Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα BMW 1 Series 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα BMW 1 Series 2019
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 95
    • 96
    • 48 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    1916
    122726
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit last edited by

      Συμφωνώ ότι το xantia ήταν πολύ μπροστά σε σχέση με το carina σε όλα εκτός από τον κινητήρα.
      Ένα xantia με τον 1.6 της ΤΟΥΟΤΑ θα ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο.

      i30 160 N line!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus last edited by

        @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        Για τους παλιούς, οι γερμανοί είχαν 1600 με 70 άλογα, οπότε αν οι γαλλικοί ήταν αργοί, οι γερμανικοί ήταν ήδη νεκροί....😊

        Οι ίδιες νεκροφόρες ήταν Γερμανοί και Γάλλοι. Εξαιρούνται φυσικά ειδικές περιπτώσεις εκατέρωθεν. Σοβαρά μοτέρ τότε είχαν μόνον οι Ιταλοί και οι Ιάπωνες, για τον πολύ κόσμο.

        @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

        Που ήταν έτη φωτός μπροστά οι Ιάπωνες το 80 και το 90 ?

        Σε καμία περίπτωση.

        Στα μοτέρ βασικά. Υπήρχε μια ωραία Xantia (υπέροχο σασι και ανάρτηση - για μένα όχι υπέροχη η ανάρτηση γιατί είναι βάρκα, έτσι όπως οδηγώ) και έβγαζε 87 μουλάρια στα 1600, όταν τα αντίστοιχα Ιαπωνικά είχαν 115.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • realzeus
          realzeus @criuser last edited by

          @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

          ντιζελάρες

          Έλεος ρε ταρίφα. Χαχα! Τα ντίζελ του τότε ούτε στον εχθρό μου. Αντί να πεις ότι κάποτε υπήρχε ένας ωραίος βενζινης με 155 άλογα στην Xantia...

          georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            civil357 last edited by

            Οι Tu ήταν για τα χρόνια τους και για την Ευρωπαϊκή καταγωγή τους καλοί κινητήρες. Πλήν alfa , κανείς δεν είχε δυνατότερο 1.600αρι μοτέρ π.χ. Ελαστικοί , εύστροφοι ( σχετικά) και βοηθούμενοι από το χαμηλό βάρος της εποχής κινούσαν ικανοποιητικά τα αμαξώματα. Επίσης ( εκτός του γνωστού θέματος με τη φλάτζα) αξιόπιστοι. Οι Xu πήραν και τη δεκαεξαβάλβιδη κεφαλή και δεν είχαν πολλά να ζηλέψουν πολλά ακόμα και από τους Ιαπωνικούς .
            Επίσης κάτι που έγραψε ο ταξιδευτής πιο πριν, μια χαρά εμπειρία είχαν οι Γάλλοι στο τούρμπισμα. Ο Tu έφερε τούρμπο σε δίλιτρο κυβισμό, σε όλη τη δεκαετία του 90, τόσο σε αποδόσεις πέρι των 150 αλόγων όσο και μεγαλύτερες , σε πλήθος αμαξωμάτων από 405, xanthia μέχρι και στα μεγάλα πολυμορφικά της εποχής τον φορούσε. Αν δεν πούλησε στην Ελλάδα ο κινητήρας , ήταν λόγω κυβικών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit @realzeus last edited by georgemit

              @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

              ντιζελάρες

              Έλεος ρε ταρίφα. Χαχα! Τα ντίζελ του τότε ούτε στον εχθρό μου. Αντί να πεις ότι κάποτε υπήρχε ένας ωραίος βενζινης με 155 άλογα στην Xantia...

              Αναφερεσαι στον ατμοσφαιρικό 2.0 που φορούσε και η ΖΧ;
              Όλα τα περιοδικά της εποχής έψαχναν τα 155 άλογα, η αίσθηση που έδινε ήταν με το ζόρι για 135.
              0 2.0 με τα 167 της ΖΧ που τον αντικατεστησε ήταν αρκετά καλύτερος.
              Ίσως εννοείς τον 2.0 8v turbo με τα 147.
              Ένα από τα πρώτα σοβαρά μοτέρ των Γάλλων θεωρώ το 1.6 120 των σαξοραλλων.

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                @civil357 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                Οι Tu ήταν για τα χρόνια τους και για την Ευρωπαϊκή καταγωγή τους καλοί κινητήρες. Πλήν alfa , κανείς δεν είχε δυνατότερο 1.600αρι μοτέρ π.χ. Ελαστικοί , εύστροφοι

                Πολύ καλύτερος ο 1600 της BMW. Καλά τους Ιάπωνες δεν τους αναφέρω ξανά, γιατί μόνο η Alfa είχε αντίστοιχα μοτέρ στην Ευρώπη.

                @georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                Ίσως εννοείς τον 2.0 8v turbo με τα 147.

                Αυτόν εννοούσα, αλλά θυμόμουν λάθος την ιπποδύναμή του. 9,9 είχαν μετρήσει για το 0-100 τότε στην Ξαρά, όταν οι Ιάπωνες με 1600 ατμο έγραφαν 10...

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kkostask @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  Για τους παλιούς, οι γερμανοί είχαν 1600 με 70 άλογα, οπότε αν οι γαλλικοί ήταν αργοί, οι γερμανικοί ήταν ήδη νεκροί....😊

                  Οι ίδιες νεκροφόρες ήταν Γερμανοί και Γάλλοι. Εξαιρούνται φυσικά ειδικές περιπτώσεις εκατέρωθεν. Σοβαρά μοτέρ τότε είχαν μόνον οι Ιταλοί και οι Ιάπωνες, για τον πολύ κόσμο.

                  @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                  Που ήταν έτη φωτός μπροστά οι Ιάπωνες το 80 και το 90 ?

                  Σε καμία περίπτωση.

                  Στα μοτέρ βασικά. Υπήρχε μια ωραία Xantia (υπέροχο σασι και ανάρτηση - για μένα όχι υπέροχη η ανάρτηση γιατί είναι βάρκα, έτσι όπως οδηγώ) και έβγαζε 87 μουλάρια στα 1600, όταν τα αντίστοιχα Ιαπωνικά είχαν 115.

                  Τα οποία Ιαπωνικά αν προσπαθούσες να δεις τα 115 άλογα στο δρόμο είχες μετά βεβαιότητας σκοτωθεί έτσι βάρκες που ήταν.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser last edited by

                    Είπαμε εγώ δεν ήμουν ποτέ καυλογκαζος αλλά ταξιδευτής.

                    Οπότε άλλα πράγματα κοιτάμε.

                    Επίσης ΧΑΝΤΙΑ έχω 1.8 16βαλβιδη με 112 άλογα.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus @kkostask last edited by

                      @kkostask said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      Για τους παλιούς, οι γερμανοί είχαν 1600 με 70 άλογα, οπότε αν οι γαλλικοί ήταν αργοί, οι γερμανικοί ήταν ήδη νεκροί....😊

                      Οι ίδιες νεκροφόρες ήταν Γερμανοί και Γάλλοι. Εξαιρούνται φυσικά ειδικές περιπτώσεις εκατέρωθεν. Σοβαρά μοτέρ τότε είχαν μόνον οι Ιταλοί και οι Ιάπωνες, για τον πολύ κόσμο.

                      @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                      Που ήταν έτη φωτός μπροστά οι Ιάπωνες το 80 και το 90 ?

                      Σε καμία περίπτωση.

                      Στα μοτέρ βασικά. Υπήρχε μια ωραία Xantia (υπέροχο σασι και ανάρτηση - για μένα όχι υπέροχη η ανάρτηση γιατί είναι βάρκα, έτσι όπως οδηγώ) και έβγαζε 87 μουλάρια στα 1600, όταν τα αντίστοιχα Ιαπωνικά είχαν 115.

                      Τα οποία Ιαπωνικά αν προσπαθούσες να δεις τα 115 άλογα στο δρόμο είχες μετά βεβαιότητας σκοτωθεί έτσι βάρκες που ήταν.

                      Ιδέα δεν έχεις από Xedos για να λες τέτοια... 😛

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • georgemit
                        georgemit @criuser last edited by

                        @criuser said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                        Είπαμε εγώ δεν ήμουν ποτέ καυλογκαζος αλλά ταξιδευτής.

                        Οπότε άλλα πράγματα κοιτάμε.

                        Επίσης ΧΑΝΤΙΑ έχω 1.8 16βαλβιδη με 112 άλογα.

                        Θυμάμαι ότι όταν την απαλλαξαν από τον 1.8 8ν 103 και έβαλαν το 16βαλβιδο μοτερ πηρε τα πάνω της σαν αυτοκίνητο.

                        i30 160 N line!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          civil357 @realzeus last edited by civil357

                          @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          @civil357 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                          Οι Tu ήταν για τα χρόνια τους και για την Ευρωπαϊκή καταγωγή τους καλοί κινητήρες. Πλήν alfa , κανείς δεν είχε δυνατότερο 1.600αρι μοτέρ π.χ. Ελαστικοί , εύστροφοι

                          Πολύ καλύτερος ο 1600 της BMW. Καλά τους Ιάπωνες δεν τους αναφέρω ξανά, γιατί μόνο η Alfa είχε αντίστοιχα μοτέρ στην Ευρώπη.

                          Είχα 75 1.6. trofeo , ως φοιτητής, ο πατέρας 405 1.6. , η alfa πουθενά δεν έφευγε εύκολα μπροστά , σε συγκεκριμένες μάλιστα ρεπρίζ το 405 ήταν μάλλον ταχύτερο , όσο με βοηθά το θυμικό μου. Τα δε boxer μοτερ που έβαλε στο δίδυμο 145-146 μέχρι να έρθουν οι twin spark ήταν απελπιστικά αργά , τόλμησε μάλιστα να κουμπώσει τον υπέροχο 1.7 στην 146 και να την ονομάσει και γρήγορη έκδοση, ιεροσυλία. Οι twin spark, έσωσαν το παιχνίδι για την alfa. Πλέον και η PSa είχε βάλει δεκαεξαβάλβιδα μοτέρ σχεδόν παντού. Μίλαω πάντα για δεκαετία 90 , γιατί η 33 μια χαρά ικανοποιητική ήταν.

                          Όσο θυμάμαι ( καθώς με την bmw δεν είχα καλές σχέσεις) και ο 1.6 οκταβάλβιδος ήταν, το βάρος τον έσωζε και αυτόν , όταν τον κούμπωσαν στην Ε46 ήρθε και εκεί η αποκάλυψη της αδυναμίας του.

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @civil357 last edited by

                            @civil357 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                            Όσο θυμάμαι ( καθώς με την bmw δεν είχα καλές σχέσεις) και ο 1.6 οκταβάλβιδος ήταν, το βάρος τον έσωζε και αυτόν , όταν τον κούμπωσαν στην Ε46 ήρθε και εκεί η αποκάλυψη της αδυναμίας του.

                            O M43 ηταν 8βάλβιδος, που έμπαινε κυρίως στην Ε36. Η Ε46 φόραγε τον Ν40 που ήταν 16βάλβιδος. Εαν θυμάμαι σωστά υπήρξε μια μεταβατική περίοδος στην Ε46 όπου τα πρώτα μοντέλα ίσως να φόρεσαν τον Μ43, δεν θυμάμαι όμως.

                            ΥΓ: Έτσι και αλλιώς τότε BMW = 6κύλινδρο, αλλιώς καλύτερα κάτι άλλο. 4κύλινδρες BMW ήταν (και ειναι ακόμα για εμένα) ιεροσυλία. Μόνο inline 6, ο,τι καλύτερο μηχανολογικά και όπως μόνο η BMW ξέρει!!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            realzeus babisstinson 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              panormus772 last edited by panormus772

                              Εγώ πάντως θυμάμαι οι Ιταλοί και Ιάπωνες αρχές δεκαετίας 90' να βγαζουν και 1400άρηδες (που τότε στη χώρα μας και τα 1600 θεωρούνταν πολλά κυβικά) με ιπποδυνάμεις που ούτε πλησίαζαν οι υπόλοιποι..
                              Κάτι Alfa 145/146 1.4 με 90-100hp και κάτι Honda Concerto (που ήταν και Rover εδώ) με 1.4 και 103hp...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • georgemit
                                georgemit last edited by

                                Ισχύει.
                                Βέβαια ο 1.4 103 που φορούσαν τα rover 214, 414 νομίζω ήταν βρετανικός, όχι honda.

                                i30 160 N line!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                  όπως μόνο η BMW ξέρει

                                  Μην υπερβάλλεις κι εσύ, πολλοί άλλοι ξέρουν. V6 ιταλικό θα προτιμούσα σήμερα.

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Ξεχνατε τα 1,4 τουρμπο της Ρενω και τα 1,8αρια Clio και 19 . Οπως και τα Williams
                                    Και τα 2λιτρα 21 Quadra

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Eχετε δει ότι είστε καρα-οφτοπικ φαντάζομαι.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dstou last edited by dstou

                                        Τα μοτέρ τα γιαπωνέζικα ήταν ανέκαθεν καλά. Στην περίοδο δε που αναφέρεστε, λέιτ έιτις και έρλι νάιντις, έγινε η μετάβαση στους καταλύτες και στην αμόλυβδη. Τότε οι σαμουράιδες πήραν ξεκάθαρο κεφάλι, γιατί λόγω jdm και Αμερικής είχαν κάνει την κίνηση νωρίτερα και ήταν περισσότερο 'διαβασμένοι'. Θα πω δυο λόγια και για καταλύτες. Το ενεργό υλικό τους προέρχονταν επί σειρά δεκαετιών από δύο μόνο πηγές: της αμερικάνικης corning και της γνωστής sumitomo, ενώ αν θυμάμαι καλά το πρώτο ευρωπαικό εργοστάσιο φτιάχτηκε στην Αλσατία μόλις το 1995(?).
                                        Θα δούμε κάτι ανάλογο στον καιρό μας με τους κινέζοι, οι οποίοι θα γίνουν 'νοματαίοι' σε 10 χρόνια, λόγω των ηλεκτρονικών και των μπαταριών, ενώ μέχρι σήμερα είναι πουθενάδες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                          όπως μόνο η BMW ξέρει

                                          Μην υπερβάλλεις κι εσύ, πολλοί άλλοι ξέρουν. V6 ιταλικό θα προτιμούσα σήμερα.

                                          Καμία υπερβολή. V6 ειναι συμβιβασμός, μηχανολογικά ειναι ανωτερος ο Ι6. Απλα θελει χωρο αρα σωστή διάταξη (πίσω κίνηση) και φυσικά η bmw κατουράει την Αλφα σε μοτέρ!! Μονο σουπερκαρς ισως εχουν καλυτερους κινητηρες απο την bmw. Το λεει και το ονομα αλλωστε - ασε που οταν η bmw έφτιαχνε κινητηρες (για αεροπλανα) οι αλλοι εφτιαχναν πατίνια!!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • babisstinson
                                            babisstinson @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            @civil357 said in Νέα BMW 1 Series 2019:

                                            Όσο θυμάμαι ( καθώς με την bmw δεν είχα καλές σχέσεις) και ο 1.6 οκταβάλβιδος ήταν, το βάρος τον έσωζε και αυτόν , όταν τον κούμπωσαν στην Ε46 ήρθε και εκεί η αποκάλυψη της αδυναμίας του.

                                            O M43 ηταν 8βάλβιδος, που έμπαινε κυρίως στην Ε36. Η Ε46 φόραγε τον Ν40 που ήταν 16βάλβιδος. Εαν θυμάμαι σωστά υπήρξε μια μεταβατική περίοδος στην Ε46 όπου τα πρώτα μοντέλα ίσως να φόρεσαν τον Μ43, δεν θυμάμαι όμως.

                                            ΥΓ: Έτσι και αλλιώς τότε BMW = 6κύλινδρο, αλλιώς καλύτερα κάτι άλλο. 4κύλινδρες BMW ήταν (και ειναι ακόμα για εμένα) ιεροσυλία. Μόνο inline 6, ο,τι καλύτερο μηχανολογικά και όπως μόνο η BMW ξέρει!!

                                            Καλά θυμάσαι Φάνη. Το δικό μου facelift Compact E46 φοράει τον Ν40. Τα πρώτα νομίζω φορούσαν τον Μ43, όπως και τα τελευταία Ε36.

                                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 48 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr