-
Ακουσα οτι το Αrkana το περιμενουν με το συστημα κινησης του qashqai. O panormus εγραψε πολυ καλα λογια γι ´αυτο. Ισως να ρωτησεις. Μην σβηνεις μονοκοντυλια την tonale. Δεν αλλαζουμε καθε βδομαδα αυτοκινητο. Η Χ1 μπορει να σου αρεσει αν την δεις, αλλα, μην περιμενεις να σου βγει φτηνοτερα. Αλλιμονο σου αν τολμησεις να προσθεσεις και ...αρωματικο εξτρα. Και συνηθως οι βασικες τους εκδοσεις δεν...
Υπαρχει και mazda και το DS4. Δεν ξερω ποσο ακριβως κοστιζουν.
Ζορικα... -
@manast said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Ακουσα οτι το Αrkana το περιμενουν με το συστημα κινησης του qashqai. O panormus εγραψε πολυ καλα λογια γι ´αυτο. Ισως να ρωτησεις. Μην σβηνεις μονοκοντυλια την tonale. Δεν αλλαζουμε καθε βδομαδα αυτοκινητο. Η Χ1 μπορει να σου αρεσει αν την δεις, αλλα, μην περιμενεις να σου βγει φτηνοτερα. Αλλιμονο σου αν τολμησεις να προσθεσεις και ...αρωματικο εξτρα. Και συνηθως οι βασικες τους εκδοσεις δεν...
Υπαρχει και mazda και το DS4. Δεν ξερω ποσο ακριβως κοστιζουν.
Ζορικα...Το DS4 το βρίσκω πολύ όμορφο. Αλλά όταν είχα μπει μέσα το βρήκα κλειστοφοβικό και άβολο. Περισσότερο hatchback είναι πάρα SUV. Το ίδιο και το (φανταστικό κατά τα άλλα) Xceed.
Κατέληξα ότι θέλω να επικεντρωθώ περισσότερο στην άνεση.
Για BMW δεν το βλέπω. Το μόνο "premium" που κάπως με γοητεύει είναι η Tonale. Επίσης βρίσκω όλες τις σύγχρονες BMW κακασχημες σχεδιαστικά.
-
X1 αν θες premium. Ακριβό μεν αλλά φτηνότερο από tonale που αν και πανέμορφη κοστίζει παραπάνω από ότι θα έπρεπε!!! Τελος φυσικά υπάρχει και το MAZDA αν δεν σε ενδιαφέρει ότι έχει φόρο πολυτελείας που είναι το μονο αρνητικό του. Αμαξάρα όμως
Καθώς όμως λες όσο λιγότερα πληρώσεις τοσο καλύτερα απέφυγε premium.
Από αυτα που έβαλες το TUCSON (προτιμω Sportage αλλά αφού δεν σου αρέσει σε εμφανιση, τελος) αλλά κοίτα και το FORMENTOR!!!!
Τίμιο με πολύ μεγάλους χώρους είναι και το FORD KUGA
Αυτα θα ήταν οι επιλογές μου.
-
Αν θέλεις εμφάνιση, άνεση και καθώς έχεις απορρίψει τα πριμιουμ , τότε προτείνω
Mazda cx5
Tonale
Ford Kuga -
Σε αυτά τα λεφτά είτε θα πας σε Mazda , είτε σε X1 είτε στο Tesla Y.
Προσωπικά εγω θα επαιρνα το tesla , αρκει να τα εχεις καλα με την τεχνολογια.
Επίσης μια πλουσια εκδοση του corolla cross ειναι πολυ καλή.
-
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
-
Αφού σου αρέσει το Arkana περιμένεις λίγο να έρθει το Austral.
Έχει και full hybrid ανάλογο του QQ:https://forum.4troxoi.gr/topic/100363/renault-austral
Γιαπωνέζικα (cx30, ΨΨ) το νου σου στους χώρους πίσω και μπαγκάζ.
Είναι πιο περιορισμένοι από τον ανταγωνισμό. -
@gatoz said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
θα ηθελα πολυ να σου ελεγα 3008 225 allure plus
αλλα- βλεπω οτι κοστιζει πλεον 51500 την ωρα που το 300αρι εχει 53500 και ειναι 4κινητο και gt εκδοση με full εξοπλισμο
- η pug εχει κρατησει το δικο μου 300αρι 4 μηνες ηδη χωρις δυνατοτητα να το επισκευασει
οποτε μπορω να σου πω καταρχας να μην παρεις οτιδηποτε γαλλικο
σκανε τα θεματα βροχη, καθε μερα και κατι αλλο βγαινει, ειτε για βενζινοκινητα ειτε για πετρελαια
απο οξω κουκλα, απο μεσα πανουκλαη πρωτη μου επιλογη θα ηταν καποια mazda. εξαιρετικης ποιοτητας αυτοκινητα, απο εμφανιση μεχρι συναρμογη. cx-30 τετρακινητο.
σε ποιο κυκλοφορημενα πλεον εγω θα πηγαινα σε αυτα τα χρηματα σε tiguan r-line αυτοματο και ισως τετρακινητο.Γιατί όχι #mono_vitara?
-
Για c suv έκανε το μπάσιμο.
-
-
@mastoras78 said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@netgeo said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Για c suv έκανε το μπάσιμο.
Αδιάφορο !
Σωστά, με το μπάτζετ που έχει χτυπάει και 2 νιβι. Το 2ο παρακαταθήκη στην επόμενη γενιά
-
@panos-volcan said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Να θυμίσω τι ζήτησε ο θεματοθέτης :
Maximum budget 45,000 ευρώ περίπου (όσο λιγότερα τόσο το καλύτερο).Τι ψάχνω: ένα C-suv το οποίο πρωτίστως να μου αρέσει εμφανισιακά. Να έχει καλούς χώρους, presence, και καλό εξοπλισμό. Η τετρακίνηση δεν με ενδιαφέρει. Δεν σκοπεύω να οδηγήσω το αμάξι σε οτιδήποτε άλλο εκτός από άσφαλτο. Το SUV το θέλω για τους χώρους και για την άνετη, ψηλή θέση οδήγησης.
Η πρόταση για το CX-30 ΄χάνει βασικά για τους χώρους που έχει που είναι επιπέδου στενού Β - σουβ και όχι της επόμενης κατηγορίας που ψάχνει.
Τα 440 είναι μεγάλο μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου, μικτή εννοείται. Δεν είναι πέταμα επειδή θα δώσεις 40000.
Το τεκμήριο είναι επίσης πρόβλημα.
Τα υπόλοιπα με τα 186, σου χρωστάω τα 6 άλογα, είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.
Οπως έγραψα και στο νήμα του C4, η προσφορά της Citroen για απόσυρση είναι 2800 €.
Ητοι 225 άλογα στην πιο πλούσια έκδοση στα 46000 και όλο και κάτι θα κόψει ακόμα το μαγαζί.
Τα υπόλοιπα που ζητάει ο ενδιαφερόμενος τα έχει.
Τα 180 άλογα, θα χάνει βέβαια 6 άλογα από το Μάζντα, θα τα βρει μία έκδοση χαμηλότερα στα 41800.
-
Αυτοκινητο ζηταει ο ανθρωπος, οχι οικογενειακες ιστοριες στον αλφα με θεμα 'ο βαγγελης πεταξε τα λεφτα του σε γαλλικο χρεπι και η σουλα σκεφτεται να τον αφησει για τον κουμπαρο με το γκολφ'
-
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@panos-volcan said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Το SUV το θέλω για τους χώρους και για την άνετη, ψηλή θέση οδήγησης.
Η πρόταση για το CX-30 ΄χάνει βασικά για τους χώρους που έχει που είναι επιπέδου στενού Β - σουβ και όχι της επόμενης κατηγορίας που ψάχνει.
Δεν ισχύει.
Τα 440 είναι μεγάλο μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου, μικτή εννοείται. Δεν είναι πέταμα επειδή θα δώσεις 40000.
Το τεκμήριο είναι επίσης πρόβλημα.
Τα υπόλοιπα με τα 186, σου χρωστάω τα 6 άλογα, είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.
Συμφωνώ. Το πάτημα του CX-30 είναι εξαιρετικό. Αν ενδιαφέρει η απόλυτη επιτάχυνση, τότε πρέπει να δούμε σε άλλη κατηγορία. Αν όμως θέλεις ένα SUV GT καλοστημένο με φοβερή ποιότητα κύλισης, στιφτερό (δεν έχω οδηγήσει tonale αλλά η σχεδίασή της είναι αστεία) και πολύ οικονομικό στην οδήγηση, μια δοκιμή θα πείσει
-
@gatoz said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Αυτοκινητο ζηταει ο ανθρωπος, οχι οικογενειακες ιστοριες στον αλφα με θεμα 'ο βαγγελης πεταξε τα λεφτα του σε γαλλικο χρεπι και η σουλα σκεφτεται να τον αφησει για τον κουμπαρο με το γκολφ'
Για αυτό για αυτοκίνητο του πρότεινα και όχι ταινίες με Ξανθόπουλο και Μάρθα Βούρτση που του προτείνεις...
-
@ss_76 said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@panos-volcan said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Το SUV το θέλω για τους χώρους και για την άνετη, ψηλή θέση οδήγησης.
Η πρόταση για το CX-30 ΄χάνει βασικά για τους χώρους που έχει που είναι επιπέδου στενού Β - σουβ και όχι της επόμενης κατηγορίας που ψάχνει.
Δεν ισχύει.
Τα 440 είναι μεγάλο μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου, μικτή εννοείται. Δεν είναι πέταμα επειδή θα δώσεις 40000.
Το τεκμήριο είναι επίσης πρόβλημα.
Τα υπόλοιπα με τα 186, σου χρωστάω τα 6 άλογα, είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.
Συμφωνώ. Το πάτημα του CX-30 είναι εξαιρετικό. Αν ενδιαφέρει η απόλυτη επιτάχυνση, τότε πρέπει να δούμε σε άλλη κατηγορία. Αν όμως θέλεις ένα SUV GT καλοστημένο με φοβερή ποιότητα κύλισης, στιφτερό (δεν έχω οδηγήσει tonale αλλά η σχεδίασή της είναι αστεία) και πολύ οικονομικό στην οδήγηση, μια δοκιμή θα πείσει
Σαφέστατα ισχύει ως προς τους χώρους του CX-30.
Είναι μικρότεροι από τα C3 aircross, Crossland, Captur και ίσως Στόνικ και Τζούκ. -
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@ss_76 said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@panos-volcan said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Το SUV το θέλω για τους χώρους και για την άνετη, ψηλή θέση οδήγησης.
Η πρόταση για το CX-30 ΄χάνει βασικά για τους χώρους που έχει που είναι επιπέδου στενού Β - σουβ και όχι της επόμενης κατηγορίας που ψάχνει.
Δεν ισχύει.
Τα 440 είναι μεγάλο μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου, μικτή εννοείται. Δεν είναι πέταμα επειδή θα δώσεις 40000.
Το τεκμήριο είναι επίσης πρόβλημα.
Τα υπόλοιπα με τα 186, σου χρωστάω τα 6 άλογα, είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.
Συμφωνώ. Το πάτημα του CX-30 είναι εξαιρετικό. Αν ενδιαφέρει η απόλυτη επιτάχυνση, τότε πρέπει να δούμε σε άλλη κατηγορία. Αν όμως θέλεις ένα SUV GT καλοστημένο με φοβερή ποιότητα κύλισης, στιφτερό (δεν έχω οδηγήσει tonale αλλά η σχεδίασή της είναι αστεία) και πολύ οικονομικό στην οδήγηση, μια δοκιμή θα πείσει
Σαφέστατα ισχύει ως προς τους χώρους του CX-30.
Είναι μικρότεροι από τα C3 aircross, Crossland, Captur και ίσως Στόνικ και Τζούκ.Για τα μοντέλα που λες όχι. Άλλο ο πραγματικός χώρος και άλλο η αίσθηση. Η αίσθηση λόγω μικρών παράθυρων είναι κάπως...
Πάντως χθες πήγα είδα το corolla cross. Οι χώροι είναι ίδιοι με το cx30 αλλά έχει μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες και δημιουργούν αίσθηση μεγαλύτερου χώρου. -
@gtsartsal said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@ss_76 said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@panos-volcan said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Το SUV το θέλω για τους χώρους και για την άνετη, ψηλή θέση οδήγησης.
Η πρόταση για το CX-30 ΄χάνει βασικά για τους χώρους που έχει που είναι επιπέδου στενού Β - σουβ και όχι της επόμενης κατηγορίας που ψάχνει.
Δεν ισχύει.
Τα 440 είναι μεγάλο μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου, μικτή εννοείται. Δεν είναι πέταμα επειδή θα δώσεις 40000.
Το τεκμήριο είναι επίσης πρόβλημα.
Τα υπόλοιπα με τα 186, σου χρωστάω τα 6 άλογα, είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.
Συμφωνώ. Το πάτημα του CX-30 είναι εξαιρετικό. Αν ενδιαφέρει η απόλυτη επιτάχυνση, τότε πρέπει να δούμε σε άλλη κατηγορία. Αν όμως θέλεις ένα SUV GT καλοστημένο με φοβερή ποιότητα κύλισης, στιφτερό (δεν έχω οδηγήσει tonale αλλά η σχεδίασή της είναι αστεία) και πολύ οικονομικό στην οδήγηση, μια δοκιμή θα πείσει
Σαφέστατα ισχύει ως προς τους χώρους του CX-30.
Είναι μικρότεροι από τα C3 aircross, Crossland, Captur και ίσως Στόνικ και Τζούκ.Για τα μοντέλα που λες όχι. Άλλο ο πραγματικός χώρος και άλλο η αίσθηση. Η αίσθηση λόγω μικρών παράθυρων είναι κάπως...
Πάντως χθες πήγα είδα το corolla cross. Οι χώροι είναι ίδιοι με το cx30 αλλά έχει μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες και δημιουργούν αίσθηση μεγαλύτερου χώρου.Άρα παραμένει πιο μικρός από τον ανταγωνισμό, το ΨΨ δεν συγκρίνεται με Tucson πίσω.
-
@netgeo said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@gtsartsal said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@ss_76 said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@criuser said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
@panos-volcan said in Ευχάριστα διλλήματα SUV:
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Το SUV το θέλω για τους χώρους και για την άνετη, ψηλή θέση οδήγησης.
Η πρόταση για το CX-30 ΄χάνει βασικά για τους χώρους που έχει που είναι επιπέδου στενού Β - σουβ και όχι της επόμενης κατηγορίας που ψάχνει.
Δεν ισχύει.
Τα 440 είναι μεγάλο μέρος της ασφάλειας του αυτοκινήτου, μικτή εννοείται. Δεν είναι πέταμα επειδή θα δώσεις 40000.
Το τεκμήριο είναι επίσης πρόβλημα.
Τα υπόλοιπα με τα 186, σου χρωστάω τα 6 άλογα, είναι θέμα επιλογών και προτεραιοτήτων.
Συμφωνώ. Το πάτημα του CX-30 είναι εξαιρετικό. Αν ενδιαφέρει η απόλυτη επιτάχυνση, τότε πρέπει να δούμε σε άλλη κατηγορία. Αν όμως θέλεις ένα SUV GT καλοστημένο με φοβερή ποιότητα κύλισης, στιφτερό (δεν έχω οδηγήσει tonale αλλά η σχεδίασή της είναι αστεία) και πολύ οικονομικό στην οδήγηση, μια δοκιμή θα πείσει
Σαφέστατα ισχύει ως προς τους χώρους του CX-30.
Είναι μικρότεροι από τα C3 aircross, Crossland, Captur και ίσως Στόνικ και Τζούκ.Για τα μοντέλα που λες όχι. Άλλο ο πραγματικός χώρος και άλλο η αίσθηση. Η αίσθηση λόγω μικρών παράθυρων είναι κάπως...
Πάντως χθες πήγα είδα το corolla cross. Οι χώροι είναι ίδιοι με το cx30 αλλά έχει μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες και δημιουργούν αίσθηση μεγαλύτερου χώρου.Άρα παραμένει πιο μικρός από τον ανταγωνισμό, το ΨΨ δεν συγκρίνεται με Tucson πίσω.
CX 30 μήκος 4,39, Corolla cross 4,46, Tucson 4,50
Λογικό το βρίσκω να είναι πιο άνετο αφού σε σχέση με το cx 30 εχει 11εκ διαφορά.
-
Ο νηματοθέτης λατρεύει τα Coupe SUV, θέλει υβριδικό (μη PHEV) με καλό εξοπλισμό και να γλιτώσει όσο μπορεί περισσότερα από τα 45 χιλιάρικα.
Προτείνω πλούσιο Toyota C-HR.
Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο να μπλέξει με δίλιτρα ή γαλλικά PHEV αμφιβόλου αξιοπιστίας.
Πριν κάποιοι προτρεξουν να πουν ότι το C-HR είναι μικρό (4,39 m τα θεωρώ μια χαρα και βολεύουν και σε καθημερινή αστική χρήση), αναφέρω ότι η Tonale παρότι 14cm μεγαλυτερη σε μήκος (4,53 m) έχει οριακά μικρότερο μεταξόνιο από C-HR και Corolla Cross (2,64m).
Ευχάριστα διλλήματα SUV