-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.
Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια. -
Εγώ πάλι πιστεύω πως τα καταλληλότερα αυτοκίνητα για τον πολύ κόσμο για Ελλάδα είναι τα Φίατ από 2000 και μετά, που συνδύαζαν καλά και με λίγα χρήματα τα χαρακτηριστικά που χρειαζόμαστε οι μεσογειακοί. Το 1.200αρι Bravo το χω γράψει πολλές φορές, γελοία τιμή, με καταναλώσεις σημερινού υβριδικού ή όπως τις περιγράφει ο Λαπ, άπειρους χώρους για ημιδιαμονή κι ακροβατικά κι ανεξάρτητη ανάρτηση, εκεί που το έχω πάει μόνο Τζίμνυ και Φερόζα της εποχής έφταναν, πάτημα άψογο, είχε μόνο πολύ ελαφρύ τιμόνι μετά τα 140, το μόνο ουσιαστικό μείον. Αλλά πέθανε η Φίατ και χάθηκε αυτός ο χαρακτήρας οχήματος γενικής χρήσης, τα σημερινά κάπου πάσχουν.
Το βιτάρα αλήθεια έχει αρκετά απ' τα Μεσογειακά χαρακτηριστικά να κάνεις αυτό που θες και να μην το λυπάσαι, αλλά ακριβούτσικο...
-
To Vitara το τελείως απλό επειδή το πήρε φίλος πριν 16 μήνες είχε 17.600, και με λιγότερα δώρα τώρα, έχει 19.700 περίπου τελικές τιμές με τα πάντα μέσα.
Το 4Χ4 πριν μερικές εβδομάδες πορτοκαλι/μαύρη οροφή τα έξτρα, GL+ 25.460€.
Όταν είχε κάτω από 18.000 ήταν καλή εναλλακτική για βασικό αυτοκίνητο, τώρα όχι τόσο, όταν πας στα 4Χ4 παίζει σχεδόν μόνο του και σημαντικό selling point.
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.
Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση! -
@fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό
Έχει γίνει....Lexus ονομάζεται!!
Το γνωρίζω αλλά παρέβλεψες το κοινούς θνητούς που γράφω πιο πάνω. Το εισαγωγικό μοντέλο είναι άθλιο για τα χρήματα του πάντως.
Από εκεί και πάνω συμφωνώ απόλυτα. -
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
-
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;
Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.
-
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.
Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση!Ατυχές και το δικό σου παράδειγμα για το Tiguan, ειδικά σε σύγκριση με το vitara.
Μια και το έθιξες το Tigi σαν αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί απίστευτα με τα χρόνια και τεχνολογικά και στο εσωτερικό.
Εξωτερικά και από design δεν υπάρχει λόγος
κάποιος να περιμένει κάτι επαναστατικό από τους Γερμανούς. Η ομορφιά έρχεται σε 2η μοίρα, προτεραιότητα είναι οι χώροι, η πρακτικότητα, η καλή ορατότητα και η ευκολία στην οδήγηση. Boxy for ever!
Θυμήσου το μόνιμο ντύσιμο της Μέρκελ και θα καταλάβεις .
Η συζήτησή μας πάντως δεν αφορά την ομορφιά των αυτοκινήτων, άλλο ήταν το νόημα. Το οποίο απ' ότι κατάλαβα έγινε αντιληπτό. -
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;
Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.
Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).
-
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;
Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.
Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).
Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..
Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.
-
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.
Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση!Ατυχές και το δικό σου παράδειγμα για το Tiguan, ειδικά σε σύγκριση με το vitara.
Μια και το έθιξες το Tigi σαν αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί απίστευτα με τα χρόνια και τεχνολογικά και στο εσωτερικό.
Εξωτερικά και από design δεν υπάρχει λόγος
κάποιος να περιμένει κάτι επαναστατικό από τους Γερμανούς. Η ομορφιά έρχεται σε 2η μοίρα, προτεραιότητα είναι οι χώροι, η πρακτικότητα, η καλή ορατότητα και η ευκολία στην οδήγηση. Boxy for ever!
Θυμήσου το μόνιμο ντύσιμο της Μέρκελ και θα καταλάβεις .
Η συζήτησή μας πάντως δεν αφορά την ομορφιά των αυτοκινήτων, άλλο ήταν το νόημα. Το οποίο απ' ότι κατάλαβα έγινε αντιληπτό.Το πρόβλημα με τη Μερκελ δεν ήταν στο ντύσιμο που έκανε αλλά στο γδύσιμο που μας έκανε.Ας μην είμαστε off topic όμως,είπες Μερκελ,Γερμανοί και Tiguan στην ίδια ανάρτηση ,όποτε………..#mono_vitara!
Υγ το Tiguan όπως και το Golf θα ανανεωθούν μόλις βγούμε από τα μνημόνια το 3658. -
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;
Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.
Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).
Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..
Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.
Στην κατηγορία τιμής του δεν υπάρχει τίποτα με περισσότερο εξελιγμένη 4κίνηση αυτής του Βιτάρα, δυστυχώς. Αυτός είναι και ο μόνος λόγος (μαζί με την αξιοπιστία) αγοράς του πλέον κατά την γνώμη μου.
-
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;
Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.
Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).
Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..
Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.
Από φαντασία σκίζεις..
Edit: υλοποίηση awd yaris cross
-
@mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Με λίγο ακόμη βέβαια παίρνεις Yaris Cross AWD που είναι πολύ πιο σύγχρονο, και μάλλον καλύτερο.
Δεν μπορώ να το δω γιατί είμαι δουλειά. Τι λένε;
Καλύτερο δεν αναφερομουν στο AWD, αλλά στο ότι το ένα είναι αυτοκίνητο του 2022 και το άλλο του 2015.. αλλά και στο AWD, σιγά που θα πάνε αμφότερα.. σημαντικότερο παράγοντα βάζω το ελαστικό παρά τις διαφορές τους στο σύστημα 4κινησης.
Δυστυχώς το ηλεκτρικό AWD-i της toyota, στην συγκεκριμένη υλοποίηση του, είναι προβληματικό και ελάχιστα αποτελεσματικό (χαμηλή ισχύς και περιορισμένη αυτάρκεια ηλεκτροκινητήρα, υποθέτω, σε συνδυασμό με προβλήματα στο λογισμικό).
Τόσο χάλια;! Δεν το έχω ψάξει καθόλου, φαντάστηκα ότι θα ήταν μία καλή και πιο σύγχρονη εναλλακτική από του Vit..θα το κοιτάξω..
Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις.
Από φαντασία σκίζεις..
Αφού το ξέρεις είμαι καλός στην δημιουργική γραφή!
Είχα δει τα πρώτα βιντεάκια όταν είχε κυκλοφορήσει Ιαπωνία/Αυστραλία και μου είχε φανεί ικανοποιητικό.. άλλωστε αυτοί δεν είναι που τα κάνουν όλα τέλεια και φθηνά;!
-
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Είχα δει τα πρώτα βιντεάκια όταν είχε κυκλοφορήσει Ιαπωνία/Αυστραλία και μου είχε φανεί ικανοποιητικό.
Μια χαρά ειναι, οι αληθινοι χρήστες και ιδιοκτήτες (ναι έχουμε και στο φόρουμ έναν) το επιβεβαιώνουν οτι για την χρήση που προορίζεται είναι μια χαρά. Οι χεητερς που ζηλεύουν λένε τα δικά τους.
-
@fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:
@dublin said in Suzuki Vitara 2015:
Είχα δει τα πρώτα βιντεάκια όταν είχε κυκλοφορήσει Ιαπωνία/Αυστραλία και μου είχε φανεί ικανοποιητικό.
Μια χαρά ειναι, οι αληθινοι χρήστες και ιδιοκτήτες (ναι έχουμε και στο φόρουμ έναν) το επιβεβαιώνουν οτι για την χρήση που προορίζεται είναι μια χαρά. Οι χεητερς που ζηλεύουν λένε τα δικά τους.
Χαχα! Με βάλατε στην μέση Toyot-αιοι με Suzuk-ηδες! Ευτυχώς εμείς δεν μπαίνουμε σε τέτοια διλήμματα, front wheel drive baby!
Ελπίζω να πετύχω σε κάνα βουνό κανένα Yaris να το τσεκαρω..
-
Ρε συ @gatoz μια που τα λέγαμε περί υπογάστριων αδένων, διαστάσεων φιρφιρίκου και carbon φερμουάρ νωρίτερα, τον αριστερά εμφανιζόμενο Tomoyoshi Osakabe τονε κόβω ολίγον δροσερό ή μου φαίνεται? Για πε γνώμη καθότι γάτος φυσιογνωμιστής, διότι εμένα κάτι σε χατζιδακι μου φέρνει ... Ρε μπάς και πρέπει να αναθεωρήσεις!?
-
η προικα στο υπογαστριο κανει τη διαφορα, οχι η φατσα
-
τωρα πηζω, θα σας ριξω κεραυνους μεθαυριο ή δευτερα γιατι αυριο παω ταναιδα στην ευβοια.
αντρικα και ξηγημενα.
σεις συνεχιστε σασμο και ευκαμπτους καρπους. -
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonmone said in Suzuki Vitara 2015:
@andya3 said in Suzuki Vitara 2015:
Αυτές όμως οι λεπτομέρειες, τρίζει το παράθυρο, τρίζει το ταμπλώ, ακούω κάτι να χτυπάει από πίσω, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης κλπ κάνουν σημαντική διαφορά στην επιλογή αυτοκινήτου.
Εγώ πχ δεν θα τα άντεχα. Θα οδηγούσα και αντί να το απολάμβανα θα μου προκαλούσε εκνευρισμό.
Αν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο - εργάτη οκ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα δώσω τόσες χιλιάδες € και θα παίζω με τα νεύρα μου.
Άρα καλό το δε σπάει, δε χαλάει, δεν καίει. Αλλά δε φτάνει μόνο του. Για τόσα λεφτά που κοστίζει το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα ολοκληρωμένο προιόν που να καλύπτει πολλές ανάγκες.Δεν είναι έτσι ακριβώς.Αυτά που για σένα είναι προτεραιότητες,για άλλον είναι αδιάφορα.Το αυτοκίνητο σαν καταναλωτικό προϊόν,καλύπτει πολλές και διαφορετικές ανάγκες για τον καθένα,οποτε η ιεράρχηση των κριτηρίων είναι διαφορετική.
Για εμένα πχ το δεν σπάει δεν χαλάει είναι πολύ σημαντικό,όπως για κάποιον άλλο είναι η ηχομόνωση.Αυτοκίνητο που να τα κάνει όλα δεν υπάρχει τουλάχιστον για εμάς τους κοινούς θνητούς.Ιδανικό θα ήταν για μένα ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από Ιταλο,με ανάρτηση Γαλλική,ηχομόνωση Γερμανική και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία.Μέχρι να γίνει αυτό,ο καθένας κοιτάει την αγορά και παίρνει αυτό που νομίζει ότι είναι καλύτερο γιαυτο με τους οποίους συμβιβασμούς.
Το να αναφέρεις και κάποια αδύναμα η ελαττωματικά σημεία σε κάποιο αυτοκίνητο δεν ειναι πρόβλημα,το να νομίζει κάποιος ότι έκανε την αγορά του αιώνα ίσως ειναι.
Τελος μιας και μιλάμε για ποιότητα,στον Σφακ στην Καβάλας,έχει τεστ το kodiaq 2 λίτρο diesel που αγγίζει χωρίς τετρακίνηση χαλαρά σχεδόν τα 40.000!
Δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα με την ποιότητα του ,ειδικά από αυτές τις γελοίες ασημί φάσεις στο ταμπλό,εισαγωγή Βακάκη ίσως από Κίνα.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι μια τέλεια επιλογή για κάποιον που θέλει αυτοκίνητο με χώρους,χώρους και χώρους!Φυσικά ο καθένας έχει τα κριτήριά του. Και όποιο θέλει με τα λεφτά του αγοράζει. Και δεν είναι θέμα vag vs vitara ή οποιουδήποτε άλλου. Είναι γενική τοποθέτηση.
Γιατί άλλο όταν το vitara ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο π.χ. είχε 18k. Και άλλο τώρα που έχει πόσο 23? Και μπαίνεις πχ σ' ένα golf ή t-roc ή 2008 με παρόμοιο εξοπλισμό που έχει 27k και νομίζεις συγκριτικά ότι είσαι σε αεροπλάνο. Ατυχής η σύγκριση ίσως αλλά για δώσω μια εικόνα τι εννοώ.
Η διαφορά 4k στη 10ετία που πιθανότατα θα κρατήσει κάποιος το αυτοκίνητο, είναι 400€ το χρόνο, λιγότερο από 40€ το μήνα.
Το αν κάποιος προτιμάει το vitara για την 4κίνηση είναι ειδική περίπτωση. Σιγά μην πάρουμε δεδομένο ότι όσοι το αγοράζουν το 'χουν για τα βουνά και τα λαγκάδια.Καταλαβαινω τι θες να πεις ,απλά όπως είπα υπάρχουν και υποκειμενικοί παράγοντες.Ένα παράδειγμα δικό μου,είμαι σίγουρος ότι το Tiguan ούτε θα τρίζει,ούτε θα ακούγεται,ουτε θα κοπανάει στις λακκούβες.
Τι να το κανείς όμως που όταν μπήκα στην έκδοση πριν την Rline δεν θυμάμαι το όνομα,ήμουν 45 και όταν βγηκα ήμουν 67 με 3 εγγόνια και ήμουν έτοιμος να καταθέσω χαρτιά για σύνταξη στον Φιλίπαιο!
Και όχι για να προλάβω καταστάσεις ούτε το vitara διεκδικεί βραβείο σύγχρονου σχεδιασμού αλλά τουλάχιστον νιώθεις ότι έχεις γεννηθεί μετά τη μεταπολίτευση!κοπαναει στις λακουβες.
και τριζει.
και σερνεται.
γατος με αρ λαιν για μηνες.
μεχρι που σε ασφαλτος, πανω-πανω στο ξηροβουνι, μάιο, με δειγμα χιονιου στην ασφαλτο, με τραβηξε παλιο σουξου 4
μην ακουτε τον δεξιο προβοκατορα
Suzuki Vitara 2015