Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 178
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 249
    • 250
    • 180 / 250
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    4992
    166870
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Εγώ πάλι πιστεύω πως τα καταλληλότερα αυτοκίνητα για τον πολύ κόσμο για Ελλάδα είναι τα Φίατ από 2000 και μετά, που συνδύαζαν καλά και με λίγα χρήματα τα χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε οι μεσογειακοί. Το 1.200αρι Bravo το χω γράψει πολλές φορές, γελοία τιμή, με καταναλώσεις σημερινού υβριδικού ή όπως τις περιγράφει ο Λαπ, άπειρους χώρους για ημιδιαμονή κι ακροβατικά κι ανεξάρτητη ανάρτηση, εκεί που το έχω πάει μόνο Τζίμνυ και Φερόζα της εποχής έφταναν, πάτημα άψογο, είχε μόνο πολύ ελαφρύ τιμόνι μετά τα 140, το μόνο ουσιαστικό μείον. Αλλά πέθανε η Φίατ και χάθηκε αυτός ο χαρακτήρας οχήματος γενικής χρήσης, τα σημερινά κάπου πάσχουν.

      Το βιτάρα αλήθεια έχει αρκετά απ' τα Μεσογειακά χαρακτηριστικά να κάνεις αυτό που θες και να μην το λυπάσαι, αλλά ακριβούτσικο...

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dublin last edited by dublin

        To Vitara το τελείως απλό επειδή το πήρε φίλος πριν 16 μήνες είχε 17.600, και με λιγότερα δώρα τώρα, έχει 19.700 περίπου τελικές τιμές με τα πάντα μέσα.

        Το 4Χ4 πριν μερικές εβδομάδες πορτοκαλι/μαύρη οροφή τα έξτρα, GL+ 25.460€.

        Όταν είχε κάτω από 18.000 ήταν καλή εναλλακτική για βασικό αυτοκίνητο, τώρα όχι τόσο, όταν πας στα 4Χ4 παίζει σχεδόν μόνο του και σημαντικό selling point.

        Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          antonmone @andya3 last edited by

          @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

          @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

          @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

          Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
          Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
          Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
          Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

          Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
          Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
          Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
          Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
          Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!

          Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.

          Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
          Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
          Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.

          Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
          Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
          Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση!

          A gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 3
          • A
            antonmone @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:

            @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

            Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό

            Έχει γίνει....Lexus ονομάζεται!!

            Το γνωρίζω αλλά παρέβλεψες το κοινούς θνητούς που γράφω πιο πάνω. Το εισαγωγικό μοντέλο είναι άθλιο για τα χρήματα του πάντως.
            Από εκεί και πάνω συμφωνώ απόλυτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • argyn
              argyn @dublin last edited by

              @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

              Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

              Youtube Video

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dublin @argyn last edited by

                @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

                Youtube Video

                Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;

                Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.

                argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  andya3 @antonmone last edited by

                  @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                  @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                  @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                  @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                  Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
                  Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
                  Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
                  Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

                  Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
                  Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
                  Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
                  Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
                  Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!

                  Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.

                  Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
                  Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
                  Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.

                  Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
                  Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
                  Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση!

                  Ατυχές και το δικό σου παράδειγμα για το Tiguan, ειδικά σε σύγκριση με το vitara. 🙂

                  Μια και το έθιξες το Tigi σαν αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί απίστευτα με τα χρόνια και τεχνολογικά και στο εσωτερικό.
                  Εξωτερικά και από design δεν υπάρχει λόγος
                  κάποιος να περιμένει κάτι επαναστατικό από τους Γερμανούς. Η ομορφιά έρχεται σε 2η μοίρα, προτεραιότητα είναι οι χώροι, η πρακτικότητα, η καλή ορατότητα και η ευκολία στην οδήγηση. Boxy for ever!
                  Θυμήσου το μόνιμο ντύσιμο της Μέρκελ και θα καταλάβεις 🙂.
                  Η συζήτησή μας πάντως δεν αφορά την ομορφιά των αυτοκινήτων, άλλο ήταν το νόημα. Το οποίο απ' ότι κατάλαβα έγινε αντιληπτό.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • argyn
                    argyn @dublin last edited by

                    @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                    @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                    @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                    Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

                    Youtube Video

                    Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;

                    Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.

                    Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dublin @argyn last edited by dublin

                      @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                      @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                      @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                      @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                      Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

                      Youtube Video

                      Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;

                      Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.

                      Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).

                      Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..

                      Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.

                      argyn mastoras78 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        antonmone @andya3 last edited by

                        @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                        @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                        @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                        @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                        @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                        Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
                        Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
                        Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
                        Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

                        Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
                        Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
                        Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
                        Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
                        Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!

                        Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.

                        Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
                        Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
                        Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.

                        Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
                        Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
                        Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση!

                        Ατυχές και το δικό σου παράδειγμα για το Tiguan, ειδικά σε σύγκριση με το vitara. 🙂

                        Μια και το έθιξες το Tigi σαν αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί απίστευτα με τα χρόνια και τεχνολογικά και στο εσωτερικό.
                        Εξωτερικά και από design δεν υπάρχει λόγος
                        κάποιος να περιμένει κάτι επαναστατικό από τους Γερμανούς. Η ομορφιά έρχεται σε 2η μοίρα, προτεραιότητα είναι οι χώροι, η πρακτικότητα, η καλή ορατότητα και η ευκολία στην οδήγηση. Boxy for ever!
                        Θυμήσου το μόνιμο ντύσιμο της Μέρκελ και θα καταλάβεις 🙂.
                        Η συζήτησή μας πάντως δεν αφορά την ομορφιά των αυτοκινήτων, άλλο ήταν το νόημα. Το οποίο απ' ότι κατάλαβα έγινε αντιληπτό.

                        Το πρόβλημα με τη Μερκελ δεν ήταν στο ντύσιμο που έκανε αλλά στο γδύσιμο που μας έκανε.Ας μην είμαστε off topic όμως,είπες Μερκελ,Γερμανοί και Tiguan στην ίδια ανάρτηση ,όποτε………..#mono_vitara!
                        Υγ το Tiguan όπως και το Golf θα ανανεωθούν μόλις βγούμε από τα μνημόνια το 3658.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • argyn
                          argyn @dublin last edited by

                          @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                          @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                          @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                          @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                          @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                          Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

                          Youtube Video

                          Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;

                          Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.

                          Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).

                          Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..

                          Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.

                          Στην κατηγορία τιμής του δεν υπάρχει τίποτα με περισσότερο εξελιγμένη 4κίνηση αυτής του Βιτάρα, δυστυχώς. Αυτός είναι και ο μόνος λόγος (μαζί με την αξιοπιστία) αγοράς του πλέον κατά την γνώμη μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • mastoras78
                            mastoras78 @dublin last edited by mastoras78

                            @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                            @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                            @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                            @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                            @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                            Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

                            Youtube Video

                            Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;

                            Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.

                            Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).

                            Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..

                            Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.

                            Από φαντασία σκίζεις.. 😄

                            Edit: υλοποίηση awd yaris cross

                            Screenshot_20230127_132146_Chrome.jpg

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • D
                              dublin @mastoras78 last edited by dublin

                              @mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:

                              @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                              @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                              @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                              @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                              @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                              Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.

                              Youtube Video

                              Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;

                              Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.

                              Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).

                              Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..

                              Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.

                              Από φαντασία σκίζεις.. 😄

                              Αφού το ξέρεις είμαι καλός στην δημιουργική γραφή!

                              Είχα δει τα πρώτα βιντεάκια όταν είχε κυκλοφορήσει Ιαπωνία/Αυστραλία και μου είχε φανεί ικανοποιητικό.. άλλωστε αυτοί δεν είναι που τα κάνουν όλα τέλεια και φθηνά;!

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @dublin last edited by

                                @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                                Είχα δει τα πρώτα βιντεάκια όταν είχε κυκλοφορήσει Ιαπωνία/Αυστραλία και μου είχε φανεί ικανοποιητικό.

                                Μια χαρά ειναι, οι αληθινοι χρήστες και ιδιοκτήτες (ναι έχουμε και στο φόρουμ έναν) το επιβεβαιώνουν οτι για την χρήση που προορίζεται είναι μια χαρά. Οι χεητερς που ζηλεύουν λένε τα δικά τους.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dublin @fanis75 last edited by dublin

                                  @fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:

                                  @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                                  Είχα δει τα πρώτα βιντεάκια όταν είχε κυκλοφορήσει Ιαπωνία/Αυστραλία και μου είχε φανεί ικανοποιητικό.

                                  Μια χαρά ειναι, οι αληθινοι χρήστες και ιδιοκτήτες (ναι έχουμε και στο φόρουμ έναν) το επιβεβαιώνουν οτι για την χρήση που προορίζεται είναι μια χαρά. Οι χεητερς που ζηλεύουν λένε τα δικά τους.

                                  Χαχα! Με βάλατε στην μέση Toyot-αιοι με Suzuk-ηδες! Ευτυχώς εμείς δεν μπαίνουμε σε τέτοια διλήμματα, front wheel drive baby!

                                  Ελπίζω να πετύχω σε κάνα βουνό κανένα Yaris να το τσεκαρω..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • argyn
                                    argyn last edited by

                                    Ρε συ @gatoz μια που τα λέγαμε περί υπογάστριων αδένων, διαστάσεων φιρφιρίκου και carbon φερμουάρ νωρίτερα, τον αριστερά εμφανιζόμενο Tomoyoshi Osakabe τονε κόβω ολίγον δροσερό ή μου φαίνεται? Για πε γνώμη καθότι γάτος φυσιογνωμιστής, διότι εμένα κάτι σε χατζιδακι μου φέρνει ... Ρε μπάς και πρέπει να αναθεωρήσεις!?

                                    alt text

                                    https://www.globalsuzuki.com/suzuki_family/automobile/Suzuki’s_ALLGRIP_SELECT_Offers_4_Modes_to_Fit_4WD_to_Your_Driving_Needs.html

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      η προικα στο υπογαστριο κανει τη διαφορα, οχι η φατσα

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • gatoz
                                        gatoz last edited by

                                        τωρα πηζω, θα σας ριξω κεραυνους μεθαυριο ή δευτερα γιατι αυριο παω ταναιδα στην ευβοια.
                                        αντρικα και ξηγημενα.
                                        σεις συνεχιστε σασμο και ευκαμπτους καρπους.

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz @antonmone last edited by gatoz

                                          @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @andya3 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
                                          Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
                                          Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
                                          Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.

                                          Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
                                          Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
                                          Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
                                          Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
                                          Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!

                                          Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.

                                          Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
                                          Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
                                          Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.

                                          Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
                                          Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
                                          Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση!

                                          κοπαναει στις λακουβες.
                                          και τριζει.
                                          και σερνεται.
                                          γατος με αρ λαιν για μηνες.
                                          μεχρι που σε ασφαλτος, πανω-πανω στο ξηροβουνι, μάιο, με δειγμα χιονιου στην ασφαλτο, με τραβηξε παλιο σουξου 4
                                          μην ακουτε τον δεξιο προβοκατορα

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • gtsartsal
                                            gtsartsal @antonmone last edited by

                                            @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                            @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                                            Απλα το αυτοκινητο εχει φτιαχτει για αλλους σωματοτυπους. Την πατησες ψηλε.

                                            Δεν είμαι πολύ ψηλός,στο vitara ψηλώνω,μόλις μπω στο Lancer μαζεύω πάλι.Το πηρα για τη σύζυγο είναι 1.67 όποτε βολεύεται άνετα,εγώ το παίρνω μόνο όταν είμαστε μαζί!Ενα άλλο χαζό που όμως μάλλον το κάνουν επίτηδες όλοι οι Ιάπωνες,έτσι και η Suzuki είναι ότι όταν έχεις το παράθυρο του οδηγού πολύ λίγο ανοιχτό τρέμοπαιζει κάνοντας ένα ελαφρό τριξίματακι.Έχω αλλάξει μόνο Ιάπωνικα και το κάνουν σχεδόν όλα.Honda,Mitsubishi, ένα Almera του αδερφού μου που είχα κρατήσει για δεύτερο λίγο καιρό,το έχω δει ακόμα και σε Yaris του 08 συγγενή.Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ΔΕΝ το έκανε το Impreza που δεν έχει καν πλαίσιο για το παράθυρο!!!!

                                            Τα δυο τογιοτα που είχα, το έκαναν και τα δυο.
                                            Το μαζντα δεν το κάνει.

                                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 180 / 250
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr