-
@cirus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Να παω για κουριερ για να με πατησει κανα φορτηγο?
οχι ευχαριστω.@realzeus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Χάρη, φίλε μου. Θέλω να πιστεύω ότι κατανοείς ότι δεν παρερμηνεύω επίτηδες τα γραφόμενα κανενός, ειδικά τα δικά σου, και λόγω της επαφής που έχουμε. Τούτο λεχθέντος όμως, δεν μπορώ παρά να επισημάνω την δυσκολία αυτών των εργασιών. Προσωπικά είμαι παιδί της πόλης και αν και έχω ξεπατωθεί σε σωματική εργασία (από τον Στρατό, μέχρι την δική μου επιχείρηση), δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να δουλεύω σε ένα χωράφι μια ζωή. Όπως λοιπόν δεν θα το ήθελα αυτό για μένα, καταλαβαίνω και τους νέους που προσπαθούν να το αποφύγουν. Ο καθένας μας θέλει το καλύτερο για εμάς και την οικογένεια μας. Θα ήθελες ο γιος σου, Χάρη μου, να βαράει τσάπα στο χωράφι, αντί να έχει μια δουλειά γραφείου; Σου εύχομαι ολόψυχα και ειλικρινά να μην χρειαστεί να πάει ούτε κούριερ το παιδί σου, με ένα μηχανάκι, ανάμεσα στα φορτηγά...
Παίδες, νομίζω ότι έχετε χάσει τεύχη. Λόγω της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολύ μεγάλο ποσοστό των ταχυμεταφορών γίνεται πλέον με αυτοκίνητα. Δηλαδή κούριερ δεν σημαίνει πλέον μηχανάκι, αλλά και αυτοκίνητο.
Κατά τ' άλλα Αλέξανδρε, προφανώς όλοι μας θα θέλαμε για τα παιδιά μας να ξεκινήσουν από διευθυντικές θέσεις με 3-4 χιλιάρικα για αρχή. Κι εγώ αυτό θα ήθελα για την κόρη μου, αλλά δεν πρόκειται (και ούτε πρέπει) να γίνει.
Επαναλαμβάνω λοιπόν για άλλη μία φορά την ουσία αυτών που λέω: Υπάρχουν δουλειές για αποφοίτους λυκείου, που δεν απαιτούν καμία ειδίκευση ή εμπειρία, με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και εξίσου αξιοπρεπή μισθό (για τα δεδομένα της εποχής) στις οποίες δεν πάει κανείς! Είναι δυνατό κάποιοι να παραπονούνται για την ανεργία και να μην πηγαίνουν σε τέτοιες δουλειές; Μήπως είτε δεν θέλουν να δουλέψουν είτε δεν έχουν ανάγκη να δουλέψουν;
Εχω κανει παρομοια δουλεια μικροτερος, με αυτοκινητο, οχι κουριερ, αλλα σε τεχνικο κομματι.
Απαλευτη δουλεια με την κινηση στους δρομους.Χειρότερα δηλαδή από την οικοδομή ή το χωράφι;
Χωραφι δεν εχω κανει, οικοδομη εχω κανει τεχνικου τυπου δουλεια για λιγο.
Ειναι πιο ξεκουραστα στον δρομο, πολυ πιο επικινδυνα ομως.
Ο δρόμος (ειδικά με αυτοκίνητο, όπως μας είπες ότι έχεις κάνει) είναι πιο επικίνδυνος από την οικοδομή (που επίσης έχεις κάνει);
Μάλιστα... Δηλαδή αδίκως είναι υποχρεωτικά στην οικοδομή, κράνος, φωσφορίζον γιλέκο και παπούτσια εργοταξίου;
Εσύ θα κάνεις το άσπρο μαύρο για να υποστηρίξεις την ανεδαφική σου θέση!Ναι,χαμος γινεται στις οικοδομες απο κρανη και γιλεκα. Μαλλον η μονη οικοδομη που εχεις περασει ειναι το εργοταξιο του μετρο στο κολωνακι.
Και φυσικα ο δρομος ειναι πιο επικινδυνος, με τους πιθηκους που οδηγανε.Ο νομος είναι συγκεκριμένος για την οικοδομή και είναι απαραίτητα. Αν δεν τα φοράνε κοίτα κάτω:
Στον δρόμο είναι συγκεκριμένος ο νόμος για κράνος και ζώνη
Το ίδιο πιθηκοι είναι και αυτοι στις οικοδομές που δεν φοράνε κράνος όπως στον δρόμο οι μηχανόβιοι ή ζωνη οι οδηγοί αυτοκινήτων
η οικοδομη είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνη σε σχέση με τον δρόμο
Στα σπιτια που δουλευα κινδυνευα μονο αμα εκανα εγω μαλακια. Αρα δικο μου το προβλημα.
Στο δρομο κινδυνευω απο 50.000 διαφορετικους οδηγους την ημερα. -
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@cirus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Να παω για κουριερ για να με πατησει κανα φορτηγο?
οχι ευχαριστω.@realzeus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Χάρη, φίλε μου. Θέλω να πιστεύω ότι κατανοείς ότι δεν παρερμηνεύω επίτηδες τα γραφόμενα κανενός, ειδικά τα δικά σου, και λόγω της επαφής που έχουμε. Τούτο λεχθέντος όμως, δεν μπορώ παρά να επισημάνω την δυσκολία αυτών των εργασιών. Προσωπικά είμαι παιδί της πόλης και αν και έχω ξεπατωθεί σε σωματική εργασία (από τον Στρατό, μέχρι την δική μου επιχείρηση), δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να δουλεύω σε ένα χωράφι μια ζωή. Όπως λοιπόν δεν θα το ήθελα αυτό για μένα, καταλαβαίνω και τους νέους που προσπαθούν να το αποφύγουν. Ο καθένας μας θέλει το καλύτερο για εμάς και την οικογένεια μας. Θα ήθελες ο γιος σου, Χάρη μου, να βαράει τσάπα στο χωράφι, αντί να έχει μια δουλειά γραφείου; Σου εύχομαι ολόψυχα και ειλικρινά να μην χρειαστεί να πάει ούτε κούριερ το παιδί σου, με ένα μηχανάκι, ανάμεσα στα φορτηγά...
Παίδες, νομίζω ότι έχετε χάσει τεύχη. Λόγω της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολύ μεγάλο ποσοστό των ταχυμεταφορών γίνεται πλέον με αυτοκίνητα. Δηλαδή κούριερ δεν σημαίνει πλέον μηχανάκι, αλλά και αυτοκίνητο.
Κατά τ' άλλα Αλέξανδρε, προφανώς όλοι μας θα θέλαμε για τα παιδιά μας να ξεκινήσουν από διευθυντικές θέσεις με 3-4 χιλιάρικα για αρχή. Κι εγώ αυτό θα ήθελα για την κόρη μου, αλλά δεν πρόκειται (και ούτε πρέπει) να γίνει.
Επαναλαμβάνω λοιπόν για άλλη μία φορά την ουσία αυτών που λέω: Υπάρχουν δουλειές για αποφοίτους λυκείου, που δεν απαιτούν καμία ειδίκευση ή εμπειρία, με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και εξίσου αξιοπρεπή μισθό (για τα δεδομένα της εποχής) στις οποίες δεν πάει κανείς! Είναι δυνατό κάποιοι να παραπονούνται για την ανεργία και να μην πηγαίνουν σε τέτοιες δουλειές; Μήπως είτε δεν θέλουν να δουλέψουν είτε δεν έχουν ανάγκη να δουλέψουν;
Εχω κανει παρομοια δουλεια μικροτερος, με αυτοκινητο, οχι κουριερ, αλλα σε τεχνικο κομματι.
Απαλευτη δουλεια με την κινηση στους δρομους.Χειρότερα δηλαδή από την οικοδομή ή το χωράφι;
Χωραφι δεν εχω κανει, οικοδομη εχω κανει τεχνικου τυπου δουλεια για λιγο.
Ειναι πιο ξεκουραστα στον δρομο, πολυ πιο επικινδυνα ομως.
Ο δρόμος (ειδικά με αυτοκίνητο, όπως μας είπες ότι έχεις κάνει) είναι πιο επικίνδυνος από την οικοδομή (που επίσης έχεις κάνει);
Μάλιστα... Δηλαδή αδίκως είναι υποχρεωτικά στην οικοδομή, κράνος, φωσφορίζον γιλέκο και παπούτσια εργοταξίου;
Εσύ θα κάνεις το άσπρο μαύρο για να υποστηρίξεις την ανεδαφική σου θέση!Ναι,χαμος γινεται στις οικοδομες απο κρανη και γιλεκα. Μαλλον η μονη οικοδομη που εχεις περασει ειναι το εργοταξιο του μετρο στο κολωνακι.
Και φυσικα ο δρομος ειναι πιο επικινδυνος, με τους πιθηκους που οδηγανε.Ο νομος είναι συγκεκριμένος για την οικοδομή και είναι απαραίτητα. Αν δεν τα φοράνε κοίτα κάτω:
Στον δρόμο είναι συγκεκριμένος ο νόμος για κράνος και ζώνη
Το ίδιο πιθηκοι είναι και αυτοι στις οικοδομές που δεν φοράνε κράνος όπως στον δρόμο οι μηχανόβιοι ή ζωνη οι οδηγοί αυτοκινήτων
η οικοδομη είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνη σε σχέση με τον δρόμο
Στα σπιτια που δουλευα κινδυνευα μονο αμα εκανα εγω μαλακια. Αρα δικο μου το προβλημα.
Στο δρομο κινδυνευω απο 50.000 διαφορετικους οδηγους την ημερα.δικο σου το πρόβλημα είναι ετσι και αλλιώς γιατι εσυ θα τραυματιστείς ασχετως ποιος κάνει μ@λ@κία.
δεν είναι ενταξει να τραυματιστείς αν φταις εσυ και λάθος αμα φταίει ο αλλος.
Το θεμα είναι να προφυλαχτεις από οπου και να είναι η μαλακία.
Δεν καταλάβαινω αυτο το σκεπτικό
δηλαδη οι ζώνες και οι αερόσακοι να προγραμματιστούν να μην σε σώζουν αν φταις εσύ????
Τι άλλο θα διαβασω θέε μου.στις οικοδομές είναι πολύ περισσότεροι οι κίνδυνοι από ενα αμάξι ειδικα μεσα σε πόλη που οι ταχύτητες είναι μικρες λόγω κίνησης και τα αυτοκίνητα παρέχουν πλεον σιγουρια με τοσα συστηματα ασφαλείας που υπάρχουν
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ για να υποστηριξεις τις απόψεις σου.
-
Καλα μην υπερβαλεις κιολας. Αυτες τις μερες λες κι εχουμε πολεμο μες τις πολεις. Καθε μερα πλεον πεφτουν κορμια.
-
@cirus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@cirus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Να παω για κουριερ για να με πατησει κανα φορτηγο?
οχι ευχαριστω.@realzeus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Χάρη, φίλε μου. Θέλω να πιστεύω ότι κατανοείς ότι δεν παρερμηνεύω επίτηδες τα γραφόμενα κανενός, ειδικά τα δικά σου, και λόγω της επαφής που έχουμε. Τούτο λεχθέντος όμως, δεν μπορώ παρά να επισημάνω την δυσκολία αυτών των εργασιών. Προσωπικά είμαι παιδί της πόλης και αν και έχω ξεπατωθεί σε σωματική εργασία (από τον Στρατό, μέχρι την δική μου επιχείρηση), δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να δουλεύω σε ένα χωράφι μια ζωή. Όπως λοιπόν δεν θα το ήθελα αυτό για μένα, καταλαβαίνω και τους νέους που προσπαθούν να το αποφύγουν. Ο καθένας μας θέλει το καλύτερο για εμάς και την οικογένεια μας. Θα ήθελες ο γιος σου, Χάρη μου, να βαράει τσάπα στο χωράφι, αντί να έχει μια δουλειά γραφείου; Σου εύχομαι ολόψυχα και ειλικρινά να μην χρειαστεί να πάει ούτε κούριερ το παιδί σου, με ένα μηχανάκι, ανάμεσα στα φορτηγά...
Παίδες, νομίζω ότι έχετε χάσει τεύχη. Λόγω της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολύ μεγάλο ποσοστό των ταχυμεταφορών γίνεται πλέον με αυτοκίνητα. Δηλαδή κούριερ δεν σημαίνει πλέον μηχανάκι, αλλά και αυτοκίνητο.
Κατά τ' άλλα Αλέξανδρε, προφανώς όλοι μας θα θέλαμε για τα παιδιά μας να ξεκινήσουν από διευθυντικές θέσεις με 3-4 χιλιάρικα για αρχή. Κι εγώ αυτό θα ήθελα για την κόρη μου, αλλά δεν πρόκειται (και ούτε πρέπει) να γίνει.
Επαναλαμβάνω λοιπόν για άλλη μία φορά την ουσία αυτών που λέω: Υπάρχουν δουλειές για αποφοίτους λυκείου, που δεν απαιτούν καμία ειδίκευση ή εμπειρία, με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και εξίσου αξιοπρεπή μισθό (για τα δεδομένα της εποχής) στις οποίες δεν πάει κανείς! Είναι δυνατό κάποιοι να παραπονούνται για την ανεργία και να μην πηγαίνουν σε τέτοιες δουλειές; Μήπως είτε δεν θέλουν να δουλέψουν είτε δεν έχουν ανάγκη να δουλέψουν;
Εχω κανει παρομοια δουλεια μικροτερος, με αυτοκινητο, οχι κουριερ, αλλα σε τεχνικο κομματι.
Απαλευτη δουλεια με την κινηση στους δρομους.Χειρότερα δηλαδή από την οικοδομή ή το χωράφι;
Χωραφι δεν εχω κανει, οικοδομη εχω κανει τεχνικου τυπου δουλεια για λιγο.
Ειναι πιο ξεκουραστα στον δρομο, πολυ πιο επικινδυνα ομως.
Ο δρόμος (ειδικά με αυτοκίνητο, όπως μας είπες ότι έχεις κάνει) είναι πιο επικίνδυνος από την οικοδομή (που επίσης έχεις κάνει);
Μάλιστα... Δηλαδή αδίκως είναι υποχρεωτικά στην οικοδομή, κράνος, φωσφορίζον γιλέκο και παπούτσια εργοταξίου;
Εσύ θα κάνεις το άσπρο μαύρο για να υποστηρίξεις την ανεδαφική σου θέση!Ναι,χαμος γινεται στις οικοδομες απο κρανη και γιλεκα. Μαλλον η μονη οικοδομη που εχεις περασει ειναι το εργοταξιο του μετρο στο κολωνακι.
Και φυσικα ο δρομος ειναι πιο επικινδυνος, με τους πιθηκους που οδηγανε.Ο νομος είναι συγκεκριμένος για την οικοδομή και είναι απαραίτητα. Αν δεν τα φοράνε κοίτα κάτω:
Στον δρόμο είναι συγκεκριμένος ο νόμος για κράνος και ζώνη
Το ίδιο πιθηκοι είναι και αυτοι στις οικοδομές που δεν φοράνε κράνος όπως στον δρόμο οι μηχανόβιοι ή ζωνη οι οδηγοί αυτοκινήτων
η οικοδομη είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνη σε σχέση με τον δρόμο
Στα σπιτια που δουλευα κινδυνευα μονο αμα εκανα εγω μαλακια. Αρα δικο μου το προβλημα.
Στο δρομο κινδυνευω απο 50.000 διαφορετικους οδηγους την ημερα.δικο σου το πρόβλημα είναι ετσι και αλλιώς γιατι εσυ θα τραυματιστείς ασχετως ποιος κάνει μ@λ@κία.
δεν είναι ενταξει να τραυματιστείς αν φταις εσυ και λάθος αμα φταίει ο αλλος.
Το θεμα είναι να προφυλαχτεις από οπου και να είναι η μαλακία.
Δεν καταλάβαινω αυτο το σκεπτικό
δηλαδη οι ζώνες και οι αερόσακοι να προγραμματιστούν να μην σε σώζουν αν φταις εσύ????
Τι άλλο θα διαβασω θέε μου.στις οικοδομές είναι πολύ περισσότεροι οι κίνδυνοι από ενα αμάξι ειδικα μεσα σε πόλη που οι ταχύτητες είναι μικρες λόγω κίνησης και τα αυτοκίνητα παρέχουν πλεον σιγουρια με τοσα συστηματα ασφαλείας που υπάρχουν
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ για να υποστηριξεις τις απόψεις σου.
Ναι, κινδυνος απο 12v και κατσαβιδι Vs κινδυνος απο suv που περναει με κοκκινο, εσυ θεωρεις οτι το πρωτο ειναι πιο επικινδυνο.
seems legit
-
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@cirus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@cirus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@harisma23 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@ntinaras said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Να παω για κουριερ για να με πατησει κανα φορτηγο?
οχι ευχαριστω.@realzeus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Χάρη, φίλε μου. Θέλω να πιστεύω ότι κατανοείς ότι δεν παρερμηνεύω επίτηδες τα γραφόμενα κανενός, ειδικά τα δικά σου, και λόγω της επαφής που έχουμε. Τούτο λεχθέντος όμως, δεν μπορώ παρά να επισημάνω την δυσκολία αυτών των εργασιών. Προσωπικά είμαι παιδί της πόλης και αν και έχω ξεπατωθεί σε σωματική εργασία (από τον Στρατό, μέχρι την δική μου επιχείρηση), δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να δουλεύω σε ένα χωράφι μια ζωή. Όπως λοιπόν δεν θα το ήθελα αυτό για μένα, καταλαβαίνω και τους νέους που προσπαθούν να το αποφύγουν. Ο καθένας μας θέλει το καλύτερο για εμάς και την οικογένεια μας. Θα ήθελες ο γιος σου, Χάρη μου, να βαράει τσάπα στο χωράφι, αντί να έχει μια δουλειά γραφείου; Σου εύχομαι ολόψυχα και ειλικρινά να μην χρειαστεί να πάει ούτε κούριερ το παιδί σου, με ένα μηχανάκι, ανάμεσα στα φορτηγά...
Παίδες, νομίζω ότι έχετε χάσει τεύχη. Λόγω της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολύ μεγάλο ποσοστό των ταχυμεταφορών γίνεται πλέον με αυτοκίνητα. Δηλαδή κούριερ δεν σημαίνει πλέον μηχανάκι, αλλά και αυτοκίνητο.
Κατά τ' άλλα Αλέξανδρε, προφανώς όλοι μας θα θέλαμε για τα παιδιά μας να ξεκινήσουν από διευθυντικές θέσεις με 3-4 χιλιάρικα για αρχή. Κι εγώ αυτό θα ήθελα για την κόρη μου, αλλά δεν πρόκειται (και ούτε πρέπει) να γίνει.
Επαναλαμβάνω λοιπόν για άλλη μία φορά την ουσία αυτών που λέω: Υπάρχουν δουλειές για αποφοίτους λυκείου, που δεν απαιτούν καμία ειδίκευση ή εμπειρία, με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και εξίσου αξιοπρεπή μισθό (για τα δεδομένα της εποχής) στις οποίες δεν πάει κανείς! Είναι δυνατό κάποιοι να παραπονούνται για την ανεργία και να μην πηγαίνουν σε τέτοιες δουλειές; Μήπως είτε δεν θέλουν να δουλέψουν είτε δεν έχουν ανάγκη να δουλέψουν;
Εχω κανει παρομοια δουλεια μικροτερος, με αυτοκινητο, οχι κουριερ, αλλα σε τεχνικο κομματι.
Απαλευτη δουλεια με την κινηση στους δρομους.Χειρότερα δηλαδή από την οικοδομή ή το χωράφι;
Χωραφι δεν εχω κανει, οικοδομη εχω κανει τεχνικου τυπου δουλεια για λιγο.
Ειναι πιο ξεκουραστα στον δρομο, πολυ πιο επικινδυνα ομως.
Ο δρόμος (ειδικά με αυτοκίνητο, όπως μας είπες ότι έχεις κάνει) είναι πιο επικίνδυνος από την οικοδομή (που επίσης έχεις κάνει);
Μάλιστα... Δηλαδή αδίκως είναι υποχρεωτικά στην οικοδομή, κράνος, φωσφορίζον γιλέκο και παπούτσια εργοταξίου;
Εσύ θα κάνεις το άσπρο μαύρο για να υποστηρίξεις την ανεδαφική σου θέση!Ναι,χαμος γινεται στις οικοδομες απο κρανη και γιλεκα. Μαλλον η μονη οικοδομη που εχεις περασει ειναι το εργοταξιο του μετρο στο κολωνακι.
Και φυσικα ο δρομος ειναι πιο επικινδυνος, με τους πιθηκους που οδηγανε.Ο νομος είναι συγκεκριμένος για την οικοδομή και είναι απαραίτητα. Αν δεν τα φοράνε κοίτα κάτω:
Στον δρόμο είναι συγκεκριμένος ο νόμος για κράνος και ζώνη
Το ίδιο πιθηκοι είναι και αυτοι στις οικοδομές που δεν φοράνε κράνος όπως στον δρόμο οι μηχανόβιοι ή ζωνη οι οδηγοί αυτοκινήτων
η οικοδομη είναι ΠΟΛΥ επικίνδυνη σε σχέση με τον δρόμο
Στα σπιτια που δουλευα κινδυνευα μονο αμα εκανα εγω μαλακια. Αρα δικο μου το προβλημα.
Στο δρομο κινδυνευω απο 50.000 διαφορετικους οδηγους την ημερα.δικο σου το πρόβλημα είναι ετσι και αλλιώς γιατι εσυ θα τραυματιστείς ασχετως ποιος κάνει μ@λ@κία.
δεν είναι ενταξει να τραυματιστείς αν φταις εσυ και λάθος αμα φταίει ο αλλος.
Το θεμα είναι να προφυλαχτεις από οπου και να είναι η μαλακία.
Δεν καταλάβαινω αυτο το σκεπτικό
δηλαδη οι ζώνες και οι αερόσακοι να προγραμματιστούν να μην σε σώζουν αν φταις εσύ????
Τι άλλο θα διαβασω θέε μου.στις οικοδομές είναι πολύ περισσότεροι οι κίνδυνοι από ενα αμάξι ειδικα μεσα σε πόλη που οι ταχύτητες είναι μικρες λόγω κίνησης και τα αυτοκίνητα παρέχουν πλεον σιγουρια με τοσα συστηματα ασφαλείας που υπάρχουν
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ για να υποστηριξεις τις απόψεις σου.
Ναι, κινδυνος απο 12v και κατσαβιδι Vs κινδυνος απο suv που περναει με κοκκινο, εσυ θεωρεις οτι το πρωτο ειναι πιο επικινδυνο.
seems legit
Φοβερό το παράδειγμα σου, αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα.
Ενταξει φίλε οτι πεις. Με ταπωσες οπως και πριν που εγραψες ότι είναι ενταξει να τραυματιστείς αν είναι από δική σου μ@λ@κία και όχι από άλλου
ευτυχώς δεν μπορείς να τραυματιστείς από αυτα που γράφεις γιατι θα είχες πρόβλημα
-
Κινδυνοι υπαρχουν σε ολα τα επαγγελματα. Το τιμονι ομως τελευταια τρωει πολυ κοσμο. Υπαρχει μια επιπλαστη αισθηση ασφαλειας καθως μπορει να εχει γεμισει ο τοπος 5αστερα αλλα τα ατυχηματα και δυστυχηματα ειναι καθημερινα. Δεν υπαρχει μερα που να μην συμβει κατι. Κλεινουν σπιτια. Οχι μονο αυτων που σκοτωνονται μα και εκεινων που μενουν πισω να τρεχουν μια ζωη στα δικαστηρια.
Τα μετρα ασφαλειας στον κλαδο της οικοδομης εχουν βελτιωθει και για να ακουσουμε για ατυχημα ή δυστυχημα μπορει να περασουν εβδομαδες, μηνες. Μιας και ειμαστε σε φορουμ οδηγων και αυτοκινητων θα πω κατι πολυ απλο. Εαν συχνα το φορτωμενο συστηματα ασφαλειας αμαξι σας, χρειαζεται να τα ενεργοποιει δειχνει 2 πραγματα. Πως το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο, το πρωτο. Το δευτερο αφορα τον οδηγο. Αυτος μαλλον πρεπει να αναθεωρησει τον τροπο που βλεπει τους αλλους αλλα και τη θεση του αναμεσα τους. -
@spi_duster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Εαν συχνα το φορτωμενο συστηματα ασφαλειας αμαξι σας, χρειαζεται να τα ενεργοποιει δειχνει 2 πραγματα. Πως το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο, το πρωτο. Το δευτερο αφορα τον οδηγο. Αυτος μαλλον πρεπει να αναθεωρησει τον τροπο που βλεπει τους αλλους αλλα και τη θεση του αναμεσα τους
Ακριβώς! Το έχω πει και εγώ. Τα νέα αυτοκίνητα σε μαθαίνουν να οδηγείς. Δεν ξέρουμε να οδηγούμε
-
@spi_duster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Κινδυνοι υπαρχουν σε ολα τα επαγγελματα. Το τιμονι ομως τελευταια τρωει πολυ κοσμο. Υπαρχει μια επιπλαστη αισθηση ασφαλειας καθως μπορει να εχει γεμισει ο τοπος 5αστερα αλλα τα ατυχηματα και δυστυχηματα ειναι καθημερινα. Δεν υπαρχει μερα που να μην συμβει κατι. Κλεινουν σπιτια. Οχι μονο αυτων που σκοτωνονται μα και εκεινων που μενουν πισω να τρεχουν μια ζωη στα δικαστηρια.
Τα μετρα ασφαλειας στον κλαδο της οικοδομης εχουν βελτιωθει και για να ακουσουμε για ατυχημα ή δυστυχημα μπορει να περασουν εβδομαδες, μηνες. Μιας και ειμαστε σε φορουμ οδηγων και αυτοκινητων θα πω κατι πολυ απλο. Εαν συχνα το φορτωμενο συστηματα ασφαλειας αμαξι σας, χρειαζεται να τα ενεργοποιει δειχνει 2 πραγματα. Πως το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο, το πρωτο. Το δευτερο αφορα τον οδηγο. Αυτος μαλλον πρεπει να αναθεωρησει τον τροπο που βλεπει τους αλλους αλλα και τη θεση του αναμεσα τους.απλα να πω και μια προσωπικη εμπειρια.
ζητησα αντικατάσταση 2 υδρορροών που ηθελαν σκαλωσιά 4 μετρα (αναμεσα τους για να γίνουν και οι 2) και 5 οροφους υψος.
Οι ερωτησεις του μηχανικου που το εδωσα για να μην μπλέξω ως διαχειριστής και με τρεχουν
- αν θα βγει αδεια μικρης κλίμακας ή θα το κανουμε στη ζουλα
- αν θα βαλουμε σκαλωσιές τις παλιες με τα ξύλινα καδρόνια ή τις νεες μεταλικες με μπαρες ασφαλείας και εσωτερικές πτυσσόμενες σκαλες (δεν ξερω πως λεγονται)
Πήγα με αδεια και τις νεες σκαλωσιές (για να μην βρεθω μπλεγμένος σε περίπτωση ατυχήματος).
Αλλα τελικά ποιος κοιτάει την ασφάλεια ποιανού ? (γιατι ο τυπος που θα εκανε τη δουλεια θα ήταν ο ίδιος, θα του ελεγε ανέβα και άλλαζε υδρορροές)
Θεωρούμε ότι ο εργατης που θα εκανε τη δουλεια, δεν εχει περιθώριο λαθους, και αν παραπατησει ας προσεχε ?
-
@gatoz said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
σαν εργοδοτης να σας βοηθησω οτι η αγορα ειναι μικρη και συγκεκριμενη - οι ανταγωνιστες μου ειναι και ολοι φιλοι μου ή εστω 'φιλοι' μου ή σιγουρα δεν υπαρχουν μπιζνες με 'μαχαίρια αναμεσα στους ανταγωνιστες' για τετοια ζητηματα τα οποια και μπορει να δημιουργησουν εξαρτησεις μεχρι και συνεργιες οποτε ολοι λειτουργουν με αυτα!
θα το λεγε κανείς και καρτέλ δηλαδή.. εναρμονισμένες πρακτικές σύντροφε?
-
@argyn said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@gatoz said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
σαν εργοδοτης να σας βοηθησω οτι η αγορα ειναι μικρη και συγκεκριμενη - οι ανταγωνιστες μου ειναι και ολοι φιλοι μου ή εστω 'φιλοι' μου ή σιγουρα δεν υπαρχουν μπιζνες με 'μαχαίρια αναμεσα στους ανταγωνιστες' για τετοια ζητηματα τα οποια και μπορει να δημιουργησουν εξαρτησεις μεχρι και συνεργιες οποτε ολοι λειτουργουν με αυτα!
θα το λεγε κανείς και καρτέλ δηλαδή.. εναρμονισμένες πρακτικές σύντροφε?
ναι
μικρη η αγορα
πραγματι ανετα μπορει να εφαρμοστει 'κλεισιμο καριερας'
μεταξυ των τσεων αλλα και των μεσαιων υπαρχει τρομερη διασυνδεση
οποτε καθοριζουν πορειες
ανετα ας πουμε ο τσεος την α εταιρειαρας θα κανει τη χαρη στον τσεο της β για να τα εχει καλα και να ζητησει και αυτος την χαρη καποια στιγμηπροφανως για ημας τους μικρους δεν παιζουν τετοια σεναρια ακομη και αν καποιος τοθελε
-
Στις οικοδομικές εργασίες την ευθύνη για τα μέτρα ασφάλειας την έχει ο επιβλέπων μηχανικός, ένας από τους λόγους που απαιτείται οικοδομική άδεια ή μικρής κλίμακας είναι για να υπάρχει επιβλέπων που θα εφαρμόσει τα μέτρα ασφάλειας.
Οτι συχνά ο επιβλέπων είναι απών, ισχύει, αλλά ας σκεφτούμε πόσα τον πληρώνουμε τελικά, τι ευθύνη έχει αναλογικά και τελικά αν πει στους εργάτες να βάλουν π.χ. κράνος ή να μην πάνε με τη σαγιονάρα πόσο οι εργάτες θα τον γράψουν και ο εργοδότης θα προτιμήσει να τον αλλάξει αντι να τα βάλει με τους τεχνίτες (αφού μηχανικό βρίσκεις αλλά τεχνίτη δύσκολα). Φυσικά, όταν ο εργάτης πέσει από τη σκαλωσιά, ο μηχανικός θα πάει μέσα, κατά τα άλλα όμως πολύ σπάνια εφαρμόζονται όσα λέει ο νόμος για μέτρα ασφάλειας σε έργα, με εξαίρεση τα μεγάλα έργα (π.χ. μετρό) όπου μπαίνουν μέσα ξένοι εργοδότες και μαζεύονται οι έξυπνοι. Υπάρχονυ βέβαια και εξαιρέσεις, αλλά προύποθέτει να έχεις δικά σου συνεργεία και να μην απασχολείς τον α και β τεχνίτη, πόσοι τέτοιοι υπάρχουν ;
Τα εργοτάξια είναι πολύ επικίνδυνοι χώροι. Πολλά ατυχήματα γίνονται αλλά δεν γίνονται γνωστά. Θα είχε ενδιαφέρον μια στατιστική σύγκριση του πόσοι επαγγελματίες αναλογικά έχουν ατύχημα σε εργοτάξια και πόσοι κατά την οδήγηση στο πλαίσιο της εργασίας τους, αλλά αν θέλουμε να κάνουμε σύγκριση των οδικών με τα εργατικά ατυχήματα πρέπει να γίνει αναγωγή ανα εργαζόμενο, και όχι αριθμητική σύγκριση αφού μας ενδιαφέροι πόσοι κατά την εργασία τους έπαθαν ατύχημα. -
Σήμερα ήταν μια σημαντική μέρα στη ζωή μου. Από τις πιο σημαντικές. Νιώθω μια περιφάνια, ένα μούδιασμα, χαρά συγκίνηση, πολλά συναισθήματα που δεν μπορώ να τα περιγράψω.
Η κόρη μου στην τρυφερή ηλικία των 17 χρονών και 6 μηνών ξεκινησε να εργάζεται πρώτη φορά. Πραγματικά δεν μπορώ να περιγράψω πως αισθάνομαι. Σα να βλέπω αστεράκια όπου κοιτάξω...
Ξυπνήσαμε σήμερα το πρωί την πήγα και την άφησα στο ξενοδοχείο και έφυγα. Την έβαλαν στο εστιατόριο βοηθό σερβιτόρου ή κάτι τέτοιο. Το απόγευμα πριν λίγο που σχόλασε μιλήσαμε στο τηλέφωνο ακουγόταν κομμάτια νόμιζα ότι θα την έπαιρνε ο ύπνος από την κούραση. Ζορίστηκε το κορίτσι μου. Είναι αλήθεια ότι γενική την είχα πριγκίπισσα τόσα χρόνια, δεν είχε μάθει σε τέτοιες συνθήκες. Τα κατάφερε όμως. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, όπως λένε στο Σ.Υ.Π. στη Λαμία. Έχει ακόμα 2 μήνες και κάτι μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου που θα ανοίξουν τα σχολεία.
Βέβαια μέχρι να φτάσουμε στην πρόσληψη περάσαμε από 40 κύμματα. Έπρεπε να κάνουμε εξετάσεις, μας ζήτησαν ακτινογραφία θώρακα και καλλιέργεια κοπράνων. Μας ζήτησαν βιβλιάριο εμβολίων, 3 φωτογραφίες, ΑΦΜ, ΑΜΑ να πάμε στον επόπτη εργασίας να μας βγάλει βιβλίαρειο να το πάμε στο ΙΚΑ για θεώρηση και να πάμε πίσω στον επόπτη να μας βάλει υπογραφές. Έγινε ένα νταβαντούρι 3-4 φορές πάνω κάτω αφού είναι γνωστό ότι οι δημόσιες υπηρεσίες δεν βοηθάνε. ¨΄Οχι θέλω 3 σφραγίδες εσείς φέρατε 2" ή το κορυφαίο που μας ζήτησαν υπεύθυνη δήλωση από τον εργοδότη που να αναφέρονται συγκεκριμένα πράγματα για τον επόπτη εργασίας, την οποία υπεύθυνη δήλωση όταν την πήγα σε μια βλαμμένη μόνο που δεν με έβρισε. "Αυτό κύριε είναι ένα απλό χαρτί εγώ θέλω υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105" μου είπε με απότομο και αυστηρό ύφος. Ρωτάω λοιπόν κι εγώ ευγενικά "ωραία, τουλάχιστον οι υπόλοιπες πληροφορίες που θέλετε έχουν διατυπωθεί σωστά? "
ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΚΥΡΙΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 105"
"ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΙΛΗΣΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ"
Οπότε χαμήλωσε τον τόνο της φωνή της το κοιτάζει και μου λέει "Ναι εντάξει είναι"Τέλος καλό όλα καλά βέβαια, άξιζε τον κόπο...
-
Και μία κόρη φίλου, ορκίστηκε πριν 1 μήνα, είχε πάρει το πτυχίο της βέβαια πριν λίγους μήνες και έστελνε βιογραφικά και βρήκε 2-3 περιπτώσεις που της άρεσαν και πλέον ξεκίνησε σε μία από αυτές.
Το καλό είναι ότι και πολλοί συμφοιτητές της βρήκαν δουλειά γρήγορα.
Μισθός καλός για πρώτος μισθός, σχεδόν 4ψήφιος καθαρός...
-
@criuser said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Και μία κόρη φίλου, ορκίστηκε πριν 1 μήνα, είχε πάρει το πτυχίο της βέβαια πριν λίγους μήνες και έστελνε βιογραφικά και βρήκε 2-3 περιπτώσεις που της άρεσαν και πλέον ξεκίνησε σε μία από αυτές.
Το καλό είναι ότι και πολλοί συμφοιτητές της βρήκαν δουλειά γρήγορα.
Μισθός καλός για πρώτος μισθός, σχεδόν 4ψήφιος καθαρός...
Εντάξει εμάς είναι αρκετά κάτω από τετραψήφιο, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο σκοπός δεν είναι τόσο πολύ να έχει ένα καλό μισθό. Θέλαμε να βγει έξω να πιεστεί, να δει πως βγαίνει το χρήμα, να μάθει να "κολυμπάει" σε δύσκολες ... θάλασσες.
-
@criuser said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Και μία κόρη φίλου, ορκίστηκε πριν 1 μήνα, είχε πάρει το πτυχίο της βέβαια πριν λίγους μήνες και έστελνε βιογραφικά και βρήκε 2-3 περιπτώσεις που της άρεσαν και πλέον ξεκίνησε σε μία από αυτές.
Το καλό είναι ότι και πολλοί συμφοιτητές της βρήκαν δουλειά γρήγορα.
Μισθός καλός για πρώτος μισθός, σχεδόν 4ψήφιος καθαρός...
Που βρήκαν δουλειά, σε τι κλάδο;
Σήμερα πρώτος μισθός κάτω από 950 είναι θέμα εάν είναι με πτυχίο και στο αντικείμενο. Ανεβαίνει μέσα σε 2 ετη αλλά κολλάει για αρκετά στο 1200αρι με πολλά ζόρια.
Μετά πάμε σε εξειδικευμένες θέσεις που δικαιολογούν υψηλότερους μισθούς αρκετά σύντομα.
Παλιά με 950-1000 πρώτο μισθό κάναμε πάρτι. Πλέον έτσι όπως φτάσαμε δεν φτάνουν τα 900-950 ευρώ για να ζήσει ένα άτομο άνετα όπως παλαιότερα, μόνο του, με σπίτι, γκαρσονιέρα στα 350-400 ευρώ.
-
@megane98hp said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Έπρεπε να κάνουμε εξετάσεις, μας ζήτησαν ακτινογραφία θώρακα και καλλιέργεια κοπράνων.
Για να βγάλετε βιβλιάριο υγειονομικού ελέγχου? Εγώ δίνω 20€ στον παθολόγο μου και είναι έτοιμο.
Τελευταία φορά που πήγα κόπρανα πρέπει να ήταν πριν 20 χρόνια.
Μπράβο στο κορίτσι, δύσκολη περίοδο για "πρωτοεμφανιζόμενη" η εστίαση και μάλιστα σεζόν, κατευθείαν στα βαθιά.
-
@lap said in [Ελλάδα , εργασία , αμοιβές ,
Που βρήκαν δουλειά, σε τι κλάδο;
Σήμερα πρώτος μισθός κάτω από 950 είναι θέμα εάν είναι με πτυχίο και στο αντικείμενο. Ανεβαίνει μέσα σε 2 ετη αλλά κολλάει για αρκετά στο 1200αρι με πολλά ζόρια.
Μετά πάμε σε εξειδικευμένες θέσεις που δικαιολογούν υψηλότερους μισθούς αρκετά σύντομα.
Παλιά με 950-1000 πρώτο μισθό κάναμε πάρτι. Πλέον έτσι όπως φτάσαμε δεν φτάνουν τα 900-950 ευρώ για να ζήσει ένα άτομο άνετα όπως παλαιότερα, μόνο του, με σπίτι, γκαρσονιέρα στα 350-400 ευρώ.
Μπορει lap να παιρνει επιδομα θεσης ,ανθυγυεινο,κυριακες,νυχτερινο εκτος εδρας,ωραριο,bonus.Ειναι πολλα που μπορει να σου ανεβασουν τον μισθο.
-
Μόνο το bonus βλέπω πιο πιθανό να σου πω την αλήθεια. Και αυτό διότι αυξάνει τον τζίρο. Να σου πληρώσουν ανθυγιεινα;;;....χαχαχα.
Μόνο στο δημόσιο τέτοια.
-
@yem said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Τελευταία φορά που πήγα κόπρανα πρέπει να ήταν πριν 20 χρόνια.
Εγώ πάντως τώρα που το λέτε θα κάνω καιρό να παραγγείλω σοκολατίνα σε εστιατόριο. Πόσο μάλλον αν το προσωπικό είναι δυσαρεστημένο απο την διεύθυνση.
-
@lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Μόνο το bonus βλέπω πιο πιθανό να σου πω την αλήθεια. Και αυτό διότι αυξάνει τον τζίρο. Να σου πληρώσουν ανθυγιεινα;;;....χαχαχα.
Μόνο στο δημόσιο τέτοια.
Lap πιστεψε με πως σε αυτο εισαι λαθος .Γιατι το γνωριζω προσωπικα ποιο ευκολα ειναι στον ιδιωτικο παρα στο δημοσιο το ανθυγιεινο.
Εγω πληρωνομαι απο το ενιαιο μισθολογιο και αν σου πω τι κανω στην βαρδια μου οχι ανθυγιεινο θα επρεπε να παιρνω αλλα επι2,αλλα τιποτα.Ενω στο ιδιωτικο παιρνουν αρκετα επαγγελματα.
Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....