@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσο για τα κερδη των μετοχων, στο συστημα που εχουμε υπηρχαν και θα υπαρχουν σε ολες τις εταιρειες.
Εγω προσωπικα δεν ειμαι υπερμαχος του συστηματος αυτου και το εχω δηλωσει επανειλημμενα. Εσυ παλι εισαι. Απλα οι μετοχοι της τεσλα ειναι "καλοι" μετοχοι μαλλον με βαση το σκεπτικο σου ενω της bmw ειναι "κακοι". Γιατι ετσι.
Όχι, μη τα γυρίζεις όπως σου αρέσει τώρα.
Πριν κάτι σελίδες έκανες σταυροφορίες για τους μετόχους και τους μεγιστάνες που υποστηρίζω με την υποθετική επιλογή μου να αγόραζα ένα Τέσλα.
Όταν εσύ αγόρασες την bmw σου των 45-50Κ τότε δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι στηρίζεις μεγιστάνες και μετόχους. Ποσο μάλλον όταν η bmw ήταν και ειναι από τις λίγες εταιρίες παγκοσμίως με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Δηλαδή τι έκανες;
Πήρες χρήματα από τον τζίρο την ελληνικής οικονομίας και αντί να τα γυρίσεις πίσω σε αυτήν, επέλεξες να αγοράσεις ένα πριμιουμ σπορτίφ αυτοκίνητο πληρώνοντας μια υπεραξία η οποία πήγε στις τσέπες των μεγαλομετόχων και των Γκόλντεν Μπόις της εταιρίας.
Όταν όμως το έπραττες αυτό, ήταν απλά μια τυχαία μέρα.Δηλαδή ενώ θα μπορούσες να επιλέξεις ένα πιο ταπεινό όχημα και τα υπόλοιπα χρήματα να τα διαθέσεις στην ελληνική οικονομία, εσύ σκέφτηκες ότι ήθελες κάτι καλό για τον εαυτό σου....το οποίο ρυπαίνει κιόλας.
Οταν όμως κάποιος ονειρεύεται, ούτε καν το έκανε πράξη αλλά το συζητά, να αποκτήσει ένα Τέσλα διότι του αρέσει ως όχημα και ναι είναι και οικολογικό τότε για εσένα είναι υπέρμαχος των μεγιστανων και των μεγαλομετόχων.
Έχεις καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά με την απέχθεια σου στα ηλεκτρικά;
Δεν έχει ειρμό η σκέψη σου!
Όλες αυτές οι παρεμβάσεις σου κατά των ηλεκτρικών και όσων τα καλοβλεπουν έχουν μια αφετηρία σκέψης την οποία και ανέφερες. Ότι δηλαδή θέλεις να πηγαίνεις στο εξοχικό σου με την bmw σου και το πεντάλ στο πάτωμα και να γεμίζεις γρήγορα σε κάποιο βενζινάδικο γιατί βαριέσαι να περιμενεις.
Όλες οι άλλες σάλτσες, περί λαού, συστήματος κτλ είναι να χαμε να λέγαμε.