-
Δεν ξέρω αν έχουμε άλλο νήμα, να γράψετε κάποια στιγμή και τα γραφειοκρατικα για βινιετες και τι άλλο χρειάζεται για κάθε χώρα βαλκανική και Ιταλία κλπ να τα έχουμε μαζεμένα και φρέσκα.
-
Εχουμε νήμα τέτοιο και όντως θέλει επικαιροποίηση, αλλά λίγοι πλέον βγαίνουν έξω...
-
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εχουμε νήμα τέτοιο και όντως θέλει επικαιροποίηση, αλλά λίγοι πλέον βγαίνουν έξω...
Συγνώμη που διακόπτω το νήμα, την τελευταία δεκαετία απέχω από Ευρώπη, αλλά όπως διαμορφωνονται τα πράγματα και τα κόστη, τουλάχιστον οι Θεσσαλοί και βορειοελλαδίτες συμφέρει να κινηθούν βόρεια με αμάξι, παρά νησιωτική Ελλάδα... φίλος με πατρικό στη Μυτιλήνη και Πήλιο, που μένει Πειραιά, του κόστισε 800€ το πήγαινε έλα στο νησί...
Με τόσα χρήματα κάνεις ταξιδαρα προς βορρά, ενώ θυμάμαι διακοπές μου πχ στην Ουγγαρία, εκτός από γαμάτες ήταν και πολύ οικονομικές και μετάνιωσα που πήγα αεροπορικώς τότε και έκανα κι 700χλμ από Βόλο πήγαινε έλα στο αεροδρόμιο...
Ίσως θέλει λίγες μέρες παραπάνω, αλλά θα είναι εμπειρία το Road trip ενώ καύσιμα και διαμονή θα είναι φθηνότερα απ ότι στην καλοκαιρινή Ελλάδα. -
Πλέον και στην Ευρώπη οι τιμές ειδικά σε ξενοδοχεία έχουν ανεβεί κατακόρυφα. Λένε πως αυτό οφείλεται στην αύξηση του αριθμού των τουριστών μετά από 2 χρόνια με τον κορονοιό. Όταν βλέπω τρύπες στο πουθενά να κοστίζουν 100 ευρώ που πριν 2 χρόνια κόστιζαν 50-55 ευρώ βλέπετε πως πάει το πράμα.
-
@piliourits said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εχουμε νήμα τέτοιο και όντως θέλει επικαιροποίηση, αλλά λίγοι πλέον βγαίνουν έξω...
Συγνώμη που διακόπτω το νήμα, την τελευταία δεκαετία απέχω από Ευρώπη, αλλά όπως διαμορφωνονται τα πράγματα και τα κόστη, τουλάχιστον οι Θεσσαλοί και βορειοελλαδίτες συμφέρει να κινηθούν βόρεια με αμάξι, παρά νησιωτική Ελλάδα... φίλος με πατρικό στη Μυτιλήνη και Πήλιο, που μένει Πειραιά, του κόστισε 800€ το πήγαινε έλα στο νησί...
Με τόσα χρήματα κάνεις ταξιδαρα προς βορρά, ενώ θυμάμαι διακοπές μου πχ στην Ουγγαρία, εκτός από γαμάτες ήταν και πολύ οικονομικές και μετάνιωσα που πήγα αεροπορικώς τότε και έκανα κι 700χλμ από Βόλο πήγαινε έλα στο αεροδρόμιο...
Ίσως θέλει λίγες μέρες παραπάνω, αλλά θα είναι εμπειρία το Road trip ενώ καύσιμα και διαμονή θα είναι φθηνότερα απ ότι στην καλοκαιρινή Ελλάδα.Σωστός .Εγώ αυτό έκανα φέτος.Τσεχια,Αυστρία ,Γερμανία.Αλλα πήγα αεροπορικώς και νοίκιασα αυτοκίνητο.Ευτυχως γιατί επικρατεί πανικός στα σύνορα των βαλκανικών χωρών αλλά και στα καράβια για Ιταλία.Ακομα και σήμερα έχει τεράστιες ουρές και περιμένουν κάτι 6ωρα να περάσουν τα σύνορα Σερβίας ή Ουγγαρίας πχ
-
Ευχαριστώ groover και τα άλλα παιδιά.
Να ενημερώσω όσοι βρεθούν στη γείτονα χώρα και επιστρέφουν από Bari, θα περάσουν το λιμανι από την πύλη που γράφει: Varco Della Vittoria Porto di Bari. Τσίμπησα 20 λεπτά καθυστέρηση μέχρι να βρω τη συγκεκριμένη πύλη, διότι το λιμάνι έχει κάμποσες διαφορετικές οι οποίες είναι κλειστές και κάποιες ανοιχτές αλλά όχι με προορισμό την Ελλάδα.
Τα βενζινάδικα είναι αρκετά στην Ιταλία και τις βραδινές ώρες είναι self service. Οι τιμές της βενζίνης και του diesel είναι σχεδόν παρόμοιες. 1.75-1.80 ευρώ.Το κλέψιμο στην αντλία είναι άγνωστο σε σημείο να συγκρίνεις τα 30-40-50 ευρώ diesel που βάζεις εκεί με τα αντίστοιχα εδώ(πόσο θα μετακινηθεί ο δείκτης του ρεζερβουάρ).
Οι κάμερες είναι πάρα πολλές στο δρόμο(εθνική και μη ακόμα και μέσα στις πόλεις) και θέλει πολλή προσοχή. Η άσφαλτος είναι κλάσης ανώτερη από τη δική μας(ακόμα και αυτή της ΠΑΘΕ) ειδικά στις εθνικές οδούς με διόδια, διόδια τα οποία είναι σχετικά ακριβά.
Το ταξίδι σε τέτοιους άγνωστους δρόμους δεν ενδείκνυται τις βραδινές ώρες. Όχι τοσο για τις κάμερες που δεν φαίνονται αλλά για τις απότομες στροφές που έχει η εθνική τους με διόδια ή/και χωρις διόδια. Ο φωτισμός σε δρόμους χωρίς διόδια είναι ελλιπής και οι κίνδυνοι πολλοί( βλέπε αλεπού που έγραψα πιο πριν )
Επειδή πήγα με καμπίνα και γύρισα σε κατάστρωμα, το κατάστρωμα ενδείκνυται μόνο αν δεν έχεις μαζί σου μικρά παιδιά και είναι καλοκαίρι. Χειμώνα ή/με μικρά παιδιά μόνο καμπίνα.
Πηγαίνεις και έρχεσαι με ταυτότητα και το αυτοκίνητο χρειάζεται να έχει την πράσινη κάρτα. Το κυριότερο σε αυτά τα ταξίδια ειναι το αυτοκίνητο. Να μην εμπλακείς σε ατύχημα και να μη μείνεις από μηχανική βλάβη. Το ατύχημα θα σε καθυστερήσει αρκετά μέχρι το σημείο να σου χαλάσει εντελώς τις διακοπές σου(χτύπα ξύλο αν είναι μικροζημιές). Η μηχανική βλάβη θα σε ταλαιπωρήσει οικονομικά κυρίως, υπάρχουν άπειρα service μαστόρια αντιπροσωπείας ή μη.
Μπορεί τα μεταφορικά-καράβια-καύσιμα ακόμα και τα ξενοδοχεία να είναι σε σχετικά λογικές τιμές, το φαγητό είναι ακριβό. Όχι αυτο του σούπερ μαρκετ αλλά του εστιατορίου ακόμα και των fast food. Ένα πιάτο μακαρονάδα σε εστιατόριο 15 ευρώ, μια απλή παραγγελία στα burger king για 4 ενήλικες 50-55 ευρώ. Ξεχάστε τα δικά μας γυρόνια των 3 ευρώ. Σημαντικό: τα περισσότερα αγαθά στο σούπερ είναι πιο φθηνά από τα αντίστοιχα δικά μας. Π.χ γάλα 1 ευρώ(1 λιτρο), σαλάτες έτοιμες 1 ευρώ κλπ. Και αυτό για μένα ειναι τουλάχιστον τραγικό.
Άρα συνοψίζοντας έχουμε τροφή σουπερ μαρκετ-καυσιμα-ξενοδοχεία φθηνά προς λογικά, διόδια-εστιατόρια ακριβά.
Vitara έχω αλλά γραφω στο scross νήμα επειδή μηχανικά είναι παρόμοια.
Την αγαπή σας μάγκες.
ΥΓ: οι Ιταλοί είναι φιλικοί(δεν το περίμενα). Θα σου δώσουν τσιγάρο αν δεν έχεις, θα φύγουν από το πόστο τους για να σου δείξουν μια διαδρομή, στις αγορές στα καταστήματα είναι πάντα με το χαμόγελο.
-
Μια μικρή παράκαμψη-deviation:
Είχα μια συζήτηση με κάτι σκύλους-φίλους μου(χιλιομετροφάγους), αν είναι καλύτερα από όλες τις σκοπιές να φύγεις στο εξωτερικό με δικό σου αμάξι ή να πετάξεις με αεροπλάνο και να νοικιάσεις εκεί αμάξι, να τονίσω πως είμαι διαφωνώ κάθετα με τη δεύτερη επιλογή.
Όταν είσαι σε ξένο άλογο, σε κατεβάζουν όποτε θέλουν. Αν πάθει μια ζημιά το αμφιβόλου κατάστασης ξένο όχημα θα σε "σταυρώσουν¨οι "φιλοι" ξένοι. Από εσένα και άλλους ομοιδεάτες θα προσπαθήσουν να βγάλουν ότι σπασμένα έχουν. Και το οικονομικό μανίκι που θα σου κοστίσει σίιιγουρα θα είναι δυσβάσταχτο.Την αγάπη σας αλάνια.
-
Εχω να βγω έξω 13 χρόνια, γενικά και 15-16 με αμάξι μέσω Ιταλίας.
Τότε και λεφτά υπήρχαν, αλλά και τα πλοία της Ιταλίας είχαν λογικές τιμές. Τώρα είναι 20-30 % παραπάνω και πλέον η βαλκανική οδός είναι όλη αυτοκινητόδρομος και τα καύσιμα φτηνότερα, οπότε αν πήγαινα θα πήγαινα από εκεί.
Δεν ξέρω βέβαια αν θα αντέχω πλέον να οδηγώ όπως παλιά που έκανα 800 χλμ σε ένα απόγευμα, αλλά η διαφορά κόστους μέσω των Βαλκανίων είναι τεράστια.
Οσοι τυχεροί έχουν πάει πρόσφατα, ας μας ενημερώσουν.
Επίσης και το αεροπλάνο είναι πλέον πολύ ακριβό, αφού με τις χαμηλού κόστους μόνο για μοναχικούς πιτσιρικάδες είναι. Αν θέλεις λογικές ώρες και αποσκευές και συνεχόμενες θέσεις πρέπει να πληρώσεις πολλά. Επίσης η ενοικίαση αυτοκινήτου έχει γίνει πολύ ακριβή.
Είχα νοικιάσει Ε κλας με 18 χλμ στο κοντέρ και 2 ημέρες στην άδεια κυκλοφορίας και μάλιστα σαν δωρεάν αναβάθμιση. Νοίκιαζα στην Γιούροπκαρ συνήθως.
Τρένο για Ευρώπη, με κλινάμαξες δεν έχουμε ακόμα, γιατί η πρώην Γιουγκοσλαβία ακόμα φτιάχνει τις πληγές των βομβαρδισμών των δυτικών.
Αν σκεφτούμε ότι Θεσσαλονίκη-Βουδαπέστη είναι μόλις 1000 χλμ, ένα νυκτερινό τρένο, με μωτ 100 χλμ θα ήταν ιδανικό, αρκεί να μην είχαμε τα θέματα των διαβατηρίων.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το πιο πιθανό είναι ότι ξεκάπνισε ο κινητήρας λόγω συνεχούς λειτουργίας σε υψηλές ΣΑΛ, και όχι ότι έκανε διαφορά το καύσιμο.
Αυτό ακριβώς! Ξεκαπνισε και ξεμπουκωσε το αυτοκίνητο.
Έχω τον κουμπάρο μου, Έλληνα που ζει στην Ιταλία, ο οποίος τα τελευταία 30 χρόνια έρχεται συχνά με τα diesel αυτοκίνητα του από Ιταλία και δεν βρίσκει καμία διαφορά στην ποιότητα του καυσίμου.
-
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μια μικρή παράκαμψη-deviation:
Είχα μια συζήτηση με κάτι σκύλους-φίλους μου(χιλιομετροφάγους), αν είναι καλύτερα από όλες τις σκοπιές να φύγεις στο εξωτερικό με δικό σου αμάξι ή να πετάξεις με αεροπλάνο και να νοικιάσεις εκεί αμάξι, να τονίσω πως είμαι διαφωνώ κάθετα με τη δεύτερη επιλογή.
Όταν είσαι σε ξένο άλογο, σε κατεβάζουν όποτε θέλουν. Αν πάθει μια ζημιά το αμφιβόλου κατάστασης ξένο όχημα θα σε "σταυρώσουν¨οι "φιλοι" ξένοι. Από εσένα και άλλους ομοιδεάτες θα προσπαθήσουν να βγάλουν ότι σπασμένα έχουν. Και το οικονομικό μανίκι που θα σου κοστίσει σίιιγουρα θα είναι δυσβάσταχτο.Την αγάπη σας αλάνια.
Πολύ ωραία η προηγούμενη περιγραφή του ταξιδιού σου στην Ιταλία, αλλά κι εγώ θα διαφωνήσω κάθετα με σένα στο θέμα της χρήσης δικού σου αυτοκινήτου ή ενοικίασης.
Κατά την άποψη μου για ταξίδια περίπου 7-10 ημερών δεν συμφέρει το δικό σου αμάξι με καράβι ή από τα Βαλκάνια, εφόσον δεν είσαι κοντά στα σύνορα και εφόσον κλείσεις νωρίς αεροπορικά εισιτήρια.
Έστω ότι ξεκινας από Αθήνα (ο μισός πληθυσμός της χώρας) και θες να πας π.χ. Ιταλία. Θα χάσεις δύο μέρες από το ταξίδι σου στο πηγαινέλα και θα πληρώσεις καύσιμα και διόδια ως τον προορισμό σου, καράβι με καμπίνα (μεγαλώσαμε), φαί, καφέδες κτλ για τις δύο αυτές μέρες. Ενώ με το αεροπλάνο σου σε 3-4 ώρες θα είσαι στο αεροδρόμιο της πόλης που θες και με λιγότερα λεφτά από αυτά που θα ξοδευες οδικώς, θα νοικιάσεις και αυτοκίνητο. Το οποίο θα είναι πλήρως ασφαλισμένο. Αν τρακάρεις, θα πάρεις άμεσα άλλο. Αν στο κλέψουν, το ίδιο. Αν χαλάσει, το ίδιο. Αυτά με το "ξένο" άλογο που γράφεις, δεν τα καταλαβαίνω. Και μιλάω εκ πείρας, γιατί έχω κάνει περί τα 20Κ χιλιόμετρα με νοικιασμένα ανά την Ευρώπη.Στην παραπάνω εκτίμηση δεν συνυπολογίζονται δύο πράγματα. Από τη μια η κ@υλα του σωστού road trip, που ξεκινάει πάντα με το αμάξι σου και από την άλλη η φθορά του αυτοκινήτου σου μετά από κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα. Δεν είναι τυχαίο ότι η συνήθης χιλιομετρική αποζημίωση από τις εταιρίες για χρήση του δικού σου αυτοκινήτου είναι κοντά στα 25 λεπτά το χιλιόμετρο και όχι τα 10 λεπτά του diesel η τα 15 της βενζίνης που θα κάψεις.
-
-
Πάντως ακόμα και τώρα που μιλάμε δια της βαλκανικής οδού έχει κάτι απάνθρωπες 6ωρες αναμονής στα σύνορα και τεράστια μποτιλιάρισμα τα στη Σερβια.Απο την Ιταλία τα καράβια είναι μέσα στη βρώμα και ενδέχεται να σου έρθει μηνύματα που σε στέλνει με άλλο καράβι και με 5 ώρες καθυστέρηση!Ακόμα και αλλαγή λιμανιού έχει παίξει!Δηλαδή σου στέλνουν μήνυμα δε φεύγεις από Πάτρα αλλά από Ηγουμενίτσα.Επισης σε όλα αυτά τα ιταλικά χρεπια με τα ιταλικά πληρωματα δε θα έμπαινα με τίποτα...Ειδικά με τόσο κόσμο.
-
Έχει καράβια με Ιταλό ιδιοκτήτη και Ελληνικά καράβια τα οποία είναι καθαρά. ΟΚ, γίνεται χαμός από κόσμο αλλά προσωπικά βρήκα τα Ελληνικά καράβια superfast αρκετά καθαρά.
Όσον αφορά το diesel, ναι είναι διαφορετικό απο το δικο μας. Αν δείτε εδώ,
https://oilproducts.eni.com/en_GB/products/fuels/automotive/diesel/eni-diesel
έχει 15% βιοντήζελ από φυτά HVO, το οποίο έχει αριθμό κετανίων 75. Αν ανοίξετε το pdf στο τέλος, θα δείτε ότι έχει μίνιμουμ αριθμό κετανίων 55 , τη στιγμή που η EU νομοθεσία αναφέρει ο δείκτης να είναι > 51. Αξιοσημείωτο είναι πως αναφέρει σε pdf τη φουλ σύνθεση του πετρελαίου, πράγμα που οι δικές μας εταιρείες αποφεύγουν.
-
Φίλος ήρθε μέσα στον Ιούλιο από Γερμανία σε 23 ώρες είχε μπει Ελλάδα! Αλλά με 3 5λεπτες στάσεις μόνο και δεν πέρασε από μεγάλα τελωνεία στις περισσότερες χώρες αλλά από άλλα μικρά ( δεν ρώτησα λεπτομέρειες) για να αποφύγει τις ουρές ( ανέφερε καθυστερήσεις 5-6 ωρες ανά χώρα αν πας από τα κύρια). Κατά συνέπεια πρέπει να ληφθούν αυτές οι καθυστερήσεις υπόψη σε ένα ταξίδι που θα περάσεις από πολλές χώρες ο συνολικός χρόνος μεγαλώνει και απαιτεί τεράστια υπομονή και επιπλέον χρόνο (6 ώρες ακινησία για να περάσεις τα σύνορα μιας χώρας πρακτικά χαλάει όλη την εκδρομή).
-
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Έχει καράβια με Ιταλό ιδιοκτήτη και Ελληνικά καράβια τα οποία είναι καθαρά. ΟΚ, γίνεται χαμός από κόσμο αλλά προσωπικά βρήκα τα Ελληνικά καράβια superfast αρκετά καθαρά.
Όσον αφορά το diesel, ναι είναι διαφορετικό απο το δικο μας. Αν δείτε εδώ,
https://oilproducts.eni.com/en_GB/products/fuels/automotive/diesel/eni-diesel
έχει 15% βιοντήζελ από φυτά HVO, το οποίο έχει αριθμό κετανίων 75. Αν ανοίξετε το pdf στο τέλος, θα δείτε ότι έχει μίνιμουμ αριθμό κετανίων 55 , τη στιγμή που η EU νομοθεσία αναφέρει ο δείκτης να είναι > 51. Αξιοσημείωτο είναι πως αναφέρει σε pdf τη φουλ σύνθεση του πετρελαίου, πράγμα που οι δικές μας εταιρείες αποφεύγουν.
Πολύ ενδιαφέρον.
-
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φίλος ήρθε μέσα στον Ιούλιο από Γερμανία σε 23 ώρες είχε μπει Ελλάδα! Αλλά με 3 5λεπτες στάσεις μόνο και δεν πέρασε από μεγάλα τελωνεία στις περισσότερες χώρες αλλά από άλλα μικρά ( δεν ρώτησα λεπτομέρειες) για να αποφύγει τις ουρές ( ανέφερε καθυστερήσεις 5-6 ωρες ανά χώρα αν πας από τα κύρια). Κατά συνέπεια πρέπει να ληφθούν αυτές οι καθυστερήσεις υπόψη σε ένα ταξίδι που θα περάσεις από πολλές χώρες ο συνολικός χρόνος μεγαλώνει και απαιτεί τεράστια υπομονή και επιπλέον χρόνο (6 ώρες ακινησία για να περάσεις τα σύνορα μιας χώρας πρακτικά χαλάει όλη την εκδρομή).
Επίσης μπορεί να πετύχεις μεγάλη καθυστέρηση στα τούνελ.Ειδικα φέτος αυτό το Karawanken είχε κάτι ουρές 6 με 7 χιλιόμετρα...
-
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Έχει καράβια με Ιταλό ιδιοκτήτη και Ελληνικά καράβια τα οποία είναι καθαρά. ΟΚ, γίνεται χαμός από κόσμο αλλά προσωπικά βρήκα τα Ελληνικά καράβια superfast αρκετά καθαρά.
Όσον αφορά το diesel, ναι είναι διαφορετικό απο το δικο μας. Αν δείτε εδώ,
https://oilproducts.eni.com/en_GB/products/fuels/automotive/diesel/eni-diesel
έχει 15% βιοντήζελ από φυτά HVO, το οποίο έχει αριθμό κετανίων 75. Αν ανοίξετε το pdf στο τέλος, θα δείτε ότι έχει μίνιμουμ αριθμό κετανίων 55 , τη στιγμή που η EU νομοθεσία αναφέρει ο δείκτης να είναι > 51. Αξιοσημείωτο είναι πως αναφέρει σε pdf τη φουλ σύνθεση του πετρελαίου, πράγμα που οι δικές μας εταιρείες αποφεύγουν.
Εσύ ποιο έβαζες όμως, το Gasolio Autotrazione ή το Eni Diesel +; Γιατί το πρώτο δεν είναι κάτι διαφορετικό από το τυπικό diesel.
Το HVO για την EE δεν θεωρείται biodiesel αλλά renewable diesel. Παίζουν ίσως με τις λέξεις αλλά έχει σημασία για τις εταιρίες.
-
Φίλε super-t, το diesel +.
Μου κάνει εντύπωση πως καμία Ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών δεν αναφέρει στο ίντερνετ ότι το πετρέλαιο που εμπορεύεται έχει ελάχιστο αριθμό κετανίων 55. Αναφέρουν στο αόριστο πως το diesel κίνησης έχει "αυξημένο αριθμό κετανίων". Ούτε αναφέρουν τη φουλ χημική σύσταση(μπορεί η elin νομίζω να αναφέρει κάτι ψιλά). Αυτό εγώ προσωπικά το λαμβάνω εκ του πονηρού.Νομίζω τα Ελληνικά διυλιστήρια προσθέτουν FAME βιοντήζελ, το οποίο προέρχεται από τα χρησιμοποιημένα λάδια στα γυράδικα, συνεργεία αυτοκινήτων κλπ. Αυτό το HVO έχει 0% FAME συστατικά, και είναι φυτικό.
Κουβέντα να γίνεται, ψιλά γράμματα μάγκες.
-
@kostis20 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φίλος ήρθε μέσα στον Ιούλιο από Γερμανία σε 23 ώρες είχε μπει Ελλάδα! Αλλά με 3 5λεπτες στάσεις μόνο και δεν πέρασε από μεγάλα τελωνεία στις περισσότερες χώρες αλλά από άλλα μικρά ( δεν ρώτησα λεπτομέρειες) για να αποφύγει τις ουρές ( ανέφερε καθυστερήσεις 5-6 ωρες ανά χώρα αν πας από τα κύρια). Κατά συνέπεια πρέπει να ληφθούν αυτές οι καθυστερήσεις υπόψη σε ένα ταξίδι που θα περάσεις από πολλές χώρες ο συνολικός χρόνος μεγαλώνει και απαιτεί τεράστια υπομονή και επιπλέον χρόνο (6 ώρες ακινησία για να περάσεις τα σύνορα μιας χώρας πρακτικά χαλάει όλη την εκδρομή).
Επίσης μπορεί να πετύχεις μεγάλη καθυστέρηση στα τούνελ.Ειδικα φέτος αυτό το Karawanken είχε κάτι ουρές 6 με 7 χιλιόμετρα...
Που να δεις όταν κατέβαινα το 18…η ουρά για να μπεις Αυστρία ήταν μέχρι το Jesenice…μιλάμε για κοντά 20 χλμ…
-
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φίλε super-t, το diesel +.
Μου κάνει εντύπωση πως καμία Ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών δεν αναφέρει στο ίντερνετ ότι το πετρέλαιο που εμπορεύεται έχει ελάχιστο αριθμό κετανίων 55. Αναφέρουν στο αόριστο πως το diesel κίνησης έχει "αυξημένο αριθμό κετανίων". Ούτε αναφέρουν τη φουλ χημική σύσταση(μπορεί η elin νομίζω να αναφέρει κάτι ψιλά). Αυτό εγώ προσωπικά το λαμβάνω εκ του πονηρού.Νομίζω τα Ελληνικά διυλιστήρια προσθέτουν FAME βιοντήζελ, το οποίο προέρχεται από τα χρησιμοποιημένα λάδια στα γυράδικα, συνεργεία αυτοκινήτων κλπ. Αυτό το HVO έχει 0% FAME συστατικά, και είναι φυτικό.
Κουβέντα να γίνεται, ψιλά γράμματα μάγκες.
Χημική σύσταση ούτε η ENI αναφέρει πάντως.
Όλα τα διυλιστήρια στην Ευρώπη βάζουν FAME στο απλό diesel τους. Που φτιάχνεται από κανονικά λάδια, δεν φτάνει μόνο το χρησιμοποιημένο λάδι.
Τώρα αν στα ακριβά καύσιμα κάνουν συνδιασμό ή όχι, είναι άλλο θέμα.
SUZUKI SX4 SCROSS