Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 116
    • 117
    • 5 / 117
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2321
    124797
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gchris7 @bill_hsd last edited by

      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

      Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

      Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
      Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
      Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

      Πριν:
      Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

      Μετά:
      Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

      Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
      Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

      O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

      e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

      B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bill_hsd @gchris7 last edited by bill_hsd

        @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

        @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

        Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

        Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
        Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
        Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

        Πριν:
        Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

        Μετά:
        Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

        Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
        Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

        O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

        e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

        Συμφωνώ.
        Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
        Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
        Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
        Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
        Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

        G npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 2
        • G
          gchris7 @bill_hsd last edited by

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

          @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

          @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

          Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

          Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
          Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
          Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

          Πριν:
          Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

          Μετά:
          Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

          Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
          Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

          O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

          e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

          Συμφωνώ.
          Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
          Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
          Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
          Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
          Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

          Επειδη εχω μπει back to back, το CC εχει λίγο καλύτερους χώρους και στα ποδια αλλα και σε πλάτος. Μην φανταστείς καμια φοβερη διαφορά πάντως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim last edited by ataim

            Αυτό το 2640 μου κάνει για την ίδια τελείως πλατφόρμα;;; το prius πήγε στο 2750 και το chr έμεινε στα ίδια.
            Επίσης η phev έκδοση του prius φαίνεται να έχει στριμωγμένη την μπαταρία σε εγκάρσια διάταξη (μόνο στο rav την έχουν σωστά στο πάτωμα) ενώ στο chr την έχουν κατά μήκος σχεδόν σαν τσόντα κολλημένη χαμηλά. Είναι δηλαδή σαν να πήραν την παλιά πλατφόρμα και να προσπάθησαν εκεί πάνω να προσαρμόσουν την phev κατάσταση.

            Το μόνο καλό που βλέπω στα παραπάνω είναι ότι τελικά μπορεί να γίνει έκπληξη στο θέμα της τιμής, να είναι δηλαδή αρκετά πιο κάτω σε σχέση με το prius phev.

            B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bill_hsd @ataim last edited by bill_hsd

              @ataim said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

              Αυτό το 2640 μου κάνει για την ίδια τελείως πλατφόρμα;;;

              Δεν σου κανει απλά, είναι η ίδια (εξαιρετική) TNGA-C (Toyota New Global Architecture) πλατφόρμα, που φοράνε μεταξύ αλλων και το τωρινό C-HR, το Corolla HB, το Corolla Cross και το Lexus UX, με μεταξόνιο σε όλα στα 2,64m.
              Το νέο Prius φοράει την 2η γενιας TNGA πλατφόρμα, εξ ου πιθανοτατα και το πράγματι μεγαλύτερο μεταξόνιο πράγματι, στα 2,75 m.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lexota last edited by lexota

                Έβλεπα το παραπάνω βίντεο με την αγγλική γλώσσα του τύπου και μετά λέω δεν βαζω να δω και το νεο Kona. Ε όσο να 'ναι ένα σοκ το έπαθα. Η Toyota έχει πάει σε άλλο επίπεδο σχεδιαστικά πλέον.

                cirus gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @lexota last edited by

                  @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                  Έβλεπα το παραπάνω βίντεο με την αγγλική γλώσσα του τύπου και μετά λέω δεν βαζω να δω και το νεο Kona. Ε όσο να 'ναι ένα σοκ το έπαθα. Η Toyota έχει πάει σε άλλο επίπεδο σχεδιαστικά πλέον.

                  και το Kona εγώ ομορφο το βρίσκω. και εκμεταλεύεται και πολύ καλύτερα τους χώρους που το chr αν και λιγο πιο ομορφο δεν το κάνει

                  Cirus the virus

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gatoz
                    gatoz @lexota last edited by

                    @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                    Έβλεπα το παραπάνω βίντεο με την αγγλική γλώσσα του τύπου και μετά λέω δεν βαζω να δω και το νεο Kona. Ε όσο να 'ναι ένα σοκ το έπαθα. Η Toyota έχει πάει σε άλλο επίπεδο σχεδιαστικά πλέον.

                    συστηνω εικαστικα σεμιναρια ή εστω επισκεψη σε κατι αλλο απο ασιατικο μαγαζι με παραεισαγωγες.
                    το να βαζεις οπου μπορεις αιχμες για να δειξεις δυναμικοτητα στο ψοφιμι, το λες και #mitero_sourgelo

                    #milf-a-man

                    alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • alex-mix
                      alex-mix @gatoz last edited by

                      @gatoz said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                      Έβλεπα το παραπάνω βίντεο με την αγγλική γλώσσα του τύπου και μετά λέω δεν βαζω να δω και το νεο Kona. Ε όσο να 'ναι ένα σοκ το έπαθα. Η Toyota έχει πάει σε άλλο επίπεδο σχεδιαστικά πλέον.

                      συστηνω εικαστικα σεμιναρια ή εστω επισκεψη σε κατι αλλο απο ασιατικο μαγαζι με παραεισαγωγες.
                      το να βαζεις οπου μπορεις αιχμες για να δειξεις δυναμικοτητα στο ψοφιμι, το λες και #mitero_sourgelo

                      Αλλοι παιρνουν ψοφιμια μυτερα και αλλοι γκεϊκα για τον μαστορα 🤣🤣🤣 .Γατε σορρυ αλλα ηθελα καιρο να σε πειραξω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        lexota last edited by

                        Απορώ πως δεν έχει αρχίσει ακόμα η κουβέντα για το που θα συναρμολογείται 😸

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          a65 last edited by

                          Αγαπάμε τον γάτο 🫶🫶🫶
                          Αλλά δε μας λέει τι να πάρουμε εκτός από vitara.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            a65 @lexota last edited by

                            @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                            Απορώ πως δεν έχει αρχίσει ακόμα η κουβέντα για το που θα συναρμολογείται 😸

                            Εκεί που φτιαχνόταν και πριν
                            https://www.toyota-europe.com/about-us/toyota-in-europe/european-manufacturing-plants
                            Αλλά δε φταίει η toyota ας κάνανε οι δικοί μας κάτι να τα φτιάχνανε στο Βόλο που φτιάχνανε τα nissan, δε νομίζω να καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα 🤷

                            k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • npapanik
                              npapanik @bill_hsd last edited by

                              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                              @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                              @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                              @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                              Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                              Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                              Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                              Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                              Πριν:
                              Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                              Μετά:
                              Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                              Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                              Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                              O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                              e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                              Συμφωνώ.
                              Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                              Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                              Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                              Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                              Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                              Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              antonakis k-m 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • antonakis
                                antonakis @npapanik last edited by

                                @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                                Ναι αλλά είναι λεπτός για τον ελληνικό μέσο όρο. 😳

                                "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • npapanik
                                  npapanik @antonakis last edited by

                                  @antonakis said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                  @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                  Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                                  Ναι αλλά είναι λεπτός για τον ελληνικό μέσο όρο. 😳

                                  🙄

                                  Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                  Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • k-m
                                    k-m @a65 last edited by k-m

                                    @a65 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                    @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                    Απορώ πως δεν έχει αρχίσει ακόμα η κουβέντα για το που θα συναρμολογείται 😸

                                    Εκεί που φτιαχνόταν και πριν
                                    https://www.toyota-europe.com/about-us/toyota-in-europe/european-manufacturing-plants
                                    Αλλά δε φταίει η toyota ας κάνανε οι δικοί μας κάτι να τα φτιάχνανε στο Βόλο που φτιάχνανε τα nissan, δε νομίζω να καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα 🤷

                                    ασια βλεπω. εκτος και αν παμε με χάρτη eurovision (και το Ισραήλ δίπλα ειναι)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • k-m
                                      k-m @npapanik last edited by

                                      @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                      @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                      @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                      Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                                      Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                                      Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                                      Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                                      Πριν:
                                      Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                                      Μετά:
                                      Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                                      Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                                      Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                                      O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                                      e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                                      Συμφωνώ.
                                      Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                                      Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                                      Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                                      Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                                      Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                                      Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                                      Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

                                      1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

                                      G npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gchris7 @k-m last edited by

                                        @k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                        @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                        @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                        @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                        Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                                        Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                                        Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                                        Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                                        Πριν:
                                        Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                                        Μετά:
                                        Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                                        Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                                        Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                                        O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                                        e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                                        Συμφωνώ.
                                        Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                                        Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                                        Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                                        Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                                        Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                                        Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                                        Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

                                        1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

                                        Ειναι και η θέση του οδηγού στο υψος του (1.90) στην φωτογραφία... Δεν θα είσαι μονο 1cm πιο άνετα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • npapanik
                                          npapanik @k-m last edited by

                                          @k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                          @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                          @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                          @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                          Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                                          Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                                          Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                                          Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                                          Πριν:
                                          Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                                          Μετά:
                                          Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                                          Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                                          Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                                          O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                                          e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                                          Συμφωνώ.
                                          Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                                          Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                                          Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                                          Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                                          Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                                          Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                                          Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

                                          1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

                                          Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.

                                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            v_a @npapanik last edited by

                                            @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            @k-m said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            @npapanik said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            @gchris7 said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            @lexota said in Toyota C-HR 2023 (NEO):

                                            Εγώ πάντως βλέπω ότι η είσοδος στα πίσω καθίσματα δεν είναι τόσο δύσκολη όπως στο πρώτο, διότι η οροφή δεν είναι τοσο κεκλιμένη στο νέο μοντέλο.

                                            Νομίζω ότι το ανάποδο συμβαίνει.
                                            Όπως έγραψα και παραπάνω, στην προσπάθεια να μεγαλώσουν λίγο τα πίσω παράθυρα, δημιούργησαν μεγάλη γωνία στο c-pillar σε σχέση με την οροφή, κάτι που μάλλον δυσκολεύει την είσοδο-έξοδο (το ύψος της οροφής παραμένει ουσιαστικά ίδιο στα 1,55-1,56m).
                                            Μπορεί και να κάνω λάθος και για να μην παρεξηγηθώ με τα σχόλιά μου για το C-HR, θεωρώ θετικό το όλο πρόσημο της ανανέωσης (και όχι ριζικής αλλαγής) του C-HR.

                                            Πριν:
                                            Screenshot_20230627_234120_Chrome.jpg

                                            Μετά:
                                            Screenshot_20230627_233707_Chrome.jpg

                                            Τα χωροταξικά θα τα δούμε στην πράξη, όταν με το καλό καταφθάσει στις εκθέσεις.
                                            Μέχρι τότε επισημαίνω το έντονο ενδιαφέρον που έχει ήδη προκαλέσει ένα ακόμη Toyota της σύγχρονης εποχής, για πολλούς και διάφορους λόγους.

                                            O χωρος στα ποδια πισω παραμενει ιδιος παντως. Κατα την γνωμη μου ειναι αρκετος.

                                            e3773473-3c8f-4fad-8dc5-495a965b33d7-image.png

                                            Συμφωνώ.
                                            Λογω ίδιου πατώματος-μεταξονίου ο χωρος πισω του νέου C-HR ειναι ολόιδιος με το τωρινό C-HR (πιθανότατα και με το Corolla Cross, που επίσης έχει το ίδιο πάτωμα-μεταξόνιο).
                                            Τωρινό C-HR, νέο C-HR, Corolla HB και Corolla Cross έχουν την ίδια TNGA πλατφόρμα με 2,64 μέτρα μεταξόνιο.
                                            Όπως εχω πει επανειλημμενως, ο χώρος για τα πόδια πίσω στο C-HR είναι μια χαρά και δεν θα πρέπει να μας μπερδεύουν τα μικρά πίσω παράθυρα που σε κάποιους δημιουργούν κλειστοφοβικη διάθεση.
                                            Χρησιμοποιώ καθημερινά το C-HR ως οικογενειακό(4 άτομα) και ποτέ δεν είχαμε θέμα χωρών.
                                            Ίσα-ίσα που οι διαστάσεις του βολεύουν σε all around χρήση (πόλη, ταξίδια κλπ).

                                            Και παιδιά μην ξεχνάμε ότι ο Thomas είναι 1,89 και το κάθισμα του οδηγού είναι στα μέτρα του. Μην τρελαθούμε και όλας!

                                            Παντως η αποσταση και η γωνια της πλάτης δεν μου δινει την αισθηση της ανεσης.

                                            1.84 ειμαι. μέχρι το γόνατο άντε να ειμαι 1cm πιο ανετα

                                            Εγώ το λέω ότι ως οικογενειακό, με μικρά παιδιά, μια χαρά θα κάνει την δουλειά του. Τώρα αν έχεις εφήβους 1,80+ προφανώς και όχι.

                                            Το αμάξι και χώρους έχει άνετους για 4+ άτομα,και τεχνολογία έχει, και αξιοπιστία σίγουρα έχει, και σε εμφάνιση τα σπάει!
                                            Σορρυ, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτό το κόλλημα με τους χώρους επιβατών. Μόνο μειονέκτημα παραμένει η κλειστοφοβικη αίσθηση στα πίσω καθίσματα, που ισχύει μόνο για μικρά παιδιά που δεν θα μπορούν να δουν εύκολα εξω (άντε και το ελαφρώς μικρότερο πορτ-μπαγκάζ).
                                            Δε πιστεύω έφηβος να μην προτιμήσει το διαστημικό chr και να προτιμήσει πχ το kona, απλά για να βλέπει καλύτερα από πίσω. Άσε που θα μετράει ανάποδα μέχρι να γίνει 18, για να ξεκινήσει να το παίρνει 😎

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 5 / 117
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr