Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    53
    101
    5380
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit @alexandros-k last edited by

      @alexandros-k said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

      @kapelis said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

      Mitsubishi Galant. Σε έκανε να νιώθεις ασφάλεια.

      Ποιο συγκεκριμενα? Μοτερ , χρονολογια?
      Πες μας οτι το εχετε ακομα 😊

      Να φανταστώ ότι ήλπιζες να ακούσεις για 2.0 v6 24v;

      i30 160 N line!

      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k @kapelis last edited by

        @kapelis said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

        @alexandros-k said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

        @kapelis said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

        Mitsubishi Galant. Σε έκανε να νιώθεις ασφάλεια.

        Ποιο συγκεκριμενα? Μοτερ , χρονολογια?
        Πες μας οτι το εχετε ακομα 😊

        Galant 1.6 1980 πισωκινητο.
        Δεν υπήρχε περίπτωση να σε σταματήσουν ή να φας κλήση.
        Σου έδιναν πάντα προτεραιότητα.
        Στα φανάρια σε κοιτούσαν.
        Μολις σε καταλάβαιναν φρεναραν ή έκαναν άκρη να περάσεις.
        Μεχρι και δωρεάν κεράσματα έπεφταν.
        κλπ κλπ

        Tωρα καταλαβα την εννοια της "ασφαλειας " 😁 😂

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k @georgemit last edited by alexandros-k

          @georgemit said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

          @alexandros-k said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

          @kapelis said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

          Mitsubishi Galant. Σε έκανε να νιώθεις ασφάλεια.

          Ποιο συγκεκριμενα? Μοτερ , χρονολογια?
          Πες μας οτι το εχετε ακομα 😊

          Να φανταστώ ότι ήλπιζες να ακούσεις για 2.0 v6 24v;

          Στο μυαλο μου εισαι 😂 😂
          Αν και εβγαινε και 1,8 V6 , μου εκανε κι αυτο 😂

          edit: Μιας και το εφερε η κουβεντα
          https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1993&month=8&issue=98&cat=Δοκιμές&number=2663

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            manast last edited by

            @johanndelta said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

            Astra F 1.4 GT το οποίο κινείται ακόμα και είναι πολύ καλή περίπτωση για restore αλλά...Δίπλωμα με Starlet EP71 με μόλις 3 μαθήματα, ευτυχώς και για τους δυο μας. 😋

            Το λάτρεψες το starlet!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus last edited by cirus

              ford escort mk1 1100cc

              https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Ford/20533/Ford-Escort-I-1100-Saloon.html

              ηταν του παππού που σταμάτησε να οδηγεί και το πρώτο δικό μου!

              μπορεί να ήταν ψόφιο και το τιμόνι να είχε μόνο τζόγο αλλά ήταν πισωκούνα και είχε πολύ πλάκα να πετάς κώλο και να το μαζεύεις. Σουστες για ανάρτηση βεβαια. Σουπερ

              στη σχολή οδηγών τι αλλο??? TOYOTA Starlet!!!

              Cirus the virus

              M 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                manast @cirus last edited by

                @cirus said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                ford escort mk1 1100cc

                https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Ford/20533/Ford-Escort-I-1100-Saloon.html

                ηταν του παππού που σταμάτησε να οδηγεί και το πρώτο δικό μου!

                Να και ο πρόγονος του Puma. Δεν νομίζω να είχε χαμηλότερο κέντρο βάρους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  manast last edited by

                  This post is deleted!
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Τουότα κορόλλα ΚΕ30 1200 του πατέρα μου στα 16-17 κλεφτά στα χωράφια του χωριού στις διακοπές, Στάρλετ πισωκούνα στη σχολή οδηγών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      cybernaut last edited by cybernaut

                      1993-mazda-fd-rx7.jpeg )
                      ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lakisof @gatoz last edited by

                        @gatoz said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                        @n-k-9 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                        @lakisof said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                        SEAT 124 GLS Λευκού χρώματος.

                        Τι αμάξι ρε φίλε μου. Τέσσερις φορές είχε μηδενίσει ο μετρητής χιλιομέτρων. Πάνω από 430.000 χλμ. και πήγαινε ακόμη. Είχα κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα μ' αυτό.

                        Καταρχήν να σε διορθώσω...
                        Seat 124D LS το ορθον και όχι 124GLS
                        Rebadged Fiat 124
                        Είχε βγει και σε άλλες version...
                        Ρωσικό Lada
                        Τουρκικό Tofas
                        Ινδικο Premier
                        Και πολλές ακόμα!
                        Το ισπανικό, πάντως, είχε στάνταρ στροφόμετρο!
                        Ελαφρύ (η εποχή βλέπεις), σβέλτο (ας οψεται το χαμηλό βάρος του), ευρύχωρο (περίπτερο με ρόδες γαρ).

                        #ahristo
                        καποια στιγμη ειχα ενα τετοιο. ακουμπησε η γατα να στηριχτει σε ενα φρεναρισμα στο ταμπλο γιατι εστριβε δεξια οταν φρεναρες και εσπασε το ταμπλο. στις πορτες μεσα μυριζε βατραχιλα, γεμιζαν με νερο ακομη και τον αυγουστο. το χειμωνα για το ταξιδι ειχα αξεσουαρ μια βελετζα απο τη πεθερα. εμπαζε τοσο αερα που παγωνες. η ελπα δεν μου ανανεωσε ποτε τη πληρωμη. 1990. μεχρι να ερθει ενα νεο τοτε 323 καταλυτικο.

                        Άχρηστο, εννοείς αυτό που πήρες εσύ; Γιατί; .... Ήταν μεταχειρισμένο και κακοσυντηρημένο όταν το πήρες;
                        Ο πατέρας μου και στη συνέχεια κι εγώ μαζί του, το είχαμε κούκλα. Στα τριάντα χρόνια της ζωής του (από το 1976) ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, ακόμη και μέχρι τις τελευταίες του χρονιές. Και αναγκαστήκαμε κάποια στιγμή να το δώσουμε, γιατί δεν σύμφερε πλέον. Έκαιγε και super ... οπότε ... τέλος.

                        Από όσα αναφέρεις, δεν ίσχυε τίποτα. Ίσα ίσα .... το αντίθετο. Κι έκανε πάνω από 430.000 χλμ. μέχρι να το δώσουμε.

                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lakisof @n-k-9 last edited by

                          @n-k-9 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                          @lakisof said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                          SEAT 124 GLS Λευκού χρώματος.

                          Τι αμάξι ρε φίλε μου. Τέσσερις φορές είχε μηδενίσει ο μετρητής χιλιομέτρων. Πάνω από 430.000 χλμ. και πήγαινε ακόμη. Είχα κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα μ' αυτό.

                          Καταρχήν να σε διορθώσω...
                          Seat 124D LS το ορθον και όχι 124GLS
                          Rebadged Fiat 124
                          Είχε βγει και σε άλλες version...
                          Ρωσικό Lada
                          Τουρκικό Tofas
                          Ινδικο Premier
                          Και πολλές ακόμα!
                          Το ισπανικό, πάντως, είχε στάνταρ στροφόμετρο!
                          Ελαφρύ (η εποχή βλέπεις), σβέλτο (ας οψεται το χαμηλό βάρος του), ευρύχωρο (περίπτερο με ρόδες γαρ).

                          Σωστά, DLS.
                          Και ναι, το ισπανικό με το στροφόμετρο είχαμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            downhill @lap last edited by

                            @lap said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                            Έπρεπε να πεις σχολή οδηγών 1977 με Kadett του 1992. Έτσι για άλλη μια φορά το forum θα έχανε το θέμα συζήτησης, θα έψαχνε να βρει χρόνομηχανες και παραφυσικά φαινόμενα, και θα καταλήγαμε στο τέλος στα Toyota.

                            Το 1977 έπαιζα με πλαστικά κουρδιστά αυτοκινητάκια!

                            My website!
                            https://luz.gr

                            georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • georgekn
                              georgekn @downhill last edited by

                              @downhill said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                              @lap said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                              Έπρεπε να πεις σχολή οδηγών 1977 με Kadett του 1992. Έτσι για άλλη μια φορά το forum θα έχανε το θέμα συζήτησης, θα έψαχνε να βρει χρόνομηχανες και παραφυσικά φαινόμενα, και θα καταλήγαμε στο τέλος στα Toyota.

                              Το 1977 έπαιζα με πλαστικά κουρδιστά αυτοκινητάκια!

                              Ξαναγυρίζουν οι εποχές... αυτές...

                              Citroen-Ami-1.jpg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • gatoz
                                gatoz @lakisof last edited by

                                @lakisof said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                @gatoz said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                @n-k-9 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                @lakisof said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                SEAT 124 GLS Λευκού χρώματος.

                                Τι αμάξι ρε φίλε μου. Τέσσερις φορές είχε μηδενίσει ο μετρητής χιλιομέτρων. Πάνω από 430.000 χλμ. και πήγαινε ακόμη. Είχα κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα μ' αυτό.

                                Καταρχήν να σε διορθώσω...
                                Seat 124D LS το ορθον και όχι 124GLS
                                Rebadged Fiat 124
                                Είχε βγει και σε άλλες version...
                                Ρωσικό Lada
                                Τουρκικό Tofas
                                Ινδικο Premier
                                Και πολλές ακόμα!
                                Το ισπανικό, πάντως, είχε στάνταρ στροφόμετρο!
                                Ελαφρύ (η εποχή βλέπεις), σβέλτο (ας οψεται το χαμηλό βάρος του), ευρύχωρο (περίπτερο με ρόδες γαρ).

                                #ahristo
                                καποια στιγμη ειχα ενα τετοιο. ακουμπησε η γατα να στηριχτει σε ενα φρεναρισμα στο ταμπλο γιατι εστριβε δεξια οταν φρεναρες και εσπασε το ταμπλο. στις πορτες μεσα μυριζε βατραχιλα, γεμιζαν με νερο ακομη και τον αυγουστο. το χειμωνα για το ταξιδι ειχα αξεσουαρ μια βελετζα απο τη πεθερα. εμπαζε τοσο αερα που παγωνες. η ελπα δεν μου ανανεωσε ποτε τη πληρωμη. 1990. μεχρι να ερθει ενα νεο τοτε 323 καταλυτικο.

                                Άχρηστο, εννοείς αυτό που πήρες εσύ; Γιατί; .... Ήταν μεταχειρισμένο και κακοσυντηρημένο όταν το πήρες;
                                Ο πατέρας μου και στη συνέχεια κι εγώ μαζί του, το είχαμε κούκλα. Στα τριάντα χρόνια της ζωής του (από το 1976) ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, ακόμη και μέχρι τις τελευταίες του χρονιές. Και αναγκαστήκαμε κάποια στιγμή να το δώσουμε, γιατί δεν σύμφερε πλέον. Έκαιγε και super ... οπότε ... τέλος.

                                Από όσα αναφέρεις, δεν ίσχυε τίποτα. Ίσα ίσα .... το αντίθετο. Κι έκανε πάνω από 430.000 χλμ. μέχρι να το δώσουμε.

                                ολοκαινουργιο το ειχε παρει ο πεθερος μου.
                                οταν ηταν στα χερια μου δεν ειχε καν 50000.
                                παντα συντηρημενο και γυαλισμενο.
                                δεν του αξιζε.
                                #gia_petama
                                απο τη πρωτη μερα

                                #milf-a-man

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lakisof @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                  @lakisof said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                  @gatoz said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                  @n-k-9 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                  @lakisof said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                  SEAT 124 GLS Λευκού χρώματος.

                                  Τι αμάξι ρε φίλε μου. Τέσσερις φορές είχε μηδενίσει ο μετρητής χιλιομέτρων. Πάνω από 430.000 χλμ. και πήγαινε ακόμη. Είχα κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα μ' αυτό.

                                  Καταρχήν να σε διορθώσω...
                                  Seat 124D LS το ορθον και όχι 124GLS
                                  Rebadged Fiat 124
                                  Είχε βγει και σε άλλες version...
                                  Ρωσικό Lada
                                  Τουρκικό Tofas
                                  Ινδικο Premier
                                  Και πολλές ακόμα!
                                  Το ισπανικό, πάντως, είχε στάνταρ στροφόμετρο!
                                  Ελαφρύ (η εποχή βλέπεις), σβέλτο (ας οψεται το χαμηλό βάρος του), ευρύχωρο (περίπτερο με ρόδες γαρ).

                                  #ahristo
                                  καποια στιγμη ειχα ενα τετοιο. ακουμπησε η γατα να στηριχτει σε ενα φρεναρισμα στο ταμπλο γιατι εστριβε δεξια οταν φρεναρες και εσπασε το ταμπλο. στις πορτες μεσα μυριζε βατραχιλα, γεμιζαν με νερο ακομη και τον αυγουστο. το χειμωνα για το ταξιδι ειχα αξεσουαρ μια βελετζα απο τη πεθερα. εμπαζε τοσο αερα που παγωνες. η ελπα δεν μου ανανεωσε ποτε τη πληρωμη. 1990. μεχρι να ερθει ενα νεο τοτε 323 καταλυτικο.

                                  Άχρηστο, εννοείς αυτό που πήρες εσύ; Γιατί; .... Ήταν μεταχειρισμένο και κακοσυντηρημένο όταν το πήρες;
                                  Ο πατέρας μου και στη συνέχεια κι εγώ μαζί του, το είχαμε κούκλα. Στα τριάντα χρόνια της ζωής του (από το 1976) ήταν σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, ακόμη και μέχρι τις τελευταίες του χρονιές. Και αναγκαστήκαμε κάποια στιγμή να το δώσουμε, γιατί δεν σύμφερε πλέον. Έκαιγε και super ... οπότε ... τέλος.

                                  Από όσα αναφέρεις, δεν ίσχυε τίποτα. Ίσα ίσα .... το αντίθετο. Κι έκανε πάνω από 430.000 χλμ. μέχρι να το δώσουμε.

                                  ολοκαινουργιο το ειχε παρει ο πεθερος μου.
                                  οταν ηταν στα χερια μου δεν ειχε καν 50000.
                                  παντα συντηρημενο και γυαλισμενο.
                                  δεν του αξιζε.
                                  #gia_petama
                                  απο τη πρωτη μερα

                                  Εντάξει ...... Τότε μιλάμε για διαφορετικά αυτοκίνητα.
                                  Δε μπορεί να μιλάμε για το ίδιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    k-papakonstantinoy @106s16 last edited by

                                    @106s16 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                    Σας έχω όλους DKW junior 900cc δίχρονο τρικύλινρο με ταχύτητες στο χέρι, σειρά μου (δλδ γεννηθείς το 63) του μελοντικού πεθερού [link text](https://www.youtube.com/watch?v=c0y6Fzsx-08
                                    link text

                                    Μπααα δε νομίζω...Καντέτ πρώτης γενιάς και δίπλωμα το 1971! Παίζει να είμαι και ο παππούς της παρέας...

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet @106s16 last edited by

                                      @106s16 said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                      Σας έχω όλους DKW junior 900cc δίχρονο τρικύλινρο με ταχύτητες στο χέρι, σειρά μου (δλδ γεννηθείς το 63) του μελοντικού πεθερού [link text](https://www.youtube.com/watch?v=c0y6Fzsx-08
                                      link text

                                      Ένα από τα πρώτα μου αυτοκίνητα, σε κακή κατάσταση βέβαια, πουλήθηκε για απόσυρση, με ανάμειξη λαδιού/βενζίνης και μόνο 3ταχυτο, γιατί τη τέταρτη την «πέταγε» ή δεν έμπαινε καθόλου, δεν θυμάμαι.
                                      Απίστευτα βαρύ τιμόνι, όταν ήταν σταματημένο και είχα συνοδηγό, βοήθαγε κι'αυτός να στρίψει το τιμόνι!

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      106s16 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Z
                                        zoom_out last edited by

                                        Ford 12m, μεταχειρισμένο από Γερμανία.
                                        Ταχύτητες δίπλα από το τιμόνι. Ζώνες ασφαλείας μπήκαν μετά από χρόνια.
                                        12m.jpg

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • D
                                          downhill @zoom_out last edited by

                                          @zoom_out said in Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε:

                                          Ford 12m, μεταχειρισμένο από Γερμανία.
                                          Ταχύτητες δίπλα από το τιμόνι. Ζώνες ασφαλείας μπήκαν μετά από χρόνια.
                                          12m.jpg

                                          Αυτό μοιάζει πολύ στο Sunbeam Hunter που είχε ο θείος μου και μετά πήραν τα ξαδέρφια μου.Θυγατρική της Chrysler

                                          My website!
                                          https://luz.gr

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Τάουνους το γερμανικό, Κορτίνα το Αγγλικό αν θυμάμαι καλά για το Αγγλικό και δεν ήταν μικρότερη η κορτίνα εκείνης της εποχής.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr