Εχθές παρέλαβα . e-skyactiv X GT plus AT .Όλα τέλεια . Το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό και πανέμορφο . Φυσικά δεν το άνοιξα αλλά το στήσιμο του και το τιμόνι είναι zoom zoom . Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα και η ηλεκτρική πίσω πόρτα όλα τα λεφτά .. Έγραψα 200 χιλιόμετρα και χαμογελούσα όλο τα βράδυ .Τα φώτα απίστευτα .Κάνουν την νύχτα μέρα . Σήμερα θα συνεχίσω ....
Best posts made by panos-volcan
-
RE: Mazda CX-30
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα σε όλους ,
Σχεδόν ένας χρόνος (γύρω στα 10500 km) και η ευχαρίστηση είναι μοναδική . Αν και το αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιείται καθημερινά ( υπάρχει εταιρικό ) αισθάνομαι ότι η συγκεκριμένη επιλογή είναι κορυφαία . Δεν είναι μόνο το γενικό στήσιμό του με το υπέροχο τιμόνι ,τα φρένα και το πλαίσιο , είναι και ο κινητήρας με το κιβώτιο ( φυσικά το αυτόματο... ) που αποτελούν ολοκληρωμένο πακέτο .
Αν σε αυτό προσθέσουμε την ποιότητα του εσωτερικού και την αίσθηση του απολαμβάνεις κάθε στιγμή τότε ΝΑΙ χαμογελάς με την επιλογή σου.Ανταγωνιστές υπάρχουν και μάλιστα πολλοί . Αλλά who cares ...
Έχοντας αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα ίσως είναι η πρώτη φορά που παντρεύομαι μαζί του ....
Καλή συνέχεια σε όλους ..
-
RE: Mazda CX-30
Συνεχίζοντας λοιπόν την αναζήτηση καθώς κάτι δεν μου καθόταν καλά διαπίστωσα ότι οι προδιαγραφές του προτεινόμενου λιπαντικού από τον κατασκευαστή είναι κατηγορίας API SN or higher για ιξώδες πάντα 0W-20 και πάντα για skyaktiv X , σε Ευρώπη μεριά .
Το total quarzt ineo first 0W-30 το οποίο βάλανε στο κινητήρα του δικού μου αυτοκινήτου εκτός από διαφορετική τιμή ιξώδους που το κάνει ελάχιστα πιο παχύρευστο σε συνθήκες λειτουργίας καλύπτει την ευρωπαϊκή προδιαγραφή ACEA C1 , δηλαδή καμία απολύτως σχέση με την προδιαγραφή του προτεινόμενου από τον κατασκευαστή λιπαντικού .
Βέβαια η μόνη εξήγηση είναι ότι επειδή ο όμιλος έχει και τα peugeot / citroen αποφάσισε (?) να χρησιμοποιεί σε όλα τα αυτοκίνητα total παραβλέποντας τις οδηγίες του κατασκευαστή ( !!! ) .
Μήπως μας περνάνε για λιγουλάκι άσχετους ?
Είναι δυνατόν ένας τόσο προηγμένος τεχνολογικά κινητήρας να μην υποστηρίζεται όπως πρέπει από τον επίσημο αντιπρόσωπο ?Τέλος πάντων επειδή το συγκεκριμένο θέμα με έχει επηρεάσει αρνητικά και ελπίζω να έτυχε σε εμένα και μόνο παρακαλώ προσέξτε πάρα πολύ τι λιπαντικό έχετε χρησιμοποιήσει στο αυτοκίνητό σας .
Το επόμενο βήμα έχει γίνει ήδη και έκλεισα ραντεβού ( φυσικά αλλού ) για αντικατάσταση με Mazda Supra X 0W- 20 .
Με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο ( ανατολική Θεσσαλονίκη) σίγουρα θα υπάρξει συνέχεια και σκέφτομαι να ενημερώσω και την mazda europe μέσω email . Ελπίζω το κακό να περιορίζεται μόνο στον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο .
Επισυνάπτω την επίσημη οδηγία λίπανσης της Mazda προς ενημέρωση :
Εύχομαι σε όλους σας Καλή Χρονιά .
-
RE: Mazda CX-30
Σήμερα μόλις παρέλαβα το welcome package.Περιλαμβάνει 2 όμορφες κούπες σε μια πολυτελή συσκευασία .
Απλές και όμορφες κινήσεις που κάνουν την διαφορά.
Thank you Mazda. -
RE: Mazda CX-30
Ok το γεγονός ότι ο δίλιτρος κινητήρας έχει φορολογικά μειονεκτήματα δεκτό , αλλά μην ξεχνάμε τι τεχνολογία κουβαλάει και πόσο υπέροχα δουλεύει εκεί ψηλά . Φυσικά και δεν απευθύνεται σε όλους και ίσως αυτό το κάνει πιο διαφορετικό .
Οι χώροι πάλι βρε παιδιά για τα δικά μου στάνταρ ( 1,83 ) και 4 άτομα οικογένεια είναι μiα χαρά . Δεν με βρίσκω να κάνω κάποια υποχώρηση.
Είναι από τα αυτοκίνητα που το ερωτεύεσαι η το απορρίπτεις με την πρώτη βόλτα .
Προσωπικά το βρίσκω ένα ποιοτικό ,καλοφτιαγμένο και καλοστημένο fun to drive SUVοειδές που μου φέρνει το χαμόγελο που έψαχνα.... -
RE: Mazda CX-30
Το CX-30 για τα κυβικά του είναι οικονομικό στην κατανάλωση αν και δεν αποτέλεσε από μόνο του κριτήριο αγοράς . Έτσι και αλλιώς όταν εκταμιεύεις χρηματικό ποσό γύρω στα 34 K για αγορά αυτοκινήτου δεν αποτελεί πρώτη προτεραιότητα επιλογής η κατανάλωση του αν κυμαίνεται στα 7,5 ή 8,5 .
Από την άλλη όμως αποτελεί προτεραιότητα να σε ελκύει οπτικά και να σε φτιάχνει οδηγικά . Και σε αυτά τα δύο το mazda , προσωπικά πάντα , δεν έχει κάποιο αντίπαλο στην κατηγορία . Αν συνυπολογίσουμε και την γενικότερη αίσθηση ποιότητας τότε ....
Γιατί τότε δεν πουλάει θα ήταν το ερώτημα . Μα γιατί καρδιά μου είναι mazda . -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Ok. Ποιός όμως δίλιτρος ατμοσφαιρικός βγάζει σήμερα 186 HP και κυρίως 24 kgm ?
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν και θεωρούμε τα τουρμπάτα 1.2 και 1.5 προηγμένα τεχνολογικά.επειδή κουβαλούν τεχνολογίες προηγούμενων δεκαετιών και ένα σαλιγκαράκι για κερασάκι ....στην αμφιβόλου γεύσεως και αξιοπιστίας τούρτα .
-
RE: MAZDA FORUM
Ok. Η Mazda δεν έχει χρήματα για έρευνα και νέες τεχνολογίες αλλά κυκλοφορεί νέους κινητήρες βενζίνης υψηλής συμπίεσης και εξακύλινδρα σύνολα πετρελαίου σε υβριδικές εκδόσεις .
Ενώ το group που μοιράζει τους ίδιους κινητήρες σε 30 μοντέλα έχει τεχνολογική έμπνευση και άπειρο χρήμα ....Συγγνώμη που βανδαλίσαμε το νήμα του τόσου συμπαθητικού Mazda 2 !
-
RE: Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
Αυτό όμως βρε φίλε andya να προσπαθείς σε κάθε θεματική ενότητα και ιδίως των αυτοκινήτων Mazda να δικαιολογήσεις την επιλογή του τουρμπάτου vag του ενός λίτρου δεν παίζεται....
Θες να μας πεις ότι ο 1.0 tsi είναι καλύτερος του skyactiv G 2.0 ?
Αλήθεια τι αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει και μας κουράζεις συνέχεια ? Πιστεύεις ότι το τουρμπάτο κουβαδάκι σου είναι πιο γρήγορο από το CX -5 η ότι υπάρχει έστω και ένα σημείο σύγκρισης των 2 αυτοκινήτων σε θέματα συμπεριφοράς, ποιότητας, αξιοπιστίας κλπ ?
Όλοι κάνουμε τις επιλογές μας αλλά ας είμαστε και λίγο σοβαροί.... -
RE: Ευχάριστα διλλήματα SUV
Γελάσαμε πάλι...
Να πληρώνει φόρο πολυτελείας 440 τον χρόνο για 180 ατμοσφαιρικά ψοφίμια και να έχει και 8800 τεκμήριο, όσο ένα σπίτι 150-200 τμ.
......
Προφανώς όμως δεν γελάσαμε καθόλου με την ποιότητα κατασκευής / συναρμογής ,την ασφάλεια ,το στήσιμο του και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα.
Επίσης φιλικά μάθε ότι τα Άλογα είναι 186 και ότι τρελαίνεται να στροφαρει εκεί ψηλά...
Αλήθεια ατμοσφαιρικό δίλιτρο με 240 NM και τέτοιες καταναλώσεις συναντάς πολλά?Τέλος τα 440 € αλήθεια πιστεύεις ότι αποτελούν κριτήριο απόρριψης σε προτάσεις 40000€ ?
Καλή συνέχεια
Latest posts made by panos-volcan
-
RE: Mazda CX-30
Έχω την εντύπωση ότι η δοκιμή αναφέρεται στον skyactiv x με τα 180 και όχι στον eskyactiv x με τα 186 , καθώς αναφέρει συμπίεση 16,3 :1 .Κατά τα άλλα μου φαίνονται κάπως υπερβολικά τα νούμερα που κερδίζει από την χρήση της 98 αράς .
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα και καλή Χρονιά ,
Φίλε μου αν θέλεις να βλέπεις τιμές 5.5 με 6.0 θα σου πρότεινα καλύτερα να πάρεις diesel η i10 . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πάρει κάποιος CX 30 186 ps και να βάζει αυγό στο γκάζι.
Πήγαινε οδήγησε σε το και είμαι σίγουρος ότι θα εκτιμήσεις στήσιμο, τιμόνι ,κινητήρα και ποιότητα για χαμόγελα και όχι για οικονομία.....
Anyway γύρω από Θεσσαλονίκη με 186 AT FWD περίπου στα 7,5 - 8,0 αλλά με πολύ χαμόγελο ! -
RE: Mazda CX-30
Οι φωτογραφίες που ανέβασα πριν είναι από το CX 30.Στην δεύτερη θα διακρίνεις τα σημεία που επισημαίνεις με βελάκια.
Ο ημιάκαμπτος είναι από πίσω.Απλως δεν φαίνεται. -
RE: Αγορά Καινούριου με Τριτεκνία (Mazda CX-5)
Αυτό όμως βρε φίλε andya να προσπαθείς σε κάθε θεματική ενότητα και ιδίως των αυτοκινήτων Mazda να δικαιολογήσεις την επιλογή του τουρμπάτου vag του ενός λίτρου δεν παίζεται....
Θες να μας πεις ότι ο 1.0 tsi είναι καλύτερος του skyactiv G 2.0 ?
Αλήθεια τι αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει και μας κουράζεις συνέχεια ? Πιστεύεις ότι το τουρμπάτο κουβαδάκι σου είναι πιο γρήγορο από το CX -5 η ότι υπάρχει έστω και ένα σημείο σύγκρισης των 2 αυτοκινήτων σε θέματα συμπεριφοράς, ποιότητας, αξιοπιστίας κλπ ?
Όλοι κάνουμε τις επιλογές μας αλλά ας είμαστε και λίγο σοβαροί.... -
RE: MAZDA FORUM
Ok. Η Mazda δεν έχει χρήματα για έρευνα και νέες τεχνολογίες αλλά κυκλοφορεί νέους κινητήρες βενζίνης υψηλής συμπίεσης και εξακύλινδρα σύνολα πετρελαίου σε υβριδικές εκδόσεις .
Ενώ το group που μοιράζει τους ίδιους κινητήρες σε 30 μοντέλα έχει τεχνολογική έμπνευση και άπειρο χρήμα ....Συγγνώμη που βανδαλίσαμε το νήμα του τόσου συμπαθητικού Mazda 2 !
-
RE: MAZDA FORUM
Φίλε μου andya το να συγκρίνεις ένα μοτεράκι 100 -110 ίππων με ένα 186 ίππων δεν καταλαβαίνω πραγματικά που οδηγεί.
Αν εσύ απαξιώνεις τους κινητήρες της Mazda ,όπως και την αξιοπιστία της προσωπικά δεν με πολυαπασχολεί. Απλώς πάρε το τεχνολογικά εξελιγμένο κουβαδάκι των αμέτρητων ίππων και ανέβαινε όποια ανηφόρα θέλεις.....
Από τα χέρια μου έχουνε περάσει από Peugeot 106 16 V πολυπετάλουδα και Leon Cupra μέχρι BMW 530 LCi E60 272 HP .
Είναι αστείο να προσπαθείς να μας μεταφέρεις (τουλάχιστον εμένα) τις απόψεις σου για το τουρμπάκι σου .
Α ! Και επειδή τυγχάνω και Μηχανολόγος Μηχανικός μπορώ να σου εξηγήσω τις ιδιαιτερότητες ενός Skyaktiv X κάποια στιγμή.
-
RE: MAZDA FORUM
Προφανώς και δεν σοβαρολογείς.
Παλιάς τεχνολογίας οι Skyaktiv X ενώ του group vw υπερσύγχρονοι ?