-
"Volkswagen will present the production version of the ID.2all for the European market in 2025. The goal is a starting price of less than 25,000 euros.
The production version of the ID.2all is one of ten new electric models that will be launched by Volkswagen by 2026. This year alone will see the introduction of the new ID.3, the ID. Buzz with long wheelbase and the ID.7. This will be followed by a compact electric SUV in 2026 and, in spite of all the challenges, Volkswagen is also working on an electric car at a price of less than 20,000 euros. This will give the car manufacturer the widest range of electric vehicles compared with its competitors, and the company is aiming to achieve an electric car share of 80% in Europe. Volkswagen Passenger Cars has previously based its calculations on a share of 70%."
Λογικά εννοούν τιμή εργοστασίου χωρίς την επιδότηση. Σωστά;
-
Μωρέ θα το σκίσω κι όσο αντέξει. 8 χρόνια δε θα δώσουν για τις μπαταρίες? Ας τα βγάλει κι είμαι οκ. Όλη μέρα μ' αυτό θα 'μαι.
Δεν πιστεύω την τιμή όμως, το δηλώνω ξεκάθαρα. Ούτε το polo δεν μπορούν να βγάλουν οι Γερμανοί με 25k, έχουν πολύ ακριβή παραγωγή. Αν τα καταφέρουν τρώμε πολύ δούλεμα αυτό τον καιρό με τις τιμές των αυτοκινήτων.
-
Αν ας πούμε το φορτιζεις μέχρι το 80% της μπαταρίας τότε αυτή θα πάει πολύ πάνω από 12-15 έτη. Αυτό είναι το μυστικό τους.
-
Επαναφέρω ένα ερώτημα που δεν χρήζει εύκολης απάντησης. Ποιος αγοράζει ορίτζιναλ θερμικό μεσα σε τόσες καταιγιστικές εξελίξεις;
Εδώ σας θέλω
Δεν έχω απάντηση, παρόλο που αγόρασα πρόσφατα υβριδικό, υπάρχει και η άποψη 'ας πάρω το τελευταίο μου θερμικό, και όσο αντέξει", δεν είμαι προκατειλημμένος και μιλάω ειλικρινά. -
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν τα καταφέρουν τρώμε πολύ δούλεμα αυτό τον καιρό με τις τιμές των αυτοκινήτων.
Το ότι έχει πέσει δούλεμα εδώ και καιρό είναι δεδομένο. Έπεσε πολύ χρήμα επί covid, και κάπως πρέπει αυτό να ξαναμαζευτει...
-
Eγώ και δεν το μετανιώνω στιγμή. Θερμικό χωρίς καμία ηλεκτρική υποβοήθηση. Δε βλέπω λόγω άλλωστε να φοβάμαι. Έχουμε πολλά χρόνια για την κατάργηση των θερμικών κινητήρων και δεν αξίζει να επενδύουμε σε φόβους από Κασσάνδρες της μαύρης θλίψης. Οι ΜΕΚ θα μας συνοδεύουν για πολλά χρόνια, στο κάτω κάτω μια ζωή την έχουμε, ας πάρουμε αυτό που θέλουμε χωρίς να σκεφτόμαστε πόσο εύκολα σε 5-6-7 χρόνια θα μπορούμε να το πουλήσουμε.
-
Είμαστε ακριβώς στην αρχή μιας νέας εποχής που η τράπουλα της θέσης στην αγορά ξαναμοιραζεται. Βρέχει δισεκατομμύρια μη πω τρισεκατομμύρια χορηγήσεων και επενδύσεων. Ανταγωνίζονται οι μεγάλες δυνάμεις με νύχια και με δόντια για το ποια θα αποκτήσει το προβάδισμα στην ηλεκτροκίνηση. Όλοι τρέχουν να παραξουν την τεχνολογία που θα τους ξεχωρίσει.
Ιδιαίτερα στον κλάδο της μπαταρίας γίνεται ένα απίστευτο πάρτι. Ένα χάος επενδύσεων, προτάσεων, ιδεών. Άλλες κακές, άλλες ανεφάρμοστες και άλλες σοβαρές.
Εσύ έκανες την καλύτερη αγορα. Στην Ελλάδα όλα αυτά θα έχουν μια χρονοκαθυστέρηση για να εμφανιστούν.
Εγώ όπως έχω πει θεωρώ οτι ακόμα είμαστε λίγο πριν γίνει η τεράστια αλλαγή όπου θα έρθει με τις νέες μπαταρίες όποια μορφή και αν έχουν.
Θα έχουν γίνει οι μεγάλες αποσβέσεις των σημερινών τεχνολογιών και θα εμφανιστούν οι game changers.
Για αυτό σας λέω. Δείτε το και λίγο ρομαντικά το όλο θέμα. Όπως την εποχή της εμφάνισης του ηλεκτρισμού στα τέλη του 19 αιώνα. Ζούμε ιστορικές στιγμές. Απολαύστε τις και αφήστε την ιστορία να σας παρασύρει.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ όπως έχω πει θεωρώ οτι ακόμα είμαστε λίγο πριν γίνει η τεράστια αλλαγή όπου θα έρθει με τις νέες μπαταρίες όποιας μορφή και αν έχουν.
Κατι μου λεει, ότι η μεγάλη αλλαγή θα είναι το πρώτο προσιτό (20Κ) μαζικό αυτοκίνητο και οι νέες μπαταρίες θα έρχονται ανα κύματα, ανά facelifts
-
Μη τους βάζεις ιδέες....χαχαχα
Άσε να μας εντυπωσιάσουν για να μας τα πάρουν.
Μόνο οι μπαταρίες έμειναν. Οι σημερινοί ηλεκτροκινητήρες είναι σε πραγματικά υψηλό και φουλ αξιόπιστο επίπεδο, ούτε κιβώτια υπάρχουν στα περισσότερα τουλάχιστον ev.
Οι μπαταρίες είναι όλη η υπόθεση.Αν και διάβαζα πως σταδιακά θα ξαναεστιασουν και στους ηλεκτρικούς κινητήρες όπου η επόμενη γενιά τους θα προσφέρει τεράστια βελτίωση στις επιδόσεις από τις ήδη εξωπραγματικές στο σήμερα. Θα εστιάσουν και στην κατανάλωση και στην αδιάκοπη υψηλή δύναμη σχεδόν μέχρι την τελική ταχύτητα. Μιλάμε για μοναδική αίσθηση!!!
Προς το παρόν χοντρικά όλοι έχουν παρόμοιας τεχνολογιας ηλεκτροκινητήρες και παλεύουν με τις μπαταρίες!
Η Τέσλα στο plaid κουφανε τους πάντες με το ηλεκτρικό μοτέρ της. Το διαδασκουν λένε στα πολυτεχνεία ως κάτι το εξτρημ συγκρικτα με τα υπόλοιπα.
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν τα καταφέρουν τρώμε πολύ δούλεμα αυτό τον καιρό με τις τιμές των αυτοκινήτων.
Όπως τα λες, αν όντως το βγάλουν με 25Κ με τέτοια τεχνολγια, τότε έχουμε πληρώσει πολύ αέρα κοπανιστο. Πριν λίγα ποστς το ίδιο αναρωτήθηκα όταν με χλεύαζαν για το tesla3. Εάν έστω με επιδότηση αγοράζεις τέτοιο όχημα στα 36Κ (6"τα 0-100 και 500 χλμ αυτονομιας) και καμιά 42-43Κ (με 3,5" 0-100 και awd) έναντι μιας απλής bmw με 120-150 άλογα τότε τόσα έτη κάποιος πλήρωνε μια υπεραξία και χαιρόταν απο πάνω.
Οι μέτοχοι που κεδιζαν τότε ήταν οι καλοί της ιστορίας. Ήταν λαϊκά παιδιά.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν τα καταφέρουν τρώμε πολύ δούλεμα αυτό τον καιρό με τις τιμές των αυτοκινήτων.
Όπως τα λες, αν όντως το βγάλουν με 25Κ με τέτοια τεχνολγια, τότε έχουμε πληρώσει πολύ αέρα κοπανιστο. Πριν λίγα ποστς το ίδιο αναρωτήθηκα όταν με χλεύαζαν για το tesla3. Εάν έστω με επιδότηση αγοράζεις τέτοιο όχημα στα 36Κ (6"τα 0-100 και 500 χλμ αυτονομιας) και καμιά 42-43Κ (με 3,5" 0-100 και awd) έναντι μιας απλής bmw με 120-150 άλογα τότε τόσα έτη κάποιος πλήρωνε μια υπεραξία και χαιρόταν απο πάνω.
Οι μέτοχοι που κεδιζαν τότε ήταν οι καλοί της ιστορίας. Ήταν λαϊκά παιδιά.
Με 60 χιλιαρικα παντως, οσο πανω κατω εκανε ενα ρημαδοτεσλα 3 χωρις επιδοτηση πριν κανα χρονο, το 2008 αγοραζες 335i που ηταν πυραυλος σε επιδοσεις, ηταν ο,τι καλυτερο σε αισθηση στην κατηγορια του και ειχε ποιοτητα εσωτερικου που τα τεσλα δεν θα αποκτησουν ποτε γιατι περα απ'την ισχυ, ελεω ηλεκτροκινησης, προκειται για ο,τι πιο basic και κακογουστο υπαρχει αυτη τη στιγμη απο μια εταιρεια με "ιστορια" 10 ετων συγκρινομενη με μια εταιρεια απ'τις πιο ιστορικες της αυτοκινησης γενικα.
Το λεω επειδη αναφερθηκες σε bmw και υπεραξιες, οχι τιποτ'αλλο.Οσο για τα κερδη των μετοχων, στο συστημα που εχουμε υπηρχαν και θα υπαρχουν σε ολες τις εταιρειες.
Εγω προσωπικα δεν ειμαι υπερμαχος του συστηματος αυτου και το εχω δηλωσει επανειλημμενα. Εσυ παλι εισαι. Απλα οι μετοχοι της τεσλα ειναι "καλοι" μετοχοι μαλλον με βαση το σκεπτικο σου ενω της bmw ειναι "κακοι". Γιατι ετσι. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με 60 χιλιαρικα παντως, οσο πανω κατω εκανε ενα ρημαδοτεσλα 3 χωρις επιδοτηση πριν κανα χρονο, το 2008 αγοραζες 335i ...
και γ@μω τα επιχειρήματα σύγκριση τιμές 2008 με 2022 παντε γράψτε τα στο απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση,
εντωμεταξύ το Μ3 χίλιες φορές καλλίτερο απο την 335 που ήταν ρουφήκτρα και ζημιάρα ,κλασική κακή bmw... -
Έρχεται και το ηλεκτρικό Φορντ....σε 4 μέρες θα αποκαλυφθεί!!
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έρχεται και το ηλεκτρικό Φορντ....σε 4 μέρες θα αποκαλυφθεί!!
To ηλεκτρικό vw με σήμα ford μάλλον θα ναι...
Youtube Video -
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
To ηλεκτρικό vw με σήμα ford μάλλον θα ναι...
Εεε ναι, το έγραψα και στο θέμα της Φορντ. Μάλλον το ID.2
-
Πείτε με απαισιόδοξο, αλλά 25Κ τέτοιο και ηλεκτρικό δεν το βλέπω, ακόμη και αν δεν έχει πάνω τίποτε από εξοπλισμό πέραν των απολύτως απαραίτητων. Το θερμικό ξεκινά από 19100 από ο,τι βλέπω. Αν πάντως γίνει κάτι τέτοιο, θα αλλάξει το παιχνίδι. Μακάρι.
Είδα χθες το Honda e, δεν εντυπωσιάστηκα. -
@polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πείτε με απαισιόδοξο, αλλά 25Κ τέτοιο και ηλεκτρικό δεν το βλέπω, ακόμη και αν δεν έχει πάνω τίποτε από εξοπλισμό πέραν των απολύτως απαραίτητων. Το θερμικό ξεκινά από 19100 από ο,τι βλέπω. Αν πάντως γίνει κάτι τέτοιο, θα αλλάξει το παιχνίδι. Μακάρι.
Είδα χθες το Honda e, δεν εντυπωσιάστηκα.Θα υπάρχουν και απο την VW FORD Stellantis σε αυτές τις τιμές αλλα δυστυχώς θα είναι εξαγγελίες και οταν θα αρχίσει η παραγωγή θα έχουμε αυτοκίνητα φαντάσματα που ελάχιστοι γνώστες και με γνωριμίες θα προλαβαίνουν να αρπάξουν (στην κυριολεξία).
Το '25 απο την άλλη θα έχουμε Αρμαγεδδών πραγματικό με τον πόλεμο τιμών των Κινεζικών BYD , τους κλώνους τους με σήματα toyota syzuki κλπ και όλα τα tesla που θα εχουν εξίσου χαμηλές τιμές χάρις τις νέες μεθόδους παραγωγής.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
To ηλεκτρικό vw με σήμα ford μάλλον θα ναι...
Εεε ναι, το έγραψα και στο θέμα της Φορντ. Μάλλον το ID.2
Δεν το ήξερα αυτό. Αν είναι joint venture η φάση τότε όντως μπορεί να κοστίζει 25κ μιας και μοιράζεται το κοστος εξέλιξης, μειώνεται το ρίσκο κτλ
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσο για τα κερδη των μετοχων, στο συστημα που εχουμε υπηρχαν και θα υπαρχουν σε ολες τις εταιρειες.
Εγω προσωπικα δεν ειμαι υπερμαχος του συστηματος αυτου και το εχω δηλωσει επανειλημμενα. Εσυ παλι εισαι. Απλα οι μετοχοι της τεσλα ειναι "καλοι" μετοχοι μαλλον με βαση το σκεπτικο σου ενω της bmw ειναι "κακοι". Γιατι ετσι.Όχι, μη τα γυρίζεις όπως σου αρέσει τώρα.
Πριν κάτι σελίδες έκανες σταυροφορίες για τους μετόχους και τους μεγιστάνες που υποστηρίζω με την υποθετική επιλογή μου να αγόραζα ένα Τέσλα.
Όταν εσύ αγόρασες την bmw σου των 45-50Κ τότε δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι στηρίζεις μεγιστάνες και μετόχους. Ποσο μάλλον όταν η bmw ήταν και ειναι από τις λίγες εταιρίες παγκοσμίως με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Δηλαδή τι έκανες;
Πήρες χρήματα από τον τζίρο την ελληνικής οικονομίας και αντί να τα γυρίσεις πίσω σε αυτήν, επέλεξες να αγοράσεις ένα πριμιουμ σπορτίφ αυτοκίνητο πληρώνοντας μια υπεραξία η οποία πήγε στις τσέπες των μεγαλομετόχων και των Γκόλντεν Μπόις της εταιρίας.
Όταν όμως το έπραττες αυτό, ήταν απλά μια τυχαία μέρα.Δηλαδή ενώ θα μπορούσες να επιλέξεις ένα πιο ταπεινό όχημα και τα υπόλοιπα χρήματα να τα διαθέσεις στην ελληνική οικονομία, εσύ σκέφτηκες ότι ήθελες κάτι καλό για τον εαυτό σου....το οποίο ρυπαίνει κιόλας.Οταν όμως κάποιος ονειρεύεται, ούτε καν το έκανε πράξη αλλά το συζητά, να αποκτήσει ένα Τέσλα διότι του αρέσει ως όχημα και ναι είναι και οικολογικό τότε για εσένα είναι υπέρμαχος των μεγιστανων και των μεγαλομετόχων.
Έχεις καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά με την απέχθεια σου στα ηλεκτρικά;
Δεν έχει ειρμό η σκέψη σου!Όλες αυτές οι παρεμβάσεις σου κατά των ηλεκτρικών και όσων τα καλοβλεπουν έχουν μια αφετηρία σκέψης την οποία και ανέφερες. Ότι δηλαδή θέλεις να πηγαίνεις στο εξοχικό σου με την bmw σου και το πεντάλ στο πάτωμα και να γεμίζεις γρήγορα σε κάποιο βενζινάδικο γιατί βαριέσαι να περιμενεις.
Όλες οι άλλες σάλτσες, περί λαού, συστήματος κτλ είναι να χαμε να λέγαμε.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα υπάρχουν και απο την VW FORD Stellantis σε αυτές τις τιμές αλλα δυστυχώς θα είναι εξαγγελίες και οταν θα αρχίσει η παραγωγή θα έχουμε αυτοκίνητα φαντάσματα που ελάχιστοι γνώστες και με γνωριμίες θα προλαβαίνουν να αρπάξουν (στην κυριολεξία).
Το '25 απο την άλλη θα έχουμε Αρμαγεδδών πραγματικό με τον πόλεμο τιμών των Κινεζικών BYD , τους κλώνους τους με σήματα toyota syzuki κλπ και όλα τα tesla που θα εχουν εξίσου χαμηλές τιμές χάρις τις νέες μεθόδους παραγωγής.
Καζαμία διαβάζεις;
Ή μήπως τελικά είσαι εκείνος ο ταξιδιώτης του μέλλοντος που ενημερώνει για τα προσεχώς;Y.Γ. Κανα σιγουράκι για το joker, μήπως και πάρω εκείνη τη μεζονέτα, για να πάρω κι εγώ κανά Tesla;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης