-
Η ευρωπαϊκή έκδοση διαφέρει σε πολλά σημεία απο την έκδοση της Ασίας και της Αμερικής με τον ατμοσφαιρικό ή τον παλαιό υβριδικό κινητήρα 1.8. Ακόμη και στο σημείο που εφάπτεται το καπό του κινητήρα όταν κλείνει στο σημείο των δυναμικών εμπρόσθιων φώτων στην ευρωπαική έκδοση έχει τοποθετηθεί ειδική μόνωση (πάντα σύμφωνα με reviews) που δεν υπήρχε στην έκδοση της Ασίας.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Πριν παραλάβει κάποιος όχημα μην προτρέχουμε. Και εξωτερικά φώτα ανάβουν όταν ξεκλειδώνεις (φαίνεται σε βίντεο σε test drive στο youtube) και φωτιζόμενα είναι τα χειριστήρια των παραθύρων οδηγού - συνοδηγού και οι θύρες usb στα πίσω καθίσματα. Στα πίσω παράθυρα δεν έχω δει. Σύμφωνα με ένα βίντεο όλα τα φώτα ακόμη και τα φλας είναι led, απλά τα μπροστινά είναι και δυναμικά. Σε μερικά βίντεο το καπό του κινητήρα έχει το μονωτικό που συζητούσαμε (εκτός και αν αφορά μόνο τη lounge).
Coming-leaving home εχει κανονικα. Φωτιζομενο ειναι μονο το κουμπι για το παραθυρο του οδηγου. Κανενα αλλο. Και οπως ξαναειπαμε τα πισω φλας και φωτα οπισθεν ειναι αλογονου οπως (κατα 90%) αλογονου ειναι και τα φλας στους καθρεφτες.
Εδω φαινεται και η διαφορα χρονου μεταξυ μπροστα φλας και φλας στον καθρεφτη που πιθανοτατα σημαινει οτι αυτα του καθρεφτη ειναι αλογονου.
-
Ενδεχομένως να είναι όπως τα λες, πιστεύω μέσα στο Νοέμβριο κάποιος να παραλάβει και να μας λύσει τις απορίες...Όσο για τη ρεζέρβα, τελικά μόνο στην τετρακίνητη έκδοση δεν μπαίνει λόγω καλωδίου. Στη δικίνητη χωράει με βάση τα βιντεο
-
Μετά από έρευνα διαπίστωσα ότι και το renault austral, το οποίο έρχεται και στην Ελλάδα, δεν διαθέτει πίσω ανάρτηση ανεξάρτητη παρά μόνο στην κορυφαία έκδοση, δηλαδή άνω των 40.000 ευρώ. Έχουν ξεφύγει οι εταιρίες..χάριν οικονομίας κόβουν βασικά (όχι αισθητικής) πράγματα που υπήρχαν σε παλαιότερα σοβαρά οχήματα. Το golf λ.χ. έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω και πλέον με 35.000 + δεν τη διαθέτουν σχεδόν όλα τα νέα αυτοκίνητα (qq, austral κλπ) παρά μόνο στην κορυφαία έκδοση τους (tecna για qq, alpine για austral), που μεταφράζεται σε 40.000+. Οπότε έχει γίνει αξεσουάρ πολυτελείας η ανεξάρτητη ανάρτηση...
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
...που μεταφράζεται σε 40.000+. Οπότε έχει γίνει αξεσουάρ πολυτελείας η ανεξάρτητη ανάρτηση....
και τα πίσω δισκόφρενα μην τα ξεχνάμε αυτά
-
Για την ακρίβεια το Austral για να έχει το multilnk πίσω, πάει πακέτο με την 4διεύθυνση και δίνεται μόνο από (!) 44,000€.
Οθόνες πάντως έχει από και από τις 33,000€.
Ολα κιόλα τα σημαντικά τα δίνουν τσάμπα!!!
Τώρα αν θες και να στρίβει, θα βλέπεις βιντεακια στο infotainment. -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Το golf λ.χ. έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω
Το Golf την έχει στις εκδόσεις από 160 άλογα και πάνω, όχι στις μικρότερες! Πλέον τα μόνα μικρομεσαία που έχουν πίσω πλήρως ανεξάρτητη σε όλες τις εκδόσεις είναι η BMW 1 και η Corolla.
Κι εδώ όπως λέει ο φίλος μου ο @fanis75 , οι BMW είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα... όπου δεν υπάρχει αντίστοιχη Afla Romeo.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Το golf λ.χ. έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω
Το Golf την έχει στις εκδόσεις από 160 άλογα και πάνω, όχι στις μικρότερες! Πλέον τα μόνα μικρομεσαία που έχουν πίσω πλήρως ανεξάρτητη σε όλες τις εκδόσεις είναι η BMW 1 και η Corolla.
Και οι κορεάτες στα xceed, Sportage, Tucson ανεξάρτητες δίνουν παντού.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Μετά από έρευνα διαπίστωσα ότι και το renault austral, το οποίο έρχεται και στην Ελλάδα, δεν διαθέτει πίσω ανάρτηση ανεξάρτητη παρά μόνο στην κορυφαία έκδοση, δηλαδή άνω των 40.000 ευρώ. Έχουν ξεφύγει οι εταιρίες..χάριν οικονομίας κόβουν βασικά (όχι αισθητικής) πράγματα που υπήρχαν σε παλαιότερα σοβαρά οχήματα. Το golf λ.χ. έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω και πλέον με 35.000 + δεν τη διαθέτουν σχεδόν όλα τα νέα αυτοκίνητα (qq, austral κλπ) παρά μόνο στην κορυφαία έκδοση τους (tecna για qq, alpine για austral), που μεταφράζεται σε 40.000+. Οπότε έχει γίνει αξεσουάρ πολυτελείας η ανεξάρτητη ανάρτηση...
Α γειά σου!!
Και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που ξενερώνω με τα καινούργια αυτοκίνητα "λογικού" κόστους (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό πια...).
Θυμάμαι πως το Focus mk1 έδωσε καλή ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στο λαό και ανάγκασε ακόμη και το "πολλά βαρύ" Golf να κάνει το ίδιο στο επόμενο μοντέλο του. Θα την έλεγα και χρυσή εποχή της αυτοκίνησης για τα μικρά-μεσαία.
Βέβαια η vw κατάφερε να μας ξενερώσει για άλλη μία φορά καθώς αργότερα άρχισε να ξαναβάζει τον ημιάκαμπτο στις βασικές εκδόσεις αφήνοντας την καλή για τα πιο γρήγορα, τακτική που δυστυχώς εφάρμοσε και η ford, ολοκληρώνοντας το ξενέρωμα.
Τώρα πια ανεξάρτητη ανάρτηση μόνο στο focus st!
Και μη βιαστούν οι φίλοι να πουν ότι και με ημιάκαμπτο μπορείς να έχεις οδηγικά διαμαντάκια (fiesta st, megane rs κτλ.), καθώς αυτή είναι η μισή αλήθεια.
Ο ημιάκαμπτος με το κατάλληλο σετάπ μπορεί να αποδώσει οδηγικά αλλά ξεχνάς την άνεση και ψάχνεις καλό ορθοπεδικό, ενώ η πολλαπλών μπορεί να συνδυάσει και τα δύο.
Δυστυχώς και η Toyota μπορεί να ακολουθήσει την ίδια κ@λοτακτική πάνω που μας είχε φτιάξει κάπως, καθώς διαβάζω εδώ πως το cc 1.8 δεν θα έχει την ανάρτηση του 2.0.
Κι αν αυτό ισχύσει μπορεί να εφαρμοστεί και στο ανανεωμένο corolla των 140 ίππων.
Γενικά, πονεμένη ιστορία η ανεξάρτητη ανάρτηση πλέον...
Ευχαριστούμε πολύ τη vw για άλλη μια σημαντική προσφορά της στην αυτοκίνηση!
Ήθελα να το βγάλω αυτό από μέσα μου... -
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Το golf λ.χ. έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω
Το Golf την έχει στις εκδόσεις από 160 άλογα και πάνω, όχι στις μικρότερες! Πλέον τα μόνα μικρομεσαία που έχουν πίσω πλήρως ανεξάρτητη σε όλες τις εκδόσεις είναι η BMW 1 και η Corolla.
Κι εδώ όπως λέει ο φίλος μου ο @fanis75 , οι BMW είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα... όπου δεν υπάρχει αντίστοιχη Afla Romeo.
Αν δεν κάνω λάθος αυτό ισχύει μόνον σε συγκεκριμένες εκδόσεις. Επίσης δεν μίλησα για Τουσόν κλπ βανάκια, για σοβαρά χαμηλά αυτοκίνητα μιλάω.
-
@cmax75 said in Toyota Corolla Cross:
Ο ημιάκαμπτος με το κατάλληλο σετάπ μπορεί να αποδώσει οδηγικά αλλά ξεχνάς την άνεση και ψάχνεις καλό ορθοπεδικό
Σε βρίσκω υπερβολικό. Θέμα ρύθμισης είναι όλα.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Το Focus έχει μια ωραία ισορροπία...
Το Mondeo ΜΚΙΙΙ 1.8 ήταν τέλειο δεν κοπάναγε δεν έγερνε ήταν άνετο και σπορτίφ μαζί , πολλαπλών είχε φυσικά
Αυτό όμως που με εντυπωσίασε είναι το παλιό yaris με τον ημιάκαμπτο άξονα πολύ καλό χωρίς να κοπανάει ιδιαίτερα ,ελπίζω και από όσα μέχρι τώρα είδα είμαι αισιόδοξος και ο ημιάκαμπτος από το yaris cross να είναι εξίσου μελετημένος γιατί είναι και ψηλό...
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
Το Focus έχει μια ωραία ισορροπία...
Το Mondeo ΜΚΙΙΙ 1.8 ήταν τέλειο δεν κοπάναγε δεν έγερνε ήταν άνετο και σπορτίφ μαζί , πολλαπλών είχε φυσικά
Αυτό όμως που με εντυπωσίασε είναι το παλιό yaris με τον ημιάκαμπτο άξονα πολύ καλό χωρίς να κοπανάει ιδιαίτερα ,ελπίζω και από όσα μέχρι τώρα είδα είμαι αισιόδοξος και ο ημιάκαμπτος από το yaris cross να είναι εξίσου μελετημένος γιατί είναι και ψηλό...
Παλιότερα δεν θα ήμουν αισιόδοξος από την Toyota, αλλά πλέον νομίζω ξέρει τι κάνει. Αν έχει πετύχει το 90% των Ford, θα είναι εξαιρετιική. Όπως σου είπα και προχθές που ήπιαμε από κοντά τις ρετσινούλες μας, περιμένω να το πάρω βόλτα μόλις το στρώσεις.
-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
Για την ακρίβεια το Austral για να έχει το multilnk πίσω, πάει πακέτο με την 4διεύθυνση και δίνεται μόνο από (!) 44,000€.
Οθόνες πάντως έχει από και από τις 33,000€.
Ολα κιόλα τα σημαντικά τα δίνουν τσάμπα!!!
Τώρα αν θες και να στρίβει, θα βλέπεις βιντεακια στο infotainment.Στην Ιταλία, full hybrid έχει 39.500 +1500 η 4δνση, 41.000 (όχι ότι είναι λίγο,αλλά -3000 κάτι είναι).Η απλή mildhybrid ξεκινά από 32.000 και με πλλ/λους και 4δνση θα κάνει 33.500,αλλά δεν κατάλαβα σίγουρα αν το παίρνει ως extra.
netgeo,εσύ για ποια χώρα λες;
-
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
Για την ακρίβεια το Austral για να έχει το multilnk πίσω, πάει πακέτο με την 4διεύθυνση και δίνεται μόνο από (!) 44,000€.
Οθόνες πάντως έχει από και από τις 33,000€.
Ολα κιόλα τα σημαντικά τα δίνουν τσάμπα!!!
Τώρα αν θες και να στρίβει, θα βλέπεις βιντεακια στο infotainment.Στην Ιταλία, full hybrid έχει 39.500 +1500 η 4δνση, 41.000 (όχι ότι είναι λίγο,αλλά -3000 κάτι είναι).Η απλή mildhybrid ξεκινά από 32.000 και με πλλ/λους και 4δνση θα κάνει 33.500,αλλά δεν κατάλαβα σίγουρα αν το παίρνει ως extra.
netgeo,εσύ για ποια χώρα λες;
Έχεις δίκιο στην Ιταλία το δίνει και από την έκδοση Techno, στην Γαλλία μόνο στην Esprit οπότε και ανεβαίνει σκαλοπάτι... Επίσης μόνο η έκδοση με τα 200hp πέρνει την 4διεύθυνση, το 40αρι δεν το γλυτώνεις. Sorry για το off topic.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@cmax75 said in Toyota Corolla Cross:
Ο ημιάκαμπτος με το κατάλληλο σετάπ μπορεί να αποδώσει οδηγικά αλλά ξεχνάς την άνεση και ψάχνεις καλό ορθοπεδικό
Σε βρίσκω υπερβολικό. Θέμα ρύθμισης είναι όλα.
Καθόλου υπερβολικός.
Αναφέρθηκα ξεκάθαρα σε αυτοκίνητα λογικού κόστους, στο c segment που μέχρι την έλευση των suv ήταν η πιο εμπορική, μαζική και σημαντική κατηγορία για τους κατασκευαστές, και τα οποία απευθύνονταν στον μέσο αγοραστή.
Εκεί η ford έδωσε μια καλή, ακριβή ανάρτηση, με ευχάριστο σετάπ και πολύ καλό τιμόνι, κάτι που ήταν ασυνήθιστο για την κατηγορία και μετά από λίγες γενιές την πήρε πίσω, για λόγους κόστους, ακολουθώντας το παράδειγμα της vw.
Το focus mk4 με ημιάκαμπτο οδηγικά ήταν μια χαρά αλλά συγκριτικά με τα προηγούμενα mk1, 2 και 3, ήταν σκληρό, ό,τι και να λέει το μάρκετινγκ της ford.
Επίσης τα αυτοκίνητα που αναφέρεις νομίζω επιβεβαιώνουν αυτό που λέω.
Η bmw πάντα έδινε έμφαση στο driving κομμάτι κι όχι τόσο στην άνεση, αν μπορούσε να το προσφέρει με ημιάκαμπτο ή... φύλλα σούστας θα το είχε κάνει για λόγους κόστους εδώ και δεκαετίες. Το saab ακριβώς το αντίθετο. Άλλωστε στην πλατφόρμα του opel vectra στηριζόταν, που να στρίψει.
Το discovery άνετο αλλά βάρκα, το σίριον ξερό πίσω.
Άρα τα μόνα με σωστή ισορροπία μεταξύ άνεσης και στριψίματος ήταν τα focus mk1 και xedos.
Δηλαδή ford και mazda, δηλαδή οι δύο πιο driver-friendly κατασκευαστές σε μη πρίμιουμ χωράφια.
Η ρύθμιση σαφώς παίζει ρόλο αλλά αν όλα ήταν θέμα ρύθμισης τότε θα υπήρχε μόνο ένας τύπος ανάρτησης, ο πιο φθηνός, θα ρύθμιζε ο κάθε κατασκευαστής όπως θα ήθελε και τέλος.
Η φορντ μας έδωσε κάτι απ' το πάνω ράφι, κάποιοι ακολούθησαν, καλομάθαμε και μετά μας το πήρε πίσω.
Για αυτό επιμένω: με ημιάκαμπτο δεν μπορείς να έχεις και στρίψιμο και άνεση στο βαθμό που στα δίνει μια ανεξάρτητη ανάρτηση.
Τελος πάντων, το ξενέρωμα για μένα είναι πως έχουμε τον πιο μαζικό κατασκευαστή της ιστορίας, την toyota, να δίνει φθηνά, σε όλους καλή ανάρτηση και να ετοιμάζεται κι αυτή για πισωγύρισμα, όπως η ford και η vw. Αλλά δεν πειράζει, θα βάλει μεγαλύτερες οθόνες και ο κόσμος θα είναι ευχαριστημένος... -
@fanis75 said in [Toyota Corolla Cross]
οπως και ο φωτισμός εδαφους (απο τους καθρέπτες). Απο τα λιγα χαρακτηριστικα που μου εχουν λειψει.
Είχα στο ST το απαυτό.. Καγκούρικο και ντρεπόμουν γι'αυτό το ξεκλείδωνα το βράδυ από μακριά.. Πολύ μακριά
Fiat 500X με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση left this topic
-
2 Ιουνίου ημερομηνία παράδοσης... το χάσαμε το καράβι
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
2 Ιουνίου ημερομηνία παράδοσης... το χάσαμε το καράβι
Τι πήρες;
-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
2 Ιουνίου ημερομηνία παράδοσης... το χάσαμε το καράβι
Τι πήρες;
Active Plus, μαύρο σαλόνι, απλό άσπρο. Αν μπορούσα θα του έβαζα μονο ηλιοροφή.
Την βρίσκω επαρκώς εξοπλισμένη.η style δεν με κέρδισε... επαγωγική φορτιση 5V θέλει 1,5 ώρα να φορτίσει, μεμβράνες βάζω με 300 ευρώ Llumar σε όλα τα τζαμια, Led φωτα ΟΚ.. αλλα 800+ αν καει και έχω δει πολλά γιαρις καμένα, ambient φωτισμός δεν με απασχολει, 18άρες ζάντες οχι ευχαριστώ και παραπάνω κοπάνημα και 600+ για κάθε σετ... θέλω και χιονολάστιχα με άλλες ζάντες οπότε έμεινα με τα βασικά...
Toyota Corolla Cross