Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 104
    • 105
    • 7 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    2093
    106043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lexota @bassstarlet last edited by

      @bassstarlet said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      Ποιές είναι οι «καινοτομίες» στο chr όπως γράφει στο τίτλο του το άρθρο;

      Μεγαλύτερα πίσω παράθυρα 😅

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • alex-mix
        alex-mix last edited by

        https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/stin_polonia_to_emporiko_ntempoyto_tou_neou_toyota_c_hr_deite_analytika_tis_times-7822785/

        Τιμες Πολωνιας

        V B 2 Replies Last reply Reply Quote 3
        • V
          v_a @alex-mix last edited by

          @alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

          https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/stin_polonia_to_emporiko_ntempoyto_tou_neou_toyota_c_hr_deite_analytika_tis_times-7822785/

          Τιμες Πολωνιας

          Άρα 35χιλ για 1.8 σε μεσαίο επίπεδο style..
          Όνειρο ήταν και μόλις γκρεμίστηκε

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            iceman7 @v_a last edited by

            @v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

            @alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

            https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/stin_polonia_to_emporiko_ntempoyto_tou_neou_toyota_c_hr_deite_analytika_tis_times-7822785/

            Τιμες Πολωνιας

            Άρα 35χιλ για 1.8 σε μεσαίο επίπεδο style..
            Όνειρο ήταν και μόλις γκρεμίστηκε

            Οι τιμές στην Ελλαδα ειναι συνηθως καλύτερες γιατι η εδω εταιρία είναι θυγατρική της ευρωπαίκής, πουλάει αρκετα και κυρίως βγαίνουν πακέτα με ελαχιστη δυνατοτητα παραμετροποίησης και λιγοτερο εξοπλισμό από τα ευρωπαίκά

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              groover1972 @v_a last edited by

              @v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              @k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

              Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
              Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
              Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

              Πριν:
              Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

              Μετά:
              Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

              Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
              Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

              O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

              e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

              Συμφωνώ.
              Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
              Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
              Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
              Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
              Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

              Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

              Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

              1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

              Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.

              Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
              Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
              Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνει 😎

              λογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας

              B V 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • alex-mix
                alex-mix last edited by

                Απ οτι ειδα το τωρινο το εχουν 2500 παραπανω καθε εκδοση απ οτι εδω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bill_hsd @alex-mix last edited by

                  @alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                  https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/stin_polonia_to_emporiko_ntempoyto_tou_neou_toyota_c_hr_deite_analytika_tis_times-7822785/

                  Τιμες Πολωνιας

                  Ο τζάμπας πέθανε...
                  Το υπάρχον C-HR παραήταν φθηνό για την ποιότητα και την τεχνολογία του.
                  Μακάρι οι ελληνικές τιμές να είναι χαμηλότερες, αλλά πιστεύω ότι κάπου εκεί θα κυμανθούν, αφού μάλλον στην γκάμα της Toyota θα υπάρχει ως φθηνότερη εναλλακτική το Corolla Cross.
                  Καιρός γαρ εγγύς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bill_hsd @groover1972 last edited by

                    @groover1972 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                    Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                    Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                    Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                    Πριν:
                    Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                    Μετά:
                    Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                    Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                    Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                    O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                    e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                    Συμφωνώ.
                    Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                    Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                    Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                    Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                    Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                    Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                    Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

                    1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

                    Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.

                    Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
                    Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
                    Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνει 😎

                    λογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας

                    Με δύο παιδιά δεν έχω στριμωχθεί ποτέ στο υπάρχον C-HR, ακόμα και με αποσκευές για διακοπές ενός μήνα.
                    Δεν κάνω μετακόμιση, όπως συνήθως κάνει η νεοελληνική οικογένεια όταν πηγαίνει διακοπές, αλλά με λίγο Tetris μια χαρά βολεύονται όλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • G
                      groover1972 last edited by

                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @groover1972 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                      Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                      Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                      Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                      Πριν:
                      Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                      Μετά:
                      Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                      Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                      Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                      O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                      e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                      Συμφωνώ.
                      Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                      Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                      Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                      Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                      Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                      Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                      Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

                      1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

                      Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.

                      Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
                      Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
                      Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνει 😎

                      λογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας

                      Με δύο παιδιά δεν έχω στριμωχθεί ποτέ στο υπάρχον C-HR, ακόμα και με αποσκευές για διακοπές ενός μήνα.
                      Δεν κάνω μετακόμιση, όπως συνήθως κάνει η νεοελληνική οικογένεια όταν πηγαίνει διακοπές, αλλά με λίγο Tetris μια χαρά βολεύονται όλα.

                      εσύ ναι. ο v_a?
                      επιμένω στο ότι είναι τάφος στο πίσω μέρος.
                      Ξυπνάω το βράδυ ιδρωμένος και νομίζω ότι είμαι κλεισμένος στο πίσω μέρος 😆 🤣 😂

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        v_a @groover1972 last edited by v_a

                        @groover1972 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @v_a said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                        Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                        Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                        Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                        Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                        Πριν:
                        Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                        Μετά:
                        Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                        Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                        Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                        O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                        e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                        Συμφωνώ.
                        Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                        Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                        Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                        Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                        Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                        Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                        Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

                        1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

                        Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.

                        Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
                        Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
                        Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνει 😎

                        λογικά δεν έχεις παιδιά. Μην λέμε ότι είναι και ευρύχωρο κιόλας

                        2 παιδάκια έχω και βολεύομαι σε yaris hatch 😁😉, οπότε άσε με και εμένα...
                        Προφανώς δεν είναι LandCruiser ούτε Santa fe (άντε και C3 aircross που έχω οδηγήσει). Όπως βολεύεται κάνεις αλλά δεν καταλαβαίνω την ανάγκη να παίζεις twister στα πίσω καθίσματα (εκτός αν μπορεί να γίνει κάνα ευχάριστο μπέρδεμα y know what i mean 😎)
                        Υγ: Γυμνασου με twister, twi, twi, twister !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • V
                          v_a last edited by

                          Όλη η ζημιά γίνεται από τα πίσω παράθυρα (ζημιά για εμάς, γιατί σχεδιαστικά αυτό πουλάει στο c hr). Φαντάσου το ίδιο μοντέλο με κλασικά παράθυρα... Αυτή η αίσθηση σε παρασύρει και δεν σου φαίνεται ευρύχωρο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • alex-mix
                            alex-mix last edited by

                            Βρε παιδια το χω ξαναγραψει.Το μονο μειον ειναι τα παραθυρα οχι οι χωροι.Ειμαι 1.80 103κιλα (εχασα 3😁😁) και οταν εφτιαχνα το καθισμα στα μετρα μου και πηγαινα και καθομουν πισω ημουν πολυ ανετα σε σχεση με τον ανταγωνισμο να το δεχτω .Για χωρο αποσκευων οκ ο καθενας με τις αναγκες του.Εμενα πχ τα 380 του xceed μου φαινονται τεραστια σε σχεση με το κορολα που ειχα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • L
                              lap last edited by

                              Για ξανά πάρε 3 κιλά και ξαναδοκιμασε

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • alex-mix
                                alex-mix @lap last edited by alex-mix

                                @lap said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                Για ξανά πάρε 3 κιλά και ξαναδοκιμασε

                                Που εισαι εσυ βρε?Αρχισα να ανησυχω 🤣🤣🤣
                                Τωρα το χειμωνα παλι θα τα ξαναπαρω και αν καταφερω να κοψω τσιγαρο απο φθινοπωρο θα τα παρω σιγουρα και παραπανω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Οι Πολωνοί έχουν βγάλει τιμές κ στο lbx 36-40
                                  Μόνο το yaris 130 δεν έχουμε δει ακόμα, να δω κ εκεί κάνα 30αρι την premiere θέλω να γελάσω.

                                  Το chr doa μου κάνει, το cc με ημιακαμπτο, τελικά το μόνο που παίζει τίμιο και "φθηνό" είναι το corolla hatch.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alex-mix
                                    alex-mix last edited by

                                    Ενταξει αν κανει αρχικη 30 και εχει πραγματακια οπως η αρχικη του corolla hatch θεωρω πως ειναι οκ η τιμη.
                                    Αλλωστε μην ξεχναμε πως η corolla πηρε 5χιλ αυξηση και εκτος απο τα 140 αλογα και ενα ψιλο facelift δεν εκανε κατι αλλο,εδω μιλαμε για τελειως αλλο αυτοκινητο σχεδον απο την αρχη και μεσα και εξω και 140 αλογα .
                                    ....
                                    Αλλα εμενα εξωτερικα μου αρεσει το παλιο περισσοτερο😁😁.

                                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      v_a @alex-mix last edited by

                                      @alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                      Αλλα εμενα εξωτερικα μου αρεσει το παλιο περισσοτερο😁😁.

                                      Έχω αρχίσει και πιστεύω ότι η φουλ διχρωμια δεν του πάει, τονίζει άσχημα τον πίσω όγκο
                                      (μη δίνετε βάση, προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι ΕΓΩ το απορρίπτω, όχι ότι δεν μπορώ να φτάσω στα 30+)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • V
                                        vagkirk last edited by vagkirk

                                        @alex-mix said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                        Ενταξει αν κανει αρχικη 30 και εχει πραγματακια οπως η αρχικη του corolla hatch θεωρω πως ειναι οκ η τιμη.
                                        Αλλωστε μην ξεχναμε πως η corolla πηρε 5χιλ αυξηση και εκτος απο τα 140 αλογα και ενα ψιλο facelift δεν εκανε κατι αλλο,εδω μιλαμε για τελειως αλλο αυτοκινητο σχεδον απο την αρχη και μεσα και εξω και 140 αλογα .
                                        ....
                                        Αλλα εμενα εξωτερικα μου αρεσει το παλιο περισσοτερο

                                        Μια χαρά είναι αν ξεκινά απο τα 30-31κ με τον εξοπλισμό που έχει το comfort στην Πολωνία.

                                        Μιλάμε για το πιό όμορφο και designάτο crossover στην ιστορία της αυτοκίνησης.

                                        Τι παίρνεις στα ίδια χρήματα αυτόματο , 140 άλογα και με υβριδικό σύστημα;;;

                                        Και αν καταλαβαίνω σωστά , εξωτερικά οι ανώτερες εκδόσεις δεν διαφέρουν σχεδόν σε τίποτα απο την βασική (σπόιλερ , μάσκα , προφυλακτήρες κλπ)
                                        Όπως την μαγκιά που έχει κάνει η ΚΙΑ με το XCEED.

                                        Το μόνο μείον που θα ρίχνει σχεδιαστικά την εικόνα είναι οι 17αρες ζάντες της βασικής , εκεί επιβάλεται η αναβάθμιση με την παραλαβή σε 19αρες BBS CHR που μαζί με τα λάστιχα να κοστίσουν κανα 3χίλιαρο (σε 48 άτοκες με πιστωτική μια χαρά θα βγει , θα τα πάρεις πίσω απο την οικονομία καυσίμου)

                                        PS: @iceman πούλα γρήγορα τον τενεκέ το Yaris cross δώσε και την X1 και πάρε μια καλή έκδοση του CHR , και με τα ρέστα ένα basic hybrid Mazdoyaris.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • miata_4ever
                                          miata_4ever last edited by

                                          Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενικό στοιχείο,ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό όπως έκανε και ο προκάτοχος του .γενικά δεν συμπαθώ τα suv εάν είχα τα ευρώ θα το αγόραζα όμως.

                                          The answer to everything is a Miata..

                                          PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                          MIATA NB 1.6 LSD

                                          B elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • B
                                            bill_hsd @miata_4ever last edited by bill_hsd

                                            @miata_4ever said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενικό στοιχείο,ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό όπως έκανε και ο προκάτοχος του .γενικά δεν συμπαθώ τα suv εάν είχα τα ευρώ θα το αγόραζα όμως.

                                            Έτσι την "πάτησα" κι εγώ με τα δικά μου C-HR.
                                            Οποιοδήποτε άλλο γήινο SUV/Crossover μου φαίνεται πλέον πολύ συντηρητικό σχεδιαστικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 7 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr