Εχθές παρέλαβα . e-skyactiv X GT plus AT .Όλα τέλεια . Το αυτοκίνητο είναι πολύ ποιοτικό και πανέμορφο . Φυσικά δεν το άνοιξα αλλά το στήσιμο του και το τιμόνι είναι zoom zoom . Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα και η ηλεκτρική πίσω πόρτα όλα τα λεφτά .. Έγραψα 200 χιλιόμετρα και χαμογελούσα όλο τα βράδυ .Τα φώτα απίστευτα .Κάνουν την νύχτα μέρα . Σήμερα θα συνεχίσω ....
Best posts made by panos-volcan
-
RE: Mazda CX-30
-
RE: SUV/Crossovers Forum
Ok... Δηλαδή κρίμα και άδικο στα λεφτά μας που επιλέξαμε το CX30 και δεν επιλέξαμε κάτι σε premium λέμε brand με τρικυλίνδρο συνολάκι και ποιότητα κατασκευής...
Επιλέξαμε δηλαδή κορυφαία ποιότητα κατασκευής (αντικειμενικά) , κορυφαίο στήσιμο και τιμόνι(αντικειμενικά) , κορυφαία ασφάλεια (το μόνο αυτοκίνητο που έπιασε το απόλυτο 99 σε δοκιμές σύγκρουσης για προστασία ενηλίκων άρα αντικειμενικά) και ένα ταπεινό κινητήρα (Χ) με απίστευτες ώρες εξέλιξης πάνω του (υποκειμενικό) . Α... και ένα σχήμα τόσο άσχημο.....
Μας λυπάμαι όντως..... -
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα σε όλους ,
Σχεδόν ένας χρόνος (γύρω στα 10500 km) και η ευχαρίστηση είναι μοναδική . Αν και το αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιείται καθημερινά ( υπάρχει εταιρικό ) αισθάνομαι ότι η συγκεκριμένη επιλογή είναι κορυφαία . Δεν είναι μόνο το γενικό στήσιμό του με το υπέροχο τιμόνι ,τα φρένα και το πλαίσιο , είναι και ο κινητήρας με το κιβώτιο ( φυσικά το αυτόματο... ) που αποτελούν ολοκληρωμένο πακέτο .
Αν σε αυτό προσθέσουμε την ποιότητα του εσωτερικού και την αίσθηση του απολαμβάνεις κάθε στιγμή τότε ΝΑΙ χαμογελάς με την επιλογή σου.Ανταγωνιστές υπάρχουν και μάλιστα πολλοί . Αλλά who cares ...
Έχοντας αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα ίσως είναι η πρώτη φορά που παντρεύομαι μαζί του ....
Καλή συνέχεια σε όλους ..
-
RE: Mazda CX-30
Κλείνοντας σε λίγες εβδομάδες 3 χρόνια συμβίωσης με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχοντας διανύσει μόνο 26000 km , καθώς αποτελεί το τρίτο αυτοκίνητο στην οικογένεια , εξακολουθώ να χαμογελάω όπως εκείνη την πρώτη μέρα στο test drive.....
Δεν χρειάζεται να επαναλάβω όσα έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για την συνολική ποιότητα , την σχεδίαση και την συμπεριφορά του στην οδήγηση. Εξάλλου κάποια από αυτά είναι υποκειμενικά και κάποια άλλα όχι .....
Σίγουρα όμως δεν είναι υποκειμενική η ασφάλεια των αγαπημένων μας προσώπων συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας μέσα σε κάθε κινούμενη κατασκευή .
Αγγίζοντας τον σημαντικότατο τομέα της παθητικής ασφάλειας , ας μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να κατέχει ( από το 2019 ) την υψηλότερη βαθμολογία στην προστασία ενήλικων επιβατών που έχει ποτέ επιτευχθεί σε δοκιμές του NCAP ανεξαρτήτου μάρκας και κατηγορίας επιβατικού αυτοκινήτου.
https://www.twwhiteandsons.co.uk/news/cx-30-receives-near-perfect-score-in-euro-ncap-safety-test/
Για όλα τα προηγούμενα λοιπόν που έχουμε κατά καιρούς αναφέρει για το συγκεκριμένο όχημα και από το τελευταίο : thank you Mazda ! -
RE: Mazda CX-30
Συνεχίζοντας λοιπόν την αναζήτηση καθώς κάτι δεν μου καθόταν καλά διαπίστωσα ότι οι προδιαγραφές του προτεινόμενου λιπαντικού από τον κατασκευαστή είναι κατηγορίας API SN or higher για ιξώδες πάντα 0W-20 και πάντα για skyaktiv X , σε Ευρώπη μεριά .
Το total quarzt ineo first 0W-30 το οποίο βάλανε στο κινητήρα του δικού μου αυτοκινήτου εκτός από διαφορετική τιμή ιξώδους που το κάνει ελάχιστα πιο παχύρευστο σε συνθήκες λειτουργίας καλύπτει την ευρωπαϊκή προδιαγραφή ACEA C1 , δηλαδή καμία απολύτως σχέση με την προδιαγραφή του προτεινόμενου από τον κατασκευαστή λιπαντικού .
Βέβαια η μόνη εξήγηση είναι ότι επειδή ο όμιλος έχει και τα peugeot / citroen αποφάσισε (?) να χρησιμοποιεί σε όλα τα αυτοκίνητα total παραβλέποντας τις οδηγίες του κατασκευαστή ( !!! ) .
Μήπως μας περνάνε για λιγουλάκι άσχετους ?
Είναι δυνατόν ένας τόσο προηγμένος τεχνολογικά κινητήρας να μην υποστηρίζεται όπως πρέπει από τον επίσημο αντιπρόσωπο ?Τέλος πάντων επειδή το συγκεκριμένο θέμα με έχει επηρεάσει αρνητικά και ελπίζω να έτυχε σε εμένα και μόνο παρακαλώ προσέξτε πάρα πολύ τι λιπαντικό έχετε χρησιμοποιήσει στο αυτοκίνητό σας .
Το επόμενο βήμα έχει γίνει ήδη και έκλεισα ραντεβού ( φυσικά αλλού ) για αντικατάσταση με Mazda Supra X 0W- 20 .
Με τον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο ( ανατολική Θεσσαλονίκη) σίγουρα θα υπάρξει συνέχεια και σκέφτομαι να ενημερώσω και την mazda europe μέσω email . Ελπίζω το κακό να περιορίζεται μόνο στον συγκεκριμένο αντιπρόσωπο .
Επισυνάπτω την επίσημη οδηγία λίπανσης της Mazda προς ενημέρωση :
Εύχομαι σε όλους σας Καλή Χρονιά .
-
RE: Mazda CX-30
Σήμερα μόλις παρέλαβα το welcome package.Περιλαμβάνει 2 όμορφες κούπες σε μια πολυτελή συσκευασία .
Απλές και όμορφες κινήσεις που κάνουν την διαφορά.
Thank you Mazda. -
RE: Mazda CX-30
Ok το γεγονός ότι ο δίλιτρος κινητήρας έχει φορολογικά μειονεκτήματα δεκτό , αλλά μην ξεχνάμε τι τεχνολογία κουβαλάει και πόσο υπέροχα δουλεύει εκεί ψηλά . Φυσικά και δεν απευθύνεται σε όλους και ίσως αυτό το κάνει πιο διαφορετικό .
Οι χώροι πάλι βρε παιδιά για τα δικά μου στάνταρ ( 1,83 ) και 4 άτομα οικογένεια είναι μiα χαρά . Δεν με βρίσκω να κάνω κάποια υποχώρηση.
Είναι από τα αυτοκίνητα που το ερωτεύεσαι η το απορρίπτεις με την πρώτη βόλτα .
Προσωπικά το βρίσκω ένα ποιοτικό ,καλοφτιαγμένο και καλοστημένο fun to drive SUVοειδές που μου φέρνει το χαμόγελο που έψαχνα.... -
RE: Mazda CX-30
Το CX-30 για τα κυβικά του είναι οικονομικό στην κατανάλωση αν και δεν αποτέλεσε από μόνο του κριτήριο αγοράς . Έτσι και αλλιώς όταν εκταμιεύεις χρηματικό ποσό γύρω στα 34 K για αγορά αυτοκινήτου δεν αποτελεί πρώτη προτεραιότητα επιλογής η κατανάλωση του αν κυμαίνεται στα 7,5 ή 8,5 .
Από την άλλη όμως αποτελεί προτεραιότητα να σε ελκύει οπτικά και να σε φτιάχνει οδηγικά . Και σε αυτά τα δύο το mazda , προσωπικά πάντα , δεν έχει κάποιο αντίπαλο στην κατηγορία . Αν συνυπολογίσουμε και την γενικότερη αίσθηση ποιότητας τότε ....
Γιατί τότε δεν πουλάει θα ήταν το ερώτημα . Μα γιατί καρδιά μου είναι mazda . -
RE: MAZDA 2 Facelift 2023
Ok. Ποιός όμως δίλιτρος ατμοσφαιρικός βγάζει σήμερα 186 HP και κυρίως 24 kgm ?
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν και θεωρούμε τα τουρμπάτα 1.2 και 1.5 προηγμένα τεχνολογικά.επειδή κουβαλούν τεχνολογίες προηγούμενων δεκαετιών και ένα σαλιγκαράκι για κερασάκι ....στην αμφιβόλου γεύσεως και αξιοπιστίας τούρτα .
-
RE: MAZDA FORUM
Ok. Η Mazda δεν έχει χρήματα για έρευνα και νέες τεχνολογίες αλλά κυκλοφορεί νέους κινητήρες βενζίνης υψηλής συμπίεσης και εξακύλινδρα σύνολα πετρελαίου σε υβριδικές εκδόσεις .
Ενώ το group που μοιράζει τους ίδιους κινητήρες σε 30 μοντέλα έχει τεχνολογική έμπνευση και άπειρο χρήμα ....Συγγνώμη που βανδαλίσαμε το νήμα του τόσου συμπαθητικού Mazda 2 !
Latest posts made by panos-volcan
-
RE: SUV/Crossovers Forum
Φοβάμαι ότι πάλι θα κανιβαλιστεί το θέμα ... αλλά ρε φίλε andya3 τι κόμπλεξ κουβαλάς και αποκλείεις το mazda από τις επιλογές του ανθρώπου προς αγορά ?...
Τέλος πάντων είχα και εγώ μια 5άρα E60 τρίλιτρη.... Αψεγάδιαστο αυτοκίνητο σε ποιότητα κατασκευής και κύλισης.Υπεροχο πραγματικά με ένα κινητήρα που γουργούριζε και σε έφτιαχνε....αλλά είχε κάποια θεματακια με τους παλλαπλασιαστές (Ν53 γαρ).Το κράτησα 6 χρόνια και το έδωσα λόγο ύπαρξης άλλων 2 αυτοκινήτων. Άψογο μηχάνημα οδήγησης !
Όταν μετά από μερικά χρόνια κατέληξα στο CX30 εκτίμησα πραγματικά το ποιοτικό της κατασκευής του και το στήσιμο του ...και δεν μετάνιωσα ποτέ.
Αυτά από έναν πρώην και νυν bmwδάκια... -
RE: SUV/Crossovers Forum
Ok... Δηλαδή κρίμα και άδικο στα λεφτά μας που επιλέξαμε το CX30 και δεν επιλέξαμε κάτι σε premium λέμε brand με τρικυλίνδρο συνολάκι και ποιότητα κατασκευής...
Επιλέξαμε δηλαδή κορυφαία ποιότητα κατασκευής (αντικειμενικά) , κορυφαίο στήσιμο και τιμόνι(αντικειμενικά) , κορυφαία ασφάλεια (το μόνο αυτοκίνητο που έπιασε το απόλυτο 99 σε δοκιμές σύγκρουσης για προστασία ενηλίκων άρα αντικειμενικά) και ένα ταπεινό κινητήρα (Χ) με απίστευτες ώρες εξέλιξης πάνω του (υποκειμενικό) . Α... και ένα σχήμα τόσο άσχημο.....
Μας λυπάμαι όντως..... -
RE: LEXUS LBX
Πανέμορφο αυτοκινητάκι.Υπέροχο εσωτερικό. Συγχαρητήρια για την επιλογή.Ναι είσαι γερός να το χαρείς.
-
RE: Mazda CX-30
Κλείνοντας σε λίγες εβδομάδες 3 χρόνια συμβίωσης με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και έχοντας διανύσει μόνο 26000 km , καθώς αποτελεί το τρίτο αυτοκίνητο στην οικογένεια , εξακολουθώ να χαμογελάω όπως εκείνη την πρώτη μέρα στο test drive.....
Δεν χρειάζεται να επαναλάβω όσα έχουν ειπωθεί κατά καιρούς για την συνολική ποιότητα , την σχεδίαση και την συμπεριφορά του στην οδήγηση. Εξάλλου κάποια από αυτά είναι υποκειμενικά και κάποια άλλα όχι .....
Σίγουρα όμως δεν είναι υποκειμενική η ασφάλεια των αγαπημένων μας προσώπων συμπεριλαμβανομένης και της δικής μας μέσα σε κάθε κινούμενη κατασκευή .
Αγγίζοντας τον σημαντικότατο τομέα της παθητικής ασφάλειας , ας μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να κατέχει ( από το 2019 ) την υψηλότερη βαθμολογία στην προστασία ενήλικων επιβατών που έχει ποτέ επιτευχθεί σε δοκιμές του NCAP ανεξαρτήτου μάρκας και κατηγορίας επιβατικού αυτοκινήτου.
https://www.twwhiteandsons.co.uk/news/cx-30-receives-near-perfect-score-in-euro-ncap-safety-test/
Για όλα τα προηγούμενα λοιπόν που έχουμε κατά καιρούς αναφέρει για το συγκεκριμένο όχημα και από το τελευταίο : thank you Mazda ! -
RE: Mazda CX-30
Έχω την εντύπωση ότι η δοκιμή αναφέρεται στον skyactiv x με τα 180 και όχι στον eskyactiv x με τα 186 , καθώς αναφέρει συμπίεση 16,3 :1 .Κατά τα άλλα μου φαίνονται κάπως υπερβολικά τα νούμερα που κερδίζει από την χρήση της 98 αράς .
-
RE: Mazda CX-30
Καλησπέρα και καλή Χρονιά ,
Φίλε μου αν θέλεις να βλέπεις τιμές 5.5 με 6.0 θα σου πρότεινα καλύτερα να πάρεις diesel η i10 . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πάρει κάποιος CX 30 186 ps και να βάζει αυγό στο γκάζι.
Πήγαινε οδήγησε σε το και είμαι σίγουρος ότι θα εκτιμήσεις στήσιμο, τιμόνι ,κινητήρα και ποιότητα για χαμόγελα και όχι για οικονομία.....
Anyway γύρω από Θεσσαλονίκη με 186 AT FWD περίπου στα 7,5 - 8,0 αλλά με πολύ χαμόγελο ! -
RE: Mazda CX-30
Οι φωτογραφίες που ανέβασα πριν είναι από το CX 30.Στην δεύτερη θα διακρίνεις τα σημεία που επισημαίνεις με βελάκια.
Ο ημιάκαμπτος είναι από πίσω.Απλως δεν φαίνεται.