-
@dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κάτσε ρε συ, αυτό δεν είναι πλάκα, να σου φεύγει το τιμόνι με την οικογένεια στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμα και με το Ami που πλήρωσες 5.5 χιλιάρικα, δεν πρέπει να γίνεται αυτό.
Προφανώς. Αν το γεγονός είναι αληθινό δεν χωράει πλάκα.
Είναι όμως; Δεν ξέρω, για αυτό το "σχολίασα" με περιπαιχτικό τρόπο. -
This post is deleted! -
Κίνητρα ηλεκτροκίνησης για ιδιώτες, εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Ξεχώρισα αυτό:
Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€.
Ούτε τεκμήριο χρήσης αλλά ούτε και αγοράς;;;;;
Απίστευτο!
Βγάλτε τα μάυρα απο τα στρώματα και τις θυρίδες , πουλήστε τα μετά απο λίγους μήνες και ασπρίστε τα λεφτάκια σας!Και όπως ρωτάει και κάποιος στα σχόλια , δηλαδή τα χαμηλών ρύπων εως 50 γρ. CO2/χλμ αφού δεν αναφέρονται έχουν και τεκμήριο χρήσης με βάση τα κυβικά και τεκμήριο αγοράς κανονικά ;
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις και 2ο αυτοκίνητο για εκτός πόλης.
Δεν διαφωνώ και εγώ αυτής της άποψης είμαι, αλλά πόσος κόσμος έχει θέση για 2ο (σε χώρο και οικονομία).Θα σου πει άλλος βέβαια, εγώ ξεκινάω από Γλυφάδα για να πάω Μαρούσι, τι θα κάνω ενδιάμεσα... Εμ, θέλει και αλλαγή στις συνήθειες.
Καμία αλλαγή στις συνήθειες για μένα προσωπικά.
Τα αυτοκίνητα είναι εδώ για να μας υπηρετούν, όχι για να αλλάξουμε εμείς για να ταιριάξουμε σε αυτά.
Αυτό σημαίνει οτι υπόθετα με ρόδες τύπου ΑΜΙ καλύτερα να μην υπαρχουν όσο δε μπορούν να κάνουν ούτε τα βασικά σωστά.
-
@vagkirk said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κίνητρα ηλεκτροκίνησης για ιδιώτες, εργαζόμενους και επιχειρήσεις
Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Ξεχώρισα αυτό:
Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€.
Ούτε τεκμήριο χρήσης αλλά ούτε και αγοράς;;;;;
Απίστευτο!
Βγάλτε τα μάυρα απο τα στρώματα και τις θυρίδες , πουλήστε τα μετά απο λίγους μήνες και ασπρίστε τα λεφτάκια σας!Και όπως ρωτάει και κάποιος στα σχόλια , δηλαδή τα χαμηλών ρύπων εως 50 γρ. CO2/χλμ αφού δεν αναφέρονται έχουν και τεκμήριο χρήσης με βάση τα κυβικά και τεκμήριο αγοράς κανονικά ;
Πολύ καλό άρθρο, όντως, και ως συνήθως δεν κατάλαβα τίποτα! Σανσκριτικά είναι πιο πιθανό να μάθω παρά λογιστικά..
-
Πολύ απλά τα λέει. Απλοϊκά και καθαρά.
Που να δεις παλαιότερες δεκαετίες πως τα έγραφαν. Εκεί ήταν όντως ακαταλαβιστικα. Κυρίως λόγω της καθαρεύουσας και των ορισμών.
Γενικά αν ασχοληθείς με τις βασικές έννοιες της λογιστικής και γενικά με τις λογιστικές εγγραφές αποκτάς τετράγωνη λογική και αναλυτική σκέψη.
Είναι σπαστική όταν έχεις μεγάλο όγκο εργασίας αλλά και σαν παιχνίδι αλά σουντόκου με πολλούς και περίπλοκους κανόνες. Ακονίζει τον εγκέφαλο η λογιστική, αλλά και τον ζαλίζει ταυτόχρονα.
Σαν επάγγελμα είναι πολύ σοβαρό αν και υποτιμημένο στην Ελλάδα, και πρέπει να γίνεται από ανθρώπους με ταλέντο και ικανότητες αναλυτικής σκέψης, διότι η ερμηνεία των εννοιών και η ανάλυση κάθε οικονομικής πράξης ή δραστηριότητας μπορούν να σώσουν μια επιχείρηση από πολλά χαμένα λεφτά.
Τέλος λίγοι είναι οι πραγματικοί λογιστές όλοι οι άλλοι βγάζουν απλά την λάντζα σαν ρομπότ.
-
Όχι με λογιστικά, κάποτε ασχολήθηκα όμως όπως και τα σπούδασα ως ένα καλό επίπεδο.
Συμβουλή αν το παιδί σας δεν γίνει ΙΤ κάντε τον λογιστή. Επαγγέλματα χωρίς μεγάλη πέραση στο καφενείο αλλά σίγουρα και πρακτικά
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;
Ελληνικα ξερεις να διαβαζεις? Πρωτο προσωπο πληθυντικου αριθμου χρησιμοποιησα. Στο 30% ειναι ολοι οι υπολοιποι που για επαγγελματικους λογους δε θα τους ηταν χρησιμο.
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως όπως ανοίγει η πόρτα του οδηγού, σου επιτρέπει να βάλεις το πόδι σου και να φρενάρεις πατώντας πάνω στην ρόδα, όπως κάναμε παλιά με τα ποδήλατα...
Αν κόστιζε €3k αυτό το κουτί ευχαρίστως. Η τιμή που πωλείται είναι για «κλάμματα».
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;
Ελληνικα ξερεις να διαβαζεις? Πρωτο προσωπο πληθυντικου αριθμου χρησιμοποιησα. Στο 30% ειναι ολοι οι υπολοιποι που για επαγγελματικους λογους δε θα τους ηταν χρησιμο.
Ωραία επειδή ξέρω να διαβάζω, περιμένω να το αγοράσεις να μας πεις τις εντυπώσεις σου.
Ειδάλλως θα είσαι σαν τον dublinπου λέει θεωρίες αλλά για τους άλλους -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;
Ελληνικα ξερεις να διαβαζεις? Πρωτο προσωπο πληθυντικου αριθμου χρησιμοποιησα. Στο 30% ειναι ολοι οι υπολοιποι που για επαγγελματικους λογους δε θα τους ηταν χρησιμο.
Ωραία επειδή ξέρω να διαβάζω, περιμένω να το αγοράσεις να μας πεις τις εντυπώσεις σου.
Ειδάλλως θα είσαι σαν τον dublinπου λέει θεωρίες αλλά για τους άλλουςΚρίνω τις αγορές, θεωρίες είναι, αλλά ενίοτε σωστές.
-
Εγώ έχω βρει λόγο να το αγοράσω σε ειδική περίπτωση και ισως το κάνω, παρόλο που το κράζω κάθε μέρα.
Όχι φυσικά στην Αθήνα.Εσείς που το θαυμάζετε περιμένω να το αγοράσετε στην Αθήνα.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;
Ελληνικα ξερεις να διαβαζεις? Πρωτο προσωπο πληθυντικου αριθμου χρησιμοποιησα. Στο 30% ειναι ολοι οι υπολοιποι που για επαγγελματικους λογους δε θα τους ηταν χρησιμο.
Ωραία επειδή ξέρω να διαβάζω, περιμένω να το αγοράσεις να μας πεις τις εντυπώσεις σου.
Ειδάλλως θα είσαι σαν τον dublinπου λέει θεωρίες αλλά για τους άλλουςΠραγματικά πόσο μπιπ είσαι? Πόσες γωνίες μπορείς να πιάσεις και να στήσεις καρτέρι? Τέτοιον μπιπ δεν έχω συναντήσει ποτε.Καλα κάνω και σε αγνοω. Μόλις σου δώσω λίγη σημασία πετάς το ένα τούβλο πίσω από τα άλλο.
-
Εγώ βλέπω πως πέρα από τις απόψεις σου που γράφεις δημόσια και προφανώς θα σχολιάσουν ελεύθερα και οι άλλοι συμμετέχοντες στη συζήτηση του forum, δεν τολμάς να πεις αυτό που νιώθεις γιατί τρέμεις το ban. Τι σημαίνει το μπιπ;
Στο ξαναειπα όσοι δεν μπορούν να συζητήσουν με κοινή λογική με βρίζουν και με αγνοούν, οπότε δεν με ενδιαφέρει αν το κάνουν ή όχι.
Σε πολλά συμφωνώ μαζί σου και σε πολλά διαφωνώ. Ευτυχώς δεν είμαστε ίδιοι. Εσύ θες να συζητάς μόνο με ίδιους σαν και εσένα. Να επιβεβαιώνεις την άποψη σου.Άντε θα σου πω κάτι για να σε πείσω να το αγοράσεις.....το ami επιδοτείται.
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.
-
Και άλλος μπιπ. Γεμίσαμε road runner. Που πάει αυτή η χώρα; Τεμπέληδες!
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.
Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.
Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες. -
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω.
Εμένα; Τι με θεωρείς;
Λοιπόν άκου κυρ Σπύρο. Γενικώς συμφωνούμε για τα microcars. Ειδικώς όμως έχεις δει το ami;
Έχεις ασχοληθεί με το συγκεκριμένο όχημα; Το seicento που αναφέρεις είναι διαστημόπλοιο μπροστά του.Ο dublin που μας αραδιαζει σε ελεύθερη μετάφραση τα κείμενα της citroen περί της χρησιμότητας του δεν τολμά να το αγοράσει. Το προτείνει να το αγοράσουν οι άλλοι. Αλλά αυτός όχι! Παρόλο που είναι φθηνό και ο ίδιος ψάχνει αυτοκίνητα πενταπλάσιας αξίας για να κάνει την δουλειά του. Ιδού η Ρόδος λοιπόν.
Εκεί λοιπόν και η ένσταση μου στο τι γράφει ο καθένας στην συζήτηση μας.
Αν το προτείνεις στο 70% του κόσμου (το συγκεκριμένο) πρέπει να είσαι σε θέση να το αγοράσεις και εσύ όταν βγεις για αγορά. Ειδάλλως λέμε ιστορίες για αγρίους και προτείνουμε ελαφρά τη καρδία.Εγώ που το κραζω ως κουτί μπορώ να του βρω ένα περιβάλλον που θα το χρησιμοποιουσα, αλλά όχι στην Αθήνα όπως προτείνουν κάποια μέλη εδώ μέσα.
Υ.γ Το ξέρω θα με βρίζει ο dublin αλλά δεν πειράζει.
-
Εγω εστω και κυρ Σπυρος εχω ονομα. Εσυ ουτε αυτο δεν εχεις. Βρεστο πρωτα και ασχολησου μετα με το τι λεω εγω. Ποσο μαλλον τι θα κανω μιας και δε περιμενω την επιδοτηση απο κανενα για να παρω τις αποφασεις μου.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση