@george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Κυριακάτικη εκδρομή στην Ορεινή Κορινθία με το e-2008
Φανταστικός καιρός την Κυριακή και κανόνισα να παραλάβω την καινούργια χρονιά του αγαπημένου Syrah από το οινοποιείο. Όπως κάθε ταξίδι με το ηλεκτρικό θέλει σχεδιασμό που ξεκινάει από την προηγούμενη μέρα. Γέμισα στον φορτιστή στην Αθηνάς την ώρα που τρώγαμε σουσι και τσίπουρα στα Χασάπικα και είχα ετοιμοπόλεμο το e-2008 για την επόμενη ημέρα. Το σχέδιο ήταν να γυρίσω χωρίς επαναφόρτιση πουθενά. Backup σενάρια ο ταχυφορτιστής στο ΣΕΑ Μεγάρων στην επιστροφή..
Ξεκίνησα με eco και 330Κμ αυτονομία, χωρίς ιδιαίτερη κίνηση η εθνική ήταν πειρασμός να πειραματιστούμε και λίγο με το sport mode αλλά η κατανάλωση μετά τα 120 έθετε σε κίνδυνο την πραγματοποίηση του ταξιδίου χωρίς επαναφόρτιση. Ο ήλιος πλεον ζεσταίνει το αυτοκίνητο όποτε ο κλιματισμός μπαίνει στην εξίσωση. Το αμάξι φορτωμένο με πέντε άτομα κλιματισμός και ταχύτητες πάνω από 100 και το επίπεδο μπαταρίας άρχισε να πέφτει. Λίγες περιπέτειες με το google maps μέχρι να φτάσεις στο οινοποιείο στα ημιορεινά και ανηφόρες με μεγάλη κλίση έριξαν το επίπεδο μπαταρίας κάτω από το 50%.
Μετά την προμήθεια και ένα χαλαρό wine testing σε νεες ποικιλίες, έφτασε η ώρα του φαγητού. Η μπαταρία κάτω από 50% όμως η διαδρομή μέχρι το εστιατόριο που θα τρώγαμε το αρνάκι και την πικάνια ήταν κατηφορική και επαρχιακή με αποτέλεσμα παρότι κινηθήκαμε αρκετά χιλιόμετρα η μπαταρία να φορτίσει στο 50+ και η αυτονομία μας έβγαζε ένα γενναίο 200. (εικονικό βέβαια γιατί είναι αδύνατο να συνεχίσεις να έχεις τις ίδιες καταναλώσεις στην Εθνική).
Επιστροφή το απογευματάκι με πολύ αέρα αλλά το 50+ της μπαταρίας, η χαλαρή διάθεση και το backup σενάρια μπροστά μας έκανε stress free την επιστροφή. Και sport mode έπαιξε στα ανηφορικά και eco στα κατηφορικά για να διασκεδάσουμε με την αρνητική κατανάλωση. Απολογισμός επιστροφή σπίτι με 13% και αυτονομία 50 χλμ.Έαν πηγαίνεις στα όρια ταχύτητας είναι οριακή διαδρομή για την αυτονομία του αυτοκινήτου. Με λίγη διαχείριση πότε sport mode, πότε ecomode βγαίνει χωρίς μεγάλο άγχος και χωρίς επαναφόρτισης. Oι ταχυφορτιστές γενικά είναι άδειοι και το κόστος 0,62Κw είναι συγκρίσιμο με το diesel , όποτε εύκολα βάζεις 10Kw σε ενα δεκαλεπτάκι ώστε να πας όλη την διαδρομή σε sport mode και να κερδίσεις τα λεπτά της φόρτισης και να πιείς καφεδάρα όσο φορτίζεις.
Το concept ομως του ηλεκτρικου φαίνεται να είναι άλλο, πιο χαλαρά, μεγαλύτερη σύνδεση με το περιββάλλον και ησυχία. Εννοείτε οτι στις μεγάλες ταχύτητες σε ενοχλεί ο αέρας, ο θόρυβος ειναι αξιοσημείωτος. Στα επαρχιακά κομμάτια είναι αρχοντικό, η ροπή του ηλεκτροκινητήρα σε πηγαίνει άψογα στα ανηφορικά κομμάτια χωρίς κατεβάσματα και λοιπά ενώ στα κατηφορικά διασκεδάζεις με eco και επαναφορτιση.
Θα παίξει Σέττα και παίδακια την επόμενη φορά .
ποτε ζωρζ?
εκει σκεφτομαι για εκδρομουλα και περασμα προς μετοχι-θαψα-τσιλαρο. αν περναει απο το χιονι ψηλα στο βουνο απο την αμπουδιωτισα. φυσικα δεν την βγαζεις καθαρη με τα ρευματα ακομη και αν δεν μπεις χωμα και μεινεις μονο σεττα. πρεπει να πηγαινεις κοτα... και παλι.