-
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
Μια φορά στο στρατό το 2004 με καναδέζα και μια τώρα.
290 GD με τον πεντακύλιδρο τουρμποντίζελ και το 4άρι αυτόματο. Πάρτι κάναμε τότε που τα παραλάβαμε...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
Μια φορά στο στρατό το 2004 με καναδέζα και μια τώρα.
290 GD με τον πεντακύλιδρο τουρμποντίζελ και το 4άρι αυτόματο. Πάρτι κάναμε τότε που τα παραλάβαμε...
Mini διόρθωση Δία
Η αυτόματη Καναδέζα ήταν η 290GDT με τον πεντακυλινδρο τουρμποντιζελ
Η 290GD ήταν ατμοσφαιρική με χειροκίνητο -
@realzeus said in Οδήγησα....:
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
Μια φορά στο στρατό το 2004 με καναδέζα και μια τώρα.
290 GD με τον πεντακύλιδρο τουρμποντίζελ και το 4άρι αυτόματο. Πάρτι κάναμε τότε που τα παραλάβαμε...
Ρουφάει όμως η άτιμη....
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
vw golf πετρέλαιο 2 λίτρο 150 άλογα DSG.
Αρνητικά- Αίσθηση πατιναρίσματος πολλές φορές
Ελέω DSG, είναι χαρακτηριστικό του....κιβώτιο για κλωτσιές. Μόνο για πολύ συγκεκριμένη χρήση κάνει, όχι για καθημερινό αμάξι. Αλλά μας το φόρτωσε και αυτό η κατάπτυστη.
Πατιναρουν τα DSG της VAG δλδ ?
Εξαρταται και απο το προγραμμα οδηγησης που θα επιλεξεις Γιατι το S tronic στο audi S3 δεν πατιναριζε καθολου . -
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@gtsartsal said in Οδήγησα....:
vw golf πετρέλαιο 2 λίτρο 150 άλογα DSG.
Αρνητικά- Αίσθηση πατιναρίσματος πολλές φορές
Ελέω DSG, είναι χαρακτηριστικό του....κιβώτιο για κλωτσιές. Μόνο για πολύ συγκεκριμένη χρήση κάνει, όχι για καθημερινό αμάξι. Αλλά μας το φόρτωσε και αυτό η κατάπτυστη.
Πατιναρουν τα DSG της VAG δλδ ?
Εξαρταται και απο το προγραμμα οδηγησης που θα επιλεξεις Γιατι το S tronic στο audi S3 δεν πατιναριζε καθολου .Το DSG μπορείς να το κατηγορήσεις για άλλα κουσούρια αλλά όχι για πατινάρισμα! Το Golf που αναφέρθηκε παραπάνω προφανώς είχε κάποιο πρόβλημα και έδωσε τη ευκαιρία στο Φάνη να του κολλήσει ένα ακόμα στραβό……..
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Πατιναρουν τα DSG της VAG δλδ ?
Στην κίνηση και στο ξεκίνημα πάρα πολύ. Σε οδήγηση στην Ε.Ο καθόλου.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Πατιναρουν τα DSG της VAG δλδ ?
Στην κίνηση και στο ξεκίνημα πάρα πολύ. Σε οδήγηση στην Ε.Ο καθόλου.
Πάντως Φάνη στο Tucson δεν έχω νιώσει κάτι... Πως αντιλαμβάνεσαι την έννοια του πατιναρίσματος; Κραδασμό, θόρυβο, κάτι άλλο; Είναι ίσως λίγο απότομο στο ξεκίνημα και θέλει περισσότερη προσοχή από ότι στο αυτόματο με τον μετατροπέα ροπής του CR-V.
-
O μόνος τρόπος να πατινάρει DSG είναι να έχει το αμάξι πρόγραμμα και να μην έχει αντίστοιχα επαναπρογραμματιστεί και το κιβώτιο. Στα πιο μικρά 1.0αρια και 1.5αρια αυτό που μοιάζει με πατινάρισμα είναι η προσπάθεια του μοτέρ να σπουλάρει την τουρμπίνα και νιώθεις εκεί ένα κενό δύναμης. Σε 2λτ δεν παίζει αυτό...το δικό μου 1η δε χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου. Για δεύτερόλεπτα την κρατάει σε κάνα φανάρι και πετάει 2α στα 10χαω ξέρω γω.
-
Η δική μου αίσθηση πατιναρίσματος ήταν ότι το κιβώτιο κρατούσε το 'συμπλέκτη' περισσότερη ώρα από ότι έχω συνηθίσει με τα χειροκίνητα και όχι μόνο σε κίνηση ή σε ξεκίνημα.
Να αναφέρω ότι αυτοκίνητο ήταν 05/2022 και είχε μόλις 18.000 χλμ και δεν νομίζω να είχε κάποιο θέμα. -
@npapanik said in Οδήγησα....:
Πάντως Φάνη στο Tucson δεν έχω νιώσει κάτι... Πως αντιλαμβάνεσαι την έννοια του πατιναρίσματος; Κραδασμό, θόρυβο, κάτι άλλο; Είναι ίσως λίγο απότομο στο ξεκίνημα και θέλει περισσότερη προσοχή από ότι στο αυτόματο με τον μετατροπέα ροπής του CR-V.
Για Τουσόν δεν γνωρίζω (αν και λένε ότι είναι καλύτερα από τα κιβώτια του φαγκ, τα μικρά τουλάχιστον). Σε φαγκ, το πατινάρισμα το νοιώθεις ακριβώς όπως όταν πατινάρεις σε ένα χειροκίνητο για να ξεκινήσεις (σε ανηφόρα π.χ) χωρίς να σου σβήσει.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@npapanik said in Οδήγησα....:
Πάντως Φάνη στο Tucson δεν έχω νιώσει κάτι... Πως αντιλαμβάνεσαι την έννοια του πατιναρίσματος; Κραδασμό, θόρυβο, κάτι άλλο; Είναι ίσως λίγο απότομο στο ξεκίνημα και θέλει περισσότερη προσοχή από ότι στο αυτόματο με τον μετατροπέα ροπής του CR-V.
Για Τουσόν δεν γνωρίζω (αν και λένε ότι είναι καλύτερα από τα κιβώτια του φαγκ, τα μικρά τουλάχιστον). Σε φαγκ, το πατινάρισμα το νοιώθεις ακριβώς όπως όταν πατινάρεις σε ένα χειροκίνητο για να ξεκινήσεις (σε ανηφόρα π.χ) χωρίς να σου σβήσει.
Δεν έχω νιώσει τίποτα τέτοιο στο Tucson Φάνη.
Από το manual:
• Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υιοθε-
τεί ένα διπλό συμπλέκτη ξηρού
τύπου, που επιτρέπει καλύτερη
απόδοση επιτάχυνσης και καλύτερη
κατανάλωση καυσίμου ενώ οδηγείτε.
Όμως διαφέρει από ένα συμβατικό
αυτόματο κιβώτιο επειδή δεν έχει
μετατροπέα ροπής. Αντίθετα, η
αλλαγή από τη μια ταχύτητα στην
άλλη γίνεται με ολίσθηση του
συμπλέκτη, ειδικά σε χαμηλές
ταχύτητες.
Ως αποτέλεσμα οι αλλαγές ταχυτήτων
είναι ορισμένες φορές πιο αισθητές
και μπορεί να αισθανθείτε μια μικρή
δόνηση καθώς η ταχύτητα του άξονα
μετάδοσης συμπίπτει με την ταχύτητα
του άξονα κινητήρα. Αυτή είναι κανο-
νική κατάσταση για το κιβώτιο διπλού
συμπλέκτη. -
Πολύ αναλυτικό μάνουαλ και μπράβο που αναφέρουν την διαφορά με το αυτόματο με μετατροπέα (που είναι και το σωστό αυτόματο).
-
Πλέον μερικοί κατασκευαστές κρατούν το πλανητικό σύστημα, αλλά καταργούν τον μετατροπέα, γιατί δεν αρέσει η αίσθηση στους οδηγούς. Τον αντικαθιστούν με συμπλέκτες. Η κάθε υλοποίηση έχει τα υπέρ και τα κατά της, ασχέτως τι σας λέει ο Φάνης...
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Πλέον μερικοί κατασκευαστές κρατούν το πλανητικό σύστημα, αλλά καταργούν τον μετατροπέα, γιατί δεν αρέσει η αίσθηση στους οδηγούς. Τον αντικαθιστούν με συμπλέκτες. Η κάθε υλοποίηση έχει τα υπέρ και τα κατά της, ασχέτως τι σας λέει ο Φάνης...
Ποιος το έχει κάνει αυτό? Δεν ξέρω κανέναν, εκτός της Φορντ και αυτό έχει και μετατροπέα και συμπλέκτη. Ο μετατροπέας ροπής είναι ό,τι καλύτερο και αυτόματο κιβώτιο χωρίς αυτόν δεν νοείται, είναι μια μπούρδα και μισή.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
Πλέον μερικοί κατασκευαστές κρατούν το πλανητικό σύστημα, αλλά καταργούν τον μετατροπέα, γιατί δεν αρέσει η αίσθηση στους οδηγούς. Τον αντικαθιστούν με συμπλέκτες. Η κάθε υλοποίηση έχει τα υπέρ και τα κατά της, ασχέτως τι σας λέει ο Φάνης...
Ποιος το έχει κάνει αυτό? Δεν ξέρω κανέναν, εκτός της Φορντ και αυτό έχει και μετατροπέα και συμπλέκτη. Ο μετατροπέας ροπής είναι ό,τι καλύτερο και αυτόματο κιβώτιο χωρίς αυτόν δεν νοείται, είναι μια μπούρδα και μισή.
Mercedes και Mazda μου έρχονται πρόχειρα. Είσαι πιο δογματικός και από παλαιοημερολογίτη μοναχό όμως.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
Mercedes και Mazda μου έρχονται πρόχειρα. Είσαι πιο δογματικός και από παλαιοημερολογίτη μοναχό όμως.
Δεν το γνωρίζω για καμία από τις 2, 1η φορά το ακούω!! Ειδικά Μαζντα έχει Aisin κλασσικό χρόνια.
Δογματικός δεν είμαι, απλά λέω την αλήθεια με επιχειρήματα.
-
Mercedes-AMG developed the 9-speed MCT "Multi Clutch Technology" planetary automatic transmission.
The MCT transmission is essentially the 9G-Tronic automatic transmission without a torque converter. Instead of a torque converter, it uses a compact wet startup clutch to launch the car from a stop and also supports computer-controlled double-clutching. The MCT (Multi-Clutch Technology) acronym refers to a planetary (automatic) transmission's multiple clutches and bands for each gear.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_9G-Tronic_transmissionAs you would expect for a company that focuses on the driver experience across every model it produces, the Mazda CX-60 also sees the debut of new mechanical technology designed with the driving experience at its heart. Mated to a 327ps and 500Nm e-Skyacvtiv powertrain, which combines a Skyactiv-G 2.5-litre four-cylinder petrol engine with a 129kW electric motor and a 17.8 kWh high-capacity battery, the Mazda CX-60 sees the debut of Mazda’s new eight-speed automatic transmission.
Designed to offer drivers a smooth and responsive gear shift with slick steps between ratios, it achieves the right balance between driver engagement, comfort, dynamic performance and environmental efficiency. The new transmission shifts gears in the same manner as a torque converter gearbox – via planetary gears and multi-plate clutches – but it does not have a hydraulic converter as an input clutch, instead it has a multiplate clutch as well as an integrated electric motor/generator. By replacing the torque converter with a clutch, the torque of the engine and the electric motor is transmitted directly, with a similar fast and rhythmic shifting feel akin to a manual transmission.
https://www.insidemazda.co.uk/2022/03/15/all-new-mazda-cx-60-sees-debut-of-ground-breaking-new-technology/Επιχειρήματα πάντως δεν βλέπω, απλά θρησκευτική προσήλωση στον μετατροπέα...
-
Γενικότερα από τότε που βγήκαν τα mild hybrids και full hybrids με τα ηλεκτρικά μοτέρ τους είναι δυνατή η συμβολή τους κατά την αλλαγή ταχυτήτων
-
Να δουμε την αξιοπιστια αυτου του συστηματος. Ο μετατροπεας ροπης ηταν αντιοικονομικος.
-
Οδήγησα....