Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 17
    • 18
    • 8 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    352
    12098
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Youtube Video

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Ωρε τρελααααα 😨 😲 😨 😲

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • storm
          storm @iceman7 last edited by

          @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

          Συμπέρασμα.
          Μετά από μια ακόμα ημέρα ψαξίματος, το καταλληλότερο για καθημερινο οικογενειακό είναι το VW το οποιο έχει την τους καλυτερους χώρους από όλα και έχει ιδανικές διαστάσεις.
          Τα 4 μέτρα έχουν διαφορα εναντι στην καφρίλα από τα 4,20

          Ποιο VW αν επιτρέπεται;

          Εννοείται ότι τα 4 μέτρα έχουν διαφορά σε σύγκριση με τα 4.20,
          Εγώ έχω μεγάλο ιστορικό στις επιλογές αυτοκινήτων με κριτήριο το μήκος του αμαξώματος.

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman7 @storm last edited by

            @storm said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

            @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

            Συμπέρασμα.
            Μετά από μια ακόμα ημέρα ψαξίματος, το καταλληλότερο για καθημερινο οικογενειακό είναι το VW το οποιο έχει την τους καλυτερους χώρους από όλα και έχει ιδανικές διαστάσεις.
            Τα 4 μέτρα έχουν διαφορα εναντι στην καφρίλα από τα 4,20

            Ποιο VW αν επιτρέπεται;

            Εννοείται ότι τα 4 μέτρα έχουν διαφορά σε σύγκριση με τα 4.20,
            Εγώ έχω μεγάλο ιστορικό στις επιλογές αυτοκινήτων με κριτήριο το μήκος του αμαξώματος.

            Για το t-cross λέμε.
            Ιδανικό καθημερινό οικογενειακό

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman7 @lap last edited by

              @lap said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

              Youtube Video

              Στημένο το σκηνικό lap.
              Δεν τα χτυπάς έτσι τα παπούτσια μπαίνοντας. Πρέπει να γυρνάς το πέλμα ώστε να χτυπιουνται καλά οι πάτοι, να τρίβονται και αναμεταξύ τους να σιγουρεύεις ότι δεν θα μείνει κάτι από κάτω.
              Και εννοείται πάντα λαστιχένια πατάκια με υπερυψωμένο γείσο (όχι αναγκαστικά σκαφάκια) για να μην διαχέονται τυχόν σκουπιδακια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                Εφόσον μπαίνεις σε διαδικασία αναμονής σκέφτεσαι ξανά και το γιαρις (τι 4-5 μηνες που άνετα γίνονται οι διπλοί με τους βαγγεληδες - ξέρω και από τη bmw τι παίζει, τι 18 που μπορεί να μειωθούν).

                Καιρό στα λέω, αλλά δεν με πίστευες! Τώρα θα παραλάμβανες....αχαχα!!

                @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                Καλά δεν υπάρχουν πόδια σε ταμπλω και μαλακιες. Ούτε καν πόδια στο κάθισμα.
                Βάζω πετσέτες και καλύμματα όταν μπαίνουν μέσα (και στο μικρό).
                Ο χαμός γίνεται για δαχτυλίδια και βραχιόλια που γρατσουνανε πλαστικά.

                Όταν τα υλικά αγαθά - τα οποία φτιάχτηκαν για να μας υπηρετούν - καταλήγουν να τα υπηρετούμε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                I G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • G
                  george1977 last edited by

                  Αφου Toyota θα πάρεις τελικά, τι συζητάς 😉

                  Για ιδιοκτησία και για το λόγο που το θες ειναι οτι καλύτερο θα βρεις.

                  Πάρε style να γουστάρεις;

                  Έαν πας όμως σε leasing για την χρήση που το θες θα είσαι εγκληματίας εαν δεν πας σε ηλεκτρικό, όσο γέρος και να αισθάνεσαι.

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    • με προΥποθέσεις να υπάρχει χώρος φόρτισης και 2ο αμάξι για κάποιο μακρινό ταξίδι, είναι δελεαστικό ένα ηλεκτρικό με καλή μπαταρία και με τα κίνητρα που έχει
                    • για λίζινγκ, εφόσον δεν σε νοιαζουν έξοδα και τυχον βλαβες, το "γερμανικό" είναι καλή περίπτωση με τα ωραία του σαλόνια και κύλιση, μένει μόνο το κόστος καυσίμου
                    • για ιδιοκτησία το ποιο "συμφέρον" είναι το ΤΟΥΟΤΑ, με τα καλά και τα άσχημά του

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      iceman7 @fanis75 last edited by iceman7

                      @fanis75 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                      @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                      Εφόσον μπαίνεις σε διαδικασία αναμονής σκέφτεσαι ξανά και το γιαρις (τι 4-5 μηνες που άνετα γίνονται οι διπλοί με τους βαγγεληδες - ξέρω και από τη bmw τι παίζει, τι 18 που μπορεί να μειωθούν).

                      Καιρό στα λέω, αλλά δεν με πίστευες! Τώρα θα παραλάμβανες....αχαχα!!

                      Δεν είχα ανάγκη για αμάξι ούτε βασικά ακόμα έχουμε, απλά παλιώνει το γιαρις, κοντεύει τα 80000 χλμ (high score οικογενειακό), βγήκε από την εγγύηση και το ψάχνουμε. Η χειρότερη εποχή αλλά τώρα ακόμα Πουλιέται μαλλον σε καλά λεφτά το γιαρις.

                      Νομίζω καταλήγουν όλοι στο VW.
                      Το δίλημμα είναι αγορά με παραγγελία για να μπουν έξτρα εργοστασιακός συναγερμός, μπρος πίσω αισθητήρες και blind spot ή απλά μια style leasing ?
                      Σε κάθε περίπτωση το αμάξι είναι υπερπλήρες και χωρίς ανόητες επιλογές του ηλιθίου που φτιάχνει τα πακέτα στην ΤΗ (πρέπει μα τον αναζητήσω τον άνθρωπο αυτό να του στείλω μια μουτζα συστημένη)

                      Και αν αγορά απο ποιον έμπορο; Πρότεινα στη γυναίκα το Φιλοσιδη στην παλιά της γειτονιά.
                      Απόψεις ;

                      Δεν ξέρω τι θα πρέπει να κάνει η Τογιότα για να μην μας χάσει από πελάτες. Εκτός αν κάποια στιγμή μελλοντικά όταν ομαλοποιηθεί η παραγωγή χτυπήσω και εγώ για εμένα ένα Yaris cross facelift.

                      Για το ηλεκτρικό δεν ψηνομαι γιατί:

                      • δεν έχω όρεξη να μπλεκω για τοποθέτηση φορτιστή στην υπόγεια θέση πάρκινγκ
                        Μια και καλη στο επόμενο σπίτι όταν το πουλήσουμε αυτό επειδή θα μεγαλωσουν τα παιδιά και δεν θα το έχουμε ανάγκη.
                      • δεν θα το έχω εγώ το αμάξι αλλά η γυναίκα που της είναι άχρηστο και άβολο
                      • τα λεφτά της επιδότησης πιθανώς να είναι φίδια μιας και το ποσο είναι σετ
                      • τα διαθεσιμα αμάξια είναι πολύ ακριβά και μεγάλα για τις αναγκες μας
                      • με το αμάξι αυτό θα κάνουμε διακοπές τον Αύγουστο όπως κάνουμε τώρα με το γιαρις, οποτε δεν πρέπει να σκοτιζόμαστε με φορτίσεις

                      Ντεσου VW.
                      Κιβώτιο που με έχετε φοβίσει αλλά στα 70-80 χιλιάδες
                      Χλμ τα αμάξια μας έχουν συνηθως αλλάξει. Θα αντέξει ;
                      Αλλά γνωστά προβλήματα ;
                      Άντε ξανά να κανεις κονε με συνεργεία
                      Αποκλειστικα βενζίνη οποτε μικρότερη οικονομία.
                      Πρακτικά σε κίνηση εκτός κέντρου που το γιαρις πιάνει βάσει του λάθους τρόπου της γυναίκας 5,8 θα δω 7-8 ;
                      Εχει εικόνα κανεις ;
                      Για ταξίδι δεν με απασχολεί τόσο. Σαν το c segment δεν θα καίει και το ταξίδι θα είναι σαφως πιο άνετο από το πατιναρισμα του υβριδικού.

                      Το άλλο θέμα που θίγεις Φανη είναι προσωπικό κόλλημα. Δεν έχει να κάνει με τη λαμαρίνα αλλά με το σεβασμό του ίδιου και των άλλων στον ευατο μου, στον κόπο μου, στον ιδρώτα μου και το πως θέλω να είναι τα πράγματα μου.
                      Ισχύει για όλα τα πράγματα μου.
                      Το αμάξι είναι ίσως και πιο χύμα γιατί αναγκαστικά ει αι πεταμένο στο δρόμο.

                      fanis75 G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                        Νομίζω καταλήγουν όλοι στο VW.
                        Το δίλημμα είναι αγορά με παραγγελία για να μπουν έξτρα εργοστασιακός συναγερμός, μπρος πίσω αισθητήρες και blind spot ή απλά μια style leasing ?
                        Και αν αγορά απο ποιον έμπορο; Πρότεινα στη γυναίκα το Φιλοσιδη στην παλιά της γειτονιά.

                        Πάρτο leasing και δεν σε απασχολεί τίποτα από τα παραπάνω ή από τα ντεσσού που αναφέρεις. Ως αγορά είναι κάκιστη επιλογή, γιατί σε 4-5 χρόνια δεν θα πουλιέται εύκολα ή σε καλά χρήματα, αφού δεν έχει κάν κάτι υβριδικό και το DSG θα είναι στα τελευταία του και εκτός εγγύησης. Και εγώ το κοίταζα, αλλά μόνο leasing, αγορά δεν θα έκανα σήμερα σε κάτι μη υβριδικό (έστω και στο όνομα).

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          george1977 @iceman7 last edited by george1977

                          @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                          @fanis75 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                          @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                          Εφόσον μπαίνεις σε διαδικασία αναμονής σκέφτεσαι ξανά και το γιαρις (τι 4-5 μηνες που άνετα γίνονται οι διπλοί με τους βαγγεληδες - ξέρω και από τη bmw τι παίζει, τι 18 που μπορεί να μειωθούν).

                          Καιρό στα λέω, αλλά δεν με πίστευες! Τώρα θα παραλάμβανες....αχαχα!!

                          Δεν είχα ανάγκη για αμάξι ούτε βασικά ακόμα έχουμε, απλά παλιώνει το γιαρις, κοντεύει τα 80000 χλμ (high score οικογενειακό), βγήκε από την εγγύηση και το ψάχνουμε. Η χειρότερη εποχή αλλά τώρα ακόμα Πουλιέται μαλλον σε καλά λεφτά το γιαρις.

                          Νομίζω καταλήγουν όλοι στο VW.
                          Το δίλημμα είναι αγορά με παραγγελία για να μπουν έξτρα εργοστασιακός συναγερμός, μπρος πίσω αισθητήρες και blind spot ή απλά μια style leasing ?
                          Σε κάθε περίπτωση το αμάξι είναι υπερπλήρες και χωρίς ανόητες επιλογές του ηλιθίου που φτιάχνει τα πακέτα στην ΤΗ (πρέπει μα τον αναζητήσω τον άνθρωπο αυτό να του στείλω μια μουτζα συστημένη)

                          Και αν αγορά απο ποιον έμπορο; Πρότεινα στη γυναίκα το Φιλοσιδη στην παλιά της γειτονιά.
                          Απόψεις ;

                          Δεν ξέρω τι θα πρέπει να κάνει η Τογιότα για να μην μας χάσει από πελάτες. Εκτός αν κάποια στιγμή μελλοντικά όταν ομαλοποιηθεί η παραγωγή χτυπήσω και εγώ για εμένα ένα Yaris cross facelift.

                          Για το ηλεκτρικό δεν ψηνομαι γιατί:

                          • δεν έχω όρεξη να μπλεκω για τοποθέτηση φορτιστή στην υπόγεια θέση πάρκινγκ
                            Μια και καλη στο επόμενο σπίτι όταν το πουλήσουμε αυτό επειδή θα μεγαλωσουν τα παιδιά και δεν θα το έχουμε ανάγκη.
                          • δεν θα το έχω εγώ το αμάξι αλλά η γυναίκα που της είναι άχρηστο και άβολο
                          • τα λεφτά της επιδότησης πιθανώς να είναι φίδια μιας και το ποσο είναι σετ
                          • τα διαθεσιμα αμάξια είναι πολύ ακριβά και μεγάλα για τις αναγκες μας
                          • με το αμάξι αυτό θα κάνουμε διακοπές τον Αύγουστο όπως κάνουμε τώρα με το γιαρις, οποτε δεν πρέπει να σκοτιζόμαστε με φορτίσεις

                          Ντεσου VW.
                          Κιβώτιο που με έχετε φοβίσει αλλά στα 70-80 χιλιάδες
                          Χλμ τα αμάξια μας έχουν συνηθως αλλάξει. Θα αντέξει ;
                          Αλλά γνωστά προβλήματα ;
                          Άντε ξανά να κανεις κονε με συνεργεία
                          Αποκλειστικα βενζίνη οποτε μικρότερη οικονομία.
                          Πρακτικά σε κίνηση εκτός κέντρου που το γιαρις πιάνει βάσει του λάθους τρόπου της γυναίκας 5,8 θα δω 7-8 ;
                          Εχει εικόνα κανεις ;
                          Για ταξίδι δεν με απασχολεί τόσο. Σαν το c segment δεν θα καίει και το ταξίδι θα είναι σαφως πιο άνετο από το πατιναρισμα του υβριδικού.

                          Το άλλο θέμα που θίγεις Φανη είναι προσωπικό κόλλημα. Δεν έχει να κάνει με τη λαμαρίνα αλλά με το σεβασμό του ίδιου και των άλλων στον ευατο μου, στον κόπο μου, στον ιδρώτα μου και το πως θέλω να είναι τα πράγματα μου.
                          Ισχύει για όλα τα πράγματα μου.
                          Το αμάξι είναι ίσως και πιο χύμα γιατί αναγκαστικά ει αι πεταμένο στο δρόμο.

                          Βάζεις πολλές φυλακές στον ευατό σου. Βασικά δεν έχεις λόγο να πουλήσεις το yaris εκτός και εαν θέλεις να ανανεωθείς. Το yaris πουλιέται και θα πουλιέται ευκολότερα από ένα βενζινοκίνητο t-cross

                          Έαν θες αλλαγή τότε το vw μόνο leasing ή κάποιο φθηνό σαν το c3

                          Για το ηλεκτρικό
                          δεν έχω όρεξη να μπλεκω για τοποθέτηση φορτιστή στην υπόγεια θέση πάρκινγκ

                          Μια και καλη στο επόμενο σπίτι όταν το πουλήσουμε αυτό επειδή θα μεγαλωσουν τα παιδιά και δεν θα το έχουμε ανάγκη.

                          (εαν δεν κάνεις πάνω από 100km Καθημερινά και έχεις δικό σου parking δεν χρειάζεται φορτιστής. Μια απλή πρίζα με 16Α ασφάλεια σε έχει χαλαρα

                          • δεν θα το έχω εγώ το αμάξι αλλά η γυναίκα που της είναι άχρηστο και άβολο

                          (κρίνοντας από το 5,8 στο yaris η γυναίκα θέλει γκάζια)

                          • τα λεφτά της επιδότησης πιθανώς να είναι φίδια μιας και το ποσο είναι σετ

                          (δεν υπάρχει άνθρωπος να έχει εμπιστοσύνη στο ελληνικό κράτος πόσο μάλλον μετά από δυο χρόνια απίστευτής σπατάλης, ΟΜΩΣ επειδή είναι παπατζήδες και με και ανευ επιδότησης είναι προτιμότερο να παίρνουμε αυτά που δίνουν , γιατί μετά θα δώσουμε χωρίς να έχουμε πάρει)

                          • τα διαθεσιμα αμάξια είναι πολύ ακριβά και μεγάλα για τις αναγκες μας

                          (η επιδότηση εξαλείφει το επιπλέον κόστος, το μέγεθος τώρα 4,2 είναι ιδανικό για μεικτή χρήση)

                          • με το αμάξι αυτό θα κάνουμε διακοπές τον Αύγουστο όπως κάνουμε τώρα με το γιαρις, οποτε δεν πρέπει να σκοτιζόμαστε με φορτίσεις

                          (τόσο εύκολο όσο να χειριστείς ένα application στο κινητό σου)

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zaxosm @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                            @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                            Νομίζω καταλήγουν όλοι στο VW.
                            Το δίλημμα είναι αγορά με παραγγελία για να μπουν έξτρα εργοστασιακός συναγερμός, μπρος πίσω αισθητήρες και blind spot ή απλά μια style leasing ?
                            Και αν αγορά απο ποιον έμπορο; Πρότεινα στη γυναίκα το Φιλοσιδη στην παλιά της γειτονιά.

                            Πάρτο leasing και δεν σε απασχολεί τίποτα από τα παραπάνω ή από τα ντεσσού που αναφέρεις. Ως αγορά είναι κάκιστη επιλογή, γιατί σε 4-5 χρόνια δεν θα πουλιέται εύκολα ή σε καλά χρήματα, αφού δεν έχει κάν κάτι υβριδικό και το DSG θα είναι στα τελευταία του και εκτός εγγύησης. Και εγώ το κοίταζα, αλλά μόνο leasing, αγορά δεν θα έκανα σήμερα σε κάτι μη υβριδικό (έστω και στο όνομα).

                            Δυστυχώς οι επιλογές σε υβριδικά ή ήπια υβριδικά είναι πολύ περιορισμένες. Επίσης μη ξεχνάμε οτι ένα αυτοκίνητο, δεν είναι μόνο οικονομία. Είναι και πολλά άλλα περισσότερα. αισθητική, ομορφία, πρακτικότητα, πάτημα, οδήγηση κλπ κλπ.

                            Αυτό που θέλω να πω, είναι πως είναι λάθος κατά τη γνώμη μου να αγοράζουμε βάσει τεχνολογιών οικονομίας καυσίμου αποκλειστικά. Τώρα αν π.χ. ένα ευβριδικό το γουστάρεις σε όλα του, ε έχεις και το ατού της οικονομίας. Εκεί μάλιστα.

                            Αλλά σε άλλες περιπτώσεις, όπως εγώ που βρήκα όσα θέλω στο t-cross και δεν είναι υβριδικό, it's ok by me. Τι να κανουμε, θεωρώ γελοίο να περιμένω 1,5 χρόνο για ένα αυτοκίνητο (αναλώσιμο) επειδή μόνο και μόνο είναι υβριδικό. Άλλωστε μιλάμε για απαγόρευση πώλησης θερμικών το 2035. Σε 13 χρόνια, οτι και να έχεις πόση μεταπωλητική μπορεί να έχει....;

                            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                            Hyundai Inster 42kwh

                            fanis75 I 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • cirus
                              cirus last edited by cirus

                              @zaxosm said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                              @fanis75 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                              @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                              Νομίζω καταλήγουν όλοι στο VW.
                              Το δίλημμα είναι αγορά με παραγγελία για να μπουν έξτρα εργοστασιακός συναγερμός, μπρος πίσω αισθητήρες και blind spot ή απλά μια style leasing ?
                              Και αν αγορά απο ποιον έμπορο; Πρότεινα στη γυναίκα το Φιλοσιδη στην παλιά της γειτονιά.

                              Πάρτο leasing και δεν σε απασχολεί τίποτα από τα παραπάνω ή από τα ντεσσού που αναφέρεις. Ως αγορά είναι κάκιστη επιλογή, γιατί σε 4-5 χρόνια δεν θα πουλιέται εύκολα ή σε καλά χρήματα, αφού δεν έχει κάν κάτι υβριδικό και το DSG θα είναι στα τελευταία του και εκτός εγγύησης. Και εγώ το κοίταζα, αλλά μόνο leasing, αγορά δεν θα έκανα σήμερα σε κάτι μη υβριδικό (έστω και στο όνομα).

                              Δυστυχώς οι επιλογές σε υβριδικά ή ήπια υβριδικά είναι πολύ περιορισμένες. Επίσης μη ξεχνάμε οτι ένα αυτοκίνητο, δεν είναι μόνο οικονομία. Είναι και πολλά άλλα περισσότερα. αισθητική, ομορφία, πρακτικότητα, πάτημα, οδήγηση κλπ κλπ.

                              Αυτό που θέλω να πω, είναι πως είναι λάθος κατά τη γνώμη μου να αγοράζουμε βάσει τεχνολογιών οικονομίας καυσίμου αποκλειστικά. Τώρα αν π.χ. ένα ευβριδικό το γουστάρεις σε όλα του, ε έχεις και το ατού της οικονομίας. Εκεί μάλιστα.

                              Αλλά σε άλλες περιπτώσεις, όπως εγώ που βρήκα όσα θέλω στο t-cross και δεν είναι υβριδικό, it's ok by me. Τι να κανουμε, θεωρώ γελοίο να περιμένω 1,5 χρόνο για ένα αυτοκίνητο (αναλώσιμο) επειδή μόνο και μόνο είναι υβριδικό. Άλλωστε μιλάμε για απαγόρευση πώλησης θερμικών το 2035. Σε 13 χρόνια, οτι και να έχεις πόση μεταπωλητική μπορεί να έχει....;

                              συμφωνώ για την τεχνολογία και αγορά σε 10-13 χρόνια ούτως η άλλως τι μεταπωλητική αξία να έχει. μονο για 5ετία μιλάμε για μεταπωλητική αξία

                              και για τις άλλες αξίες σε ένα αμάξι συμφωνώ (πάτημα, ομορφια κτλ κτλ)

                              πάντως ετοιμοπαράδοτα PUMA (mild hybrid) υπάρχουν στην αγορά ακόμα για όσους θέλουν δεν είναι μονόδρομος για άμεση αγορά σκετο βενζίνη. Δεν είναι αυτόματα όμως

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Δεν είναι αυτόματα, δεν είναι φθηνά, δεν είναι 1.5, δεν έχουν δίσκους πίσω (?), δεν έχουν ντίζελ, δεν ξεχνάω κάτι (?), δεν είναι τυχαίο που είναι διαθέσιμα.

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • cirus
                                  cirus @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                  Δεν είναι αυτόματα, δεν είναι φθηνά, δεν είναι 1.5, δεν έχουν δίσκους πίσω (?), δεν έχουν ντίζελ, δεν ξεχνάω κάτι (?), δεν είναι τυχαίο που είναι διαθέσιμα.

                                  οχι μια χαρά τα λές εκτός του τελευταίου

                                  διαθέσιμα είναι τώρα . σε 1 μήνα το πολύ δεν θα υπάρχουν εχουν τεράστια ζήτηση. Ο λόγος είναι ότι ήρθαν με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και έκδοση που παρείγγειλε η FORD Ελλάδας σε μεγάλη παρτίδα.

                                  απλά επισήμανα το γεγονός οτι υπαρχουν διαθέσιμα υβριδικά ετοιμοπαράδοτα σε μερικές μάρκες και το έβαλα σαν παράδειγμα

                                  Cirus the virus

                                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @zaxosm last edited by

                                    @zaxosm said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                    Σε 13 χρόνια, οτι και να έχεις πόση μεταπωλητική μπορεί να έχει....;

                                    Δεν συζητάω σε 13 χρόνια (αν και το υβρίδιο θα έχει μεγαλύτερη όπως βλέπουμε), αλλά σε 3-5 γιατί κάθε τόσα χρόνια αλλάζει αμάξι ο παγωμένος. Οπότε με ορίζοντα 5ετίας το T Cross είναι πολύ πιο συμφέρον σε λήζινγκ ενώ το άλλο Κρος ειναι σε αγορά.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                      @zaxosm said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                      Σε 13 χρόνια, οτι και να έχεις πόση μεταπωλητική μπορεί να έχει....;

                                      Δεν συζητάω σε 13 χρόνια (αν και το υβρίδιο θα έχει μεγαλύτερη όπως βλέπουμε), αλλά σε 3-5 γιατί κάθε τόσα χρόνια αλλάζει αμάξι ο παγωμένος. Οπότε με ορίζοντα 5ετίας το T Cross είναι πολύ πιο συμφέρον σε λήζινγκ ενώ το άλλο Κρος ειναι σε αγορά.

                                      Έτσι όπως τα γράφει ο Φανης.
                                      Γενικά δεν είμαι υπέρ της ιδιοκτησίας πλέον αλλά τώρα που είναι ρευστή η κατάσταση καλύτερα να έχει άλλος το βάρος της όποιας απαξίωσης βάσει καυσίμου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        iceman7 @cirus last edited by

                                        @cirus said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                        @piliourits said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                        Δεν είναι αυτόματα, δεν είναι φθηνά, δεν είναι 1.5, δεν έχουν δίσκους πίσω (?), δεν έχουν ντίζελ, δεν ξεχνάω κάτι (?), δεν είναι τυχαίο που είναι διαθέσιμα.

                                        οχι μια χαρά τα λές εκτός του τελευταίου

                                        διαθέσιμα είναι τώρα . σε 1 μήνα το πολύ δεν θα υπάρχουν εχουν τεράστια ζήτηση. Ο λόγος είναι ότι ήρθαν με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και έκδοση που παρείγγειλε η FORD Ελλάδας σε μεγάλη παρτίδα.

                                        απλά επισήμανα το γεγονός οτι υπαρχουν διαθέσιμα υβριδικά ετοιμοπαράδοτα σε μερικές μάρκες και το έβαλα σαν παράδειγμα

                                        Όμορφο αμάξι και αν αγόραζα για εμένα αποκλειστικά θα το έβλεπα σοβαρά καιτοι ακούω για πολλά μικρα ανόητα προβληματάκια συναρμογης κλπ
                                        στα οποία έχω απίστευτη απέχθεια. Οι παλιότεροι με θυμούνται από το κασκαι που έφυγε κακήν κακώς καιτοι το πιο οικονομικό μεγάλο αμάξι που πέρασε ναι θα περάσει από τα χέρια μου.
                                        Αλλά το αυτόματο είναι sine qua non για εμας.

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 @zaxosm last edited by

                                          @zaxosm said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                          @fanis75 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                          @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                          Νομίζω καταλήγουν όλοι στο VW.
                                          Το δίλημμα είναι αγορά με παραγγελία για να μπουν έξτρα εργοστασιακός συναγερμός, μπρος πίσω αισθητήρες και blind spot ή απλά μια style leasing ?
                                          Και αν αγορά απο ποιον έμπορο; Πρότεινα στη γυναίκα το Φιλοσιδη στην παλιά της γειτονιά.

                                          Πάρτο leasing και δεν σε απασχολεί τίποτα από τα παραπάνω ή από τα ντεσσού που αναφέρεις. Ως αγορά είναι κάκιστη επιλογή, γιατί σε 4-5 χρόνια δεν θα πουλιέται εύκολα ή σε καλά χρήματα, αφού δεν έχει κάν κάτι υβριδικό και το DSG θα είναι στα τελευταία του και εκτός εγγύησης. Και εγώ το κοίταζα, αλλά μόνο leasing, αγορά δεν θα έκανα σήμερα σε κάτι μη υβριδικό (έστω και στο όνομα).

                                          Δυστυχώς οι επιλογές σε υβριδικά ή ήπια υβριδικά είναι πολύ περιορισμένες. Επίσης μη ξεχνάμε οτι ένα αυτοκίνητο, δεν είναι μόνο οικονομία. Είναι και πολλά άλλα περισσότερα. αισθητική, ομορφία, πρακτικότητα, πάτημα, οδήγηση κλπ κλπ.

                                          Αυτό που θέλω να πω, είναι πως είναι λάθος κατά τη γνώμη μου να αγοράζουμε βάσει τεχνολογιών οικονομίας καυσίμου αποκλειστικά. Τώρα αν π.χ. ένα ευβριδικό το γουστάρεις σε όλα του, ε έχεις και το ατού της οικονομίας. Εκεί μάλιστα.

                                          Αλλά σε άλλες περιπτώσεις, όπως εγώ που βρήκα όσα θέλω στο t-cross και δεν είναι υβριδικό, it's ok by me. Τι να κανουμε, θεωρώ γελοίο να περιμένω 1,5 χρόνο για ένα αυτοκίνητο (αναλώσιμο) επειδή μόνο και μόνο είναι υβριδικό. Άλλωστε μιλάμε για απαγόρευση πώλησης θερμικών το 2035. Σε 13 χρόνια, οτι και να έχεις πόση μεταπωλητική μπορεί να έχει....;

                                          Ακριβώς αυτά.
                                          Καλη η υβριδικοτητα και τη χαιρόμαστε 6,5 χρονια αλλά υπάρχουν πολλές παράμετροι.
                                          Είναι τόσα τα μικρα μεν αλλά αθροιστικά πολλά φάουλ στα Τογιότα όπως (και οποτε πλέον) τα φέρνουν τη χώρα που όταν κάποιος έρχεται με λογική και στα δίνει
                                          στάνταρ παραβλέπεις το 1-2 λίτρα παραπάνω κατανάλωσης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            ggab @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                            @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                            Εφόσον μπαίνεις σε διαδικασία αναμονής σκέφτεσαι ξανά και το γιαρις (τι 4-5 μηνες που άνετα γίνονται οι διπλοί με τους βαγγεληδες - ξέρω και από τη bmw τι παίζει, τι 18 που μπορεί να μειωθούν).

                                            Καιρό στα λέω, αλλά δεν με πίστευες! Τώρα θα παραλάμβανες....αχαχα!!

                                            @iceman7 said in Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο:

                                            Καλά δεν υπάρχουν πόδια σε ταμπλω και μαλακιες. Ούτε καν πόδια στο κάθισμα.
                                            Βάζω πετσέτες και καλύμματα όταν μπαίνουν μέσα (και στο μικρό).
                                            Ο χαμός γίνεται για δαχτυλίδια και βραχιόλια που γρατσουνανε πλαστικά.

                                            Όταν τα υλικά αγαθά - τα οποία φτιάχτηκαν για να μας υπηρετούν - καταλήγουν να τα υπηρετούμε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα!

                                            Αφού ανέχεται τον εαυτό του και βρήκε και γυναίκα να τον ανεχτεί,εμάς δεν μας πέφτει λόγος. Σίγουρα όμως κάνει τη ζωή του αγχώδη και έχει αναγάγει το προσέχω το αυτοκίνητο μου σε σαρία!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 8 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr