Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 316
    • 317
    • 318
    • 319
    • 320
    • 906
    • 907
    • 318 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18121
    410226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Γιατι υπαρχει περιπτωση το τρενο να κανει λιγοτερο χρονο απο αεροπλανο?

      Σε καθαρή ταχύτητα ταξιδιού όχι, αλλά αν βάλεις τις καθυστερήσεις σε αεροδρόμιο για check-in, security κλπ. ενδέχεται ναι.
      Γενικά έξω έχουν μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση, μη το κοιτάς με τα δικά μας μέτρα.

      Moments before detonation...

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        super-t @lap last edited by super-t

        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.
        ...

        From 1 November 2011, all new car and light commercial vehicle models receiving type approval in the European Union had to be equipped with ESP (electronic stability programme) anti-skid system.
        .
        The corresponding EU regulation applies to all vehicles with type approvals issued after this date and ESP will subsequently become compulsory in all new EU vehicles from 31 October 2014, according to Bosch which was the first supplier to start series production back in 1995.


        Για το αεροπλάνο και το τρένο που λέτε πάντως, αρχές Οκτωβρίου ήμουν Βρυξέλλες για δουλειά. Κάποιοι εκεί ήρθαν από Κοπεγχάγη (980 km απόσταση), Μόναχο (780 km απόσταση), Ζυρίχη (650 km απόσταση). Ε κανείς δεν ήρθε με τρένο.
        Το αεροπλάνο ήθελε 1-2 ώρες το τρένο 7-10 γιατί δεν υπάρχει άμεση σύνδεση και πρέπει να αλλάξεις 2-3 τρένα, αλλά τώρα ξαφνικά όλα τα αλλάξουν με το υδρογόνο και τις μπαταρίες και θα φτιάξουν συνδέσεις και γρήγορα τρένα εκεί που δεν υπάρχουν για 30 χρόνια ξέρω γω...
        Τώρα να θες να πας διακοπές και να το κάνεις με τρένο σε 5 ώρες αντί για 2-3, ε κάντο αν θες να χάνεις τον χρόνο σου έτσι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Ναι βρε το γνωρίζω.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            driver-m @antonakis last edited by

            @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Γιατι υπαρχει περιπτωση το τρενο να κανει λιγοτερο χρονο απο αεροπλανο?

            Σε καθαρή ταχύτητα ταξιδιού όχι, αλλά αν βάλεις τις καθυστερήσεις σε αεροδρόμιο για check-in, security κλπ. ενδέχεται ναι.
            Γενικά έξω έχουν μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση, μη το κοιτάς με τα δικά μας μέτρα.
            Κοπτονται το ιδιο και για τα προιοντα που καταναλωνουν και το πως δημιουργουνται και το ποσο μολυνουν το περιβαλλον? Πχ δεν αγοραζουν προιοντα που παραγονται στην Κινα η οποια δεν σεβεται κανενα πρωτοκολλο αντιρυπανσης? Δε νομιζω.
            Κατευθυνομενοι οικολογοι της πλακας ειναι οι περισσοτεροι που βλεπουν το δεντρο και χανουν το δασος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Εχουν αρχίσει ήδη αεροπορικές εταιρείες και καταργούν κοντινές διαδρομές.

              Ακόμα και το δικό μας Α-Θ που κάνει 4 ώρες, από κέντρο πόλης σε κέντρο πόλης, είναι ανταγωνιστικό του αεροπλάνου σε χρόνο.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Όσο μικρότερη η διαδρομή, τόσο καλύτερα για το τρένο. Σε πάει συνήθως στο κέντρο μιας πόλης, και δεν χρειάζεται να πας 1 ώρα πριν όπως στο αεροδρόμιο. Όταν αυξάνουν τα χλμ, χαιρετίσματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • antonakis
                  antonakis @lap last edited by

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.

                  Γενικά πάμε προς μπαταρίες στερεού τύπου.

                  https://www.drive.gr/news/mpataries-stereas-katastasis-se-10-hronia-kai

                  Moments before detonation...

                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagkirk @antonakis last edited by

                    @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Το suzuki celerio των 9000 ευρώ το είχε standard πριν καμία 5-7 έτη.

                    Γενικά πάμε προς μπαταρίες στερεού τύπου.

                    https://www.drive.gr/news/mpataries-stereas-katastasis-se-10-hronia-kai

                    Ορθώς!
                    Έχουν επενδύσει οι ελιτ δις στην τεχνολογία μπαταριών λιθίου , στο ξεζούμισμα ορυχείων , σχεδόν ξεκίνησαν τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο για να φέρουν ανακάτεμα της τράπουλας στα ενεργειακά και θα έρθουν τώρα οι solid state να μας χαλάσουν τη δουλειά;

                    Λάου λάου , σιγούλια - σιγούλια η δουλίτσα αγκαλίτσα με τα τμήματα μαρκετινγκ που θα την πάνε στα 20 έτη την μετάβαση και όχι στα 10 που λένε τα γατάκια στο άρθρο.
                    Σε 10 έτη θα έχουμε την ημί-στερεά να συνεχιστεί το άρμεγμα μέχρι να έρθει η πλήρως στερεά που θα είναι το πραγματικό μέλλον στην αυτοκίνηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      super-t last edited by super-t

                      Οι solid state λιθίου είναι.
                      Κάτι σαν ημι-στερεές έχουμε ήδη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        https://www.insomnia.gr/articles/transport/mercedes/h-mercedes-tha-kanei-to-eq-sou-taxytero-an-plirwseis-etisia-syndromi…-1200/

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • antonakis
                          antonakis last edited by

                          Τη μόδα η BMW την ξεκίνησε νομίζω...
                          https://www.theverge.com/2022/7/12/23204950/bmw-subscriptions-microtransactions-heated-seats-feature
                          (η BMW δεν ήταν και η πρώτη που χρέωνε Carplay/AAuto?)

                          Moments before detonation...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            inimic last edited by

                            Η Tesla χρεώνει μηνιαία συνδρομή γιά προχωρημένη συνδεσιμότητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Ελπίζω να μην αναλάβει ο ΑΝΤ1 και αντιπροσωπείες αυτοκινήτων...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                https://www.4troxoi.gr/epikairotita/honda-sony-playstation5/

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Έρευνα στην Αγγλία σε 6.300 ηλεκτρικά ιχ, και 24 μοντέλα.
                                  Υπολογίστε 2% πτώση της χωρητικότητας της μπαταρίας το χρόνο κατά μέσο όρο.
                                  Πρωταθλητής με 1% πτώση το Τέζλα S, ουραγός το Πεμβέ το ι3 με ...5,3%!

                                  https://www.autocar.co.uk/car-news/technology/battery-life-uncertainty-prompts-concern-over-used-evs

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    taxidiwtis last edited by

                                    Μιας και λεγαμε πριν λιγο καιρο για την ανανεωση του στολου , αυτη δε θα γινει μονο με τα καινουρια αλλα και μετατροπη των παλιων .

                                    Η ford αρχισε να προσφερει εργοστασιακο κιτ μετατροπης των παλιών μεκ σε ηλεκτρικα .

                                    Ηδη υπαρχουν βιοτεχνιες σε Νορβηγια και Αγγλια (που εχουν κοντινες ημερομηνιες απαγορευσης πωλησης νεων μεκ , (Νορβηγια 2025!!! )).

                                    https://www.electricmotorengineering.com/ford-kit-for-the-electrical-retrofit/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      civil357 last edited by

                                      Όλα καλά να μετατρέψουμε τα παλιά μας σε ηλεκτρικά.
                                      Και πές ότι χωράει η κοπτοραπτική στο μηχανοστάσιο, οι μπαταρίες που θα μπούνε; Τι αυτονομία θα προσφέρουν και κυρίως τι ασφάλεια. Πως ένα αμάξωμα 15ετίας π.χ. θα δεχθεί ένα μη αμελητέο βάρος σε σημείο που δε σχεδιάστηκε να το δεχθεί; Πως θα συμπεριφέρεται τόσο στην οδήγηση όσο και σε ενδεχόμενο ατύχημα;

                                      Μπορεί να είμαι και υπερβολικός και οι λύσεις να υπάρχουν και να μη τις γνωρίζω.

                                      polioan antonakis T 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • polioan
                                        polioan @civil357 last edited by

                                        @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Όλα καλά να μετατρέψουμε τα παλιά μας σε ηλεκτρικά.
                                        Και πές ότι χωράει η κοπτοραπτική στο μηχανοστάσιο, οι μπαταρίες που θα μπούνε; Τι αυτονομία θα προσφέρουν και κυρίως τι ασφάλεια. Πως ένα αμάξωμα 15ετίας π.χ. θα δεχθεί ένα μη αμελητέο βάρος σε σημείο που δε σχεδιάστηκε να το δεχθεί; Πως θα συμπεριφέρεται τόσο στην οδήγηση όσο και σε ενδεχόμενο ατύχημα;

                                        Μπορεί να είμαι και υπερβολικός και οι λύσεις να υπάρχουν και να μη τις γνωρίζω.

                                        Δεν θεωρώ ότι είσαι υπερβολικός. Οι σκέψεις σου είναι για μένα άκρως λογικές.
                                        Δεν είχε γίνει μελέτη πριν 15 χρόνια για να γίνει μία εξαρχής αλλαγή μηχανικού συστήματος και πόσο ακόμα ότι δεν έχει τον κατάλληλο χώρο για να μπουν οι μπαταρίες.
                                        Και αν βρουν χώρο στην περιοχή της ρεζέρβας(όπως είναι τα mild hybrid) θα είναι πολύ μικρές μπαταρίες.
                                        Αν πάλι βγάζοντας την δεξαμενή καυσίμου, πρέπει να κάνουν κόψιμο λαμαρίνας σασί για να το βγάλουν και να βάλουν τις μπαταρίες.
                                        Όπως και να έχει το θέμα, μακάρι να έχουν κάνει οι μηχανικοί σωστές μελέτες και ως προς τις αλλαγές των αναρτήσεων κλπ, δηλαδή προς όλο το σύνολο αυτοκινήτου μετά μετατροπής για να γίνει όσο πιο σωστό γίνεται και στην συμπεριφορά του.

                                        CUPRA LEON 2025
                                        1.5cc 150Hp MHV

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • antonakis
                                          antonakis @civil357 last edited by antonakis

                                          @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Μπορεί να είμαι και υπερβολικός και οι λύσεις να υπάρχουν και να μη τις γνωρίζω.

                                          Κυκλοφορούν δειλά δειλά conversion kit για θερμικά αυτοκίνητα.
                                          π.χ. https://transition-one.fr/en/
                                          Άλλες εταιρίες δίνουν conversion kit για ιστορικά αυτοκίνητα.

                                          Επίσης έξω πλέον υπάρχει η τεχνογνωσία και ανταλλακτικά για conversion οποιουδήποτε μοντέλου.
                                          Σίγουρα όπως αναφέρεις, όλα τα παραπάνω έχουν το μεγάλο πρόβλημα της μικρής μπαταρίας/αυτονομίας, απλά επειδή δεν έχει προβλεφθεί χώρος. Νομίζω θα έχουν νόημα σε αρκετά χρόνια, αν περιοριστεί η διάθεση καυσίμων.

                                          Moments before detonation...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Όταν βγουν και είναι φθηνές οι στέρεες μπαταρίες τότε ναι. Θα χώραν στην ρεζέρβα και θα δίνουν 300-350 χλμ αυτονομιας.

                                            Σε 10-15 έτη από σήμερα όπως κάναμε μετατροπή σε υγραέριο θα κάνουν μετατροπή σε ηλεκτρικα.

                                            Θα είναι τέρμα πρακτικό. Θα έχεις αυτοκίνητο με 500.000 χλμ και αντί να το δώσεις για σκραπ θα του βάζεις ηλεκτρικό μοτέρ και θα γίνεται καινούργιο και θα κάνεις άλλα τόσα μιας και τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν τρελές αντοχές.

                                            Το ίδιο και πόσα πάλαι μεταχειρισμένα θα παίρνουν ξανά ζωή.

                                            Mad max θα είναι η φάση

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 318 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr