Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A2 Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI A2 Forum
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 3 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    124
    4593
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern @anemar last edited by

      Ο χρήστης anemar έγραψε:

      Yπάρχει αντίστοιχο θέμα:

      http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=12244

      Οντως κανοντας αναζητηση με'Audi A2'βρηκα 2-3 θεματα στα 926...
      Κανοντας αναζητηση με 'Α2' δεν βγαζει τιποτα παρολο που υπαρχει σε 2-3 θεματα.Γιατι συμβαινει αυτο,ξερει κανεις?

      Sorry που ανοιξα καινουριο θεμα ενω υπηρχε παρομοιο.Δεν φταιω εγω η αναζητηση φταιει

      Δοκίμασε να γράψεις στην αναζήτηση AudiANDA2.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannakos94 @krusenstern last edited by

        Καλησπερα η μανα μου ειναι σε αναζητηση φτηνου μικρου μεταχειρισμενου
        και πεσαμε πανω σε ενα AUDI A2 του 2002 με περασμενο(?) αεριο 1400 65hp
        εχει κανεις καποια εμπειρια πανω στ συγκεκριμενο μοντελο?
        Φαινεται αρκετα προσεγμενο με μια πρωτη ματια

        Η αγγελια ειναι αυτη https://www.car.gr/31147064-audi-a2

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • monman2
          monman2 @giannakos94 last edited by

          Βεβαιώσουν πρώτα ότι μπορείς να του κάνεις μικτή ασφάλεια , να ξέρεις ότι είναι αλουμινένιο και ελάχιστα φανοποιεία στην Ελλάδα θα μπορούν να κάνουν επισκευές με το ανάλογο βέβαια κόστος .

          Είναι και σπάνιο μοντέλο , αρχίζει και έχει μια ' καλτ' φήμη ,ιερό δισκοπότηρο είναι βέβαια το ντήζελ  1,2 που βγάζει με την κατάλληλη ταριφάδικη οδήγηση τρελά χαμηλή κατανάλωση.

          Για την Ελλάδα όμως το ιδανικό είναι το φειςλιφτ 1,6 fsi πολύ χαμηλή κατανάλωση επίσης χωρίς φασαρία και κραδασμούς άσε που διακοσαριζει για πλάκα.

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas @monman2 last edited by

            Ωραίο αυτοκινητάκι, το είχα οδηγήσει τότε ως καινούριο κι ήταν καλό στην οδήγηση. Το συγκεκριμένο ενδέχεται να πλησιάζει τη δεκαετία με αέριο, οπότε να χρειάζεται αλλαγή στη δεξαμενή (σύμφωνα με τον νόμο). Αυτό είναι κάμποσα κατοστάρικα. Μάλλον θα προτιμούσα ένα φθηνότερο και θα έβαζα αέριο μόνος μου. Ώστε να ξέρω σίγουρα ότι έγινε καλή δουλειά και για να μην επιβαρυνθεί ο κινητήρας τα πολλά χιλιόμετρα με αέριο που έκανε ο προηγούμενος.

            https://www.car.gr/31139578-audi-a2

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ats
              ats last edited by

              Επιστρέφω σε αυτό το φόρουμ και σε αυτό το ποστ σχεδόν 21 χρόνια αργότερα. Ναι, το πήρα τελικά το Audi Α2 τότε στις αρχές του 2003. Και ενώ αυτοκίνητα πάνε κι έρχονται, αυτό μένει εδώ. Πλήρως λειτουργικό, λίγο πριν τις 300.000 χλμ, πάντα αγαπημένο. Οι δύο φωτογραφίες έχουν 20 χρόνια απόσταση, η πρώτη την Πρωτομαγιά του 2003, η δεύτερη την Πρωτομαγιά του 2023. Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα. Να τολμάτε όλα όσα σας λένε να μην κάνετε.

              IMG_7394.JPG
              IMG_20230501_193246.jpg

              G yem antonakis 3 Replies Last reply Reply Quote 16
              • A
                antoniokon last edited by

                Και ανάποδα να έβαζες τις φωτό, δεν θα καταλαβαίναμε τη διαφορά...

                Συντήρηση τέλεια😊

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • R
                  red_monster last edited by

                  Μαζί με το ΤΤ ΜΚ1 είναι τα ομορφότερα Audi.

                  ats 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ats
                    ats @red_monster last edited by

                    @red_monster said in AUDI A2 Forum:

                    Μαζί με το ΤΤ ΜΚ1 είναι τα ομορφότερα Audi.

                    Θα βάλω και τα Α4 (2000) και Α6 (1998) στη λίστα. Αυτά τα 4 εκπροσώπησαν τη "γραμμή Bauhaus" στη γκάμα της Audi.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      groover1972 @ats last edited by

                      @ats said in AUDI A2 Forum:

                      Επιστρέφω σε αυτό το φόρουμ και σε αυτό το ποστ σχεδόν 21 χρόνια αργότερα. Ναι, το πήρα τελικά το Audi Α2 τότε στις αρχές του 2003. Και ενώ αυτοκίνητα πάνε κι έρχονται, αυτό μένει εδώ. Πλήρως λειτουργικό, λίγο πριν τις 300.000 χλμ, πάντα αγαπημένο. Οι δύο φωτογραφίες έχουν 20 χρόνια απόσταση, η πρώτη την Πρωτομαγιά του 2003, η δεύτερη την Πρωτομαγιά του 2023. Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα. Να τολμάτε όλα όσα σας λένε να μην κάνετε.

                      IMG_7394.JPG
                      IMG_20230501_193246.jpg

                      γιατί δεν ήταν ανέμελη η συμβίωση; τι προβλήματα σου έβγαλε στα 20 χρόνια; τι καλά είδες; ανέλυσε το λίγο.

                      G ats 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • yem
                        yem @ats last edited by

                        @ats said in AUDI A2 Forum:

                        σχεδόν 21 χρόνια αργότερα.

                        Και μια χαρά στέκεται ακόμα και μπροστά σε σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

                        Είναι αυτόματο?

                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                        ats 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dstou last edited by

                          Το αγαπημένο μου άουντι, μαζί με το ττ μκ1.

                          ats 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            groover1972 @groover1972 last edited by

                            @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

                            @ats said in AUDI A2 Forum:

                            Επιστρέφω σε αυτό το φόρουμ και σε αυτό το ποστ σχεδόν 21 χρόνια αργότερα. Ναι, το πήρα τελικά το Audi Α2 τότε στις αρχές του 2003. Και ενώ αυτοκίνητα πάνε κι έρχονται, αυτό μένει εδώ. Πλήρως λειτουργικό, λίγο πριν τις 300.000 χλμ, πάντα αγαπημένο. Οι δύο φωτογραφίες έχουν 20 χρόνια απόσταση, η πρώτη την Πρωτομαγιά του 2003, η δεύτερη την Πρωτομαγιά του 2023. Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα. Να τολμάτε όλα όσα σας λένε να μην κάνετε.

                            IMG_7394.JPG
                            IMG_20230501_193246.jpg

                            γιατί δεν ήταν ανέμελη η συμβίωση; τι προβλήματα σου έβγαλε στα 20 χρόνια; τι καλά είδες; ανέλυσε το λίγο.

                            μάλλον θα ξαναεμφανιστει σε 20 χρόνια πάλι, να ποσταρει...

                            ats 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ats
                              ats @groover1972 last edited by

                              @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

                              γιατί δεν ήταν ανέμελη η συμβίωση; τι προβλήματα σου έβγαλε στα 20 χρόνια; τι καλά είδες; ανέλυσε το λίγο.

                              Θα αρχίσω από τα προβλήματα. H ποιότητα κατασκευής ήταν επιεικώς μέτρια. Πολλοί τριγμοί από τον πρώτο χρόνο, φθορές στο φινίρισμα διακοπτών, τιμονιού, καθισμάτων, μηχανισμοί ηλεκτρικών παραθύρων και ηλιοροφής για κλάματα. Μηχανικές βλάβες υπήρξαν αρκετές με αποκορύφωμα το 2012, όταν η εν αγνοία μου τοποθέτηση ενός ιμιτασιόν ανταλλακτικού από επίσημο συνεργείο προκάλεσε μια αλυσιδωτή αντίδραση που λίγο έλειψε να καταστρέψει τον κινητήρα.

                              Τα καλά ήταν συντριπτικά περισσότερα. Εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε ορεινούς δρόμους, με ένα σετ καλών ελαστικών. Πολύ χαμηλή κατανάλωση. Μεγάλοι και άνετοι εσωτερικοί χώροι για επιβάτες και επισκευές, που δεν ταιριάζουν με τα 3.82μ του μήκους του. Και πάνω απ΄ όλα η χαρά του να οδηγείς ένα αυτοκίνητο που είναι καθαρό design statement για το ποιό δρόμο θα μπορούσε να είχε ακολουθήσει η αυτοκίνηση.

                              Θα επανέλθω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • ats
                                ats @yem last edited by

                                @yem said in AUDI A2 Forum:

                                @ats said in AUDI A2 Forum:

                                σχεδόν 21 χρόνια αργότερα.

                                Και μια χαρά στέκεται ακόμα και μπροστά σε σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

                                Είναι αυτόματο?

                                Ναι, στέκεται εξαιρετικά. Δεν είναι αυτόματο, αν και είχε κυκλοφορήσει και τέτοια έκδοση. Είναι 1.4 βενζίνης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ats
                                  ats @dstou last edited by

                                  @dstou said in AUDI A2 Forum:

                                  Το αγαπημένο μου άουντι, μαζί με το ττ μκ1.

                                  Συμφωνώ απόλυτα, αλλά προσθέτω στη λίστα και τα Α4 (2000) και Α6 (1998). Κάποιος από την Audi όταν κυκλοφόρησε το TT Mk1 το αποκάλεσε "the little grenade". Είχε τόσο δίκιο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ats
                                    ats @groover1972 last edited by

                                    @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

                                    @groover1972 said in AUDI A2 Forum:

                                    @ats said in AUDI A2 Forum:

                                    Επιστρέφω σε αυτό το φόρουμ και σε αυτό το ποστ σχεδόν 21 χρόνια αργότερα. Ναι, το πήρα τελικά το Audi Α2 τότε στις αρχές του 2003. Και ενώ αυτοκίνητα πάνε κι έρχονται, αυτό μένει εδώ. Πλήρως λειτουργικό, λίγο πριν τις 300.000 χλμ, πάντα αγαπημένο. Οι δύο φωτογραφίες έχουν 20 χρόνια απόσταση, η πρώτη την Πρωτομαγιά του 2003, η δεύτερη την Πρωτομαγιά του 2023. Δεν ήταν ανέφελη η συμβίωσή μας, αλλά δεν μετάνιωσα ποτέ που το αποφάσισα. Να τολμάτε όλα όσα σας λένε να μην κάνετε.

                                    IMG_7394.JPG
                                    IMG_20230501_193246.jpg

                                    γιατί δεν ήταν ανέμελη η συμβίωση; τι προβλήματα σου έβγαλε στα 20 χρόνια; τι καλά είδες; ανέλυσε το λίγο.

                                    μάλλον θα ξαναεμφανιστει σε 20 χρόνια πάλι, να ποσταρει...

                                    Ελάτε τώρα, πριν έκανα 20 χρόνια, τώρα επανήλθα σε 14 ώρες. Είναι μια κάποια πρόοδος. 🙂

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • ats
                                      ats last edited by

                                      Αντιγράφω από ένα άρθρο του Top Gear: "The Audi A2 and BMW i3 are among the most intelligent cars ever created, both coming up with radical solutions to everyday problems and in the process making cars more efficient, more welcoming, better built and more enjoyably designed."

                                      Δεν έχω προσωπική εμπειρία από το i3. Έχοντας όμως στην κατοχή μου ένα Α2 από το 2003 δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Δεν ήταν ποτέ driver's car, όσο και αν οι 4Τ το 2000 παρομοίαζαν την οδική συμπεριφορά του με μεγάλο go cart. Ήταν όμως μια από τις λίγες ευτυχείς στιγμές που έγινε σαφής η διάκριση ανάμεσα στο design και το styling, όπως ο μεγάλος Peter Stevens την έχει ορίσει.

                                      Μπορεί το Α2 και η i3 να μην έγιναν ποτέ δημοφιλή (κάποιοι είπαν ότι πήγαν "άπατα"), όμως ο τρόπος σκέψης που τα δύο μοντέλα πρεσβεύουν ήταν μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για την αυτοκίνηση. Δεν ήταν μπροστά από την εποχή τους. Στην πραγματικότητα η εποχή τους δεν ήρθε ποτέ, απλώς πέρασε εφαπτομενικά από εμάς και μας άφησε πίσω, να σπαταλάμε βάρος σχεδόν 2 τόνων για ένα απλώς μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο.

                                      A2vsi3-15.jpg

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dimsabas @ats last edited by

                                        To Audi πήγε άπατο, η i3 όχι.

                                        https://cartalk.gr/

                                        ats 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Το Α2 ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του. Η οικονομία καυσίμου, το χαμηλό βάρος και η ευρυχωρία για τις διαστάσεις του είναι σημείο αναφοράς ακόμα και για τα σημερινά αυτοκίνητα.
                                          Εμπορικά πήγε άπατο. Αλλά μόνο δόξα και τιμή έφερε στην audi η προσπάθειά της. Κατασκευαστές του επιπέδου της audi κάνουν και πειραματισμούς. Δε βγάζουν μόνο κλασσικά τετριμένα αυτοκινητάκια για να μετακινείσαι από το Α στο Β. Ονόματα άλλων εταιρειών δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε 😊

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          monman2 gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • monman2
                                            monman2 @andya3 last edited by monman2

                                            @andya3 said in AUDI A2 Forum:

                                            ... Κατασκευαστές του επιπέδου της audi κάνουν και πειραματισμούς. Δε βγάζουν μόνο κλασσικά τετριμένα αυτοκινητάκια για να μετακινείσαι από το Α στο Β. Ονόματα άλλων εταιρειών δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε 😊

                                            H απάντηση μου, δυο γράμματα μόνο😊 ... iQ 👍

                                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 3 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr