Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 141
    • 142
    • 48 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    106142
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by spi_duster

      Βρισκομαστε σε ενα κομβικο σημειο και πρεπει να το αντιληφθουμε αρεσει δεν αρεσει.Απο φετος πλεον θα απορροφουμε απο τον πλανητη περισσοτερα απο οσα μπορει να μας δωσει. Το 22 ξεπερασαμε τα 8 δις. Θα πρεπει λοιπον να κινηθουμε σε 3 αξονες δινοντας λυση σε ενα προβλημα που εμεις δημιουργησαμε φεροντες και τον τιτλο του εξυπνοτερου ειδους.

      1. Πρεπει να μειωθει δραστικα ο πληθυσμος μας. Αυτο σημαινει με ειρηνικο τροπο πως θα πρεπει για μερικες γεννιες να παψουμε να γεννοβολαμε σα κουνελια τηρωντας τις επιταγες του Χριστιανισμου του Ισλαμ αλλα και λοιπων θρησκειων.
      2. θα πρεπει σταδιακα να περιορισουμε τη δραση μας και υπαρξη μας σε καποια τμηματα της γης και της θαλασσας ωστε να επιτρεψουμε στα ζωντανα του πλανητη να αναπτυχθουν ξανα. Εχουν κι αυτα δικαιωματα που ομως τα ξεχνουν ανεξαιρετως ολοι (καπιταλες, προοδευτικοι, πιστοι θρησκειων και αποδελοιποι που ορεγονται ιση μοιρασια στα λεηλατιθεντα). Μια λυση εδω ειναι το χτησιμο υπογειων πολεων που θα δωσει πισω στα ζωντανα της γης περιοχες που εχουν απωλεσει.
      3. Η επιστημη θα πρεπει να επιδιωκει την επιτευξη και αναπτυξη τεχνολογιων παραγωγης ενεργειας και προϊοντων με γνωμονα το ελαχιστο δυνατο οικολογικο βαρος. Πχ δε μπορει να στηριζεται η μαζικη παραγωγη προϊοντων σε πορους που ειναι σπανιοι στον πλανητη και αναντικαταστατοι. Πχ. Εφοσον υπαρχει το πυριτιο δε θα πρεπει να μας απασχολει το Λιθιο που σε 10, 20 χρονια θα τελειωσει με τους σημερινους ρυθμους εκμεταλλευσης.
        Υπαρχει και ενας 4ος αξωνας. Ειναι αυτος που θα καθησουμε ολοι μαζι αν δεν γινουμε λιγοτερο ματαιοδοξοι...

      Η ηλεκτροκινηση ειναι πολυ καλη λυση αρκει να μη βασιζεται σε μεθοδους παραγωγης και αποθηκευσης ενεργειας που συνολικα μονο νεα προβληματα θα δημιουργησουν.

      ....

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap @dublin last edited by lap

        @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        Περίεργο.. μετά από την Αρχαία Ελλάδα, τον κοσμοπολιτισμό του Μ. Αλεξάνδρου και την Pax Romana μου φάνηκε ότι συνέβη ένα μικρό πισωγυρισμα..

        Όταν λες πισωγυρισμα τι εννοείς ;

        Φαντάζεσαι τον εαυτό σου έναν πολίτη, του μεροκάματου εκείνης της εποχής στην ύπαιθρο μιας επαρχίας δηλαδή την Ελλάδα;
        Θα ζούσες ένα επίπεδο πάνω από τα ζωντανά που θα φροντιζες.

        Δικαίωμα ψήφου δεν θα είχες. Οι απόγονοι σου λόγω καταγωγής δικής σου δεν θα είχαν δικαίωμα ψήφου, ούτε δυνατότητα μόρφωσης. Ψηφιακή τεχνολογία δεν θα υπήρχε, κλάδος υγείας δεν θα υπήρχε, αυτοκίνητα δεν θα υπήρχαν, ρεύμα δεν θα υπήρχε, υπολογιστές δεν θα υπήρχαν, τεχνίτη νοημοσύνη που θα βοηθά στο ερευνητικό έργο των επιστημόνων δεν θα υπήρχε, φάρμακα δεν θα υπήρχαν, νοσοκομεία δεν θα υπήρχαν, κράτος δικαίου δεν θα υπήρχε, ευκολία ταξιδιών δεν θα υπήρχε, δωρεάν μόρφωση δεν θα υπήρχε, δικαίωμα συνδικαλισμού δεν θα υπήρχε, καθιερωμένος βασικός μισθός και 8 Ώρη εργασία δεν θα υπήρχε...και η λίστα δεν σταματάει μέχρι αύριο.

        Αφού σου αρέσει αυτή η εποχή και βλέπεις την δική μας ως πισωγυρισμα μπορείς να πας σε χώρες της υποσαχάριας Αφρικής. Να ζήσεις όπως ζούσαν οι άνθρωποι στην αρχαιότητα. Αλλά ακόμα και εκεί αυτές οι δυστυχείς χώρες έχουν κάποια βασικά πράγματα που δεν τα είχαν ούτε και οι αρχαίοι.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @spi_duster last edited by

          @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          Βρισκομαστε σε ενα κομβικο σημειο και πρεπει να το αντιληφθουμε αρεσει δεν αρεσει.Απο φετος πλεον θα απορροφουμε απο τον πλανητη περισσοτερα απο οσα μπορει να μας δωσει. Το 22 ξεπερασαμε τα 8 δις. Θα πρεπει λοιπον να κινηθουμε σε 3 αξονες δινοντας λυση σε ενα προβλημα που εμεις δημιουργησαμε φεροντες και τον τιτλο του εξυπνοτερου ειδους.

          1. Πρεπει να μειωθει δραστικα ο πληθυσμος μας. Αυτο σημαινει με ειρηνικο τροπο πως θα πρεπει για μερικες γεννιες να παψουμε να γεννοβολαμε σα κουνελια τηρωντας τις επιταγες του Χριστιανισμου του Ισλαμ αλλα και λοιπων θρησκειων.
          2. θα πρεπει σταδιακα να περιορισουμε τη δραση μας και υπαρξη μας σε καποια τμηματα της γης και της θαλασσας ωστε να επιτρεψουμε στα ζωντανα του πλανητη να αναπτυχθουν ξανα. Εχουν κι αυτα δικαιωματα που ομως τα ξεχνουν ανεξαιρετως ολοι (καπιταλες, προοδευτικοι, πιστοι θρησκειων και αποδελοιποι που ορεγονται ιση μοιρασια στα λεηλατιθεντα). Μια λυση εδω ειναι το χτησιμο υπογειων πολεων που θα δωσει πισω στα ζωντανα της γης περιοχες που εχουν απωλεσει.
          3. Η επιστημη θα πρεπει να επιδιωκει την επιτευξη και αναπτυξη τεχνολογιων παραγωγης ενεργειας και προϊοντων με γνωμονα το ελαχιστο δυνατο οικολογικο βαρος. Πχ δε μπορει να στηριζεται η μαζικη παραγωγη προϊοντων σε πορους που ειναι σπανιοι στον πλανητη και αναντικαταστατοι. Πχ. Εφοσον υπαρχει το πυριτιο δε θα πρεπει να μας απασχολει το Λιθιο που σε 10, 20 χρονια θα τελειωσει με τους σημερινους ρυθμους εκμεταλλευσης.

          Τα είπες ΟΛΑ σε μερικές γραμμές.

          Δυστυχώς τίποτα δεν πρόκειται να γίνει από αυτά γιατίο άνθρωπος είναι ένα άπληστο, εγωπαθές ηλίθιο θηλαστικό με αυτοκαταστρφικές τάσεις. Σίγουρα θα γίνει το Νο.1 αλλά όχι ειρηνικά, ποτέ δεν γίνεται ειρηνικά, δεν συμφέρει και είναι δύσκολο.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Μια χαρά μπορούν να τραφούν 10 δις άνθρωποι κατά το 2100 ακόμα και με την σημερινή τεχνολογία χωρίς τη μελλοντική που ξεκινά δειλά δειλά να εμφανίζεται στις μέρες μας, δηαλδη μαζική παραγωγή πρωτεϊνών (κρέατος) και φυτών για βρώση.

            Είναι άλλο ένα ραδυο αρβυλα ότι πρέπει να μειωθεί ο πληθυσμός σε λιγότερο από 10 δις. Απλούστατα εξελίσεται η τεχνολογία και η οργάνωση των κοινωνιών και όλοι οι καλοί χωρούν.

            https://www.brookings.edu/blog/future-development/2015/04/28/can-10-billion-people-live-and-eat-well-on-the-planet-yes/

            Ίσα ίσα αν αυξησθοει ο πληθυσμός έχουμε περισσότερες πιθανότητες να σωθούμε και να εξελιχθουμε σε κάθε τομέα από μια στρατιά έξυπνων ανθρώπων. Μιας και η υψηλή νοημοσύνη δεν εμφανίζεται στη μάζα αλλά στις εξαιρέσεις. Οπότε μεγαλύτερος πληθυσμός = μεγαλύτερα ποσοστά ιδιοφυιων να οδηγούν τις εξελίξεις σε κάθε κλάδο.

            Κακά τα ψέματα οι αλλαγές στην ανθρωπότητα δεν έγιναν από τον πανηλίθιο γείτονα του καθενός, αλλά από κάποια μυαλά που είχαν υψηλή νοημοσύνη και ευκαιρίες για μόρφωση.

            Αυτό όμως προϋποθέτει και την παροχή δωρεάν μόρφωσης σε όλα τα παιδιά αυτού του πλανήτη, διότι ποτέ δεν ξέρεις που κρύβονται οι ιδιοφυΐες που θα πάνε τον πλανήτη και τις κοινωνίες μας πολλά σκαλιά πιο πάνω.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • nickthetrib
              nickthetrib @lap last edited by nickthetrib

              @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

              Κακά τα ψέματα οι αλλαγές στην ανθρωπότητα δεν έγιναν από τον πανηλίθιο γείτονα του καθενός, αλλά από κάποια μυαλά που είχαν υψηλή νοημοσύνη και ευκαιρίες για μόρφωση.

              Πολιτική mode on, sorry
              Φανταστείτε να είχαν όλα τα μυαλά τις ευκαιρίες για μόρφωση!!!
              Οι πανηλίθιοι θα εξαφανιζόντουσαν και τα γαμώ μυαλά που τώρα θάβονται θα έπαιζαν τον ρόλο που πρέπει στην εξέλιξη της ανθρωπότητας!

              Ακόμα και τώρα αν οι τροφές που πετιούνται στον αναπτυγμένο κόσμο, πήγαιναν στον μη ανεπτυγμένο νεκροί από πείνα δεν θα υπήρχαν!!

              Το συμπληρωσες lap, μπράβο!!!

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                driver-m @lap last edited by driver-m

                @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                Υπάρχει μια αντίθεση στα γραφόμενα μας.

                Η οπτική σου για το μέλλον του κόσμου είναι απαισιόδοξη. Αυτό σε οδηγεί να εντοπίζεις όλα εκείνα τα γεγονότα που επιβεβαιώνουν την αρχική σου υπόθεση και που σύμφωνα με την οποία βλέπεις το μέλλον.

                Αντιθέτως, εγώ βλέπω το μέλλον του κόσμου με αισιοδοξία. Αυτό με οδηγεί όταν πρόκειται να οραματιστω το μέλλον σε μεγάλο βάθος χρόνου να αδιαφορώ για ολα εκείνα τα γεγονότα που αλλοιώνουν το συνολικό αφήγημα προόδου και βελτίωσης της ζωής.

                Ναι ο κόσμος μας δεν είναι καλός, ναι υπάρχουν πολλές ανισότητες στις κοινωνίες μας. Ναι τα πράγματα τις τελευταίες δεκαετίες δεν οδηγούνται πάντα προς την σωστή κατεύθυνση. Συμφωνώ σε αυτό που γράφεις.

                Αλλά η άποψη μου για τη πορεία της ανθρωπότητας τουλάχιστον στον δυτικό κόσμο στηρίζεται σε προηγούμενα δεδομένα. Είναι γραμμική προς μια κατεύθυνση. Ναι υπάρχουν περίοδοι με διάφορες εναλλαγές σαν τις εποχές του έτους, η πορεία της όμως είναι συγκεκριμένη και προς μια κατεύθυνση. Κάθε εποχή προκαλεί μια δράση και μια επόμενη εποχή προκαλεί την αντίδραση της. Το αποτέλεσμα των συγκρούσεων αυτών γίνεται η βάση για μια άλλη νέα εποχή και ετσι η ανθρωπότητα προχωρά και γράφει τη ιστορια της. Η κατεύθυνση όμως της ιστορίας είναι συγκεκριμένη, δεν αλλάζει.

                Προφανώς εάν υπάρξουν πολιτικές που μας οδηγούν να χάσουμε κεκτημένα του πολιτισμού μας θα βρεθεί η ισορροπία με κάποιον τρόπο και θα διορθωθεί το όποιο λάθος. Οι κοινωνίες ιστορικά έχουν δείξει να λειτουργούν σαν τα φυσικά οικοσυστήματα, πάντοτε έρχονται σε μια ισορροπία.

                Στα του θέματος, μακρυά από φιλοσοφία. Το είδες το νέο TATA ev; Τι έχει να πεις;

                Δεν θεωρω οτι ειμαι καθολου απαισιοδοξος αλλα ρεαλιστης. Απαισιοδοξος θα ημουν αν πιστευα οτι δε μπορει να γινει τιποτα για να αντιστραφει η πορεια που εχει παρει το ανθρωπινο ειδος προς ενα μελλον που το κεφαλαιο του επιβαλλει ο,τι γουσταρει με μονο κερδισμενο το ιδιο. Αντιθετα πιστευω οτι ειναι στο χετι μας να τ'αλλαξουμε ολα, με πολυ κοπο κι αγωνα φυσικα, αλλα και παλι. Ειμαι ομως και ρεαλιστης να καταλαβαινω οτι ολα οσα γινονται αυτη τη στιγμη εξυπηρετουν τις τσεπες καποιοων κι οχι το γενικο καλο οπως νομιζεις εσυ. Κι εξηγησα το γιατι.

                Για το τατα ev δεν εχω καποια ιδιαιτερη γνωμη. Γενικα μια ινδικη βιομηχανια που μεχρι προτινος εφτιαχνε κατι αμαξακια επαρκη μονο για Ινδους που καβαλουσαν ενα παπι 3-4 ατομα δεν μπορω να την θεωρησω σαν μια επιλογη που θα εμπιστευομουν τα χρηματα μου για βασικο οχημα. Αν δωσει επαρκη δειγματα γραφης, στο μελλον ισως.

                Παντως η συζητηση που κανουμε δεν ειναι καθοκου εκτος θεματος αφου λεμε γενικα γιατι ειμαστε εναντιοι ή υοερμαχοι στην ηλεκτροκινηση και στην επιβολη της.
                Ο σχολιασμος συγκεκριμενων ηλεκτρικων μοντελων ειναι καταλληλοτερος για αλλο τοπικ που υπαρχει ηδη.

                Και τελος θεωρω εντελως λαθος τη λογικη να ειμαστε καμια 10αρια δισεκατομμυρια μηπως κι αναμεσα τους βγουν και μερικα "φωτισμενα" μυαλα παραπανω. Οι ποροι του πλανητη ειναι πεπερασμενοι και ο υπερπληθυσμος μονο δεινα δημιουργει για τον απλο λαο. Κι ερχεται και σε πληρη αντιδιαστολη με την οποια προστασια του περιβαλλοντος αφου εξ'ορισμου οσο πιο πολλοι ειμαστε τοσο πιο πολυ αυτο θα επιβαρυνεται.
                Οποτε.θεωρω οτι πεφτεις σε αλλη μια μεγαλη αντιφαση αλλα ειναι μια διαφορετικη κουβεντα αυτη οποτε ας μη βγουμε οντως οφ τοπικ.

                L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @driver-m last edited by lap

                  @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                  Και τελος θεωρω εντελως λαθος τη λογικη να ειμαστε καμια 10αρια δισεκατομμυρια μηπως κι αναμεσα τους βγουν και μερικα "φωτισμενα" μυαλα παραπανω. Οι ποροι του πλανητη ειναι πεπερασμενοι και ο υπερπληθυσμος μονο δεινα δημιουργει για τον απλο λαο. Κι ερχεται και σε πληρη αντιδιαστολη με την οποια προστασια του περιβαλλοντος αφου εξ'ορισμου οσο πιο πολλοι ειμαστε τοσο πιο πολυ αυτο θα επιβαρυνεται.
                  Οποτε.θεωρω οτι πεφτεις σε αλλη μια μεγαλη αντιφαση αλλα ειναι μια διαφορετικη κουβεντα αυτη οποτε ας μη βγουμε οντως οφ τοπικ.

                  Αντιθέτως, αν ενώσεις όλα τα κομμάτια του παζλ βγαίνει ένα συγκεκριμένο αφήγημα.

                  Πράσινη παραγωγή ενέργειας που σημαίνει από μηδέν έως ένα μικρότερο ποσοστό επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.

                  Νέες μορφές παραγωγή τροφής.
                  Όλα αυτά το 2023.
                  Και στο βάθος όπως λένε οι προβλέψεις για το 2100, 10 δις πληθυσμού.
                  Όπου ναι θα εχουμε περισσότερες πιθανότητες να συμβάλλουν στην εξέλιξη μας περισσότερες ιδιοφυΐες.

                  Μια χαρά δενει το γλυκό. Απλώς σε ότι προσπαθήσεις να αξιολογήσεις και να κρίνεις θεωρείς όλες τις μεταβλητές σταθερές στο σήμερα. Δεν είναι, αντιθέτως ζούμε μια νέα βιομηχανική επανάσταση, τα πάντα αλλάζουν. Τα πάντα.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap @driver-m last edited by lap

                    @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    Για το τατα ev δεν εχω καποια ιδιαιτερη γνωμη. Γενικα μια ινδικη βιομηχανια που μεχρι προτινος εφτιαχνε κατι αμαξακια επαρκη μονο για Ινδους που καβαλουσαν ενα παπι 3-4 ατομα δεν μπορω να την θεωρησω σαν μια επιλογη που θα εμπιστευομουν τα χρηματα μου για βασικο οχημα. Αν δωσει επαρκη δειγματα γραφης, στο μελλον ισως.

                    Η Τata ειανι μια τεραστίων διαστάσεων βιομηχανία.
                    Τα αυτοκίνητα της είναι από μικρά πόλης μέχρι μεγάλα suv σε επίπεδο hyundai.

                    Βλέπεις πως αυτή η όχι και τόσο γνωστή σε εμάς βιομηχανία έκανε πράξη και βγαζει στην αγορά χωρίς επιδοτήσεις μικρό ηλεκτρικό πόλης με 12,500 ευρώ και όλα μέσα από άποψη εξοπλισμού, 4 αστέρια ασφάλεια με βάση το διεθνές ncap, με 75 άλογα και 315 χλμ αυτονομίας στην πόλη
                    Δεν σου κάνει εντύπωση;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin @lap last edited by

                      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      Περίεργο.. μετά από την Αρχαία Ελλάδα, τον κοσμοπολιτισμό του Μ. Αλεξάνδρου και την Pax Romana μου φάνηκε ότι συνέβη ένα μικρό πισωγυρισμα..

                      Όταν λες πισωγυρισμα τι εννοείς ;

                      Φαντάζεσαι τον εαυτό σου έναν πολίτη, του μεροκάματου εκείνης της εποχής στην ύπαιθρο μιας επαρχίας δηλαδή την Ελλάδα;
                      Θα ζούσες ένα επίπεδο πάνω από τα ζωντανά που θα φροντιζες.

                      Δικαίωμα ψήφου δεν θα είχες. Οι απόγονοι σου λόγω καταγωγής δικής σου δεν θα είχαν δικαίωμα ψήφου, ούτε δυνατότητα μόρφωσης. Ψηφιακή τεχνολογία δεν θα υπήρχε, κλάδος υγείας δεν θα υπήρχε, αυτοκίνητα δεν θα υπήρχαν, ρεύμα δεν θα υπήρχε, υπολογιστές δεν θα υπήρχαν, τεχνίτη νοημοσύνη που θα βοηθά στο ερευνητικό έργο των επιστημόνων δεν θα υπήρχε, φάρμακα δεν θα υπήρχαν, νοσοκομεία δεν θα υπήρχαν, κράτος δικαίου δεν θα υπήρχε, ευκολία ταξιδιών δεν θα υπήρχε, δωρεάν μόρφωση δεν θα υπήρχε, δικαίωμα συνδικαλισμού δεν θα υπήρχε, καθιερωμένος βασικός μισθός και 8 Ώρη εργασία δεν θα υπήρχε...και η λίστα δεν σταματάει μέχρι αύριο.

                      Αφού σου αρέσει αυτή η εποχή και βλέπεις την δική μας ως πισωγυρισμα μπορείς να πας σε χώρες της υποσαχάριας Αφρικής. Να ζήσεις όπως ζούσαν οι άνθρωποι στην αρχαιότητα. Αλλά ακόμα και εκεί αυτές οι δυστυχείς χώρες έχουν κάποια βασικά πράγματα που δεν τα είχαν ούτε και οι αρχαίοι.

                      Βλέπεις ότι δεν σου απαντάω γιατί δεν θέλω κανέναν διάλογο με άσχετους γενικά στη ζωή μου, και ιδιαίτερα με ημιμαθής που είναι το χειρότερο είδος πασπαλιστων που διαθέτει αυτή η χώρα, αλλά εννοώ φυσικά ότι ο κόσμος και η ιστορία δεν είναι γραμμικά και μετά την Ρωμαϊκή εποχή μεσολάβησαν 1300+ χρόνια περίπου που πέσαμε στον μεσαίωνα, έκαιγαν ανθρώπους ζωντανούς επειδή είχαν καμια γάτα στη γειτονιά, και οι μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις απέκτησαν αποχετευτικά συστήματα σχετικά πρόσφατα στην ιστορία ενώ τεράστιες βιβλιοθήκες με την σοφία της αρχαιότητας κάηκαν στο όνομα των θρησκειών.

                      It always can go both ways, και αντίο.

                      Υ.Γ δεν μπαίνω σε διάλογο, απλά δεν άντεξα να παραποιείς και να απλοποιείς έτσι κάποιες χιλιάδες χρόνια ιστορίας.

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Λαπ με τόση ενέργεια που βγάζεις, έχεις βρει κανένα καλό τονωτικό ?

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @dublin last edited by lap

                          @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          @dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          Περίεργο.. μετά από την Αρχαία Ελλάδα, τον κοσμοπολιτισμό του Μ. Αλεξάνδρου και την Pax Romana μου φάνηκε ότι συνέβη ένα μικρό πισωγυρισμα..

                          Όταν λες πισωγυρισμα τι εννοείς ;

                          Φαντάζεσαι τον εαυτό σου έναν πολίτη, του μεροκάματου εκείνης της εποχής στην ύπαιθρο μιας επαρχίας δηλαδή την Ελλάδα;
                          Θα ζούσες ένα επίπεδο πάνω από τα ζωντανά που θα φροντιζες.

                          Δικαίωμα ψήφου δεν θα είχες. Οι απόγονοι σου λόγω καταγωγής δικής σου δεν θα είχαν δικαίωμα ψήφου, ούτε δυνατότητα μόρφωσης. Ψηφιακή τεχνολογία δεν θα υπήρχε, κλάδος υγείας δεν θα υπήρχε, αυτοκίνητα δεν θα υπήρχαν, ρεύμα δεν θα υπήρχε, υπολογιστές δεν θα υπήρχαν, τεχνίτη νοημοσύνη που θα βοηθά στο ερευνητικό έργο των επιστημόνων δεν θα υπήρχε, φάρμακα δεν θα υπήρχαν, νοσοκομεία δεν θα υπήρχαν, κράτος δικαίου δεν θα υπήρχε, ευκολία ταξιδιών δεν θα υπήρχε, δωρεάν μόρφωση δεν θα υπήρχε, δικαίωμα συνδικαλισμού δεν θα υπήρχε, καθιερωμένος βασικός μισθός και 8 Ώρη εργασία δεν θα υπήρχε...και η λίστα δεν σταματάει μέχρι αύριο.

                          Αφού σου αρέσει αυτή η εποχή και βλέπεις την δική μας ως πισωγυρισμα μπορείς να πας σε χώρες της υποσαχάριας Αφρικής. Να ζήσεις όπως ζούσαν οι άνθρωποι στην αρχαιότητα. Αλλά ακόμα και εκεί αυτές οι δυστυχείς χώρες έχουν κάποια βασικά πράγματα που δεν τα είχαν ούτε και οι αρχαίοι.

                          Βλέπεις ότι δεν σου απαντάω γιατί δεν θέλω κανέναν διάλογο με άσχετους γενικά στη ζωή μου, και ιδιαίτερα με ημιμαθής που είναι το χειρότερο είδος πασπαλιστων που διαθέτει αυτή η χώρα, αλλά εννοώ φυσικά ότι ο κόσμος και η ιστορία δεν είναι γραμμικά και μετά την Ρωμαϊκή εποχή μεσολάβησαν 1300+ χρόνια περίπου που πέσαμε στον μεσαίωνα, έκαιγαν ανθρώπους ζωντανούς επειδή είχαν καμια γάτα στη γειτονιά, και οι μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις απέκτησαν αποχετευτικά συστήματα σχετικά πρόσφατα στην ιστορία ενώ τεράστιες βιβλιοθήκες με την σοφία της αρχαιότητας κάηκαν στο όνομα των θρησκειών.

                          It always can go both ways, και αντίο.

                          Υ.Γ δεν μπαίνω σε διάλογο, απλά δεν άντεξα να παραποιείς και να απλοποιείς έτσι κάποιες χιλιάδες χρόνια ιστορίας.

                          Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θεωρείς τον εαυτό σου μη ημιμαθή στα διάφορα νήματα που σχολιαζεις; Πες μου την αλήθεια!

                          Μαζί με τα άλλα που έχεις πει για εμένα όπως γουρούνι, λασπολογο, και άλλα τέτοια που έχω ξεχάσει είναι η αλήθεια προστίθεται και το άσχετος ημιμαθής.
                          Κάνεις επίδειξη σε όλους μας της αγωγής που έλαβες από το σπίτι σου με τη συμπεριφορά σου σε όποιον τυγχάνει να μη συμφωνεί μαζί σου.

                          Τεσπά, ο μεσαίωνας ήταν σταδιακός δεν ήρθε σε μια μέρα και ήταν το αποτέλεσμα κάποιων μεταβολών στις κοινωνίες και των αυτοκρατοριών της εποχής, την σταδιακή άνοδο στα κετλντρα εξουσίας μιας νέας κοινωνικής τάξης και ιδιαίτερα αυτής των ιερέων και γενικότερα της δυτικής κυρίως εκκλησίας η οποία προσπάθησε με τα δικά της εργαλεία να προστατέψει τη θέση της κτλ. Αν δεν υπήρχε ο όντως δύσκολος μεσαίωνας δεν θα υπήρχε η αφορμή για την αναγέννηση, για το πνεύμα της αμφισβήτησης και την ανάδειξη του αντιπάλου δεους της θεοκρατικής αντίληψης δηαλδη αυτής της λελογισμενης ερμηνείας του κόσμου που μας έφερε εδώ στο σήμερα και στην δημιουργία του κλάδου της επιστήμης.

                          Σήμερα φτάσαμε η εκκλησία και η επιστήμη πλέον σε πολλά θεματα να αναγνωρίζουν η μία την άλλη για το σπουδαιο έργο που προσφέρουν.

                          Όπως είπα υπάρχει η θέση και η αντίθεση στην εξέλιξη της ιστορίας, εάν απομονώσεις μια περίοδο μονάχα βγάζεις λανθασμένο συμπέρασμα για την πορεία της ιστορίας.

                          Ένα την δεις από την αρχή των κοινωνιών θα δεις μια γραμμική πορεία

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                            Ένα την δεις από την αρχή των κοινωνιών θα δεις μια γραμμική πορεία

                            Γραμμική πορεία της Ιστορίας, λοιπόν...

                            Λαπ, υπάρχει κάτι, έστω μικρό κι ασήμαντό, στο οποίο μπορεί κάποια στιγμή να έχεις κάνει λάθος; Ή προκειμένου να μην "κάνεις πίσω" σε μια οποιαδήποτε συζήτηση, μπορεί να επικαλεστείς επίσης οτιδήποτε;

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Πολλά, απλά τυγχάνει στα θέματα που σχολιάζω είτε να τα γνωρίζω είτε να έχω διαβάσει κάποια πράγματα, είτε να έχω συζητήσει με ανθρώπους που έχουν γνώσεις σε αυτά.

                              Σε όσα δεν ξέρω ρωτώ και σε όσα δεν γνωρίζω τίποτα, απλά δεν γράφω.

                              Τα psa για παράδειγμα τα ξέρω πολύ καλά για αυτό και θυμωνει ο dublin, διότι δεν δέχομαι κάποια πράγματα που λέει για αυτά.
                              Μαζί μου συμφώνου και άλλοι που έχουν psa

                              Η ιστορία λοιπόν είναι γραμμική όπως την αντιλαμβάνομαι με διάφορες αποκλίσεις ανά περιόδους, άλλοτε μεγαλύτερες άλλοτε μικρότερες, από τον μέσο όρο εξέλιξης των κοινωνιών μας.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @piliourits last edited by

                                @piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                Ένα την δεις από την αρχή των κοινωνιών θα δεις μια γραμμική πορεία

                                Γραμμική πορεία της Ιστορίας, λοιπόν...

                                Λαπ, υπάρχει κάτι, έστω μικρό κι ασήμαντό, στο οποίο μπορεί κάποια στιγμή να έχεις κάνει λάθος; Ή προκειμένου να μην "κάνεις πίσω" σε μια οποιαδήποτε συζήτηση, μπορεί να επικαλεστείς επίσης οτιδήποτε;

                                ΟΧΙ

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  driver-m @lap last edited by

                                  @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  Για το τατα ev δεν εχω καποια ιδιαιτερη γνωμη. Γενικα μια ινδικη βιομηχανια που μεχρι προτινος εφτιαχνε κατι αμαξακια επαρκη μονο για Ινδους που καβαλουσαν ενα παπι 3-4 ατομα δεν μπορω να την θεωρησω σαν μια επιλογη που θα εμπιστευομουν τα χρηματα μου για βασικο οχημα. Αν δωσει επαρκη δειγματα γραφης, στο μελλον ισως.

                                  Η Τata ειανι μια τεραστίων διαστάσεων βιομηχανία.
                                  Τα αυτοκίνητα της είναι από μικρά πόλης μέχρι μεγάλα suv σε επίπεδο hyundai.

                                  Βλέπεις πως αυτή η όχι και τόσο γνωστή σε εμάς βιομηχανία έκανε πράξη και βγαζει στην αγορά χωρίς επιδοτήσεις μικρό ηλεκτρικό πόλης με 12,500 ευρώ και όλα μέσα από άποψη εξοπλισμού, 4 αστέρια ασφάλεια με βάση το διεθνές ncap, με 75 άλογα και 315 χλμ αυτονομίας στην πόλη
                                  Δεν σου κάνει εντύπωση;

                                  Στην ΕΕ και ιδιως στην Ελλαδα με τους φορους θα παει 25-30 χιλιαρικα.
                                  Με την επιδοτηση αντε να πεσει στα 20κατι. 20+ χιλιαρικα.λ δηλαδη για ενα ινδικο ηλεκτρικο πολης 75 αλογων. Δεν μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση κατι να'μαι ειλικρινης, θα εμενα στο 207 μου με τα 90 αλογα, την πιθανοτατα εφαμιλη ασφαλεια ενεργητικη και παθητικη (παντως σιγουρα οχι πολυ κατωτερη) και τα 20 χιλιαρικα θα τα εκανα βενζινες και σερβις για καμια δεκαετια, που ετσι κι αλλιως το τατα θα'ναι για πεταμα.

                                  Εσενα τι ακριβως σ'εντυπωσιασε τοσο ομως?

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Ο εκδημοκρατισμός των ηλεκτρικών. Ως τώρα λέγαμε πως φτιάχνουν μονάχα ακριβά ηλεκτρικά για τους πλούσιους και πως η νέα εποχή των ηλεκτρικών είναι μονάχα για πλούσιους. Κάτι που ίσχυε για πολλά έτη. Αλλά το κόστος κατασκευής ενός ev έχει πλέον πέσει τόσο πολύ που το 2023 φτάσαμε ένα απλό αυτοκινητάκι πόλης, αλλά κανονικο αυτοκίνητο, να είναι ηλεκτρικό και να προσφέρετε για 12.500 ευρώ.

                                    Λογικά δεν θα έχει μεγάλους φόρους, διότι είναι οικολογικό.

                                    Δηλαδή το επιχείρημα πως το μέλλον είναι δυσοίωνο για τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα, ήδη από το 2023 αμφισβητείται.

                                    Σε λίγο καιρό θα έρθουν όπως μας λένε οι μπαταρίες που φορτίζουν γρήγορα και βγάζουν 1000 χλμ. Αλλά πάντα στα ακριβότερα ev. Οπότε οι σημερινές μπαταρίες θα περάσουν στα φθηνότερα λαϊκά αυτοκίνητα.

                                    Συμφωνώ όμως πως πρέπει να βγει ένα είδος μπαταρίας που θα γεμίζει σχεδόν όπως τα θερμικά.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      driver-m @driver-m last edited by

                                      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      Για το τατα ev δεν εχω καποια ιδιαιτερη γνωμη. Γενικα μια ινδικη βιομηχανια που μεχρι προτινος εφτιαχνε κατι αμαξακια επαρκη μονο για Ινδους που καβαλουσαν ενα παπι 3-4 ατομα δεν μπορω να την θεωρησω σαν μια επιλογη που θα εμπιστευομουν τα χρηματα μου για βασικο οχημα. Αν δωσει επαρκη δειγματα γραφης, στο μελλον ισως.

                                      Η Τata ειανι μια τεραστίων διαστάσεων βιομηχανία.
                                      Τα αυτοκίνητα της είναι από μικρά πόλης μέχρι μεγάλα suv σε επίπεδο hyundai.

                                      Βλέπεις πως αυτή η όχι και τόσο γνωστή σε εμάς βιομηχανία έκανε πράξη και βγαζει στην αγορά χωρίς επιδοτήσεις μικρό ηλεκτρικό πόλης με 12,500 ευρώ και όλα μέσα από άποψη εξοπλισμού, 4 αστέρια ασφάλεια με βάση το διεθνές ncap, με 75 άλογα και 315 χλμ αυτονομίας στην πόλη
                                      Δεν σου κάνει εντύπωση;

                                      Στην ΕΕ και ιδιως στην Ελλαδα με τους φορους θα παει 25-30 χιλιαρικα.
                                      Με την επιδοτηση αντε να πεσει στα 20κατι. 20+ χιλιαρικα.λ δηλαδη για ενα ινδικο ηλεκτρικο πολης 75 αλογων. Δεν μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση κατι να'μαι ειλικρινης, θα εμενα στο 207 μου με τα 90 αλογα, την πιθανοτατα εφαμιλη ασφαλεια ενεργητικη και παθητικη (παντως σιγουρα οχι πολυ κατωτερη) και τα 20 χιλιαρικα θα τα εκανα βενζινες και σερβις για καμια δεκαετια, που ετσι κι αλλιως το τατα θα'ναι για πεταμα.

                                      Εσενα τι ακριβως σ'εντυπωσιασε τοσο ομως?

                                      Οσο για το αλλο ποστ σου, θα εχουμε λοιπον 10 δις πληθυσμο, πιθανοτατα τα 9 απο αυτα θα ψοφουν της πεινας ή στην καλυτερη θα τρωνε γενετικα μεταλλαγμενες τροφες και θα πεθαινουν πιθανοτατα απο αρρωστιες που αυτες θα προκαλουν, οι ποροι του πλανητη θα εχουν εξαντληθει και οι κεφαλαιουχοι κουμανταδοροι του κοσμου αυτου (οσο δεν αλλαζουμε συστημα) θα μας εχουν να δουλευουμε μονο για (μεταλλαγμενη) τροφη και νερο αλλα ολα θα ειναι μια χαρα με βαση τη λογικη σου γιατι μπορει να βγει και κανα μυαλο παραπανω.
                                      Εντωμεταξυ η φιλοσοφια φερειπειν που γραφτηκε στην αρχαια Ελλαδα, που ηταν ενα τσουρμο ανθρωποι, ή στο.διαφωτισμο εστω, που και παλι ηταν ελαχιστος ο ανθρωπινος πληθυσμος, δεν υπαρχει ουτε κατα διανοια στον αιωνα μας κι ακομα η φιλοσοφικη σκεψη βασιζεται κυριως στους τοτε φιλοσοφους, αλλα δεν πειραζει, ας γινουμε καμια 50αρια δισεκατομμυρια, ας τρωμε κατσαριδες του εργαστηριου κ.ο.κ. επειδη εσυ πιστευεις οτι ετσι ισως και να βγει κανας εξυπνος παραπανω, ο οποιος βεβαια απλα πιονι του συστηματος θα καταντησει κι αυτος αλλα λεπτομερειες.
                                      Ειλικρινα και ξανα φιλικα (μιας και σε κοσμιους συνομιλητες μονο φιλικα ανταπαντω) η απλοικοτητα των συμπερασματων σου πανω στον τομεα αυτο με ξεπερνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        driver-m @lap last edited by

                                        @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        Ο εκδημοκρατισμός των ηλεκτρικών. Ως τώρα λέγαμε πως φτιάχνουν μονάχα ακριβά ηλεκτρικά για τους πλούσιους και πως η νέα εποχή των ηλεκτρικών είναι μονάχα για πλούσιους. Κάτι που ίσχυε για πολλά έτη. Αλλά το κόστος κατασκευής ενός ev έχει πλέον πέσει τόσο πολύ που το 2023 φτάσαμε ένα απλό αυτοκινητάκι πόλης, αλλά κανονικο αυτοκίνητο, να είναι ηλεκτρικό και να προσφέρετε για 12.500 ευρώ.

                                        Δηλαδή το επιχείρημα πως το μέλλον είναι δυσοίωνο για τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα, ήδη από το 2023 αμφισβητείται.

                                        Σε λίγο καιρό θα έρθουν όπως μας λένε οι μπαταρίες που φορτίζουν γρήγορα και βγάζουν 1000 χλμ. Αλλά πάντα στα ακριβότερα ev. Οπότε οι σημερινές μπαταρίες θα περάσουν στα φθηνότερα λαϊκά αυτοκίνητα.

                                        Σε ποιον προσφερεται 12500? Στους Ινδους?
                                        Εκει τα 12500 καταρχας ειναι μια περιουσια.
                                        Στην Ευρωπη ηρθε με 12500? Γιατι στη χωρα μας εγω ειδα 13 χιλιαρικα, ΜΕ επιδοτηση, να κοστιζει ενα ρημαδι pocoκατι, που δεν κανει ουτε για αμαξακι του γκολφ. Αν ερθει κι εδω με 13 χιλιαρικα, ανευ επιδοτησης, να το συζητησουμε.
                                        Αν ομως κοστιζει 20+ με επιδοτηση κιολας, οπως ειναι σχεδον βεβαιο, τοτε τι θα πεις?

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • alexandros-s
                                          alexandros-s last edited by alexandros-s

                                          Συγνώμη ρε παιδιά. Αλλά όταν ακούω να λένε μερικοί ότι πρέπει να μειωθεί ο πληθυσμός μας, αναρωτιέμαι αν συνειδητοποιούν ότι αυτό που λένε παίρνει και τους ίδιους.

                                          Και μην αρχίσουν τα κλασικά "εγώ μιλώ θεωρητικά, αναφέρομαι σε ένα γενικότερο μοντέλο διακυβέρνησης" κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jamesd last edited by

                                            Ναί επίσης ο έλεγχος πληθυσμού δεν πάει μαζί με τα φιλελεύθερα καθεστώτα…

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 48 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr