα στην στροφή με το γκάζι.Δεν υπάρχουν εμπειρίες και από κατόχους άλλων τρικιλυνδρων τούρμπο;
Μήπως σπουλαρει συνεχώς το turbo, αν και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο;
Όταν είχα το Ibiza το 1.0 115 (pre facelift) μου είχε κάνει εντύπωση που πήγαινα σε πλατείες με 2α ταχύτητα χωρίς να πατάω γκάζι και ανέβαζε ταχύτητα , άφηνα γκάζι στα 30χλμ και μπορεί να έβγαινα απο την πλατεία με 40
-
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Σοβαρά τώρα;
Με δευτερα και να μην κόβει μόνο σε πολύ μεγάλη κλίση μπορεί να συμβεί.
Αυτό είναι μεγάλο θέμα ρε παιδιά, σε κατάβαση εκτός από επικίνδυνο είναι και τεραστιο ξενερωμα ακόμη και για νορμάλ εως σβέλτη οδήγηση.
Μην σας πω ακόμη και σε ευθύβολα κομμάτια που δεν θες να φρεναρεις πουθενά αλλά παίζεις με κατεβάσματα για να έχεις τον απόλυτο έλεγχο μέσα στην στροφή με το γκάζι.Δεν υπάρχουν εμπειρίες και από κατόχους άλλων τρικιλυνδρων τούρμπο;
Μήπως σπουλαρει συνεχώς το turbo, αν και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο;
από ότι λέει ο κάτοχος που θεωρεί ότι είναι λογικό όλο αυτό, μάλλον ούτε εσύ ξέρεις να οδηγείς...
-
@miata_4ever said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών
Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!!Το Β θα το χρησιμοποιήσω σε έντονη κατηφόρα με ταχύτητα μέχρι 50 χλμ και οχι για πολλή ώρα. Αυξάνει την κατανάλωση έχω διαβάσει.. ισχύει?
-
@tsofras said in Toyota Corolla Cross:
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Σοβαρά τώρα;
Με δευτερα και να μην κόβει μόνο σε πολύ μεγάλη κλίση μπορεί να συμβεί.
Αυτό είναι μεγάλο θέμα ρε παιδιά, σε κατάβαση εκτός από επικίνδυνο είναι και τεραστιο ξενερωμα ακόμη και για νορμάλ εως σβέλτη οδήγηση.
Μην σας πω ακόμη και σε ευθύβολα κομμάτια που δεν θες να φρεναρεις πουθενά αλλά παίζεις με κατεβάσματα για να έχεις τον απόλυτο έλεγχο μέσα στην στροφή με το γκάζι.Δεν υπάρχουν εμπειρίες και από κατόχους άλλων τρικιλυνδρων τούρμπο;
Μήπως σπουλαρει συνεχώς το turbo, αν και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο;
Όταν είχα το Ibiza το 1.0 115 (pre facelift) μου είχε κάνει εντύπωση που πήγαινα σε πλατείες με 2α ταχύτητα χωρίς να πατάω γκάζι και ανέβαζε ταχύτητα , άφηνα γκάζι στα 30χλμ και μπορεί να έβγαινα απο την πλατεία με 40
Αποκλείετε! Κάτι δεν μας λες καλά!
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@miata_4ever said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Ο Αύγουστος είναι κλασσικά ο μήνας με τα περισσότερα χιλιόμετρα περίπου 4900 χλμ τα περισσότερα στην Πελοπόννησο. Μεικτή στα 4,8 μιας και έκανα αρκετά πατήματα και αναβάσεις. Το εντυπωσιακότερο ήταν η διαδρομή Ναύπλιο-Λεωνίδιο-Μολαοι-Μονεμβασιά από επαρχιακό δρόμο με στροφές και ανάβαση μέχρι τα 1000 μέτρα με κατανάλωση περίπου τα 2,2 λτ/100χλμ!!!! Το ξέσκισα στο eco και ev. Πολύ εκνευριστικός ο θόρυβος του κινητήρα όταν είσαι σε κατηφόρα, βέβαια με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία για να μην υπερφορτίσει το σύστημα. Διαπίστωσα επίσης ότι μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά ακόμα και με ταχύτητα 110-120χλμ/ωρα. Πραγματικά το κιβώτιο, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα έκαναν το ταξίδι ξεκούραστο. Στα οικονομικά… περίπου 210€ καύσιμα για τα 2300 χλμ περίπου των διακοπών
Χρησιμοποιείς το Β σε κατηφόρα ;αυτό στην κατηφόρα δεν μπορείς να το αποφύγεις τον θόρυβο εννοώ ,προσωπικά με συμβατικό αυτοκίνητο πάντα κατηφόρα την βγάζω με ταχύτητα στο 90%,εκνευρίζομαι όταν βλέπω τους μπροστινούς να κατεβαίνουν κατηφόρες με απόσταση με το φρένο πατημένο συνέχεια.
Έτσι εσύ δεν είσαι πάνω στο φρένο συνέχεια να τρως τακάκια ,δούλεψε το Β κάνει δουλειά σε κατηφόρα.
οπως και να έχει το σύστημα δεν αφήνει να γίνει υπερφόρτωση της Εv μπαταρίας.
Πολύ καλές επιδόσεις στην οικονομία μπράβο!!Το Β θα το χρησιμοποιήσω σε έντονη κατηφόρα με ταχύτητα μέχρι 50 χλμ και οχι για πολλή ώρα. Αυξάνει την κατανάλωση έχω διαβάσει.. ισχύει?
Μια φορα που το ξεχασα στo Β για κάποια χιλιόμετρα μετα απο κατηφόρα να πω την αληθεια δεν καταλαβα πολλες διαφορες ουτε σε καταναλωση ουτε σε θορυβο. Βεβαια ηταν η 2η μερα που οδηγουσα το αμαξι οποτε ειχα too much information εκεινη την περιοδο και ισως γι αυτό.
Ας με διορθωσει καποιος που γνωριζει περισσοτερα, αλλα στα υβριδικα λειτουργει διαφορετικα το φρενο μιας και επαναφορτίζει την μπαταρια οποτε λογικα δεν εχει τοση βαρύτητα το B μιας και ουτως η αλλος πατωντας φρενο δεν φθειρεις τοσο τακακια, δισκους κτλπ οσο σε ενα συμβατικο. Ετσι δεν ειναι? -
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
Ας με διορθωσει καποιος που γνωριζει περισσοτερα, αλλα στα υβριδικα λειτουργει διαφορετικα το φρενο μιας και επαναφορτίζει την μπαταρια οποτε λογικα δεν εχει τοση βαρύτητα το B μιας και ουτως η αλλος πατωντας φρενο δεν φθειρεις τοσο τακακια, δισκους κτλπ οσο σε ενα συμβατικο. Ετσι δεν ειναι?
https://youtu.be/0RqR14yJbMc?si=jz3OoNo2qSDXv_mf&t=260
Tα εξηγεί πολύ αναλυτικά, δεν είναι και τόσο απλή η λειτουργία του B mode. Στην ουσία όμως το "μικρό" ηλεκτρικό μοτέρ (MG1) χρησιμοποιεί ενέργεια από την μπαταρία για να γυρνάει το θερμικό μοτέρ, ώστε να παρέχει επιπλέον αντίσταση, αφού δεν υπάρχει απευθείας σύνδεση θερμικού μοτέρ με τις ρόδες, ώστε να το γυρνάνε αυτές.Και συνοπτικά εαν δεν θές να δεις το μεγάλο βίντεο
Youtube Video – [06:57..] -
Επιβεβαιώνω ότι το μικρό τρικύλινδρο μοτέρ της VW έχει ελάχιστο engine brake σε όλες τις σχέσεις, πολλές φορές σε έντονες κατηφόρες χρησιμοποιώ το σπορ πρόγραμμα ώστε το dsg να κατεβάζει γρήγορα ταχύτητες αλλά δεν…..το φρενάρισμα είναι ανεπαίσθητο. Πάντως επειδή χρησιμοποιώ πολύ συχνά αυτή την τακτική, πιθανολογώ πως κάπως βοηθάει στην μικρότερη φθορά των φρένων, μετά από 60k χλμ τακάκια δεν ζήτησε ακόμα.
-
@atrias said in Toyota Corolla Cross:
Κάποιος από τους κατόχους ή όσους είναι σε αναμονή , έχει ρωτήσει κάτι σχετικά με τις λεγόμενες "συνδεμένες υπηρεσίες". Για πόσο καιρό είναι διαθέσιμες από την στιγμή της αγοράς; Κάτι είχε πάρει το μάτι μου στο προσπέκτους για 4 χρόνια. Μετά τι γίνεται; Επίσης με αναβαθμίσεις OTA καθώς και αναβαθμίσεις για τους χάρτες τι ισχύει;
για αυτό κανείς κάτι;
-
Κατι τετοιο ισχυει. Αν ψαξεις στο site ή γκουγκλαρεις θα το βρεις. 4 ή 5 χρονια ειναι και μετα λογικα θα ζηταει καποια συνδρομη για να συνεχισεις τη χρηση.
-
@que2 said in Toyota Corolla Cross:
Επιβεβαιώνω ότι το μικρό τρικύλινδρο μοτέρ της VW έχει ελάχιστο engine brake σε όλες τις σχέσεις, πολλές φορές σε έντονες κατηφόρες χρησιμοποιώ το σπορ πρόγραμμα ώστε το dsg να κατεβάζει γρήγορα ταχύτητες αλλά δεν…..το φρενάρισμα είναι ανεπαίσθητο. Πάντως επειδή χρησιμοποιώ πολύ συχνά αυτή την τακτική, πιθανολογώ πως κάπως βοηθάει στην μικρότερη φθορά των φρένων, μετά από 60k χλμ τακάκια δεν ζήτησε ακόμα.
μιλάμε για χειροκίνητο κιβώτιο και όχι αυτόματου. Ο αγαπητός a-ctive μιλάει για το Ecoboost της Ford σαν αναφορά.
Ας μη μπερδεύουμε τα αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο όσο ξέρω ΠΑΝΤΑ φρενάρει και πρέπει να φρενάρει σε κατηφόρα το αυτοκίνητο. Αυτό λέμε.
Ίσως είναι το λάθος νήμα βέβαια. Θα μας πει ο Φανης.
-
@atrias said in Toyota Corolla Cross:
@atrias said in Toyota Corolla Cross:
Κάποιος από τους κατόχους ή όσους είναι σε αναμονή , έχει ρωτήσει κάτι σχετικά με τις λεγόμενες "συνδεμένες υπηρεσίες". Για πόσο καιρό είναι διαθέσιμες από την στιγμή της αγοράς; Κάτι είχε πάρει το μάτι μου στο προσπέκτους για 4 χρόνια. Μετά τι γίνεται; Επίσης με αναβαθμίσεις OTA καθώς και αναβαθμίσεις για τους χάρτες τι ισχύει;
για αυτό κανείς κάτι;
4 χρόνια είναι... μετά πόσο είναι το μαλί... άγνωστο
-
ξέρει κανείς πως και αν γίνεται screen mirroring στο cc με iPhone?
Όσοι έχετε android το miracast λειτουργεί? -
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@que2 said in Toyota Corolla Cross:
Επιβεβαιώνω ότι το μικρό τρικύλινδρο μοτέρ της VW έχει ελάχιστο engine brake σε όλες τις σχέσεις, πολλές φορές σε έντονες κατηφόρες χρησιμοποιώ το σπορ πρόγραμμα ώστε το dsg να κατεβάζει γρήγορα ταχύτητες αλλά δεν…..το φρενάρισμα είναι ανεπαίσθητο. Πάντως επειδή χρησιμοποιώ πολύ συχνά αυτή την τακτική, πιθανολογώ πως κάπως βοηθάει στην μικρότερη φθορά των φρένων, μετά από 60k χλμ τακάκια δεν ζήτησε ακόμα.
μιλάμε για χειροκίνητο κιβώτιο και όχι αυτόματου. Ο αγαπητός a-ctive μιλάει για το Ecoboost της Ford σαν αναφορά.
Ας μη μπερδεύουμε τα αυτόματα. Στο χειροκίνητο κιβώτιο όσο ξέρω ΠΑΝΤΑ φρενάρει και πρέπει να φρενάρει σε κατηφόρα το αυτοκίνητο. Αυτό λέμε.
Ίσως είναι το λάθος νήμα βέβαια. Θα μας πει ο Φανης.
Τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη δεν έχουν καμμία ολίσθηση όταν είναι μπλεγμένη η σχέση, συμπεριφέρονται ακριβώς σα χειροκίνητα, οπότε δεν είναι θέμα κιβωτίου το φαινόμενο.
-
Καλημέρα,
Ξέρεις κάποιος εάν μπορούμε να αποσυνδεσουμε την 12v μπαταρία στο cc?
-
Το χω κάνει όταν είχα μείνει από μπαταρία και είχε γίνει κομπλάρει όλο το σύστημα. Με την επανασύνδεση όλα οκ. Τώρα για μακροχρόνια καλύτερα να μπει ένας φορτιστής παρά να μείνει χωρίς ρεύματα το αμάξι. Ότι ισχύει και για κάθε άλλο άμαξι δηλαδή.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το χω κάνει όταν είχα μείνει από μπαταρία και είχε γίνει κομπλάρει όλο το σύστημα. Με την επανασύνδεση όλα οκ. Τώρα για μακροχρόνια καλύτερα να μπει ένας φορτιστής παρά να μείνει χωρίς ρεύματα το αμάξι. Ότι ισχύει και για κάθε άλλο άμαξι δηλαδή.
Πως σου έμεινε απο μπαταρία καινούργιο αυτοκίνητο?
-
2 φορές κιόλας. Τη μία στο πάρκινγκ της αντιπροσωπείας και άλλη μία στην Πάρο το 3ημερο του Αγ. Πνεύματος με τα πάντα κλειστά και το αμάξι να κάνει σα να είναι έτοιμο να διαλύσει. Δεν έκανε ούτε regen ούτε τίποτα και οριακά δούλευαν τα φρένα. Με βγάλε-βάλε πόλο μπαταρίας έστρωσε απλά δεν ξέρω εάν έχει κρατήσει τίποτε σε σφάλμα. Θα φανεί στο service που είναι να πάει τώρα που φτάνει στα 15.000χλμ.
Btw λόγω της καθυστέρησης 1+ μήνα στην παράδοση μου είχαν υποσχεθεί 2 δωρεάν service, πράγμα που απ΄ οτι έχω δει έχει ισχύσει και σε άλλους. Όμως ουδέποτε έλαβα επιστολή για κάτι τέτοιο και χθες που πήραμε το Γιαννίτσα, μας παρέπεμψε στο customer service της μητρικής. Ελπίζω να μην έχουμε τίποτα ιστορίες με δαύτους...
-
Toyota Corolla Cross