Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 229
    • 411
    • 412
    • 227 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    273216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @driver-m last edited by

      @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Σε ποιο αυτοκινητο της toyota αναφερεσαι ακριβως?
      Οδικη συμπεριφορα δε νομιζω σαν μεσο ορο να εχει καλυτερη σε σχεση με αλλες σοβαρες ιαπωνικες (ιδιως mazda και honda) ή αντιστοιχες ευρωπαικες (ford, peugeot, renault,seat κλπ) και τα σερβις της ειναι ακριβοτερα σε σχεση με τις περισσοτερες απ'αυτες, οπως και η γενικη ποιοτητα κι αισθηση που αποπνεουν ειναι χαμηλοτερη. Ακομα και σε ανεση κατωτερη ειναι του ανταγωνισμου. Το chr πχ παιζει να εχει απ'τις πιο στριμωγμενες πισω θεσεις που εχω δει σε αυτοκινητο της κατηγοριας.
      Τωρα για υβριδικους κινητηρες δεν το εχω ψαξει και τοσο για το τι προσφερει επακριβως η καθε εταιρεια και.σε τι χρηματα οποτε εκει ισως και να ειναι ανωτερη του ανταγωνισμου, δεν γνωριζω. Αλλα στα υπολοιπα και ιδιως σε ο,τι εχει να κανει με οδικη συμπεριφορα κι αισθηση αλλα και ποιοτητα κι εσωτερικο σιγουρα δεν ειναι στις κορυφαιες εταιρειες.

      Αναφέρομαι σε όλα τα Τογιότα που βασίζονται στη νέα πλατφόρμα TNGA. Εαν οδηγήσεις θα καταλάβεις. Έχουν εξαιρετική άνεση (σε αυτό αναφέρομαι όχι σε χώρους όταν λέω άνεση) και ποιότητα λειτουργίας ανάρτησης και πολύ καλή οδική συμπεριφορά, στο Τοπ 3 της κατηγορίας τους. Αυτό σε συνδυασμό με την 30-50% μικρότερη κατανάλωση και την χαμηλότερη τιμή αγοράς απαντάει πολλές απορίες σου.

      Και όχι - δυστυχώς - δεν υπάρχει ανταγωνισμός στα υβρδικά, εκτός από την Χόντα με τιμές σοτν Θεό.

      @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Τι κινητηρα ομως εχει το yaris σου κι εχει τοσο μεγαλη διαφορα με το 208? Σ'αυτο (208) δεν βγαινει καποιος αντιστοιχης καταναλωσης κινητηρας? Επισης 1000αρια τουρμπακια σαν το i20 γυρω στο 5,5 καινε μεσα στην πολη χωρις καν να'ναι υβριδικα και δε νομιζω οτι υστερουν σε κατι απ'το yaris και μαλλον ειναι και οικονομικοτερα και σε αγορα και σε συντηρηση. Υπαρχουν αρκετες επιλογες θεωρω, γι'αυτο καινδεν καταλαβαινω τον χαμο που γινεται με τα toyota στην Ελλαδα.

      Ξεκινάς σε λάθος βάση για αυτό δεν καταλαβαινες τον χαμό. Αρχικά όχι το 208 δεν βγαίνει με αντίστοιχο μοτέρ. ή θα πληρώσεις 3-4.000 επιπλέον για 100 άλογα ή εαν πας στα 130 θα πληρώσεις 6-7.000 επιπλέον. Σε κάθε περίπτωση το 8αρι μέσα στην πόλη το έχεις στο νερό, το 5.5 δεν το βλέπεις ποτέ!

      Επίσης, εαν οδηγήσεις το i20 και το Yaris, θα καταλάβεις πόσο καλύτερη ανάρτηση έχει ο Ιάπωνας, τόσε σε ποιότητα κύλισης όσο και σε οδική συμπεριφορά. Υστερεί όμως σε χώρους.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Τι πούλαγε ?

        Γιάρις και ώρις σε πωλητές και σχολές οδηγών.

        Και τώρα που λέμε ότι πουλάει, στην 10άδα του Σεπτεμβρίου, είναι 6 Στελλάντις, το Κλιό, το Πούμα, το Βιτάρα και το Γιάρις...

        https://www.newsauto.gr/news/afto-ine-to-top-10-ton-best-sellers-montelon-tou-septemvriou/

        Και δεν έχουν αυτοκίνητα να δώσουν.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          andya3 last edited by

          Οι πωλήσεις της Toyota απογειώθηκαν με τα υβριδικά μοτέρ. Μέχρι τότε μια αξιοπρεπή παρουσία είχε. Είναι μεγάλη η επιτυχία της, ειδικά τώρα που το κόστος καυσίμων έχει φτάσει στο Θεό.
          Πόσο θα κρατήσει το πάρτυ είναι άγνωστο. Από το '35 απαγορεύονται τα θερμικά, άρα κάπου το '30, δηλ. 4-5 χρόνια νωρίτερα θα σταματήσουν να παράγονται θερμικά, άρα και υβριδικά.
          Επίσης το '25-26 αναμένεται το euro '7 και μένει να επιβεβαιωθεί αν τα υβριδικά θα πληρούν τα νέα πρότυπα.
          Όσοι ευελπιστείτε ή πιστεύετε κατά βάθος ότι αυτά δεν θα γίνουν, πλανάστε πλάνην οικτράν. Οι Γερμανοί ειδικά και πιθανόν και οι Ευρωπαίοι γενικά, δεν γνωρίζουν τον Ελληνικό όρο "kolotouba". Στη χειρότερη περίπτωση να υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις 2-3 ετών.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            civil357 last edited by

            Τη toyota , δεν τη συμπάθησα ποτέ ( αν μπορείς να πεις κάτι τέτοιο ....) ,αλλά στην Ελλάδα πωλούσε ανέκαθεν . Εντύπωση μου έχει κάνει ότι στο Εξωτερικό όπου έχω οδηγήσει δεν τα συναντάς σε τέτοιο βαθμό που τα συναντάς Ελλάδα. Εντάξει αυτό μπορεί να είναι και τυχαίο και καθόλου ενδεικτικό, απλά για την κουβέντα.

            Είχε ανέκαθεν παρουσία σε όλες τις κατηγορίες , εν αντιθέσει με άλλους Ιάπωνες. Τιμολογιακά ποτέ δε ξέφυγε όπως άλλοι Ιάπωνες. Έκτισε το όνομα της αξιοπιστίας ( και από τα επαγγελματικά της) και του καλού after sales (δε μπορεί να είναι τυχαίες τόσες αναφορές ) . Ανταλλακτικά και συνεργεία της παντού.

            Κοινώς σχετικά οικονομικά αυτοκίνητα με πολλές φορές από τους δυνατότερους κινητήρες στην κατηγορία τους ( εποχές με 16βάλβιδους κινητήρες) πάντα σε "φυσιολογικά" κυβικά , με τον αέρα του "άσπαστου" , με καλό όνομα και πολύ πυκνό δίκτυο ανά τη χώρα. Ε , εντάξει τι άλλο να ζητήσει ο μέσος υποψήφιος αγοραστής.

            A M 2 Replies Last reply Reply Quote 5
            • A
              andya3 @civil357 last edited by

              @civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              Τη toyota , δεν τη συμπάθησα ποτέ ( αν μπορείς να πεις κάτι τέτοιο ....) ,αλλά στην Ελλάδα πωλούσε ανέκαθεν . Εντύπωση μου έχει κάνει ότι στο Εξωτερικό όπου έχω οδηγήσει δεν τα συναντάς σε τέτοιο βαθμό που τα συναντάς Ελλάδα. Εντάξει αυτό μπορεί να είναι και τυχαίο και καθόλου ενδεικτικό, απλά για την κουβέντα.

              Είχε ανέκαθεν παρουσία σε όλες τις κατηγορίες , εν αντιθέσει με άλλους Ιάπωνες. Τιμολογιακά ποτέ δε ξέφυγε όπως άλλοι Ιάπωνες. Έκτισε το όνομα της αξιοπιστίας ( και από τα επαγγελματικά της) και του καλού after sales (δε μπορεί να είναι τυχαίες τόσες αναφορές ) . Ανταλλακτικά και συνεργεία της παντού.

              Κοινώς σχετικά οικονομικά αυτοκίνητα με πολλές φορές από τους δυνατότερους κινητήρες στην κατηγορία τους ( εποχές με 16βάλβιδους κινητήρες) πάντα σε "φυσιολογικά" κυβικά , με τον αέρα του "άσπαστου" , με καλό όνομα και πολύ πυκνό δίκτυο ανά τη χώρα. Ε , εντάξει τι άλλο να ζητήσει ο μέσος υποψήφιος αγοραστής.

              Αυτά που περιγράφεις αφορούν την Ελληνική άποψη και οπτική γωνία για την Toyota. Σε Ευρωπαικό επίπεδο η παρουσία της πριν τα υβριδικά ήταν απλώς αξιοπρεπής.

              Και σε μερικά χρόνια, όχι πολλά όπως ανέλυσα παραπάνω, το πλεονέκτημα των υβριδικών πάει περίπατο. Ή θα βρει κάτι καινοτόμο πάλι να ρίξει στην αγορά, π.χ. υδρογόνο, ή θα γυρίσει πάλι πίσω εκεί που ήταν, μια αξιοπρεπή παρουσία.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin last edited by dublin

                Τα έχουμε πει και διαβάσει σχεδόν σε όλα τα reviews, έχω copy-pastαρει ένα σωρό, σε ποιότητα κύλισης είναι κάτω από σχεδόν όλα τα Ευρωπαϊκά.

                Youtube Video

                Πάρτε Niro με De Niro να γουστάρετε.

                Το υδρογόνο είναι το επόμενο στοίχημα, θα είναι το diesel της νέας εποχής

                Επίσης το 208 σπέρνει σε πωλήσεις, αν ήταν η πραγματικότητα έτσι όπως την περιγράφετε το Yaris θα είχε 92% επί των πωλήσεων..

                Ο πιο πρόσφατος πίνακας που βρήκα (4 μέρες πριν). Όχι μόνο το 208 είναι πρώτο σε πωλήσεις, το C3 έχει περισσότερες από το Yaris! Και μάλιστα με Τουρκιες και τέτοιες χώρες στην μέτρηση που τα φτιάχνουν τα Toyota και πουλάνε πολύ.

                https://www.focus2move.com/europe-best-selling-cars/

                U.K 1o το Vauxhall Corsa, 9o το Niro (ναι, με τον De Niro) 10αδα πουθενά Toyota..

                Https://www.google.com/amp/s/www.autoexpress.co.uk/best-cars-vans/94280/best-selling-cars-2022-uks-top-10-most-popular-models%3Famp

                Κοροϊδεύετε Stellantis, αλλά με Vauxhall μπήκε Αγγλία και με Opel Γερμανία..

                Για τον Σεπτέμβρη βρήκα και τα groups τι κάνουν. VW - Stellantis - Renault/Nissan/Mitsubishi - Hyundai/Kia - Toyota και από κοντά BMW..

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Τα όρια στα καυσαέρια για το Euro 7 φαίνεται να παραμένουν σε παρόμοια νούμερα με το 6.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    manast @civil357 last edited by

                    @civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                    Τη toyota , δεν τη συμπάθησα ποτέ ( αν μπορείς να πεις κάτι τέτοιο ....) ,αλλά στην Ελλάδα πωλούσε ανέκαθεν . Εντύπωση μου έχει κάνει ότι στο Εξωτερικό όπου έχω οδηγήσει δεν τα συναντάς σε τέτοιο βαθμό που τα συναντάς Ελλάδα. Εντάξει αυτό μπορεί να είναι και τυχαίο και καθόλου ενδεικτικό, απλά για την κουβέντα.

                    Είχε ανέκαθεν παρουσία σε όλες τις κατηγορίες , εν αντιθέσει με άλλους Ιάπωνες. Τιμολογιακά ποτέ δε ξέφυγε όπως άλλοι Ιάπωνες. Έκτισε το όνομα της αξιοπιστίας ( και από τα επαγγελματικά της) και του καλού after sales (δε μπορεί να είναι τυχαίες τόσες αναφορές ) . Ανταλλακτικά και συνεργεία της παντού.

                    Κοινώς σχετικά οικονομικά αυτοκίνητα με πολλές φορές από τους δυνατότερους κινητήρες στην κατηγορία τους ( εποχές με 16βάλβιδους κινητήρες) πάντα σε "φυσιολογικά" κυβικά , με τον αέρα του "άσπαστου" , με καλό όνομα και πολύ πυκνό δίκτυο ανά τη χώρα. Ε , εντάξει τι άλλο να ζητήσει ο μέσος υποψήφιος αγοραστής.

                    Απορώ πως κάποιος άλλος μπορεί να εκφράσει τόσο καλά τη γνώμη μου!
                    Οι δικές μου εμπειρίες με τουότα αφορούν μια 4ετία με ένα starlet. Παλιά. Εξαιρετικές, και ακόμα κατατάσσω το δίκτυο αντιπροσώπων της (τουλάχιστον to τότε), ως το βέλτιστο όσων έχω συναναστραφεί. Αν και μεγάλα παράπονα δεν θα θυμηθώ εύκολα και σε άλλους. Ψιλομ@λ@κίτσες από κάποιους. Οχι χοντράδες.
                    Η τουότα άλλαξε λίγο (αρκετά) την παρουσία της και χωρίσανε οι δρόμοι μας. Πλησίασε όμως όπως φαίνεται άλλους, πολύ περισσότερους από μένα. Αισθητικά μετά την διακοπή του 2ου Rav, και την αλλαγή του προτελευταίου celica, μου προκαλεί εναλλάξ γέλιο, φρίκη ή αηδία- κατά περίπτωση.
                    Οδηγικά οι εμπειρίες από το starlet και μετά ήταν λίγες. Ενα ολοκαίνουριο yaris-νοικιάρικο το 2014. Αξιοπρεπέστατες εντυπώσεις πλην του με διαφορά χειρότερου τιμονιού που έχω στρίψει ποτέ! Και η αισθητική του πάντα εκεί...
                    Και πριν κάνα χρόνο ένα corola καινούριο με το 1.2 turbo. Aξιοπρεπές στο δρόμο σε όλα του. (Τιμόνι, κιβώτιο, κινητήρας). Και η αισθητική του πάντα εκεί...
                    Στην Ελλάδα είναι viral!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus @driver-m last edited by cirus

                      @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Με τίποτα δεν γράφει το τούρμπο ι20 5,5 μέσα στην πόλη. Μέσο όρο ναι, αστική μετακίνηση με τίποτα. Το yaris στην πόλη είναι από 1,5-3,5. Πιο πολύ στο 3,5. Το swift από 4,8-5,5-6,0 και από εκεί και πάνω το χάος.

                      Μιλαμε για το υβριδικο yaris?
                      Αν ναι και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε αλλες εταιρειες με περιπου ιδια χρηματα, τοτε να δεχτω οτι εχουν αυτο το πλεονεκτημα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
                      Αλλα δε νομιζω πως ολοι αγοραζουν το υβριδικο.
                      Απ'ο,τι βλεπω βγαινει και σε 1000αρι και 1500αρι βενζινοκινητο. Αυτα δηλαδη τι πλεονεκτημα εχουν απ'τον ανταγωνισμο για να τα προτιμησει καποιος?

                      MONO τιμή και σχετική αξιοπιστία τίποτα άλλο. Αντε και ο μύθος toyota στην Ελλάδα (δεν είναι λίγο)

                      Τα υβριδικα είναι το ατού της. τι να λέμε. εκει υπερέχει ξεκάθαρα και δεν έχει ανταγωνισμό καθόλου δυστηχώς. Υπάρχει η Honda με πολύ λίγα και ξεκάθαρα ακριβα μοντέλα οπότε δεν είναι ανταγωνιστής της Toyota (πολύ φτηνότερα)

                      αλλες εταιρείες που έχουν full hybrid υπάρχουν αλλά καμία σε τοσο καλή υλοποίηση όπως της toyota και της honda

                      Cirus the virus

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @cirus last edited by fanis75

                        @cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        αλλες εταιρείες που έχουν full hybrid υπάρχουν αλλά καμία σε τοσο καλή υλοποίηση όπως της toyota και της honda

                        Μπορεί και να έχουν, πχ της Ρενώ φαίνεται αρκετά αξιοπρεπής....αλλά όταν κοστίζει €8-10.000 πάνω από το αντίστοιχο Τογιότα με μισές εγγυήσεις, τι να συζητάμε?? Όταν έψαχνα είδα και το Clio, το οποίο είναι μια κατηγορία κάτω από την Κορόλλα και κόστιζε €5.000 παραπάνω με ίδιο εξοπλισμό.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Μάλλον η dacia θα το προσφέρει στις ίδιες και φθηνότερες τιμές.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • cirus
                            cirus @lap last edited by

                            @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Μάλλον η dacia θα το προσφέρει στις ίδιες και φθηνότερες τιμές.

                            μακάρι

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              @cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              αλλες εταιρείες που έχουν full hybrid υπάρχουν αλλά καμία σε τοσο καλή υλοποίηση όπως της toyota και της honda

                              Μπορεί και να έχουν, πχ της Ρενώ φαίνεται αρκετά αξιοπρεπής....αλλά όταν κοστίζει €8-10.000 πάνω από το αντίστοιχο Τογιότα με μισές εγγυήσεις, τι να συζητάμε?? Όταν έψαχνα είδα και το Clio, το οποίο είναι μια κατηγορία κάτω από την Κορόλλα και κόστιζε €5.000 παραπάνω με ίδιο εξοπλισμό.

                              ναι φανη δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες. Και της Honda σουπερ και δοκιμασμένο είναι αλλά ποσο έχουν τα Honda. αλλές τιμές. μη ανταγωνιστικά

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Το jogger full hybrid λένε ξεκινά από τα 23.000 ευρώ. Άρα, στο streetway sandero να μην είναι στα 19.000-20.000;

                                Θα έχει το σύστημα με το κιβώτιο που αλλάζει κανονικά χωρίς την προσομοίωση του cvt

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap @dublin last edited by lap

                                  @dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                  Τα έχουμε πει και διαβάσει σχεδόν σε όλα τα reviews, έχω copy-pastαρει ένα σωρό, σε ποιότητα κύλισης είναι κάτω από σχεδόν όλα τα Ευρωπαϊκά.

                                  Τα τεστς που ψάχνεις και βάζεις αφορούν τις αγορές τις Ασίας και την Αυστραλία που δέχεται τα ιαπωνικά μοντέλα, που κατασκευάζονται με άλλα πρότυπα.

                                  Ιδιαίτερα στο cross yarisεχεις κολλήσει με ένα αυστραλέζικο τεστ και το αναπαράγεις συνεχώς. Τα ευρωπαϊκο είναι τελείως διαφορετικο από τα αυστραλέζικο, και σε σχεδιαστικές λεπτομέρειες και σε ποιότητα κύλισης.

                                  Το ch r κενταει, η κορολλα είναι άκρως ανταγωνιστική και κορυφαία και πλέον η corolla cross γράφεται πως είναι εξαιρετική

                                  Τα ευρωπαϊκά toyota έχουν ίδια και καλύτερα db από τον ανταγωνισμό και ίδια ποιότητα κύλισης.

                                  Αντίστοιχα τα psa που λατρεύεις σε άλλες χώρες έχουν υποδεέστερες εκδόσεις από τα ευρωπαϊκά, ποτέ όμως δεν μας βάζεις δοκιμές από τις χώρες εκείνες. Το μάρκετινγκ βλέπεις.

                                  Υ.γ. Χριστέ μου, κόλλησα και εγώ τογιοτιτιδα.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dstou last edited by dstou

                                    Τα φουλ υβριδικά η τουότα τα έβαλε στην αγορά 23 χρόνια πριν, και τώρα κόβει μονέδα. Έχει ήδη βάλει και το υδρογόνο. ΆΝ 'σηκωθεί το υδρογόνο κάποτε, γιατί μέχρι τώρα έχει τον ασήκωτο, μαντέψτε τι θα γίνει.
                                    Χάουέβερ, κάθε εποχή έχει τα σουξέ της. Θυμόσαστε στα έιτις στο γιούροπ που ήταν νο1 η αμερικάνικη Φορντ και νο2 η ...φίατ; Γιατί εγώ το θυμάμαι καλά. Την πσα να κολυμπάει στα χρέη; τώρα είναι πρώτη μούρη στο καβούρι. Τους Εγγλέζοι να είναι βαριά άρρωστοι και να τους εξαγοράζουν Ιάπωνες και γερμανοί; τώρα (τους) κλείσανε. Τη χόντα να μπαίνει μεγαλομέτοχος σε ευρωπαϊκό μαγαζί και να ανοίγει και δικά της εργοστάσια στην εε; τώρα κάνει ντέρμπι κορυφής με την άλφα Ποιός θα πουλήσει τα λιγότερα. Κοκ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Προς επίρρωσιν των ανωτέρω. Η ευρώπη μπορεί να είναι το ιστορικό λίκνο της αυτοκίνησης και έδρα των ιστορικότερων και μεγαλύτερων κατασκευαστών, αλλά η φάση τώρα είναι η κάτωθι:η Ευρωπαϊκή αγορά είναι η τρίτη μεγαλύτερη στον κόσμο, και σε λίγα χρόνια θα πάει στην 4η θέση. Τα υβριδικά, τα ηλεκτρικά και τα υδρογόνο δεν είναι το κτήμα της. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκοσμιοποιημένος σε πρωτόγνωρο βαθμό. Προβλέπονται ανακατατάξεις άρδην.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • J
                                        Johnny 0 last edited by

                                        Ο lap έχει δίκιο για τη διαφορά στην ποιότητα στα γιαπωνέζικα. Κύπρο είναι τυχεροί γιατί τα αμάξια είναι δεξιοτιμονα, οπότε παίρνουν μπόλικα μεταχειρισμένα από Ιαπωνία. Έχω μπει σε τετοιο yaris όταν είχα πάει Κύπρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          driver-m @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          Σε ποιο αυτοκινητο της toyota αναφερεσαι ακριβως?
                                          Οδικη συμπεριφορα δε νομιζω σαν μεσο ορο να εχει καλυτερη σε σχεση με αλλες σοβαρες ιαπωνικες (ιδιως mazda και honda) ή αντιστοιχες ευρωπαικες (ford, peugeot, renault,seat κλπ) και τα σερβις της ειναι ακριβοτερα σε σχεση με τις περισσοτερες απ'αυτες, οπως και η γενικη ποιοτητα κι αισθηση που αποπνεουν ειναι χαμηλοτερη. Ακομα και σε ανεση κατωτερη ειναι του ανταγωνισμου. Το chr πχ παιζει να εχει απ'τις πιο στριμωγμενες πισω θεσεις που εχω δει σε αυτοκινητο της κατηγοριας.
                                          Τωρα για υβριδικους κινητηρες δεν το εχω ψαξει και τοσο για το τι προσφερει επακριβως η καθε εταιρεια και.σε τι χρηματα οποτε εκει ισως και να ειναι ανωτερη του ανταγωνισμου, δεν γνωριζω. Αλλα στα υπολοιπα και ιδιως σε ο,τι εχει να κανει με οδικη συμπεριφορα κι αισθηση αλλα και ποιοτητα κι εσωτερικο σιγουρα δεν ειναι στις κορυφαιες εταιρειες.

                                          Αναφέρομαι σε όλα τα Τογιότα που βασίζονται στη νέα πλατφόρμα TNGA. Εαν οδηγήσεις θα καταλάβεις. Έχουν εξαιρετική άνεση (σε αυτό αναφέρομαι όχι σε χώρους όταν λέω άνεση) και ποιότητα λειτουργίας ανάρτησης και πολύ καλή οδική συμπεριφορά, στο Τοπ 3 της κατηγορίας τους. Αυτό σε συνδυασμό με την 30-50% μικρότερη κατανάλωση και την χαμηλότερη τιμή αγοράς απαντάει πολλές απορίες σου.

                                          Και όχι - δυστυχώς - δεν υπάρχει ανταγωνισμός στα υβρδικά, εκτός από την Χόντα με τιμές σοτν Θεό.

                                          @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                          Τι κινητηρα ομως εχει το yaris σου κι εχει τοσο μεγαλη διαφορα με το 208? Σ'αυτο (208) δεν βγαινει καποιος αντιστοιχης καταναλωσης κινητηρας? Επισης 1000αρια τουρμπακια σαν το i20 γυρω στο 5,5 καινε μεσα στην πολη χωρις καν να'ναι υβριδικα και δε νομιζω οτι υστερουν σε κατι απ'το yaris και μαλλον ειναι και οικονομικοτερα και σε αγορα και σε συντηρηση. Υπαρχουν αρκετες επιλογες θεωρω, γι'αυτο καινδεν καταλαβαινω τον χαμο που γινεται με τα toyota στην Ελλαδα.

                                          Ξεκινάς σε λάθος βάση για αυτό δεν καταλαβαινες τον χαμό. Αρχικά όχι το 208 δεν βγαίνει με αντίστοιχο μοτέρ. ή θα πληρώσεις 3-4.000 επιπλέον για 100 άλογα ή εαν πας στα 130 θα πληρώσεις 6-7.000 επιπλέον. Σε κάθε περίπτωση το 8αρι μέσα στην πόλη το έχεις στο νερό, το 5.5 δεν το βλέπεις ποτέ!

                                          Επίσης, εαν οδηγήσεις το i20 και το Yaris, θα καταλάβεις πόσο καλύτερη ανάρτηση έχει ο Ιάπωνας, τόσε σε ποιότητα κύλισης όσο και σε οδική συμπεριφορά. Υστερεί όμως σε χώρους.

                                          Oποτε καταληγουμε οτι η toyota υπερτερει στα φτηνα υβριδικα λογω τιμης κτησης και κοστους χρησης.
                                          Να συμφωνησω αν υποθεσουμε οτι οι τιμες που παραθετεις ειναι σωστες που δεν εχω κανενα λογο να το αμφισβητησω.

                                          Σε yaris δεν εχω μπει, εχω μπει ομως επανειλημμενα σε chr. Περα απ'τη φουρουριστικη του εμφανιση εξωτερικα το εσωτερικο του δε θυμιζει σε τιποτα αυτoκινητο 25-30.000 ευρω και οι χωροι του ιδιως πισω ειναι αστειοι. Ουτε καμια ποιοτητα κυλισης ανωτερη απο αλλα suv που εχω μπει αισθανθηκα.
                                          Επισης, αντε να δεχτω οτι για ενα αμαξι πολης η οικονομια ειναι το πιο βασικο. Σε αμαξια ομως που κανουν και ταξιδια οπως πχ το chr καποιος μπορει να προτιμαει πιο δυνατους κινητηρες κι εκει το 1800αρι chr δεν αρκει. Πας στο διλιτρο που ομως και ακριβοτερο ειναι αρκετα κι εκτακτη εισφορα πληρωνει κλπ.

                                          Εν κατακλειδι θεωρω οτι σε πτωχευμενες χωρες σαν τη δικη μας που ο περισσοτερος κοσμος αγοραζει πλεον καινουριο αυτοκινητο μονο και μονο για να κανει εξοικονομηση καυσιμου χωρις να ενδιαφερεται ιδιαιτερα για τους υπολοιπους τομεις καταληγει στην toyota μιας και προσφερει σε ορισμενους κινητηρες της πολυ χαμηλες καταναλωσεις κι εχει και τη φημη της αξιοπιστιας που στους ψιλοασχετους με την αυτοκινηση παιζει τεραστιο ρολο (γι'αυτο και βλεπεις να δινουν ενα καρο λεφτα παραπανω για 15ετιας yaris που ηταν ρημαδια σε σχεση με τον πολυ πιο σοβαρο και φτηνοτερο πλεον ανταγωνισμο) μιας και πολλες ακομα εταιρειες ειναι εξισου αξιοπιστες απλα δεν εχουν το ονομα.
                                          Σε χωρες παλι με ανωτερο βιοτικο επιπεδο απο εμας που εχουν την ανεση να αγοραζουν αυτοκινητα με βαση περισοστερο τα θελω τους κι οχι τοσο το κοστος χρησης η toyota βρισκεται σε πιο πισω θεσεις οπως βρισκοταν κι εδω παλαιοτερα.

                                          fanis75 L alexandros-k 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @driver-m last edited by

                                            @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            Σε χωρες παλι με ανωτερο βιοτικο επιπεδο απο εμας που εχουν την ανεση να αγοραζουν αυτοκινητα με βαση περισοστερο τα θελω τους κι οχι τοσο το κοστος χρησης η toyota βρισκεται σε πιο πισω θεσεις οπως βρισκοταν κι εδω παλαιοτερα.

                                            Δεν θα το έλεγα....πάντού είναι στην 1η 3αδα και όπου έχουν φράγκα παίρνουν Lexus.

                                            Όσο για την ποιότητα κύλισης, τι να σου πω...σε όσα έχω οδηγήσει μονίμως η νέα πλατφόρμα της Τογιότα ειναι στην κορυφή. Όπως είπα το CC ήταν πολύ πιο άνετο και με καλύτερη ανάρτηση π.χ. από το Volvo XC40. Το Yaris καλύτερο ακόμα και από τα Γαλλικά. Η Κορόλα μου καλύτερη από σχεδόν όλα τα HB που δοκίμασα (Golf & Focus μόνο ηταν μισό κλικ καλύτερα, το 308 χειρότερο π.χ.)

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 227 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr