Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 143
    • 144
    • 60 / 144
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2869
    96103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • storm
      storm last edited by

      Έτσι είναι αυτά τα τιμόνια.
      Βγαίνουν, όπως στην Formula 1 για να προσφέρουν ανώτερη εμπειρία οδήγησης... 😊 😀 😁

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • argyn
        argyn last edited by argyn

        Παράξενο πάντως που όλα τα στραβά και αστεία με την τέσλα βρίσκουν πλέον εύκολο δρόμο προς τα μεινστριμ μιντια και ειδησεογραφικά πρακτορεία ΑΦΟΤΟΥ ΜΟΝΟΝ ο άλλοτε μεγάλος τους έρωτας Ελονας πήρε ρητά θέση ενάντια στον καταχρηστικό δικαιωματισμό, τα ιδεοληπτικά αντηχεία των προοδευτισμένων και τα ξεφωνημένα αιντέτιτι πολιτικς των τουιταρέων και γενικότερων κουιρ καταστάσεων του αμέρικα. Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα μου φαίνεται ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • antonakis
          antonakis last edited by

          Τα Τέσλα δεν χρειάζονται τιμόνι. Έχουν auto pilot.

          Moments before detonation...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dimsabas @storm last edited by

            @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            Ανώτερη εμπειρία οδήγησης... 😇 😀 😁

            https://www.newsauto.gr/news/anatrichiastiko-xekolloun-ta-timonia-ton-tesla-en-kinisi-video/

            https://twitter.com/preneh24/status/1619889507133976580?ref_src=twsrc^tfw

            Πρέπει να ξεκινήσεις να ενημερώνεσαι από σοβαρές σελίδες.

            https://cartalk.gr/tesla-sykofantia-eidisi-gia-timoni-tou-pou-ksekoumpose/

            https://cartalk.gr/

            D storm 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • D
              dublin @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              @storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              Ανώτερη εμπειρία οδήγησης... 😇 😀 😁

              https://www.newsauto.gr/news/anatrichiastiko-xekolloun-ta-timonia-ton-tesla-en-kinisi-video/

              https://twitter.com/preneh24/status/1619889507133976580?ref_src=twsrc^tfw

              Πρέπει να ξεκινήσεις να ενημερώνεσαι από σοβαρές σελίδες.

              https://cartalk.gr/tesla-sykofantia-eidisi-gia-timoni-tou-pou-ksekoumpose/

              Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι ενημέρωση!

              Προσωπικές σκέψεις σου είναι, όπως το γεγονός ότι είναι περίεργο ότι βγήκε στην ΛΕΑ χωρίς τιμόνι που το έγραψα αμέσως και πρώτος λίγο παραπάνω.

              Δεν σε κατηγορώ που δεν πετάγεσαι μία στιγμή μέχρι τις Αμερικες για να κάνεις ρεπορτάζ, αλλά δεν μπορείς να κάνεις "βέβαιες εικασίες"!

              Λογικά θα μάθουμε, αλλά μου φαίνεται και εμένα πολύ περίεργο να βγει το τιμόνι.. αλλά τα αυτοκίνητα της Tesla είναι πολύ γνωστά για άσχετες βλάβες και κακή κατασκευή, ορκίζεται κανείς ότι έγινε ή δεν έγινε;

              Και αυτό που κάνεις εσύ είναι το ίδιο που κατηγορείς. Παίρνεις θέση υπέρ της εταιρείας επειδή κάποιοι (? Ποιοι Δηλαδή;) Θέλουν να βλάψουν την φήμη της εταιρείας όταν τα πάει σούπερ; Δεν καταλαβαίνω τι συμπέρασμα είναι αυτό. Ουσιαστικά θέτεις τον εαυτό σου απέναντι από ομάδες ανθρώπων, που ούτε κατονομάζονται, ούτε ξεκάθαρα διαχωρίζονται!

              Το λογικότερο, αν είναι ψέμα, είναι ότι κάποιος κάνει μία γελοία δημοσίευση - τρολια, και δεν τον έβαλε η VW επειδή δεν κάνει πωλήσεις το ID3!

              Θα δείξει..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimsabas last edited by

                Εκφράζω τις υποψίες μου και τα εύλογα ερωτήματα που εγείρει το περιστατικό. Πάντα χωρίς απόλυτη βεβαιότητα, για αυτό κι έχει το ερωτηματικό στον τίτλο και την αμφιβολία μέσα στο κείμενο, πάντα σε χρονική απόσταση από το συμβάν (μπορούσα κι εγώ να δημοσιεύσω αμέσως την είδηση για να πάρω τα κλικ, από τα ίδια 5-10 ξένα σάιτ ενημερωνόμαστε όλες οι ελληνικές σελίδες, αλλά ο σκοπός μου δεν είναι κλικοθηρικός γιατί δε βιοπορίζομαι από το CarTalk.gr).

                Και ξαναλέω στον Storm: να συγκρίνει την ποιότητα της ενημέρωσης που έλαβε από το νιουζότο κι από το CarTalk.gr και να αποφασίσει πώς θέλει να ενημερώνεται. Θέλει απλώς ειδήσεις που του χαϊδεύουν τα αυτιά και του επιβεβαιώνουν τις προκαταλήψεις ή είναι σκεπτόμενος αναγνώστης και θέλει κάτι πιο σωστό; Και βέβαια, όταν η Tesla πρέπει να κατηγορηθεί για κάτι που όντως έγινε, να είσαι σίγουρος ότι θα γίνει.

                Όπως όταν χρέωσε 20 χιλιάρικα για ένα τράκο της πλάκας: https://cartalk.gr/apistefto-kostologio-20-000-ipio-trakarisma-tesla-model/

                ή όταν κάποιοι βγαίνουν από τα ρούχα τους: https://cartalk.gr/min-agorasete-pote-tesla-dilonei-enas-skasmenos-idioktitis/

                ή όταν ο Μεγάλος χάνει τα σώβρακά του: https://cartalk.gr/elon-musk-mpike-sta-rekor-guinness-gia-megalyteri-chasoura/

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • storm
                  storm @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                  Πρέπει να ξεκινήσεις να ενημερώνεσαι από σοβαρές σελίδες.
                  https://cartalk.gr/tesla-sykofantia-eidisi-gia-timoni-tou-pou-ksekoumpose/

                  Μεταξύ μας. Εγώ ποιο πολύ πλάκα κάνω με όλα αυτά και νομίζω ότι φαίνεται στο τρόπο γραφής μου.

                  Προφανώς κρατώ μικρό καλάθι για ότι διαβάζω στο ίντερνετ. Η μπούρδα και η μούφα κυκλοφορεί αδυσώπητα στο διαδίκτυο.

                  Σχετικά με το γεγονός του τιμονιού τα ερωτήματα που θέτεις και εσύ τα έκανα και εγώ στο μυαλό μου. Αλλά σε τέτοια περιστατικά μόνο πλάκα μπορεί να γίνει. Τουλάχιστον αυτό πιστεύω με αυτά που διαβάζω.

                  Αν πράγματι συμβαίνει κάτι με τα αυτοκίνητα αυτά, αργά ή γρήγορα θα γίνει μεγάλο θέμα και οι μάσκες θα πέσουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Κάτσε ρε συ, αυτό δεν είναι πλάκα, να σου φεύγει το τιμόνι με την οικογένεια στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμα και με το Ami που πλήρωσες 5.5 χιλιάρικα, δεν πρέπει να γίνεται αυτό.

                    Και για να χαλαρώσω το κλίμα, ήμαστε χτες στο μπασκετάκι του σχολείου, καθισμένοι στις κερκίδες. Περνάει από τον δρόμο ένα Ami και λέω στα πιτσιρίκια: "οχ, παιδιά, περνάει ένας κάδος ανακύκλωσης με ένα κεφάλι μέσα". Όπως ήταν μαύρη η οροφή, όντως φαινόταν κάτι γαλάζιο με ένα κεφαλάκι μέσα του να κινείται με 30-40. Μερικά ψάρωσαν κι άρχισαν να φωνάζουν. Απορώ τι θα είπαν το απόγευμα στους γονείς τους.

                    https://cartalk.gr/

                    storm 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

                      ....

                      antonakis L D bassstarlet 4 Replies Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser last edited by

                        Πάντως όπως ανοίγει η πόρτα του οδηγού, σου επιτρέπει να βάλεις το πόδι σου και να φρενάρεις πατώντας πάνω στην ρόδα, όπως κάναμε παλιά με τα ποδήλατα...

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • antonakis
                          antonakis @spi_duster last edited by

                          @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

                          Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις και 2ο αυτοκίνητο για εκτός πόλης.
                          Δεν διαφωνώ και εγώ αυτής της άποψης είμαι, αλλά πόσος κόσμος έχει θέση για 2ο (σε χώρο και οικονομία).

                          Θα σου πει άλλος βέβαια, εγώ ξεκινάω από Γλυφάδα για να πάω Μαρούσι, τι θα κάνω ενδιάμεσα... Εμ, θέλει και αλλαγή στις συνήθειες.

                          Moments before detonation...

                          S diego1960 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • storm
                            storm @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            Κάτσε ρε συ, αυτό δεν είναι πλάκα, να σου φεύγει το τιμόνι με την οικογένεια στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμα και με το Ami που πλήρωσες 5.5 χιλιάρικα, δεν πρέπει να γίνεται αυτό.

                            Προφανώς. Αν το γεγονός είναι αληθινό δεν χωράει πλάκα.
                            Είναι όμως; Δεν ξέρω, για αυτό το "σχολίασα" με περιπαιχτικό τρόπο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              super-t @antonakis last edited by super-t

                              This post is deleted!
                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • V
                                vagkirk last edited by

                                Κίνητρα ηλεκτροκίνησης για ιδιώτες, εργαζόμενους και επιχειρήσεις

                                Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis

                                Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.

                                Ξεχώρισα αυτό:

                                Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€.

                                Ούτε τεκμήριο χρήσης αλλά ούτε και αγοράς;;;;;
                                Απίστευτο!
                                Βγάλτε τα μάυρα απο τα στρώματα και τις θυρίδες , πουλήστε τα μετά απο λίγους μήνες και ασπρίστε τα λεφτάκια σας!

                                Και όπως ρωτάει και κάποιος στα σχόλια , δηλαδή τα χαμηλών ρύπων εως 50 γρ. CO2/χλμ αφού δεν αναφέρονται έχουν και τεκμήριο χρήσης με βάση τα κυβικά και τεκμήριο αγοράς κανονικά ;

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap @spi_duster last edited by lap

                                  @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

                                  Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • diego1960
                                    diego1960 @antonakis last edited by

                                    @antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

                                    Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις και 2ο αυτοκίνητο για εκτός πόλης.
                                    Δεν διαφωνώ και εγώ αυτής της άποψης είμαι, αλλά πόσος κόσμος έχει θέση για 2ο (σε χώρο και οικονομία).

                                    Θα σου πει άλλος βέβαια, εγώ ξεκινάω από Γλυφάδα για να πάω Μαρούσι, τι θα κάνω ενδιάμεσα... Εμ, θέλει και αλλαγή στις συνήθειες.

                                    Καμία αλλαγή στις συνήθειες για μένα προσωπικά.

                                    Τα αυτοκίνητα είναι εδώ για να μας υπηρετούν, όχι για να αλλάξουμε εμείς για να ταιριάξουμε σε αυτά.

                                    Αυτό σημαίνει οτι υπόθετα με ρόδες τύπου ΑΜΙ καλύτερα να μην υπαρχουν όσο δε μπορούν να κάνουν ούτε τα βασικά σωστά.

                                    Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dublin @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      Κίνητρα ηλεκτροκίνησης για ιδιώτες, εργαζόμενους και επιχειρήσεις

                                      Read more at Taxheaven: https://www.taxheaven.gr/news/62398/kinhtra-hlektrokinhshs-gia-idiwtes-ergazomenoys-kai-epixeirhseis

                                      Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.

                                      Ξεχώρισα αυτό:

                                      Μη εφαρμογή ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης και δαπάνης για αγορά επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, οχήματος τύπου L, μοτοποδηλάτου, μοτοσυκλέτας, καθώς και οχήματος παντός εδάφους ή άλλου μικρού οχήματος με τρεις ή τέσσερεις τροχούς, μηδενικών ρύπων με Λ.Τ.Π.Φ. έως 50.000€.

                                      Ούτε τεκμήριο χρήσης αλλά ούτε και αγοράς;;;;;
                                      Απίστευτο!
                                      Βγάλτε τα μάυρα απο τα στρώματα και τις θυρίδες , πουλήστε τα μετά απο λίγους μήνες και ασπρίστε τα λεφτάκια σας!

                                      Και όπως ρωτάει και κάποιος στα σχόλια , δηλαδή τα χαμηλών ρύπων εως 50 γρ. CO2/χλμ αφού δεν αναφέρονται έχουν και τεκμήριο χρήσης με βάση τα κυβικά και τεκμήριο αγοράς κανονικά ;

                                      Πολύ καλό άρθρο, όντως, και ως συνήθως δεν κατάλαβα τίποτα! Σανσκριτικά είναι πιο πιθανό να μάθω παρά λογιστικά..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Πολύ απλά τα λέει. Απλοϊκά και καθαρά.

                                        Που να δεις παλαιότερες δεκαετίες πως τα έγραφαν. Εκεί ήταν όντως ακαταλαβιστικα. Κυρίως λόγω της καθαρεύουσας και των ορισμών.

                                        Γενικά αν ασχοληθείς με τις βασικές έννοιες της λογιστικής και γενικά με τις λογιστικές εγγραφές αποκτάς τετράγωνη λογική και αναλυτική σκέψη.

                                        Είναι σπαστική όταν έχεις μεγάλο όγκο εργασίας αλλά και σαν παιχνίδι αλά σουντόκου με πολλούς και περίπλοκους κανόνες. Ακονίζει τον εγκέφαλο η λογιστική, αλλά και τον ζαλίζει ταυτόχρονα.

                                        Σαν επάγγελμα είναι πολύ σοβαρό αν και υποτιμημένο στην Ελλάδα, και πρέπει να γίνεται από ανθρώπους με ταλέντο και ικανότητες αναλυτικής σκέψης, διότι η ερμηνεία των εννοιών και η ανάλυση κάθε οικονομικής πράξης ή δραστηριότητας μπορούν να σώσουν μια επιχείρηση από πολλά χαμένα λεφτά.

                                        Τέλος λίγοι είναι οι πραγματικοί λογιστές όλοι οι άλλοι βγάζουν απλά την λάντζα σαν ρομπότ.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Όχι με λογιστικά, κάποτε ασχολήθηκα όμως όπως και τα σπούδασα ως ένα καλό επίπεδο.

                                          Συμβουλή αν το παιδί σας δεν γίνει ΙΤ κάντε τον λογιστή. Επαγγέλματα χωρίς μεγάλη πέραση στο καφενείο αλλά σίγουρα και πρακτικά

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spi_duster @lap last edited by

                                            @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                            @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                            Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

                                            Εσύ ανήκεις στο υπόλοιπο 30% που μέσα στην πόλη δεν θα του κάνει το ami;

                                            Ελληνικα ξερεις να διαβαζεις? Πρωτο προσωπο πληθυντικου αριθμου χρησιμοποιησα. Στο 30% ειναι ολοι οι υπολοιποι που για επαγγελματικους λογους δε θα τους ηταν χρησιμο.

                                            ....

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 60 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr