-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα υβριδικά.
Θελουν 100αρα ?
-
@lakisof said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ειπαν τωρα και στο "μεγαλο" καναλι οτι η επιδοτηση στο πετρελαιο κινησης γιοκ. Πιο εγκυρη πληροφορηση δεν υπαρχει αν σκεφτει κανεις οτι το καναλι αυτο ανηκει στον πραγματικο πρωθυπουργο της χωρας.
Οποτε πλεον το πετρελαιο κινησης θα ειναι κι εδω, οπως και σε ολη την Ευρωπη, ακριβοτερο απ'την αμολυβδη.
Το σιγουρο παντως ειναι οτι θα γινει της νοθειας το πανηγυρι.Τώρα αυτό το ακριβότερο πετρέλαιο από την αμόλυβδη δεν ξέρω που το βλέπετε.
Βάζω καύσιμο στο ίδιο AVIN εταιρικό εδώ και 5 χρόνια. Σήμερα κοιτάζω τις τιμές και βλέπω:Αμόλυβδη AVIN Best 95: 1,923€ AVIN Diesel Best: 1,738€ Διαφορά: 0,185€
Αμόλυβδη 100: 2,153€ AVIN Diesel Best ACTION: 1,828€ Διαφορά: 0,325€
Πόσο είναι η επιδότηση ... 15 λεπτά;
(εγώ βάζω πάντα AVIN Diesel Best ACTION)Nαι 15 λεπτα ειναι.
Στη shell που βαζω εγω ειναι 12-13 σεντς η διαφορα diesel κι αμολυβδης. Παντα απλα και τα 2. Οποτε, αν δεν πλακωθει στη νοθεια (οπως κανουν τα περισσοτερα μη εταιρικα αν κι εγω βαζω μονο απο εταιρικα) στο απλο diesel και βαζει πετρελαιο θερμανσης για να κρατησει χαμηλοτερα την τιμη, απ'το σαββατο θα ειναι ακριβοτερο το πετρελαιο. -
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lakisof said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ειπαν τωρα και στο "μεγαλο" καναλι οτι η επιδοτηση στο πετρελαιο κινησης γιοκ. Πιο εγκυρη πληροφορηση δεν υπαρχει αν σκεφτει κανεις οτι το καναλι αυτο ανηκει στον πραγματικο πρωθυπουργο της χωρας.
Οποτε πλεον το πετρελαιο κινησης θα ειναι κι εδω, οπως και σε ολη την Ευρωπη, ακριβοτερο απ'την αμολυβδη.
Το σιγουρο παντως ειναι οτι θα γινει της νοθειας το πανηγυρι.Τώρα αυτό το ακριβότερο πετρέλαιο από την αμόλυβδη δεν ξέρω που το βλέπετε.
Βάζω καύσιμο στο ίδιο AVIN εταιρικό εδώ και 5 χρόνια. Σήμερα κοιτάζω τις τιμές και βλέπω:Αμόλυβδη AVIN Best 95: 1,923€ AVIN Diesel Best: 1,738€ Διαφορά: 0,185€
Αμόλυβδη 100: 2,153€ AVIN Diesel Best ACTION: 1,828€ Διαφορά: 0,325€
Πόσο είναι η επιδότηση ... 15 λεπτά;
(εγώ βάζω πάντα AVIN Diesel Best ACTION)Ειναι αυτο που λεω τοσο καιρο, συγκρινουν την απλη βενζινη με το action diesel(avin) και οχι την απλη βενζινη με το απλο diesel
Εδώ που τα λέμε, έτσι πρέπει να γίνεται η σύγκριση (απλή βενζίνη με το "καλό" πετρέλαιο). Για τα περισσότερα diesel ΙΧ, το απλό πετρέλαιο απλά δεν υπάρχει.
Θες να πεις ότι σε όλα αυτά τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα diesel (όλες αυτές τις σαβούρες δηλαδή), που τα αγόρασαν οι κάτοχοί τους με σκοπό να τους έρχεται πιο φτηνά η μετακίνηση, πάνε και τους βάζουν το "καλό" πετρέλαιο; ..... Ούτε καν ...... Καταλαβαίνεις τώρα για ποια diesel μιλάω.
-
ναι έχετε δίκιο...και εγώ βλέπω πως ολοι βάζουν το premium diesel καυσιμο και όχι το απλο...
ελεος με την πλέμπα και τις φτωχατζες να βαζουν το απλο diesel....
εγώ μόνο avio και πάντα φωναζω ΓΕΜΙΣ'ΤΟ από το παραθυρο για να το ακουσουν ολοι... -
Έχει από την αύξηση των τιμών και μετά ( κλείνουμε σχεδόν 10 μήνες) , που στο euro6 πετρέλαιο , βάζω πλέον ΜΟΝΟ το φθηνό καύσιμο , ούτε ενισχυμένα , ούτε τίποτα.....
Πείτε με χοντρόπετσο , "άνοιωθο" , κουλομαρία, και ότι θέλετε, δεν έχω καταλάβει καμία μα καμία διαφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου. Μη σας πώ ότι μπορεί να έχει και μεγαλύτερη ( ελάχιστα) αυτονομία με το φθηνό , αλλά αυτό μάλλον είναι στη σφαίρα της φαντασίας μου.
Κατάλοιπα και λοιπά στο ντεπόζιτο ( αν υπάρχουν....) δε με νοιάζει , ούτως ή άλλως το καύσιμο δεν μένει πάνω από δέκα μέρες (βαριά) μέσα , θέλει πάλι γέμισμα το αυτοκίνητο. Στα ίδια ( 2 ) πρατήρια που έβαζα μία ζωή βάζω, όταν χρειαστεί να βάλω σε άγνωστο πρατήριο , εκεί αναγκαστικά, πληρώνω το πιο ακριβό.
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχει από την αύξηση των τιμών και μετά ( κλείνουμε σχεδόν 10 μήνες) , που στο euro6 πετρέλαιο , βάζω πλέον ΜΟΝΟ το φθηνό καύσιμο , ούτε ενισχυμένα , ούτε τίποτα.....
Πείτε με χοντρόπετσο , "άνοιωθο" , κουλομαρία, και ότι θέλετε, δεν έχω καταλάβει καμία μα καμία διαφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου. Μη σας πώ ότι μπορεί να έχει και μεγαλύτερη ( ελάχιστα) αυτονομία με το φθηνό , αλλά αυτό μάλλον είναι στη σφαίρα της φαντασίας μου.
Κατάλοιπα και λοιπά στο ντεπόζιτο ( αν υπάρχουν....) δε με νοιάζει , ούτως ή άλλως το καύσιμο δεν μένει πάνω από δέκα μέρες (βαριά) μέσα , θέλει πάλι γέμισμα το αυτοκίνητο. Στα ίδια ( 2 ) πρατήρια που έβαζα μία ζωή βάζω, όταν χρειαστεί να βάλω σε άγνωστο πρατήριο , εκεί αναγκαστικά, πληρώνω το πιο ακριβό.
Την αίσθηση πως το απλό βγάζει λίγες δεκάδες χλμ περισσότερα έχω και γω.
Βάζω το εταιρικό επώνυμο τις Πέμπτες που έχει 2 λεπτά διαφορά (και δεν είναι απ τα ακριβότερα τις αγοράς). Αν συμπληρώσω αλλού ενδιαμεσα (σπάνιο) βάζω πλέον το απλό. -
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας. -
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας.ουτε καν...μην ασχολεισαι με συζητήσεις επιπεδου καφενείου οτι τα diesel χαλανε και ζητανε χιλιαρικα για επισκευες σε αντιθεση με τα petrol που ειναι αθανατα...
εντωμεταξυ οσοι τα λενε (γραφουν) αυτα σπανια εχουν προσωπικη εμπειρια και συνηθως λενε (γραφουν) τι ακουσανε απο τον μπατζανακη του φιλου του τριτοξαδερφου στο χωριο....βασικα λαθος...τωρα που το ξανασκεφτομαι απο τον αδερφό του τριτοξαδερφου...diesel με τακτικη συντηρηση και κινηση σε ανοιχτο δρομο (να γραφει χλμ με στροφες για το dpf) πιστεψε με πρωτα θα το βαρεθεις και μετα θα σου ζητησει κατι...
με το καλο να παραλαβεις και βρες ενα αξιοπιστο πρατηριο και βαζε απλο diesel...στην τελικη αν θες να διαπιστωσεις και ο ιδιος την διαφορα του απλου με το premium βαλε και premium. ομως να ξερεις πως το premium δεν ειναι κατι διαφορετικο απο απλο με προσθετα σε αναλογια που προτεινει η εταιρια... -
@gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας.ουτε καν...μην ασχολεισαι με συζητήσεις επιπεδου καφενείου οτι τα diesel χαλανε και ζητανε χιλιαρικα για επισκευες σε αντιθεση με τα petrol που ειναι αθανατα...
εντωμεταξυ οσοι τα λενε (γραφουν) αυτα σπανια εχουν προσωπικη εμπειρια και συνηθως λενε (γραφουν) τι ακουσανε απο τον μπατζανακη του φιλου του τριτοξαδερφου στο χωριο....βασικα λαθος...τωρα που το ξανασκεφτομαι απο τον αδερφό του τριτοξαδερφου...diesel με τακτικη συντηρηση και κινηση σε ανοιχτο δρομο (να γραφει χλμ με στροφες για το dpf) πιστεψε με πρωτα θα το βαρεθεις και μετα θα σου ζητησει κατι...
με το καλο να παραλαβεις και βρες ενα αξιοπιστο πρατηριο και βαζε απλο diesel...στην τελικη αν θες να διαπιστωσεις και ο ιδιος την διαφορα του απλου με το premium βαλε και premium. ομως να ξερεις πως το premium δεν ειναι κατι διαφορετικο απο απλο με προσθετα σε αναλογια που προτεινει η εταιρια...Πέραν των συζητήσεων καφενείου, κάτι που με προβλημάτισε είναι το εξής:
Σε πρατήριο ελιν, γνωστού μου που τον εμπιστεύομαι, ρώτησα σχετικά με τα τη διαφορά στην ποιότητα των πετρελαίων. Αντί απάντησης μου έδειξε ένα διαφανές τμήμα μετά την αντλία, από όπου φαινόταν η ροή του καυσίμου πριν φτάσει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Στην αντλία του premium ήταν πεντακάθαρο ενώ στην περίπτωση του απλού πετρελαίου το τζαμάκι αυτό ήταν πολύ θολό (έως αδιάφανο).
Συμπεραίνω λοιπόν ότι κάποια πρόσθετα είναι απαραίτητα για να αποφευχθεί όλη αυτή η "μούργκα" -
αυτό δεν το γνωρίζω για να σου απαντήσω. υποθέτω πως εχει μία βάση η δεξαμενή με το premium καύσιμο να "φαίνεται" πιο καθαρή...από την άλλη εγώ χρησιμοποιώ κατά βάση "απλό" diesel και μία φορά το μήνα άντε να βάλω κανένα premium. ποτέ δεν είχα κάποιο θέμα αλλά βάζω από 2-3 πρατήρια που εμπιστεύομαι.
-
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας.Χαχα! 4 έχω, να είναι καλά! 2 βαριά μεταχειρισμένα, και με εντελώς "ακατάλληλη" χρήση αυτά τα 2. Μόνο με βενζίνες είχα πρόβλημα στη ζωή μου (στο Focus I παραλίγο να πιάσει φωτιά εθνική με μωρά παιδιά μέσα), δεν μου έχει παρουσιαστεί τίποτα μέχρι στιγμής στα diesel.
Επίσης όσα περιστατικά με βλάβες από καύσιμα γνωρίζω έχουν συμβεί σε βενζίνες. Μία φορά στις 3-4 βάζω premium, έτσι να καθαρίζουν λίγο το σύστημα, και ναι, έχω δει περισσότερα χλμ σε καλύτερα καύσιμα (ελαφρώς). Πρόσθετα δεν χρειάζονται.
Επίσης σκέψου ότι συνήθως η νοθεία πετρελαίου είναι ότι βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης, σίγουρα δεν είναι το βέλτιστο, αλλά σαν τις τρελές χημικές νοθείες στην αμόλυβδη δεν είναι.
-
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας.Και γω στο xceed μονο το καλο βαζω
-
Αν μπει πετρέλαιο θέρμανσης σε σύγχρονους κινητήρες diesel θα διαλύσει το φίλτρο dpf, την αντλία υψηλής, την egr κτλ.
Δεν έχουν καμία σχέση τα σημερινά diesel με τα euro4 diesel που δεν είχαν αντιρυπαντικες τεχνολογίες. Δηλαδή μετά ένα σημείο απορεις με αυτά που γράφονται.
Επίσης ακόμα και να είσαι μέσα στην εγγύηση στην αντιπροσωπεία θα στείλουν για έλεγχο για παράδειγμα το φίλτρο dpf, θα διαπιστώσουν ότι είναι από υπερβολική χρήση πετρελαίου θέρμανσης και δεν θα σε καλύψουν διότι είναι εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή.
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
...
Επίσης σκέψου ότι συνήθως η νοθεία πετρελαίου είναι ότι βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης, σίγουρα δεν είναι το βέλτιστο, αλλά σαν τις τρελές χημικές νοθείες στην αμόλυβδη δεν είναι.Αν δεν σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα για τους καταλύτες βάλε και θέρμανσης (υποθέτοντας ότι έχουν διαφορετική ποσότητα θείου).
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας.Χαχα! 4 έχω, να είναι καλά! 2 βαριά μεταχειρισμένα, και με εντελώς "ακατάλληλη" χρήση αυτά τα 2. Μόνο με βενζίνες είχα πρόβλημα στη ζωή μου (στο Focus I παραλίγο να πιάσει φωτιά εθνική με μωρά παιδιά μέσα), δεν μου έχει παρουσιαστεί τίποτα μέχρι στιγμής στα diesel.
Επίσης όσα περιστατικά με βλάβες από καύσιμα γνωρίζω έχουν συμβεί σε βενζίνες. Μία φορά στις 3-4 βάζω premium, έτσι να καθαρίζουν λίγο το σύστημα, και ναι, έχω δει περισσότερα χλμ σε καλύτερα καύσιμα (ελαφρώς). Πρόσθετα δεν χρειάζονται.
Επίσης σκέψου ότι συνήθως η νοθεία πετρελαίου είναι ότι βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης, σίγουρα δεν είναι το βέλτιστο, αλλά σαν τις τρελές χημικές νοθείες στην αμόλυβδη δεν είναι.
Είναι κανένα από τα 4 με Adblue; Ρωτάω για να ανοίξω νέα μίνι έρευνα σχετικά με το δοχείο Adblue (από την οποία θα αποκλειστεί ο @gatoz γιατί στο συγκεκριμένο θέμα φέρνει πάντα την καταστροφή) -
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας.Χαχα! 4 έχω, να είναι καλά! 2 βαριά μεταχειρισμένα, και με εντελώς "ακατάλληλη" χρήση αυτά τα 2. Μόνο με βενζίνες είχα πρόβλημα στη ζωή μου (στο Focus I παραλίγο να πιάσει φωτιά εθνική με μωρά παιδιά μέσα), δεν μου έχει παρουσιαστεί τίποτα μέχρι στιγμής στα diesel.
Επίσης όσα περιστατικά με βλάβες από καύσιμα γνωρίζω έχουν συμβεί σε βενζίνες. Μία φορά στις 3-4 βάζω premium, έτσι να καθαρίζουν λίγο το σύστημα, και ναι, έχω δει περισσότερα χλμ σε καλύτερα καύσιμα (ελαφρώς). Πρόσθετα δεν χρειάζονται.
Επίσης σκέψου ότι συνήθως η νοθεία πετρελαίου είναι ότι βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης, σίγουρα δεν είναι το βέλτιστο, αλλά σαν τις τρελές χημικές νοθείες στην αμόλυβδη δεν είναι.
Είναι κανένα από τα 4 με Adblue; Ρωτάω για να ανοίξω νέα μίνι έρευνα σχετικά με το δοχείο Adblue (από την οποία θα αποκλειστεί ο @gatoz γιατί στο συγκεκριμένο θέμα φέρνει πάντα την καταστροφή)καρδουλα
και δεν εχει σημασια το καυσιμον.
ο γατοζ τζουνιορ βαζει αποκλειστικα πριμιο πετρελαιο γιατι η ημερα ανεφοδιασμου του ειναι η πεμπτη και μου ερχεται, εχω το εταιρικο σελ πρατηριο απεναντι με προσφορα, για κρεντιτς.
2 μηρμηγκομπλε μεχρι τωρα στα 55k του κορσα -
Τα παλιά τα χρόνια στα TSI έβαζαν 100άρα για να μην έχουν πρόβλημα.
Από την άλλη, η Ferrari πρότεινε 96άρα. -
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andreas72 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ok. Από την παραπάνω μίνι έρευνα φαίνεται ότι προφανώς εγώ έχω λάθος εντύπωση.
Απλώς από αυτά που κατά καιρούς διαβάζω (και εδώ μέσα) για τα "ζημιάρικα" diesel και τους κινδύνους που κρύβει το κακής ποιότητας πετρέλαιο στην Ελλάδα, έχω την αίσθηση ότι όταν με το καλό παραλάβω το C4 (diesel), το premium καύσιμο θα είναι μονόδρομος. Άρα και τις συγκρίσεις τις κάνω στο μυαλό μου με αυτό το δεδομένο.
Ίσως να είμαι θύμα κινδυνολογίας.Χαχα! 4 έχω, να είναι καλά! 2 βαριά μεταχειρισμένα, και με εντελώς "ακατάλληλη" χρήση αυτά τα 2. Μόνο με βενζίνες είχα πρόβλημα στη ζωή μου (στο Focus I παραλίγο να πιάσει φωτιά εθνική με μωρά παιδιά μέσα), δεν μου έχει παρουσιαστεί τίποτα μέχρι στιγμής στα diesel.
Επίσης όσα περιστατικά με βλάβες από καύσιμα γνωρίζω έχουν συμβεί σε βενζίνες. Μία φορά στις 3-4 βάζω premium, έτσι να καθαρίζουν λίγο το σύστημα, και ναι, έχω δει περισσότερα χλμ σε καλύτερα καύσιμα (ελαφρώς). Πρόσθετα δεν χρειάζονται.
Επίσης σκέψου ότι συνήθως η νοθεία πετρελαίου είναι ότι βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης, σίγουρα δεν είναι το βέλτιστο, αλλά σαν τις τρελές χημικές νοθείες στην αμόλυβδη δεν είναι.
Είναι κανένα από τα 4 με Adblue; Ρωτάω για να ανοίξω νέα μίνι έρευνα σχετικά με το δοχείο Adblue (από την οποία θα αποκλειστεί ο @gatoz γιατί στο συγκεκριμένο θέμα φέρνει πάντα την καταστροφή)Ναι, 2008 στα 32.000χλμ. Ακόμη δεν.. αλλά ποτέ δεν ξες..
Βεβαίως, το θείο είναι αυξημένο στο θέρμανσης, απλά η επιβάρυνση στον κινητήρα είναι πολύ μικρότερη από ότι διαλύτες και τολουοτολη και χημικά τελείως άσχετα με καύσιμο.
-
Μα δεν μιλάμε για τον κινητήρα και τα μέταλλα του. Ρε συ dublin γιατί συνεχώς όταν πρόκειται να μιλήσεις για το diesel μπερδεύεις τους ανθρώπους με μισές αλήθειες και απαντήσεις στο περίπου.
Μιλάμε οτι οι καταλύτες και οι αντλίες θα πάθουν ζημιά.Δεν σε ρώτησε για τα βενζίνης...
@andreas72 άνθρωπε μου έχεις το άγχος σου και παίζουν μαζί σου.
Ναι αν μπει θέρμανσης το κόστος επισκευής είναι μεγάλο και μπορεί να μη σε καλύπτει η εγγύηση αναλόγως του αν εντοπίσουν σημάδια από πετρέλαιο θέρμανσης. Τώρα αν μπει μια φορά στα πόσα χρόνια, οκ ίσως δεν πάθεις και τίποτα. Αν για μεγάλο διάστημα βάζεις νοθευμένο με θέρμανσης θα πάθουν ζημιά αυτά που είπαμε. Το κόστος τους από χιλιάρικο και πάνω για το κάθε ένα.
Για αυτό βάζε από εκεί που ακούς τα καλύτερα και βάζουν και επαγγελματίες.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα δεν μιλάμε για τον κινητήρα και τα μέταλλα του. Ρε συ dublin γιατί συνεχώς όταν πρόκειται να μιλήσεις για το diesel μπερδεύεις τους ανθρώπους με μισές αλήθειες και απαντήσεις στο περίπου.
Μιλάμε οτι οι καταλύτες και οι αντλίες θα πάθουν ζημιά.Αφήστε τα diesel και ρίξτε ηλιέλαιο.
Youtube Video
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά