Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 295
    • 296
    • 297
    • 298
    • 299
    • 595
    • 596
    • 297 / 596
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    253
    11901
    731254
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 @gdelio last edited by

      @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @nectargeorge said in Toyota Corolla Cross:

      Ομάδα καλησπέρα και καλή εβδομάδα...το 1.8 υπάρχει διαθέσιμο στις εκθέσεις για td;;;
      ευχαριστώ

      Θεσσαλονίκη πάντως που ρώτησα είπαν τον άλλο μήνα, καλά σιγά μην το φέρουν αυγουστιατικα, Κιλκίς είπαν από Σεπτέμβρη...
      Ο 1.8 140 είναι επαρκής για το σκαρί και το βάρος του κκ ή θα πέφτει πολύ μουγκρισμα χωρίς λόγο;

      Αν πας χαλαρά θα ειναι οκ... αν θέλεις γκάζια και τα λιγότερα άλογα και η λιγότερη ροπή είναι θέμα..

      Δεν θέλω γκάζια θέλω καλές ασφαλείς ρεπριζ.
      Οδήγησα το χατς κορολα με αυτόν το κινητήρα που είναι σαφώς ελαφρύτερο και μικρότερο δεν μπόρεσα όμως λόγω κίνησης να το πάω πάνω από 110. Πάντως ακόμα και σε αυτές τις επιταχυνσεις το μουγκρισμα ήταν εκεί. Πολύ πιο έντονο από του 2.0 κκ που είχα οδηγήσει

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bill_hsd @gatoz last edited by bill_hsd

        @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

        και επειδης η κουβεντα ειναι περι δυναμης, τα σι ετς αρ με τον 1.8 μου φαινωνται με χαμηλο αιματοκριτη - δεν πανε μια. ακομη και το ντηζελατο τριοχτω τους κανει πλακιτσα. υποθετω τα ιδια και χειροτερα θα ειναι στα ψψ με τη μεγαλυτερη κασα - αμαξωμα δεν το λες.

        Σιγά μην έχουν και χοληστερίνη...😄
        Μήπως τα C-HR που σου δίνουν για leasing, εκτός από ενεργοβόρα, που (υποτίθεται ότι) καίνε 8-9lt/100km, είναι και detuned;
        Όσο για την "πλακίτσα" που κάνει το diesel 3008 στα C-HR και επειδή μου αρέσουν οι αριθμοί και τα πραγματικά στοιχεία, παραθέτω πίνακες επιδόσεων από μετρήσεις του περιοδικού Drive:

        C-HR 1.8 Hybrid 122PS
        Screenshot_20230711_220645_Chrome.jpg

        3008 1.5 Hdi 130 PS
        Screenshot_20230711_220904_Chrome.jpg

        "Κόπιο" πάνε παντού, για να χρησιμοποιήσω "κοντράδικη" αργκό 😄
        Φαντάσου τι θα έκανε με άλλες ρυθμίσεις το C-HR, εάν δεν ήταν εστιασμένο στην οικονομία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 @kgian76 last edited by

          @kgian76 said in Toyota Corolla Cross:

          @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

          @nectargeorge said in Toyota Corolla Cross:

          Ομάδα καλησπέρα και καλή εβδομάδα...το 1.8 υπάρχει διαθέσιμο στις εκθέσεις για td;;;
          ευχαριστώ

          Θεσσαλονίκη πάντως που ρώτησα είπαν τον άλλο μήνα, καλά σιγά μην το φέρουν αυγουστιατικα, Κιλκίς είπαν από Σεπτέμβρη...
          Ο 1.8 140 είναι επαρκής για το σκαρί και το βάρος του κκ ή θα πέφτει πολύ μουγκρισμα χωρίς λόγο;

          Δεν ξέρω πως θα είναι το 1.8 140 αλλά θα έλεγα πως το 2.0 197 το πάει πολύ καλά. Νιώθω σαν αίσθηση πως αν είχε λιγότερο δεν θα πήγαινε. Και δεν είμαι πορωμένος με τα γκάζια, απλά θέλω να ανταποκρίνεται το αυτοκίνητο.

          Το 2.0 πάει καλά όπως πρέπει πολύ ικανοποιητικα και μετά παραπάνω για τον χαρακτήρα του αμαξιού. Αλλά είπαμε έχει τον φπ και υψηλό τεκμηριο που καταργεί ο Μητσοτάκης από το... 2019 και το 2025 ίσως το μειώσει κατά 30% (αν δεν φάμε νέο πρόγραμμα από 1/1/2024!).
          Το 1.8 140 όμως με προβληματίζει για την επάρκεια του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz last edited by

            στη πραξη και σε καθε προσλαμβανουσα ειναι ενα απιστευτα αργο οχημα με τρομερα αντικουκου χουγια, προορισμενο για 'καλη η χοντρη για νοικοκυρα για το σπιτι', απο αυτες με το τσεμπερι
            ανετα το δινω σε πωλητες μου ή σε εργαζομενους αλλα κανω χρηση του καπιταλισμου να μην λαβω ποτες τετοιες πικρες τρολεατζηδικες. ισως εαν ημουν τελωνης ή κλητηρας σε δωματιακι κατω απο σκαλα να λυνω σταυρολεξα σε υπουργειο....
            δες και λιγο
            https://zeperfs.com/en/match6510-7309-8410-6153.htm
            #mono_vitara

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              netgeo last edited by

              #kara_stimeno

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                anergos13 @gdelio last edited by

                @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                Ήρθε και η ρεζέρβα... σύντομα φωτογραφίες κλπ
                H παραγγελία έγινε από εδώ.

                https://www.autonotrad.de/p/set-notrad-toyota-c-hr-i-fl-r17-5x114-3x60-1-schluessel-wagenheber-huelle-fuer-den-wagenheber

                Ποσα τα μεταφορικα για Ελλαδα...?

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by criuser

                  Δεν μου έχει τύχει να με προκαλέσει ακόμα με το 3008, που έτσι και αλλιώς το οδηγώ λίγο, κάποιο chr, αλλά ένα που με προκάλεσε με το 3 αιρκρος, ακόμα κερασμένα τσάγια πίνει...

                  Αυτά που λέει το ντράιβ δεν ισχύουν, τουλάχιστον για την κατανάλωση του 3008, το ζεπρεφς δεν με αφήνει να τα ανοίξω λόγω αντμπλοκ...

                  Πάντως μπορώ να πω ότι ούτε τα 170 τελική που λέει για το chr, ισχύουν, γιατί ο τύπος ακούμπησε τα 180 τελικά, με δυσκολία βέβαια, μέχρι να καταλάβει ότι το τσαγάκι τον περίμενε στην δεξιά λωρίδα που πήγε...

                  Να πω ότι σπανίως κάνω κόντρα, αλλά ο συγκεκριμένος στα διόδια πριν την ευθεία της Τρίπολης, όπως κατεβαίνουμε, τσαντίστηκε επειδή δεν μπόρεσε να μπει αριστερή λωρίδα, γιατί πλήρωσε σε ταμείο, ενώ εγώ πέρασα με πάσο, μου κόλλησε προκλητικά προφυλακτήρα, έκανα δεξιά και του κόλλησα εγώ πίσω. Τον είχα με το 1/3 του γκαζιού και σκιζόταν, γιατί νόμιζε ότι ήταν γρήγορος. Μετά κατάλαβε ότι δεν είναι.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                  Εμαθα...

                  A realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Σε λίγο θα διαβάσουμε ποστ που θα λέει πως κάποιος με ένα τρακτέρ c3 κόλλησε πίσω από ένα chr και ότι αυτός σήκωνε το πόδι από το γκάζι για να του την σπάσει

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Τα παιδεία παίζει....

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Πετάει γάντζο στα οχήματα μπροστά του και μετά μας λέει πως δεν μπορούν να του ξεφύγουν διότι είναι γρήγορος

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antoniokon @criuser last edited by

                          @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                          Δεν μου έχει τύχει να με προκαλέσει ακόμα με το 3008, που έτσι και αλλιώς το οδηγώ λίγο, κάποιο chr, αλλά ένα που με προκάλεσε με το 3 αιρκρος, ακόμα κερασμένα τσάγια πίνει...

                          Αυτά που λέει το ντράιβ δεν ισχύουν, τουλάχιστον για την κατανάλωση του 3008, το ζεπρεφς δεν με αφήνει να τα ανοίξω λόγω αντμπλοκ...

                          Πάντως μπορώ να πω ότι ούτε τα 170 τελική που λέει για το chr, ισχύουν, γιατί ο τύπος ακούμπησε τα 180 τελικά, με δυσκολία βέβαια, μέχρι να καταλάβει ότι το τσαγάκι τον περίμενε στην δεξιά λωρίδα που πήγε...

                          Να πω ότι σπανίως κάνω κόντρα, αλλά ο συγκεκριμένος στα διόδια πριν την ευθεία της Τρίπολης, όπως κατεβαίνουμε, τσαντίστηκε επειδή δεν μπόρεσε να μπει αριστερή λωρίδα, γιατί πλήρωσε σε ταμείο, ενώ εγώ πέρασα με πάσο, μου κόλλησε προκλητικά προφυλακτήρα, έκανα δεξιά και του κόλλησα εγώ πίσω. Τον είχα με το 1/3 του γκαζιού και σκιζόταν, γιατί νόμιζε ότι ήταν γρήγορος. Μετά κατάλαβε ότι δεν είναι.

                          Σκέφτηκες την περίπτωση να έχεις πέσει σε βλαμένο και την ώρα που είχες κολλήσει πίσω του, να πάταγε επίτηδες φρένο?

                          Θα πρότεινα να αφήνουμε τους ηλίθιους στην μακαριότητα τους😊

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • G
                            gdelio @anergos13 last edited by

                            @anergos13 said in Toyota Corolla Cross:

                            @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                            Ήρθε και η ρεζέρβα... σύντομα φωτογραφίες κλπ
                            H παραγγελία έγινε από εδώ.

                            https://www.autonotrad.de/p/set-notrad-toyota-c-hr-i-fl-r17-5x114-3x60-1-schluessel-wagenheber-huelle-fuer-den-wagenheber

                            Ποσα τα μεταφορικα για Ελλαδα...?

                            To έφερε ο αδερφός μου ερχόμενος Ελλάδα... οπότε δεν ξέρω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gchris7 last edited by

                              Εχοντας οδηγήσει αρκετά το CHR 1.8 και ως κάτοχος εδω και 5-6 μερες του CC 1.8, η διαφορά στις επιδόσεις ειναι πολύ μεγάλη. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Ακόμα και στην ανάρτηση το C-HR ειναι πιο σκληρο παρα την ανεξάρτητη, το CC ειναι πιο ανετο. Στους πισω βεβαια δεν ξερω τι γίνεται γιατί δεν εχω κάτσει.
                              Συγκριτικά με το CC 2.0 μουγκρίζει αρκετά περισσότερο αλλά οι διάφορες σε επιτάχυνση και ροπή δεν ειναι τόσο μεγάλη. Μετα τα 120 το 2.0 παει βέβαια αρκετά πιο ανετα.
                              Στην ανάρτηση νομίζω η διαφορά γίνεται αντιληπτή αν εστιάσεις αλλά και παλι ειναι μικρη. Στους πισω ίσως φαίνεται περισσότερο.

                              Φωτο της ανάρτησης. (ps. Αρκετά πιο ανθρώπινη η εξάτμιση...)
                              20230706_184138.jpg

                              T B N 3 Replies Last reply Reply Quote 12
                              • G
                                gdelio last edited by

                                Καλοτάξιδο...
                                Η απόσταση από το έδαφος είναι ίδια και στο 2.0 και στο 1.8... όποτε υπάρχει ουσιαστικό όφελος πέρα της εμφάνισης?

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Εξ' όψεως μου φαινεται ότι τη "ζημιά" στο 1.8 την κάνουν οι άκρες του ημιάκαμπτου που εδράζουν τα ελατήρια. Αλλιώς κι αυτό θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερο ground clearance. Στην πράξη βέβαια αυτά τα 16εκ δεν προβληματίζουν σε χαλαρό off roading για παραλίες κτλ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    netgeo last edited by

                                    ΨΨ χωρίς κόμπρα εξάτμιση ουαου! Καλοτάξιδο να είναι μεγιες!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 last edited by

                                      Καλοταξιδο κ απροβληματιστο!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        tkin73 @gchris7 last edited by fanis75

                                        @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Εχοντας οδηγήσει αρκετά το CHR 1.8 και ως κάτοχος εδω και 5-6 μερες του CC 1.8, η διαφορά στις επιδόσεις ειναι πολύ μεγάλη. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Ακόμα και στην ανάρτηση το C-HR ειναι πιο σκληρο παρα την ανεξάρτητη, το CC ειναι πιο ανετο. Στους πισω βεβαια δεν ξερω τι γίνεται γιατί δεν εχω κάτσει.
                                        Συγκριτικά με το CC 2.0 μουγκρίζει αρκετά περισσότερο αλλά οι διάφορες σε επιτάχυνση και ροπή δεν ειναι τόσο μεγάλη. Μετα τα 120 το 2.0 παει βέβαια αρκετά πιο ανετα.
                                        Στην ανάρτηση νομίζω η διαφορά γίνεται αντιληπτή αν εστιάσεις αλλά και παλι ειναι μικρη. Στους πισω ίσως φαίνεται περισσότερο.

                                        Καλοτάξιδο!
                                        Αυτό με το μουγκρισμα το είδα και εγώ στο χατς κορολα που οδήγησα. Μόλις πατούσες το γκάζι εκεί πάνω από τα 70-80 για να πάει 100-105 εσκουζε.
                                        Στο 2.0 κκ καμιά σχέση δεν θυμάμαι να το είχα ακούσει αντίστοιχα παρότι το είχα ζορίσει αρκετά στην πίεση του γκαζιού.
                                        Καμία προσπέραση πρόλαβες να κάνεις; προσπερνά άνετα ή δημιουργεί ανασφάλεια;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          Baskovli @gchris7 last edited by fanis75

                                          @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Εχοντας οδηγήσει αρκετά το CHR 1.8 και ως κάτοχος εδω και 5-6 μερες του CC 1.8, η διαφορά στις επιδόσεις ειναι πολύ μεγάλη. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Ακόμα και στην ανάρτηση το C-HR ειναι πιο σκληρο παρα την ανεξάρτητη, το CC ειναι πιο ανετο. Στους πισω βεβαια δεν ξερω τι γίνεται γιατί δεν εχω κάτσει.
                                          Συγκριτικά με το CC 2.0 μουγκρίζει αρκετά περισσότερο αλλά οι διάφορες σε επιτάχυνση και ροπή δεν ειναι τόσο μεγάλη. Μετα τα 120 το 2.0 παει βέβαια αρκετά πιο ανετα.
                                          Στην ανάρτηση νομίζω η διαφορά γίνεται αντιληπτή αν εστιάσεις αλλά και παλι ειναι μικρη. Στους πισω ίσως φαίνεται περισσότερο.

                                          Καλησπέρα. Καλοτάξιδο.
                                          Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
                                          Η διαφορά στις αποδόσεις είναι πολύ μεγάλη γράφεις, προς την μεριά του corolla cross;

                                          Στην κατανάλωση πως τα πάει;

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Καλοταξιδο.

                                            Στα προβοκατορικα σχόλια της προηγούμενης σελίδας δεν απαντώ.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 595
                                            • 596
                                            • 297 / 596
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr