-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUVs, στην οποία υπάγεται το Avenger, είδαν το μερίδιό τους στο segment να μειώνεται από 3% σε 2%. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις τους σημειώνουν αύξηση 9,2%. Απλά οι πωλήσεις των θερμικών μοντέλων έχουν πάρει αρκετά παραπάνω, φτάνοντας στο +17%."
Και η υπόλοιπη Ευρώπη τελικά είναι σκεπτική, όχι μόνο στα Βαλκάνια..
Δεν είναι θέμα σκεπτικισμού. Ειναι καθαρά θέμα οτι ελάχιστοι είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν τόσα πολλά για ηλεκτρικά.
Αν πεσουν οι τιμές θα πουλάνε σαν ζεστα ψωμάκια. Και αυτό ΘΑ ΓΙΝΕΙ, αλλά οχι ακόμα
Εδώ στην Ελλάδα τα περισσότερα ηλεκτρικά και Plug-in πάνε παρέα με leasing
ελαχιστα αγοράζονται από καταναλωτες (κυρίως tesla)
Το βλέπω από τον εαυτό μου. Θελω ηλεκτρικο μικρό. Εχω γκαραζ να το βάλω και να φορτίζει. Είμαι και διατεθιμένος να πληρώσω λίγο παραπάνω από αντιστοιχο θερμικό. Ομως ΔΕΝ είμαι διατεθιμένος να δώσω 25Κ ΜΕ επιδότηση για ενα κουβαδάκι πόλης όσο και να μου αρέσει και να το γουστάρω. Είπαμε εχω και κάποια όρια.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUVs, στην οποία υπάγεται το Avenger, είδαν το μερίδιό τους στο segment να μειώνεται από 3% σε 2%. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις τους σημειώνουν αύξηση 9,2%. Απλά οι πωλήσεις των θερμικών μοντέλων έχουν πάρει αρκετά παραπάνω, φτάνοντας στο +17%."
Και η υπόλοιπη Ευρώπη τελικά είναι σκεπτική, όχι μόνο στα Βαλκάνια..
επισης, στην κατηγορια αυτη, εκτος απο το πεζω 2008, τι αλλο υπαρχει;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUVs, στην οποία υπάγεται το Avenger, είδαν το μερίδιό τους στο segment να μειώνεται από 3% σε 2%. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις τους σημειώνουν αύξηση 9,2%. Απλά οι πωλήσεις των θερμικών μοντέλων έχουν πάρει αρκετά παραπάνω, φτάνοντας στο +17%."
Και η υπόλοιπη Ευρώπη τελικά είναι σκεπτική, όχι μόνο στα Βαλκάνια..
επισης, στην κατηγορια αυτη, εκτος απο το πεζω 2008, τι αλλο υπαρχει;
ΜΟΚΑ, ΚΟΝΑ το παλιό. VOLVO XC40, Mercedes EQA 250 από premium μπορεί και άλλα
ερχονται:
KONA το καινούργιο σίγουρα και PUMA με την νέα χρονια. -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι είναι αυτά ρε;
Άγγλοι ... πράκτορες των κινέζων κομμουνιστών κάνουν fake test για να διαλύσουν την οικονομική ατμομηχανή της Ευρώπης δηλ την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία...Εϊναι αυτό που φοβούνται οι Ευρωπαικές βιομηχανίες γενικά
προσιτότερα από τα δικά τους ηλεκτρικά και καλύτερα!!!! Ετοιμα να τους διαλύσουν στις πωλήσεις.
Η αλήθεια είναι οτι φοβάμαι αρκετά για το μέλλον των ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών
Οσο και να χλευάζω το VAG ή να μην προτιμώ ξερω γω Γαλλικα το να εξαφανιστούν από τον χάρτη μακροπρόθεσμα δεν συμφέρει κανεναν Ευρωπαίο
Θα την πληρώσουν πολλοί... Από τη μια οι Κινέζοι που μπορούν να χτυπάνε στις τιμές, γιατί έχουν καθετοποιημένη παραγωγή, παράγοντας σχεδόν όλο το αμάξι...
Το μοντέλο Tesla πετάει τους μεταπωλητές έξω, δε θέλει μεσάζοντες, τα κέρδη όλα στην εταιρεία με online πωλήσεις. Όσο ανεβαίνει η Tesla, τόσο πιθανότερο είναι να ακολουθήσουν κι άλλοι. Όπως οι ασφάλειες αυτοκινήτων, που πλέον πωλούνται κυρίως online ... -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"ενδεικτικό είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά μοντέλα στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUVs, στην οποία υπάγεται το Avenger, είδαν το μερίδιό τους στο segment να μειώνεται από 3% σε 2%. Παρόλα αυτά οι πωλήσεις τους σημειώνουν αύξηση 9,2%. Απλά οι πωλήσεις των θερμικών μοντέλων έχουν πάρει αρκετά παραπάνω, φτάνοντας στο +17%."
Και η υπόλοιπη Ευρώπη τελικά είναι σκεπτική, όχι μόνο στα Βαλκάνια..
επισης, στην κατηγορια αυτη, εκτος απο το πεζω 2008, τι αλλο υπαρχει;
ΜΟΚΑ, ΚΟΝΑ το παλιό. VOLVO XC40, Mercedes EQA 250 από premium μπορεί και άλλα
ερχονται:
KONA το καινούργιο σίγουρα και PUMA με την νέα χρονια.Το Moka και το Kona τα ειχα ξεχασει. eqa και xc40 νομιζω ειναι ενα κλικ πανω
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εϊναι αυτό που φοβούνται οι Ευρωπαικές βιομηχανίες γενικάπροσιτότερα από τα δικά τους ηλεκτρικά και καλύτερα!!!! Ετοιμα να τους διαλύσουν στις πωλήσεις.
Η αλήθεια είναι οτι φοβάμαι αρκετά για το μέλλον των ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών
Οσο και να χλευάζω το VAG ή να μην προτιμώ ξερω γω Γαλλικα το να εξαφανιστούν από τον χάρτη μακροπρόθεσμα δεν συμφέρει κανεναν Ευρωπαίο
Εγώ από την άλλη γιατί δεν λυπάμαι τις Ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες, και ειδικά τις γερμανικές? Τόσα χρόνια αισχροκέρδια, είχαν ένα καλό προιόν, και ξεζούμιζαν τον πελάτη από την αγορά μέχρι τα ανταλικτικά και τα service. Αντί να ρίξουν τα χρήματα σε νέες τεχνολογίες προς όφελος του καταναλωτή, συνέχιζαν να προωθούν την τεχνολογία με τους ρυθμούς που τους συμφέρει για να διατηρούν τα κεκτημένα.
Και ήρθε η Tesla και πλεον οι κινέζοι, και αλλαζει όλο αυτό. Εχωντας γερμανικό αυτοκίνητο 11 χρόνια, να τους λυπηθώ? αντιλαμβάνομαι την λογική οτι η κινεζοποίηση θα χτυπήσει και την πόρτα της ελλάδας, αλλά πραγματικά κατά βαθος λέω...ας πρόσεχαν, και ας καώ και ο ίδιος μία μέρα. Θα είμαι από τους πρώτους αγοραστές BYD E2 στην Ελλάδα, το περιμένω πως και πως... Η να πάρω Golf Που κάει λάδια στα 20.000 χιλιόμετρα, ή Polo Που πάει πλέον στα 20.000? -
Λοιπόν ηλεκτροχτυπημένοι :
Αυτή την στιγμή είναι κλειστή η Αθηνών - Κορίνθου, από Ισθμό μέχρι Ελευσίνα και η παλαιά και η νέα Εθνική.
Φίλος που ερχόταν από Καλαμάτα, τον έχουν στείλει Λουτράκι- Αλεποχώρι - Ψάθα - Θήβα και από εκεί με την Αθηνών - Λαμίας για Αθήνα...
Τώρα μερικές εκατοντάδες αμάξια κάνουν αυτή την διαδρομή, ψιλοχαθήκαν με τα τζιπιες και γύρισαν πίσω σε κάποιο σημείο και περάσανε και ένα ωραίο δάσος...
Ευτυχώς δεν υπάρχει κανένας ηλεκτρικός...
Ντιζελάδες και βενζινάδες μόνο...
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εϊναι αυτό που φοβούνται οι Ευρωπαικές βιομηχανίες γενικάπροσιτότερα από τα δικά τους ηλεκτρικά και καλύτερα!!!! Ετοιμα να τους διαλύσουν στις πωλήσεις.
Η αλήθεια είναι οτι φοβάμαι αρκετά για το μέλλον των ευρωπαικών αυτοκινητοβιομηχανιών
Οσο και να χλευάζω το VAG ή να μην προτιμώ ξερω γω Γαλλικα το να εξαφανιστούν από τον χάρτη μακροπρόθεσμα δεν συμφέρει κανεναν Ευρωπαίο
Εγώ από την άλλη γιατί δεν λυπάμαι τις Ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες, και ειδικά τις γερμανικές? Τόσα χρόνια αισχροκέρδια, είχαν ένα καλό προιόν, και ξεζούμιζαν τον πελάτη από την αγορά μέχρι τα ανταλικτικά και τα service. Αντί να ρίξουν τα χρήματα σε νέες τεχνολογίες προς όφελος του καταναλωτή, συνέχιζαν να προωθούν την τεχνολογία με τους ρυθμούς που τους συμφέρει για να διατηρούν τα κεκτημένα.
Και ήρθε η Tesla και πλεον οι κινέζοι, και αλλαζει όλο αυτό. Εχωντας γερμανικό αυτοκίνητο 11 χρόνια, να τους λυπηθώ? αντιλαμβάνομαι την λογική οτι η κινεζοποίηση θα χτυπήσει και την πόρτα της ελλάδας, αλλά πραγματικά κατά βαθος λέω...ας πρόσεχαν, και ας καώ και ο ίδιος μία μέρα. Θα είμαι από τους πρώτους αγοραστές BYD E2 στην Ελλάδα, το περιμένω πως και πως... Η να πάρω Golf Που κάει λάδια στα 20.000 χιλιόμετρα, ή Polo Που πάει πλέον στα 20.000?Αντιλαμβάνομαι τι λες και γιατί και καταλαβαίνω πως αισθανεσαι.
Παρολα αυτά ΔΕΝ μας συμφέρει να βαρέσουν κανόνι οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αντιλαμβάνομαι τι λες και γιατί και καταλαβαίνω πως αισθανεσαι.
Παρολα αυτά ΔΕΝ μας συμφέρει να βαρέσουν κανόνι οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Σίγουρα βλέπεις ποιο μπροστά από εμένα, και έχεις πολλά δίκια, αλλά δεν θα ξεχάσω στο BMW που αγόρασα καινούργιο να μου λέει ο πωλητής, ότι έχω δύο χρόνια εγγύηση, αλλιώς έπρεπε να πληρώσω για επέκταση για 5 χρόνια. Στο toyota της αδερφής μου 6 χρόνια για μηχανικά μέρη, 11 για μπαταρία (hybrid). Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πυροβόλισαν μόνες τους τα πόδια τους εδώ και πολλά χρονια, πόσο καιρό θα πλήρωνε ο καταναλωτής την υπεραξία της ποιότητας όταν ο ανταγωνισμός πρόσφερε καλά προιόντα. Δυστυχώς το κόστος διαμορφώνει το προιόν, τι και αν πουλάς κάτι καλύτερο, αλλά πολύ πιο ακριβό? αν δεν αλλάξουν μυαλά οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες, απλά χάθηκαν, και οσο και να θέλουμε να τις σώσουμε, δεν μπορούμε γιατί το χρήμα διαμορφώνει την αγορά. Στον κόσμο των επιχειρήσεων πάντα οι early adopters βγάζουν τα καλά κέρδη, και οι γερμανικές βιομηχανίες κοιτούσαν τόσα χρόνια με τα κυάλια αλαζωνικά...
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λοιπόν ηλεκτροχτυπημένοι :
Το kona μου στο 100% της μπαταρίας μου βγάζει 600 χιλιόμετρα αυτονομίας, πάω άνετα Αθήνα - Θεσαλονική χωρίς καμία στάση, φθάνω στην Ουρανούπολη με μια μικρή στάση 20 λεπτά, για ένα καφεδάκι. Για την ακρίβεια, όχι ηλεκτροχτυπημένοι, αλλά ερωτοχτυπημένοι Electric for Ever. Ηθελα να δω πάντως στα κατσάβραχα που θα έβρισκαν να γεμίσουν βενζίνη? από προσωπική εμπειρία, στην ορεινή ναυπακτία πηγαίνωντας για Πλάτανο από Ναυπακτο, και κάνοντας το λάθος να μην βάλω απο πριν βενζίνη, δεν είχε ούτε ένα βενζινάδικο, και μου έδωσε ένας συγχωριανός ενα 10λιτρο που φιλούσε για δύσκολες στιγμές... Πρίζα πάντως κάπου θα έβρισκα!!! οι ακραίες περιπτώσεις που αναφέρετε δεν αντιπροσωπεύουν ουτε το 1%, εκτός αν μας νοίαζει το δένδρο και οχι το δάσος.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ευτυχώς δεν υπάρχει κανένας ηλεκτρικός...
Στο USA, τώρα γίνεται συζήτηση για την ενημέρωση υποδομών και evacuation plan για ηλεκτροκίνηση.
Εδώ Peugeot2 μάλλον.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λοιπόν ηλεκτροχτυπημένοι :
Αυτή την στιγμή είναι κλειστή η Αθηνών - Κορίνθου, από Ισθμό μέχρι Ελευσίνα και η παλαιά και η νέα Εθνική.
Φίλος που ερχόταν από Καλαμάτα, τον έχουν στείλει Λουτράκι- Αλεποχώρι - Ψάθα - Θήβα και από εκεί με την Αθηνών - Λαμίας για Αθήνα...
Τώρα μερικές εκατοντάδες αμάξια κάνουν αυτή την διαδρομή, ψιλοχαθήκαν με τα τζιπιες και γύρισαν πίσω σε κάποιο σημείο και περάσανε και ένα ωραίο δάσος...
Ευτυχώς δεν υπάρχει κανένας ηλεκτρικός...
Ντιζελάδες και βενζινάδες μόνο...
Αυτοί που έχουν ηλεκτρικό, κατά πάσα πιθανότητα έχουν και ΙΧ πετρέλαιο και βενζίνης και 1-2 μηχανές και μη σου πω και 2-3 μηχανήματα έργου
-
-
Κι όταν σταματήσουν να παράγονται ντιζελοκίνητα, θα μηδενιστούν ο πωλήσεις τους...
Η ζήτηση είναι η ίδια;Το θέμα είναι επίσης στη στατιστική, ότι ένα δίλιτρο TDi που θα κάνει μισό εκατομμύριο χλμ στην ωφέλιμη ζωή του (κι αν είναι επαγγελματικό, φορές περισσότερ) δηλαδή 100χλμ τη μέρα, μετράει το ίδιο με ένα ηλεκτρικό 208 που θα ξεπαρκάρει 2-3 φορές τη μέρα για να κάνει 100χλμ τη βδομάδα.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κι όταν σταματήσουν να παράγονται ντιζελοκίνητα, θα μηδενιστούν ο πωλήσεις τους...
Η ζήτηση είναι η ίδια;Το θέμα είναι επίσης στη στατιστική, ότι ένα δίλιτρο TDi που θα κάνει μισό εκατομμύριο χλμ στην ωφέλιμη ζωή του (κι αν είναι επαγγελματικό, φορές περισσότερ) δηλαδή 100χλμ τη μέρα, μετράει το ίδιο με ένα ηλεκτρικό 208 που θα ξεπαρκάρει 2-3 φορές τη μέρα για να κάνει 100χλμ τη βδομάδα.
δεν καταλαβα απολυτως τιποτα
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κι όταν σταματήσουν να παράγονται ντιζελοκίνητα, θα μηδενιστούν ο πωλήσεις τους...
Η ζήτηση είναι η ίδια;Το θέμα είναι επίσης στη στατιστική, ότι ένα δίλιτρο TDi που θα κάνει μισό εκατομμύριο χλμ στην ωφέλιμη ζωή του (κι αν είναι επαγγελματικό, φορές περισσότερ) δηλαδή 100χλμ τη μέρα, μετράει το ίδιο με ένα ηλεκτρικό 208 που θα ξεπαρκάρει 2-3 φορές τη μέρα για να κάνει 100χλμ τη βδομάδα.
δεν καταλαβα απολυτως τιποτα
Έτσι πιστεύω κι εγώ...
Οι πωλήσεις των ντίζελ μειώνονται επειδή μειώνεται η διαθεσιμότητα απ τα εργοστάσια, π.χ. κάποια μοντέλα βγαίνουν μόνο βενζίνη.
-
Οκ αυτό έχει μια λογική. Από την άλλη πόσο πουλάνε όταν υπάρχει διαθέσιμο μοντέλο και με του δύο τύπους καυσίμων;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το θέμα είναι επίσης στη στατιστική, ότι ένα δίλιτρο TDi που θα κάνει μισό εκατομμύριο χλμ στην ωφέλιμη ζωή του (κι αν είναι επαγγελματικό, φορές περισσότερ) δηλαδή 100χλμ τη μέρα, μετράει το ίδιο με ένα ηλεκτρικό 208 που θα ξεπαρκάρει 2-3 φορές τη μέρα για να κάνει 100χλμ τη βδομάδα.
Εγώ έχω δίλιτρο diesel (σημ. χωρίς adblue) που κάνει 100χλμ την εβδομάδα. Αυτό πώς μετράει στην στατιστική σου;
-
Εσύ έπρεπε να πάρεις μίνι ηλεκτρικό
-
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης