Η Lybra S/W πωλείται ακόμη??? Δεν ξέρω πολλά για το αυτοκίνητο, αλλά εμφανισιακά τουλάχιστον, μέσα και έξω, δεν παίζεται
krusenstern
@krusenstern
Sailing...
Best posts made by krusenstern
-
RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourerposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Jeep Compassposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Πανασχημο! Μονο μπροστα κατι λεει! Απο τα πλαγια rexton και απο πισω Tuscon..... Αν κοστιζε μεχρι 25.οοο κατι θα ελεγε. Και αμαν πια με αυτους του κινητηρες 2.4 με τα 500+ ευρω τελη κυκλοφοριας... Στην Αμερικη ενα cherokee 3.7 κοστιζει 15.000 δολαρια Ελεος δηλαδη....Αν αυτο ειναι 'νεανική προταση' τοτε μας περνανε μαλλον ολους για υιους του Βαρδυνογιάννη....Ελεος. Επιτελους ενα προσιτο τζιπ θα δουμε ποτε στα 1.8 το πολυ λιτρα να γλιτωνουμε και τη λυπητερη καθε χρονο με τα τελη κυκλοφοριας? Για μενα ειναι μαλ.... οποιος σκαει 500+ ευρω για τελη κυκλ. καθε χρονο........και sorry δηλαδη αλλα και να τα ειχα δε θα τα εδεινα ποτε γιατι προκειται για κλεψια χωρις ανταποδοτικη προοπτικη....Να'χα μια ferrari να πω ενταξει αλλα για ενα τζιπ του κω*** παει πολυ....
Η τιμή του για 2.4 είναι πολύ καλή.
Ακόμα, προσιτό τζιπ στα 1,8 όπως λες, με τα βάρη των αυτοκινήτων εκεί που έχουν φτάσει, δε νομίζω να έλεγε και τόσο. -
RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourerposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δίνεις την 147, παίρνεις Sportwagon και περισσεύουν και για ένα track day car γιατρέ
-
RE: Jeep Compassposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι μικρότερο του cherokee (έχει κοινά μηχανικά μέρη με το Caliber) και δεν έχει κοντές σχέσεις.Εμένα μου φαίνεται μακραν το ωραιότερο μοντέλο της Jeep εδώ και δεκαετίες.
Ορθόν.
Το compass όμως θα είναι 2.4 και τετρακίνητο.
Ορθόν. Ή, δίλιτρο ντίζελ.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=4189
Οι τιμές του θα είναι κοντά σε αυτές των Κορεατών, και εκτός δρόμου τα καταφέρνει αρκετά καλά.
-
RE: Mercedes-Benz Unimog 500 'Black Edition' by Brabusposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
αν εξαιρεσεις τα hummer πρώτης γενιάς δεν νομίζω να ξεπερνιέται αυτό το όχημα
Εγώ νομίζω ότι τό χάμερ δέν μπορεί να ξεπεράσει ούτε τα απλά μοντέλα τού ούνιμογκ.
Συμφωνώ. Και έχει και παραλλαγές για ΚΑΘΕ χρήση πραγματικά.
-
RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourerposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Η Lybra S/W πωλείται ακόμη??? Δεν ξέρω πολλά για το αυτοκίνητο, αλλά εμφανισιακά τουλάχιστον, μέσα και έξω, δεν παίζεται
Έχω βρει lybra SW 1.8 όλα τα εξτρα του 2001, αλκαντάρες κλπ 14.500
και το σκέφτεσαι? Χ-Τ-Υ-Π-Α Τ-Η!
κούκλα είναι, ψιλοσπάνια είναι, χλιδάτη είναι και από χώρους μια χαρά. Την ζαχάρωνε ο πατέρας μου και την έχω κοιτάξει αρκετά. -
RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourerposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
και το σκέφτεσαι? Χ-Τ-Υ-Π-Α Τ-Η!
κούκλα είναι, ψιλοσπάνια είναι, χλιδάτη είναι και από χώρους μια χαρά. Την ζαχάρωνε ο πατέρας μου και την έχω κοιτάξει αρκετά.Κώστα αγόρασέ την.
Από την στιγμή που έχεις την Άλφα για διασκέδαση, η Lybra s/w θα σε καλύψει πλήρως.
Και είναι και πολύ ομορφότερη της sedan....2 ξενύχτηδες πιωμένοι 'Ιταλοί' συνιστούν Lybra....αυτοί ξέρουν!!!
-
RE: Περί Station, Estate, Combi (Kombi), Wagon, Break, Avant, Touring, Variant, Tourerposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αλλά όχι τη 1600, θα τσακωθούμε (και θα σε πατήσω κάτω!!!)ψιτ, κύριος! Εδώ είναι Ελλάδα, ντίζελ και ροπές από τις 2k είναι απαγορευμένα πράματα...
Latest posts made by krusenstern
-
RE: Yamaha MT-07posted in Μοτοσικλέτα
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
CBF600S με καρμπυρατέρ αλλά ABS που μου το δίνουν σε ανταλλαγή φτηνό; Μόνο από τα ρουλεμαν του λαιμού και το μπεκρούλιασμα της βενζίνης έχω ακούσει ότι υποφέρει... και είναι (κλασσικά χόντα) σαν ανάποδο γαμώτο, βέβαια.Προσωπικά (ανώμαλος) μου αρέσει και φατσικά το CBF, άσε που είναι καλό μηχανάκι πέρα από κάθε αμφιβολία. Πόσο στο αφήνουν;
@ Krus: Καλορίζικο βρε, σε είχα αφήσει με το ΧΜΑΧ.
Θενξ
Αυτό που με χαλάει στο MT-07 είναι πως παρόλο που έναντι του ανθρωπομεταφορέα NC μάλλον υπερτερεί σαφώς, μέσα μου πιστέυω οτι παραμένει εργαλείο για μοδατο commuting και καμμια κοντινή βολτα (και το οτι δεν καίει πολύ βοηθάει γενικά) παρά για παιχνίδι (οπως πχ το Street Triple ή το ομοσταβλο MT-09...)
Στα μειον του 1/δεν έχει ανεστραμμένο πηρούνι, 2/είναι μικρό πανάθεμά το και θα φαίνεται άσχημο με ζελατίνες-βαλίτσα, 3/ απο περιφερειακά είναι τα απολύτως βασικα αρα επισκεψη σε πιστα = δυσκολάκι να φχαριστηθείς..
Το ερώτημα είναι: Πόσο μοβόρικο είναι στο χαρακτήρα, βγάζει λιγο γκάβλα; Πες τα ολα βρε Κρους
Είχα και τα δύο NC (Χ και Integra) πρόσφατα για δοκιμή. Ανθρωπομεταφορείς, αλλά 'μηχανές' με τέτοιο μοτέρ δεν τα λες... με το ΜΤ καίω 0,6 λτ./100 περισσότερο και στροφάρω ως τις 10-11, την ώρα που τα NC δεν θέλουν να περάσουν τις 6. Ούτε μπορούν.
Ναι, δεν έχει upside down, είναι μικρό (γι' αυτό πούλησα σχάρα και βαλίτσα πριν τα βάλω πάνω), αλλά η 'μοβοριά' του είναι στο συνδυασμό του απίστευτου μοτέρ με το πολύ μικρό βάρος και τη γενικότερη διάθεση για πλάγιασμα. Ειλικρινά, στο δρόμο κάνω πλάκα σχεδόν σε ό,τι έχει ρόδες, εκτός από πολύ δυνατά μηχανάκια με αναβάτη που να το λέει η καρδιά του. Από φρένα κανένα παράπονο, εκτός ότι απαιτούν δύναμη για να δώσουν δύναμη.
To μηχανακι βγαζει μια χαρα γουστα και σε καμια περιπτωση για το μεσο αναβατη δεν μπορεις να πεις οτι 'χανει' απο την ελλιψη αντεστραμενου.
Μια χαρα καβλα βγαζει και σηκωνεται με 3η στα 'φορτε' του και ελαφρυ τραβηγμα.
Απο φρενα ειναι ενταξει επισης σε συγκριση με αλλα αντιστοιχων ιππων/βαρους.Ακριβώς. Αν έχει καλή άσφαλτο, σηκώνεται. Αν όχι, γράφει κάτω 2η, 3η και μέρος της 4ης
-
RE: Yamaha MT-07posted in Μοτοσικλέτα
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
πηγαίνει πολύ καλύτερα από ότι με την εργοστασιακή αλλά όταν βλέπω λακούβα αλλάζω 5 χρώματα... και η γυναίκα μου πίσω ακόμα χειρότερα!Μια λύση θα ήταν το Xenter. Δεν έχει χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά έρχεται στάνταρντ με το top case, αν δεν κάνω λάθος. 3.190 ευρώ κάνει το 150άρι.
-
RE: Yamaha MT-07posted in Μοτοσικλέτα
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Σκεφτόμουν μήπως το xmax το μεγάλο ή το (κακάσχημο) forza είναι μια καλή λύση γιατί όπως και να το κάνουμε το σκούτερ είναι πολύ βολικότερο για μικρές διαδρομές, όπως και η καινούργια gts300 η vespa με το abs που κόπτονται τα ιταλά ότι είναι σούπερ άνετη ( βλέπω τα δωδεκάρια και το μονόμπρατσο και ανατριχιάζω, όμως), αλλά μετά και από τη σημερινή βολτα (καμιά 60ριά χλμ) με το σκούτερ μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση μια και καλή και να ξαναγυρίσω σε μοτοσυκλέτα...To μεγάλο X-MAX έχει την ίδια... σκουτερο-ανάρτηση με το μικρό. Πιο γρήγορο είναι, πιο άνετο δε νομίζω. Vespa, άστο καλύτερα (12άρια, παναγία μου). Άνετο σκούτερ = σκούτερ με μοχλικό, άρα πας για Τ-Μαχ (πολύ μεγάλο) ή για Xenter (πολύ μικρό) και θυσιάζεις τους χώρους. Έχω ένα Integra αυτές τις μέρες, εξαιρετικό από κάθε άποψη, καίει λιγότερο από 250άρι, αλλά χώροι μηδέν. Από αυτό, καλύτερα να πας για NC750X, τουλάχιστον χωράει ολόκληρο κράνος. Κοστίζει και 9k βέβαια... ακόμα το που-σου-ξού έχεις;
-
RE: Yamaha MT-07posted in Μοτοσικλέτα
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Στη μέση σου πως τη βλέπεις σε σχέση με το xmax;
Σκέφτηκες καθόλου και το cb500f/Χ (γιατί να το σκεφτείς, θα μου πεις) ή κάποιο μεγαλύτερο σκούτερ;
Αντί για σαμάρια, υπάρχει μια ωραιότατη πατέντα με σακίδιο που δένει στο πίσω σελάκι και έχει αεροδυναμικό σχήμα που τουλάχιστον δε φαίνεται άσχημο...Η μέση μου είναι βασικό κριτήριο... το ΜΤ είναι μαλακό μηχανάκι και η θέση οδήγησης όρθια, αντίθετα με ό,τι δείχνει το σχήμα του. Το ΧΜΑΧ με έκανε να υποφέρω σε λακούβες με λίγα χιλιόμετρα, το ΜΤ όχι.
Το CB500X ήταν η πρώτη μου σκέψη, από τότε που το είχα για δοκιμή. Εξαιρετικό μηχανάκι από κάθε άποψη, πάει καλύτερα από όσο λένε τα specs του, αλλά όταν η Yamaha σου δίνει 30 άλογα περισσότερα, ανώτερα φρένα, επιγραφή 'made in japan' και τέτοιο look στην ίδια τιμή, η απάντηση σε οποιοδήποτε δίλημμα είναι μάλλον εύκολη. Στο τέλος, το ΜΤ αποδεικνύεται και πιο 'εύκολο'.
Δεν το ξέρω το σακίδιο που λες, αλλά λογικά ακυρώνει τον συνεπιβάτη
Ποτε θα τα στησουμε
Πάρε το vintage φέρινγκ-με-κινητήρα που καβαλάς και έλα με φόρα. Υπόσχομαι να ξεκινήσω με 2α και να αλλάζω 2.000 πριν τον κόφτη
-
RE: Εξοπλισμός Αναβάτη (Κράνη, μπουφάν, γάντια, υποδήματα)posted in Μοτοσικλέτα
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
..............δεν ακουω καθολου το moteur...........
-
RE: Yamaha MT-07posted in Μοτοσικλέτα
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Εξαιρετική... το μόνο που δε μου αρέσει είναι η θέση του συνεπιβάτη και η κλειδαριά μπροστά που πιστεύω πως μακρόπνοα ίσως προξενήσει πρόβλημα από τη συνεχή έκθεση στον αέρα.
Ψιλα γράμματα δηλαδή και ειδικά για τα λεφτά που την παίρνεις νομίζω ότι το xj στερείται οποιουδήποτε νοήματος πλέον...Πες μου ότι την πήρες γκρίζα (είδα μια προχτές στον Πειραιά);
Καλοτάξιδη και από εμένα!
Ξέρω 2 ανθρώπους που θα προβληματίζονταν από τη θέση της κλειδαριάς: εσένα και εμένα
Η θέση του συνεπιβάτη είναι όντως ένα κλικ ψηλότερα από τη δική μου, αλλά καμία σχέση με τις άλλες σέλες του είδους σε supersport, streetfighter κλπ. Και είναι και αρκούντως φαρδιά, άσε που δεν γλιστράει (ή έτσι μου έχουν πει )Λογικά τη δική μου είδες. Στον Πειραιά έχω δει μια άσπρη μόνο και οι παραδόσεις για την επόμενη παρτίδα αργούν ακόμη.
Με γεια το εργαλείο.
Γράψε και Πως πάει , στρίβει, φρενάρει .
Πάντως καίει πολύ λίγο, το σκούτερ μου καίει 4 στα 100 και είναι 250 κυβικά.Το Χ-ΜΑΧ 250 που είχα, ήταν στα 4,3. Γι' αυτό έχω πάθει σοκ με την κατανάλωση του ΜΤ. Βέβαια άλλο βάρος, άλλη αεροδυναμική αντίσταση και τα σκούτερ έχουν απώλειες και από το σασμάν, αλλά να καίνε σχεδόν τα ίδια τα 75 άλογα με τα 20, δεν το περίμενα.
Γενικά, το ΜΤ είναι ένα ΠΟΛΥ εύκολο μηχανάκι. Όρθια θέση οδήγησης, μικρό βάρος, σχετικά μαλακή ανάρτηση και γλυκά κατανεμημένη ισχύς στο φάσμα των στροφών. Στο στρίβειν... εκπαιδεύομαι ακόμα. Δεν ξύνω σκουλαρίκι στην άσφαλτο, αλλά περνάω με χλμ. που δεν περίμενα από γνωστά μου σημεία, και το ΜΤ δείχνει να θέλει κι άλλο. Τα φρένα είναι δυνατά, αλλά θέλουν δύναμη κι από τον αναβάτη. Όπως και να 'χει στο βουνό το χαίρεσαι, στο ταξίδι κουράζει λίγο ο αέρας και στην πόλη απλώς κάνεις πλάκα σε ό,τι έχει ρόδες.
Κατά τα άλλα... χώροι και αεροπροστασία μηδέν. Χρειάζομαι ανεμοθώρακα και σαμάρια, που είναι πανάκριβα
-
Yamaha MT-07posted in Μοτοσικλέτα
Ανοίγω το θέμα να υπάρχει, λογικά θα βρωμήσει ο τόπος από δαύτα...
1ο report κατανάλωσης:
Μέση από καινούργιο (οδόμετρο 3.000 χλμ.): 4,7 λτ./100.
Στα πρώτα 1.000 ήμουν στα 4,3.
Από τότε ανεβαίνω βουνά, κατεβαίνω βουνά, το ανοίγω αρκετα, δε λέει να σκαρφαλώσει.Οι ενδείξεις είναι από το trip computer, αλλά συμφωνούν σχεδόν απόλυτα με τις δικές μου.
-
RE: Yamaha MT-07posted in Μοτοσικλέτα
Ανοίγω το θέμα να υπάρχει, λογικά θα βρωμήσει ο τόπος από δαύτα...
1ο report κατανάλωσης:
Μέση από καινούργιο (οδόμετρο 3.000 χλμ.): 4,7 λτ./100.
Στα πρώτα 1.000 ήμουν στα 4,3.
Από τότε ανεβαίνω βουνά, κατεβαίνω βουνά, το ανοίγω αρκετα, δε λέει να σκαρφαλώσει.Οι ενδείξεις είναι από το trip computer, αλλά συμφωνούν σχεδόν απόλυτα με τις δικές μου.
-
RE: BMW 3-Series 2012 - F30/F32posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ασε που θα γλιτώσω και τις αδειες του καλοκαιριου, που εξαιτίας των απουσιων γίνονται τσαπατσουλιες
Εγώ απ την άλλη θα προβληματιζόμουν να παραγγείλω αμάξι προ διακοπών, γιατί όλοι είναι κουρασμένοι κι έχουν το μυαλό τους στις διακοπές...
Γρίφος η φάση...Εγώ δεν παραγγέλνω πότε Σεπτέμβρη... Έχουν ακόμη το μυαλό τους στις διακοπές. Πράγματι, γρίφος!
-
RE: Ηλεκτρικά παιδικά αυτοκίνητα!!!posted in Περί αυτοκίνησης
Ο χρήστης antonn έγραψε:
... ένα σωρό μαλακιεςΘα σου συνιστούσα να μαζευτείς, γιατί είμαι ενας φτωχός, άνεργος, μουσουλμάνος administrator, γιος λαθρομεταναστων με πολλά κόμπλεξ και άκρες στην Αλ Κάιντα. Το νου σου.