-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:
Απλα το αυτοκινητο εχει φτιαχτει για αλλους σωματοτυπους. Την πατησες ψηλε.
Δεν είμαι πολύ ψηλός,στο vitara ψηλώνω,μόλις μπω στο Lancer μαζεύω πάλι.Το πηρα για τη σύζυγο είναι 1.67 όποτε βολεύεται άνετα,εγώ το παίρνω μόνο όταν είμαστε μαζί!Ενα άλλο χαζό που όμως μάλλον το κάνουν επίτηδες όλοι οι Ιάπωνες,έτσι και η Suzuki είναι ότι όταν έχεις το παράθυρο του οδηγού πολύ λίγο ανοιχτό τρέμοπαιζει κάνοντας ένα ελαφρό τριξίματακι.Έχω αλλάξει μόνο Ιάπωνικα και το κάνουν σχεδόν όλα.Honda,Mitsubishi, ένα Almera του αδερφού μου που είχα κρατήσει για δεύτερο λίγο καιρό,το έχω δει ακόμα και σε Yaris του 08 συγγενή.Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ΔΕΝ το έκανε το Impreza που δεν έχει καν πλαίσιο για το παράθυρο!!!!
Τα δυο τογιοτα που είχα, το έκαναν και τα δυο.
Το μαζντα δεν το κάνει. -
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.τα κιβώτια του γκρουμπ δεν κάνουν θόρυβο - τρίξιμο που νομίζεις θα σπάσει?
Βέβαια το ακούς μόνο με ανοιχτό παράθυρο που ευτυχώς δεν τρίζει καθόλου.
Είπαμε ο καθένας με ότι ενοχλείται λιγότερο. -
@gtsartsal said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:
Απλα το αυτοκινητο εχει φτιαχτει για αλλους σωματοτυπους. Την πατησες ψηλε.
Δεν είμαι πολύ ψηλός,στο vitara ψηλώνω,μόλις μπω στο Lancer μαζεύω πάλι.Το πηρα για τη σύζυγο είναι 1.67 όποτε βολεύεται άνετα,εγώ το παίρνω μόνο όταν είμαστε μαζί!Ενα άλλο χαζό που όμως μάλλον το κάνουν επίτηδες όλοι οι Ιάπωνες,έτσι και η Suzuki είναι ότι όταν έχεις το παράθυρο του οδηγού πολύ λίγο ανοιχτό τρέμοπαιζει κάνοντας ένα ελαφρό τριξίματακι.Έχω αλλάξει μόνο Ιάπωνικα και το κάνουν σχεδόν όλα.Honda,Mitsubishi, ένα Almera του αδερφού μου που είχα κρατήσει για δεύτερο λίγο καιρό,το έχω δει ακόμα και σε Yaris του 08 συγγενή.Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ΔΕΝ το έκανε το Impreza που δεν έχει καν πλαίσιο για το παράθυρο!!!!
Τα δυο τογιοτα που είχα, το έκαναν και τα δυο.
Το μαζντα δεν το κάνει.Μη συγκρίνεις πουτσ@ με βουρτ@ !!!
Νομίζω δεν χρειάζεται να αναλύσουμε τι είναι τι! -
@gtsartsal said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.τα κιβώτια του γκρουμπ δεν κάνουν θόρυβο - τρίξιμο που νομίζεις θα σπάσει?
Βέβαια το ακούς μόνο με ανοιχτό παράθυρο που ευτυχώς δεν τρίζει καθόλου.
Είπαμε ο καθένας με ότι ενοχλείται λιγότερο.Υπερβολές, άκου θα σπάσει. Με τέτοια αυτοπαραμυθιάζεστε?
Αν άκουγαν αυτόν τον ήχο ιδιοκτήτες άλλων μαρκών (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε, αλλά εννοώ από Άπω Ανατολή ) δεν θα τον καταλάβαιναν καν. Σταγόνα στον ωκεανό στα υπόλοιπα που ακούν τ' αυτάκια τους μέσα στ' αυτοκίνητο.
Μην κοιτάς που σε τέτοια οι κάτοχοι vag δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω. Εδώ ένα τριξιματάκι έχει στον πίνακα οργάνων το Kamiq και αν διαβάσεις στα forum κι εδώ κι έξω γίνεται της πουτ@ν@ς. -
Συγνώμη αλλά μεσα στην πόλη είμαστε κάτω από τα 70db θορύβου. Μάλιστα πολλοί λένε πως είναι ήσυχο και τζάμπα η παραφιλολογία. Βέβαια μετά τα 100 χλμ/ώρα και το σαγρε οδόστρωμα το παίρνουν πίσω. Αλλά μέχρι τότε είμαστε καλύτεροι και από πόλο κτλ
Α! Επίσης έχουμε και πιο κάθετο a pillar και μπαιοβγαινουμε άνετα.
-
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
Ρε συ @gatoz μια που τα λέγαμε περί υπογάστριων αδένων, διαστάσεων φιρφιρίκου και carbon φερμουάρ νωρίτερα, τον αριστερά εμφανιζόμενο Tomoyoshi Osakabe τονε κόβω ολίγον δροσερό ή μου φαίνεται? Για πε γνώμη καθότι γάτος φυσιογνωμιστής, διότι εμένα κάτι σε χατζιδακι μου φέρνει ... Ρε μπάς και πρέπει να αναθεωρήσεις!?
ντροπή...
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@gtsartsal said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.τα κιβώτια του γκρουμπ δεν κάνουν θόρυβο - τρίξιμο που νομίζεις θα σπάσει?
Βέβαια το ακούς μόνο με ανοιχτό παράθυρο που ευτυχώς δεν τρίζει καθόλου.
Είπαμε ο καθένας με ότι ενοχλείται λιγότερο.Υπερβολές, άκου θα σπάσει. Με τέτοια αυτοπαραμυθιάζεστε?
Αν άκουγαν αυτόν τον ήχο ιδιοκτήτες άλλων μαρκών (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε, αλλά εννοώ από Άπω Ανατολή ) δεν θα τον καταλάβαιναν καν. Σταγόνα στον ωκεανό στα υπόλοιπα που ακούν τ' αυτάκια τους μέσα στ' αυτοκίνητο.
Μην κοιτάς που σε τέτοια οι κάτοχοι vag δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω. Εδώ ένα τριξιματάκι έχει στον πίνακα οργάνων το Kamiq και αν διαβάσεις στα forum κι εδώ κι έξω γίνεται της πουτ@ν@ς.έχω την αμυδρή εντύπωση ότι μάλλον τα λες υπερβολικά. το Mhev Scross, είναι ιδιαίτερα αθόρυβο. μήπως να το ξανα ακούσεις καλύτερα;
-
ασχολιεσαι με δεξιο αουντοφιλο.
και εμενα μου αρεσουν τα μπακαλιαρακια αλλα δεν εχω αποψη απο για στυλο. αυτοι εχουν. -
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας; -
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας;Είτε έχει εργοστασιακά (glx) ή είναι έξτρα αντιπροσωπείας.
-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
ασχολιεσαι με δεξιο αουντοφιλο.
και εμενα μου αρεσουν τα μπακαλιαρακια αλλα δεν εχω αποψη απο για στυλο. αυτοι εχουν. -
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας;Είτε έχει εργοστασιακά (glx) ή είναι έξτρα αντιπροσωπείας.
https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/essential-extras/5a902cf28d34752107b89deb
Σε αυτό αναφέρομαι.
Άρα μου λες πως δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα κλασικο after market parktronic. -
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας;Είτε έχει εργοστασιακά (glx) ή είναι έξτρα αντιπροσωπείας.
https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/essential-extras/5a902cf28d34752107b89deb
Σε αυτό αναφέρομαι.
Άρα μου λες πως δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα κλασικο after market parktronic.τα εχω ακουσει, δεν εχω δει καποιο να βαζει
αν δεν κανω λαθος ειναι κανονικοι αλλα εχουν και αλλα εξαρτηματα ακομη, σιγουρα διακοπτη και κατι καλωδιωσεις απο το τμημα ανταλλακτικων -
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας;Είτε έχει εργοστασιακά (glx) ή είναι έξτρα αντιπροσωπείας.
https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/essential-extras/5a902cf28d34752107b89deb
Σε αυτό αναφέρομαι.
Άρα μου λες πως δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα κλασικο after market parktronic.Δεν τα είχα δει αυτά. Σορρυ. Σε γνωστό που έβαλε δώρο αντιπροσωπείας πάντως, κλασικά aftermarket του έβαλαν.
-
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας;Είτε έχει εργοστασιακά (glx) ή είναι έξτρα αντιπροσωπείας.
https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/essential-extras/5a902cf28d34752107b89deb
Σε αυτό αναφέρομαι.
Άρα μου λες πως δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα κλασικο after market parktronic.τα εχω ακουσει, δεν εχω δει καποιο να βαζει
αν δεν κανω λαθος ειναι κανονικοι αλλα εχουν και αλλα εξαρτηματα ακομη, σιγουρα διακοπτη και κατι καλωδιωσεις απο το τμημα ανταλλακτικωνΒασικά σετ το αναφέρει στο pdf των αξεσουάρ.
Μάλιστα σε ένα ξενόγλωσσο το ανέφερε ως set of four paintable sensors and piezo buzzer.
Άρα αισθητήρες με το κλασικό ηχείο που κάνει τα μπιπ.
Τύπου after market.
Έτσι είναι και στο glx; -
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας;Είτε έχει εργοστασιακά (glx) ή είναι έξτρα αντιπροσωπείας.
https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/essential-extras/5a902cf28d34752107b89deb
Σε αυτό αναφέρομαι.
Άρα μου λες πως δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα κλασικο after market parktronic.τα εχω ακουσει, δεν εχω δει καποιο να βαζει
αν δεν κανω λαθος ειναι κανονικοι αλλα εχουν και αλλα εξαρτηματα ακομη, σιγουρα διακοπτη και κατι καλωδιωσεις απο το τμημα ανταλλακτικωνΒασικά σετ το αναφέρει στο pdf των αξεσουάρ.
Μάλιστα σε ένα ξενόγλωσσο το ανέφερε ως set of four paintable sensors and piezo buzzer.
Άρα αισθητήρες με το κλασικό ηχείο που κάνει τα μπιπ.
Τύπου after market.
Έτσι είναι και στο glx;οχι - εχουν ενδειξη στο καντραν ποιος αισθητηρας βαραρει και ρυθμισεις κοντα-μακρυα και off
επειδη ομως μιλαμε για το βιταρα η καμερα του πιανει εξαιρετικα καθε περιπτωη και λεπτομερεια, παρκαρεις στο χιλιοστο. ειναι και πολυ ευκολο αυτοκινητο με γωνιες καθετες. δεν χρειαζεται τπτ βασικα. -
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@gtsartsal said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.τα κιβώτια του γκρουμπ δεν κάνουν θόρυβο - τρίξιμο που νομίζεις θα σπάσει?
Βέβαια το ακούς μόνο με ανοιχτό παράθυρο που ευτυχώς δεν τρίζει καθόλου.
Είπαμε ο καθένας με ότι ενοχλείται λιγότερο.Υπερβολές, άκου θα σπάσει. Με τέτοια αυτοπαραμυθιάζεστε?
Αν άκουγαν αυτόν τον ήχο ιδιοκτήτες άλλων μαρκών (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε, αλλά εννοώ από Άπω Ανατολή ) δεν θα τον καταλάβαιναν καν. Σταγόνα στον ωκεανό στα υπόλοιπα που ακούν τ' αυτάκια τους μέσα στ' αυτοκίνητο.
Μην κοιτάς που σε τέτοια οι κάτοχοι vag δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω. Εδώ ένα τριξιματάκι έχει στον πίνακα οργάνων το Kamiq και αν διαβάσεις στα forum κι εδώ κι έξω γίνεται της πουτ@ν@ς.έχω την αμυδρή εντύπωση ότι μάλλον τα λες υπερβολικά. το Mhev Scross, είναι ιδιαίτερα αθόρυβο. μήπως να το ξανα ακούσεις καλύτερα;
Μα εγώ δεν κατηγόρησα για κάτι τα Suzuki. Κι ας ψέλνει το αιλουροειδές το τροπάριο της Κασσιανής σε όποιον τολμήσει να πει κάτι μη αρεστό.
Απλώς λέω ότι με την αύξηση τιμών και όσο απομακρύνεται το vfm προβληματίζουν. Όσους προβληματίζονται από ποιοτικές λεπτομέρειες τέτοιου είδους, όπως εγώ. Γιατί άμα περάσεις το φράγμα των 20k, μπαίνεις σε άλλα επίπεδα ανταγωνισμού με άλλα αυτοκίνητα.
Λεπτομέρειες στα προηγούμενα post μου για το θέμα. -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
Χαίρετε.
Sorry που διακόπτω, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο...
Το οπίσθιο parktronic, που δινει ως αξεσουάρ η suzuki με αλμυρή τιμή (180€) περίπου, συνδέεται με λοιπά συστήματα του αυτοκινήτου ή είναι ένα απλό parktronic που το πληρώνεις ακριβά μόνο λόγω αντιπροσωπείας;Είτε έχει εργοστασιακά (glx) ή είναι έξτρα αντιπροσωπείας.
https://auto.suzuki.gr/accessories/vitara/essential-extras/5a902cf28d34752107b89deb
Σε αυτό αναφέρομαι.
Άρα μου λες πως δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα κλασικο after market parktronic.τα εχω ακουσει, δεν εχω δει καποιο να βαζει
αν δεν κανω λαθος ειναι κανονικοι αλλα εχουν και αλλα εξαρτηματα ακομη, σιγουρα διακοπτη και κατι καλωδιωσεις απο το τμημα ανταλλακτικωνΒασικά σετ το αναφέρει στο pdf των αξεσουάρ.
Μάλιστα σε ένα ξενόγλωσσο το ανέφερε ως set of four paintable sensors and piezo buzzer.
Άρα αισθητήρες με το κλασικό ηχείο που κάνει τα μπιπ.
Τύπου after market.
Έτσι είναι και στο glx;οχι - εχουν ενδειξη στο καντραν ποιος αισθητηρας βαραρει και ρυθμισεις κοντα-μακρυα και off
Άρα (μάλλον) το σετ που πουλάει ως επίσημο αξεσουάρ η αντιπροσωπεία είναι ένα κλασικό αφτερμαρκετ σε τιμές αντιπροσωπείας!!!
Ρώτησα διότι εάν ήταν ίδιο με του glx, θα άξιζε τα 180€.
Με την κάμερα δεν έχω θέμα... Αλλά η σύζυγός μάλλον θα έχει! -
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@gtsartsal said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.τα κιβώτια του γκρουμπ δεν κάνουν θόρυβο - τρίξιμο που νομίζεις θα σπάσει?
Βέβαια το ακούς μόνο με ανοιχτό παράθυρο που ευτυχώς δεν τρίζει καθόλου.
Είπαμε ο καθένας με ότι ενοχλείται λιγότερο.Υπερβολές, άκου θα σπάσει. Με τέτοια αυτοπαραμυθιάζεστε?
Αν άκουγαν αυτόν τον ήχο ιδιοκτήτες άλλων μαρκών (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε, αλλά εννοώ από Άπω Ανατολή ) δεν θα τον καταλάβαιναν καν. Σταγόνα στον ωκεανό στα υπόλοιπα που ακούν τ' αυτάκια τους μέσα στ' αυτοκίνητο.
Μην κοιτάς που σε τέτοια οι κάτοχοι vag δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω. Εδώ ένα τριξιματάκι έχει στον πίνακα οργάνων το Kamiq και αν διαβάσεις στα forum κι εδώ κι έξω γίνεται της πουτ@ν@ς.έχω την αμυδρή εντύπωση ότι μάλλον τα λες υπερβολικά. το Mhev Scross, είναι ιδιαίτερα αθόρυβο. μήπως να το ξανα ακούσεις καλύτερα;
Μα εγώ δεν κατηγόρησα για κάτι τα Suzuki. Κι ας ψέλνει το αιλουροειδές το τροπάριο της Κασσιανής σε όποιον τολμήσει να πει κάτι μη αρεστό.
Απλώς λέω ότι με την αύξηση τιμών και όσο απομακρύνεται το vfm προβληματίζουν. Όσους προβληματίζονται από ποιοτικές λεπτομέρειες τέτοιου είδους, όπως εγώ. Γιατί άμα περάσεις το φράγμα των 20k, μπαίνεις σε άλλα επίπεδα ανταγωνισμού με άλλα αυτοκίνητα.
Λεπτομέρειες στα προηγούμενα post μου για το θέμα.ποιοτικες λεπτομερειες για καποιους ειναι να μην τους αφηνει το #chrepi στο δρομο, απο τουρμπινα, dsg, πεσμενα παραθυρα με βροχη κατεβαινωντας βραδυ απο σερρες κλπ.
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@gtsartsal said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.τα κιβώτια του γκρουμπ δεν κάνουν θόρυβο - τρίξιμο που νομίζεις θα σπάσει?
Βέβαια το ακούς μόνο με ανοιχτό παράθυρο που ευτυχώς δεν τρίζει καθόλου.
Είπαμε ο καθένας με ότι ενοχλείται λιγότερο.Υπερβολές, άκου θα σπάσει. Με τέτοια αυτοπαραμυθιάζεστε?
Αν άκουγαν αυτόν τον ήχο ιδιοκτήτες άλλων μαρκών (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε, αλλά εννοώ από Άπω Ανατολή ) δεν θα τον καταλάβαιναν καν. Σταγόνα στον ωκεανό στα υπόλοιπα που ακούν τ' αυτάκια τους μέσα στ' αυτοκίνητο.
Μην κοιτάς που σε τέτοια οι κάτοχοι vag δεν αφήνουν τίποτα να πέσει κάτω. Εδώ ένα τριξιματάκι έχει στον πίνακα οργάνων το Kamiq και αν διαβάσεις στα forum κι εδώ κι έξω γίνεται της πουτ@ν@ς.έχω την αμυδρή εντύπωση ότι μάλλον τα λες υπερβολικά. το Mhev Scross, είναι ιδιαίτερα αθόρυβο. μήπως να το ξανα ακούσεις καλύτερα;
Μα εγώ δεν κατηγόρησα για κάτι τα Suzuki. Κι ας ψέλνει το αιλουροειδές το τροπάριο της Κασσιανής σε όποιον τολμήσει να πει κάτι μη αρεστό.
Απλώς λέω ότι με την αύξηση τιμών και όσο απομακρύνεται το vfm προβληματίζουν. Όσους προβληματίζονται από ποιοτικές λεπτομέρειες τέτοιου είδους, όπως εγώ. Γιατί άμα περάσεις το φράγμα των 20k, μπαίνεις σε άλλα επίπεδα ανταγωνισμού με άλλα αυτοκίνητα.
Λεπτομέρειες στα προηγούμενα post μου για το θέμα.Το θέμα με το vitara είναι πως σε τιμή λίγο πάνω από τα 20 είναι πλεον από τα λίγα που μπορείς να αγοράσεις σε b suv ή σε c hatch.
Suzuki Vitara 2015