-
Υπάρχει και το φάρδος παίδες, είναι πιο στενά τα Japan πίσω. Δοκιμασμένο.
-
@bill_hsd said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Ο νηματοθέτης λατρεύει τα Coupe SUV, θέλει υβριδικό (μη PHEV) με καλό εξοπλισμό και να γλιτώσει όσο μπορεί περισσότερα από τα 45 χιλιάρικα.
Προτείνω πλούσιο Toyota C-HR.
Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο να μπλέξει με δίλιτρα ή γαλλικά PHEV αμφιβόλου αξιοπιστίας.
Πριν κάποιοι προτρεξουν να πουν ότι το C-HR είναι μικρό (4,39 m τα θεωρώ μια χαρα και βολεύουν και σε καθημερινή αστική χρήση), αναφέρω ότι η Tonale παρότι 14cm μεγαλυτερη σε μήκος (4,53 m) έχει οριακά μικρότερο μεταξόνιο από C-HR και Corolla Cross (2,64m).ch-r?
τι φταιει το παλικαρι?
5 τετοια εχω.
κριμα εκανα μεγαλο που τα πηρα στους συναδελφους.
τωρα μου βαρανε συνεχεια τηλεργασια....
οκ, τι να τους πω?
θα εχω το κριμα στο λαιμο μου απο τη καταθλιψη των τρολευ -
@gatoz said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@bill_hsd said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Ο νηματοθέτης λατρεύει τα Coupe SUV, θέλει υβριδικό (μη PHEV) με καλό εξοπλισμό και να γλιτώσει όσο μπορεί περισσότερα από τα 45 χιλιάρικα.
Προτείνω πλούσιο Toyota C-HR.
Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο να μπλέξει με δίλιτρα ή γαλλικά PHEV αμφιβόλου αξιοπιστίας.
Πριν κάποιοι προτρεξουν να πουν ότι το C-HR είναι μικρό (4,39 m τα θεωρώ μια χαρα και βολεύουν και σε καθημερινή αστική χρήση), αναφέρω ότι η Tonale παρότι 14cm μεγαλυτερη σε μήκος (4,53 m) έχει οριακά μικρότερο μεταξόνιο από C-HR και Corolla Cross (2,64m).ch-r?
τι φταιει το παλικαρι?
5 τετοια εχω.
κριμα εκανα μεγαλο που τα πηρα στους συναδελφους.
τωρα μου βαρανε συνεχεια τηλεργασια....
οκ, τι να τους πω?
θα εχω το κριμα στο λαιμο μου απο τη καταθλιψη των τρολευΕυτυχως που δεν τους πήρες γαλλικά MG (Mostly Garaged).
Εκεί να δεις (αναγκαστική) τηλεργασία που θα έπεφτε...
Εννοείται ότι απαντώ με καλοπροαιρετο χιούμορ.
Πάντως νομίζω ότι τα έχεις παρεξηγήσει πολύ τα τουότα, χούβερ ή όπως αλλιώς κατά καιρούς αποκαλείς τα υβριδικά Toyota. -
ειχα ειναι η αληθεια μια καποια προκαταληψη...
ε, πηρα και τα chr και εγινε πεποιθηση....βεβαια το να μην θες να οδηγησεις το chr ειναι επιλογη του οδηγου, το να μην οδηγας το γαλλικο ειναι επιλογη του ιδιου του γαλλικου...
αχαχαχαχ
-
@gatoz said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
ειχα ειναι η αληθεια μια καποια προκαταληψη...
ε, πηρα και τα chr και εγινε πεποιθηση....βεβαια το να μην θες να οδηγησεις το chr ειναι επιλογη του οδηγου, το να μην οδηγας το γαλλικο ειναι επιλογη του ιδιου του γαλλικου...
αχαχαχαχ
κλαίω χαχαχαχαχαχα
-
@bill_hsd said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Ο νηματοθέτης λατρεύει τα Coupe SUV, θέλει υβριδικό (μη PHEV) με καλό εξοπλισμό και να γλιτώσει όσο μπορεί περισσότερα από τα 45 χιλιάρικα.
Προτείνω πλούσιο Toyota C-HR.
Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο να μπλέξει με δίλιτρα ή γαλλικά PHEV αμφιβόλου αξιοπιστίας.
Πριν κάποιοι προτρεξουν να πουν ότι το C-HR είναι μικρό (4,39 m τα θεωρώ μια χαρα και βολεύουν και σε καθημερινή αστική χρήση), αναφέρω ότι η Tonale παρότι 14cm μεγαλυτερη σε μήκος (4,53 m) έχει οριακά μικρότερο μεταξόνιο από C-HR και Corolla Cross (2,64m).Πάλιωσε όμως και το αλλάζουν μέσα 23 πιθανόν με πλαγκ ιν.
-
Γελάσαμε με την αξιοπιστία της τογιότα με την λαδιέρα 1,33 με τους τανάκα αερόσακους και όλα τα υπόλοιπα.
Αλλά είπε και ο ΚΚ, για το αργό CHR την αλήθεια..Το CX-30 είναι πολύ πιο στενό από αυτά που ανέφερα και λόγω διαστάσεων είμαι καλό μέτρο σύγκρισης.
-
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε με την αξιοπιστία της τογιότα με την λαδιέρα 1,33 με τους τανάκα αερόσακους και όλα τα υπόλοιπα.
Αλλά είπε και ο ΚΚ, για το αργό CHR την αλήθεια..Το CX-30 είναι πολύ πιο στενό από αυτά που ανέφερα και λόγω διαστάσεων είμαι καλό μέτρο σύγκρισης.
λογω μετοχων ή υπαλληλικης σχεσεως με τα γαλλοχρεπια οχι....
...πλανιεται μια φημη οτι ψαχνεις να δωκεις το γαλλικο για τζαπαν? ε?
#mono_vitara -
@gatoz said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
ειχα ειναι η αληθεια μια καποια προκαταληψη...
ε, πηρα και τα chr και εγινε πεποιθηση....βεβαια το να μην θες να οδηγησεις το chr ειναι επιλογη του οδηγου, το να μην οδηγας το γαλλικο ειναι επιλογη του ιδιου του γαλλικου...
αχαχαχαχ
Έτσι…τα Toyota είναι απλά άνθρωπομεταφορείς αλλά τα γαλλικά έχουν ψυχή όπως και να το κάνουμε….
-
@kkostask said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@gatoz said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
ειχα ειναι η αληθεια μια καποια προκαταληψη...
ε, πηρα και τα chr και εγινε πεποιθηση....βεβαια το να μην θες να οδηγησεις το chr ειναι επιλογη του οδηγου, το να μην οδηγας το γαλλικο ειναι επιλογη του ιδιου του γαλλικου...
αχαχαχαχ
Έτσι…τα Toyota είναι απλά άνθρωπομεταφορείς αλλά τα γαλλικά έχουν ψυχή όπως και να το κάνουμε….
Είναι ψυχοβγαλτες, γενικώς.
-
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε με την αξιοπιστία της τογιότα με την λαδιέρα 1,33 με τους τανάκα αερόσακους και όλα τα υπόλοιπα.
Αλλά είπε και ο ΚΚ, για το αργό CHR την αλήθεια..Το CX-30 είναι πολύ πιο στενό από αυτά που ανέφερα και λόγω διαστάσεων είμαι καλό μέτρο σύγκρισης.
2021 Citroen C3 Aircross
μήκος 4160 mm πλάτος 1756 mm ύψος 1637 mm μεταξόνιο 2604 mm
Mazda CX-30
μήκος 4395 mm πλάτος 1795 mm ύψος 1562 mm μεταξόνιο 2655 mmΒασίλη πόσο πιο στενό να είναι?
-
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε με την αξιοπιστία της τογιότα με την λαδιέρα 1,33 με τους τανάκα αερόσακους και όλα τα υπόλοιπα.
Αλλά είπε και ο ΚΚ, για το αργό CHR την αλήθεια..Το CX-30 είναι πολύ πιο στενό από αυτά που ανέφερα και λόγω διαστάσεων είμαι καλό μέτρο σύγκρισης.
Εσένα πρέπει να σε πάω βόλτα με το δικό μου!!!
Είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα μπεις , πως θα κάτσεις και κυριως πως θα βγείς μετά????
-
Με αυτό το Budget παίρνεις το Tucson MHEV αυτόματο, τετρακίνητο και προσθέτοντας όλα τα έξτρα του καταλόγου (ηλιοροφή κλπ κλπ) φτάνεις τα 43.000.
-
@jntaras said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@bill_hsd said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Ο νηματοθέτης λατρεύει τα Coupe SUV, θέλει υβριδικό (μη PHEV) με καλό εξοπλισμό και να γλιτώσει όσο μπορεί περισσότερα από τα 45 χιλιάρικα.
Προτείνω πλούσιο Toyota C-HR.
Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο να μπλέξει με δίλιτρα ή γαλλικά PHEV αμφιβόλου αξιοπιστίας.
Πριν κάποιοι προτρεξουν να πουν ότι το C-HR είναι μικρό (4,39 m τα θεωρώ μια χαρα και βολεύουν και σε καθημερινή αστική χρήση), αναφέρω ότι η Tonale παρότι 14cm μεγαλυτερη σε μήκος (4,53 m) έχει οριακά μικρότερο μεταξόνιο από C-HR και Corolla Cross (2,64m).Πάλιωσε όμως και το αλλάζουν μέσα 23 πιθανόν με πλαγκ ιν.
Καθόλου δεν πάλιωσε το C-HR. Αν το συγκρίνεις (μεσα-εξω) με Corolla Cross και άλλα ανταγωνιστικά SUV/crossovers, θα διαπιστώσεις ότι στέκεται μια χαρά, γι'αυτο πουλάει ακόμα σαν ζεστό ψωμί.
Μιλάω για σχεδίαση-ποιότητα κλπ., γιατί την τεχνολογία, οικονομία και οδήγηση του C-HR πολλά premium ή μη SUV/crossovers με τρικύλινδρους κινητήρες, ημιάκαμπτους αξονες κλπ. θα την ήθελαν, αλλά δεν...
Ακομα δεν έχουν κυκλοφορήσει ούτε καν render photos του C-HR (πολλοί μπερδεύτηκαν με το νέο compact SUV της σειράς ηλεκτρικών bZ ότι δήθεν είναι το νέο C-HR).
Πιθανολογώ ότι πριν τα μέσα του '24 δεν πρόκειται να διατεθεί εμπορικά. -
Το λένε στην Τογιότα ως κονσεπτ chr οπως και με το aygo x
-
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@ss_76 said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@panos-volcan said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Το SUV το θέλω για τους χώρους και για την άνετη, ψηλή θέση οδήγησης.
Η πρόταση για το CX-30 ΄χάνει βασικά για τους χώρους που έχει που είναι επιπέδου στενού Β - σουβ και όχι της επόμενης κατηγορίας που ψάχνει.
Δεν ισχύει.
Τα 440 είναι μεγάλο μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου, μικτή εννοείται. Δεν είναι πέταμα επειδή θα δώσεις 40000.
Το τεκμήριο είναι επίσης πρόβλημα.
Τα υπόλοιπα με τα 186, σου χρωστάω τα 6 άλογα, είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.
Συμφωνώ. Το πάτημα του CX-30 είναι εξαιρετικό. Αν ενδιαφέρει η απόλυτη επιτάχυνση, τότε πρέπει να δούμε σε άλλη κατηγορία. Αν όμως θέλεις ένα SUV GT καλοστημένο με φοβερή ποιότητα κύλισης, στιφτερό (δεν έχω οδηγήσει tonale αλλά η σχεδίασή της είναι αστεία) και πολύ οικονομικό στην οδήγηση, μια δοκιμή θα πείσει
Σαφέστατα ισχύει ως προς τους χώρους του CX-30.
Είναι μικρότεροι από τα C3 aircross, Crossland, Captur και ίσως Στόνικ και Τζούκ.Καλώς
-
@lap said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Το λένε στην Τογιότα ως κονσεπτ chr οπως και με το aygo x
Αν θες, ανέβασε κάποιο λινκ.Ευχαριστώ.
-
Οδήγα το μάζντα και το χιουντάι, και αποφάσισε. Αρκετά καλά και τα δύο. Όχι αρκανά. Πέρνα και από πριβέ για το χ1, αλλά θα πάει ψηλά άμα ξαμολυθείς και το φορτώσεις.
-
@kkostask said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@gatoz said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
ειχα ειναι η αληθεια μια καποια προκαταληψη...
ε, πηρα και τα chr και εγινε πεποιθηση....βεβαια το να μην θες να οδηγησεις το chr ειναι επιλογη του οδηγου, το να μην οδηγας το γαλλικο ειναι επιλογη του ιδιου του γαλλικου...
αχαχαχαχ
Έτσι…τα Toyota είναι απλά άνθρωπομεταφορείς αλλά τα γαλλικά έχουν ψυχή όπως και να το κάνουμε….
Τα τογιότα ανήκουν στα ΜΜΜ, τα γαλλικά στα αυτοκίνητα...
-
Τα Μάζντα γενικά από τα γιαπωνέζικα, μου άρεσαν πάντα. Ηταν πιο ευρωπαικά.
Με το κλείσιμο για τον κορωνοιό, εγώ κυκλοφορούσα, πήγαινα στην δουλειά νωρίς το πρωί, αλλά είχα και χρόνο ανάμεσα και ένα από τα λίγα μέρη που ήταν ανοικτά, ήταν οι αντιπροσωπείες των αυτοκινήτων.
Τα είδα όλα τα Mazda λοιπόν.
Αναλογικά με το μήκος του, άνετο είναι το 2.
Επίσης άνετο είναι το CX5, ενώ είχα προλάβει και το CX3.
H σειρά, 3 - 30, έχει θέμα στους χώρους γιατί είναι χαμηλό, και μέσα για να κάτσεις άνετα πρέπει να πας πολύ πίσω το κάθισμα. Βασικά δεν φτάνει να πας όσο πίσω το θέλεις.Το παλαιό CX-3, ήταν ψηλό και ήταν κάπως άνετα, χωρίς πάλι να φτάνει τα πιο άνετα.
Το αιρκρος είναι ψηλό και έτσι μπορεί ένας ψηλός να κάτσει πιο όρθια αφού το κεφάλι του είναι 10 πόντους κάτω από την οροφή. Αυτό σημαίνει ότι δημιουργείται χώρος πίσω του. Το ίδιο ισχύει για το αδελφό του, ενώ το Στόνικ με κάποιο ιδιαίτερο τρόπο έχει μία άνεση χώρου.
Ο θεματοθέτης, θέλει άνεση χώρου και ψηλή θέση οδήγησης και είναι ύψους άνω του 1,80, δεν θα βολευτεί στα μάζντα.
Ευχάριστα διλλήματα SUV