-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατι υπαρχει περιπτωση το τρενο να κανει λιγοτερο χρονο απο αεροπλανο?
Σε καθαρή ταχύτητα ταξιδιού όχι, αλλά αν βάλεις τις καθυστερήσεις σε αεροδρόμιο για check-in, security κλπ. ενδέχεται ναι.
Γενικά έξω έχουν μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση, μη το κοιτάς με τα δικά μας μέτρα. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.
...From 1 November 2011, all new car and light commercial vehicle models receiving type approval in the European Union had to be equipped with ESP (electronic stability programme) anti-skid system.
.
The corresponding EU regulation applies to all vehicles with type approvals issued after this date and ESP will subsequently become compulsory in all new EU vehicles from 31 October 2014, according to Bosch which was the first supplier to start series production back in 1995.
Για το αεροπλάνο και το τρένο που λέτε πάντως, αρχές Οκτωβρίου ήμουν Βρυξέλλες για δουλειά. Κάποιοι εκεί ήρθαν από Κοπεγχάγη (980 km απόσταση), Μόναχο (780 km απόσταση), Ζυρίχη (650 km απόσταση). Ε κανείς δεν ήρθε με τρένο.
Το αεροπλάνο ήθελε 1-2 ώρες το τρένο 7-10 γιατί δεν υπάρχει άμεση σύνδεση και πρέπει να αλλάξεις 2-3 τρένα, αλλά τώρα ξαφνικά όλα τα αλλάξουν με το υδρογόνο και τις μπαταρίες και θα φτιάξουν συνδέσεις και γρήγορα τρένα εκεί που δεν υπάρχουν για 30 χρόνια ξέρω γω...
Τώρα να θες να πας διακοπές και να το κάνεις με τρένο σε 5 ώρες αντί για 2-3, ε κάντο αν θες να χάνεις τον χρόνο σου έτσι. -
Ναι βρε το γνωρίζω.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατι υπαρχει περιπτωση το τρενο να κανει λιγοτερο χρονο απο αεροπλανο?
Σε καθαρή ταχύτητα ταξιδιού όχι, αλλά αν βάλεις τις καθυστερήσεις σε αεροδρόμιο για check-in, security κλπ. ενδέχεται ναι.
Γενικά έξω έχουν μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση, μη το κοιτάς με τα δικά μας μέτρα.
Κοπτονται το ιδιο και για τα προιοντα που καταναλωνουν και το πως δημιουργουνται και το ποσο μολυνουν το περιβαλλον? Πχ δεν αγοραζουν προιοντα που παραγονται στην Κινα η οποια δεν σεβεται κανενα πρωτοκολλο αντιρυπανσης? Δε νομιζω.
Κατευθυνομενοι οικολογοι της πλακας ειναι οι περισσοτεροι που βλεπουν το δεντρο και χανουν το δασος. -
Εχουν αρχίσει ήδη αεροπορικές εταιρείες και καταργούν κοντινές διαδρομές.
Ακόμα και το δικό μας Α-Θ που κάνει 4 ώρες, από κέντρο πόλης σε κέντρο πόλης, είναι ανταγωνιστικό του αεροπλάνου σε χρόνο.
-
Όσο μικρότερη η διαδρομή, τόσο καλύτερα για το τρένο. Σε πάει συνήθως στο κέντρο μιας πόλης, και δεν χρειάζεται να πας 1 ώρα πριν όπως στο αεροδρόμιο. Όταν αυξάνουν τα χλμ, χαιρετίσματα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.
Γενικά πάμε προς μπαταρίες στερεού τύπου.
https://www.drive.gr/news/mpataries-stereas-katastasis-se-10-hronia-kai
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.
Γενικά πάμε προς μπαταρίες στερεού τύπου.
https://www.drive.gr/news/mpataries-stereas-katastasis-se-10-hronia-kai
Ορθώς!
Έχουν επενδύσει οι ελιτ δις στην τεχνολογία μπαταριών λιθίου , στο ξεζούμισμα ορυχείων , σχεδόν ξεκίνησαν τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο για να φέρουν ανακάτεμα της τράπουλας στα ενεργειακά και θα έρθουν τώρα οι solid state να μας χαλάσουν τη δουλειά;Λάου λάου , σιγούλια - σιγούλια η δουλίτσα αγκαλίτσα με τα τμήματα μαρκετινγκ που θα την πάνε στα 20 έτη την μετάβαση και όχι στα 10 που λένε τα γατάκια στο άρθρο.
Σε 10 έτη θα έχουμε την ημί-στερεά να συνεχιστεί το άρμεγμα μέχρι να έρθει η πλήρως στερεά που θα είναι το πραγματικό μέλλον στην αυτοκίνηση. -
Οι solid state λιθίου είναι.
Κάτι σαν ημι-στερεές έχουμε ήδη. -
-
Τη μόδα η BMW την ξεκίνησε νομίζω...
https://www.theverge.com/2022/7/12/23204950/bmw-subscriptions-microtransactions-heated-seats-feature
(η BMW δεν ήταν και η πρώτη που χρέωνε Carplay/AAuto?) -
Η Tesla χρεώνει μηνιαία συνδρομή γιά προχωρημένη συνδεσιμότητα.
-
Ελπίζω να μην αναλάβει ο ΑΝΤ1 και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων...
-
-
Έρευνα στην Αγγλία σε 6.300 ηλεκτρικά ιχ, και 24 μοντέλα.
Υπολογίστε 2% πτώση της χωρητικότητας της μπαταρίας το χρόνο κατά μέσο όρο.
Πρωταθλητής με 1% πτώση το Τέζλα S, ουραγός το Πεμβέ το ι3 με ...5,3%!https://www.autocar.co.uk/car-news/technology/battery-life-uncertainty-prompts-concern-over-used-evs
-
Μιας και λεγαμε πριν λιγο καιρο για την ανανεωση του στολου , αυτη δε θα γινει μονο με τα καινουρια αλλα και μετατροπη των παλιων .
Η ford αρχισε να προσφερει εργοστασιακο κιτ μετατροπης των παλιών μεκ σε ηλεκτρικα .
Ηδη υπαρχουν βιοτεχνιες σε Νορβηγια και Αγγλια (που εχουν κοντινες ημερομηνιες απαγορευσης πωλησης νεων μεκ , (Νορβηγια 2025!!! )).
https://www.electricmotorengineering.com/ford-kit-for-the-electrical-retrofit/
-
Όλα καλά να μετατρέψουμε τα παλιά μας σε ηλεκτρικά.
Και πές ότι χωράει η κοπτοραπτική στο μηχανοστάσιο, οι μπαταρίες που θα μπούνε; Τι αυτονομία θα προσφέρουν και κυρίως τι ασφάλεια. Πως ένα αμάξωμα 15ετίας π.χ. θα δεχθεί ένα μη αμελητέο βάρος σε σημείο που δε σχεδιάστηκε να το δεχθεί; Πως θα συμπεριφέρεται τόσο στην οδήγηση όσο και σε ενδεχόμενο ατύχημα;Μπορεί να είμαι και υπερβολικός και οι λύσεις να υπάρχουν και να μη τις γνωρίζω.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όλα καλά να μετατρέψουμε τα παλιά μας σε ηλεκτρικά.
Και πές ότι χωράει η κοπτοραπτική στο μηχανοστάσιο, οι μπαταρίες που θα μπούνε; Τι αυτονομία θα προσφέρουν και κυρίως τι ασφάλεια. Πως ένα αμάξωμα 15ετίας π.χ. θα δεχθεί ένα μη αμελητέο βάρος σε σημείο που δε σχεδιάστηκε να το δεχθεί; Πως θα συμπεριφέρεται τόσο στην οδήγηση όσο και σε ενδεχόμενο ατύχημα;Μπορεί να είμαι και υπερβολικός και οι λύσεις να υπάρχουν και να μη τις γνωρίζω.
Δεν θεωρώ ότι είσαι υπερβολικός. Οι σκέψεις σου είναι για μένα άκρως λογικές.
Δεν είχε γίνει μελέτη πριν 15 χρόνια για να γίνει μία εξαρχής αλλαγή μηχανικού συστήματος και πόσο ακόμα ότι δεν έχει τον κατάλληλο χώρο για να μπουν οι μπαταρίες.
Και αν βρουν χώρο στην περιοχή της ρεζέρβας(όπως είναι τα mild hybrid) θα είναι πολύ μικρές μπαταρίες.
Αν πάλι βγάζοντας την δεξαμενή καυσίμου, πρέπει να κάνουν κόψιμο λαμαρίνας σασί για να το βγάλουν και να βάλουν τις μπαταρίες.
Όπως και να έχει το θέμα, μακάρι να έχουν κάνει οι μηχανικοί σωστές μελέτες και ως προς τις αλλαγές των αναρτήσεων κλπ, δηλαδή προς όλο το σύνολο αυτοκινήτου μετά μετατροπής για να γίνει όσο πιο σωστό γίνεται και στην συμπεριφορά του. -
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπορεί να είμαι και υπερβολικός και οι λύσεις να υπάρχουν και να μη τις γνωρίζω.
Κυκλοφορούν δειλά δειλά conversion kit για θερμικά αυτοκίνητα.
π.χ. https://transition-one.fr/en/
Άλλες εταιρίες δίνουν conversion kit για ιστορικά αυτοκίνητα.Επίσης έξω πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία και ανταλλακτικά για conversion οποιουδήποτε μοντέλου.
Σίγουρα όπως αναφέρεις, όλα τα παραπάνω έχουν το μεγάλο πρόβλημα της μικρής μπαταρίας/αυτονομίας, απλά επειδή δεν έχει προβλεφθεί χώρος. Νομίζω θα έχουν νόημα σε αρκετά χρόνια, αν περιοριστεί η διάθεση καυσίμων. -
Όταν βγουν και είναι φθηνές οι στέρεες μπαταρίες τότε ναι. Θα χώραν στην ρεζέρβα και θα δίνουν 300-350 χλμ αυτονομιας.
Σε 10-15 έτη από σήμερα όπως κάναμε μετατροπή σε υγραέριο θα κάνουν μετατροπή σε ηλεκτρικα.
Θα είναι τέρμα πρακτικό. Θα έχεις αυτοκίνητο με 500.000 χλμ και αντί να το δώσεις για σκραπ θα του βάζεις ηλεκτρικό μοτέρ και θα γίνεται καινούργιο και θα κάνεις άλλα τόσα μιας και τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν τρελές αντοχές.
Το ίδιο και πόσα πάλαι μεταχειρισμένα θα παίρνουν ξανά ζωή.
Mad max θα είναι η φάση
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης