Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 244
    • 245
    • 157 / 245
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    4881
    130673
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • argyn
      argyn last edited by

      Βασικά σκαλοπάτια βάζεις άμα φορτώνεις πράγματα στην οροφή, αν θες να βγάζεις εύκολα τις λάσπες από τις εργοταξιακές γαλότσες, αν έχεις κινητικά προβλήματα ή/και το αμάξι είναι ψηλό, και ως επέκταση σε ροκ σλάιντερς για τους σκληροπυρηνικούς του ροκ κρόουλινγκ.

      Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα βλέπω τόσο συχνά τοποθετημένα. Εδώ βέβαια άλλοι κυκλοφορούνε με mud λάστιχα και εργάτες καλοκαιριάτικα στις γλυφάδες για καφέ οπότε ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonmone @antonakis last edited by

        @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

        @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

        @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

        @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

        Να πω και εγώ τη γνώμη μου - εκτός κλίματος, γουστόζικων είναι η αλήθεια, κοκορομαχιών - αφού όλοι αν είχαμε λεφτά τζι-βάγκεν, ντιφέντερ, λαντ κρούζερ ή ρέιντζερ ραπτορ θα αγοράζαμε.

        Για έναν οικογενειάρχη που θέλει ένα φθηνό καινούργιο 4κινητο softroader στην Ελλάδα σήμερα οι μόνες διαθέσιμες επιλογές είναι το βιτάρα και το ντάστερ νομίζω.

        Αν έχει περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό αγοράζει βιτάρα αν χωμάτινο αγοράζει ντάστερ - με την επιλογή να εξαρτάται στα σημεία από υποκειμενικά ζητήματα αισθητικής κτλ

        Τώρα αν αφαιρέσει κανείς από την εξίσωση την 4κίνηση προσωπικά δεν βλέπω κανένα απολύτως συγκριτικό πλεονέκτημα σε κανένα από τα δύο, βιτάρα ή ντάστερ, πέραν της τιμής τους.

        ο καθενας μπορει να πει οτι θελει, ειδικα οι αλεξιπτωτιστες και οι ασχετοι

        Αν μπορεις θελω τη γνωμη σου,Τεταρτη ,Πεμπτη παραλαμβανουμε το vitara της συζυγου.Εχω δει τα σκαλοπατια που βαζουν στα πλαινα σε αλλο αυτοκινητο βεβαια και οπτικα μου αρεσαν.Ο αντιπροσωπος ειπε οτι δεν αξιζει γιατι χανει λιγο σε υψος το αυτοκινητο.Να τα βαλω η οχι?

        Έχω δει σκαλοπάτια για το βιτ, που μπαίνουν στο πλάι του μαρσπιε και όχι από κάτω όπως τα περισσότερα, οπότε δεν κλέβουν ύψος.
        Αλλά το θέμα δεν είναι τι λέει ο γάτος, αλλά η γυναίκα.

        Αν δεν της αρέσει θα τη χωρίσω και θα παντρευτώ το γατο

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • gatoz
          gatoz @argyn last edited by

          @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

          @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

          Πλέον με τις αυξήσεις τιμών το Vitara παίζει μόνο του σε αυτό το επίπεδο. Πριν 3-4-5-6 το Duster ήταν φοβερό value for money, τώρα δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό..

          Πάντως, το 4κινητο ντιζελ ντάστερ έχει αντίστοιχες τιμές με τα 4κινητα βενζίνη βιτάρα από όσο βλέπω (βασικές εκδόσεις) https://www.autotriti.gr/newcars/compare/compare_data.asp?marka=DACIA&ALL_ID=5716_3115&marka2=SUZUKI&ALL_ID=10766_5232&marka3=&ALL_ID=

          αυτο ακριβως
          το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο λουζεραδικο
          ουτε δωρεαν ντουστερ - πως λενε τον κοβω...

          #milf-a-man

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • gatoz
            gatoz @argyn last edited by

            @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

            @fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:

            Μην το διαβάσει ο γάτος μόνο...χαχαχα!! Που ορκίζεται ότι το Βιτάρα είναι πολύ καλύτερο εκτός δρόμου (και εντός φυσικά) από το Ντάστερ.

            Κανένα από τα δύο δεν είναι offroader, το βιτάρα μάλιστα έχει εξυπνότερη και περισσότερο εξελιγμένη τετρακίνηση όμως αδικείται από όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του (ανάρτηση, μετάδοση, ύψος, γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής), άρα για χωματόδρομο ντίζελ ντάστερ χαλαρά (πάντα με τα οχήματα σε μαμίσια κατάσταση).

            ο μονος λογος του νταστερ για εκτος ειναι για να το τιμωρήσεις...

            #milf-a-man

            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • mastoras78
              mastoras78 @antonakis last edited by mastoras78

              @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

              @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

              @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

              @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

              Να πω και εγώ τη γνώμη μου - εκτός κλίματος, γουστόζικων είναι η αλήθεια, κοκορομαχιών - αφού όλοι αν είχαμε λεφτά τζι-βάγκεν, ντιφέντερ, λαντ κρούζερ ή ρέιντζερ ραπτορ θα αγοράζαμε.

              Για έναν οικογενειάρχη που θέλει ένα φθηνό καινούργιο 4κινητο softroader στην Ελλάδα σήμερα οι μόνες διαθέσιμες επιλογές είναι το βιτάρα και το ντάστερ νομίζω.

              Αν έχει περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό αγοράζει βιτάρα αν χωμάτινο αγοράζει ντάστερ - με την επιλογή να εξαρτάται στα σημεία από υποκειμενικά ζητήματα αισθητικής κτλ

              Τώρα αν αφαιρέσει κανείς από την εξίσωση την 4κίνηση προσωπικά δεν βλέπω κανένα απολύτως συγκριτικό πλεονέκτημα σε κανένα από τα δύο, βιτάρα ή ντάστερ, πέραν της τιμής τους.

              ο καθενας μπορει να πει οτι θελει, ειδικα οι αλεξιπτωτιστες και οι ασχετοι

              Αν μπορεις θελω τη γνωμη σου,Τεταρτη ,Πεμπτη παραλαμβανουμε το vitara της συζυγου.Εχω δει τα σκαλοπατια που βαζουν στα πλαινα σε αλλο αυτοκινητο βεβαια και οπτικα μου αρεσαν.Ο αντιπροσωπος ειπε οτι δεν αξιζει γιατι χανει λιγο σε υψος το αυτοκινητο.Να τα βαλω η οχι?

              Έχω δει σκαλοπάτια για το βιτ, που μπαίνουν στο πλάι του μαρσπιε και όχι από κάτω όπως τα περισσότερα, οπότε δεν κλέβουν ύψος.
              Αλλά το θέμα δεν είναι τι λέει ο γάτος, αλλά η γυναίκα.

              https://www.aliexpress.com/item/1005003531538937.html

              d2a69644-e8bb-4f40-a2f8-c5806b64f666-image.png

              Και χωρίς σκαλοπάτι...

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Και να στραβωσει και να μην κλείνει η πόρτα

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                xenos 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • xenos
                  xenos @lap last edited by

                  @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                  Και να στραβωσει και να μην κλείνει η πόρτα

                  Έλα ντε.

                  Πάντως μιλάμε πλέον για φθηνά (χαχα καλό ε;) 4κινητα χωρίς κανένα να έχει μεσαίο διαφορικό κλπ κλπ. Φτάσαμε τις ντροπές της 4κινησης να λέμε ότι είναι τοπ;
                  Το 4πορτο jimny θα έρθει;

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spi_duster @gatoz last edited by

                    @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                    @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                    @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                    Πλέον με τις αυξήσεις τιμών το Vitara παίζει μόνο του σε αυτό το επίπεδο. Πριν 3-4-5-6 το Duster ήταν φοβερό value for money, τώρα δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό..

                    Πάντως, το 4κινητο ντιζελ ντάστερ έχει αντίστοιχες τιμές με τα 4κινητα βενζίνη βιτάρα από όσο βλέπω (βασικές εκδόσεις) https://www.autotriti.gr/newcars/compare/compare_data.asp?marka=DACIA&ALL_ID=5716_3115&marka2=SUZUKI&ALL_ID=10766_5232&marka3=&ALL_ID=

                    αυτο ακριβως
                    το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο λουζεραδικο
                    ουτε δωρεαν ντουστερ - πως λενε τον κοβω...

                    Το νταστερ ειναι τζιποειδες απο τα λιγα. Αλλα αυτο το ξερει ο κοσμος ολος πλεον. Με αξιοπιστια, ανεση, πρακτικοτητα οικονομια και πολλα αλλα συν που μονο οι νταστεραδες μπορουμε να ζουμε καθημερινα. Απλο παραδειγμα. Προμηθευτηκα σημερις μια σκαλα βαρεως τυπου τριων τμχ. Με λιγες απλες κινησεις (ριξιμο καθισματων και βγαζοντας και ενα προσκεφαλο) η σκαλα μπηκε μεσα στο αμαξι. Ουτε σχαρα δε χρειαστηκε.Για τοσο καλους χωρους μιλαμε. Διασκεδαστικο να διαβαζω τετοια ομορφα μα απεχουν πολυ απο την αληθεια. Το νταστερ ειναι παντως καιρου ενω ο πολυχρηστικος του ρολος το καθιστα το απολυτο πασπαρτου για οποιονδηποτε ζητα πολλα απο ενα αυτοκινητο δινοντας ακομη και τωρα τοσα λιγα.

                    ....

                    gatoz mastoras78 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • storm
                      storm last edited by

                      Ωχ... Πάμε πάλι από την αρχή... 😁 😀

                      Σαν να βλέπω σε επανάληψη το ΡΕΤΙΡΕ... 😁 😀

                      yem 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • gatoz
                        gatoz @spi_duster last edited by

                        @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                        @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                        @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                        @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                        Πλέον με τις αυξήσεις τιμών το Vitara παίζει μόνο του σε αυτό το επίπεδο. Πριν 3-4-5-6 το Duster ήταν φοβερό value for money, τώρα δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό..

                        Πάντως, το 4κινητο ντιζελ ντάστερ έχει αντίστοιχες τιμές με τα 4κινητα βενζίνη βιτάρα από όσο βλέπω (βασικές εκδόσεις) https://www.autotriti.gr/newcars/compare/compare_data.asp?marka=DACIA&ALL_ID=5716_3115&marka2=SUZUKI&ALL_ID=10766_5232&marka3=&ALL_ID=

                        αυτο ακριβως
                        το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο λουζεραδικο
                        ουτε δωρεαν ντουστερ - πως λενε τον κοβω...

                        Το νταστερ ειναι τζιποειδες απο τα λιγα. Αλλα αυτο το ξερει ο κοσμος ολος πλεον. Με αξιοπιστια, ανεση, πρακτικοτητα οικονομια και πολλα αλλα συν που μονο οι νταστεραδες μπορουμε να ζουμε καθημερινα. Απλο παραδειγμα. Προμηθευτηκα σημερις μια σκαλα βαρεως τυπου τριων τμχ. Με λιγες απλες κινησεις (ριξιμο καθισματων και βγαζοντας και ενα προσκεφαλο) η σκαλα μπηκε μεσα στο αμαξι. Ουτε σχαρα δε χρειαστηκε.Για τοσο καλους χωρους μιλαμε. Διασκεδαστικο να διαβαζω τετοια ομορφα μα απεχουν πολυ απο την αληθεια. Το νταστερ ειναι παντως καιρου ενω ο πολυχρηστικος του ρολος το καθιστα το απολυτο πασπαρτου για οποιονδηποτε ζητα πολλα απο ενα αυτοκινητο δινοντας ακομη και τωρα τοσα λιγα.

                        εισαι #looser_not
                        οποτε εισαι ανωμαλος

                        αχαχαχαχ

                        #milf-a-man

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Γατουλη να σου δωκω τη σκαλα να δω που θα την εβαζες στο παπαρα? Τη λαδικα μηπως των 100lt? Το αμαξι ειναι εργαλειο λεμε. Δε το χω αρακτο στο μαστορι για μετατροπες ή επισκευες ωστε να μοιαζει το ΣΚ με σουβ. Καποια στιγμη μπορει να το παω στον μαστορα για ντιτέιλινγκ 🙂

                          ....

                          gatoz mastoras78 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                          • A
                            a65 @gatoz last edited by a65

                            @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                            @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                            @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                            @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                            @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                            Πλέον με τις αυξήσεις τιμών το Vitara παίζει μόνο του σε αυτό το επίπεδο. Πριν 3-4-5-6 το Duster ήταν φοβερό value for money, τώρα δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό..

                            Πάντως, το 4κινητο ντιζελ ντάστερ έχει αντίστοιχες τιμές με τα 4κινητα βενζίνη βιτάρα από όσο βλέπω (βασικές εκδόσεις) https://www.autotriti.gr/newcars/compare/compare_data.asp?marka=DACIA&ALL_ID=5716_3115&marka2=SUZUKI&ALL_ID=10766_5232&marka3=&ALL_ID=

                            αυτο ακριβως
                            το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο λουζεραδικο
                            ουτε δωρεαν ντουστερ - πως λενε τον κοβω...

                            Το νταστερ ειναι τζιποειδες απο τα λιγα. Αλλα αυτο το ξερει ο κοσμος ολος πλεον. Με αξιοπιστια, ανεση, πρακτικοτητα οικονομια και πολλα αλλα συν που μονο οι νταστεραδες μπορουμε να ζουμε καθημερινα. Απλο παραδειγμα. Προμηθευτηκα σημερις μια σκαλα βαρεως τυπου τριων τμχ. Με λιγες απλες κινησεις (ριξιμο καθισματων και βγαζοντας και ενα προσκεφαλο) η σκαλα μπηκε μεσα στο αμαξι. Ουτε σχαρα δε χρειαστηκε.Για τοσο καλους χωρους μιλαμε. Διασκεδαστικο να διαβαζω τετοια ομορφα μα απεχουν πολυ απο την αληθεια. Το νταστερ ειναι παντως καιρου ενω ο πολυχρηστικος του ρολος το καθιστα το απολυτο πασπαρτου για οποιονδηποτε ζητα πολλα απο ενα αυτοκινητο δινοντας ακομη και τωρα τοσα λιγα.

                            εισαι #looser_not
                            οποτε εισαι ανωμαλος

                            αχαχαχαχ

                            Θα συμφωνήσω με τον κ. Γάτο.
                            Ο λόγος είναι γιατί ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες, η λέξη dacia είναι μια εθνικιστική λέξη που χρησιμοποιούν οι ρουμάνοι και έτσι έδωσε ο Τσαουσέσκου το όνομα στο εργοστάσιο, αυτή την εποχή φτιαχνόταν στην Ελλάδα Πιρέλλι με το σλόγκαν ελληνικά λάστιχα για ελληνικούς δρόμους, Νισσάν στο Βόλο κλπ. Τελικά φτάσαμε εκεί που φτάσαμε ( με πολιτικές αποφάσεις) και τελικά μπορεί να αγοράσουμε και αμάξι τουρκιέ εφόσον θα είναι vfm. Eμένα βγάλτε απέξω θα προτιμήσω τους ιάπωνες κατασκευαστές. japanese_founders_autojosh.png

                            D G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • gatoz
                              gatoz @spi_duster last edited by

                              @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                              Γατουλη να σου δωκω τη σκαλα να δω που θα την εβαζες στο παπαρα? Τη λαδικα μηπως των 100lt? Το αμαξι ειναι εργαλειο λεμε. Δε το χω αρακτο στο μαστορι για μετατροπες ή επισκευες ωστε να μοιαζει το ΣΚ με σουβ. Καποια στιγμη μπορει να το παω στον μαστορα για ντιτέιλινγκ 🙂

                              στη διαδρομη στο σουνιο, εχει μια στροφη με γκρεμο απο κατω.
                              ξερεις τι να κανεις.

                              #milf-a-man

                              antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • yem
                                yem @storm last edited by

                                @storm said in Suzuki Vitara 2015:

                                Ωχ... Πάμε πάλι από την αρχή... 😁 😀

                                Σαν να βλέπω σε επανάληψη το ΡΕΤΙΡΕ... 😁 😀

                                Το θέμα είναι ποιός είναι η Κατερίνα Σοφιανού και ποιός είναι η Αμαλία

                                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                storm 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  A65 η επιλογη "ιαπωνικα" ειναι πολυ ασφαλης εφοσον αυτα φτιαχνονται στην Ιαπωνια. Το hrv του πατερα μου του 2002 το λατρευω ακομη να το οδηγω. Αληθινος of roader χαρακτηρας. Το ντουστ δε ξερω τι συνειρμους μπορει να σου προκαλει αλλα ειναι ενα αγριμι αξιοπιστο που σε χρηστικοτητα τουλαχιστο ειναι λιρα 100.Χαμενος δε θα βγει οποιος το παρει. Το συγκρινω σε αξιοπιστια με την κορολλα μου gli 1.6 L/B που παρεδωσε στα 630000 οταν ο επομενος ιδιοκτητης εκανε καποτε το Αθηνα Λιβαδεια διχως λαδια στη μηχανη. Ή ακομη με το σταρλετ που ειχα οταν ηρθα Αθηνα. Το εδωκα γιατι το βαρεθηκα. Βλαβη καμμια μεχρι τα 120000 χλμ. Το νταστερ μονο λαμπες καιει καθε 40 ή 50 χιλ χλμ. Δε το χω τσεκαρει ιδιαιτερα να πω την αληθεια. Τεσπα απο ολους οσους ανεφερες πιο πανω, ολοι εκτος απο εναν ξεκινησαν να φτιαχνουν κινητηρες για αεροπλανα και καραβια. Εκτος απο εναν. Ο Σουζουκι εφτιαχνε για χρονια ραπτομηχανες που αντικατεστησαν ολους τους αργαλειους της Ιαπωνιας. Λιγο πριν πεθανει αξιωθηκε να φτιαξει αμαξι. Ενα πρωτο προγονο του Σαμουραϊ. Καρρο με σουστες και κινητηρα δηλαδη. Η μιτσουμπισι εφτιαχνε τους κινητηρες των ζερο και η σουμπαρου των μεγαλων βομβαρδιστικων τους νομιζω. Η σουζ εν ολιγοις ηταν παντα η πλεμπα της ιαπωνιας και οχι αδικα.

                                  ....

                                  gatoz A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • antonakis
                                    antonakis @gatoz last edited by

                                    @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                    @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                                    Γατουλη να σου δωκω τη σκαλα να δω που θα την εβαζες στο παπαρα? Τη λαδικα μηπως των 100lt? Το αμαξι ειναι εργαλειο λεμε. Δε το χω αρακτο στο μαστορι για μετατροπες ή επισκευες ωστε να μοιαζει το ΣΚ με σουβ. Καποια στιγμη μπορει να το παω στον μαστορα για ντιτέιλινγκ 🙂

                                    στη διαδρομη στο σουνιο, εχει μια στροφη με γκρεμο απο κατω.
                                    ξερεις τι να κανεις.

                                    Την έχω αγοράσει 😆😆😆😂

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • gatoz
                                      gatoz @spi_duster last edited by

                                      @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                                      A65 η επιλογη "ιαπωνικα" ειναι πολυ ασφαλης εφοσον αυτα φτιαχνονται στην Ιαπωνια. Το hrv του πατερα μου του 2002 το λατρευω ακομη να το οδηγω. Αληθινος of roader χαρακτηρας. Το ντουστ δε ξερω τι συνειρμους μπορει να σου προκαλει αλλα ειναι ενα αγριμι αξιοπιστο που σε χρηστικοτητα τουλαχιστο ειναι λιρα 100.Χαμενος δε θα βγει οποιος το παρει. Το συγκρινω σε αξιοπιστια με την κορολλα μου gli 1.6 L/B που παρεδωσε στα 630000 οταν ο επομενος ιδιοκτητης εκανε καποτε το Αθηνα Λιβαδεια διχως λαδια στη μηχανη. Ή ακομη με το σταρλετ που ειχα οταν ηρθα Αθηνα. Το εδωκα γιατι το βαρεθηκα. Βλαβη καμμια μεχρι τα 120000 χλμ. Το νταστερ μονο λαμπες καιει καθε 40 ή 50 χιλ χλμ. Δε το χω τσεκαρει ιδιαιτερα να πω την αληθεια. Τεσπα απο ολους οσους ανεφερες πιο πανω, ολοι εκτος απο εναν ξεκινησαν να φτιαχνουν κινητηρες για αεροπλανα και καραβια. Εκτος απο εναν. Ο Σουζουκι εφτιαχνε για χρονια ραπτομηχανες που αντικατεστησαν ολους τους αργαλειους της Ιαπωνιας. Λιγο πριν πεθανει αξιωθηκε να φτιαξει αμαξι. Ενα πρωτο προγονο του Σαμουραϊ. Καρρο με σουστες και κινητηρα δηλαδη. Η μιτσουμπισι εφτιαχνε τους κινητηρες των ζερο και η σουμπαρου των μεγαλων βομβαρδιστικων τους νομιζω. Η σουζ εν ολιγοις ηταν παντα η πλεμπα της ιαπωνιας και οχι αδικα.

                                      ξερεις τι γινεται...
                                      με νταστερ δεν μπορεις καν να εκφερεις αυτοκινητιστικη αποψη, να μιλησεις για κρασια και νυχοκοπτες να το καταλαβω

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Ελα να μιλησουμε για ραπτομηχανες λοιπον.

                                        ....

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz @spi_duster last edited by

                                          @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Ελα να μιλησουμε για ραπτομηχανες λοιπον.

                                          σινγκερ?

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimitrioskosmas @a65 last edited by

                                            @a65 said in Suzuki Vitara 2015:

                                            @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                            @spi_duster said in Suzuki Vitara 2015:

                                            @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                            @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                                            @dublin said in Suzuki Vitara 2015:

                                            Πλέον με τις αυξήσεις τιμών το Vitara παίζει μόνο του σε αυτό το επίπεδο. Πριν 3-4-5-6 το Duster ήταν φοβερό value for money, τώρα δεν μπορεί να το πει κανείς αυτό..

                                            Πάντως, το 4κινητο ντιζελ ντάστερ έχει αντίστοιχες τιμές με τα 4κινητα βενζίνη βιτάρα από όσο βλέπω (βασικές εκδόσεις) https://www.autotriti.gr/newcars/compare/compare_data.asp?marka=DACIA&ALL_ID=5716_3115&marka2=SUZUKI&ALL_ID=10766_5232&marka3=&ALL_ID=

                                            αυτο ακριβως
                                            το ενα ειναι αυτοκινητο και το αλλο λουζεραδικο
                                            ουτε δωρεαν ντουστερ - πως λενε τον κοβω...

                                            Το νταστερ ειναι τζιποειδες απο τα λιγα. Αλλα αυτο το ξερει ο κοσμος ολος πλεον. Με αξιοπιστια, ανεση, πρακτικοτητα οικονομια και πολλα αλλα συν που μονο οι νταστεραδες μπορουμε να ζουμε καθημερινα. Απλο παραδειγμα. Προμηθευτηκα σημερις μια σκαλα βαρεως τυπου τριων τμχ. Με λιγες απλες κινησεις (ριξιμο καθισματων και βγαζοντας και ενα προσκεφαλο) η σκαλα μπηκε μεσα στο αμαξι. Ουτε σχαρα δε χρειαστηκε.Για τοσο καλους χωρους μιλαμε. Διασκεδαστικο να διαβαζω τετοια ομορφα μα απεχουν πολυ απο την αληθεια. Το νταστερ ειναι παντως καιρου ενω ο πολυχρηστικος του ρολος το καθιστα το απολυτο πασπαρτου για οποιονδηποτε ζητα πολλα απο ενα αυτοκινητο δινοντας ακομη και τωρα τοσα λιγα.

                                            εισαι #looser_not
                                            οποτε εισαι ανωμαλος

                                            αχαχαχαχ

                                            Θα συμφωνήσω με τον κ. Γάτο.
                                            Ο λόγος είναι γιατί ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες, η λέξη dacia είναι μια εθνικιστική λέξη που χρησιμοποιούν οι ρουμάνοι και έτσι έδωσε ο Τσαουσέσκου το όνομα στο εργοστάσιο, αυτή την εποχή φτιαχνόταν στην Ελλάδα Πιρέλλι με το σλόγκαν ελληνικά λάστιχα για ελληνικούς δρόμους, Νισσάν στο Βόλο κλπ. Τελικά φτάσαμε εκεί που φτάσαμε ( με πολιτικές αποφάσεις) και τελικά μπορεί να αγοράσουμε και αμάξι τουρκιέ εφόσον θα είναι vfm. Eμένα βγάλτε απέξω θα προτιμήσω τους ιάπωνες κατασκευαστές. japanese_founders_autojosh.png

                                            αυτη η φώτο με τους Ιάπωνες ειναι ολα τα λεφτά. κοιτάξτε ποσο κακόμοιρος δειχνει ο suzuki σε σχεση με τους άλλους... δευτερατζα...αντε να αγοράσεις αυτοκίνητο η μοτο απο αυτον....

                                            mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 157 / 245
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr