Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 249
    • 250
    • 179 / 250
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    4994
    168466
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • argyn
      argyn @antonakis last edited by argyn

      @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

      Για να μην είμαστε και οφ τοπικ.

      5f91ce69-fba1-4ca3-9128-2d72074556c2-image.png

      Αυτά είναι για βουτυρόπαιδα. Για τα αρσενικά παλιάς κοπής παίζει έκδοση χωρίς σέλα και παλουκόσελο με μαντολάστιχα, λόκερς, "αργά" και εργάτη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • A
        antonmone last edited by antonmone

        Εγώ πάντως για να είμαι on topic ,δεν εχω δοκιμάσει το vitara ακόμα σε δύσκολες διαδρομές γιατί περιμενω να μου έρθει το αυτοκόλλητο allgrip και φοβάμαι να δοκιμάσω χωρίς αυτο(troll) ακόμα να μου έρθει!

        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • argyn
          argyn last edited by argyn

          Επίσης, επειδή έχω το κακό συνήθειο να διαβάζω παλιές δημοσιεύσεις με καθυστέρηση καθότι ντίζελ και αργόστρφος. Τα αργά στα σούζι, τζίμνι βιτάρα κτλ, είναι ελαφρώς πέτσινα. Τι εννοώ πχ:

          76f138c8-3675-454b-84ef-9aa3b7a8d73a-image.png

          Αν προσέξετε τον λόγο υποπολλαπλασιασμού στα αργά (1.970 έναντι 1.000) θα δείτε ότι η τελική σχέση μετάδοσης της αργής 2ας είναι παραπλήσια με εκείνη της μακριάς 1ης - τελικά δηλαδή το πόσες πραγματικές πρόσθετες σχέσεις μετάδοσης και όχι θέσεις λεβιέ σου δίνουν τα αργά έχει να κάνει με την κλιμάκωση του σαζμάν σε συνδυασμό με τον λόγο υποπολλαπλασιασμού των αργών. Πρακτικά δηλαδή πχ στο τζίμνι ενώ θεωρητικά θα έπρεπε να είχε κανείς 12 διακριτές σχέσεις μετάδοσης (5άρι σαζμάν + όπισθεν x2 λόγω ύπαρξης αργών) καταλήγει να έχει πραγματικά διαφοροποιημένες πρακτικά 9 σχέσεις μετάδοσης (Αργά: 1ή, 3η, Όπισθεν + Μακριές 5 + Όπισθεν).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • argyn
            argyn @antonmone last edited by argyn

            @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

            Εγώ πάντως για να είμαι on topic ,δεν εχω δοκιμάσει το vitara ακόμα σε δύσκολες διαδρομές γιατί περιμενω να μου έρθει το αυτοκόλλητο allgrip και φοβάμαι να δοκιμάσω χωρίς αυτο(troll) ακόμα να μου έρθει!

            Αυτά είναι στοιχειώδη τύπε. ΠΟΤΕ κόντρα με αμάξι άπλυτο και σεμεδάκια της μανούλας στην εταζέρα - αυξάνουν οπισθέλκουσα δραματικά - μιλάμε για τουλάχιστον "μια κενή" διαφορά ΚΑΙ ΠΟΤΕ στις λάσπες χωρίς σηματάκι allgrip και μαγνητικά σημαιάκια του βιταρα κλαμπ στο καπώ - αλλιώς κινδυνεύεις να έρθει να σε μαζέψει ο γάτος με τη διασωστική τρακτεροτζιπούρα του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • gatoz
              gatoz last edited by gatoz

              Μπα, δεν θα δω σκάι, οσο και να προσπαθησεις, υπαρχει ζωη εκει εξω
              και κανε μια βολτιτσα σε χωρια να δεις τι απο σουζια θα βρεις και τι απο τα αλλα

              #milf-a-man

              argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • argyn
                argyn @gatoz last edited by

                @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                Μπα, δεν θα δω σκάι, οσο και να προσπαθησεις, υπαρχει ζωη εκει εξω
                και κανε μια βολτιτσα σε χωρια να δεις τι απο σουζια θα βρεις και τι απο τα αλλα

                Πάντως με σουζια αυτή δεν πέφτει, να ξες, απλή σημείωση καθότι δηλώνεις μιλφοφαν …

                alt text

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • gatoz
                  gatoz last edited by

                  πεφτει με γατο ομως.

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    antonmone last edited by

                    Στα του αυτοκινήτου πάλι,τα συστήματα με τις κάμερες δουλεύουν πολύ καλά,με μονη ένσταση το σύστημα εμπρόσθιας σύγκρουσης που είναι υπερβολικά ευαίσθητο.Έκανα κάποια μικρά ανοίγματα στα 160 για λίγο,ανεβάζει καλά για την ιπποδύναμη του.Στις κακοτεχνίες είναι αρκετα καλό θα έλεγα αν και δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις το άλλο που κυκλοφορώ καθημερινά έχει 18αρες με 40αρι προφίλ ,όποτε ο πήχης στην άνεση ήταν ήδη χαμηλά.
                    Για την κατανάλωση δεν θα γράψω τίποτα μην γίνουμε Corolla cross και εδώ(ειναι οικονομικό ομως).
                    Το κιβώτιο πάλι ειναι μέτριο σε αίσθηση,αδιάφορο θα έλεγα καλύτερα,τα φρενα ειναι δυνατά και προοδευτικά.
                    Στα μείον μια λεπτομέρεια που ομως ειναι πραγματικά ενοχλητική.Αυτός που σχεδίασε το πάνελ της πόρτας με τους διακόπτες για να ακουμπάς το χέρι ,πρέπει να ήταν ο μονόχειρας δολοφόνος στον Φυγά με τον Χάρισον Φορντ.Απλά δεν βολεύει να ακουμπάς το χέρι σου με τίποτα ούτε εκεί αλλά το κυριότερο ούτε καν για λίγο στο πάνω μέρος εκεί που ανοίγει το παράθυρο.Μαύρισμα Έλληνα ταξιτζή λοιπόν η Suzuki όχι!!

                    antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Απλα το αυτοκινητο εχει φτιαχτει για αλλους σωματοτυπους. Την πατησες ψηλε.

                      ....

                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • antonakis
                        antonakis @antonmone last edited by

                        @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                        Στα του αυτοκινήτου πάλι,τα συστήματα με τις κάμερες δουλεύουν πολύ καλά,με μονη ένσταση το σύστημα εμπρόσθιας σύγκρουσης που είναι υπερβολικά ευαίσθητο.

                        Όπως θα σου πει κι ο λαπ, είναι επίτηδες ευαίσθητο, ώστε να προσέχεις περισσότερο. 🤟

                        Πάντως, το προτιμώ σε σχέση με το Polo που έχω, που μπορεί να φρενάρει μόνο του χωρίς καθόλου ειδοποίηση. Μπορεί και να μη δει καν το εμπόδιο μπροστά. Όπως του καπνίσει.

                        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • mastoras78
                          mastoras78 last edited by

                          Πολύ καλή μέρα σήμερα για το τόπικ, έμαθα πολλά που δεν ήξερα για ποδήλατα, τράμ δύο και ελληνικά σίριαλ στην τελε-βυζιόν. Τα αυτοκινητιστικά παρέμειναν ως έχουν 😊

                          #mono_vitara

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lap last edited by

                            Για σένα δουλεύουμε...τα μισθα μας θέλουμε

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              antonmone @spi_duster last edited by

                              @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                              Απλα το αυτοκινητο εχει φτιαχτει για αλλους σωματοτυπους. Την πατησες ψηλε.

                              Δεν είμαι πολύ ψηλός,στο vitara ψηλώνω,μόλις μπω στο Lancer μαζεύω πάλι.Το πηρα για τη σύζυγο είναι 1.67 όποτε βολεύεται άνετα,εγώ το παίρνω μόνο όταν είμαστε μαζί!Ενα άλλο χαζό που όμως μάλλον το κάνουν επίτηδες όλοι οι Ιάπωνες,έτσι και η Suzuki είναι ότι όταν έχεις το παράθυρο του οδηγού πολύ λίγο ανοιχτό τρέμοπαιζει κάνοντας ένα ελαφρό τριξίματακι.Έχω αλλάξει μόνο Ιάπωνικα και το κάνουν σχεδόν όλα.Honda,Mitsubishi, ένα Almera του αδερφού μου που είχα κρατήσει για δεύτερο λίγο καιρό,το έχω δει ακόμα και σε Yaris του 08 συγγενή.Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ΔΕΝ το έκανε το Impreza που δεν έχει καν πλαίσιο για το παράθυρο!!!!

                              gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andya3 last edited by

                                Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
                                Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
                                Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
                                Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                D A gtsartsal 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitrioskosmas @andya3 last edited by dimitrioskosmas

                                  @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                                  Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
                                  Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
                                  Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
                                  Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

                                  #vitara_mono_gia_antres(koufous)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    antonmone @andya3 last edited by

                                    @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                                    Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
                                    Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
                                    Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
                                    Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

                                    Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
                                    Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
                                    Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
                                    Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
                                    Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!

                                    fanis75 A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      antonmone last edited by

                                      Προσωπικά και για να μην πάει η κουβέντα vag vs ιαπωνικών η οτιδήποτε άλλο,άν δεν υπήρχε ανάγκη για αλλαγή και των 2 αυτοκινήτων που έχουμε, οσωσ κοίταζα ένα Leon Cupra αν ήμουν μόνος ,η το πολύ όμορφο Peugeot 508!με κριτήριο την εξωτερική εμφάνιση και όχι άλλους παραγοντες(αξιοπιστία,κατανάλωση η οτιδήποτε άλλο)

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • gatoz
                                        gatoz @antonmone last edited by

                                        @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Προσωπικά και για να μην πάει η κουβέντα vag vs ιαπωνικών η οτιδήποτε άλλο,άν δεν υπήρχε ανάγκη για αλλαγή και των 2 αυτοκινήτων που έχουμε, οσωσ κοίταζα ένα Leon Cupra αν ήμουν μόνος ,η το πολύ όμορφο Peugeot 508!με κριτήριο την εξωτερική εμφάνιση και όχι άλλους παραγοντες(αξιοπιστία,κατανάλωση η οτιδήποτε άλλο)

                                        #gia_petama το δευτερο
                                        #vlepetai το πρωτο

                                        μετα τη πρωτη βολταρα μαζι μας, ξαναγραψε....

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @antonmone last edited by

                                          @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό

                                          Έχει γίνει....Lexus ονομάζεται!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            andya3 @antonmone last edited by

                                            @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                            @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                                            Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
                                            Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
                                            Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
                                            Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

                                            Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
                                            Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
                                            Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
                                            Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
                                            Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!

                                            Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.

                                            Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
                                            Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
                                            Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 179 / 250
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr