-
Η Ελλάδα τελευταία φορά που κοίταγα ήταν Ευρώπη οπότε μόνο υβριδικά θα έχουμε και οχι ατμοσφαιρικά , η εταιρεία εχει ενα πρόσωπο και πουλάει υβριδισμό χαμηλούς ρύπους ευκολία οδήγησης κλπ
Αμερική πουλάει πατριωτισμό, η toyota usa περηφανεύεται οτι χρησιμοποιεί περισσότερα made in usa εξαρτήματα απο όλους τους "Αμερικάνους " κατασκευαστές ,δυναμισμό και αντοχή οπότε υπάρχει και δίλιτρο ατμόσφαιρα με 170 άλογα .
Ασία τελείως αλλού για αλλού ,άλλες προδιαγραφές στην Σιγκαπούρη και Ταιβάν και άλλες στο Μπαγκλαντές πχ
-
Βρε μακάρι να το έφερναν και... με τον 1.5 ατμοσφαιρικό με τα 120 αλογάκια στα 25.000€ , μια χαρά οικογενιακό αυτοκινητάκι θα ήταν , δεν θα προλάβαινε να πουλάει.
Τέτοια αυτοκίνητα θέλουμε στην φτωχοελλαδίτσα μας εκεί που έχουν παέι οι τιμές , ποια υβριδικά και ηλεκτρικά , άσπαστα Τουότα δώσε στον λαό που θα τα κρατήσει μια 20ετία. -
@vagkirk said in Toyota Corolla Cross:
Βρε μακάρι να το έφερναν και... με τον 1.5 ατμοσφαιρικό με τα 120 αλογάκια στα 25.000€ , μια χαρά οικογενιακό αυτοκινητάκι θα ήταν , δεν θα προλάβαινε να πουλάει.
Τέτοια αυτοκίνητα θέλουμε στην φτωχοελλαδίτσα μας εκεί που έχουν παέι οι τιμές , ποια υβριδικά και ηλεκτρικά , άσπαστα Τουότα δώσε στον λαό που θα τα κρατήσει μια 20ετία.Όχι άλλο carino-avensis.. Τόσα χρόνια προσπαθούμε να απαλλαγούμε
-
Για το carina ε θα διαφωνήσω, όταν τα ευρωπαϊκά έβγαζαν 80 - 90 άλογα από 1.6 λίτρα, αυτό ήταν στα 115.
-
Βλέπω και την CC να συναρμολογείται και στην ευρώπη σιγά-σιγά
-
η έκδοση 1.8 υβριδική (ευρώπης) θα παράγεται αποκλειστικά στην Ευρώπη. Αμφιβάλλω εαν θα συνεχίσει το εργοστάσιο της Ιαπωνίας να παράγει και το δίλιτρο, πιστεύω ότι θα μπουν μέχρι το καλοκαίρι και άλλα εργοστάσια.
-
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Για το carina ε θα διαφωνήσω, όταν τα ευρωπαϊκά έβγαζαν 80 - 90 άλογα από 1.6 λίτρα, αυτό ήταν στα 115.
Αμαξάρα για την εποχή της με τον 4A-FE κινητήρα και πολλές Carina ε επιβιώνουν ακόμα με αμέτρητα χιλιόμετρα.
-
Με πειράζει στα μάτια που επιβιώνουν..
-
@mastoras78 said in Toyota Corolla Cross:
Με πειράζει στα μάτια που επιβιώνουν..
Έχει ο μπαμπάς μου. Του 1996.
Δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα πλέον αλλά για σέρβις έχει να το πάει πάνω από τρία χρόνια.
-
Γιατί δε του κάνει σέρβις;
-
Αδιάφορος
Κάνει καμία 3-4 χιλιάδες το χρόνο και λέει δεν παθαίνει τίποτα. Άστο -
4 λίτρα μέσα στην πόλη. Μέση ταχύτητα 24,5 χλμ/ώρα 56 λεπτα σύνολο διαδρομής 47:15 λεπτά μόνο με μπαταρία. Απόσταση που διανύθηκε 28,7 χλμ
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
4 λίτρα μέσα στην πόλη. Μέση ταχύτητα 24,5 χλμ/ώρα 56 λεπτα σύνολο διαδρομής 47:15 λεπτά μόνο με μπαταρία. Απόσταση που διανύθηκε 28,7 χλμ
45 σταμάτηματα και άλλες τόσες εκκινήσεις στα 56 λεπτά η ταχύτητα δεν πέρασε ποτέ τα 70 κάτι ( λογικό μέσα στις συνθήκες που κινήθηκε) , αν εξαιρέσουμε μερικά λεπτά που κινήθηκε σε περιφερειακό δρόμο χωρίς να περάσει τα 70 χλμ η υπόλοιπη διαδρομή ήταν φορτωμένη με κίνηση και φανάρια. Φυσιολογικα τα 4 λτ.
-
Σε ιδιες συνθηκες αλλα διαδρομη 12χλμ, το Σεατ σημερα ελεγε 16λτ οταν εφτασα γραφειο!
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
4 λίτρα μέσα στην πόλη. Μέση ταχύτητα 24,5 χλμ/ώρα 56 λεπτα σύνολο διαδρομής 47:15 λεπτά μόνο με μπαταρία. Απόσταση που διανύθηκε 28,7 χλμ
45 σταμάτηματα και άλλες τόσες εκκινήσεις στα 56 λεπτά η ταχύτητα δεν πέρασε ποτέ τα 70 κάτι ( λογικό μέσα στις συνθήκες που κινήθηκε) , αν εξαιρέσουμε μερικά λεπτά που κινήθηκε σε περιφερειακό δρόμο χωρίς να περάσει τα 70 χλμ η υπόλοιπη διαδρομή ήταν φορτωμένη με κίνηση και φανάρια. Φυσιολογικα τα 4 λτ.
Αν ήταν τελείως σε μποτιλιάρισμα θα έπεφτε και άλλο
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Αν ήταν τελείως σε μποτιλιάρισμα θα έπεφτε και άλλο
Ναι, και πιθανώς θα έλεγε 99% του χρόνου με σβησμένο τον θερμικό κινητήρα!!!
Αυτη η μέτρηση νομίζω ότι δίνεται μόνο για εντυπωσιασμό. Δεν λέει κάτι το ουσιαστικό που δεν το γνωρίζουμε ήδη από κάποια άλλη μέτρηση (την κατανάλωση πχ). -
Είναι απλό παιδιά. Το ανέφερε ο dstou πολύ ωραία.
Ξεκινά με στάση με ηλεκτρισμο που αποθήκευσε είτε από φρενάρισμα είτε από την λειτουργία του μεκ στην αποδοτικότερη περιοχή του.
Δηλαδή εκεί που όλα τα θερμικά είτε ντίζελ είτε βενζίνης θα ρουφούσαν καύσιμο αυτό κινείται με ρεύμα. Δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί κανένα άλλο όχημα σε αυτό το πράγμα.
Αυτή είναι η αλήθεια. Και εμένα με εκνευρίζει που δεν έχω στο μποτιλιάρισμα τέτοιο σύστημα και εγώ έλεγα τι και πώς. Δεν υπάρχει δικαιολογία, ας το πάρουμε απόφαση πως ειναι είναι ο βασιλιάς της πόλης και γενικότερα της περιαστικης μετακίνησης.
Παραδεχτείτε το και εσείς να απολαύσετε την ηρεμία σας.
-
Αυτό λέμε είναι οι φυσιολογικές συνθήκες λειτουργίας και υπεροχής του υβριδικού συστήματος. Το ξεκίνημα από στάση. Εκεί που το θερμικό θέλει 15-20 λτ για να νικήσει την αδράνεια τα ηλεκτρικά θέλουν 0 για να εκκινήσουν και στα πρώτα μέτρα
-
Κι όσο πέφτει η μέση ταχύτητα, πέφτει κι η καταναλωση. Ακίνητο, καίει 0 λίτρα!
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Παραδεχτείτε το και εσείς να απολαύσετε την ηρεμία σας.
Lap, μάλλον δεν κατάλαβες το σχόλιο μου.
Δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση την πολύ χαμηλή κατανάλωση των υβριδικών, ειδικά μέσα στην πόλη. Όμως από περιέργεια προβληματίζομαι με τις μετρήσεις του χρόνου και της απόστασης που λέγεται ότι κινούνται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα (ως ποσοστό της συνολικής διαδρομής).
Για παράδειγμα, στις αρχές Δεκεμβρίου ο @kpaiss ανέφερε μέση κατανάλωση 4,3λ/100κμ με YC, σε διαδρομή στο Πήλιο με θετική υψομετρική διαφορά. Για διευκόλυνση στους υπολογισμούς, ας θεωρήσουμε ότι τόσο ο χρόνος όσο και η απόσταση αποκλειστικής κίνησης με τον ηλεκτροκινητήρα ήταν 66% δηλ. τα 2/3 (η αναφορά ήταν λίγο διαφορετική). Από αυτό καταλαβαίνω ότι:- Κατά το υπόλοιπο 1/3 της διαδρομής η κατανάλωση θα έπρεπε να είναι 12,9λ/100κμ. Νούμερο μάλλον εξωπραγματικό για έναν βενζινοκινητήρα με απόδοση 40% ο οποίος υποβοηθαται και από τον ηλεκτροκινητήρα και μάλιστα σε τμήμα διαδρομής απαλλαγμένο από τα ενεργοβορα ξεκινήματα αφού αυτά τα αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας.
- Κατά το 1/3 της διαδρομής, ανακτάται ενέργεια (μόνο από το φρενάρισμα) που θα κινήσει το όχημα για τα υπόλοιπα 2/3 της διαδρομής!!!
Τίποτα από τα παραπάνω δεν μου φαίνεται ακριβές. Βεβαίως, ίσως να μην αντιλαμβάνομαι καλά τη λειτουργία των υβριδικών. Γιατί σε διαφορετική περίπτωση, τα παραπάνω μεγέθη (όχι η κατανάλωση την οποία επαναλαμβάνω ότι δεν αμφισβητώ) δείχνουν πλασματικά.
Toyota Corolla Cross