Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A2 Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI A2 Forum
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    124
    4582
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @monman2 last edited by

      @monman2 said in AUDI A2 Forum:

      @andya3 said in AUDI A2 Forum:

      ... Κατασκευαστές του επιπέδου της audi κάνουν και πειραματισμούς. Δε βγάζουν μόνο κλασσικά τετριμένα αυτοκινητάκια για να μετακινείσαι από το Α στο Β. Ονόματα άλλων εταιρειών δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε 😊

      H απάντηση μου, δυο γράμματα μόνο😊 ... iQ 👍

      Τι έχει να επιδείξει το iq αγαπητέ monman?
      Υψηλότερο iq από το Corolla? Που κοντεύει τα 4,40m μήκος και δε χωράνε 4 κανονικοί άνθρωποι να κάτσουν μέσα? 😊

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      G monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • gtsartsal
        gtsartsal @andya3 last edited by

        @andya3
        Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
        Το διάβασες το ποστ του φίλου?

        Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus last edited by

          κοιτα μπορεί να μην ήταν απροβλημάτιστο αλλά αυτό και το tt mk1 όπως είπε και άλλος πριν από μένα σχεδιαστικά ήταν πολύ προχωρημένα με την καλή έννοια

          πολύ όμορφα

          και σε μια εταιρεία που ναι μεν εχει ομορφα αμάξια γενικά αλλά πάντα με κλασικές γραμμες, δύσκολα βγάζει κατι προχωρημένο σε σχέδιο. Ε με αυτά τα 2 για μένα έκανε την διαφορά, πολύ όμορφα

          Αποτυχία βεβαια εμπορικά το a2 παρόλα αυτά ακόμα και σήμερα κυκλοφορείς με αυτό και έχεις κάτι μοναδικο.

          Cirus the virus

          ats 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            andya3 @gtsartsal last edited by

            @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

            @andya3
            Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
            Το διάβασες το ποστ του φίλου?

            Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

            Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            gatoz gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz @andya3 last edited by

              @andya3 said in AUDI A2 Forum:

              @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

              @andya3
              Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
              Το διάβασες το ποστ του φίλου?

              Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

              Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

              ξεκινησε για τενεκες για λαδι και κατεληξε αουντι. να καιει λαδι.

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • gtsartsal
                gtsartsal @andya3 last edited by

                @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                @andya3
                Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
                Το διάβασες το ποστ του φίλου?

                Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

                Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

                Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

                Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
                Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
                Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  andya3 @gtsartsal last edited by

                  @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                  @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                  @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                  @andya3
                  Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
                  Το διάβασες το ποστ του φίλου?

                  Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

                  Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

                  Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

                  Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
                  Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
                  Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

                  Εγώ νομίζω ότι στην προσπάθειά σου να εκφράσεις κάποια αντιπάθεια ή όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει για την audi. Πιάνεσαι από διάφορες ανάξιες λόγου λεπτομέρειες. Και διατυπώνεις επιχειρήματα μάλλον αστεία, χωρίς να καταλαβαίνεις καν το γενικότερο θέμα του τι σημαίνει α2 και τι συζητάμε.
                  Οπότε σε παροτρύνω ξανά. Ενημερώσου...

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gtsartsal
                    gtsartsal @andya3 last edited by gtsartsal

                    said in AUDI A2 Forum:

                    @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                    @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                    @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                    @andya3
                    Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
                    Το διάβασες το ποστ του φίλου?

                    Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

                    Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

                    Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

                    Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
                    Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
                    Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

                    Εγώ νομίζω ότι στην προσπάθειά σου να εκφράσεις κάποια αντιπάθεια ή όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει για την audi. Πιάνεσαι από διάφορες ανάξιες λόγου λεπτομέρειες. Και διατυπώνεις επιχειρήματα μάλλον αστεία, χωρίς να καταλαβαίνεις καν το γενικότερο θέμα του τι σημαίνει α2 και τι συζητάμε.
                    Οπότε σε παροτρύνω ξανά. Ενημερώσου...

                    Βρε @andya3 ποια αντιπάθεια... Κουβέντα κάνουμε.

                    Σχολίασα κάτι ( τριγμοί) που όταν συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα είναι χαμηλής ποιότητας (ιαπωνικά) - εσύ το έχεις αναφέρει αρκετές φορές - ενώ όταν συμβαίνει σε audi είναι λεπτομέρειες.

                    Και ανέφερα το δικό σου Α3 γιατί το έχεις πει πολλές φορές ότι δεν ακούγονται τριγμοί.

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      andya3 @gtsartsal last edited by

                      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                      said in AUDI A2 Forum:

                      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                      @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                      @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                      @andya3
                      Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
                      Το διάβασες το ποστ του φίλου?

                      Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

                      Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

                      Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

                      Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
                      Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
                      Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

                      Εγώ νομίζω ότι στην προσπάθειά σου να εκφράσεις κάποια αντιπάθεια ή όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει για την audi. Πιάνεσαι από διάφορες ανάξιες λόγου λεπτομέρειες. Και διατυπώνεις επιχειρήματα μάλλον αστεία, χωρίς να καταλαβαίνεις καν το γενικότερο θέμα του τι σημαίνει α2 και τι συζητάμε.
                      Οπότε σε παροτρύνω ξανά. Ενημερώσου...

                      Βρε @andya3 ποια αντιπάθεια... Κουβέντα κάνουμε.

                      Σχολίασα κάτι ( τριγμοί) που όταν συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα είναι χαμηλής ποιότητας (ιαπωνικά) - εσύ το έχεις αναφέρει αρκετές φορές - ενώ όταν συμβαίνει σε audi είναι λεπτομέρειες.

                      Και ανέφερα το δικό σου Α3 γιατί το έχεις πει πολλές φορές ότι δεν ακούγονται τριγμοί.

                      Αγαπητέ μου είσαι εκτός θέματος. Για μένα τέλος πάντων και για τη συζήτηση για το Α2. Αυτά.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gtsartsal
                        gtsartsal @andya3 last edited by

                        @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                        @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                        said in AUDI A2 Forum:

                        @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                        @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                        @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                        @andya3
                        Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
                        Το διάβασες το ποστ του φίλου?

                        Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

                        Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

                        Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

                        Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
                        Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
                        Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

                        Εγώ νομίζω ότι στην προσπάθειά σου να εκφράσεις κάποια αντιπάθεια ή όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει για την audi. Πιάνεσαι από διάφορες ανάξιες λόγου λεπτομέρειες. Και διατυπώνεις επιχειρήματα μάλλον αστεία, χωρίς να καταλαβαίνεις καν το γενικότερο θέμα του τι σημαίνει α2 και τι συζητάμε.
                        Οπότε σε παροτρύνω ξανά. Ενημερώσου...

                        Βρε @andya3 ποια αντιπάθεια... Κουβέντα κάνουμε.

                        Σχολίασα κάτι ( τριγμοί) που όταν συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα είναι χαμηλής ποιότητας (ιαπωνικά) - εσύ το έχεις αναφέρει αρκετές φορές - ενώ όταν συμβαίνει σε audi είναι λεπτομέρειες.

                        Και ανέφερα το δικό σου Α3 γιατί το έχεις πει πολλές φορές ότι δεν ακούγονται τριγμοί.

                        Αγαπητέ μου είσαι εκτός θέματος. Για μένα τέλος πάντων και για τη συζήτηση για το Α2. Αυτά.

                        Ούτε εγώ θα συνεχίσω για να μην στο χαλάσω. Θα σε αφήσω να αποθεώνεις και το Α2.

                        ats 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ats
                          ats @gtsartsal last edited by

                          @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                          @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                          @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                          said in AUDI A2 Forum:

                          @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                          @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                          @gtsartsal said in AUDI A2 Forum:

                          @andya3
                          Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI ? Γιατί αυτά που γράφει μάλλον δεν τα έχεις ξανακούσει...
                          Το διάβασες το ποστ του φίλου?

                          Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

                          Ενημερώσου πρώτα για το Α2 και μετά ξαναγράψε.

                          Δεν με ενδιαφέρει το Α2 για να ενημερωθώ.

                          Εχω διαβάσει από εσένα οτι στο δικό σου Α3 δεν ακουγεται κιχ.
                          Στο Α2 απο τον πρώτο χρόνο τριγμοί.
                          Ε, μάλλον το α2 ήταν πρωτοποριακό για AUDI.

                          Εγώ νομίζω ότι στην προσπάθειά σου να εκφράσεις κάποια αντιπάθεια ή όπως θέλει ο καθένας ας την ονομάσει για την audi. Πιάνεσαι από διάφορες ανάξιες λόγου λεπτομέρειες. Και διατυπώνεις επιχειρήματα μάλλον αστεία, χωρίς να καταλαβαίνεις καν το γενικότερο θέμα του τι σημαίνει α2 και τι συζητάμε.
                          Οπότε σε παροτρύνω ξανά. Ενημερώσου...

                          Βρε @andya3 ποια αντιπάθεια... Κουβέντα κάνουμε.

                          Σχολίασα κάτι ( τριγμοί) που όταν συμβαίνει σε άλλα αυτοκίνητα είναι χαμηλής ποιότητας (ιαπωνικά) - εσύ το έχεις αναφέρει αρκετές φορές - ενώ όταν συμβαίνει σε audi είναι λεπτομέρειες.

                          Και ανέφερα το δικό σου Α3 γιατί το έχεις πει πολλές φορές ότι δεν ακούγονται τριγμοί.

                          Αγαπητέ μου είσαι εκτός θέματος. Για μένα τέλος πάντων και για τη συζήτηση για το Α2. Αυτά.

                          Ούτε εγώ θα συνεχίσω για να μην στο χαλάσω. Θα σε αφήσω να αποθεώνεις και το Α2.

                          Βρε παιδιά, δεν χρειάζεται να τσακώνεστε, ιδίως για μια εμπειρία που δεν είχατε. Ναι, το Α2 ήταν πρωτοποριακό, δεν χωράει αμφιβολία. Ναι, επίσης είχε κατασκευαστικά θέματα, καθώς για να βγουν τα νούμερα (που τελικά δεν βγήκαν...) επιλέχθηκαν πολλά εξαρτήματα από το κάτω ράφι, καθώς και οι βασικοί κινητήρες του VAG. Παρά το χαμηλό βάρος, ένιωθες ότι ο 1.4 των 75hp δεν ήταν στο ύψος των περιστάσεων. Πήγαινε, αλλά ήθελε στίψιμο.

                          Ειδικά για τους τριγμούς, δεν οφείλονται στο πλαίσιο αλουμινίου, που έχει πολύ μεγάλη στρεπτική ακαμψία, αλλά σε κακές συνδέσεις των πλαστικών μερών στο αμάξωμα. Όσες φορές ασχολήθηκα με αυτές σοβαρά (με σπρέι σιλικόνης κλπ) κόβονταν μαχαίρι, αλλά δεν μπορεί να γίνεται σε μόνιμη βάση αυτό, κάποια στιγμή λες "κάπου ώπα". Όσο για τον κινητήρα που κόντεψα να τον μαζεύω από το δρόμο, αυτό είχε να κάνει με το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών των εξουσιοδοτημένων συνεργείων και όχι με το σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

                          Να κάνω εδώ και ένα προσωπικό disclaimer: η αυτοκινητιστική καρδιά μου γέρνει προς Ιταλία μεριά. Από εκεί και πέρα δεν είμαι λάτρης σχολών, αλλά αυτοκινήτων. Κάθε προέλευσης, είδους και ηλικίας με μόνο κριτήριο να πηγαίνουν την ιδέα της αυτοκίνησης παρακάτω κοιτώντας προς το μέλλον. Και ναι, το προσωπικό μου κουσούρι - μετά από 20 χρόνια - είναι ότι βρίσκω το Α2 πρωτοποριακό και σταθμό στο automotive design παρά τα προβλήματα που με κέρασε όλα αυτά τα χρόνια. A marvelous failure, την οποία είχα την τιμή να υποστηρίξω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • G
                            groover1972 @andya3 last edited by

                            @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                            @monman2 said in AUDI A2 Forum:

                            @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                            ... Κατασκευαστές του επιπέδου της audi κάνουν και πειραματισμούς. Δε βγάζουν μόνο κλασσικά τετριμένα αυτοκινητάκια για να μετακινείσαι από το Α στο Β. Ονόματα άλλων εταιρειών δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε 😊

                            H απάντηση μου, δυο γράμματα μόνο😊 ... iQ 👍

                            Τι έχει να επιδείξει το iq αγαπητέ monman?
                            Υψηλότερο iq από το Corolla? Που κοντεύει τα 4,40m μήκος και δε χωράνε 4 κανονικοί άνθρωποι να κάτσουν μέσα? 😊

                            γιατί χωράνε στο Chr?

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ats
                              ats @dimsabas last edited by

                              @dimsabas said in AUDI A2 Forum:

                              To Audi πήγε άπατο, η i3 όχι.

                              Ισχύει, όχι ότι η i3 πούλησε τρελά νούμερα. Βέβαια εκεί έπαιξε ρόλο και ο παράγων ρεύμα.

                              Ωστόσο η επιτυχία στις πωλήσεις είναι πολύ μονοδιάστατος τρόπος για να κρίνει κανείς αυτοκίνητα, ιδίως αυτά που έχουν ολοκληρώσει την εμπορική πορεία τους. Πολύ σημαντικός, αλλά σίγουρα όχι ο μόνος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • monman2
                                monman2 @andya3 last edited by

                                @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                                @monman2 said in AUDI A2 Forum:

                                @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                                ... Κατασκευαστές του επιπέδου της audi κάνουν και πειραματισμούς. Δε βγάζουν μόνο κλασσικά τετριμένα αυτοκινητάκια για να μετακινείσαι από το Α στο Β. Ονόματα άλλων εταιρειών δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε 😊

                                H απάντηση μου, δυο γράμματα μόνο😊 ... iQ 👍

                                Τι έχει να επιδείξει το iq αγαπητέ monman?
                                Υψηλότερο iq από το Corolla? Που κοντεύει τα 4,40m μήκος και δε χωράνε 4 κανονικοί άνθρωποι να κάτσουν μέσα? 😊

                                3 κανονικοί άνθρωποι σε 3 μέτρα ,το είχα 5 χρόνια ... ΑΜΑΞΑΡΑ! αν δεν είχα παραγγείλει το υβριδικό YC δεν θα το πούλαγα, πρέπει να γράψω ενα αποχαιρετιστήριο ποστ στο αντίστοιχο τοπικό.

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ats
                                  ats @cirus last edited by

                                  @cirus said in AUDI A2 Forum:

                                  κοιτα μπορεί να μην ήταν απροβλημάτιστο αλλά αυτό και το tt mk1 όπως είπε και άλλος πριν από μένα σχεδιαστικά ήταν πολύ προχωρημένα με την καλή έννοια

                                  πολύ όμορφα

                                  και σε μια εταιρεία που ναι μεν εχει ομορφα αμάξια γενικά αλλά πάντα με κλασικές γραμμες, δύσκολα βγάζει κατι προχωρημένο σε σχέδιο. Ε με αυτά τα 2 για μένα έκανε την διαφορά, πολύ όμορφα

                                  Αποτυχία βεβαια εμπορικά το a2 παρόλα αυτά ακόμα και σήμερα κυκλοφορείς με αυτό και έχεις κάτι μοναδικο.

                                  Ακριβώς έτσι είναι. Το Α2 έκανε αίσθηση όταν βγήκε, με την έννοια του ότι προκαλούσε ακραίες αντιδράσεις - είτε αποδοχής είτε απόρριψης. Είχε κάτι από τον αέρα ενός concept car που βγήκε στην παραγωγή, όπως άλλωστε και το ΤΤ Mk1. Kαι δεν είχε τίποτα από το συντηριτικό σχεδιαστικά χαρακτήρα της Audi στις δεκαετίες 80-90. Ήταν φρέσκο, καινοφανές και υποσχόταν ένα καλύτερο αυτοκινητιστικό μέλλον που τελικά δεν ήρθε ποτέ - ή καλύτερα δεν ήρθε ακόμα.

                                  78395052_10218484064305359_6318940097022525440_n.jpg

                                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dstou last edited by dstou

                                    Προσπερνάτε/αγνοείτε τον βασικότερο λόγο που το Α2 είναι πραγματικά πρωτοποριακό: δεν είναι το στάιλινγκ για το οποίο αναλώνεστε εδώ και κάμποσα ποστς, στάιλινγκ που το είχαμε δει και στο σενίκ, και στο εσπάς και στο α κλάσε, και σε γιαπωνέζικα πιο πριν, αλλά το μηχανικό του ντιζάιν.
                                    Ήγουν, η χρήση αλουμινίου σε ορισμένα μέρη του για χαμηλότερο βάρος, η κορυφαία αεροδυναμική του, και η εσκεμμένη προσέγγιση less power - more efficiency που εφάρμοσε, με αποκορύφωμα την έκδοση των 3λ/100 χλμ κατανάλωση με 81γρ/χλμ διοξείδιο, αυτόματο κιβώτιο, σταρτ/στοπ, στενά λάστιχα χαμηλής τριβής το 2000!, την ίδια στιγμή που ιχ παραπλήσιων χώρων και εξοπλισμού ήθελαν τα διπλά σε καύσιμο!
                                    Αυτό όμως ήταν και η ταφόπλακα του. Πούλαγε το less την ίδια στιγμή που ο πόλεμος των ιπποδυνάμεων, των θεόχοντρων ζαντολάστιχων και των τούρμπο, ήταν σε πλήρη εξέλιξη, και για πολλούς είναι ακόμη. Ο συνδυασμός με το γεγονός ότι ήταν ακριβό, του πήρε απλά το κεφάλι.
                                    Το αμάξι ήταν πολύ μπροστά, και θα συμφωνήσω ότι η εποχή του δεν ήρθε ποτέ, αφού τα ιαπωνικά υβρίδια, τα οποία κάποτε λοιδωρούνταν συστηματικά από τον τύπο και το παρόν φόρουμ , αλλά και το βαγκεουλίστικο ντίζελγκέιτ, σε συνδυασμό με τα επερχόμενα ηλεκτρικά το έθαψαν σαν ιδέα σνέκλητα.
                                    Ταύτα και ενταύθα

                                    ats V 2 Replies Last reply Reply Quote 7
                                    • ats
                                      ats @dstou last edited by

                                      @dstou said in AUDI A2 Forum:

                                      Προσπερνάτε/αγνοείτε τον βασικότερο λόγο που το Α2 είναι πραγματικά πρωτοποριακό: δεν είναι το στάιλινγκ για το οποίο αναλώνεστε εδώ και κάμποσα ποστς, στάιλινγκ που το είχαμε δει και στο σενίκ, και στο εσπάς και στο α κλάσε, και σε γιαπωνέζικα πιο πριν, αλλά το μηχανικό του ντιζάιν.
                                      Ήγουν, η χρήση αλουμινίου σε ορισμένα μέρη του για χαμηλότερο βάρος, η κορυφαία αεροδυναμική του, και η εσκεμμένη προσέγγιση less power - more efficiency που εφάρμοσε, με αποκορύφωμα την έκδοση των 3λ/100 χλμ κατανάλωση με 81γρ/χλμ διοξείδιο, αυτόματο κιβώτιο, σταρτ/στοπ, στενά λάστιχα χαμηλής τριβής το 2000!, την ίδια στιγμή που ιχ παραπλήσιων χώρων και εξοπλισμού ήθελαν τα διπλά σε καύσιμο!
                                      Αυτό όμως ήταν και η ταφόπλακα του. Πούλαγε το less την ίδια στιγμή που ο πόλεμος των ιπποδυνάμεων, των θεόχοντρων ζαντολάστιχων και των τούρμπο, ήταν σε πλήρη εξέλιξη, και για πολλούς είναι ακόμη. Ο συνδυασμός με το γεγονός ότι ήταν ακριβό, του πήρε απλά το κεφάλι.
                                      Το αμάξι ήταν πολύ μπροστά, και θα συμφωνήσω ότι η εποχή του δεν ήρθε ποτέ, αφού τα ιαπωνικά υβρίδια, τα οποία κάποτε λοιδωρούνταν συστηματικά από τον τύπο και το παρόν φόρουμ , αλλά και το βαγκεουλίστικο ντίζελγκέιτ, σε συνδυασμό με τα επερχόμενα ηλεκτρικά το έθαψαν σαν ιδέα σνέκλητα.
                                      Ταύτα και ενταύθα

                                      Κάθε λέξη, @dstou. 👏 👏 👏 Αυτό σηματοδότησε το A2: τη διαφορά του design από το styling, και δυστυχώς την ήττα του πρώτου από το δεύτερο. Με αποτέλεσμα να εμφανίζονται σήμερα διπλά ζευγάρια ψεύτικων απολήξεων εξάτμισης (πχ στο Audi S6 Avant) και να το θεωρούμε φυσιολογικό και legit.

                                      9251f8f5a0606400ee10187a1f41ebcd.jpg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • V
                                        vagnar @dstou last edited by

                                        @dstou said in AUDI A2 Forum:

                                        Προσπερνάτε/αγνοείτε τον βασικότερο λόγο που το Α2 είναι πραγματικά πρωτοποριακό: δεν είναι το στάιλινγκ για το οποίο αναλώνεστε εδώ και κάμποσα ποστς, στάιλινγκ που το είχαμε δει και στο σενίκ, και στο εσπάς και στο α κλάσε, και σε γιαπωνέζικα πιο πριν, αλλά το μηχανικό του ντιζάιν.
                                        Ήγουν, η χρήση αλουμινίου σε ορισμένα μέρη του για χαμηλότερο βάρος, η κορυφαία αεροδυναμική του, και η εσκεμμένη προσέγγιση less power - more efficiency που εφάρμοσε, με αποκορύφωμα την έκδοση των 3λ/100 χλμ κατανάλωση με 81γρ/χλμ διοξείδιο, αυτόματο κιβώτιο, σταρτ/στοπ, στενά λάστιχα χαμηλής τριβής το 2000!, την ίδια στιγμή που ιχ παραπλήσιων χώρων και εξοπλισμού ήθελαν τα διπλά σε καύσιμο!
                                        Αυτό όμως ήταν και η ταφόπλακα του. Πούλαγε το less την ίδια στιγμή που ο πόλεμος των ιπποδυνάμεων, των θεόχοντρων ζαντολάστιχων και των τούρμπο, ήταν σε πλήρη εξέλιξη, και για πολλούς είναι ακόμη. Ο συνδυασμός με το γεγονός ότι ήταν ακριβό, του πήρε απλά το κεφάλι.
                                        Το αμάξι ήταν πολύ μπροστά, και θα συμφωνήσω ότι η εποχή του δεν ήρθε ποτέ, αφού τα ιαπωνικά υβρίδια, τα οποία κάποτε λοιδωρούνταν συστηματικά από τον τύπο και το παρόν φόρουμ , αλλά και το βαγκεουλίστικο ντίζελγκέιτ, σε συνδυασμό με τα επερχόμενα ηλεκτρικά το έθαψαν σαν ιδέα σνέκλητα.
                                        Ταύτα και ενταύθα

                                        Μάλλον αυτό ήταν η ταφόπλακα του.

                                        Audi lost an estimated £4000 on every A2 they sold and only made money on cars with optional extras.
                                        Overall, Audi lost €7530 per vehicle produced.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          andya3 @monman2 last edited by

                                          @monman2 said in AUDI A2 Forum:

                                          @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                                          @monman2 said in AUDI A2 Forum:

                                          @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                                          ... Κατασκευαστές του επιπέδου της audi κάνουν και πειραματισμούς. Δε βγάζουν μόνο κλασσικά τετριμένα αυτοκινητάκια για να μετακινείσαι από το Α στο Β. Ονόματα άλλων εταιρειών δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε 😊

                                          H απάντηση μου, δυο γράμματα μόνο😊 ... iQ 👍

                                          Τι έχει να επιδείξει το iq αγαπητέ monman?
                                          Υψηλότερο iq από το Corolla? Που κοντεύει τα 4,40m μήκος και δε χωράνε 4 κανονικοί άνθρωποι να κάτσουν μέσα? 😊

                                          3 κανονικοί άνθρωποι σε 3 μέτρα ,το είχα 5 χρόνια ... ΑΜΑΞΑΡΑ! αν δεν είχα παραγγείλει το υβριδικό YC δεν θα το πούλαγα, πρέπει να γράψω ενα αποχαιρετιστήριο ποστ στο αντίστοιχο τοπικό.

                                          Ναι οκ. Γράψε για το iq. Θέλω να διαβάσω κι εγώ.
                                          Γιατί με ρωτούσε ένας φίλος αν είναι καλό κουβαδάκι για την παραλία τώρα που καλοκαίριασε. Για να παίζουν τα μικρά στην αμμουδιά. 😁

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • B
                                            bill_hsd @groover1972 last edited by

                                            @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

                                            @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                                            @monman2 said in AUDI A2 Forum:

                                            @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                                            ... Κατασκευαστές του επιπέδου της audi κάνουν και πειραματισμούς. Δε βγάζουν μόνο κλασσικά τετριμένα αυτοκινητάκια για να μετακινείσαι από το Α στο Β. Ονόματα άλλων εταιρειών δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε 😊

                                            H απάντηση μου, δυο γράμματα μόνο😊 ... iQ 👍

                                            Τι έχει να επιδείξει το iq αγαπητέ monman?
                                            Υψηλότερο iq από το Corolla? Που κοντεύει τα 4,40m μήκος και δε χωράνε 4 κανονικοί άνθρωποι να κάτσουν μέσα? 😊

                                            γιατί χωράνε στο Chr?

                                            Μια χαρά χωράνε στο C-HR. Πολύ καλύτερα από τις πισωκίνητες 3ρες BMW που είχα στο παρελθόν.
                                            Μην μπερδεύετε τους πραγματικούς χώρους με τη δήθεν "κλειστοφοβικοτητα" εξαιτίας του σχεδιασμού των πίσω παραθύρων, που προσωπικά μου αρέσει και το θεωρώ selling point του C-HR, γι' αυτό και στο αναμενόμενο νέο C-HR η Toyota το διατηρεί.

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr