Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 419
    • 906
    • 907
    • 417 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18129
    410468
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagnar @spi_duster last edited by

      @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για την πτώση απόδοσης των μπαταριών, και δεν έχετε αναφέρει τον βασικότερο παράγοντα γι αυτό, το ποσοστό soc. Το state of charge που λένε και στο χωριό μου. Άλλη πτώση έχει η μπαταρία άμα την φορτίζεις πχ από 30% και έως 80%, και άλλη άμα την φορτίζεις πχ από 10-100% (αισθητά μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση). Στο αμέρικα υπάρχουν αρκετοί χιλιομετροφάγοι με τέζλα δεκαετίας, με πολύ μικρή πτώση μπαταρίας. Αλλά φορτίζουν βραδέως στο γκαράζ τους, σταματάνε τη φόρτιση στο 80 με 80%, και δεν ξελιγώνουν την μπαταρία με βαθιές εκφορτίσεις.

      Πολυ σωστα κανουν και φορτιζουν βραδεως. Ειναι ομως καλο να ξεφορτιζει πληρως η μπαταρια και να φορτιζει παλι μεχρι το 100% ολοκληρωνοντας τους κυκλους της. Μιλουμε παντα για λιθιου lfp. Το μολυβι εχει αλλη συμπεριφορα.

      Υπάρχει κάπου αναφορά για τις λιθίου ότι θέλουν 100 % φόρτιση/αποφόρτιση;
      Γιατί όταν το κοίταζα γενικά λένε ότι αυτό είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις.

      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo @bekiaris last edited by

        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Βόμβα στα χέρια της Γερμανίας και κατ'επέκταση ολόκληρης της Ευρώπης.Χάνει το στοίχημα στην Κίνα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
        Ο μόνος πραγματικός ανταγωνιστής τους από το εξωτερικό είναι η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla.
        Πρόσφατα ακόμα και οι κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτων, ιδίως εκείνοι με υψηλά εισοδήματα, άρχισαν να προτιμούν εγχώριες μάρκες.
        Ενδεικτικό ότι η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD (Build Your Dreams), πρώτη σε πωλήσεις στην Κίνα, πούλησε το πρώτο εξάμηνο του έτους 30% περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Tesla, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της κινεζικής βιομηχανικής ένωσης CPCA.

        Quelle catastrophe....😆

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spi_duster @vagnar last edited by

          @vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για την πτώση απόδοσης των μπαταριών, και δεν έχετε αναφέρει τον βασικότερο παράγοντα γι αυτό, το ποσοστό soc. Το state of charge που λένε και στο χωριό μου. Άλλη πτώση έχει η μπαταρία άμα την φορτίζεις πχ από 30% και έως 80%, και άλλη άμα την φορτίζεις πχ από 10-100% (αισθητά μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση). Στο αμέρικα υπάρχουν αρκετοί χιλιομετροφάγοι με τέζλα δεκαετίας, με πολύ μικρή πτώση μπαταρίας. Αλλά φορτίζουν βραδέως στο γκαράζ τους, σταματάνε τη φόρτιση στο 80 με 80%, και δεν ξελιγώνουν την μπαταρία με βαθιές εκφορτίσεις.

          Πολυ σωστα κανουν και φορτιζουν βραδεως. Ειναι ομως καλο να ξεφορτιζει πληρως η μπαταρια και να φορτιζει παλι μεχρι το 100% ολοκληρωνοντας τους κυκλους της. Μιλουμε παντα για λιθιου lfp. Το μολυβι εχει αλλη συμπεριφορα.

          Υπάρχει κάπου αναφορά για τις λιθίου ότι θέλουν 100 % φόρτιση/αποφόρτιση;
          Γιατί όταν το κοίταζα γενικά λένε ότι αυτό είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις.

          Δε μιλαμε για κινητα αλλα για Lithium batteries αυτοκινητων και οι προδιαγραφες με κυκλους φορτισης.

          ....

          V J 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @spi_duster said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]

            Πολυ σωστα κανουν και φορτιζουν βραδεως. Ειναι ομως καλο να ξεφορτιζει πληρως η μπαταρια και να φορτιζει παλι μεχρι το 100% ολοκληρωνοντας τους κυκλους της. Μιλουμε παντα για λιθιου lfp. Το μολυβι εχει αλλη συμπεριφορα.

            Η ταση που υπαρχει τελευταια προς τις lfp, εχω την εντυπωση, οτι δεν εχει να κανει τοσο με την τεχνολογια τους (αν ειναι πιο προηγμενες απο τις παλαιοτερες) οσο με θεματα κοστους και πολιτικης

            https://www.reuters.com/business/autos-transportation/ev-batteries-lithium-iron-phosphate-narrows-gap-with-nickel-cobalt-2023-06-22/

            Απο εκει και περα η συσταση φορτισης στο 100% υπαρχει για δυο λογους.
            α. διοτι εχουν καλυτερη αντοχη σε υψηλα soc
            β. λογω της τεχνολογιας τους, δεν μπορει να υπολογιστει με τοση ακριβεια το soc τους. Επομενως ζητειται απο τον χρηστη, να γεμισει, ωστε να βοηθησει το αμαξι να κανει σωστους υπολογισμους

            https://www.autoevolution.com/news/the-puzzling-reason-why-tesla-misleadingly-recommends-charging-the-lfp-batteries-to-100-187075.html

            Προσφερω ως anecdotal evidence την προσφατη εμπειρια φιλου με MY rwd (που εχει μπαταρια lfp), οπου εσβησε το αμαξι, το κλειδωσε και οταν πηγε μετα απο μερικες ωρες να το οδηγησει, ειχε ανεβει (!!!) το ποσοστο της μπαταριας του.

            Δε θα μπω στη λογικη να κατεβασω σχετικη αρθογραφια. Ειδικα στο συγκεκριμενο θεμα η τεχνολογια εξελισσεται ραγδαια και καθε εταιρεια εχει τα μικρα και μεγαλα μυστικα της. Η ουσια των προδιαγραφων ειναι να ολοκληρωνονται οι κυκλοι των μπαταριων. Επισης οι κατασκευαστες προκρινουν την αργη φορτιση εαν ειναι εφικτη. Σε καποιον που θα ταξιδεψει Αθηνα Αλεξανδρουπολη πχ δε μπορεις να πεις να περιμενει να αδειασει πληρως η μπαταρια και να μεινει καπου πχ 8 ωρες για να φορτισει αργα ωστε να φτασει το 80%.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vagnar @spi_duster last edited by

              @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για την πτώση απόδοσης των μπαταριών, και δεν έχετε αναφέρει τον βασικότερο παράγοντα γι αυτό, το ποσοστό soc. Το state of charge που λένε και στο χωριό μου. Άλλη πτώση έχει η μπαταρία άμα την φορτίζεις πχ από 30% και έως 80%, και άλλη άμα την φορτίζεις πχ από 10-100% (αισθητά μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση). Στο αμέρικα υπάρχουν αρκετοί χιλιομετροφάγοι με τέζλα δεκαετίας, με πολύ μικρή πτώση μπαταρίας. Αλλά φορτίζουν βραδέως στο γκαράζ τους, σταματάνε τη φόρτιση στο 80 με 80%, και δεν ξελιγώνουν την μπαταρία με βαθιές εκφορτίσεις.

              Πολυ σωστα κανουν και φορτιζουν βραδεως. Ειναι ομως καλο να ξεφορτιζει πληρως η μπαταρια και να φορτιζει παλι μεχρι το 100% ολοκληρωνοντας τους κυκλους της. Μιλουμε παντα για λιθιου lfp. Το μολυβι εχει αλλη συμπεριφορα.

              Υπάρχει κάπου αναφορά για τις λιθίου ότι θέλουν 100 % φόρτιση/αποφόρτιση;
              Γιατί όταν το κοίταζα γενικά λένε ότι αυτό είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις.

              Δε μιλαμε για κινητα αλλα για Lithium batteries αυτοκινητων και οι προδιαγραφες με κυκλους φορτισης.

              Και γιατί να αλλάζει ο τρόπος αν η χημεία της μπαταρίας και η λειτουργία της είναι η ίδια;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Δεν ειναι τοσο θεμα χημειας οσο ηλεκτρομηχανολογιας με μπολικο ηλεκτρομαγνητισμο.

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jamesd @spi_duster last edited by jamesd

                  @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για την πτώση απόδοσης των μπαταριών, και δεν έχετε αναφέρει τον βασικότερο παράγοντα γι αυτό, το ποσοστό soc. Το state of charge που λένε και στο χωριό μου. Άλλη πτώση έχει η μπαταρία άμα την φορτίζεις πχ από 30% και έως 80%, και άλλη άμα την φορτίζεις πχ από 10-100% (αισθητά μικρότερη στη δεύτερη περίπτωση). Στο αμέρικα υπάρχουν αρκετοί χιλιομετροφάγοι με τέζλα δεκαετίας, με πολύ μικρή πτώση μπαταρίας. Αλλά φορτίζουν βραδέως στο γκαράζ τους, σταματάνε τη φόρτιση στο 80 με 80%, και δεν ξελιγώνουν την μπαταρία με βαθιές εκφορτίσεις.

                  Πολυ σωστα κανουν και φορτιζουν βραδεως. Ειναι ομως καλο να ξεφορτιζει πληρως η μπαταρια και να φορτιζει παλι μεχρι το 100% ολοκληρωνοντας τους κυκλους της. Μιλουμε παντα για λιθιου lfp. Το μολυβι εχει αλλη συμπεριφορα.

                  Υπάρχει κάπου αναφορά για τις λιθίου ότι θέλουν 100 % φόρτιση/αποφόρτιση;
                  Γιατί όταν το κοίταζα γενικά λένε ότι αυτό είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις.

                  Δε μιλαμε για κινητα αλλα για Lithium batteries αυτοκινητων και οι προδιαγραφες με κυκλους φορτισης.

                  Και εγώ αυτό ξέρω, δεν την αφήνεις να πέσει πολύ και δεν τη φορτίζεις στο 100%. Αν μπορείς μόλις πέσει στο 40-50% να τη φορτίσεις στο 90% νομίζω ότι είναι το καλύτερο που μπορείς να κανείς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Ειναι καλο να ακολουθουμε τους κυκλους - προδιαγραφες των κατασκευαστων.
                    Δεν εχω να προσθεσω κατι παραπανω σε αυτο φιλε μου.

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas @dettol last edited by

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      κα ειχε μικρη μπαταρια (αλλα ηταν αυτοκινητο πολης). Κυκλοφορησε σε τρεις εκδοσεις, αρχικα με μια μπαταρια των μολις 18.2kwh, οποτε καταλαβαινεις οτι και ενα 10-15% να χασεις, ειναι προβλημα. Βεβαιως, οπως ειπα, ποτε δεν το προωθουσε η εταιρεια ως αυτοκινητο για ταξιδια. Στην πορεια βγηκαν αλλες δυο εκδοσεις, μια με 27.2kwh και μια με 37.9. Την τριτη, ειλικρινα δεν την θυμαμαι καθολου να κυκλοφορει, αλλα αφου το λεει η εταιρεια, θα υπηρξ

                      Αυτό ψάχνεις: https://cartalk.gr/tesla-poso-peftei-mpataria-tous-meta-apo-320-000-chiliometra/

                      https://cartalk.gr/

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @dimsabas last edited by

                        @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        κα ειχε μικρη μπαταρια (αλλα ηταν αυτοκινητο πολης). Κυκλοφορησε σε τρεις εκδοσεις, αρχικα με μια μπαταρια των μολις 18.2kwh, οποτε καταλαβαινεις οτι και ενα 10-15% να χασεις, ειναι προβλημα. Βεβαιως, οπως ειπα, ποτε δεν το προωθουσε η εταιρεια ως αυτοκινητο για ταξιδια. Στην πορεια βγηκαν αλλες δυο εκδοσεις, μια με 27.2kwh και μια με 37.9. Την τριτη, ειλικρινα δεν την θυμαμαι καθολου να κυκλοφορει, αλλα αφου το λεει η εταιρεια, θα υπηρξ

                        Αυτό ψάχνεις: https://cartalk.gr/tesla-poso-peftei-mpataria-tous-meta-apo-320-000-chiliometra/

                        Μπραβο, ακριβως! το εχεις στα ελληνικα απο αρθρο σου και στα αγγλικα. Πολυ πιο ευκολο απο το λινκ που βρηκα στα νορβηγικα 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Με δύο λινκ μες στο άρθρο από Model 3 και Model X που όντως έχουν διανύσει 320.000 χιλιόμετρα κι οι κάτοχοί τους ήταν απόλυτα ευχαριστημένοι.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis last edited by

                            Βλέπω Βαλκάνιους και Γερμανούς με Tesla διακοπές στις παραλίες της Μακεδονίας, άρα ακόμα και με το τωρινό δίκτυο φόρτισης υπάρχει ελπίδα.

                            Moments before detonation...

                            argyn C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • argyn
                              argyn @antonakis last edited by argyn

                              @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Βλέπω Βαλκάνιους και Γερμανούς με Tesla διακοπές στις παραλίες της Μακεδονίας, άρα ακόμα και με το τωρινό δίκτυο φόρτισης υπάρχει ελπίδα.

                              Τύπε μου, γράφω περισσότερα από 50k χλμ το χρόνο σε ολόκληρο το οδικό δίκτυο της χώρας. Από τις 100δες καθ οδόν συναντήσεις μου με ηλεκτρικά δεν έχω δεί περισσότερες από Πέντε (5) φορές οποιοδήποτε ηλεκτρικό να αξιοποιεί έστω και κλάσμα των επιδόσεων του στο δρόμο (εξαιρώ μεταμεσονύκτιες βόλτες στα κοντροστέκια). Και δεν μιλάω για ταχύτητες αυτοφόρου - μιλάω ακόμα και για ένα γρήγορο προσπέρασμα ή την εκκίνηση από τα διόδια. Ναι, έτσι - και με απαιτήσεις ακρίβειας προγραμματισμού ταξιδιού αντίστοιχες με αυτές γιαπωνέζικου σιδηρόδρομου - όντως υπάρχει ελπίς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                clockwork82 @antonakis last edited by

                                @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Βλέπω Βαλκάνιους και Γερμανούς με Tesla διακοπές στις παραλίες της Μακεδονίας, άρα ακόμα και με το τωρινό δίκτυο φόρτισης υπάρχει ελπίδα.

                                Σήμερα ειδα Model 3 και Υ από Νορβηγία και Γαλλία αντίστοιχα στα Σύβοτα.

                                Ποια Βαλκάνια και Γερμανία…

                                Εδώ ζούμε σε αφρικανικό mood

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Που να δεις τι κυκλοφορεί Καβάλα από Βουλγαρία και Ρουμανία. Hint δεν είναι ηλεκτρικά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    jammamon last edited by

                                    Εγώ ήθελα απλά να θίξω το εξής: Μιλάμε συχνά για αισχροκέρδεια, αλλά δείτε λίγο τι συμβαίνει με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τις μπαταρίες:

                                    Το κόστος μιας μπαταρίας υποτίθεται ότι έχει υποχωρήσει στο ένα δέκατο από ότι ήταν πριν από 10-12 χρόνια. Παρόλα αυτά σε παλιά μοντέλα όπως τα πρώτα Nissan Leaf, Smart, BMW i3 κτλ σου ζητάνε 10.000+ για να στην αλλάξουν.

                                    Ο λόγος προφανής: Για να μην έχεις κίνητρο να το κάνεις και να πάρεις καινούριο αμάξι.

                                    Είναι αστείο και ταυτόχρονα τραγικό να μην ασχολείται η Ε.Ε. με αυτή την κατάσταση, όπως έκανε ήδη σε άλλα θέματα (βλέπε κινητά). Θα ήταν ευχής έργον για την τσέπη του καταναλωτή και για το περιβάλλον να αγοράζαμε μεταχειρισμένα ηλεκτρικά και να μπορούσαμε φθηνά να βάλουμε νέες μπαταρίες!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Είσαι σίγουρος για το ένα δέκατο; Έχει υποχωρήσει, αλλά όχι τόσο πολύ.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jammamon last edited by

                                        The cost of lithium batteries has been steadily declining since 2010, with the average cost dropping by an impressive 89% to US$137/kWh in 2021.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          https://www.recurrentauto.com/research/costs-ev-battery-replacement

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • J
                                            jammamon last edited by

                                            Η πλάκα είναι ότι στην Αυστραλία υπάρχει εταιρεία που έχει φτιάξει δικές της μπαταρίες για το Leaf και είχα δεί συνέντευξη όπου λένε οι ίδιοι ότι δεν θέλουν να τις πουλήσουν πολύ φθηνότερα από τη Nissan γιατί πολύ απλά κερδίζουν έτσι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 417 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr