-
@panormus772 said in Οδήγησα....:
@manast said in Οδήγησα....:
Cupra Formentor
Yποθέτω πήγες με το swift εκεί;
Γιατί αν πήγες με την Alfa,μάλλον όταν ρωτούσες τιμή κ.τ.λ. ο υπάλληλος θα σε κοιτούσε με ύφος "φίλε, μας δουλεύεις έτσι;"
Πήγα για το service στο swift, ε, όση ώρα περίμενα... -
Στο 1.5 DSG το comfort ειναι ψοφιο. Απορω γιατι κανουν τετοια λαθοι οι πωλητες. Πρέπει να στο βαζουν στο sport αν ειναι να μην σου πουν πως να το αλλαξεις στην πορεια για να δεις διαφορες.
-
@manast said in Οδήγησα....:
Cupra Formentor
Οδήγησα σήμερα το πιο συμπαθητικό κομμάτι από τον πιο αντιπαθητικό κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Ενα αυτοκίνητο, το οποίο μέχρι εχτές, αν το είχε παρουσιάσει κάποιος εκτός group, θα μπορούσε και να με ενδιαφέρει.
Εξαιρετικό στα γούστα μου σχήμα, για το οποίο όμως λόγω καταγωγής του ενημερώνω ότι δεν γνωρίζω ούτε πολλά τεχνικά στοιχεία, ούτε έχω διαβάσει test.
Μου έδωσαν το 1,5 με 150 άλογα. Χειροκίνητο σασμάν, δεν ξέρω από εξοπλισμό. Ελαστικά 245/45-18, GY Eagle F1 asymmetric3. Ενα βαρύ μολυβί χρώμα που μου άρεσε.
Μπήκα και βολεύτηκα πανεύκολα. Η εικόνα του δρόμου πάνω από το ταμπλώ και του αισθήματος ελέγχου της περιμέτρου του αυτοκινήτου πολύ καλή.
Δεν ενθουσιάστηκα το ίδιο και με την εικόνα του ταμπλώ (σε επίπεδο αισθητικής). Σε λειτουργικό επίπεδο δεν ασχολήθηκα πολύ, αλλά είναι από ...εκείνα, με τα πολλά τα μενού και τα υπομενού, που μάλλον δυσκολεύουν την ζωή. Δεν ρώτησα ο βλάκας πως δουλεύει ο κλιματισμός και χρειάστηκα κανένα πεντάλεπτο σε κάποιο πάρκινγκ λίγο παρακάτω για να το ενεργοποιήσω. Δεν τόλμησα να το ξανα-ακουμπήσω μέχρι τέλους. Για τον ήχο το μόνο που χρειάστηκα, ήταν η ροδέλα στο τιμόνι... Ευτυχώς το σύστημα διατήρησης λωρίδας δεν ήταν τόσο παρεμβατικό όπως του ΜΟΚΑ, την άλλη φορά και δεν χρειάστηκε να υποστώ την ταλαιπωρία να βρω πως απενεργοποιείται.
Στα βασικά. Μοχλός κιβωτίου με όμορφα κοντές διαδρομές, αλλά, δεν ήμουνα σίγουρος στις πρώτες αλλαγές ότι κούμπωνε η ταχύτητα. Σύντομα το συνήθισα και δεν με απασχόλησε ξανά. Το τιμόνι, με σωστή διάσταση και στεφάνη, δεν ήταν και απίθανο δεν ήταν και κακό, παρά μόνο πέριξ της ουδέτερης θέσης που το λες και ..."κακούτσικο".
Αντίθετα, απίθανο ήταν το πάτημα του αυτοκινήτου. Οχι θόρυβος αναρτήσεων, όχι ταλαντώσεις, καλή αντιμετώπιση των κακοτεχνιών του δρόμου, εμπιστοσύνη στο κράτημα. Δεν ξέρω τι αναρτήσεις έχει, αλλά, μ΄άρεσαν.
Εκεί που πραγματικά δυσαρεστήθηκα ήταν στο πακέτο κινητήρας-μετάδοση. Δεν πάει όπως θα ήθελα και περίμενα.
Ειδικά η τρίτη, που κυρίως θα ήθελα στην διαδρομή μου (Βρύσες-Ασκύφου, για όσους την γνωρίζουν), σου έδινε την εντύπωση ότι έχει 90 άλογα και πολλά λέω. Η δευτέρα αντίστοιχα μούγκριζε και ο δείκτης αλλαγής μου πρότεινε πέμπτη! Πέμπτη δεν έβαλα αλλά η τετάρτη που δοκίμασα, ήταν χειρότερη εκεί. Στον κατήφορο όμως και στο ίσιωμα, οι πολύ καλές αναρτήσεις δεν σου άφηναν περιθώριο διαμαρτυρίας.
Ολα αυτά στις ήπιες ανωφέρειες του ΒΟΑΚ, δεν νομίζω να γίνονται αντιληπτά. Η κίνηση εκεί ήταν τόση που ρεπρίζ στην ευθεία δεν είδα.
Οταν επέστεψα το αυτοκίνητο και σχολίασα, μου είπε ότι ήταν στο comfort και όχι στο sport. Δεν ξέρω, δεν είδα, δεν κατάλαβα. Στην ερώτηση πόσο θα έκανε αυτό που οδήγησα; Περίπου 34000€.συντεκνε ομιλεις με πλακααλμυριδααρμενιανο, ειμαι απαφτους που τη κανουν τη διαδρομη και γυρνωντας χτυπανε προγουλη και μπουρμπουριστους διπλα στο ποταμι κατω απο τη γεφυρα και μετα καφε στα πλατανια απεναντι στο μπαρ.
τελευταια φορα με το βιταρακι, καργα φορτωμενο με κατι εμπορευματα της ξαδερφης για χωρα και την οικογενεια μεσα. Οκ, εχει ανηφορακια, οχι σοβαρα. Βασικα ζορια εχει η επιστροφη αμα κατεβεις χωρα μεχρι να φτασεις τουνελ (αληθεια δουλευει ακομη το καφε στο παρκιν?).
το αμαξι και εμενα καλο μου φαινεται, εχουν κανει καλα πλαισια οι απαισιοι οι γερμαναραδες. και ο 1.5 που ειχα και εγω σε αλλο φριτσικο ψοφιος μου φανηκε. ειδικα μπροστα στα 140 του βιταρακιου. αυτα ειναι να τα παιρνεις διλιτρα με 300. αλλα μετα φτανουν τα λεφτα της τζουλιας. οποτε ακυρον. -
Χαχα μόλις επέστρεψα από Αλμυρίδα!
Ποια Alfa έχεις manast;
-
@sargus said in Οδήγησα....:
Χαχα μόλις επέστρεψα από Αλμυρίδα!
Ποια Alfa έχεις manast;
δεν θες να ξερεις, δεν θες...
-
@sargus said in Οδήγησα....:
Χαχα μόλις επέστρεψα από Αλμυρίδα!
Ποια Alfa έχεις manast;
γατακια οταν εκανα εγω μπανιο στην αλμυριδα ειχε μονο τον μπενη και το χωραφακι ΗΤΑΝ χωραφακι. ειχε τη ταβερνα και 3 σπιτια. το ποταμι ητανε κανονικο ποταμι. και μαζευα τα κληματα μεχρι ασπρο και παταγα σε πετρινο. ο δρομος για τη πλακα ηταν ο γερμανικος και μονος-στενος, εκει που ειναι τωρα το κατεβασμα ηταν μονοπατι με πετρες για τα μουλαρια. αμαξι υπηρχε μον ενα νταιχατσου του αντρεα οπως μπαιναμε στο χωριο, δεξια.
και δουλευε και το μονοθεσιο....
δημοτικο -
@gatoz said in Οδήγησα....:
@manast said in Οδήγησα....:
Cupra Formentor
συντεκνε ομιλεις με πλακααλμυριδααρμενιανο, ειμαι απαφτους που τη κανουν τη διαδρομη και γυρνωντας χτυπανε προγουλη και μπουρμπουριστους διπλα στο ποταμι κατω απο τη γεφυρα και μετα καφε στα πλατανια απεναντι στο μπαρ.
τελευταια φορα με το βιταρακι, καργα φορτωμενο με κατι εμπορευματα της ξαδερφης για χωρα και την οικογενεια μεσα. Οκ, εχει ανηφορακια, οχι σοβαρα. Βασικα ζορια εχει η επιστροφη αμα κατεβεις χωρα μεχρι να φτασεις τουνελ (αληθεια δουλευει ακομη το καφε στο παρκιν?).
το αμαξι και εμενα καλο μου φαινεται, εχουν κανει καλα πλαισια οι απαισιοι οι γερμαναραδες. και ο 1.5 που ειχα και εγω σε αλλο φριτσικο ψοφιος μου φανηκε. ειδικα μπροστα στα 140 του βιταρακιου. αυτα ειναι να τα παιρνεις διλιτρα με 300. αλλα μετα φτανουν τα λεφτα της τζουλιας. οποτε ακυρον.Α-χά! Για να έκανα τη διαδρομή που προτείνεις, από εκεί που ξεκίνησα, ήθελα τουλάχιστον 2,5 ώρες την καλή εποχή (άνοιξη).
Από εδώ λες το ανέβασμα
Την κάνω χωρίς λόγο 2-3 φορές τη χρονιά τα τελευταία χρόνια με τη μικρή κόρη που της αρέσει επίσης. (Ρέθυμνο, φαράγγι Κοτσυφού, Σελλιά, Ροδάκινο, Φραγκοκάστελλο, Ιμπρος, Ασκύφου, Βρύσσες, Ρέθυμνο, αλλά πάντα άνοιξη και ουδέτερες ώρες. Τώρα μπορεί να ήθελα και 4!- Δεν τις είχα.
Ετσι που λες, αν ανέβαινα στο μεγαλύτερο ανηφορικό κομμάτι (ΑΝ ήταν άδειος ο δρόμος θα δούλευε πολύ δευτέρα και μπορεί πλάκα-πλάκα να τα κατάφερνε καλύτερα. -
-
Πολύ κομψό αυτοκίνητο. Τις ωραίες γραμμές...πω πω πω
-
-
Οδήγησα για λίγα χιλιόμετρα ένα Yaris Cross 1,5 manual.
Θα αρχίσω από το τέλος, δεν είναι για εμένα!
Ενδεχόμενος για αυτό φταίει η σύγκριση με το golf διότι είναι μια κατηγορία κάτω και αυτό είναι παραπάνω από εμφανές ειδικά στην ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης.
Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή και οι απόσβεση πολύ ξερή με αποτέλεσμα κάθε μικρή ανωμαλία του δρόμου να την νιώθεις.
Εργονομικά οι διακόπτες των παραθύρων μου φάνηκαν πολυ ψηλά και μακριά από το χέρι μου, και ο διακόπτης για το χειρόφρενο δεν φάνηκε να βολεύει ιδιαίτερα. Η οθόνη ανάμεσα στα κυάλια ειναι πολυ μικρή και έχουν στριμώξει όση περισσοτερη πληροφορία μπορούν εκεί μέσα, και μέση κατανάλωση δεν είδα πουθενά, όχι ότι έψαξα να αλλάξω κάτι στην οθόνη βέβαια! -
@limited_one said in Οδήγησα....:
Οδήγησα για λίγα χιλιόμετρα ένα Yaris Cross 1,5 manual.
Θα αρχίσω από το τέλος, δεν είναι για εμένα!
Ενδεχόμενος για αυτό φταίει η σύγκριση με το golf διότι είναι μια κατηγορία κάτω και αυτό είναι παραπάνω από εμφανές ειδικά στην ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης.
Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή και οι απόσβεση πολύ ξερή με αποτέλεσμα κάθε μικρή ανωμαλία του δρόμου να την νιώθεις.
Εργονομικά οι διακόπτες των παραθύρων μου φάνηκαν πολυ ψηλά και μακριά από το χέρι μου, και ο διακόπτης για το χειρόφρενο δεν φάνηκε να βολεύει ιδιαίτερα. Η οθόνη ανάμεσα στα κυάλια ειναι πολυ μικρή και έχουν στριμώξει όση περισσοτερη πληροφορία μπορούν εκεί μέσα, και μέση κατανάλωση δεν είδα πουθενά, όχι ότι έψαξα να αλλάξω κάτι στην οθόνη βέβαια!To μοτερ πως σου φανηκε ?
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@limited_one said in Οδήγησα....:
Οδήγησα για λίγα χιλιόμετρα ένα Yaris Cross 1,5 manual.
Θα αρχίσω από το τέλος, δεν είναι για εμένα!
Ενδεχόμενος για αυτό φταίει η σύγκριση με το golf διότι είναι μια κατηγορία κάτω και αυτό είναι παραπάνω από εμφανές ειδικά στην ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης.
Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή και οι απόσβεση πολύ ξερή με αποτέλεσμα κάθε μικρή ανωμαλία του δρόμου να την νιώθεις.
Εργονομικά οι διακόπτες των παραθύρων μου φάνηκαν πολυ ψηλά και μακριά από το χέρι μου, και ο διακόπτης για το χειρόφρενο δεν φάνηκε να βολεύει ιδιαίτερα. Η οθόνη ανάμεσα στα κυάλια ειναι πολυ μικρή και έχουν στριμώξει όση περισσοτερη πληροφορία μπορούν εκεί μέσα, και μέση κατανάλωση δεν είδα πουθενά, όχι ότι έψαξα να αλλάξω κάτι στην οθόνη βέβαια!To μοτερ πως σου φανηκε ?
Φυσιολογικό για τον όγκο του.
-
Οδήγησα την προηγούμενη εβδομάδα το HRV της Honda.
Είχα οδηγήσει και το CHR της toyota παλιότερα και μου το θύμισε κάπως αν καί είναι καλύτερο κάπως το Honda.
To CHR να πατάς γκάζι και να μουγκρίζει χωρίς να επιταχύνει και το HRV κάπως έτσι αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.
Η κατανάλωση στο Honda όχι κάτι ιδιαίτερο σε οικονομία.Δεν ξέρω αν έχει νόημα όλο αυτό που γίνεται με τα υβριδικά.
Κάνουν πολύ βαριά αυτοκίνητα με συστήματα και μπαταρίες και δεν ξέρω τι κερδίζεις στην τελική με όλο αυτό.
Διαβάζω πχ 1700 κιλά το qashqai epower.
Πόσο οικονομία να κάνει ένα αυτοκίνητο 1700 κιλών.
Θα το κάνω και αυτό test drive για να μου φύγει η απορία. Αυτό πιστεύω θα είναι πιο γρήγορο και δεν θα μουγκρίζει γιατι κινείται ηλεκτρικά αλλά αποκλείω να βγάλει τις καταναλώσεις που διαφημίζει και αυτό.Μήπως το πετρέλαιο και το αέριο είναι καλύτερες λύσεις ακόμη και τώρα?
-
@vagelis4 said in Οδήγησα....:
ούμενη εβδομάδα το HRV της Honda.
Είχα οδηγήσει και το CHR της toyota παλιότερα και μου το θύμισε κάπως αν καί είναι καλύτερο κάπως το Honda.
To CHR να πατάς γκάζι και να μουγκρίζει χωρίς να επιταχύνει και το HRV κάπως έτσι αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.
Η κατανάλωση στο Honda όχι κάτι ιδιαίτερο σε οικονομία.
Δεν ξέρω αν έχει νόημα όλο αυτό που γίνεται με τα υβριδικά.
Κάνουν πολύ βαριά αυτοκίνητα με συστήματα και μπαταρίες και δεν ξέρω τι κερδίζεις στην τελική με όλο αυτό.
Διαβάζω πχ 1700 κιλά το qashqai epower.
Πόσο οικονομία να κάνει ένα αυτοκίνητο 1700 κιλών.
Θα το κάνω και αυτό test drive για να μου φύγει η απορία. Αυτό πιστεύω θα είναι πιο γρήγορο και δεν θα μουγκρίζει γιατι κινείται ηλεκτρικά αλλά αποκλείω να βγάλει τις καταναλώσεις που διαφημίζει και αυτό.
Μήπως το πετρέλαιο και το αέριο είναι καλύτερες λύσεις ακόμη και τώρα?Τόσοι Έλληνες ταξίδεψαν στην άλλη άκρη της Ευρώπης στην επίσημη πανευρωπαϊκή παρουσίαση για να το οδηγήσουν και δε βρέθηκε ούτε ένας να γράψει αν μουγκρίζει ή όχι.
-
@vagelis4 said in Οδήγησα....:
Οδήγησα την προηγούμενη εβδομάδα το HRV της Honda.
Είχα οδηγήσει και το CHR της toyota παλιότερα και μου το θύμισε κάπως αν καί είναι καλύτερο κάπως το Honda.
To CHR να πατάς γκάζι και να μουγκρίζει χωρίς να επιταχύνει και το HRV κάπως έτσι αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.
Η κατανάλωση στο Honda όχι κάτι ιδιαίτερο σε οικονομία.Δεν ξέρω αν έχει νόημα όλο αυτό που γίνεται με τα υβριδικά.
Κάνουν πολύ βαριά αυτοκίνητα με συστήματα και μπαταρίες και δεν ξέρω τι κερδίζεις στην τελική με όλο αυτό.
Διαβάζω πχ 1700 κιλά το qashqai epower.
Πόσο οικονομία να κάνει ένα αυτοκίνητο 1700 κιλών.
Θα το κάνω και αυτό test drive για να μου φύγει η απορία. Αυτό πιστεύω θα είναι πιο γρήγορο και δεν θα μουγκρίζει γιατι κινείται ηλεκτρικά αλλά αποκλείω να βγάλει τις καταναλώσεις που διαφημίζει και αυτό.Μήπως το πετρέλαιο και το αέριο είναι καλύτερες λύσεις ακόμη και τώρα?
Το Chr βενζίνη 1,2 Τ χειροκίνητο απο το υβριδικό πόση διαφορά νομίζεις ότι εχουν ; ούτε 40 κιλά
Επίσης μόνο το swift είναι ελαφρύτερο απο το υβριδικό yarisΑρα αυτα που λες για βάρος στα υβριδικά δεν ισχύουν.
-
@monman2 said in Οδήγησα....:
@vagelis4 said in Οδήγησα....:
Οδήγησα την προηγούμενη εβδομάδα το HRV της Honda.
Είχα οδηγήσει και το CHR της toyota παλιότερα και μου το θύμισε κάπως αν καί είναι καλύτερο κάπως το Honda.
To CHR να πατάς γκάζι και να μουγκρίζει χωρίς να επιταχύνει και το HRV κάπως έτσι αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό.
Η κατανάλωση στο Honda όχι κάτι ιδιαίτερο σε οικονομία.Δεν ξέρω αν έχει νόημα όλο αυτό που γίνεται με τα υβριδικά.
Κάνουν πολύ βαριά αυτοκίνητα με συστήματα και μπαταρίες και δεν ξέρω τι κερδίζεις στην τελική με όλο αυτό.
Διαβάζω πχ 1700 κιλά το qashqai epower.
Πόσο οικονομία να κάνει ένα αυτοκίνητο 1700 κιλών.
Θα το κάνω και αυτό test drive για να μου φύγει η απορία. Αυτό πιστεύω θα είναι πιο γρήγορο και δεν θα μουγκρίζει γιατι κινείται ηλεκτρικά αλλά αποκλείω να βγάλει τις καταναλώσεις που διαφημίζει και αυτό.Μήπως το πετρέλαιο και το αέριο είναι καλύτερες λύσεις ακόμη και τώρα?
Το Chr βενζίνη 1,2 Τ χειροκίνητο απο το υβριδικό πόση διαφορά νομίζεις ότι εχουν ; ούτε 40 κιλά
Επίσης μόνο το swift είναι ελαφρύτερο απο το υβριδικό yarisΑρα αυτα που λες για βάρος στα υβριδικά δεν ισχύουν.
Δίκιο έχεις για την toyota ότι έχει ελαφριά αυτοκίνητα σε σχέση με άλλους και ότι το υβριδικό της σύστημα δεν προσφέρει πολύ βάρος.
Και η suzuki έχει ελαφριά αυτοκίνητα.
Επιρεάστηκα πιο πολύ από την προσθήκη βάρους που είδα στο qashqai με το epower. Από 1450 στα 1700 κιλά.Αλλά γενικά υπάρχουν κάποια οξύμωρα στην όλη λογική.
Βάζουν υβριδικά συστήματα που είναι για οικονομία μέσα στην πόλη σε μεγάλα οχήματα.
Το μεγάλο όχημα όμως δεν το θες για μέσα στην πόλη.
Τι να την κάνεις την οικονομία αν δεν χωράς να περάσεις στα στενά με παρκαρισμένα οχήματα εκατέρωθεν και δεν μπορείς να παρκάρεις με ένα μεγάλο αυτοκίνητο? Το μεγάλο αυτοκίνητο για ταξίδια το θες οπότε εκεί θες οικονομία.Και επίσης αν θες οικονομία στα καύσιμα γιατί απλά δεν μειώνεται το βάρος.
Πως ζητάς οικονομία με ένα όχημα 1400 και 1500 κιλών?
Και το λέω και για το HRV(1400 κιλά) στο οποίο δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από οικονομία απλά καλή κατανάλωση είδα πηγαίνωντάς το όπως πάω το τωρινό μου αυτοκίνητο.
Και στην τελική πως να μην κάνει λίγο οικονομία ένα όχημα που μουγκρίζει όταν πατάς το γκάζι?
Σε αποτρέπει από το να τρέξεις οπότε και να έχεις μεγάλη κατανάλωση.Για να μην φαίνεται ότι κατηγοράω το HRV να πω ξανά ότι έχει καλύτερο υβριδικό σύστημα κατά την γνώμη μου από το chr και δεν μουγκρίζει τόσο
-
Τα υβριδικά των Γιαπωνέζων έχουν αντικαταστήσει τα άλογα με μοσχάρια. Γι' αυτό μουγκρίζουν. Άντε βάλε τώρα εσύ το μοσχάρι να τρέξει...
-
Την προηγούμενη Παρασκευή έπεσε στα χέρια μου μια BMW X1 diesel αυτόματη, φίλου, μοντέλο 2018 ή 2019. Την κράτησα μέχρι το Σάββατο και κινήθηκα αρκετά μαζί της, δυστυχώς από θέμα υγείας του φίλου. (Τελικά όλα καλά).
Με περίπου 48.000 km ήταν αρκετά απεριποίητη μέσα – έξω. Ικανοποιητική θέση οδήγησης, πολλοί τριγμοί στο εσωτερικό, ίσως και από τις γεμάτες θήκες με διάφορα αντικείμενα και κέρματα, ο κινητήρας πολύ θορυβώδης έξω από το αυτοκίνητο, κάπως καλυτέρα μέσα. Κραδασμοί στο ρελαντί με το a/c σε λειτουργία. Ο κλιματισμός πολύ καλός, το κιβώτιο (μάλλον διπλού συμπλέκτη δεν το ξέρω), αρκετά απότομο στο σταμάτα ξεκίνα, και σε ανηφορικές όπως η διαδρομή Αγ. Βασίλειος Νοσοκομείο Παπανικολάου, ανεβοκατέβαζε συνεχώς ταχύτητες, αφήνοντας τις στροφές μέχρι και τις 4.000, δημιουργώντας πολύ βαβούρα και φασαρία χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.Η ένδειξη δυσλειτουργίας του κινητήρα, ήταν αναμμένη και ρώτησα τον φίλο τι συμβαίνει, μήπως επηρεάζει την λειτουργία του κινητήρα ? Μου είπε ότι είναι από κάποιον αισθητήρα και περιμένει εδώ και ένα μήνα το ανταλλακτικό.
Η ανάρτηση δεν έβγαζε θόρυβο αλλά έχω την αίσθηση ότι τα ελαστικά μάλλον ήταν υπερβολικά φουσκωμένα, γιατί κάπου κάπου χοροπηδούσε.Αν δεν έβλεπες το σήμα του αυτοκίνητου δύσκολα θα πίστευες ότι ανήκει στην πρίμιουμ κατηγορία. Σίγουρα ο φίλος δεν έχει σχέση με τα αυτοκίνητα και είναι απλά ένα εργαλείο γι αυτόν, αλλά περιμένεις γενικά ένα καλύτερο και πιο φιλικό περιβάλλον από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, που το συγκεκριμένο δεν το έδειχνε, τουλάχιστον στην κατάσταση την οποία το οδήγησα.
-
Δεν μας ειπες ομως ποιο μοτερ ειχε
Οδήγησα....