-
Τι σχέση έχει η τεχνολογία της μπαταρίας με το ποσά θα αντέχει με μια φόρτιση ;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οκ σιγά σιγά θα αλλάξει και αυτό. Ίσως στην έρευνα αγοράς που έκαναν οι κατασκευαστές είδαν πως ο κόσμος δεν έχει θέμα να φορτίζει σε 25 λεπτά και δεν αξίζει να επενδύσουν 100 δες δις σε ανάπτυξη νέων μπαταρίων πάρα σε ανάπτυξη οθονών, επεξεργαστών, καρτες κτλ.
Δηλαδή, η αγορά και τα θέλω της ίσως άλλαξαν την πορεία της εξέλιξης. Όταν η αγορά απαιτήσει απίστευτα γρήγορη φόρτιση θα βρεθούν τα κεφάλαια που θα επενδύσουν εκεί ώστε να γίνουν οι πρωταγωνιστές και έτσι θα έχουμε γρήγορη φόρτιση.
Δηλαδή η εξέλιξη είναι μια δυναμική κατάσταση που αλλάζει ανά εποχές ανάλογα τις επιθυμίες των αγοραστών και τη μόδα.
Στα αυτοκίνητα ζητείται μεγάλη αυτονομία κυρίως και δευτερευόντως γρήγορη φόρτιση. Οπότε όλοι επενδύουν στις στερεού τύπου για να προσφέρουν στο ίδιο μέγεθος διπλάσια αυτονομία.
Δεν είναι τοσο απλό.
Ακόμα και να είναι διαθέσιμο κατι τέτοιο αυριο δεν είναι
Γιατι οκ οι μπαταρίες και το κύκλωμα του αυτοκινητου πες πως είναι ετοιμα να φορτίσουν σε δευτερόλεπτα σου λέω εγώ.
Αυτό σύμφωνα με τους φυσικούς κανόνες απαιτεί το ρευμα που θα περάσει σε λίγο χρόνο να είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ για να μπορεσει να φορτιστεί τοσο γρήγορα.
Τεραστιο ρεύμα θέλει χοντρά καλώδια και προυποθέτει να μπορεί ο φορτιστής και ο πάροχος (ΔΕΗ) να μπορεί να δωσει τοσο μεγάλο ρεύμα στιγμιαία!!!!!
και αυτό με την σειρά του απαιτεί ολοι οι φορτιστές να μπορούν να το κάνουν αυτό όχι ένας!!!
ΑΡΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ στα επόμενα πολλά χρόνια
δεν είναι θέμα τεχνολογίας μονο είναι και θέμα υποδομών. Δεν αρκεί να το καταστήσει εφικτό η τεχνολογία. Και οι υποδομές σε μια χώρα ούτε γρήγορα αλλάζουν και βεβαιως εχουν και τεράστια κοστή (σκαψίματα κτλ κτλ κτλ)
ακολουθεί παραδειγμα:
Η τεχνολογία με τις οπτικές ίνες για την διαμεταγωγή δεδομένων υπαρχει παρα πολλά χρόνια (30 και βάλε, καλυτέρεψε πολύ αλλά αυτό είναι αλλο θέμα). Ακόμα στην βιλαρίμπα και στο βιλαμπάχο σκάβουν στην Αθήνα. Σκεψου ποτε θα έχουμε οπτικές ίνες στο καφάο παντού (μιλάω για μικρες κωμοπολεις και χωριά). Δεν λέω για fiber to the home. ακόμα ο Χαλκός παίζει πάρα πολύ -
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι σχέση έχει η τεχνολογία της μπαταρίας με το ποσά θα αντέχει με μια φόρτιση ;
Φυσικά και έχει.
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι σχέση έχει η τεχνολογία της μπαταρίας με το ποσά θα αντέχει με μια φόρτιση ;
Φυσικά και έχει.
Έχεις μια μπαταρία Χ kWh και μια κατανάλωση Ψ kW. Αλλάζει το πόσες ώρες θα έχει αυτονομία ανάλογα με την χημεία της μπαταρίας;
-
Άλλο λες, οκ.
Επειδή μιλούσαμε για την ταχύτητα φόρτισης νόμιζα το σχολιο σου εχει να κάνει με αυτό.
Γενικά δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις με το σχόλιο σου, που κολλάει;
-
Στην αναφορά για το γραφένιο πήγαινε που θα γεμίζουν αμέσως και θα κρατάνε μέρες.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όλα καλά να μετατρέψουμε τα παλιά μας σε ηλεκτρικά.
Και πές ότι χωράει η κοπτοραπτική στο μηχανοστάσιο, οι μπαταρίες που θα μπούνε; Τι αυτονομία θα προσφέρουν και κυρίως τι ασφάλεια. Πως ένα αμάξωμα 15ετίας π.χ. θα δεχθεί ένα μη αμελητέο βάρος σε σημείο που δε σχεδιάστηκε να το δεχθεί; Πως θα συμπεριφέρεται τόσο στην οδήγηση όσο και σε ενδεχόμενο ατύχημα;Μπορεί να είμαι και υπερβολικός και οι λύσεις να υπάρχουν και να μη τις γνωρίζω.
Για να καταλάβουμε τις διαστασεις ,
αυτο είναι το μοτερ για το πισωκίνητο vw id3 204 ιππων , (στην εικόνα σακ βουαγιαζ 50 λίτρων)
εδω όπως φαίνεται (με όλα τα ηλεκτρικα συστηματα του , μπαταριες , μοτερ κλπ) στο τετρακίνητο vw id4( έχει και μπροστα ένα ιδιο μοτερ μικροτερο 100 ιππων ) ,
(αποσταση απο το εδαφος )+(ύψος κινητηρα μαζί με το inverter ) δε ξεπερνουν σε υψος τη 19 αρα ζαντα ,μιλάμε για το 1/3 και λιγοτερο του χώρου που καταλαβαινει το μεκ.
Δε θα γίνει για όλα τα αυτοκίνητα , θα πρεπει να γινει μελετη περιπτωσης . Προς το παρον για ιστορικα αυτοκινητα , οχηματα με καθηκοντα πολης , βανακια , ντελιβερυ μηχανακια ...Το βαρος των εξαρτηματων είναι αρκετα μικροτερο απο μεσαιο μεκ , η μπαταρια για 40 kwh (πολη) παιζουμε σε κατω απο 200 κιλα ( 2 μεγαλοσωμοι ανδρες )
πχ δες εδωΓια οποιον τον ενδιαφερει το τεχνικό μέρος , παρακολουθω ένα μικρο καναλι , που αναμεσα στα άλλα μετατρεπουν ένα παλιο wrangler σε ηλεκτρικο στο γκαραζ τους , με εξηγηση ,πηγες κλπ
Η Βερόνικα έχει διδακτορικο στις τεχνολογιες γύρω απο τις μπαταριες, είναι Αυστριακή και μένουν με τον αντρα της στις ΗΠΑ
https://www.linkedin.com/in/dr-veronika-wright-obersteiner-362990143
Το καναλι
-
Tα καλώδια στους ταχυφορτιστές δεν είναι χοντρα γιατι είναι χοντρο το συρμα για τη μεταφορα , αλλα διοτι είναι υγροψυκτα!
https://gr.mouser.com/new/phoenix-contact/phoenix-contact-500a-liquid-cooled-charging-cables/
500 A 1000V Σημερα!
P = 500*1000=500000 W = 500 kw
-
@taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tα καλώδια στους ταχυφορτιστές δεν είναι χοντρα γιατι είναι χοντρο το συρμα για τη μεταφορα , αλλα διοτι είναι υγροψυκτα!
https://gr.mouser.com/new/phoenix-contact/phoenix-contact-500a-liquid-cooled-charging-cables/
500 A 1000V Σημερα!
P = 500*1000=500000 W = 500 kw
Στους ταχυφορτιστές και οπου υπάρχει δυνατότητα ψυξης ναι αλλά για να φτάσει το ρέυμα εκεί που είναι ο ταχυφορτιστής όπως και σε ότι αλλο υπάρχει στην περιοχή δεν υπάρχει υδρόψυξη οπότε θέλει πολύ χοντρα καλώδια!
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οκ σιγά σιγά θα αλλάξει και αυτό. Ίσως στην έρευνα αγοράς που έκαναν οι κατασκευαστές είδαν πως ο κόσμος δεν έχει θέμα να φορτίζει σε 25 λεπτά και δεν αξίζει να επενδύσουν 100 δες δις σε ανάπτυξη νέων μπαταρίων πάρα σε ανάπτυξη οθονών, επεξεργαστών, καρτες κτλ.
Δηλαδή, η αγορά και τα θέλω της ίσως άλλαξαν την πορεία της εξέλιξης. Όταν η αγορά απαιτήσει απίστευτα γρήγορη φόρτιση θα βρεθούν τα κεφάλαια που θα επενδύσουν εκεί ώστε να γίνουν οι πρωταγωνιστές και έτσι θα έχουμε γρήγορη φόρτιση.
Δηλαδή η εξέλιξη είναι μια δυναμική κατάσταση που αλλάζει ανά εποχές ανάλογα τις επιθυμίες των αγοραστών και τη μόδα.
Στα αυτοκίνητα ζητείται μεγάλη αυτονομία κυρίως και δευτερευόντως γρήγορη φόρτιση. Οπότε όλοι επενδύουν στις στερεού τύπου για να προσφέρουν στο ίδιο μέγεθος διπλάσια αυτονομία.
Δεν είναι τοσο απλό.
Ακόμα και να είναι διαθέσιμο κατι τέτοιο αυριο δεν είναι
Γιατι οκ οι μπαταρίες και το κύκλωμα του αυτοκινητου πες πως είναι ετοιμα να φορτίσουν σε δευτερόλεπτα σου λέω εγώ.
Αυτό σύμφωνα με τους φυσικούς κανόνες απαιτεί το ρευμα που θα περάσει σε λίγο χρόνο να είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ για να μπορεσει να φορτιστεί τοσο γρήγορα.
Τεραστιο ρεύμα θέλει χοντρά καλώδια και προυποθέτει να μπορεί ο φορτιστής και ο πάροχος (ΔΕΗ) να μπορεί να δωσει τοσο μεγάλο ρεύμα στιγμιαία!!!!!
και αυτό με την σειρά του απαιτεί ολοι οι φορτιστές να μπορούν να το κάνουν αυτό όχι ένας!!!
ΑΡΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ στα επόμενα πολλά χρόνια
δεν είναι θέμα τεχνολογίας μονο είναι και θέμα υποδομών. Δεν αρκεί να το καταστήσει εφικτό η τεχνολογία. Και οι υποδομές σε μια χώρα ούτε γρήγορα αλλάζουν και βεβαιως εχουν και τεράστια κοστή (σκαψίματα κτλ κτλ κτλ)
ακολουθεί παραδειγμα:
Η τεχνολογία με τις οπτικές ίνες για την διαμεταγωγή δεδομένων υπαρχει παρα πολλά χρόνια (30 και βάλε, καλυτέρεψε πολύ αλλά αυτό είναι αλλο θέμα). Ακόμα στην βιλαρίμπα και στο βιλαμπάχο σκάβουν στην Αθήνα. Σκεψου ποτε θα έχουμε οπτικές ίνες στο καφάο παντού (μιλάω για μικρες κωμοπολεις και χωριά). Δεν λέω για fiber to the home. ακόμα ο Χαλκός παίζει πάρα πολύΠολύ σωστά όλα αυτά.
Και στην πράξη, ίνα μέχρι το σπίτι δεν θα χρειαστεί να έχουμε ποτέ όσοι δεν έχουμε μέχρι τώρα, γιατί ήδη έχει ξεπεραστεί απ τις τεχνολογίες ασύρματης μετάδοσης απ το 5G και ότι θα ακολουθήσει.
Όπως στις λεγόμενες, της δικής μας εξαιρουμένης, τριτοκοσμικές χώρες, δεν απέκτησαν ποτέ ανάλογο με τη Δύση δίκτυο χαλκού, γιατί τους πρόλαβε η κινητή τηλεφωνία.
Οπτική ίνα θα υπάρχει πάντα για τις μεγάλες αποστάσεις...Το πρόβλημα της μπαταριοκίνησης είναι περισσότερο "εμπορικό" και "καπιταλιστικό".
Αυτό που συμβαίνει σήμερα, είναι σαν κάθε εταιρεία πριν 100 χρονάκια να ανέπτυσσε το δικό της μίγμα καυσίμου, το δικό της σύστημα ανεφοδιασμού, κλπ. που μπορεί όντως να είχε συμβεί στο παρελθόν ως ένα βαθμό.Θα μπορούσαν πολύ απλά να τυποποιησουν 2-3 διαστάσεις ανταλλάξιμων μπαταριών, όπως γίνεται σε όλη την ιστορική περίοδο χρήσης μπαταριών, κι ας περνούσες ανά 150χλμ να "φορτώσεις" στις ειδικές υποδοχές αντί να φορτίζεις με τις ώρες και να
αχρηστευεταιαπαξιώνει πλήρως ένα όχημα σε μια 8ετια.Κι ας βγάζανε με τον καιρό ο,τι διαστημική τεχνολογία των στοιχείων της μπαταρίας γουστάρουν...
Αλλά... "είναι ο Καπιταλισμός" που λέμε, ο οποίος στην εποχή των φορητών συσκευών "ανακάλυψε" τα χρυσά αυγά του planned obsolescence και δεν πρόκειται να παραδώσει αυτό το απόλυτο όπλο.
-
Ο ηλεκτροκινητήρας του id3 εντω μεταξύ έχει και υδρόψυξη και ελαιοψυξη για να λειτουργήσει σωστά. Τυπικά θέματα για τις aftermarket μετατροπές.
-
Μα συμβαίνει τυποποίηση τεχνολογίας και μπαταριών. Υπάρχουν 3-5 αν δεν κάνω λάθος μεγάλοι προμηθευτές.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οκ σιγά σιγά θα αλλάξει και αυτό. Ίσως στην έρευνα αγοράς που έκαναν οι κατασκευαστές είδαν πως ο κόσμος δεν έχει θέμα να φορτίζει σε 25 λεπτά και δεν αξίζει να επενδύσουν 100 δες δις σε ανάπτυξη νέων μπαταρίων πάρα σε ανάπτυξη οθονών, επεξεργαστών, καρτες κτλ.
Δηλαδή, η αγορά και τα θέλω της ίσως άλλαξαν την πορεία της εξέλιξης. Όταν η αγορά απαιτήσει απίστευτα γρήγορη φόρτιση θα βρεθούν τα κεφάλαια που θα επενδύσουν εκεί ώστε να γίνουν οι πρωταγωνιστές και έτσι θα έχουμε γρήγορη φόρτιση.
Δηλαδή η εξέλιξη είναι μια δυναμική κατάσταση που αλλάζει ανά εποχές ανάλογα τις επιθυμίες των αγοραστών και τη μόδα.
Στα αυτοκίνητα ζητείται μεγάλη αυτονομία κυρίως και δευτερευόντως γρήγορη φόρτιση. Οπότε όλοι επενδύουν στις στερεού τύπου για να προσφέρουν στο ίδιο μέγεθος διπλάσια αυτονομία.
Δεν είναι τοσο απλό.
Ακόμα και να είναι διαθέσιμο κατι τέτοιο αυριο δεν είναι
Γιατι οκ οι μπαταρίες και το κύκλωμα του αυτοκινητου πες πως είναι ετοιμα να φορτίσουν σε δευτερόλεπτα σου λέω εγώ.
Αυτό σύμφωνα με τους φυσικούς κανόνες απαιτεί το ρευμα που θα περάσει σε λίγο χρόνο να είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ για να μπορεσει να φορτιστεί τοσο γρήγορα.
Τεραστιο ρεύμα θέλει χοντρά καλώδια και προυποθέτει να μπορεί ο φορτιστής και ο πάροχος (ΔΕΗ) να μπορεί να δωσει τοσο μεγάλο ρεύμα στιγμιαία!!!!!
και αυτό με την σειρά του απαιτεί ολοι οι φορτιστές να μπορούν να το κάνουν αυτό όχι ένας!!!
ΑΡΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ στα επόμενα πολλά χρόνια
δεν είναι θέμα τεχνολογίας μονο είναι και θέμα υποδομών. Δεν αρκεί να το καταστήσει εφικτό η τεχνολογία. Και οι υποδομές σε μια χώρα ούτε γρήγορα αλλάζουν και βεβαιως εχουν και τεράστια κοστή (σκαψίματα κτλ κτλ κτλ)
ακολουθεί παραδειγμα:
Η τεχνολογία με τις οπτικές ίνες για την διαμεταγωγή δεδομένων υπαρχει παρα πολλά χρόνια (30 και βάλε, καλυτέρεψε πολύ αλλά αυτό είναι αλλο θέμα). Ακόμα στην βιλαρίμπα και στο βιλαμπάχο σκάβουν στην Αθήνα. Σκεψου ποτε θα έχουμε οπτικές ίνες στο καφάο παντού (μιλάω για μικρες κωμοπολεις και χωριά). Δεν λέω για fiber to the home. ακόμα ο Χαλκός παίζει πάρα πολύΠολύ σωστά όλα αυτά.
Και στην πράξη, ίνα μέχρι το σπίτι δεν θα χρειαστεί να έχουμε ποτέ όσοι δεν έχουμε μέχρι τώρα, γιατί ήδη έχει ξεπεραστεί απ τις τεχνολογίες ασύρματης μετάδοσης απ το 5G και ότι θα ακολουθήσει.
Όπως στις λεγόμενες, της δικής μας εξαιρουμένης, τριτοκοσμικές χώρες, δεν απέκτησαν ποτέ ανάλογο με τη Δύση δίκτυο χαλκού, γιατί τους πρόλαβε η κινητή τηλεφωνία.
Οπτική ίνα θα υπάρχει πάντα για τις μεγάλες αποστάσεις...Το πρόβλημα της μπαταριοκίνησης είναι περισσότερο "εμπορικό" και "καπιταλιστικό".
Αυτό που συμβαίνει σήμερα, είναι σαν κάθε εταιρεία πριν 100 χρονάκια να ανέπτυσσε το δικό της μίγμα καυσίμου, το δικό της σύστημα ανεφοδιασμού, κλπ. που μπορεί όντως να είχε συμβεί στο παρελθόν ως ένα βαθμό.Θα μπορούσαν πολύ απλά να τυποποιησουν 2-3 διαστάσεις ανταλλάξιμων μπαταριών, όπως γίνεται σε όλη την ιστορική περίοδο χρήσης μπαταριών, κι ας περνούσες ανά 150χλμ να "φορτώσεις" στις ειδικές υποδοχές αντί να φορτίζεις με τις ώρες και να
αχρηστευεταιαπαξιώνει πλήρως ένα όχημα σε μια 8ετια.Κι ας βγάζανε με τον καιρό ο,τι διαστημική τεχνολογία των στοιχείων της μπαταρίας γουστάρουν...
Αλλά... "είναι ο Καπιταλισμός" που λέμε, ο οποίος στην εποχή των φορητών συσκευών "ανακάλυψε" τα χρυσά αυγά του planned obsolescence και δεν πρόκειται να παραδώσει αυτό το απόλυτο όπλο.
Καλά αυτό με τις ίνες που λες ΔΕΝ ισχύει γιατι μια οπτική ίνα έχει τεραστια χωρητικότητα που δεν μπορεί να σου δώσει ουτε το 8G που θα βγει. Μην κοιτάς που μας δίνουν πολύ μικρότερη ταχυτητα λόγου του backbone τω παρόχων, στ μέλλον με ίνα θα μπορούν να δώσουν πολύ παραπάνω. τεσπα ασχετη συζήτηση απλά δεν ισχύει οτι η ίνα αντικαθίσταται από 5G , αυτό κράτα.
Αυτό με τις ανταλλάξιμες μπαταρίες και να μην έχεις δικές σου απλά να σταματάς σε σταθμό να βγαζεις την αδεια να βαζεις γεμάτη είναι πολύ ωραίο σενάριο και πολύ καλύτερη υλοποίηση από τους φορτιστές. Βεβαια και εκεί υπάρχουν προβλήματα αλλά νομίζω κατα την ταπεινη μου γνώμη ότι μπορούν να λυθούν πιο εύκολα
Συμφωνώ ομως απόλυτα μαζί σου ότι είμαστε στο μοντέλο ότι κάθε εταιρεία αναπτύσει το δικό της proprietary συστημα και θα αργήσουμε να δούμε κάτι universal να χρησιμοποιούν όλοι που θα είναι το βέλτιστο. Δυστηχώς true story
Βεβαια δεν είμαστε και ειδικοι επι του θέματος . Προσωπικά πιστεύω ότι αγνοούμε πολλά πραγματα και να μην τα γνωρίζουμε καθόλου. Απλά λέω την αποψή μου με βάση αυτά που γνωρίζω
-
Καμία τεχνολογία μπαταρίας και κανένας τρόπος δεν έχει αποδειχθεί ο καλύτερος για αυτό και ακόμα επενδύουν σε διαφορετικές μορφές οι κατασκευαστές.
Αν διαβάσατε για τις μπαταρίες θα μείνετε άναυδοι από τις συνεχώς νέες ανακαλύψεις και προτάσεις από κάθε εργαστήριο, ή κατασκευαστή. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο. Το θέμα όμως όπως σε κάθε νέα αλλαγή είναι να δοθεί κίνητρο και οδηγία προς μια κατεύθυνση. Οι κοσμογονικές αλλαγές προκαλούνται από τον καθορισμό μιας στρατηγικής και το όραμα προς μια κατεύθυνση. Ειδάλλως η φύση της αγοράς με την τάση να προσαρμόζεται στις εκάστοτε περιόδους προσδοκά σε μια υψηλότερη απόδοση επενδύσεων δηλαδή μικρότερο δυνατόν κόστος και συνεπώς σε υποδεέστερα αποτελέσματα.
Οπότε λόγω του στρατηγικού σχεδιασμού της κάπως απότομης μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση σίγουρα θα περάσουμε μια περίοδο υψηλού κόστους των νέων μπαταρίων μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή στην τεχνολογία και στους τρόπους χρήσης της, και μετά το πιο λογικό είναι να γίνει τυποποίηση και μαζική παραγωγή μιας μορφής μπαταρίας για εκατομμύρια οχήματα όπου και εκεί θα ενεργοποιηθεί ο ανταγωνισμός μεταξύ των κατασκευαστών.
Στο μεσοδιάστημα θεωρώ πως τα phev θα είναι η νόρμα για κάθε αυτοκίνητο
-
Τι για κάθε αυτοκίνητο, ήδη η μερσεντέ σταμάτησε την εξέλιξή τους. Ότι έχει αυτή τη στιγμή και για λίγο καιρό ακόμη, μετά καπούτ.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όταν βγουν και είναι φθηνές οι στέρεες μπαταρίες τότε ναι...
Mad max θα είναι η φάσηΑν γίνει αυτό τότε τα φουλ υβριδικά θα έχουν μεγάλο πλεονέκτημα γιατί ήδη έχουν μεγάλο μέρος του "πακέτου" φαντάζεσαι να καταργούν το μοτέρ με κάνα επίσημο κιτ της Toyota στο yaris cross hybrid και να βάζουν μπαταρία και τα λίγα παρελκόμενα; ΔΕΝ το πουλάω ποτέ ας έχει και 120 τελική !
-
Έχω την αίσθηση ότι οι σημερινοί κάτοχοι ηλεκτρικών ιχ θα μοιάζουν σε λίγα χρόνια σαν αυτούς που είχαν βομβητές το 2000.
-
@alexandros-s said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχω την αίσθηση ότι οι σημερινοί κάτοχοι ηλεκτρικών ιχ θα μοιάζουν σε λίγα χρόνια σαν αυτούς που είχαν βομβητές το 2000.
Κι οι κάτοχοι βενζίνης και πετρελαίου σαν αυτούς που επικοινωνούσαν με σήματα καπνού;
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-s said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχω την αίσθηση ότι οι σημερινοί κάτοχοι ηλεκτρικών ιχ θα μοιάζουν σε λίγα χρόνια σαν αυτούς που είχαν βομβητές το 2000.
Κι οι κάτοχοι βενζίνης και πετρελαίου σαν αυτούς που επικοινωνούσαν με σήματα καπνού;
Ίσως σαν αυτούς που έχουν σήμερα πικάπ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης