-
@vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
2. το φορουμ ίσως για κάποιους να ειναι επίδειξη γνώσης...όμως αυτό που αναφέρεις για τις πωλήσεις και πάλι δεν στέκει, όπως ανέφερα στο σύνολο των ευρωπαικών πωλήσεων τα ηλεκτρικά ειναι το 11.9%, αυτό δεν λέει τίποτα?
...Δεν μου λέει πολλά αυτό το 12 %, γιατί το 40 % αυτού έρχεται μόνο από την Γερμανία. (πωλήσεις 105 χιλιαδες BEV στην Γερμανιά σε σύνολο 260 χιλιαδες στην ΕΕ για αυτό το Q3)
Ε και? σημασία έχει από που έρχεται? μόνο στο Ελλάδα είμαστε έξυπνοι και αγοράζουμε θερμικά και οι υπόλοιποι ειναι βλάκες?
-
αγοραζουμε θερμικα γιατι ειναι φθηνα :blush
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
2. το φορουμ ίσως για κάποιους να ειναι επίδειξη γνώσης...όμως αυτό που αναφέρεις για τις πωλήσεις και πάλι δεν στέκει, όπως ανέφερα στο σύνολο των ευρωπαικών πωλήσεων τα ηλεκτρικά ειναι το 11.9%, αυτό δεν λέει τίποτα?
...Δεν μου λέει πολλά αυτό το 12 %, γιατί το 40 % αυτού έρχεται μόνο από την Γερμανία. (πωλήσεις 105 χιλιαδες BEV στην Γερμανιά σε σύνολο 260 χιλιαδες στην ΕΕ για αυτό το Q3)
Ε και? σημασία έχει από που έρχεται? μόνο στο Ελλάδα είμαστε έξυπνοι και αγοράζουμε θερμικά και οι υπόλοιποι ειναι βλάκες?
Δεν ξέρω αν είμαστε έξυπνοι στην Ελλάδα και τι στις υπόλοιπες χώρες, αλλά βλέποντας το ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών στην ΕΕ (με κόκκινο όσες χώρες έχουν πάνω από 10 % πωλήσεις BEV για το 2022, ίδια στοιχεία από εκεί που μάθαμε ότι στην Κύπρο οι πωλήσεις αυξήθηκαν 500 %) θα λέγα ότι η Ελλάδα είναι στις χώρες που δεν έχει καλή οικονομία και δεν μπορεί να πάρει κάτι που είναι σχετικά ακριβό. Μπορεί και όχι, αν κρίνω από τις συζητήσεις εδώ που αναφέρονται αγορές αμαξιών στα 30000 € σαν να αγοράζεις πατατάκια από το περίπτερο, οπότε προχωράμε.
-
@vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω αν είμαστε έξυπνοι στην Ελλάδα και τι στις υπόλοιπες χώρες, αλλά βλέποντας το ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών στην ΕΕ (με κόκκινο όσες χώρες έχουν πάνω από 10 % πωλήσεις BEV για το 2022, ίδια στοιχεία από εκεί που μάθαμε ότι στην Κύπρο οι πωλήσεις αυξήθηκαν 500 %) θα λέγα ότι η Ελλάδα είναι στις χώρες που δεν έχει καλή οικονομία και δεν μπορεί να πάρει κάτι που είναι σχετικά ακριβό. Μπορεί και όχι, αν κρίνω από τις συζητήσεις εδώ που αναφέρονται αγορές αμαξιών στα 30000 € σαν να αγοράζεις πατατάκια από το περίπτερο, οπότε προχωράμε.
- Αρα να το πούμε πιο απλά, ο Έλληνας δεν έχει την οικονομική δυνατότατα να αγοράσει καινούργιο αυτοκινήτο αντίστοιχα με έναν Γερμανό που έχει πολύ καλύτερο εισόδημα, οπότε το πρόβλημα στην Ελλάδα ξεκινάει από την οικονομική δυνατότητα των Ελλήνων και όχι από τα ηλεκτρικα κτλ.
- Για να πάρει κάποιος πλέον ένα οικογενειακό αυτοκίνητο καινούργιο με καλό εξοπλισμό, ξεπερνάει πλέον τα 30 γιατί τα αυτοκίνητα έχουν πάει στο θεο. Με δεδομένο οτι η κρατική επιδότηση των 8 καλύπτει ένα μεγάλο κόστος από την μπαταρία, τα ηλεκτρικά ειναι κοντά στα αντίστοιχα θερμικά. Το ουσιαστικότερο θέμα που ανέφερε και ένας φίλος πριν, ειναι ο χώρος φόρτισης σε κάποιο πάρκινγκ κτλ.
-
Βέβαια. Χώροι/τρόποι/χρόνος φόρτισης, υποδομές, πρακτικότητα, παίζουν τον ρόλο τους. Επίσης πολύ κάρβουνο... όχι άλλο κάρβουνο..
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagnar said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν ξέρω αν είμαστε έξυπνοι στην Ελλάδα και τι στις υπόλοιπες χώρες, αλλά βλέποντας το ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών στην ΕΕ (με κόκκινο όσες χώρες έχουν πάνω από 10 % πωλήσεις BEV για το 2022, ίδια στοιχεία από εκεί που μάθαμε ότι στην Κύπρο οι πωλήσεις αυξήθηκαν 500 %) θα λέγα ότι η Ελλάδα είναι στις χώρες που δεν έχει καλή οικονομία και δεν μπορεί να πάρει κάτι που είναι σχετικά ακριβό. Μπορεί και όχι, αν κρίνω από τις συζητήσεις εδώ που αναφέρονται αγορές αμαξιών στα 30000 € σαν να αγοράζεις πατατάκια από το περίπτερο, οπότε προχωράμε.
- Αρα να το πούμε πιο απλά, ο Έλληνας δεν έχει την οικονομική δυνατότατα να αγοράσει καινούργιο αυτοκινήτο αντίστοιχα με έναν Γερμανό που έχει πολύ καλύτερο εισόδημα, οπότε το πρόβλημα στην Ελλάδα ξεκινάει από την οικονομική δυνατότητα των Ελλήνων και όχι από τα ηλεκτρικα κτλ.
- Για να πάρει κάποιος πλέον ένα οικογενειακό αυτοκίνητο καινούργιο με καλό εξοπλισμό, ξεπερνάει πλέον τα 30 γιατί τα αυτοκίνητα έχουν πάει στο θεο. Με δεδομένο οτι η κρατική επιδότηση των 8 καλύπτει ένα μεγάλο κόστος από την μπαταρία, τα ηλεκτρικά ειναι κοντά στα αντίστοιχα θερμικά. Το ουσιαστικότερο θέμα που ανέφερε και ένας φίλος πριν, ειναι ο χώρος φόρτισης σε κάποιο πάρκινγκ κτλ.
-
Εκτός απο το εισόδημα να υπολογίσουμε και πόσοι έχουν πρόσβαση καθημερινά σε "δωρεάν" φόρτιση είτε στην εταιρεία που δουλεύουν είτε στο σπίτι τους .
-
Βέβαια σε αυτή την γωνιά της Ευρώπης έχουν επιλέξει να "πετάνε" τα μεταχειρισμένα τους οι υπόλοιποι για να πάρουν ηλεκτρικά οπότε ο μέσος Έλληνας με 20κ παίρνει μεταχείρο θερμικό .
Η διαφορά ακόμα και με την εκβιαστική άνοδο των τιμών των θερμικών -με την γελοία δικαιολογία "έλλειψη microchip" 2 χρόνια μετά τον Covid - είναι μεγάλη .
-
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η διαφορά ακόμα και με την εκβιαστική άνοδο των τιμών των θερμικών -με την γελοία δικαιολογία "έλλειψη microchip" 2 χρόνια μετά τον Covid - είναι μεγάλη .
Στη σελίδα 11.
-
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η διαφορά ακόμα και με την εκβιαστική άνοδο των τιμών των θερμικών -με την γελοία δικαιολογία "έλλειψη microchip" 2 χρόνια μετά τον Covid - είναι μεγάλη .
περα απο την πραγματικη ελλειψη, υπαρχει και ο πληθωρισμος που εχει ανεβασει τις τιμες σε ολο τον κοσμο.
-
Oι δύο βασικοί αποτρεπτικοί παράγοντες για αγορά ηλεκτρικών είναι το κακό δίκτυο φορτιστών και οι υψηλές τιμές των EV. Αλλιώς θα στρέφονταν πάρα πολλοί στην ηλεκτροκίνηση, όχι γιατί απαραίτητα είναι καλύτερη αλλά γιατί όλο το marketing στρέφει τον καταναλωτή προς τα εκεί.
-
@panos2171 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Oι δύο βασικοί αποτρεπτικοί παράγοντες για αγορά ηλεκτρικών είναι το κακό δίκτυο φορτιστών και οι υψηλές τιμές των EV. Αλλιώς θα στρέφονταν πάρα πολλοί στην ηλεκτροκίνηση, όχι γιατί απαραίτητα είναι καλύτερη αλλά γιατί όλο το marketing στρέφει τον καταναλωτή προς τα εκεί.
Στο αλλο τοπικ συζηταμε οτι οι φορτιστες είναι παρα πολλοι και πιανουν θεσεις σταθμευσης των θερμικων ...
-
Βασικά είναι η πρόωρη τοποθέτηση σε κακό σημείο υπερβολικά πολλών φορτιστών χαμηλής ισχύος, κυρίως για το θεαθήναι του πράγματος. Αυτό είναι που ενοχλεί.
-
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η διαφορά ακόμα και με την εκβιαστική άνοδο των τιμών των θερμικών -με την γελοία δικαιολογία "έλλειψη microchip" 2 χρόνια μετά τον Covid - είναι μεγάλη .
περα απο την πραγματικη ελλειψη, υπαρχει και ο πληθωρισμος που εχει ανεβασει τις τιμες σε ολο τον κοσμο.
Δεν μπορώ να χωνέψω ότι εταιρείες κολοσσοί σχεδόν 3 χρόνια τώρα δεν έχουν στρώσει την παραγωγή τους σε ημιαγωγούς.
Ο πληθωρισμός οκ μέχρι ένα σημείο και από ένα σημείο και μέχρι σήμερα αλλά εδώ και 3 χρόνια βλέπουμε αυξήσεις 20-30% ενώ ο πληθωρισμός να είναι στο 10-15%?
Μπορεί και τα μαθηματικά μου να είναι λάθος, τι να πω -
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επειδή είναι οι πρώτες βδομάδες που μπήκαν οι φορτιστές και η φανταχτερή τους σήμανση, οι προνομιούχες αυτές θέσεις είναι άδειες και ο κοζμάκης ακόμη τις κοιτάζει ψαρωμένος. Εκτιμώ ότι από το Πάσχα και μετά που θα πλακώσουν οι παραθεριστές και θα υπάρχει πίεση στο πάρκινγκ, οι εν λόγω θέσεις θα καταλαμβάνονται από συμβατικά ιχ, και πιστεύω ορθώς.
Δεν υπάρχουν ηλεκτρικά στον Ωρωπό, και θα αργήσουν να έρθουν σε επαρκείς ποσότητες. Μιλάμε για μια αγροτική περιοχή με μόνιμους παραθεριστές με εξοχικά, είναι καφριλήκι για λόγους διαφήμισης να μπλοκάρεις όλες τις προνομιούχες θέσεις στάθμευσης της πρώτης ντάνας για, ανύπαρκτους προς το παρόν, γιωταχήδες.
Αν στη χώρα το μέσο γιωταχί είναι 17 ετών, εκεί είναι 22. Το χρέπι πάει σύννεφο, δεν υπάρχουν ηλεκτρικά και θα αργήσουμε να τα δούμε. Γιατί αυτός ο υπερβάλλον ζήλος κύριε αλφαβήτα (και όχι μόνο αυτός)?@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βασικά είναι η πρόωρη τοποθέτηση σε κακό σημείο υπερβολικά πολλών φορτιστών χαμηλής ισχύος, κυρίως για το θεαθήναι του πράγματος. Αυτό είναι που ενοχλεί.
Το " υπερβολικα πολλοι "ποιος θα το κρινει ; ο δημος εχει την εκταση της Λευκαδας και 55000 κατοικους μονιμους , αλλα μην ξεχνας οτι ερχονται και πολλοι τα ΣΚ (που καμια σχεση εισοδηματικα με τους ντοπιους ) με τα εξωχικα και αρκετοι αλλοι για ψωνια απο πχ Αγιους Αποστολους..
Οι υποδομες δε γινονται μονο για το τωρα αλλα και για το μελλον ...Ειναι AC γιατι τους ερχεται 1-2Κ ανα θεση , ακομη
προβλεπεται να φορτιζουν μηχανακια , πατινια
ακομη και ecoflow .
Αν καποιος χρειαστει να φορτισει στην περιοχη και δε βρει στον Ορωπο να φορτισουν η επομενη επιλογη θα ειναι ισως DC της Μαλακασας... -
Οι εταιρείες εκμεταλλευτηκαν την έλλειψη ημιαγωγών για να πάρουν τα προϊόντα τους τεράστια αύξηση. Τώρα, ακόμα και αν εξομαλυνονται τα πράγματα, δε. Επιστρέφουν πίσω. Χαζοί είναι; Όλοι τσεπώνουν. Και αυτοί που τα παράγουν και αυτοί που τους επιτρέπουν τις τεράστιες τιμές.
Εδω στο εξωτερικό και ακόμα...
-
Ήταν κάθε μέρα άδειες οι θέσεις των φορτιστών, ότι ώρα και να πέρναγα, και πέρναγα 10 φορές τη μέρα γιατί μένω δίπλα.
Τι είναι λοιπόν αυτή τη στιγμή οι 10 περίπου φορτιστές στις πλέον προνομιούχες θέσεις στάθμευσης του μαγαζιού; πολύ λίγες; Μήπως τόσο όσο;
Ή μήπως υπερβολή; Εγώ ψηφίζω κουρτίνα γ πάντως.
Και στο φινάλε, γιατί στις πλέον προνομιούχες θέσεις; Αν έμπαιναν στο πλάι του μαγαζιού (Το οποίο έχει 4 πλευρές ελεύθερες) , ή στο πίσω μέρος του, που υπάρχει ο υποσταθμός ρεύματος, οι πίνακες διανομής, και οι διαδρομές καλωδίων οι μικρότερες δυνατές, σαν τι θα πείραζε δηλαδής;
για πες μου. Με δικά σου λόγια. -
Απλά επειδή ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ τα Τέσλα κλπ. είναι νεωτερισμος ένδειξης "κύρους" ή τέλος πάντων αυτό που ήταν τα πρώτα πανάκριβα δύσχρηστα (έως άχρηστα για πολλούς) κινητά τηλέφωνα που μοστραριζαν τα πρώτα χρόνια παρκαρισμενα στα τραπέζια καφετέριας.
Καινούρια κοσκινάκια και να τα κρεμάσουν στο πίσω μέρος του πάρκινγκ; -
Αυτό που έγινε Ιμο, είναι η συνέργεια υπερβάλλοντος ζήλου, ασχετοσύνης, πρεμούρας και ανάγκης επίδειξης. Όλα αυτά μαζί, από λίγο το καθένα. Τίποτα άλλο.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απλά επειδή ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ τα Τέσλα κλπ. είναι νεωτερισμος ένδειξης "κύρους" ή τέλος πάντων αυτό που ήταν τα πρώτα πανάκριβα δύσχρηστα (έως άχρηστα για πολλούς) κινητά τηλέφωνα που μοστραριζαν τα πρώτα χρόνια παρκαρισμενα στα τραπέζια καφετέριας.
Καινούρια κοσκινάκια και να τα κρεμάσουν στο πίσω μέρος του πάρκινγκ;Χρονιάρες μέρες δεν λες να αποχωριστείς τις εμμονές σου, ε;
Τί χαζομάρες γράφεις για νεωτερισμούς ένδειξης κύρους και δύσχρηστα, όταν τα Tesla στα 50-60 χιλιάρικα είναι τα καλύτερα οικογενειακά που μπορείς να αγοράσεις; Απείρως καλύτερα από τα αντίστοιχης αξίας A4, C-class και 3-series, με μοναδικό σημαντικό μειονέκτημα για κάποιους (αλλά όχι για όλους) την αυτονομία. Κάποιος δηλαδή που έχει ένα εξοχικό σε ως και 350 Km από το σπίτι του, γιατί να μην αγοράσει ένα Model 3LR αντί για μια 320d; Και γιατί αν προτιμήσει το 3LR, θα θεωρήσεις ότι κάνει επίδειξη;Τεσπα, καλή χρονιά και καλά μυαλά, μακριά από εμμονές, δογματισμούς και προκαταλήψεις!
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τεσπα, καλή χρονιά και καλά μυαλά, μακριά από εμμονές, δογματισμούς και προκαταλήψεις!
Καλή Χρονιά, πολύ όμορφες ευχές, αλλά δεν θα πιάσουν τόπο εδώ μέσα...
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απλά επειδή ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ τα Τέσλα κλπ. είναι νεωτερισμος ένδειξης "κύρους" ή τέλος πάντων αυτό που ήταν τα πρώτα πανάκριβα δύσχρηστα (έως άχρηστα για πολλούς) κινητά τηλέφωνα που μοστραριζαν τα πρώτα χρόνια παρκαρισμενα στα τραπέζια καφετέριας.
Καινούρια κοσκινάκια και να τα κρεμάσουν στο πίσω μέρος του πάρκινγκ;Χρονιάρες μέρες δεν λες να αποχωριστείς τις εμμονές σου, ε;
Τί χαζομάρες γράφεις για νεωτερισμούς ένδειξης κύρους και δύσχρηστα, όταν τα Tesla στα 50-60 χιλιάρικα είναι τα καλύτερα οικογενειακά που μπορείς να αγοράσεις; Απείρως καλύτερα από τα αντίστοιχης αξίας A4, C-class και 3-series, με μοναδικό σημαντικό μειονέκτημα για κάποιους (αλλά όχι για όλους) την αυτονομία. Κάποιος δηλαδή που έχει ένα εξοχικό σε ως και 350 Km από το σπίτι του, γιατί να μην αγοράσει ένα Model 3LR αντί για μια 320d; Και γιατί αν προτιμήσει το 3LR, θα θεωρήσεις ότι κάνει επίδειξη;Τεσπα, καλή χρονιά και καλά μυαλά, μακριά από εμμονές, δογματισμούς και προκαταλήψεις!
Χρονιάρες μέρες και δεν λες να αποχωριστείς την ανοησία και την επιθετικότητα, λες και θα αποκτήσουν περισσότερη αξία όσα γράφεις με αυτό τον τρόπο;
Το "καλύτερο" αυτοκίνητο, ΑΝ μπορέσει να φτάσει στο εξοχικό, αλλιώς αν είναι αλλού ο προορισμός πας με ταξί ή λεωφορείο... και το εξοχικό αντίστοιχα, θα είναι μια σπιταρώνα δίπατη με πισίνα, αλλά δυστυχώς θα μπορεί να κοιμήσει μέχρι 3 άτομα, αλλά θα ναι το "καλύτερο"...
Πες τη δική σου χαζομάρα λοιπόν, δίπλα σε αυτές των υπολοίπων, κι ασε τους να κρίνουν.
Α, και Καλή Χρονιά!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης