-
Με το rav?
-
Ο επικεφαλής τεχνολογίας της toyota, Gill Pratt, μίλησε στο Automotive News για την πρεμούρα των νομοθετών να καθιερώσουν καθολικά τα ηλεκτρικά, αλλά και τον αντίκτυπο που θα έχει αυτή η κίνηση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Εδώ και χρόνια, η ηλεκτροκίνηση πλασάρεται ως σωτήρας του περιβάλλοντος και κατ’ επέκταση του πλανήτη. Άποψη που έχει αντικρουστεί πολλάκις, με κυριότερο επιχείρημα την «καθαρότητα» του τύπου κίνησης. Ο Pratt πάει ένα βήμα παραπέρα και παραθέτει τη βιωσιμότητα της λύσης, η οποία στο κοντινό μέλλον θα μπορούσε να υποφέρει από έλλειψη πρώτων υλών, όπως ακριβώς συμβαίνει τώρα με τα μικροτσίπ.Ο αρχιεπιστήμονας της Toyota υπογραμμίζει τους κινδύνους από την τεράστια ζήτηση στο λίθιο, το οποίο ήδη έχει αρχίσει να παρουσιάζει ζητήματα στη διαθεσιμότητα. Ένα πρόβλημα που πέρα από τη ζήτηση, επεκτείνεται στον καταμερισμό του. Ο Pratt δίνει ένα απλό παράδειγμα: Έστω ότι έχουμε 100 αυτοκίνητα με μέσο όρο εκπομπών 250 γρ. CO2/χλμ. Αν μπορούμε να φτιάξουμε μπαταρίες χωρητικότητας 100 kWh και επιλέξουμε να το κάνουμε για ένα Tesla έκδοσης Long Range, τότε θα έχουμε ένα αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων και 99 με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ως αποτέλεσμα, ο εταιρικός μέσος όρος εκπομπών μειώνεται κατά μόλις 1,5 γρ. CO2/χλμ. (248,5 γρ. CO2/χλμ)! Τι γίνεται αν μοιράσουμε την ίδια ποσότητα λιθίου και την ίδια κατασκευαστική δυνατότητα συστοιχιών, σε 90 υβριδικά αντί 1 ηλεκτρικού;
-
Mάλλον έχει δίκιο ως προς τη δυνατότητα να παγιωθούν καθολικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
Που έχει ντίζελ στο συγκριτικό ;
Πλήρης αποδόμηση των υβριδικών είναι το συγκριτικό. Καίνε πολύ σε σχέση με ντίζελ. -
Καλησπέρα, έχει παραλάβει κανένας με τον καινούργιο τιμοκατάλογο να μας πει τι αύξηση του χρέωσε ο αντιπρόσωπος;
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Που έχει ντίζελ στο συγκριτικό ;
Πλήρης αποδόμηση των υβριδικών είναι το συγκριτικό. Καίνε πολύ σε σχέση με ντίζελ.Το audi
-
Σε αστικό περιβάλλον είναι 3-4 λίτρα κάτω από τα diesel και στην εθνική σε υψηλές ταχύτητες εκμηδενίζεται το πλεονέκτημα των diesel, οπότε επαληθεύεται γλυτώνεις μαυρίλα ρύπων, εκνευριστικό κροτάλισμα κινητήρα, έχεις ροπή 200 αλόγων και μικρότερη κατανάλωση στην πόλη, καθώς και κινητήρα που θα είναι επίκαιρος για τα επόμενα χρόνια, διότι τα diesel μας τελείωσαν...
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Με 400 άλογα είναι αυτά τα νούμερα.
Για τέτοια νούμερα σε diesel πρέπει να πας σε κάτι Χ5Μ κτλ δηλάδη 150Κ+.
Aεροδυναμικη και πολυ μικροτερο βαρος το χατσμπακ και αναλογα ποσο μακριες σχεσεις εχεις ουτε καν μπαινει το τουρμπο σε cruising με τετοιες ταχυτητες οποτε η χαμηλη καταναλωση. Το υβριδικο συστημα ειναι πεναλτυ βαρους στα ταξιδια νομιζω το ξερεις.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Σε αστικό περιβάλλον είναι 3-4 λίτρα κάτω από τα diesel και στην εθνική σε υψηλές ταχύτητες εκμηδενίζεται το πλεονέκτημα των diesel, οπότε επαληθεύεται γλυτώνεις μαυρίλα ρύπων, εκνευριστικό κροτάλισμα κινητήρα, έχεις ροπή 200 αλόγων και μικρότερη κατανάλωση στην πόλη, καθώς και κινητήρα που θα είναι επίκαιρος για τα επόμενα χρόνια, διότι τα diesel μας τελείωσαν...
Τι εννοείς "μας τελείωσαν"; Θα τα πετάξουν στην θάλασσα; Να με ειδοποιήσετε νωρίτερα γιατί έχω πολλά να μεταφέρω..
Δεν το έχω οδηγήσει αυτό το Audi αλλά τα νούμερα είναι εξωπραγματικά για 2.0 TDI, έχουν πολλοί σε Tiguan, ας μας ενημερώσουν..
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Σε αστικό περιβάλλον είναι 3-4 λίτρα κάτω από τα diesel και στην εθνική σε υψηλές ταχύτητες εκμηδενίζεται το πλεονέκτημα των diesel, οπότε επαληθεύεται γλυτώνεις μαυρίλα ρύπων, εκνευριστικό κροτάλισμα κινητήρα, έχεις ροπή 200 αλόγων και μικρότερη κατανάλωση στην πόλη, καθώς και κινητήρα που θα είναι επίκαιρος για τα επόμενα χρόνια, διότι τα diesel μας τελείωσαν...
Σε υψηλές ταχύτητες εκμηδενίζονται τα πλεονεκτήματα των ντίζελ; Σε ποιες ταχύτητες σε βολεύει να τα συγκρίνεις;
-
Όσοι αγόρασαν τη βγάζουν με το diesel, εφεξής όμως είναι αφελές να αγοράσει κάποιος diesel στα χρήματα ενός πλήρως υβριδικού, τα έχουμε ξαναπεί. Σχεδόν καμία εταιρεία δεν θέλει πλέον να παράγει αυτοκίνητα με diesel κινητήρα οπότε όποιος θέλει θα αγοράζει μεταχειρισμένο diesel για τον τραχύ ήχο του κινητήρα και πιο ρετρό αίσθηση στην αυτοκίνηση, στην εποχή του εξηλεκτρισμού...
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Σε όλα τα αυτοκίνητα που έχω αγοράσει, οδηγούσα ήπια στα πρώτα 1000 χλμ., όπως επίσης ακόμη και τώρα που γέρασε το golfακι και μέχρι να ζεσταθούν τα λάδια του κινητήρα κλπ και πάντα πριν το σταθμεύσω οδηγώ ήπια για να πέσει η θερμοκρασία λαδιού (η πλειοψηφία σβήνει τον κινητήρα με θερμοκρασία λαδιών 105 βαθμών το καλοκαίρι). Ιδίως τα ξαφνικά ανοίγματα με κρύο κινητήρα έχουν διαλύσει τη πλειοψηφία των tsi και σχεδόν όλοι οι φίλοι με αυτοκίνητο που φορά tsi έχουν θέματα (τρελή κατανάλωση λαδιού και ζημιές. Το cc λόγω ατμοσφαιρικού κινητήρα δεν θα έχει τέτοια θέματα, ωστόσο καλό είναι κάποιες βασικές αρχές της φυσικής να τις τηρούμε (κρύα μέταλλα, τριβές κλπ)
κάπου διάβαζα ότι πλέον το ζέσταμα του κινητήρα δεν χρειάζεται πλέον, αρκεί να πηγαίνεις για λίγο με χαμηλές στροφές. Άλλωστε τα μέταλλα στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι λιγότερο ευαίσθητα στις εναλλαγές θερμοκρασιών.
Πάντως προσωπικά περιμένω για 2-3 δεύτερα ώστε να φτάσει 900 στροφές προτού να ξεκινήσω ώστε να έχουν ανέβει τα λάδια. Επίσης περιμένω τα ίδια δευτερόλεπτα ώστε να πατήσω off.Πολύ σχετικό. Εξαρτάται από την θερμοκρασία. Δεν μιλάω για το ακραίο -20 και -25 που έχει βρεθεί το αυτοκίνητό μου αλλα και ένα πιο σύνηθες για εμενα -5 πχ ζορίζει πολύ την μηχανή. Το αφήνω να δουλέψει 10 λεπτά πριν ξεκινήσω. Αραγε πως θα συμπεριφερθεί η cc σε τετοιες θερμοκρασίες?
Περισσότερο ζορίζεις την μηχανή έτσι, καθώς αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία και οι φθορές είναι περισσότερες. Για αυτό όλοι οι κατασκευαστές γράφουν στο βιβλιαράκι ότι ξεκινάμε αμέσως με το που βάζουμε μπροστά και απλά οδηγούμε απαλά, μέχρι να ζεσταθεί.
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Με 400 άλογα είναι αυτά τα νούμερα.
Για τέτοια νούμερα σε diesel πρέπει να πας σε κάτι Χ5Μ κτλ δηλάδη 150Κ+.
Βέβαια στα 140 χρησιμοποιείς 50-60 άλογα μόνο, οπότε η μέγιστη ισχύς δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
έχεις ροπή 200 αλόγων
Ισχύ 200 ίππων, όχι ροπή.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Περισσότερο ζορίζεις την μηχανή έτσι, καθώς αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία και οι φθορές είναι περισσότερες. Για αυτό όλοι οι κατασκευαστές γράφουν στο βιβλιαράκι ότι ξεκινάμε αμέσως με το που βάζουμε μπροστά και απλά οδηγούμε απαλά, μέχρι να ζεσταθεί.
Καλή η θεωρία και τα βιβλία... αλλα οτι αυτοκίνητο είχα-έχω μικρό ή μεγάλο, βενζινη ή πετρελαιο γεμανικο ή γιαπωνεζικο, μπλε ή ασημι στους -5 και κάτω αν πάω να φύγω απο το σπιτι για να ανέβω στο χιονοδρομικό για πχ. χωρις να δουλέψει 10 λεπτά ΔΕΝ περπατάει... οταν λεμε ΔΕΝ είναι ΔΕΝ...
Δεν φαντάζεσαι τι ζόρι τρώει να εισαι ενα 5ημερο στο βουνό και να μην ανεβαίνει πάνω απο -5 η θερμοκρασία... και αυτά τα σύγχρονα χρόνια... που γυρνάς μίζα και σου βγαίνει ντιτζιταλ ενημερωση. Η μηχανη του αυτοκινητου δεν νιώθει πολύ έτοιμη να πάρει μπρος..
Παλιά... με καμένες προθερμάνσεις στα πετρέλαια.. αιθέρα στην εισαγωγή... και καμινέτο στην νεροπαγίδα
-
@doncic77 said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα, έχει παραλάβει κανένας με τον καινούργιο τιμοκατάλογο να μας πει τι αύξηση του χρέωσε ο αντιπρόσωπος;
800€
-
Σε εμένα απορρόφησε τα 500 και πλήρωσα 300 ευρώ για την αύξηση.
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Περισσότερο ζορίζεις την μηχανή έτσι, καθώς αργεί να ανεβάσει θερμοκρασία και οι φθορές είναι περισσότερες. Για αυτό όλοι οι κατασκευαστές γράφουν στο βιβλιαράκι ότι ξεκινάμε αμέσως με το που βάζουμε μπροστά και απλά οδηγούμε απαλά, μέχρι να ζεσταθεί.
Καλή η θεωρία και τα βιβλία... αλλα οτι αυτοκίνητο είχα-έχω μικρό ή μεγάλο, βενζινη ή πετρελαιο γεμανικο ή γιαπωνεζικο, μπλε ή ασημι στους -5 και κάτω αν πάω να φύγω απο το σπιτι για να ανέβω στο χιονοδρομικό για πχ. χωρις να δουλέψει 10 λεπτά ΔΕΝ περπατάει... οταν λεμε ΔΕΝ είναι ΔΕΝ...
Δεν φαντάζεσαι τι ζόρι τρώει να εισαι ενα 5ημερο στο βουνό και να μην ανεβαίνει πάνω απο -5 η θερμοκρασία... και αυτά τα σύγχρονα χρόνια... που γυρνάς μίζα και σου βγαίνει ντιτζιταλ ενημερωση. Η μηχανη του αυτοκινητου δεν νιώθει πολύ έτοιμη να πάρει μπρος..
Παλιά... με καμένες προθερμάνσεις στα πετρέλαια.. αιθέρα στην εισαγωγή... και καμινέτο στην νεροπαγίδα
Ούτε στους -20 δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο, ούτε σε βενζίνη, ούτε σε ντίζελ.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Σε εμένα απορρόφησε τα 500 και πλήρωσα 300 ευρώ για την αύξηση.
Αδυνατώ να αντιλιφθώ πως μπορεί ο αντιπρόσωπος να απορροφήσει ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ αύξηση τιμής. Έχεις συγκρίνει τη ΛΤΠΦ της αρχικής προσφοράς σου με αυτή του τιμολογίου αγοράς?
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Σε εμένα απορρόφησε τα 500 και πλήρωσα 300 ευρώ για την αύξηση.
Για ποια έκδοση;
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Αδυνατώ να αντιλιφθώ πως μπορεί ο αντιπρόσωπος να απορροφήσει ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ αύξηση τιμής.
Απορροφάει τον επιπλέον φόρο, μειώνοντας το κέρδος του (ή έχει κάποια συμφωνία με την ΤΗ).
-
This post is deleted!
Toyota Corolla Cross