Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2016
    • 1
    • 2
    • 64
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 85
    • 86
    • 66 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    1703
    64533
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 @dimsabas last edited by monman2

      @dimsabas said in Toyota C-HR 2016:

      Όντως δε δίνει η Toyota. Και πολύ καλά κάνει και δεν προσπαθεί να τα δοκιμάσει παίρνοντας ας πούμε, ένα test drive αντιπροσωπείας για μία ώρα ή ψάχνοντας κάποιον ιδιώτη.
      Πρώτον, γιατί δε θα είναι αντικειμενική. Δε θα βγάλει τόσο σωστά συμπεράσματα σε σχέση με το να το οδηγεί μία εβδομάδα.
      Δεύτερον, γιατί να χαρίσει προβολή σε μια αντιπροσωπεία που η Υπεύθυνη Τύπου τη γράφει;
      Τρίτον, γιατί να ρισκάρει του αμάξι σου; Τα δημοσιογραφικά έχουν τακτικά στούκες.
      Α όχι, μπορούμε να την κατηγορήσουμε για πολλά πράγματα, αλλά όχι για αυτό που λες.

      Αρα τα συμπεράσματα που έβγαλε πριν μια δεκαετία απο ενα "δανεικό" ταλαιπωρημένο υβριδικό θα μείνουν αναρτημένα για πάντα να τα διαβάζουν και να παίρνουν αποφάσεις αγοράς οι ενδιαφερόμενοι ; Αντικειμενική η κυρία...

      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas @monman2 last edited by

        Άλλο οι δοκιμές μεταχειρισμένων (που έκανε παλιότερα και τις έχει σταματήσει πλέον) κι άλλο οι δοκιμές καινούριων.

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 last edited by monman2

          Εγω εχω καταλάβει οτι κάτι πιο βαθύ παίζει και μια "ειδική" δημοσιογράφο που αγνοεί για ενα γινάτι τον μεγαλύτερο κατασκευαστή στον κόσμο και την Νο 1 αντιπροσωπεία σε πωλήσεις στη Ελλάδα, προκατειλημμένη μη αντικειμενική και γραφική την χαρακτηρίζω.

          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas @monman2 last edited by

            Έχω κάνει διψήφιο αριθμό προσπαθειών προσέγγισης να επικοινωνήσω με την Υπεύθυνη Τύπου. Δεν απάντησε ποτέ. Όταν δημοσίευσα το θέμα για τη συλλογή υπογραφών για το Yaris Cross, με πήρε (άγνωστο πού βρήκε το κινητό μου, προφανώς με είχαν φακελώσει) μια άλλη υπάλληλος, κατώτερη της PR. Αφού μιλήσαμε για εκείνο το θέμα (αρχικά πέταξε τη θεϊκή ατάκα "αχ, γιατί δημοσιεύετε τέτοια πράγματα; Έπρεπε να επικοινωνήσετε μαζί μας πρώτα), τη ρώτησα πότε θα δω δημοσιογραφικό αυτοκίνητο. "Θα μιλήσω με την PR για το θέμα, δύσκολα κάποιος μπαίνει στην εγκεκριμένη λίστα όσων παίρνουν αυτοκίνητο". Έκτοτε, όποτε καλό στο κινητό τη συγκεκριμένη υπάλληλο, δεν το σηκώνει ποτέ. Είχα χαρεί κι εγώ ότι βρήκα δίαυλο επικοινωνίας.
            Κατά 99,9%, το αυτό συμβαίνει και στη Φαμπιάτου.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • monman2
              monman2 last edited by

              Ναι αλλα εσύ βρήκες (υβριδικά) αυτοκίνητα και τα δοκίμασες , εχει διαφορά να γράφεις και τα κακά (τριγμούς) και τα καλά (το αποτέλεσμα απο την δοκιμή σου στο YC) οπότε το site σου το διαβάζω ενω της Φαμπιάτου οχι...

              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • yem
                yem last edited by

                Εγώ βέβαια θα τους έγραφα στα μαλακά μου αλλά οκ ο καθένας οπως γουστάρει . Μόνο για το 1' της εισαγωγής
                Youtube Video

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas last edited by dimsabas

                  Όσα Toyota έχω παρουσιάσει είναι ιδιωτών και το αναφέρω. Κι η Corolla Cross και τα C-HR κι οι αναφορές αναγνωστών για τα YC τους. Δοκιμή κανονική δεν έχω κάνει, πέρα από ένα συγκριτικό στις πολύ αρχές, όταν είχα συγκριτικό το YC με το αντίστοιχο Jazz. Κι εκείνο ιδιώτη ήταν.
                  Η Φαμπιάτου δεν κοπιάρει την οδήγηση του Φάνη για το CC, όπως κάνω εγώ. Ό,τι παρουσιάζει, είναι αυστηρά δικό της. Έχει άλλη φιλοσοφία.

                  Η όλη κουβέντα γίνεται για να μην την κατηγορείς για δόλο. Η μοναδική που φέρεται ανέντιμα είναι η ελληνική Toyota. Αν και γω κάπου τους καταλαβαίνω. Ήδη δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση. Αποκλείεται λοιπόν να βγει πιο κερδισμένη, αν μου/της δώσει αμάξι. Μόνο να ζημιωθεί μπορεί, γιατί οι μικροί κι αδέσμευτοι από διαφημίσεις, που γράφουν την αλήθεια, μόνο ζημιά μπορούν να της κάνουν.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                    @tkin73 said in Toyota C-HR 2016:

                    Ξέρεις δεν είσαι υποχρεωμένος να απαντάς,οκ; Δεν ρωτούσα ειδικά εσένα!

                    Επίσης πες απλά ότι δεν ξέρεις πως λειτουργούν τα υπόλοιπα συστήματα και όχι ότι δεν σε ενδιαφέρει είναι πιο τίμιο...

                    Ρωτας κατι και αου απανταμε 2-3 μέλη. Ξαναεωτας και σου ξαναπαναταω εγω και μετα ξαναρωτας γιατι κατι που ελαβες 2 φορες απαντηση. Αυτο ειναι κολλημα στα ορια της βλακειας ή του τρολαρισματος.

                    Δεν ξερω γιτι δεν με ενδιαφερουν εκτος της Νισσαν που ξερω. Εσυ τωρα πως σε νημα για τογιοτα ανοιγεις συζητηαη και αποριες με βαση ενα αλλο αμαξι, και αυτο στα όρια τρολ και βλακειας πάλι.

                    Και ολα αυτα απλα για να μειωσεις τα υβριδικα να σου βγει το αφήγημα…χαχα!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      a65 last edited by a65

                      και παραπάνω από 3 είπανε το ίδιο, δεν αδειάζει ποτέ η μπαταρία στα toyota hybrids και για του λόγου το αληθές και screenshot από βίντεο, ο εγκέφαλος κάνει ότι χρειάζεται για να έχεις πάντα την ιπποδύναμη, δε ξέρω αν φαίνονται καλά γιατί δε το έχει με ποσοστό αλλά με γράφημα στη ροή ενέργειας. Screenshot_20221230_091646_Gallery.jpg

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Πολύ σωστό είναι τεχνικά το ερώτημα του Tkin και μην στραβώνετε καθόλου αγαπητοί Τογιοταίοι.
                        Όντως η μπαταρία μπορεί να δίνει σταθερή ισχύ μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, ανεξάρτητα από το επίπεδο φόρτισής της.
                        Όταν είσαι όμως στην Εθνική, ο ρυθμός αποφόρτισης της μπαταρίας κάποια στιγμή θα είναι μεγαλύτερος από το ρυθμό φόρτισής της από το θερμικό μοτέρ.
                        Άρα για να μην αδειάσει η μπαταρία, για κάποιο χρονικό διάστημα πρέπει ή να κόβεται τελείως η παροχή ισχύος από το ηλεκτρικό μοτέρ. Ή μέσω του inverter να μειώνεται η παροχή ισχύος από το ηλεκτρικό μοτέρ, ώστε να προλάβει να ξαναγεμίσει η μπαταρία.

                        Άρα για κάποιο χρονικό διάστημα, που δεν ξέρω πόσο είναι, το αυτοκίνητο θα κινείται με μειωμένη ισχύ από το θερμικό μοτέρ (γιατί θα πρέπει να γεμίζει και τη μπαταρία) και με μειωμένη ισχύ από το ηλεκτρικό μοτέρ (για να προλάβει να γεμίσει η μπαταρία).
                        Περαιτέρω λεπτομέρειες από τους ενδιαφερόμενους για τα υβριδικά Toyota. Δεν ανήκω σ' αυτούς...

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        A fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          a65 @andya3 last edited by

                          @andya3 said in Toyota C-HR 2016:

                          Πολύ σωστό είναι τεχνικά το ερώτημα του Tkin και μην στραβώνετε καθόλου αγαπητοί Τογιοταίοι.
                          Όντως η μπαταρία μπορεί να δίνει σταθερή ισχύ μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ, ανεξάρτητα από το επίπεδο φόρτισής της.
                          Όταν είσαι όμως στην Εθνική, ο ρυθμός αποφόρτισης της μπαταρίας κάποια στιγμή θα είναι μεγαλύτερος από το ρυθμό φόρτισής της από το θερμικό μοτέρ.
                          Άρα για να μην αδειάσει η μπαταρία, για κάποιο χρονικό διάστημα πρέπει ή να κόβεται τελείως η παροχή ισχύος από το ηλεκτρικό μοτέρ. Ή μέσω του inverter να μειώνεται η παροχή ισχύος από το ηλεκτρικό μοτέρ, ώστε να προλάβει να ξαναγεμίσει η μπαταρία.

                          Άρα για κάποιο χρονικό διάστημα, που δεν ξέρω πόσο είναι, το αυτοκίνητο θα κινείται με μειωμένη ισχύ από το θερμικό μοτέρ (γιατί θα πρέπει να γεμίζει και τη μπαταρία) και με μειωμένη ισχύ από το ηλεκτρικό μοτέρ (για να προλάβει να γεμίσει η μπαταρία).
                          Περαιτέρω λεπτομέρειες από τους ενδιαφερόμενους για τα υβριδικά Toyota. Δεν ανήκω σ' αυτούς...

                          Προσωπικά δε στράβωσα ☺
                          προσπαθώ να εξηγήσω επειδή κοντεύω να κλείσω 1 χρόνο με το υβριδικό toyota. Λοιπόν στο σκρην που έβαλα φαίνεται με τα κόκκινα βελάκια ότι ο θερμικός και κινεί τους μπροστινούς τροχούς και φορτίζει και τη μπαταρία, δε φαίνεται πολύ καθαρά είχε πέσει στα 3/10, αλλά το αυτοκίνητο πάει και 160 και 170 χλμ/ώρα αν χρειαστεί για προσπέραση κλπ.
                          Το μόνο μείον στην υπόθεση είναι ότι σε αυτές τις ταχύτητες ο κ. Miller ρουφάει ⛽

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @andya3 last edited by fanis75

                            @andya3 said in Toyota C-HR 2016:

                            Άρα για κάποιο χρονικό διάστημα, που δεν ξέρω πόσο είναι, το αυτοκίνητο θα κινείται με μειωμένη ισχύ από το θερμικό μοτέρ (γιατί θα πρέπει να γεμίζει και τη μπαταρία) και με μειωμένη ισχύ από το ηλεκτρικό μοτέρ (για να προλάβει να γεμίσει η μπαταρία).

                            Λέμε ότι ΔΕΝ ισχύει αυτό και τώρα πάλι τα ίδια. Αυθαίρετα συμπεράσματα, ενώ δεν ισχύει τίποτα...απλά γιατί βολεύει το αφήγημα. Αγνοείτε ότι το σύστημα αποδίδει 122 ίππους συνδυαστικά ενώ συνολικά είναι πάνω από 200. Για κάποιο λόγω γίνεται αυτό...ναι ακριβώς, ώστε πάντα να είναι διαθέσιμοι οι 122 ίπποι, τόσο απλά.

                            ΥΓ: Και δεν είναι θέμα στραβώματος αλλά να ξέρουμε τι λέμε και όχι να παραποιούμε τα γεγονότα (με βάση ένα άλλο αμάξι!!!) γιατί έτσι βολεύει.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            A S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Ατυχες προσπάθειες των φαν της τογιότα να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

                              Οπως λένε και οι νομικοί, η μία μαρτυρία δεν είναι αρκετή, οι δύο όμως είναι μια χαρά.

                              Και εδώ δύο δημοσιογραφούντες, λένε ότι δεν τους δίνει αμάξια η τογιότα και ότι υπάρχει κατάλογος δημοσιογράφων που παίρνουν.

                              Το θέμα είναι αν παίρνουν τα αμάξια μόνα τους ή με παρέα και τελικά γράφουν δελτία τύπου και όχι τέστ.

                              Ως προς το CH-R είναι ένα αυτοκίνητο αρκετά αργό, που δυστυχώς κάποιοι ιδιοκτήτες τους νομίζουν ότι είναι πόρσε, ενώ τους λείπει το π.

                              Ετσι προκαλούν σε κόντρες και δεν μαθαίνουν από τις συνεχείς ήττες, θεωρώντας προφανώς το αμάξι τους κάτι σαν τον Ελ Σίντ, όπου το όντως σπορτίβικο σχήμα του θα τρομάξει τους άλλους.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              K B bassstarlet 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by lap

                                alt text
                                Η κόκκινη στεφάνη γυρίζει την γεννήτρια mg2 και φορτίζει την μπαταρία. Τα εσωτερικά μικρά γρανάζια τον κινητήρα. Οπότε συνεχώς φορτίζει η μπαταρία

                                Το κεντρικό τον ηλεκτροκινητήρα mg1 που είναι ο κινητήριος ηλεκτροκινητήρας. Οπότε το σύστημα αποφασίζει κάθε δλ το μίγμα της ενέργειας. Δηλαδή αυτά τα γρανάζια για να παρασύρει το ένα το αλλο θα πρέπει να κινηθούν με ρεύμα ή υγρό καύσιμο και σε τι αναλογία; Αυτό το καθορίζει ο ηλ εγκέφαλος του συστήματος υπολογιζοντας χιλιάδες παραμέτρους.
                                Συνεπώς ούτε ταχύτητες υπάρχουν

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                xenos 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by

                                  οκ, πειτε οτι ναναι
                                  πειρατε το τουοτα επειδη ειναι τουοτα και επειδης ειστε τυποι τουοτα.
                                  μονο.
                                  αλλα η ζωη ειναι ωραια.

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    kostis20 @criuser last edited by kostis20

                                    @criuser said in Toyota C-HR 2016:

                                    Ατυχες προσπάθειες των φαν της τογιότα να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

                                    Οπως λένε και οι νομικοί, η μία μαρτυρία δεν είναι αρκετή, οι δύο όμως είναι μια χαρά.

                                    Και εδώ δύο δημοσιογραφούντες, λένε ότι δεν τους δίνει αμάξια η τογιότα και ότι υπάρχει κατάλογος δημοσιογράφων που παίρνουν.

                                    Το θέμα είναι αν παίρνουν τα αμάξια μόνα τους ή με παρέα και τελικά γράφουν δελτία τύπου και όχι τέστ.

                                    Ως προς το CH-R είναι ένα αυτοκίνητο αρκετά αργό, που δυστυχώς κάποιοι ιδιοκτήτες τους νομίζουν ότι είναι πόρσε, ενώ τους λείπει το π.

                                    Ετσι προκαλούν σε κόντρες και δεν μαθαίνουν από τις συνεχείς ήττες, θεωρώντας προφανώς το αμάξι τους κάτι σαν τον Ελ Σίντ, όπου το όντως σπορτίβικο σχήμα του θα τρομάξει τους άλλους.

                                    Αρα είναι μια παγκοσμια συνωμοσία. Γιατί η Toyota δίνει αμάξια σε όλους τους δημοσιογράφους και τα κανάλια της υφηλίου. Ειδικά στους άσχετους Αμερικάνους και το NHTSA px που δοκιμάζουν 5 με 6 αμάξια τη βδομάδα!Και υβριδικά Toyota εδώ και 15 χρόνια.
                                    Ολοι αυτοί δεν ανακάλυψαν την απατη και την ανακάλυψατε εσείς.
                                    Που πριν λίγο καιρό νομίζατε οτι τα υβριδικά εχουν CVT με ιμάντα.
                                    Οκ.Σε λίγο θα μας πείτε οτι η γη ειναι επίπεδη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      andya3 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Toyota C-HR 2016:

                                      @andya3 said in Toyota C-HR 2016:

                                      Άρα για κάποιο χρονικό διάστημα, που δεν ξέρω πόσο είναι, το αυτοκίνητο θα κινείται με μειωμένη ισχύ από το θερμικό μοτέρ (γιατί θα πρέπει να γεμίζει και τη μπαταρία) και με μειωμένη ισχύ από το ηλεκτρικό μοτέρ (για να προλάβει να γεμίσει η μπαταρία).

                                      Λέμε ότι ΔΕΝ ισχύει αυτό και τώρα πάλι τα ίδια. Αυθαίρετα συμπεράσματα, ενώ δεν ισχύει τίποτα...απλά γιατί βολεύει το αφήγημα. Αγνοείτε ότι το σύστημα αποδίδει 122 ίππους συνδυαστικά ενώ συνολικά είναι πάνω από 200. Για κάποιο λόγω γίνεται αυτό...ναι ακριβώς, ώστε πάντα να είναι διαθέσιμοι οι 122 ίπποι, τόσο απλά.

                                      ΥΓ: Και δεν είναι θέμα στραβώματος αλλά να ξέρουμε τι λέμε και όχι να παραποιούμε τα γεγονότα (με βάση ένα άλλο αμάξι!!!) γιατί έτσι βολεύει.

                                      Πιθανότατα είναι όπως το λες. Η συνολική ισχύς θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ αθροιστικά είναι μεγαλύτερη από 122. Η μέγιστη όμως πραγματική συνδυαστική αποδιδόμενη, για τους λόγους που ανέφερα περιορίζεται στους 122.
                                      Υπάρχει όμως και το θέμα πως και που δίνει τ' αμάξι αυτή την ισχύ. Γιατί είναι η μέγιστη. Και με ροπή τι γίνεται? Δίνει η Toyota καμπύλες ισχύος-ροπής-στροφών?

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Για τους φιλους που καταφερνουν στην ιδια προταση να αναφερθουν στην Τουοτα, υβριδικη τεχνολογια και να κοτσαρουν μηνυμα απεχθειας στη φιρμα, ενα μονο εχω να πω. "Υπαρχει και η εκπομπη του Πετρετζικη. Μπορει να ταιριαζει περισσοτερο με τις αναγκες σας".

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tkin73 @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Toyota C-HR 2016:

                                          @tkin73 said in Toyota C-HR 2016:

                                          Ξέρεις δεν είσαι υποχρεωμένος να απαντάς,οκ; Δεν ρωτούσα ειδικά εσένα!

                                          Επίσης πες απλά ότι δεν ξέρεις πως λειτουργούν τα υπόλοιπα συστήματα και όχι ότι δεν σε ενδιαφέρει είναι πιο τίμιο...

                                          Ρωτας κατι και αου απανταμε 2-3 μέλη. Ξαναεωτας και σου ξαναπαναταω εγω και μετα ξαναρωτας γιατι κατι που ελαβες 2 φορες απαντηση. Αυτο ειναι κολλημα στα ορια της βλακειας ή του τρολαρισματος.

                                          Δεν ξερω γιτι δεν με ενδιαφερουν εκτος της Νισσαν που ξερω. Εσυ τωρα πως σε νημα για τογιοτα ανοιγεις συζητηαη και αποριες με βαση ενα αλλο αμαξι, και αυτο στα όρια τρολ και βλακειας πάλι.

                                          Και ολα αυτα απλα για να μειωσεις τα υβριδικα να σου βγει το αφήγημα…χαχα!

                                          Φανή θα σου πρότεινα κυρίως λόγω της θέσης σου να χρησιμοποιούσες λιγότερους ακυρωτικους και μειωτικους χαρακτηρισμούς γιατί και εγώ θα μπορούσα απλά έτσι να πω ότι τα παίρνεις στο κρανίο απλά γιατί τα παίρνεις από την Τογιότα! Για την δική σου την εικόνα θα πρότεινα να σβήσεις τους χαρακτηρισμούς, όχι όλα τα ποσταρισματα φυσικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            Ε καλά δε σε είπε ούτε καμπούρη.. ούτε teneke73... ούτε καν ξεγάνωτο !

                                            (δεν άντεξα 😇 )

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 66 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr