-
Έτσι είναι αυτά τα τιμόνια.
Βγαίνουν, όπως στην Formula 1 για να προσφέρουν ανώτερη εμπειρία οδήγησης... -
Παράξενο πάντως που όλα τα στραβά και αστεία με την τέσλα βρίσκουν πλέον εύκολο δρόμο προς τα μεινστριμ μιντια και ειδησεογραφικά πρακτορεία ΑΦΟΤΟΥ ΜΟΝΟΝ ο άλλοτε μεγάλος τους έρωτας Ελονας πήρε ρητά θέση ενάντια στον καταχρηστικό δικαιωματισμό, τα ιδεοληπτικά αντηχεία των προοδευτισμένων και τα ξεφωνημένα αιντέτιτι πολιτικς των τουιταρέων και γενικότερων κουιρ καταστάσεων του αμέρικα. Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα μου φαίνεται ...
-
Τα Τέσλα δεν χρειάζονται τιμόνι. Έχουν auto pilot.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ανώτερη εμπειρία οδήγησης...
https://www.newsauto.gr/news/anatrichiastiko-xekolloun-ta-timonia-ton-tesla-en-kinisi-video/
https://twitter.com/preneh24/status/1619889507133976580?ref_src=twsrc^tfw
Πρέπει να ξεκινήσεις να ενημερώνεσαι από σοβαρές σελίδες.
https://cartalk.gr/tesla-sykofantia-eidisi-gia-timoni-tou-pou-ksekoumpose/
-
@dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ανώτερη εμπειρία οδήγησης...
https://www.newsauto.gr/news/anatrichiastiko-xekolloun-ta-timonia-ton-tesla-en-kinisi-video/
https://twitter.com/preneh24/status/1619889507133976580?ref_src=twsrc^tfw
Πρέπει να ξεκινήσεις να ενημερώνεσαι από σοβαρές σελίδες.
https://cartalk.gr/tesla-sykofantia-eidisi-gia-timoni-tou-pou-ksekoumpose/
Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι ενημέρωση!
Προσωπικές σκέψεις σου είναι, όπως το γεγονός ότι είναι περίεργο ότι βγήκε στην ΛΕΑ χωρίς τιμόνι που το έγραψα αμέσως και πρώτος λίγο παραπάνω.
Δεν σε κατηγορώ που δεν πετάγεσαι μία στιγμή μέχρι τις Αμερικες για να κάνεις ρεπορτάζ, αλλά δεν μπορείς να κάνεις "βέβαιες εικασίες"!
Λογικά θα μάθουμε, αλλά μου φαίνεται και εμένα πολύ περίεργο να βγει το τιμόνι.. αλλά τα αυτοκίνητα της Tesla είναι πολύ γνωστά για άσχετες βλάβες και κακή κατασκευή, ορκίζεται κανείς ότι έγινε ή δεν έγινε;
Και αυτό που κάνεις εσύ είναι το ίδιο που κατηγορείς. Παίρνεις θέση υπέρ της εταιρείας επειδή κάποιοι (? Ποιοι Δηλαδή;) Θέλουν να βλάψουν την φήμη της εταιρείας όταν τα πάει σούπερ; Δεν καταλαβαίνω τι συμπέρασμα είναι αυτό. Ουσιαστικά θέτεις τον εαυτό σου απέναντι από ομάδες ανθρώπων, που ούτε κατονομάζονται, ούτε ξεκάθαρα διαχωρίζονται!
Το λογικότερο, αν είναι ψέμα, είναι ότι κάποιος κάνει μία γελοία δημοσίευση - τρολια, και δεν τον έβαλε η VW επειδή δεν κάνει πωλήσεις το ID3!
Θα δείξει..
-
Εκφράζω τις υποψίες μου και τα εύλογα ερωτήματα που εγείρει το περιστατικό. Πάντα χωρίς απόλυτη βεβαιότητα, για αυτό κι έχει το ερωτηματικό στον τίτλο και την αμφιβολία μέσα στο κείμενο, πάντα σε χρονική απόσταση από το συμβάν (μπορούσα κι εγώ να δημοσιεύσω αμέσως την είδηση για να πάρω τα κλικ, από τα ίδια 5-10 ξένα σάιτ ενημερωνόμαστε όλες οι ελληνικές σελίδες, αλλά ο σκοπός μου δεν είναι κλικοθηρικός γιατί δε βιοπορίζομαι από το CarTalk.gr).
Και ξαναλέω στον Storm: να συγκρίνει την ποιότητα της ενημέρωσης που έλαβε από το νιουζότο κι από το CarTalk.gr και να αποφασίσει πώς θέλει να ενημερώνεται. Θέλει απλώς ειδήσεις που του χαϊδεύουν τα αυτιά και του επιβεβαιώνουν τις προκαταλήψεις ή είναι σκεπτόμενος αναγνώστης και θέλει κάτι πιο σωστό; Και βέβαια, όταν η Tesla πρέπει να κατηγορηθεί για κάτι που όντως έγινε, να είσαι σίγουρος ότι θα γίνει.
Όπως όταν χρέωσε 20 χιλιάρικα για ένα τράκο της πλάκας: https://cartalk.gr/apistefto-kostologio-20-000-ipio-trakarisma-tesla-model/
ή όταν κάποιοι βγαίνουν από τα ρούχα τους: https://cartalk.gr/min-agorasete-pote-tesla-dilonei-enas-skasmenos-idioktitis/
ή όταν ο Μεγάλος χάνει τα σώβρακά του: https://cartalk.gr/elon-musk-mpike-sta-rekor-guinness-gia-megalyteri-chasoura/
-
@dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πρέπει να ξεκινήσεις να ενημερώνεσαι από σοβαρές σελίδες.
https://cartalk.gr/tesla-sykofantia-eidisi-gia-timoni-tou-pou-ksekoumpose/Μεταξύ μας. Εγώ ποιο πολύ πλάκα κάνω με όλα αυτά και νομίζω ότι φαίνεται στο τρόπο γραφής μου.
Προφανώς κρατώ μικρό καλάθι για ότι διαβάζω στο ίντερνετ. Η μπούρδα και η μούφα κυκλοφορεί αδυσώπητα στο διαδίκτυο.
Σχετικά με το γεγονός του τιμονιού τα ερωτήματα που θέτεις και εσύ τα έκανα και εγώ στο μυαλό μου. Αλλά σε τέτοια περιστατικά μόνο πλάκα μπορεί να γίνει. Τουλάχιστον αυτό πιστεύω με αυτά που διαβάζω.
Αν πράγματι συμβαίνει κάτι με τα αυτοκίνητα αυτά, αργά ή γρήγορα θα γίνει μεγάλο θέμα και οι μάσκες θα πέσουν.
-
Κάτσε ρε συ, αυτό δεν είναι πλάκα, να σου φεύγει το τιμόνι με την οικογένεια στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμα και με το Ami που πλήρωσες 5.5 χιλιάρικα, δεν πρέπει να γίνεται αυτό.
Και για να χαλαρώσω το κλίμα, ήμαστε χτες στο μπασκετάκι του σχολείου, καθισμένοι στις κερκίδες. Περνάει από τον δρόμο ένα Ami και λέω στα πιτσιρίκια: "οχ, παιδιά, περνάει ένας κάδος ανακύκλωσης με ένα κεφάλι μέσα". Όπως ήταν μαύρη η οροφή, όντως φαινόταν κάτι γαλάζιο με ένα κεφαλάκι μέσα του να κινείται με 30-40. Μερικά ψάρωσαν κι άρχισαν να φωνάζουν. Απορώ τι θα είπαν το απόγευμα στους γονείς τους.
-
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
-
Πάντως όπως ανοίγει η πόρτα του οδηγού, σου επιτρέπει να βάλεις το πόδι σου και να φρενάρεις πατώντας πάνω στην ρόδα, όπως κάναμε παλιά με τα ποδήλατα...
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις και 2ο αυτοκίνητο για εκτός πόλης.
Δεν διαφωνώ και εγώ αυτής της άποψης είμαι, αλλά πόσος κόσμος έχει θέση για 2ο (σε χώρο και οικονομία).Θα σου πει άλλος βέβαια, εγώ ξεκινάω από Γλυφάδα για να πάω Μαρούσι, τι θα κάνω ενδιάμεσα... Εμ, θέλει και αλλαγή στις συνήθειες.
-
@dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κάτσε ρε συ, αυτό δεν είναι πλάκα, να σου φεύγει το τιμόνι με την οικογένεια στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμα και με το Ami που πλήρωσες 5.5 χιλιάρικα, δεν πρέπει να γίνεται αυτό.
Προφανώς. Αν το γεγονός είναι αληθινό δεν χωράει πλάκα.
Είναι όμως; Δεν ξέρω, για αυτό το "σχολίασα" με περιπαιχτικό τρόπο. -
This post is deleted! -
Κίνητρα ηλεκτροκίνησης για ιδιώτες, εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Ξεχώρισα αυτό:
Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€.
Ούτε τεκμήριο χρήσης αλλά ούτε και αγοράς;;;;;
Απίστευτο!
Βγάλτε τα μάυρα απο τα στρώματα και τις θυρίδες , πουλήστε τα μετά απο λίγους μήνες και ασπρίστε τα λεφτάκια σας!Και όπως ρωτάει και κάποιος στα σχόλια , δηλαδή τα χαμηλών ρύπων εως 50 γρ. CO2/χλμ αφού δεν αναφέρονται έχουν και τεκμήριο χρήσης με βάση τα κυβικά και τεκμήριο αγοράς κανονικά ;
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις και 2ο αυτοκίνητο για εκτός πόλης.
Δεν διαφωνώ και εγώ αυτής της άποψης είμαι, αλλά πόσος κόσμος έχει θέση για 2ο (σε χώρο και οικονομία).Θα σου πει άλλος βέβαια, εγώ ξεκινάω από Γλυφάδα για να πάω Μαρούσι, τι θα κάνω ενδιάμεσα... Εμ, θέλει και αλλαγή στις συνήθειες.
Καμία αλλαγή στις συνήθειες για μένα προσωπικά.
Τα αυτοκίνητα είναι εδώ για να μας υπηρετούν, όχι για να αλλάξουμε εμείς για να ταιριάξουμε σε αυτά.
Αυτό σημαίνει οτι υπόθετα με ρόδες τύπου ΑΜΙ καλύτερα να μην υπαρχουν όσο δε μπορούν να κάνουν ούτε τα βασικά σωστά.
-
@vagkirk said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κίνητρα ηλεκτροκίνησης για ιδιώτες, εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Ξεχώρισα αυτό:
Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€.
Ούτε τεκμήριο χρήσης αλλά ούτε και αγοράς;;;;;
Απίστευτο!
Βγάλτε τα μάυρα απο τα στρώματα και τις θυρίδες , πουλήστε τα μετά απο λίγους μήνες και ασπρίστε τα λεφτάκια σας!Και όπως ρωτάει και κάποιος στα σχόλια , δηλαδή τα χαμηλών ρύπων εως 50 γρ. CO2/χλμ αφού δεν αναφέρονται έχουν και τεκμήριο χρήσης με βάση τα κυβικά και τεκμήριο αγοράς κανονικά ;
Πολύ καλό άρθρο, όντως, και ως συνήθως δεν κατάλαβα τίποτα! Σανσκριτικά είναι πιο πιθανό να μάθω παρά λογιστικά..
-
Πολύ απλά τα λέει. Απλοϊκά και καθαρά.
Που να δεις παλαιότερες δεκαετίες πως τα έγραφαν. Εκεί ήταν όντως ακαταλαβιστικα. Κυρίως λόγω της καθαρεύουσας και των ορισμών.
Γενικά αν ασχοληθείς με τις βασικές έννοιες της λογιστικής και γενικά με τις λογιστικές εγγραφές αποκτάς τετράγωνη λογική και αναλυτική σκέψη.
Είναι σπαστική όταν έχεις μεγάλο όγκο εργασίας αλλά και σαν παιχνίδι αλά σουντόκου με πολλούς και περίπλοκους κανόνες. Ακονίζει τον εγκέφαλο η λογιστική, αλλά και τον ζαλίζει ταυτόχρονα.
Σαν επάγγελμα είναι πολύ σοβαρό αν και υποτιμημένο στην Ελλάδα, και πρέπει να γίνεται από ανθρώπους με ταλέντο και ικανότητες αναλυτικής σκέψης, διότι η ερμηνεία των εννοιών και η ανάλυση κάθε οικονομικής πράξης ή δραστηριότητας μπορούν να σώσουν μια επιχείρηση από πολλά χαμένα λεφτά.
Τέλος λίγοι είναι οι πραγματικοί λογιστές όλοι οι άλλοι βγάζουν απλά την λάντζα σαν ρομπότ.
-
Όχι με λογιστικά, κάποτε ασχολήθηκα όμως όπως και τα σπούδασα ως ένα καλό επίπεδο.
Συμβουλή αν το παιδί σας δεν γίνει ΙΤ κάντε τον λογιστή. Επαγγέλματα χωρίς μεγάλη πέραση στο καφενείο αλλά σίγουρα και πρακτικά
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;
Ελληνικα ξερεις να διαβαζεις? Πρωτο προσωπο πληθυντικου αριθμου χρησιμοποιησα. Στο 30% ειναι ολοι οι υπολοιποι που για επαγγελματικους λογους δε θα τους ηταν χρησιμο.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση