-
@bassstarlet said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Ποιές είναι οι «καινοτομίες» στο chr όπως γράφει στο τίτλο του το άρθρο;
Μεγαλύτερα πίσω παράθυρα
-
-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Τιμες Πολωνιας
Άρα 35χιλ για 1.8 σε μεσαίο επίπεδο style..
Όνειρο ήταν και μόλις γκρεμίστηκε -
@v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Τιμες Πολωνιας
Άρα 35χιλ για 1.8 σε μεσαίο επίπεδο style..
Όνειρο ήταν και μόλις γκρεμίστηκεΟι τιμές στην Ελλαδα ειναι συνηθως καλύτερες γιατι η εδω εταιρία είναι θυγατρική της ευρωπαίκής, πουλάει αρκετα και κυρίως βγαίνουν πακέτα με ελαχιστη δυνατοτητα παραμετροποίησης και λιγοτερο εξοπλισμό από τα ευρωπαίκά
-
@v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.
Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.Πριν:
Μετά:
Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.
Συμφωνώ.
Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!
Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.
1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα
Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.
Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνειλογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας
-
Απ οτι ειδα το τωρινο το εχουν 2500 παραπανω καθε εκδοση απ οτι εδω.
-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Τιμες Πολωνιας
Ο τζάμπας πέθανε...
Το υπάρχον C-HR παραήταν φθηνό για την ποιότητα και την τεχνολογία του.
Μακάρι οι ελληνικές τιμές να είναι χαμηλότερες, αλλά πιστεύω ότι κάπου εκεί θα κυμανθούν, αφού μάλλον στην γκάμα της Toyota θα υπάρχει ως φθηνότερη εναλλακτική το Corolla Cross.
Καιρός γαρ εγγύς... -
@groover1972 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.
Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.Πριν:
Μετά:
Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.
Συμφωνώ.
Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!
Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.
1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα
Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.
Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνειλογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας
Με δύο παιδιά δεν έχω στριμωχθεί ποτέ στο υπάρχον C-HR, ακόμα και με αποσκευές για διακοπές ενός μήνα.
Δεν κάνω μετακόμιση, όπως συνήθως κάνει η νεοελληνική οικογένεια όταν πηγαίνει διακοπές, αλλά με λίγο Tetris μια χαρά βολεύονται όλα. -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@groover1972 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.
Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.Πριν:
Μετά:
Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.
Συμφωνώ.
Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!
Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.
1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα
Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.
Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνειλογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας
Με δύο παιδιά δεν έχω στριμωχθεί ποτέ στο υπάρχον C-HR, ακόμα και με αποσκευές για διακοπές ενός μήνα.
Δεν κάνω μετακόμιση, όπως συνήθως κάνει η νεοελληνική οικογένεια όταν πηγαίνει διακοπές, αλλά με λίγο Tetris μια χαρά βολεύονται όλα.εσύ ναι. ο v_a?
επιμένω στο ότι είναι τάφος στο πίσω μέρος.
Ξυπνάω το βράδυ ιδρωμένος και νομίζω ότι είμαι κλεισμένος στο πίσω μέρος -
@groover1972 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
@lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.
Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.Πριν:
Μετά:
Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.
Συμφωνώ.
Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!
Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.
1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα
Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.
Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνειλογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας
2 παιδάκια έχω και βολεύομαι σε yaris hatch , οπότε άσε με και εμένα...
Προφανώς δεν είναι LandCruiser ούτε Santa fe (άντε και C3 aircross που έχω οδηγήσει). Όπως βολεύεται κάνεις αλλά δεν καταλαβαίνω την ανάγκη να παίζεις twister στα πίσω καθίσματα (εκτός αν μπορεί να γίνει κάνα ευχάριστο μπέρδεμα y know what i mean )
Υγ: Γυμνασου με twister, twi, twi, twister ! -
Όλη η ζημιά γίνεται από τα πίσω παράθυρα (ζημιά για εμάς, γιατί σχεδιαστικά αυτό πουλάει στο c hr). Φαντάσου το ίδιο μοντέλο με κλασικά παράθυρα... Αυτή η αίσθηση σε παρασύρει και δεν σου φαίνεται ευρύχωρο.
-
Βρε παιδια το χω ξαναγραψει.Το μονο μειον ειναι τα παραθυρα οχι οι χωροι.Ειμαι 1.80 103κιλα (εχασα 3) και οταν εφτιαχνα το καθισμα στα μετρα μου και πηγαινα και καθομουν πισω ημουν πολυ ανετα σε σχεση με τον ανταγωνισμο να το δεχτω .Για χωρο αποσκευων οκ ο καθενας με τις αναγκες του.Εμενα πχ τα 380 του xceed μου φαινονται τεραστια σε σχεση με το κορολα που ειχα.
-
Για ξανά πάρε 3 κιλά και ξαναδοκιμασε
-
@lap said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Για ξανά πάρε 3 κιλά και ξαναδοκιμασε
Που εισαι εσυ βρε?Αρχισα να ανησυχω
Τωρα το χειμωνα παλι θα τα ξαναπαρω και αν καταφερω να κοψω τσιγαρο απο φθινοπωρο θα τα παρω σιγουρα και παραπανω. -
Οι Πολωνοί έχουν βγάλει τιμές κ στο lbx 36-40
Μόνο το yaris 130 δεν έχουμε δει ακόμα, να δω κ εκεί κάνα 30αρι την premiere θέλω να γελάσω.Το chr doa μου κάνει, το cc με ημιακαμπτο, τελικά το μόνο που παίζει τίμιο και "φθηνό" είναι το corolla hatch.
-
Ενταξει αν κανει αρχικη 30 και εχει πραγματακια οπως η αρχικη του corolla hatch θεωρω πως ειναι οκ η τιμη.
Αλλωστε μην ξεχναμε πως η corolla πηρε 5χιλ αυξηση και εκτος απο τα 140 αλογα και ενα ψιλο facelift δεν εκανε κατι αλλο,εδω μιλαμε για τελειως αλλο αυτοκινητο σχεδον απο την αρχη και μεσα και εξω και 140 αλογα .
....
Αλλα εμενα εξωτερικα μου αρεσει το παλιο περισσοτερο. -
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Αλλα εμενα εξωτερικα μου αρεσει το παλιο περισσοτερο.
Έχω αρχίσει και πιστεύω ότι η φουλ διχρωμια δεν του πάει, τονίζει άσχημα τον πίσω όγκο
(μη δίνετε βάση, προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι ΕΓΩ το απορρίπτω, όχι ότι δεν μπορώ να φτάσω στα 30+) -
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Ενταξει αν κανει αρχικη 30 και εχει πραγματακια οπως η αρχικη του corolla hatch θεωρω πως ειναι οκ η τιμη.
Αλλωστε μην ξεχναμε πως η corolla πηρε 5χιλ αυξηση και εκτος απο τα 140 αλογα και ενα ψιλο facelift δεν εκανε κατι αλλο,εδω μιλαμε για τελειως αλλο αυτοκινητο σχεδον απο την αρχη και μεσα και εξω και 140 αλογα .
....
Αλλα εμενα εξωτερικα μου αρεσει το παλιο περισσοτεροΜια χαρά είναι αν ξεκινά απο τα 30-31κ με τον εξοπλισμό που έχει το comfort στην Πολωνία.
Μιλάμε για το πιό όμορφο και designάτο crossover στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Τι παίρνεις στα ίδια χρήματα αυτόματο , 140 άλογα και με υβριδικό σύστημα;;;
Και αν καταλαβαίνω σωστά , εξωτερικά οι ανώτερες εκδόσεις δεν διαφέρουν σχεδόν σε τίποτα απο την βασική (σπόιλερ , μάσκα , προφυλακτήρες κλπ)
Όπως την μαγκιά που έχει κάνει η ΚΙΑ με το XCEED.Το μόνο μείον που θα ρίχνει σχεδιαστικά την εικόνα είναι οι 17αρες ζάντες της βασικής , εκεί επιβάλεται η αναβάθμιση με την παραλαβή σε 19αρες BBS CHR που μαζί με τα λάστιχα να κοστίσουν κανα 3χίλιαρο (σε 48 άτοκες με πιστωτική μια χαρά θα βγει , θα τα πάρεις πίσω απο την οικονομία καυσίμου)
PS: @iceman πούλα γρήγορα τον τενεκέ το Yaris cross δώσε και την X1 και πάρε μια καλή έκδοση του CHR , και με τα ρέστα ένα basic hybrid Mazdoyaris.
-
Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενικό στοιχείο,ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό όπως έκανε και ο προκάτοχος του .γενικά δεν συμπαθώ τα suv εάν είχα τα ευρώ θα το αγόραζα όμως.
-
@miata_4ever said in Toyota C-HR 2023 (NEO):
Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενικό στοιχείο,ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό όπως έκανε και ο προκάτοχος του .γενικά δεν συμπαθώ τα suv εάν είχα τα ευρώ θα το αγόραζα όμως.
Έτσι την "πάτησα" κι εγώ με τα δικά μου C-HR.
Οποιοδήποτε άλλο γήινο SUV/Crossover μου φαίνεται πλέον πολύ συντηρητικό σχεδιαστικά.
Toyota C-HR 2023