-
Ένα παραλληλισμο σε αυτό που λέει ο fiverg. Αντίστοιχα κινούμαστε στους αγώνες αυτοκινήτου. Άνθρωποι σε κάθε στροφή αγώνα ταχύτητας/ανάβασης/ράλι με VHF για να αναφέρουν στον "προϊσταμενο" (αλυταρχη) συμβάντα και να σταματαει ο αγώνας εάν χρειαζεται*. Δεν ξεκινάμε αν δεν έχουμε καλύψει με τον απαραίτητο αριθμό ανθρώπων (κριτών) την όποια διαδρομή. Όπως φαίνεται και ας με διορθώσει κάποιος γνωστης στην διαδρομή Αθ-Θεσ/κη έχουμε 9 σταθμούς. Μήπως άνθρωποι υπάρχουν μόνο σε αυτά τα 9 σημεία, άντε λίγα ακομα;
Αφού λοιπόν δεν λειτουργεί η αυτόματη σηματοδότηση μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν αναγκαστικα περισσότεροι άνθρωποι αλλά η γνωστή δεκοτζιδικη αλλεργία δεν το επιτρέπει; Επίσης το να βάζουμε ακόμα και σε νευραλγικά πόστα ανθρώπους με συμβάσεις καποιων μηνων είναι η επιτομη του "πάμε και όπου βγει;"*Όποιος δεν βαριέται διαβάζει από εδώ και κάτω, όπου ο αγώνας με τις περισσότερες συμμετοχές εβερ θα μπορούσε να γίνει κόλαση αν:
-
Αυτά για να καταλάβουμε που ζούμε .
Σε ένα σύστημα που βασίζεται στον ανθρώπινο έλεγχο είναι αναπόφευκτο να γίνει ανθρώπινο λάθος.
Στην περίπτωσή αυτή φαίνεται ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να μπει στο καθοδικό ρεύμα το επιβατικό. Απλά το ξέχασε εκεί ο σταθμάρχης. Τρομακτικό.
Λιώσανε στην Ευρώπη να κάνουν τα ADAS υποχρεωτικά για τα αυτοκίνητα και μεις χαρτί και ασύρματο για έλεγχο τρένων, πολύ προχώ. Old school.
Ειδήσεις που περνούσαν στα ψιλά γράμματα τόσο καιρό, τώρα προκαλούν ανατριχίλα...
1 μήνα πριν! --> "τα έργα στο σύνολο τους θα πρέπει να ολοκληρωθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου."
https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/64398_ergose-simatodotisi-kai-etcs-bazoyn-se-rages-ta-diethni-dromologia
Αν διαβάζω καλά το άρθρο, η έλλειψη σηματοδότησης ήταν ο λόγος που δεν υπήρχε διεθνής διασύνδεση με την υπόλοιπη Ευρώπη? -
Πλέον η άποψη μου είναι ότι και ο ιδιωτικός και ο κρατικός τομεας είναι για τα μπάζα πλέον.
Βασικά δεν υπάρχει ελπίδα. -
Δυστυχώς, τότε χειροκροτούσαν όλοι...
Δυστυχώς, ψαλίδι και περικοπές έγινε και στα δρομολόγια και στις γραμμές και στην ασφάλεια. -
Χθες ο δημοσιογράφος Φιλιππίδης στο Μέγκα έλεγε ότι τα τρένα δόθηκαν στους Ιταλούς με τίμημα 45 εκ. ευρώ. Η υποχρέωση τους ήταν να επενδύσουν 162 εκ. ευρώ σε βάθος 15ετιας. Επίσης το κράτος θα επιδοτεί με 50 εκ ευρώ το χρόνο για 15 χρόνια.
Πήραμε θεωρητικά 45+162(εδώ γελάμε αλλά τεσπα) σύνολο 207 εκ και δώσαμε 50 x 15 χρόνια σύνολο 750 εκ ευρώ!!!
Καταλάβατε τώρα τι επένδυση έκαναν οι μαφιόζοι....
-
Χθες ο δημοσιογράφος Φιλιππίδης στο Μέγκα έλεγε ότι τα τρένα δόθηκαν στους Ιταλούς με τίμημα 45 εκ. ευρώ. Η υποχρέωση τους ήταν να επενδύσουν 162 εκ. ευρώ σε βάθος 15ετιας. Επίσης το κράτος θα επιδοτεί με 50 εκ ευρώ το χρόνο για 15 χρόνια.
Πήραμε θεωρητικά 45+162(εδώ γελάμε αλλά τεσπα) σύνολο 207 εκ και δώσαμε 50 x 15 χρόνια σύνολο 750 εκ ευρώ!!!
Καταλάβατε τώρα τι επένδυση έκαναν οι μαφιόζοι....
Οι μαφιόζοι είναι οι Ιταλοί;
-
Χθες ο δημοσιογράφος Φιλιππίδης στο Μέγκα έλεγε ότι τα τρένα δόθηκαν στους Ιταλούς με τίμημα 45 εκ. ευρώ. Η υποχρέωση τους ήταν να επενδύσουν 162 εκ. ευρώ σε βάθος 15ετιας. Επίσης το κράτος θα επιδοτεί με 50 εκ ευρώ το χρόνο για 15 χρόνια.
Πήραμε θεωρητικά 45+162(εδώ γελάμε αλλά τεσπα) σύνολο 207 εκ και δώσαμε 50 x 15 χρόνια σύνολο 750 εκ ευρώ!!!
Καταλάβατε τώρα τι επένδυση έκαναν οι μαφιόζοι....
Οι μαφιόζοι είναι οι Ιταλοί;
Είναι γενικός ο όρος. Μην το παίρνεις προσωπικά.
-
Δεν το παίρνω προσωπικά απλά αναρωτιέμαι ποιοί είναι οι μαφιόζοι αυτοί που έδωσαν τον οργανισμό με αυτούς τους όρους και τίμημα ή αυτοί που τον πήραν..
-
Μπορεί να είναι ΚΑΙ αυτοί που υποχρέωναν τη χώρα να εκποιεί την περιουσία της με τέτοιους όρους αλλά ΚΥΡΙΩΣ εκείνοι που χρεοκόπησαν τη χώρα οπότε βρέθηκε σε αυτή τη διαδικασία...
-
Δεν το παίρνω προσωπικά απλά αναρωτιέμαι ποιοί είναι οι μαφιόζοι αυτοί που έδωσαν τον οργανισμό με αυτούς τους όρους και τίμημα ή αυτοί που τον πήραν..
Οι μαφιόζοι είναι προφανώς αυτοί που δεν έδωσαν ΟΛΟ το συγκοινωνιακό έργο και κράτησαν "το δίκτυο" για να μπορούν οι ντόπιοι εργολάβοι να "κάνουν έργα" 20ετίας-30ετίας. Με λίγα λόγια το "κράτος" που κρατάει για την "πάρτη του" υποδομές μόνο και μόνο για να τις λυμαίνονται κάποιοι.
Είδαμε "τηλεδιοίκηση" επί κρατικού ΟΣΕ, όταν δεν υπήρχαν "μαφιόζοι ιταλοί"; 2000 (που ξεκίνησε) - 2003; 2003 - 2010; 2010 - 2015;
Και μετά όταν ήρθαν οι κακοί "μαφιόζοι ιταλοί"; 2015 - 2019; 2019 - 2023; Οι κακοί "μαφιόζοι" πήραν το μεταφορικό έργο αλλά "κάτι" παρέμεινε ίδιο. Τι; Έλα ντε... -
Δεν το παίρνω προσωπικά απλά αναρωτιέμαι ποιοί είναι οι μαφιόζοι αυτοί που έδωσαν τον οργανισμό με αυτούς τους όρους και τίμημα ή αυτοί που τον πήραν..
Οι μαφιόζοι είναι προφανώς αυτοί που δεν έδωσαν ΟΛΟ το συγκοινωνιακό έργο και κράτησαν "το δίκτυο" για να μπορούν οι ντόπιοι εργολάβοι να "κάνουν έργα" 20ετίας-30ετίας. Με λίγα λόγια το "κράτος" που κρατάει για την "πάρτη του" υποδομές μόνο και μόνο για να τις λυμαίνονται κάποιοι.
Είδαμε "τηλεδιοίκηση" επί κρατικού ΟΣΕ, όταν δεν υπήρχαν "μαφιόζοι ιταλοί"; 2000 (που ξεκίνησε) - 2003; 2003 - 2010; 2010 - 2015;
Και μετά όταν ήρθαν οι κακοί "μαφιόζοι ιταλοί"; 2015 - 2019; 2019 - 2023; Οι κακοί "μαφιόζοι" πήραν το μεταφορικό έργο αλλά "κάτι" παρέμεινε ίδιο. Τι; Έλα ντε...Δεν διαφωνώ. Μέσα σε όλα αυτά όμως έδωσες μισό δις για να τρέχουν τα τρένα όπως έτρεχαν επί κράτους.
-
Μπορώ και εγώ να πω ότι φταίει ο ένας ή ο άλλος ή το κράτος ή ο ιδιώτης ή ο οποιοσδήποτε. Θα περιμένω την πραγματογνωμοσύνη, η οποία ελπίζω (αν γίνει σωστά ) να διορθώσει κάποιες από τις παθογένειες του συστήματος και να κάνει τα τραίνα ασφαλή, ή τουλάχιστον ασφαλέστερα (γιατί πάντα, μα πάντα υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος).
Ένα μεγάλο ερωτηματικό είναι αν, μετά την αποκατάσταση της γραμμής, θα επαναληφθούν τα δρομολόγια, πότε και με ποιές προϋποθέσεις. -
Μέσα σε όλα αυτά όμως έδωσες μισό δις για να τρέχουν τα τρένα όπως έτρεχαν επί κράτους.
Πρόσεχε συ, γιατί «αυτά τα λένε οι κομμουνισταί!»
Αν είσαι ένας ευηπόληπτος δημοκράτης πρέπει να χειροκροτάς που ιδιωτικοποιήθηκαν τα τρένα και κλείσαμε π.χ. το Σταθμό στο Βόλο και δεν κάθονται πλέον οι Οσετζήδες να πίνουν τσίπουρα απ' το μεσημέρι...Όχι σαν τις εποχές της Σοβιετίας, που πέρναγα απ' έξω απ' το Σταθμό έργο του Ντε Κίρικο, σήμα κατατεθέν της πόλης του Βόλου, και μύριζε γλυκάνισο το μηχανοστάσιο, ήταν συνέχεια γεμάτες επιβάτες που περίμεναν οι πλατφόρμες και τα γύρω καφέ, μπορούσα να πάρω κλινάμαξα τα μεσάνυχτα στο ιντερσίτυ και να είμαι το πρωί ξεκούραστος στην Αθήνα χωρίς αλλαγές αμαξοστοιχιών και αναμονές ωρών ενδιάμεσα, και λαγοκοιμόταν κι από ένας αργόμισθος σηματοδότης σε κάθε ισόπεδη διάβαση μέσα στην πόλη.
Τέλος αυτά τα Κομμουνιστικά. Ξεχάστε αυτά που ξέρατε.Δηλαδή, όταν κόβεις όλες αυτές τις υπηρεσίες και είναι κλειστός πλέον ο ιστορικός Σταθμός, ΠΩΣ θα βγει κέρδος για τον δήθεν «ιδιώτη επενδυτή» αν δεν του δώσεις το μισό δισεκατομμύριο, να έρθει να
βάλειτα ωραία του λεφτάααχαχαχαχαχαχα... που δεν μπορεί να γελάμε τέτοιες ώρες, αλλά τί περιμένετε από τους ανάλγητους αριστεροφασίστες... -
Έγινε το τραγικό συμβάν με τα τρένα και έβγαλαν πάλι γλώσσα οι κρατικοδίαιτοι αδαείς αριστεροί. Που επιμένουν σε αποτυχημένα μοντέλα κρατισμού του παρελθόντος, που οδήγησαν τη χώρα σε συσσώρευση χρεών και την κράτησαν δεκαετίες πίσω από τον πολιτισμένο κόσμο.
Ατυχές ότι κάποιοι άνθρωποι και κόμματα, τόσο τυφλωμένοι από τις ιδεολογικές τους εμμονές, επιμένουν στην ίδια και την ίδια συνταγή οπισθοδρόμησης και αποτυχίας.Όλες αυτές οι σιδηροδρομικές μπίζνες με τα τρένα είναι δουλειές πολύ χαμηλής κερδοφορίας. Ενημερωθείτε λίγο για τα οικονομικά δεδόμένα. 2-3% κερδοφορία στην καλύτερη περίπτωση. Γι΄αυτό κανένας ιδιώτης δεν θα επενδύσει και δεν θα ρισκάρει τα λεφτά του και στις περισσότερες χώρες τα τρένα είναι κρατικά.
Εδώ είναι Ελλάντα όμως και το κράτος απλώς δεν μπορεί. Δεν έχουμε την τεχνογνωσία, δεν έχουμε την οργανωτικότητα, δεν έχουμε τα φράγκα, δεν έχουμε τίποτα. Άρα καλώς επιλέχθηκε η σύμπραξη του Δημοσίου με μια μεγάλη εταιρεία που έχει την τεχνογνωσία και καλώς αυτή χρηματοδοτείται για τη δουλειά που κάνει. Αλλιώς δεν θα άξιζε τον κόπο να ασχοληθεί.
Τώρα το πως εφαρμόστηκαν τα παραπάνω και αν το Ελληνικό κράτος δεν μπορεί ούτε να διαχειριστεί στοιχειωδώς τις συμβατικές του υποχρεώσεις με τους Ιταλούς, είναι κι αυτό αντικείμενο συζήτησης.
Αν είναι ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ας τα χαρίσουν, ας τα δώσουν ΤΖΑΜΠΑ. Και να πληρώνουν κιόλας τον ιδιώτη, αρκεί να μη σκοτώνεται ο κόσμος. -
Αν είναι ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ας τα χαρίσουν, ας τα δώσουν ΤΖΑΜΠΑ. Και να πληρώνουν κιόλας τον ιδιώτη, αρκεί να μη σκοτώνεται ο κόσμος.
Μέγιστος Βαρουφάκης:
03/02/2015
Πουλάμε τον ΟΣΕ ακόμη και για 1 ευρώ...
...αρκεί να δοθούν εγγυήσεις για έργα
https://www.protothema.gr/economy/article/448415/varoufakis-poulame-ton-ose-akomi-kai-gia-1-euro/ -
Αν είναι ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ας τα χαρίσουν, ας τα δώσουν ΤΖΑΜΠΑ. Και να πληρώνουν κιόλας τον ιδιώτη, αρκεί να μη σκοτώνεται ο κόσμος.
Είναι ένα ερώτημα αυτό. Οι βασικοί οδικοί άξονες παραχωρήθηκαν και σαν αποτέλεσμα ο κόσμος ΔΕΝ σκοτώνεται. Έχουμε την πολυτέλεια αντί να μιλάμε για πολύνεκρα δυστυχήματα να γκρινιάζουμε πλέον για το αν κλείνουν ή δεν κλείνουν οι δρόμοι όταν βρέχει ή χιονίζει.
Παρόλα αυτά υπάρχει η άποψη ότι όχι μόνο καλώς δεν δόθηκαν αντίστοιχα τα σιδηροδρομικά δίκτυα σε ιδιώτες (και εν έτη 2023 εξαρτόμαστε ακόμη από χειροκίνητες διαδικασίες) αλλά ότι και κακώς παραχωρήθηκε και το συγκοινωνιακό έργο.
Δεν είναι ώρα για συμπεράσματα, θα βγουν στην πορεία, απλά ας προβληματιστούμε.
-
Αν είναι ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ας τα χαρίσουν, ας τα δώσουν ΤΖΑΜΠΑ. Και να πληρώνουν κιόλας τον ιδιώτη, αρκεί να μη σκοτώνεται ο κόσμος.
Είναι ένα ερώτημα αυτό. Οι βασικοί οδικοί άξονες παραχωρήθηκαν και σαν αποτέλεσμα ο κόσμος ΔΕΝ σκοτώνεται. Έχουμε την πολυτέλεια αντί να μιλάμε για πολύνεκρα δυστυχήματα να γκρινιάζουμε πλέον για το αν κλείνουν ή δεν κλείνουν οι δρόμοι όταν βρέχει ή χιονίζει.
Παρόλα αυτά υπάρχει η άποψη ότι όχι μόνο καλώς δεν δόθηκαν αντίστοιχα τα σιδηροδρομικά δίκτυα σε ιδιώτες (και εν έτη 2023 εξαρτόμαστε ακόμη από χειροκίνητες διαδικασίες) αλλά ότι και κακώς παραχωρήθηκε και το συγκοινωνιακό έργο.
Δεν είναι ώρα για συμπεράσματα, θα βγουν στην πορεία, απλά ας προβληματιστούμε.
Μέγιστος Βαρουφάκης:
03/02/2015
Πουλάμε τον ΟΣΕ ακόμη και για 1 ευρώ...
...αρκεί να δοθούν εγγυήσεις για έργα
https://www.protothema.gr/economy/article/448415/varoufakis-poulame-ton-ose-akomi-kai-gia-1-euro/ -
-
Αν είναι ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ας τα χαρίσουν, ας τα δώσουν ΤΖΑΜΠΑ. Και να πληρώνουν κιόλας τον ιδιώτη, αρκεί να μη σκοτώνεται ο κόσμος.
Είναι ένα ερώτημα αυτό. Οι βασικοί οδικοί άξονες παραχωρήθηκαν και σαν αποτέλεσμα ο κόσμος ΔΕΝ σκοτώνεται. Έχουμε την πολυτέλεια αντί να μιλάμε για πολύνεκρα δυστυχήματα να γκρινιάζουμε πλέον για το αν κλείνουν ή δεν κλείνουν οι δρόμοι όταν βρέχει ή χιονίζει.
Παρόλα αυτά υπάρχει η άποψη ότι όχι μόνο καλώς δεν δόθηκαν αντίστοιχα τα σιδηροδρομικά δίκτυα σε ιδιώτες (και εν έτη 2023 εξαρτόμαστε ακόμη από χειροκίνητες διαδικασίες) αλλά ότι και κακώς παραχωρήθηκε και το συγκοινωνιακό έργο.
Δεν είναι ώρα για συμπεράσματα, θα βγουν στην πορεία, απλά ας προβληματιστούμε.
Μέγιστος Βαρουφάκης:
03/02/2015
Πουλάμε τον ΟΣΕ ακόμη και για 1 ευρώ...
...αρκεί να δοθούν εγγυήσεις για έργα
https://www.protothema.gr/economy/article/448415/varoufakis-poulame-ton-ose-akomi-kai-gia-1-euro/Αγαπητέ μου είσαι ιδιαίτερα συμπαθής, παρ' ότι τις περισσότερες φορές διαφωνώ μ' αυτά που γράφεις. Αλλά όταν αναφέρεις το Βαρουφάκη, πραγματικά συγχύζομαι. Ούτε για οικιακό βοηθό στο σπίτι μου δε θα τον έπαιρνα.
Τι θα δώσεις βρε !@@##$$ Βαρουφάκη? Το σιδηροδρομικό δίκτυο των 2 αιώνων? Τα ανύπαρκτα τρένα? Τους αργόμισθους του ΟΣΕ? Και θα έρθει ο ιδιώτης να επενδύσει κάποια δις € για να σου φτιάξει και να σου εκσυγχρονίσει το μπουρδέλο και να περιμένει να βγάλει τα λεφτά του από τα εισητήρια των τρένων? Με μέγιστη πιθανή κερδοφορία 2%?
Τώρα με το Βαρουφάκη θα παίξουμε το παιχνίδι του ηλίθιου και του πανηλίθιου? Ποιος απ' τους 2 είναι ο Βαρουφάκης και ποιος ο Ελληνικός λαός, που κάθεται και ακούει τέτοιους τύπους?
-
Το τραγικό συμβάν μου θύμισε το αεροπλάνο της Κυπριακής Helios του 2005 που κατέπεσε εδώ στην Αττική. Στο Γραμματικό. 115 θύματα.
Ενδιαφέρον έχει το πόρισμα με τα "ενεργά αίτια της πτώσης" και τα "λανθάνοντα αίτια"
https://el.wikipedia.org/wiki/Πτήση_522_της_Helios_AirwaysΝομίζω ότι παρόμοιο πόρισμα θα βγει και για την σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
ΟΣΕ