-
Ολο για τον κλιματισμό λέτε.
Τα άλλα δεν τα ακουμπάτε.Λοιπόν για τον κλιματισμό, θέλω ένα πάτημα στο μεγάλο εξωτερικό κουμπί αφής διαμέτρου 1,5 εκ και άλλο ένα πάτημα στο βέλος διαμέτρου 3 εκ.
Και όλα αυτά χωρίς να πάρω τα μάτια μου από τον δρόμο, αφού είναι στο οπτικό μου πεδίο.
Αν το περιστροφικό είναι κάτω 20-30 εκ από το ταμπλώ, δηλαδή 50 εκ από το οπτικό σου πεδίο, πόσο πρέπει να σκύψεις ?
Εκτός αν παίζεις τυφλό σύστημα και πατάς ό,τι νάναι μέχρι να το βρείς...
Να σκυψω για ν'αλλαξω θερμοκρασια? Σιγα μην παρκαρω κιολας πρωτα.
Για πες μας μετα την αλλαγη θερμοκρασιας αν θες ν'αλλαξεις και σταθμο στο ραδιο απ'τους μη αποθηκευμενους, ή αν θες να απενεργοποιησεις εστω μερικως το esp, ή να απενεργοποιησεις το lane assist ξερω'γω κλπ τι διαδικασια θες να γελασουμε. Γιατι εγω πχ για ολα αυτα (πλην lane assist που δεν εχω) χρειαζομαι κυριολεκτικα ενα κουμπι. Και χωρις να σκυψω κιολας!Για να μην καταντησουμε το θεμα παρωδια, η οθονη εξυοηρετει μονο για το gps και την καμερα. Ολα τα υπολοιπα χρειαζονται ευχρηστα φυσικα πληκτρα ωστε να γινονται οι λειτουργιες αμεσα και με χρηστικοτητα χωρις να αποσπασαι καθολου απ'το χειρισμο του αυτοκινητου. Τα υπολοιπα ειναι υπερβολεε ειτε απ'τη μια πλευρα ειτε την αλλη.
-
@alexandros-s said in Οθόνες:
Τα πράγματα είναι απλά:
Ωραίο άρθρο. Βέβαια το αυτοκίνητο που έχουν στην φωτογραφία δεν είναι και τόσο καλό επιχείρημα υπέρ των κουμπιών. Όταν ένα αυτοκίνητο έχει τόσο πολλά κουμπιά, δεν είναι λειτουργικό. Είμαστε οδηγοί αυτοκινήτου, όχι πιλότοι αεροπλάνου.
Τα πολλά κουμπιά σημαίνουν απλά πολλές λειτουργίες. Δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος να λειτουργεί όλα τα συστήματα. Το σημαντικό είναι πόσο εύκολα και ασφαλή μπορεί να κάνει τα βασικά, και αυτό επιτυγχάνεται καλύτερα με τα κουμπιά και όχι τα μενού στις οθόνες. Γιατί και οι οθόνες το ίδιο και περισσότερα κουμπιά κρύβουν μέσα τους, απλά θα πρέπει να τα ψάχνεις σε μενού, αντί να τα έχεις αραδιασμένα μπροστά σου, που είναι ακόμα δυσκολότερο!
@cruiser: Η διαφορά είναι ότι τα φυσικά κουμπιά είναι α) σταθερά σε μία θέση και β) μπορείς να τα βρεις και να τα λειτουργήσεις με την αφή και μόνο. Ούτε σε μενύ να μπεις, ούτε να αλλάξεις 3 οθόνες γιαν α αλλάξεις μια λειτουργία. Το πείραμα το έκαναν, είναι εκεί για να το δει ο καθένας!!!
-
Τρεις οθόνες γιατί να αλλάξεις.
Βλέπω όμως πονηρά ερωτήματα...
Αν θέλω να αλλάξω σταθμό από τους μη αποθηκευμένους, πατάω το μενού ραδιοφώνου και πατάω συχνότητα και ψάχνει.
Αν θέλω αποθηκευμένους, ή να αλλάξω πηγή, το κάνω από τα χειριστήρια στο τιμόνι.Το esp και το lane assist έχουν φυσικά κουμπιά σε σχετικά δυσπρόσιτα σημεία, γιατί δεν είναι κάτι που το αλλάζεις συνέχεια.
Το βόλβο που μας δείχνει η μελέτη της πλάκας, ήταν εντελώς αντιεργονομικό, εκτός αν ήσουν Σουηδός.
Οπως αν είσαι Αγγλος και τρελαίνεσαι για πουτίγκα..Επίσης αν είσαι σε κλιμακτήριο, όντως μπορεί να θέλεις να αλλάζεις τον κλιματισμό κάθε 5-10 λεπτά, αλλά δεν είσαι το μέτρο σύγκρισης.
Γενικά τα σχόλια με την εργονομία, είναι εντελώς προσωπικά, γιατί οι ικανότητες του καθενός διαφέρουν.
Εχουμε δε διαβάσει άρθρα για "εργονομικά λάθη" που είναι εντελώς για γέλια, απλά για να στηρίξουν αυτόν τον ανταγωνιστή που τους πληρώνει.
-
Γιατί είναι της πλάκας η μελέτη;
Αλλά ακόμα και είναι αντιεργονομικό το παλιό Volvo, είναι πολύ πιο εργονομικό από όλα τα καινούρια με τις οθόνες.ΥΓ: Στο Saab μου πάντως το κουμπάκι του ESP είναι στο πιο εύκολο σημείο...
-
-
@panos2171 said in Οθόνες:
.
Δε μπορώ να σκεφτώ που πλεονεκτεί ένα αυτοκίνητο με οθόνη έναντι ενός που δεν έχει. Οι αισθητήρες παρκαρίσματος κάνουν την ίδια δουλειά με την κάμερα, gps θα μπει από το κινητό οπότε τελικά ανούσια είναι.Βλεπεις ποιος αισθητηρας κτυπαει ωστε να αντιλαμβανεσε που ειναι το εμποδιο
-
Γιατί είναι της πλάκας η μελέτη;
Αλλά ακόμα και είναι αντιεργονομικό το παλιό Volvo, είναι πολύ πιο εργονομικό από όλα τα καινούρια με τις οθόνες.ΥΓ: Στο Saab μου πάντως το κουμπάκι του ESP είναι στο πιο εύκολο σημείο...
Τότε ήταν της μόδας να το απενεργοποιείς, αφού μόλις είχε πρωτομπεί στα μεγάλα και ήταν έξτρα στα μεσαία.
Τώρα δεν θεωρείται σωστό να το απενεργοποιείς και στο άμεσο μέλλον με τα 100 χαω όριο, θα θεωρείται αντικοινωνική συμπεριφορά.
-
Επειδή αναφέρθηκε το ζήτημα της ηλικίας και των οθονών, θέλω να αναφέρω κάτι γενικό. Οι οδηγοί είναι νέοι, είναι και γέροι. Η υποχρέωση των εταιρειών είναι να τα κάνουν εργονομικά για όλους. Το γεγονός ότι κάποιος είναι μεγάλος σε ηλικία και δεν έχει την εύκολη αντίληψη των οθονών, δεν απαλλάσει την εταιρεία από το να την ευθύνη του καλού προϊόντος.
-
-
@alexandros-s said in Οθόνες:
Επειδή αναφέρθηκε το ζήτημα της ηλικίας και των οθονών, θέλω να αναφέρω κάτι γενικό. Οι οδηγοί είναι νέοι, είναι και γέροι. Η υποχρέωση των εταιρειών είναι να τα κάνουν εργονομικά για όλους. Το γεγονός ότι κάποιος είναι μεγάλος σε ηλικία και δεν έχει την εύκολη αντίληψη των οθονών, δεν απαλλάσει την εταιρεία από το να την ευθύνη του καλού προϊόντος.
Εγώ νομίζω ότι οι εταιρείες πάντα ήξεραν ότι το αυτοκίνητο για να πουλήσει θα πρέπει να "δείχνει" και από έξω και από μέσα. Είναι κάτι σαν τα ρούχα. Πόσοι άραγε αγοράζουν στα τυφλά χωρίς να δίνουν σημασία στην εξωτερική σχεδίαση και στον εσωτερικό διάκοσμο; Ελάχιστοι.
Οι οθόνες δίνουν πόντους και σίγουρα έστω και για λίγο ανεβάζουν θετικά την ψυχολογία. Άλλωστε οι κατασκευαστές ότι μπορούν να δώσουν που να φαίνεται το δίνουν. Φυσικά κόβουν από αλλού, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
π.χ. κοιτούσα το Taigo και μου έκανε εντύπωση που δεν έχει ούτε μία χειρολαβή οροφής. Αλλά έχει οθόνη.
-
Οι οθόνες ήρθαν και όχι μόνο θα μείνουν, αλλά θα εμπλουτιστούν και με πολλές άλλες λειτουργίες. Ειδικά της αυτόνομης οδήγησης.
Σήμερα πάρκαρε μπροστά μου ένα Tesla, ανάμεσα σε 2 άλλα αυτοκίνητα. Αυτόνομα. Έβλεπα το τιμόνι να γυρνάει μόνο του και το αυτοκίνητο να κάνει ελιγμούς παρκαρίσματος. Ο οδηγός δεν ασχολιόταν καθόλου, ούτε καν κοίταζε, κάτι έκανε με το κινητό του. Χέρια στο τιμόνι δεν είχε είμαι σίγουρος.
Μπήκε στον κενό χώρο παρκαρίσματος με μία μόνο κίνηση, κινούμενο με την όπισθεν. Το έφερε τελείως παράλληλα και κοντά στο πεζοδρόμιο. Πλησίασε πολύ το πίσω παρκαρισμένο, αφού σε μια στιγμή λέω θα στουκάρει. Σταμάτησε εγκαίρως και μετά πήγε λίγο μπροστά και κέντραρε ανάμεσα στα 2 παρκαρισμένα.
Εντυπωσιάστηκα, δεν είχα ξαναδεί live αυτόνομο παρκάρισμα. Μου θύμισε τον Kit που έβλεπα μικρός στην τηλεόραση και το θεωρούσαμε επιστημονική φαντασία.Η τεχνολογία προχωράει πολύ γρήγορα, πριν λίγα χρόνια αν μου ανέφεραν κάτι τέτοιο θα γελούσα. Και οι οθόνες θα παίξουν το ρόλο τους σ' αυτό, σαν interface με τον άνθρωπο. Δε βλέπω να υπάρχει άλλος τρόπος αλληλο-επικοινωνίας. Πόσα φυσικά κουμπάκια να βάλουν πια?
-
-
Οι οθόνες ήρθαν και όχι μόνο θα μείνουν, αλλά θα εμπλουτιστούν και με πολλές άλλες λειτουργίες. Ειδικά της αυτόνομης οδήγησης.
Σήμερα πάρκαρε μπροστά μου ένα Tesla, ανάμεσα σε 2 άλλα αυτοκίνητα. Αυτόνομα. Έβλεπα το τιμόνι να γυρνάει μόνο του και το αυτοκίνητο να κάνει ελιγμούς παρκαρίσματος. Ο οδηγός δεν ασχολιόταν καθόλου, ούτε καν κοίταζε, κάτι έκανε με το κινητό του. Χέρια στο τιμόνι δεν είχε είμαι σίγουρος.
Μπήκε στον κενό χώρο παρκαρίσματος με μία μόνο κίνηση, κινούμενο με την όπισθεν. Το έφερε τελείως παράλληλα και κοντά στο πεζοδρόμιο. Πλησίασε πολύ το πίσω παρκαρισμένο, αφού σε μια στιγμή λέω θα στουκάρει. Σταμάτησε εγκαίρως και μετά πήγε λίγο μπροστά και κέντραρε ανάμεσα στα 2 παρκαρισμένα.
Εντυπωσιάστηκα, δεν είχα ξαναδεί live αυτόνομο παρκάρισμα. Μου θύμισε τον Kit που έβλεπα μικρός στην τηλεόραση και το θεωρούσαμε επιστημονική φαντασία.Η τεχνολογία προχωράει πολύ γρήγορα, πριν λίγα χρόνια αν μου ανέφεραν κάτι τέτοιο θα γελούσα. Και οι οθόνες θα παίξουν το ρόλο τους σ' αυτό, σαν interface με τον άνθρωπο. Δε βλέπω να υπάρχει άλλος τρόπος αλληλο-επικοινωνίας. Πόσα φυσικά κουμπάκια να βάλουν πια?
Αυτό το εξωπραγματικό φίτσουρ το έχουν και Φορντ 5ετίας που κόστισαν γύρω στα 20 χιλιάρικα καινούρια και δεν έχει ιδιαιτερη σχέση με τις οθόνες.
Τα βοηθήματα στην οθόνη όμως που έχει πχ το σιτρενακι μου όταν κάνεις όπισθεν κι εκτός απ τους αισθητήρες και τις βοηθητικές γραμμές, γυρνάει αυτόματα σε "ψευτικη" κάτοψη και βλέπεις ΑΚΡΙΒΩΣ στον πόντο (να μην υπερβάλλω με χιλιοστά, λόγω ανάλυσης) τον πίσω σου προφυλακτηρα ή εμπόδιο, δεν γίνεται χωρίς οθόνη.
Όπως και το ότι όχι μόνο σου δείχνει στον χάρτη καθώς κινείσαι που είναι τα γύρω ντιζελάδικα, αλλά και τι τιμή πουλάει το καθένα (αν το χεις ονλαην μέσω μπλουτουθ)!
Κι αν μάλιστα ανάψει λαμπακι (δεν το αφήνω ποτέ) αυτόματα ενεργοποιειται αυτή η οθόνη να σε πάει σεβενζινάδικοντιζελαδικο.
Όπως και πλοήγηση και ρυθμίσεις οχήματος.Οι οθόνες είναι χρησιμοτατες.
Οι κουλοί προγραμματιστες που δεν τους κόβει πως να προγραμματισουν τα λίγα απαραίτητα πλήκτρα στο τιμόνι, είναι το πρόβλημα. -
Το βασικό ερώτημα δεν νομίζω να είναι αν οι οθόνες είναι χρήσιμες ή όχι, αλλά αν οι οθόνες αφής είναι πιο ασφαλής απο οθόνες με φυσικά πλήκτρα ή όχι.
Κάποιες χρήσιμες λειτουργίες όπως κάμερες, χάρτες κτλ δεν μπορούν να αντικατασταθούν. -
@piliourits said in Οθόνες:
Οι οθόνες ήρθαν και όχι μόνο θα μείνουν, αλλά θα εμπλουτιστούν και με πολλές άλλες λειτουργίες. Ειδικά της αυτόνομης οδήγησης.
Σήμερα πάρκαρε μπροστά μου ένα Tesla, ανάμεσα σε 2 άλλα αυτοκίνητα. Αυτόνομα. Έβλεπα το τιμόνι να γυρνάει μόνο του και το αυτοκίνητο να κάνει ελιγμούς παρκαρίσματος. Ο οδηγός δεν ασχολιόταν καθόλου, ούτε καν κοίταζε, κάτι έκανε με το κινητό του. Χέρια στο τιμόνι δεν είχε είμαι σίγουρος.
Μπήκε στον κενό χώρο παρκαρίσματος με μία μόνο κίνηση, κινούμενο με την όπισθεν. Το έφερε τελείως παράλληλα και κοντά στο πεζοδρόμιο. Πλησίασε πολύ το πίσω παρκαρισμένο, αφού σε μια στιγμή λέω θα στουκάρει. Σταμάτησε εγκαίρως και μετά πήγε λίγο μπροστά και κέντραρε ανάμεσα στα 2 παρκαρισμένα.
Εντυπωσιάστηκα, δεν είχα ξαναδεί live αυτόνομο παρκάρισμα. Μου θύμισε τον Kit που έβλεπα μικρός στην τηλεόραση και το θεωρούσαμε επιστημονική φαντασία.Η τεχνολογία προχωράει πολύ γρήγορα, πριν λίγα χρόνια αν μου ανέφεραν κάτι τέτοιο θα γελούσα. Και οι οθόνες θα παίξουν το ρόλο τους σ' αυτό, σαν interface με τον άνθρωπο. Δε βλέπω να υπάρχει άλλος τρόπος αλληλο-επικοινωνίας. Πόσα φυσικά κουμπάκια να βάλουν πια?
Αυτό το εξωπραγματικό φίτσουρ το έχουν και Φορντ 5ετίας που κόστισαν γύρω στα 20 χιλιάρικα καινούρια και δεν έχει ιδιαιτερη σχέση με τις οθόνες.
Τα βοηθήματα στην οθόνη όμως που έχει πχ το σιτρενακι μου όταν κάνεις όπισθεν κι εκτός απ τους αισθητήρες και τις βοηθητικές γραμμές, γυρνάει αυτόματα σε "ψευτικη" κάτοψη και βλέπεις ΑΚΡΙΒΩΣ στον πόντο (να μην υπερβάλλω με χιλιοστά, λόγω ανάλυσης) τον πίσω σου προφυλακτηρα ή εμπόδιο, δεν γίνεται χωρίς οθόνη.
Όπως και το ότι όχι μόνο σου δείχνει στον χάρτη καθώς κινείσαι που είναι τα γύρω ντιζελάδικα, αλλά και τι τιμή πουλάει το καθένα (αν το χεις ονλαην μέσω μπλουτουθ)!
Κι αν μάλιστα ανάψει λαμπακι (δεν το αφήνω ποτέ) αυτόματα ενεργοποιειται αυτή η οθόνη να σε πάει σεβενζινάδικοντιζελαδικο.
Όπως και πλοήγηση και ρυθμίσεις οχήματος.Οι οθόνες είναι χρησιμοτατες.
Οι κουλοί προγραμματιστες που δεν τους κόβει πως να προγραμματισουν τα λίγα απαραίτητα πλήκτρα στο τιμόνι, είναι το πρόβλημα.Απ' ότι έχω καταλάβει σχετίζεσαι επαγγελματικά με βιομηχανικά περιβάλλοντα, μηχανήματα κλπ, οπότε θα καταλάβεις τι θα πω.
Έτσι ήταν πάντα το βιομηχανικό software που αφορά μηχανήματα. Βαρύ, άκομψο, δύσχρηστο, χοντροκομένο, ίσα που να γίνεται η δουλειά από το χειριστή. Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην αυτοκινητοβιομηχνία, στον ίδιο κλάδο είναι.
Άλλο τα windows, το android και τα συστήματα της apple που είναι καθαρό software. Στα αυτοκίνητα και στα μηχανήματα γενικά υπάρχει ανταλλαγή πληροφοριών και ανάδραση με αισθητήρια και άλλα πραγματικά εξαρτήματα ελέγχου.
Από προγραμματιστικής επίσης άποψης, δε νομίζω ότι στη βιομηχανία υπάρχουν τόσο εξειδικευμένοι software-αδες όσο στα συστήματα πληροφορικής. Είναι ουσιαστικά άλλος κλάδος ο έλεγχος και διαχείριση μηχανημάτων από τα Excel, Word και τα app στα κινητά.Εν κατακλείδι, να μην κρίνεται το βιομηχανικό software όπως αυτό που έχουν τα αυτοκίνητα, συγκρίνοντας με την ευκολία και ευχρηστία που έχει συνηθίσει ένας χρήστης κινητού ή PC.
-
Andy σε όλες τις εφαρμογές υπάρχει το σοφτγουερ που κάνει τη δουλειά, στα αυτοκίνητα είναι αυτό που λένε "εγκέφαλος" τα μαστόρια (που ελέγχει τον κινητήρα, το κιβώτιο κλπ. βάση των αισθητήρων) και το σοφτγουερ που δίνει interface στον χειριστή (αν θα ανάψει το φλας, πόση θερμοκρασία θέλει στον κλιματισμό, τι μουσική κλπ.) και στέλνει set points στο σοφτγουερ του "εγκεφάλου".
Το πρόγραμμα που τρέχει ο "εγκέφαλος" δεν σηκώνει λάθη και όλοι δείχνουν μεγάλη αφοσίωση, ξέρουν τι κάνουν, έχουν συνέχεια δεκαετιών.
Αυτό το δεύτερο, το σοφτγουερ που ελέγχει το interface είναι που υποφέρει εργονομικά, επειδή η κάθε εταιρεία δεν ξοδεύει τους πόρους που απαιτούνται, βρίσκοντας την εύκολη και φθηνότερη λύση της αφής (που στα μάτια των αδαων 30ρηδων είναι κι "ανώτερη").Ούτε το να υπάρχουν 30 κουμπιά για τις τόσες πολλές λειτουργίες διασκορπισμενα σε διαφορετικά σημεία (όπου χωράνε, βασικά) σε κάθε αυτοκίνητο, είναι καλή λύση.
Παλιότερα ήταν 3-4 λειτουργίες παραπάνω απ τα βασικά και έμπαιναν αντίστοιχοι διακόπτες. -
-
Το πρόβλημα με το κακό software, τους παράλογους σχεδιασμούς κλπ, οφείλεται στον τρόπο με τον οποίο έχει οργανωθεί αυτό το σύστημα. Συνήθως αυτού του είδους οι εργασίες, γίνονται με μια ανάθεση σε μια εταιρεία, η οποία έχει ένα σωρό ομάδες στον κόσμο (που τα μέλη της επικοινωνούν online) και καλείται μια ομάδα απ' αυτές να φέρει εις πέρας το έργο.
Οι προγραμματιστές συνήθως δεν έχουν καμία επαφή, ούτε με το αντικείμενο, ούτε με τις υπόλοιπες ομάδες παραγωγής. Κατά κανόνα είναι νεαροί, χωρίς αξιοζήλευτο μισθό, και το κυριότερο είναι ότι περισσότερο τους ενδιαφέρει το deadline, παρά η ποιότητα του αποτελέσματος.
Ως εκ τούτου, βγάζουν ένα πρόχειρο προϊόν, χωρίς να έχουν ξεκάθαρη γνώση πώς ακριβώς θα συνδυαστεί με το υπόλοιπο σύστημα. Επίσης, δίνουν αναφορά στον προϊστάμενο της ομάδας, ο οποίος δίνει αναφορά σε έναν άλλο προϊστάμενο, ο οποίος σχετίζεται με την εταιρεία. Κάπου εκεί γίνεται το σκουριασμένο τηλέφωνο. Και όταν έχεις ένα σωρό προϊσταμένους επικρατεί η ευθυνοφοβία έναντι του αισθήματος ευθύνης. Και όρεξη να έχεις, όταν έχεις μια στρίγγλα Ολλανδέζα προϊσταμένη που σου λέει ότι το θέλει αυτό το πράγμα "χθες", χάνεις την όρεξή σου και κάνεις μια μπούρδα που δουλεύει μεν, έχει ένα σωρό προβλήματα δε.
Κάποιες εταιρείες (δεν ξέρω αν υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες που το έχουν κάνει αυτό) προσλαμβάνουν εντός τους ομάδες προγραμματιστών. Αυτό είναι πιο ακριβό, αλλά πιο αξιόπιστο.Δεν είναι λοιπόν περίεργο που παρατηρούμε άβολα μενού, κακοσχεδιασμένα λογισμικά, παράλογες δυσλειτουργίες, αλλά προτού ασχοληθούμε με αυτά, μας δίνουν μια ωραία πρώτη εντύπωση!
Η ταχύτητα παραγωγής και η μείωση του κόστους έχει ένα τίμημα στην ποιότητα.
-
μπα....
τα σοφτγερ στα ινφοτειμεντ οφειλουν να ειναι ασπαστα και χωρις κρας σε οποιεσδηποτε συνθηκες και για παμπολα χρονια.
πλην γαλλικων που δεν ισχυουν τα παραπανω, γενικα το καταφερνουν.
το προβλημα με τα λογισμικα ειναι καθαρα γαλλικο.
για καποιο μυστηριο λογο καθε επομενη εκδοση καταστρεφει την προηγουμενη.
παθων ειμαι και με το 3008 και παλιοτερα με το 508. και στο νεο κορσα φυσικα.
και ισχυει τοσο για το ice, βλεπε 4 τελευταιες αναβαθμισεις ολες με προβληματα, οσο και για του αυτοκινητου, βλεπε update που δεν ολοκληρωνονται ποτες, στις 2 τελευταιες ας πουμε.
προχειροτητες.
ας πουμε στα βιτ, που εχουν ενα γερμανικο μπος, δεν υπηρξε ενημερωση που να δημιουργησει θεμα. το ιδιο και το παλσαρ και στο άι 30. μονο λυνουν.
αν και βεβαια η γκρινια με τα σοφτγουερ και ειδικα των γαλλικων ειναι οτι στο ui οι επιλογες τους ειναι παραλογες. οχι γιατι το σκεφτονται ασχετοι 30ρηδες, αλλα υποθετω απο επιλογη για να διαφερουν. ακομη και προς το χειροτερο. γενικευμενο συμβαν σε καθε, μα σε καθε, λογισμικο φραντσιοζικο. ολα εχουν λειτουργικους παραλογισμους. -
γενικευμενο συμβαν σε καθε, μα σε καθε, λογισμικο φραντσιοζικο. ολα εχουν λειτουργικους παραλογισμους.
Εδώ δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω τα παράθυρα (τα μπροστά έτσι!)....από άποψη ή απλά βαρεμάρα...απαράδεκτοι είναι σε κάτι τέτοια και για εμένα λόγος να μην αγοράσω από αυτούς. Να δίνεις 25.000 γιούρια και να μην μπορείς να κατεβάσεις το παράθυρο μέχρι κάτω....αχαχα!!
Οθόνες