-
@harisma23 said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
@harisma23 said in Peugeot 408 (2022):
@civil357 said in Peugeot 408 (2022):
Άντε αυτό με την κόρνα να το καταλάβω ότι σας ξένιζε, αλλά ειλικρινά ποτέ δεν είχα πρόβλημα, αλλά είπαμε να το καταλάβω.
Εγώ για την κόρνα μίλησα. Και με "ξένιζε" επί 5 χρόνια που είχα το Clio! Δεν είναι παραξενιά δικιά μας, αλλά μάλλον παραξενιά των τρικολόρ οπαδών που δεν δέχονται ότι είναι εργονομικό φάουλ.
Κάτι γίνεται γενικώς με τους βαμμένους τρικολόρ, οι οποίοι παρουσιάζονται τελείως κολλημένοι και στρουθοκαμηλίζοντες μπροστά ακόμη και στα πιο προφανή ελαττώματα των αυτοκινήτων τους (βλέπε και εργονομία i-cockpit).Διάβαζε να μαθαίνεις πως γίνεται η δουλίτσα!
https://www.peugeot.gr/brand/innovation/peugeot-i-cockpit.html
Μέγα selling point, μαμαει και γι'αυτό σας έχει πέσει βαρύ το cock...pit..i!
Αγόρι μου, ούτε μέτοχος της PSA να ήσουν.
Τσίμπησες αμέσως και πετάχτηκες προς υπεράσπιση των τετιμημένων τρικολόρ τετράτροχων!
Δεν έχει νόημα να σου ξαναγράψω επιχειρήματα για την αποτυχημένη εργονομία του i-cockpit, επειδή αδυνατείς να δεις οτιδήποτε χωρίς τα τρικολόρ γυαλιά σου...Ναι, ξέρεις καλύτερα από εμένα που 18 μήνες οδήγησα καινούργια και μεταχειρισμένα για να επιλέξω! Αν ξαναπάρω θα σε ρωτήσω!
Ρε αποδεχτείτε ότι εκφράζουμε όλοι προσωπικές απόψεις και χαρείτε τις επιλογές σας!
Επίτηδες τρολαρα λίγο επιδεικτικά για να σου δείξω ότι υπάρχει και η άλλη πλευρά, όσο απόλυτος είσαι για κάτι, άλλο τόσο είναι κάποιος άλλος είναι για το αντίθετο!
Άλλωστε εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά τα αυτοκίνητα, και το έχω πει και εδώ, απλά είναι δημοφιλής κατηγορία.
Ούτε τα C4/Xceed/C-HR τύπου..
Αν τα "είχα" και Yolo, ίσως πήγαινα για CX-60, και αυτοί την οθόνη τέρμα στο ταμπλό στην κορυφή, να βλέπεις και τον δρόμο.. ένα είδους i-cockpit και εκεί..
Επίσης για τα λεβιεδακια για cruise control και ηχοσύστημα the best ever, αναμφισβήτητα.. αφού ξενέρωσα απίστευτα που το 2008 δεν έχει για το ηχοσύστημα.. κρίμα..τα κουμπιά στο τιμόνι μου σπάνε τα δάχτυλα και το μυαλό.. τουλάχιστον παίζω ακόμη με το Cruise control λες και παίζω playstation.. ειδικά όταν είμαι μόνος κάνω ταξίδια μόνο με το μοχλακι..
-
Α! Χιούμορ έκανε.... Ουφ πάλι καλά!
-
Τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος της psa που ήταν πίσω από το τιμόνι είναι η καλύτερη εφαρμογή εβερ.
Πολλές φορές στο ιαπωνικό που έχω που ούτως ή άλλως έχει εξαιρετική εργονομία σε κάθε εκατοστό της καμπίνας, πιάνω τον εαυτό μου να μην ξέρω τι να πατήσω πάνω στο τιμόνι. Και τελικά το χρησιμοποιώ από την οθόνη
-
Δεν είναι πατέντα της PSA. Έτσι τα είχε και η Renault και η Ford, στο Focus μου. Αμφότερες τα άλλαξαν με κουμπιά πάνω στο τιμόνι. Η Ferrari τα έχει πάνω στο τιμόνι, από την πίσω πλευρά όμως. Θέμα συνήθειας είναι όλα αυτά. Μια χαρά τα συνήθισα πάνω στις ακτίνες του τιμονιού, που τα έχουν BMW και Saab.
-
@elteo said in Peugeot 408 (2022):
@criuser said in Peugeot 408 (2022):
M' αυτή την φάτσα έχει και άποψη για την εργονομία ?
Οχι ότι το είδα δηλαδή το βίντεο, απλά πιστεύω τα σχόλια σας...
Ο mat watson έχει δοκιμάσει κυριολεκτικά ότι κυκλοφορεί εκεί έξω και σίγουρα πολλά περισσότερα από εσένα. Τον παρακολουθώ όταν το κανάλι είχε μερικές χιλιάδες συνδρομητών και τώρα έχει 8 εκατομμύρια. Κάτι παραπάνω θα ξέρει.
on topic πολύ άσχημο το 408. ΠΟΛΥ! δεν σχολιάζω τιμές και κοκπιτ γιατί είναι μόνο για γέλια.
Νομίζεις ότι με νοιάζει η άποψη του οποιουδήποτε δοκιμαστή, επειδή έχει συνδρομητές ?
Ασε λοιπόν τι έχω δοκιμάσει εγώ και ασχολήσου με τον εαυτό σου και με τα τυπάκια που ακολουθείς.
Μαζέψου λοιπόν και άσε την προσωπική κριτική...
-
Μια χαρά ήταν η κόρνα στο λεβιεδάκι. Οπως και το άναμα των φώτων από εκεί και όχι αριστερά στο ταμπλό που έχουν άσπρες κάλτσες με τα πέδιλα.
Επίσης η ΒΧ του 87 που είχα και είχε στο πλάι την κόρνα
τα ηλεκτρικά παράθυρα στις πόρτες μπροστά
και μόνο τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα τα είχε στην κεντρική κονσόλα πίσω από το χειρόφρενο, σε θέση που μπορούσαν να τα χειριστούν και οι πίσω επιβάτες, αλλά και ο οδηγός.
Ασχοληθείτε τώρα με τα πιτσιρίκια που νομίζουν ότι ξέρουν επειδή γράφουν τα δελτία τύπου που τους δίνουν οι εταιρείες στα βιντεάκια τους και παίρνουν τα δωράκια τους .
-
Εγώ από τόσα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει θα έλεγα ότι ποιο πολύ με βόλευαν οι διακόπτες των παραθύρων που είναι στο σημείο του χειροφρένου (π.χ. Peugeot 206) ή πάνω από το χειρόφρενο (Fiat Panda). Επίσης χρήση κόρνας έκανα μόνο σε όσα αυτοκίνητα ήταν σε λεβιέ στο τιμόνι. Για μένα ήταν ιδιαίτερη ευκολία.
Κόρνα που είναι πάνω στο τιμόνι δεν έχω πατήσει ποτέ. Ούτε που ξέρω τον ήχο κόρνας που έχουν τα αυτοκίνητα που έχω αγοράσει.
Αυτά όμως δεν είναι τυχαία. Είναι καθαρά τρόπου οδήγησης αφού ανήκω στην μειοψηφία των αριστερόχειρων.
-
@criuser said in Peugeot 408 (2022):
Μια χαρά ήταν η κόρνα στο λεβιεδάκι
Πόσα θες να μας τρελάνεις; Αν δεν είχα αυτοκίνητο με κόρνα στον λεβιέ, μπορεί και να σε πίστευα... Όμως το έχω ζήσει και ξέρω πόσο ηλίθιο είναι! Ο λόγος που όλοι οι νορμάλ κατασκευαστές την βάζουν στο κέντρο του τιμονιού είναι επειδή σε κατάσταση πανικού, το χέρι πρέπει να πηγαίνει εκεί αυτόματα. Είναι όπως οι μεγάλοι κόκκινοι διακόπτες διακοπής λειτουργίας στα μηχανήματα, που πρέπει να μπορείς να τους βαρέσεις ακόμα και με μπουνιά πάνω στον πανικό, και όχι να τους ψάχνεις!
-
@realzeus said in Peugeot 408 (2022):
@criuser said in Peugeot 408 (2022):
Ο λόγος που όλοι οι νορμάλ κατασκευαστές την βάζουν στο κέντρο του τιμονιού είναι επειδή σε κατάσταση πανικού, το χέρι πρέπει να πηγαίνει εκεί αυτόματα.
Έτσι όπως το θέτεις ναι , είναι πολύ λογικό κάτι τέτοιο πρέπει να είναι universal ίδιο , να μπορείς να το βρεις αμέσως σε οποιοδήποτε όχημα , όπως και τα αλαρμ, να είναι ευδιάκριτα και με το ίδιο σύμβολο παντού.
Για τα φώτα που είπε ο cruiser ,νομίζω πως η Γερμανική λύση είναι καλύτερη, στο λεβιεδακι του φλας το στρίψε ξεστριψε στις διάφορες θέσεις δεν είναι τόσο εργονομικό καθώς στα κακά από ποιότητα γαλλικά , ιταλικά και ιαπωνικά λεβιεδακια ανάβεις καταλάθος και τα φλας και τα μεγάλα στιγμιαία.
Εκεί οι Γερμανοί πάντα είχαν καλύτερα λεβιεδακια με πολύ καλή ποιότητα, κλικ κλακ , επαναφορά και για τα φλας και τα μεγάλα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες από την άλλη πλευρά.
Ακόμη και το Mk2 golf σε αυτό είναι ανώτερο σε αίσθηση και ποιότητα ακόμη και από τα σημερινά λεβιεδακια της PSA.
-
Διαφωνώ στα περί ποιότητας. Σε Ιταλικά και ειδικά Ιαπωνικά έχω δει τους καλύτερους λεβιέδες. Το κλακ που κάνει το Xedos μου δεν το είχε ούτε η 3άρα μου... Τα φώτα τα προτιμώ κι εγώ στον μοχλό πάντως. Δεν βρίσκω κανένα πλεονέκτημα στον διακόπτη αριστερά του τιμονιού.
-
Μόνο που τα γαλλικά είναι σικ και όχι μπουλντόζες...
-
Δεν είμαι αντιγάλλος, ειδικά κάτι Renault Sport και Peugeot Sport/Rallye τα γουστάρω πολύ! Αλλά οι εργονομικές τους ηλιθιότητες είναι άνω ποταμών!!! Παλιότερα βέβαια, τώρα έχουν εναρμονιστεί. Για το i-cockpit δεν εκφέρω γνώμη, γιατί δεν το έχω δοκιμάσει. Πάντως ή που θα ενθουσιαστώ μαζί του, ή που θα το μισήσω. Μέση οδός δεν υπάρχει...
ΥΓ: Σήμερα βγήκα με έναν παλιό συμφορουμίτη και την γυναίκα του για ποτό. Στο πάρκινγκ του μπαρ είδα ένα 106 Rallye σε κατάσταση βιτρίνας και μάλιστα "φτιαγμένο", αλλά όχι καγκουρεμένο. Κρίμα που βιαζόμουν και δεν το έβγαλα φωτο. Μιλάμε για κόσμημα! Αν το έβλεπε ο φίλος μου με το S2000 (τρελαμένος Ραλλάκιας, είχε 3!) θα τον έψαχνε μέσα στο μαγαζί για να το αγοράσει...
-
@vagkirk said in Peugeot 408 (2022):
@realzeus said in Peugeot 408 (2022):
@criuser said in Peugeot 408 (2022):
Ο λόγος που όλοι οι νορμάλ κατασκευαστές την βάζουν στο κέντρο του τιμονιού είναι επειδή σε κατάσταση πανικού, το χέρι πρέπει να πηγαίνει εκεί αυτόματα.
Έτσι όπως το θέτεις ναι , είναι πολύ λογικό κάτι τέτοιο πρέπει να είναι universal ίδιο , να μπορείς να το βρεις αμέσως σε οποιοδήποτε όχημα , όπως και τα αλαρμ, να είναι ευδιάκριτα και με το ίδιο σύμβολο παντού.
Για τα φώτα που είπε ο cruiser ,νομίζω πως η Γερμανική λύση είναι καλύτερη, στο λεβιεδακι του φλας το στρίψε ξεστριψε στις διάφορες θέσεις δεν είναι τόσο εργονομικό καθώς στα κακά από ποιότητα γαλλικά , ιταλικά και ιαπωνικά λεβιεδακια ανάβεις καταλάθος και τα φλας και τα μεγάλα στιγμιαία.
Εκεί οι Γερμανοί πάντα είχαν καλύτερα λεβιεδακια με πολύ καλή ποιότητα, κλικ κλακ , επαναφορά και για τα φλας και τα μεγάλα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες από την άλλη πλευρά.
Ακόμη και το Mk2 golf σε αυτό είναι ανώτερο σε αίσθηση και ποιότητα ακόμη και από τα σημερινά λεβιεδακια της PSA.
Ποτέ δεν εχει συμβεί σε κανενα απο τα τεσσερα ιαπωνικά που ειχαμε αυτο που γράφεις...Ποτέ όμως.
Επίσης το λεβιεδάκι στα ιαπωνικά κραταει για δεκετιες χωρίς βλάβη.Μιλάμε για τρελή ποιότητα.
Η θέση όμως που το είχαν οι Γερμανοί είναι αρκετα καλή αλλά σε μερικά μοντέλα εκανε αντανάκλαση στο τζάμι και στο καθρέπτη του οδηγού το βράδυ μόλις φωτιζόταν.
Στο CX30 μόνο για το φλας πλέον το χρησιμοποιω.Είναι τόσ καλα τα Full αυτόματα adaptive που δεν ασχολεισαι ποτέ με τα φώτα. -
ΕΚσκαφεας
-
https://www.carandmotor.gr/dokimes/dokimi-neo-peugeot-408-hybrid-225-e-eat8
Sport Activity Coupe, για όποιον αναρωτιόταν την κατηγορία αυτών των οχημάτων
Από 39.900
-
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
https://www.carandmotor.gr/dokimes/dokimi-neo-peugeot-408-hybrid-225-e-eat8
Sport Activity Coupe, για όποιον αναρωτιόταν την κατηγορία αυτών των οχημάτων
Από 39.900
Πανέμορφο το εργαλείο.
-
Το coupe high rider είναι πιο πιασάρικο.
-
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Sport Activity Coupe, για όποιον αναρωτιόταν την κατηγορία αυτών των οχημάτων
#poutses_mple
#gia_petama
#pote_xana
χαχαχαχ
ρε συ δουβλη, ρε συ δουβλη.... σε παω με 1000. ειδικα εαν βγαζεις και κατι απο ολο αυτο....
μια εκπτωση στο σερβις ρε παιδι μου... -
@gatoz said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Sport Activity Coupe, για όποιον αναρωτιόταν την κατηγορία αυτών των οχημάτων
#poutses_mple
#gia_petama
#pote_xana
Τρωγεσαι..σε βλέπω! Θα έρθει και ηλεκτρικό.
-
@gatoz said in Peugeot 408 (2022):
@dublin said in Peugeot 408 (2022):
Sport Activity Coupe, για όποιον αναρωτιόταν την κατηγορία αυτών των οχημάτων
#poutses_mple
#gia_petama
#pote_xana
Sport Activity Cat
Peugeot 408 (2022)